Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#8]
    1. Home
    2. Αντίλογος
    3. ΤΙΣ ΟΙΔΕΝ [#8]
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 151
    • 152
    • 4 / 152
    Αντίλογος
    0
    3038
    2186
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • Z
      zorz last edited by

      Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
      Για ακόμα μια φορά τα λαμόγια θα επιβραβευθούν!!! Έβγαλες μαύρο χρήμα, το φυγάδευσες στο εξωτερικό και σού δίνεται αμνηστία για να το επαναπατρίσεις. Αν αυτό δεν είναι το 'τέλειο' ξέπλυμα μαύρου χρήματος, ποιο είναι;

      Λαυρέντης Λαυρεντιάδης, Άκης Τσοχατζόπουλος, Herr Χριστοφοράκος, Γιώργος Βουλγαράκης and 35587 others, like that.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        liostemi last edited by

        Ο χρήστης lokatzis έγραψε:

        Για ακόμα μια φορά τα λαμόγια θα επιβραβευθούν!!! Έβγαλες μαύρο χρήμα, το φυγάδευσες στο εξωτερικό και σού δίνεται αμνηστία για να το επαναπατρίσεις. Αν αυτό δεν είναι το 'τέλειο' ξέπλυμα μαύρου χρήματος, ποιο είναι;

        Να το περνάει και μια βόλτα απ' το Λουξεμβούργο... για ακόμα καλύτερα αποτελέσματα!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • L
          liostemi last edited by

          ...άμα συμβαίνουν και στην Ιαπωνία... έεε, πάει, χάλασε ο κόσμος!!

          Ιαπωνία: Εξαφανίστηκαν οι συντάξεις 880.000 δικαιούχων!

          http://www.skai.gr/news/world/article/1 ... medium=rss

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • R
            rx8_drifter last edited by

            φόλα ο νόμος για τη σφαγή των αρμενίων στη Γαλλία

            viewtopic.php?f=13&t=43107&p=2408349&hilit=%CE%B1%CF%81%CE%BC%CE%B5%CE%BD%CE%B9%2A#p2408349

            Γαλλία: Απορρίφθηκε ο νόμος για τη γενοκτονία των Αρμενίων
            Ικανοποίηση στην Άγκυρα

            Απέρριψε το γαλλικό Συνταγματικό Συμβούλιο το νόμο που ποινικοποιεί την άρνηση της γενοκτονίας των Αρμενίων το 1915, ο οποίος είχε προκαλέσει διπλωματική κρίση μεταξύ Άγκυρας και Παρισιού. Το Συμβούλιο έκρινε ότι ο νόμος είναι αντίθετος προς την ελευθερία της έκφρασης. [τα αυτονόητα ]

            Ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί έδωσε εντολή στην κυβέρνηση να συντάξει ένα νέο κείμενο, λαμβάνοντας υπόψη την απόφαση του Συνταγματικού Συμβουλίου για το νόμο που τιμωρεί την αμφισβήτηση της γενοκτονίας των Αρμενίων το 1915, ανακοίνωσε το μέγαρο των Ηλυσίων.

            Από την πλευρά της η Τουρκία εξέφρασε την ικανοποίησή της για την απόφαση του ανώτατου δικαστηρίου. Ο Τούρκος υπουργός Εξωτερικών Αχμέτ Νταβούτογλου δήλωσε ότι το υπουργικό συμβούλιο θα συνεδριάσει για να εξετάσει εάν πρέπει να αποκαταστήσει τις οικονομικές, πολιτικές και στρατιωτικές επαφές με τη Γαλλία που είχαν παγώσει αφότου το Γαλλικό κοινοβούλιο υιοθέτησε το νόμο στις 23 Ιανουαρίου.

            http://www.skai.gr/news/world/article/1 ... armenion-/

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • M
              megane98hp last edited by

              Πάει και ο Βασίλης Τσιβιλίκας. 70 χρονών!!!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                taxidiwtis last edited by

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  ΤΟ ΠΙΟ ΑΝΙΣΤΟΡΗΤΟ ΔΣ/ΔΣΑ 28-2-2012

                  Μπορω να πω και να πειτε διαφορα για τις μερες και τις στιγμες που ζουμε,ομως σε καμμιαπεριπτωση δεν μπορουμε να πουμε πως πληττιουμε!Αυτο συνεβη και μετο χτεσινοβραδυνο ΔΣ/ΔΣΑ.Μαζικη ομολογουμενως ομαδα συναδελφων , που επιθυμουσαν να διαμαρτυρηθουν για την παραβιαση της αποφασης της ΓΣ/ΔΣΑ περι συγκλησης νεας ΓΣ στις 23 και 28/2/12,με επιθετικες διαθεσεις κατα του Προεδρου ηλθαν και απαιτησαν την αμεση συγκληση ΓΣ
                  Ο Προεδρος ειπε οτι δεν υπηρχε τετιοιο θεμα στην ΗΔ/ΔΣΑ κι επικαλουμενος το αρθρο 221 Κωδικα Δικηγορων και τις εξυβριστικες συμπεριφορες καποιων εκ των παρευρισκομενων δικηγορων(η πλειοψηφια φωνασκουσε οντως και ορισμενοι εις απταιστην ''γαλλικην''),αφου βεβαια πριν τους ειχε ''εγκαθετους''(μαλλον υπο την εννοια των εξυπηρετουντων de facto τις επιταγες της Τροικα) ανακοινωσε τη διακοπη της Συνεδριασης!!Τοτε αρχισε το παρτυ!
                  Ουτε ο πιο ευφανταστος σκηνοθετης δεν θα εφτιαχνε μια τετοια ΟΜΟΡΦΙΑ.Ο Προεδρος να επιχειρει να εξελθει της αιθουσας του ΔΣ και να απωθειται, λοιδωρειται και προπηλκιζεται υπο των συγκ/νων συναδελφων , οι οποιοι του ζητουσαν να επιστρεψει στην αιθουσα για να συνεχιστει το ΔΣ και να παρει αποφαση για συγκληση νεας ΓΣ.Αντηλλαγησαν ''βαριες'' κουβεντες μετον Προεδρο να κατηγορει το συμβ.Μαραγκο, οτι δικασε σε μερα αποχης χωρις αδεια και τον Κατσαφαδο για ''βολεμενο'' εμμισθο του ΟΣΕ,και αυτοι-τη επικουρια του χορου,βγαλμενου απο Αριστοφανικη κωμωδια-να χαρακτηριζουν τον Προεδρο φασιστα ,πραξικοπηματια,''αυγο του φιδιου''και αλλα σχετικασχετικα .Αυτος τους επεστρεφε τον χαρακτηρισμο,λογω της σωματικης βιας που του ασκουσαν .Αν δεν ηξερες ποιο σωματειο συνεδριαζε,ειναι βεβαιο οτι θα νομιζε οτι ηταν μελων του κοινου ποινικου δικαιου!!!
                  Υπο το ανω καθεστως επεστρεψε στη Συνεδριαση του ΔΣ ,λεγοντας οτι δεν συνεδριαζει το ΔΣ και δεν θα τεθει το ζητημα προς συζητηση σε καμμια περιπτωση!!!Τοτε οι συγκεντρωμενοι ειπαν οτι δεν θα φυγουν αλλα θα μεινουν εκει μεχρι το πρωι ,με την ατακα της βραδιας να κλεβει την παρασταση,οταν καποιος ειπε στον Προεδρο''Αγαπουλα φερε κουβερτουλα''(....)
                  Μετα απο αναμονη 35' λεπτων ''ελευθεροι πολιορκημενοι ''και αφου 10 συμβουλοι(Σχινας,Γαλετσελης,Βερβεσος,Μαραγκος,Περακης,Καμενοπουλος,Τσαγκλη,Κατσαφαδος,Βρεττος,Σαραφιανος) ζητησαν απο τον Προεδρο να συγκαλεσει νεο ΔΣ με μονο θεμα τη συγκληση ΓΣ,ΩΣΤΕ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΟΧΙ ΜΕ ΚΟΠΤΑΤΣΙΕΣ(καλοοοοοοο,οποιος δεν ξερει ας παρει το Θανασσσσ),βρηκε διεξοδο ο Προεδρος και φυγε οχυρωθεις στο αβατον του γραφειου του.
                  Ακολουθησε η καταληψη(tres sic) των γραφειων του ΔΣΑ απο ομαδα εκ των συγκ/νων σε ενδειξη διαμαρτυριας για την καταστρατηγηση της αποφασης της ΓΣ ,ειδηση που ακουσα προ ολιγου απο το MEGA(Ε ΡΕ ΠΑΡΤΥ ,ΠΟΥ ΘΑ ΚΑΝΟΥΝ ΣΗΜΕΡΑ ΟΙ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΟΙ ΤΡΟΙΚΑΝΟΙ και ουχι οι εγχωριοι imitation, που κυκλοφορουν μεταξυ μας incognito) ΔΥΟ ΟΜΟΡΦΙΕΣ!!!
                  Προφανως δεν προκειται να γινειν αυριο εκτακτο ΔΣ απο οσα αφησε να εννοηθει ο Προεδρος απο τα συμφραζομενα του, ουτε βεβαια νεα ΓΣ αμεσα(ακομα δεν εχει ''μεταφρασθει/αποκρυπτογραφηθει η ακριβης φραση του Α'Αντιπροεδρου ως προς το ποια ακριβως προταση εθεσε προς ψηφιση!!!!)ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑ:(δικο μου)Αποχη τελος απο Πεμπτη και ξανα στα ακροατηρια και στις ''ουρες ''του 2 και του 5.Δηλ.ΑΠΕΙΧΑΜΕ 15 ΜΕΡΕΣ ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ 12 ΠΙΟ ΠΡΙΝ ΚΑΙ ΤΗΝ ΗΜΕΡΑ ΨΗΦΙΣΗΣ ΤΟΥ Ν-ΣΧ ΠΑΜΕ ΞΑΝΑ ΓΙΑ ΔΟΥΛΕΙΑ.Ακομα και η προταση του Δ στη ΓΣ περιλαμβανε αποχη τη μερα αυτη(!!)Μονο σε μας συμβαινου ολα αυτα!
                  Σε οσους ανιστορητους οψιμα ιχυριζονται οτι ο Προεδρος ειναι φασιστας και τα συναφη ,μου θυμιζουν παρακαλω ,ποιον ''στηριξαν'' στο β' γυρο των δικηγορικων εκλογων ειτε με την ψηφο τους, ειτε κυριως-με την ενοχη αποχη τους; τωρα κι εσεις ''φατε ενα ακυρο για να μαθαινετε ανιστορητοι τις διαφορες Πλαστηρα απο Παπαγο
                  Μην ανησυχειτε στην καταληψη θα φερω και ταβλι ετσι για να περναει η ωρα σας
                  Προεδρε αφου βρισκεις ,..........

                  https://www.facebook.com/notes/δ%C ... 3111591754

                  Ευτυχώς η δικαιοσύνη είναι σε καλά χέρια!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    tiger last edited by

                    Ο χρήστης liostemi έγραψε:
                    ...άμα συμβαίνουν και στην Ιαπωνία... έεε, πάει, χάλασε ο κόσμος!!

                    Ιαπωνία: Εξαφανίστηκαν οι συντάξεις 880.000 δικαιούχων!

                    http://www.skai.gr/news/world/article/1 ... medium=rss

                    'ετήσιες αποδόσεις μέχρι και... 240%'
                    Αυτοι δηλαδη περιμεναν να παρουν λεφτα πισω;
                    Τελικα οι πυραμιδες ειναι οτι πιο διαχρονικο και δεν γνωριζει συνορα (Αιγυπτος,Αζτεκοι εως Αλβανία και Ιαπωνία)

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • R
                      rx8_drifter last edited by

                      μου κάνει εντύπωση που το κράτος δεν τους έλεγξε ρε παιδί μου.
                      τί γίνεται εκεί, ο καπιταλισμός δε δουλεύει καλά?
                      Ο πλούτο απεργούσε?
                      Τον είχε βγάλει βόλτα ο μίκυ?

                      καίρια ερωτήματα

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • I
                        infinity last edited by

                        http://www.patrida2012.gr/

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lokatzis last edited by

                          ΙΧ: «Πονοκέφαλος» τα διαφυγόντα έσοδα από τον τεχνικό έλεγχο
                          «Μαύρη τρύπα» εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ δημιουργούν κάθε χρόνο στα ταμεία του κράτους τα οχήματα που δεν περνούν τεχνικό έλεγχο, με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών να προσανατολίζεται να βάλει «λουκέτο» και στα 50 δημόσια ΚΤΕΟ που λειτουργούν αυτή τη στ

                          της Μαρίας Μόσχου
                          «Μαύρη τρύπα» εκατοντάδων εκατομμυρίων ευρώ δημιουργούν κάθε χρόνο στα ταμεία του κράτους τα οχήματα που δεν περνούν τεχνικό έλεγχο, με την ηγεσία του υπουργείου Υποδομών να προσανατολίζεται να βάλει «λουκέτο» και στα 50 δημόσια ΚΤΕΟ που λειτουργούν αυτή τη στιγμή.
                          Για την απώλεια εσόδων από τα ΙΧ που δεν ελέγχονται τεχνικά έχει ενημερωθεί και η Τρόικα η οποία βλέπει περίπου 310 εκατ. ευρώ ανείσπρακτα δημόσια έσοδα ΚΤΕΟ από τα 2,5 εκατ. οχήματα που κυκλοφορούν κάθε χρόνο ανέλεγκτα. Αξιοσημείωτο είναι ότι από τις πρόσφατες περικοπές στις συντάξεις αναμένεται να εισπραχθέν ανάλογο ποσό, μέτρο που θα μπορούσε να έχει αποφευχθεί αν είχε επιτευχτεί ο έλεγχος του συνόλου των ΙΧ που κυκλοφορούν στην χώρα μας.
                          Η ανεξέλεγκτη λειτουργία των δημοσίων ΚΤΕΟ, οι καταγγελίες για «λαδώματα» εργαζομένων που «εγκρίνουν» αυτοκίνητα έναντι αμοιβής αλλά και το γεγονός ότι 1 στα 3 ΙΧ δεν περνούν από τεχνικό έλεγχο, φαίνεται να έχουν προκαλέσει τη δυσαρέσκεια του υπουργού Υποδομών Μ. Βοριδη ο οποίος έχει ανακοινώσει ότι από τον Ιούνιο τα δημόσια ΚΤΕΟ παύουν να λειτουργούν.
                          Κατά της λειτουργίας των δημοσίων ΚΤΕΟ και ο Πανελλήνιος Σύνδεσμος Ιδιωτικών ΚΤΕΟ [που σε επιστολή που απέστειλε όχι μόνο προς τον Πρωθυπουργό και τους συναρμόδιους υπουργούς της κυβέρνησης, αλλά και στα μέλη της τρόικα, καλεί την πολιτεία να «επιχειρήσει επιτέλους να αντλήσει τα αντίστοιχα δημόσια έσοδα από τους ελέγχους ΚΤΕΟ».
                          Στην Ελλάδα λειτουργούν σήμερα 59 δημόσια ΚΤΕΟ και 130 Ιδιωτικά (ΙΚΤΕΟ), τα οποία φαίνεται ότι κερδίζουν τους ιδιοκτήτες αυτοκινήτων, καθώς τηρούνται, σε μεγάλο βαθμό, οι ώρες των ραντεβού.
                          Σύμφωνα με εκτιμήσεις, ο ετήσιος τζίρος των ΙΚΤΕΟ πρέπει να υπερβαίνει τα 40 εκατομμύρια ευρώ.
                          Υπολογίζεται ότι από το σύνολο των 7,9 εκατομμυρίων αυτοκινήτων, που φαίνονται καταχωρημένα στις αρμόδιες υπηρεσίες του υπουργείου Μεταφορών, τα 2,5 εκατομμύρια δεν έχουν περάσει ΚΤΕΟ, με δεκάδες εκατομμύρια ευρώ απωλεσθέντα έσοδα για το Δημόσιο.
                          Εδώ θα πρέπει να σημειωθεί ότι η νομοθεσία προβλέπει πως κανένα ΙΧ που δεν έχει περάσει ΚΤΕΟ δεν θα μπορεί να ασφαλίζεται και το αντίστροφο. Σήμερα όμως η οικονομική κρίση και τα συνεχή μέτρα λιτότητας έχουν οδηγήσει πάνω από 1,5 εκατ. ιδιοκτήτες να μην έχουν ασφαλίσει το αυτοκίνητο τους με παράγοντες της ασφαλιστικής αγοράς να εκτιμούν ότι θα υπάρξει αύξηση του αριθμού αυτού.
                          Τα ΚΤΕΟ
                          Ο τεχνικός έλεγχος οχημάτων από ιδιωτικά ΚΤΕΟ θεσμοθετήθηκε το Νοέμβριο του 2001. Παράλληλα, θεσμοθετήθηκε η υποχρέωση των δημοσίων ΚΤΕΟ, τα οποία ανήκουν στις Περιφέρειες, να προχωρήσουν στις απαραίτητες διαδικασίες για την κατά ISO διαπίστευσή τους.
                          Προκειμένου να εξομοιωθούν οι παρεχόμενες υπηρεσίες μεταξύ των δημοσίων και ιδιωτικών ΚΤΕΟ, το υπουργείο Μεταφορών θεσμοθέτησε την υποχρέωση αναβάθμισης του μηχανογραφικού και επιχειρησιακού εξοπλισμού των δημοσίων ΚΤΕΟ, κάτι αντίστοιχο που ίσχυε στα ιδιωτικά.
                          Παρ΄ όλη τη συμβατική τους υποχρέωση, σχεδόν στο σύνολό τους, τα δημόσια ΚΤΕΟ δεν διέθεταν την απαραίτητη πιστοποίηση από το Εθνικό Σύστημα Διαπίστευσης (ΕΣΥΔ).
                          Τον Ιούνιο λήγει η προθεσμία για την υποχρεωτική πιστοποίησή των δημοσίων ΚΤΕΟ κατά ISO και όπως όλα δείχνουν, δεν πρόκειται να δοθεί νέα παράταση, τακτική που ακολουθούνταν τα τελευταία χρόνια, αλλά θα προτιμηθεί το «σφράγισμά» τους.
                          Ιδιωτικά ΚΤΕΟ
                          Σύμφωνα με τους εκπροσώπους των ιδιωτικών ΚΤΕΟ, ο θεσμός ΚΤΕΟ απαξιώνεται διαρκώς τα τελευταία χρόνια, με κύρια ευθύνη της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας της χώρας με αποτέλεσμα το κόστος από τα τροχαία ατυχήματα σύμφωνα με ανεπίσημες εκτιμήσεις προηγούμενων ετών να ανέρχονται σε ποσό ίσο με το 10% του ΑΕΠ ετησίως.
                          Ο Σύνδεσμος, καταγγέλλει επίσης, για άλλη μια φορά, την Τροχαία για πλημμελείς ελέγχους, υποστηρίζοντας ότι με βάση τα επίσημα στατιστικά που εκδίδει η Ελληνική Αστυνομία κάθε χρόνο, από το 2008 έως το 2011 σημειώθηκαν περίπου 2,5 εκατ. τροχαίες παραβάσεις. Από αυτές τον τεχνικό έλεγχο ΚΤΕΟ αφορούσαν μόλις οι 114.000, δηλαδή ποσοστό μόλις 4,6% επί του συνόλου των τροχαίων παραβάσεων, όταν για κάθε χρονιά από τις προαναφερθείσες, κυκλοφορούσαν πάνω 2,5 εκ. ανέλεγκτα οχήματα και όταν βάσει του ΚΟΚ το πρόστιμο για μη έλεγχο ΚΤΕΟ ανέρχεται στο ποσό των 400 ευρώ, που μεταφράζεται σε έλλειμμα για τα δημόσια εσόδα, ύψους 1 δις ευρώ.
                          Στην επιστολή τους τα μέλη του Συνδέσμου, προτείνουν μεταξύ άλλων:

                          • Την αναστολή λειτουργίας των δημοσίων ΚΤΕΟ.
                          • Την λήψη μέτρων ώστε να ενεργοποιηθεί η υποχρέωση για έλεγχο ΚΤΕΟ των μοτοσικλετών και μοτοποδηλάτων.
                          • Την σύνδεση του δελτίου ΚΤΕΟ με τη δυνατότητα ασφάλισης του ΙΧ και αντίστροφα αλλά και με την πληρωμή των τελών κυκλοφορίας.
                          • Την άμεση αναθεώρηση του τρόπου σημείωσης τροχαίων παραβάσεων.

                          Χθες συζητούσα με Βούλγαρο ταξιτζή και μού ανέφερε τη λύση που σκέφτονται να υλοποιήσουν για να εντοπίζονται εύκολα ανασφάλιστα/δίχως τεχνικό έλεγχο αυτοκίνητα. Θα χρησιμοποιήσουν κάμερες οι οποίες θα 'διαβάζουν' την πινακίδα κυκλοφορίας των εν κινήσει αυτοκινήτων και θα ελέγχουν αυτόματα κατά πόσο είναι ασφαλισμένα κι έχουν περάσει από τεχνικό έλεγχο.

                          Τόσο δύσκολο είναι να υλοποιηθεί και στην Ελλάδα κάτι τέτοιο; Κάμερες διαχείρισης κυκλοφορίας υπάρχουν πάρα πολλές. Θα μπορούσε με νομοθετική πράξη να ενεργοποιηθεί η χρήση τους και για τέτοιους σκοπούς... Κινείται το αυτοκίνητο και του λείπει κάποιο 'χαρτί'; Απευθείας πρόστιμο στον ιδιοκτήτη, όπως και με τις φωτογραφικές κλήσεις για υπέρβαση ταχύτητας...

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nass last edited by

                            Οι κάμερες που διαβάζουν πινακίδες (ANPR) είναι διαφορετικής τεχνολογίας, προδιαγραφών και τοποθέτησης... δεν είναι τόσο απλό...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • R
                              rx8_drifter last edited by

                              ακριβώς.
                              Εδώ όταν κάνουν τέτοιους έλεγχους, βγαίνουν παγανιά με βανάκια στην άκρη του δρόμου και φορητές κάμερες.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • T
                                tiger last edited by

                                Περα τους απο τους συστηματικους μπαταχτσήδες,το προβλημα ειναι οτι ο κοσμος δεν εχει λεφτα και το κοστος χρησης του αυτοκινητου εκτιναχτηκε τα τελευταια 2-3 χρονια.
                                Οσα του λειπουν του κρατους κανει μια διαιρεση με τις πινακιδες και κοπαναει χαρατσια αβερτα...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • L
                                  lokatzis last edited by

                                  Έστω ότι δεν μπορούν να χρησιμοποιηθούν οι κάμερες διαχείρισης της κυκλοφορίας. Ας χρησιμοποιήσουν αυτές που είναι για βεβαίωση παραβάσεων υπερβολικής ταχύτητας. Αν και με αυτές δε γίνεται, ας χρησιμοποιήσουν κατάλληλες φορητές σε μπλόκα. Χωρίς, όμως, να χρειάζεται να σταματούν τον παραβάτη, κάτι που καθιστά χρονοβόρα την όλη διαδικασία. Φωτογραφία του εν κινήσει αυτοκινήτου κι άμεση αποστολή του ραβασακίου σπίτι...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stavrosg last edited by

                                    SELECT * FROM cars.registered WHERE plhromi.telh.2012 = 'FALSE'

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • L
                                      lokatzis last edited by

                                      Ο χρήστης StavrosG έγραψε:
                                      SELECT * FROM cars.registered WHERE plhromi.telh.2012 = 'FALSE'

                                      Υφίσταται σύνδεση όλων των εφοριών σε ένα κεντρικό σύστημα ώστε να φαίνεται άμεσα πια αυτοκίνητα έχουν παραδώσει προσωρινά πινακίδες;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • S
                                        stavrosg last edited by

                                        Ο χρήστης lokatzis έγραψε:
                                        Υφίσταται σύνδεση όλων των εφοριών σε ένα κεντρικό σύστημα ώστε να φαίνεται άμεσα πια αυτοκίνητα έχουν παραδώσει προσωρινά πινακίδες;

                                        Θα έπρεπε. Αν όχι...

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • H
                                          hellenic-tifosi last edited by

                                          Είναι δυνατόν να μην υπάρχει μια κεντρική βάση δεδομένων όπου θα φαίνεται για ΚΑΘΕ αριθμό πινακίδας ο ιδιοκτήτης, το ΚΤΕΟ, η ασφάλεια, τα τέλη, κλπ;

                                          Είναι κράτος αυτό;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • K
                                            kostakis last edited by

                                            το 30% του πετρελαίου η Ελλάδα το παίρνει απο το Ιράν. Τα υπόλοιπα 70% απο που?
                                            Ποιοί είναι αυτοί που δεν μας κάνουν πίστωση?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 151
                                            • 152
                                            • 4 / 152
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr