-
Βασικα η Volvo δεν είχε ποτέ θέμα με τις κονσόλες και το σχεδιασμό τους κι απο άποψη ομορφιάς αλλα και χρηστικότητας.Εγώ σε όσα έχω μπει και κάτσει στο εσωτερικό αισθάνθηκα πολυ οικεία και βρήκα τα πάντα σε πολυ σύντομο χρόνο
Κι εκτός αυτού έχουν και μια διακριτική πολυτέλεια σε επίπεδο σχεδιασμού πράγμα το οποίο μ' αρέσει πολυ
Γενικά μου βγάζουν μια μετριοφροσύνη σαν αμάξια (όχι μετριότητα προσοχή μη τα μπερδεύουμε αυτά).Δηλαδή πολύ καλα και πολυτελή αμάξια με τρόπο που δεν 'φωνάζει' -
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
πολύ ασημί διάκοσμο
Κωστα αρχιζω να ανυσηχω.
-
H κονσόλα του (που αν δεν κανω λάθος πρωτομπήκε στο S40 και μετά και στο C30) είναι ότι πιο όμορφο έχει σχεδιαστεί για μενα. Μοντέρνα και καλογουστη!
Γενική η σουηδική κονσόλα (συμπεριλαμβανομένης και της Saab) ...
-
δεν είναι άσχημο, αλλά η Delta μου αρέσει περισσότερο στο ίδιο target group, με τη DS4 τοπ σε μικρομεσαία (premium και μη)γενικά.
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
πολύ ασημί διάκοσμο
Κωστα αρχιζω να ανυσηχω.
Αντε βρε! Μ΄αρεσει και πολύ μαλιστα! Απλώς συτο το διάστημα ... με ενοχλει!!!
-
Ο χρήστης Orestisren έγραψε:
Βασικα η Volvo δεν είχε ποτέ θέμα με τις κονσόλες και το σχεδιασμό τους κι απο άποψη ομορφιάς αλλα και χρηστικότητας.Εγώ σε όσα έχω μπει και κάτσει στο εσωτερικό αισθάνθηκα πολυ οικεία και βρήκα τα πάντα σε πολυ σύντομο χρόνο
Κι εκτός αυτού έχουν και μια διακριτική πολυτέλεια σε επίπεδο σχεδιασμού πράγμα το οποίο μ' αρέσει πολυ
Γενικά μου βγάζουν μια μετριοφροσύνη σαν αμάξια (όχι μετριότητα προσοχή μη τα μπερδεύουμε αυτά).Δηλαδή πολύ καλα και πολυτελή αμάξια με τρόπο που δεν 'φωνάζει'Ετσι είναι , τα Volvo έχουν αυτή την φιλοσοφία , ποιοτικά, χρηστικά αλλά δεν φωνάζουν .
Καθαρές γραμμές , συνετό σχέδιο ( πάντα θα υπάρχουν κάποιες παραφωνίες ) για τον οδηγό και τους συνεπιβάτες .
Απλά πλέον πρόσθεσαν ένα δυναμισμό , σπορ τολμούσα να πω , στο σχεδιασμό τους .
Για το κομμάτι της οδήγησης μάλλον θα πρέπει να περιμένουμε τις πιο extreme εκδόσεις όταν έρθουν.
Τα στοιχεία αυτά τα βλέπω στο V40 και μου αρέσει που μπροστά στο πανικό των πωλήσεων και των αποτελεσμάτων δεν χάθηκαν στο κυνήγι του δισκοπότηρου . Φαίνεται , προς το παρόν , από την πορεία του S60 ότι οι πωλήσεις μπορούν να έρθουν με αυτές τις παραμέτρους. -
Αν η πορεία του V40 είναι ανάλογη με αυτήν των V60, S60, XC60 τότε θα μιλάμε για μεγάλη επιτυχία.
-
Σχεδιαστικός αχταρμάς, κοινώς αμερικανιά.
-
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Αλλά ... (λίγο καγκουράκος είμαι!!!) Πολύ φτωχή η πρόσοψη του. θα ήθελα στον μπροστα προφυλακτήρα λίγα φωτα ομίχλης, ημέρας κλπ! Δυο φαναρια βλέπω μόνο!!!Κυριλοκαγκουρακο το Laser βλεπω απετυχε...
Ο πίνακας οργάνων είναι όπως στο civic.Αν βάλεις το φηφιακό κοντερ στο κέντρο του στροφομέτρου δεν διαφέρει.
Καλα καμια σχεση...ο πινακας οργανων ειναι μια οθονη η οποια εχει διαφορες παραμετροποιησεις, κατι σαν το black panel της bmw. Προφανως εδω βλεπουμε την σπορ ρυθμιση..Αυτη την οθονη μας τη δειχνουν σε ολα τα ηλεκτορκινητα concept εδω και 2-3 χρονια..Η photo απο το υβριδικο V60
Και στο υβριδικο XC60 παλι μια εκδοχη του..Σχεδιαστικός αχταρμάς, κοινώς αμερικανιά.
Και να φανταστεις μεχρι στιγμης λενε οτι δεν θα εισαχθει στην αμερικη
Κωνσταντινε, στο κομματι των ζαντων των drive-e μιλαμε για εξελιξη..
-
Εγω βλέπω ένα αναλογικό κυκλικό στροφόμετρο στο κέντρο, μεσα σε αυτό ένα ψηφιακό κοντέρ και δεξιά-αριστερα δείκτες.
Το ίδιο βλέπω και στο civic με τη διαφορά ότι το φηφιακό ταχύμετρο είναι πάνω από το τιμόνι
Πάντως τώρα που το ξαναβλέπω όντως καμία σχέση! ΜΕΡΑ ΜΕ ΤΗ ΝΥΧΤΑ.Του civic είναι πιο όμορφο.
-
Εγω βλεπω ενα κλασικο ταχυμετρο με μια οθονη ενδειξεων στη μεση και δυο δεικτες δεξια αριστερα για θερμοκρασια και βενζινη...
..τι σχεση εχει αυτο με πληρως παραμετροποιησιμη οθονη, οπου και η βελονα ακομα ειναι γραφικο? -
Μερικες ακομα πληροφοριες απο το Αγγλικο Autocar:
http://www.autocar.co.uk/News/NewsArtic ... rs/261510/
-
Φτυστό αντίγραφο . . .
Αρχίζω να τείνω κατά αυτή την κατεύθυνση του στραβού γιαλούΤο Honda ,παρότι του αναγνωρίζω την διάθεση 'Star Trek ' που εμένα προσωπικά μου κάνει, είναι ένα συνονθύλευμα από ατάκτως ερριμμένα χειριστήρια . Με jackpot αυτά του κλιματισμού . .
Θεωρώ ότι συναγωνίζεται στο κυνήγι του χαμένου θησαυρού το αντίστοιχο button alarm της Citroen
Χωρίς συνέχεια στις γραμμές. Με την βάση του ταμπλό και της κεντρικής κονσόλας να αλληθωρίζουν . Χωρίς καμία συμμετρία .
Η νέα γενιά κάπως διορθώνει την κατάσταση .Το V40 πέρα από του ότι εμφανισιακά μοιάζει στην κεντρική οθόνη των οργάνων δεν έχει καμία σχέση .
Αν διατηρηθεί το πλήρως ψηφιακό panel ακόμα και εμφανισιακά θα έχει αισθητές διαφορές . -
Ο χρήστης VolvoZeus έγραψε:
Κωνσταντινε, στο κομματι των ζαντων των drive-e μιλαμε για εξελιξη..
, εντάξει δεν είναι και θανάσιμο αμάρτημα η ανακύκλωση ιδεών με μια ελαφρά διαφοροποίηση.
Προσωπικά πιστεύω πως είναι ένα σχέδιο που θα αντέξει στο χρόνο καθώς δεν φέρει κάποια κραυγαλέα χαρακτηριστικά.
-
δεν μοιαζει και λιγο με Focus;;
-
Οχι , δεν μοιάζει καθόλου.
-
Θα ηθελα μια αναλυση των βασικων γραμμων του σχεδιου καποια στιγμη απο Κωνσταντινο...
Εμενα παντως καποια πραγματα που με χαλανε στα νεα Volvo βλεπω οτι υπαρχουν και σε αυτο, οπως το κουμπι start/stop (θεση-σχημα τα παντα) και το μεγαλο αντιαισθητικο κουτι του ρανταρ του adaptive cruise control/queue assist/Collision Warning with Full auto Brake κτλ.. Οκ δουλευει καλυτερα το συστημα απο τα υπολοιπα, αλλα Merc και Audi το εχουν ενσωματωσει πολυ καλυτερα στη μασκα τους χωρις να ειναι αντιαισθητικο..
-
Ο χρήστης Kωνσταντίνος έγραψε:
Οχι , δεν μοιάζει καθόλου.Δεν μοιάζει με κανένα και σε τίποτα ούτε καν με αυτό
-
Volvo V40