Ο χρήστης gavriil1 έγραψε:
Επιτέλους το κατάλαβαν οτι το προηγούμενο εμφανισιακά ηταν 'αστα να πάνε'!!!!
Προτιμώ το νέο look του Impreza αλλα.......θα επαιρνα το Mustaaaaang!!!
Για να κάνεις καλύτερο χρόνο στο 400άρι σίγουρα είναι καλύτερη επιλογή, αλλά πού είναι η διασκέδαση σ'αυτό? Ο τρόπος που παίρνουν τις στροφές οι δύο samurai σε κάνουν να νιώθεις τουλάχιστον 10 χρόνια νεώτερος. Αλλά φυσικά η διασκέδαση είναι εντελώς υποκειμενική. Φυσικά υπάρχει και η JUN που βελτιώνει τα Ιαπωνικά ξεπερνώντας τους 1000 ίππους και τα 400 χλμ. αλλά αυτό είναι άλλο θέμα.
Α! οι Ιάπωνες είναι καλοί
Αυτοί δίνουν το EVO 8, χε χε 
Το πιστευεις ή οχι, αυτο το Μαστανγκ, 'στριβει' κιολας. Σε μια 'μεσου ορου' πιστα (μια με στροφες αλλα και μεγαλες ευθειες) ειμαι σιγουρος οτι θα αφησει το Ιμπρεζα πισω. Αυτο το Κομπρα δεν αστειευετε πια. Οι φιλοι της Φορντ εχουν παρει σοβαρα το θεμα του Κομπρα και εκατσαν και εκαναν οτι μπορουσαν στην 30 ετων πλατφορμα του Μαστανγκ για να την ανανεωσουν πριν βγει το καινουργιο Μαστανγ σε νεα πλατφορμα η οποια θα ειναι η ιδια που χρισημοποιητε απο την Jaguar S (η οποια ειναι η ιδια με το Lincoln LS, το Ford Thunderbird και αλλα). Εκει να δεις πανιγηρια
Το Ιμπρεζα δεν εχει προβλημα στις στροφες με καλυτερα λαστιχα.
Εχω παει σε πολλες πιστες (δεν οδηγαγα) με αλλους ιδιοκτητες Ιμπρεζα. Ειχανε ενα κιλο Boxter, 911, Mazda RX7, BMW Z3, 330, και μερικα Αμερικανικα. Οποιος (με WRX ειχε καλα λαστιχα και ελαφρα βελτιωμενη αναρτηση εφτανε και τα 911(στις στροφες). Οποιος ειχε βελτιωσεις μηχανης (υπερσυμπιεστη, ιντερkοολερ κτλ) επαιζε στα ισα.
Εχω διαβασει (στα Ιμπρεζα boards) οτι Ιμπρεζα με βελτιωσεις τουρμπο, αναρτησεις, λαστιχα, ειναι στο ιδιο επιπεδο με τa Corvette Z06 (με καλιτερα λαστιχα). Αλλα βεβαια αμα εχεις ξοδεψει 8-10 χιλιαδες το φθηνο Ιμπρεζα γινεται ακριβο.
Νικος