-
Τέτοιο είχε βάλει ο προηγούμενος και κάθε φορα που ανεβαζα το τζαμί, το έκανε χάλια...
Σαν να είχε γλιτσα επάνω του.
Θαμπωνε τόσο που δεν μπορούσες να δεις απο τον καθρέπτη.Τώρα αν έχεις πλαίσιο και βάλεις μόνο στο κάθετο... Ίσως τι να πω.
Αλλα σαν πιο καθαρή λύση είναι απλα να το καθαρίζεις με αέρα υπο πίεση... -
Λάδι ή γράσο είχε. Λερώνει το τζάμι και μαζεύει σκόνη που σε λίγο καιρό φρενάρει το τζάμι σαν κόλλα (εκτός αν το λαδώνεις τακτικά)
Η σιλικόνη στεγνώνει.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Αν εννοεις χρονικα γρηγορα τοτε ισως η ΑΟ. ομως ειναι αναλογα και που θελεις να πας στο Ν ηρακλειο... εγω θα εμπαινα απο την Εθνικη στο υψος της παλιας Ρενω.. και θα περναγα καθετα εκει τον κεντρικο δρομο του ν.ηρακλειου...
ποια είναι η παλιά Ρενό; συμφέρει αυτό που λεςα να γλυτώνω τα 2.80 κάθε βδομάδα ή θα τρώω μεγαλύτερη ταλαιπωρία;
Η παλια ρενω ηταν λιγο πριν την εισοδο για την ΑΟ. εχει εκει τη δεξια λωριδα που κατεβαινει σε κατω διαβαση και σου δινει τη δυνατοτητα να περασεις κατω απο την Ε.Ο. προς κοκκινο μυλο αν πας αριστερα, η να πας δεξια και να πεσεις στη διασταυρωση που σε οδηγει προς Ηρακλειο.... Δλδ αν δεις στο χαρτη απο την Εθνικη παιρνεις την Αναγεννησεως και στη διασταυρωση με δικελειας παιρνεις την ιφιγενειας που σε παει στην Ηρακλειου.....
οκ το είδα στον χάρτη, αλλά ποια ακριβώς έξοδος είναι γιατί έχει πολλές μαζί εκεί πριν την ΑΟ. τι σημάδι να βάλω; εχθές επειδή βιαζόμουν πήγα από ΑΟ
-
Άσχετο άλλα ξέρει κανείς πότε είναι η έκθεση στη Γενεύη; Όπου και αν διαβάσω για νέα αυτοκίνητα βλέπω τη φράση
. -
Μάρτιο.
-
Γνωρίζει κανείς να μου πει αν γίνονται ακόμα αγοραπωλησίες αυτοκινήτων στο παζάρι του Σχιστού τις Κυριακές?
Τι ώρες είναι καλό να βρίσκεται κανείς εκεί και ποιο το κόστος (αν υπάρχει) για να βάλεις το αυτοκίνητό σου προς πώληση?
Ευχαριστώ. -
Γίνονται κανονικά, αν πας από τις 8-9 καλά θα είναι. Τιμές, κτλ δε γνωρίζω, δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα.
-
Ο χρήστης dmitspan έγραψε:
Αν εννοεις χρονικα γρηγορα τοτε ισως η ΑΟ. ομως ειναι αναλογα και που θελεις να πας στο Ν ηρακλειο... εγω θα εμπαινα απο την Εθνικη στο υψος της παλιας Ρενω.. και θα περναγα καθετα εκει τον κεντρικο δρομο του ν.ηρακλειου...
ποια είναι η παλιά Ρενό; συμφέρει αυτό που λεςα να γλυτώνω τα 2.80 κάθε βδομάδα ή θα τρώω μεγαλύτερη ταλαιπωρία;
Η παλια ρενω ηταν λιγο πριν την εισοδο για την ΑΟ. εχει εκει τη δεξια λωριδα που κατεβαινει σε κατω διαβαση και σου δινει τη δυνατοτητα να περασεις κατω απο την Ε.Ο. προς κοκκινο μυλο αν πας αριστερα, η να πας δεξια και να πεσεις στη διασταυρωση που σε οδηγει προς Ηρακλειο.... Δλδ αν δεις στο χαρτη απο την Εθνικη παιρνεις την Αναγεννησεως και στη διασταυρωση με δικελειας παιρνεις την ιφιγενειας που σε παει στην Ηρακλειου.....
οκ το είδα στον χάρτη, αλλά ποια ακριβώς έξοδος είναι γιατί έχει πολλές μαζί εκεί πριν την ΑΟ. τι σημάδι να βάλω; εχθές επειδή βιαζόμουν πήγα από ΑΟ
3 έξοδοι υπάρχουν:
- είτε μόλις δεις τα ποδήλατα γατσουλης (η το μπουρδελοξενοδοχείο bora bora στο αντιθετο ρευμα)να βγεις απο την εθνικη, βλέποντας ενα παλιό έρημο κτίριο που ειναι η πρωην ρενώ. (παλιά η εθνική είχε κ φαναρια εκει οποτε ήταν τα φαναρια της ρενω ). όλο ευθεια βγαινεις στη δεκελειας που αν την στριψεις προς τα αριστερα σε βγαζει στα φαναρια της ιφιγενειας. εκει δεξιά κ βγαινεις στην ηρακλειου
- αμέσως πριν την έξοδο της αττικής έχει άλλη έξοδο που σε βγαζει και αυτή στη ιφιγενειας (έχει ταμπέλα για ηράκλειο κτλ)
- αν πας ψηλά στο ν ηρακλειο μπορείς να βγεις στην έξοδο της μεταμορφωσης που είναι μετά την αττική οδό. αυτό μάλλον σε βολευει. απλά τη πρώτη δεύτερη φορά θα χαθείς. τύπωσε από πριν τη διαδρομή, ρώτα τους μεταμορφωσιωτες και θα βρεις ακρη
δες στο ploigos.gr
http://www.ploigos.gr/
το μόνο σίγουρο ειναι πως τα 2.80 δεν αξιζουν για τόσο μικρή διαδρομή
-
Ο χρήστης Dodger έγραψε:
Γίνονται κανονικά, αν πας από τις 8-9 καλά θα είναι. Τιμές, κτλ δε γνωρίζω, δεν ασχολήθηκα ιδιαίτερα.Θενξ! Μαζεύει δηλαδή κόσμο όπως παλιά ή έχει χαλαρώσει κάπως η φάση? Αξίζει να πάει κανεις?
-
Να ρωτήσω κάτι, μου κάνει εντύπωση που δεν το έχω σκεφτεί ποτέ. Ποιά είναι η νομοθεσία σχετικά με την εμπρός πινακίδα,
εαν κάποιο ζμπορ αυτοκίνητο δεν έχει βάση ή κάποιο συγκεκριμένο σημείο για να τοποθετηθεί? -
Kανονικά και το πιο λογικό πρέπει νομοθεσία (ευρωπαική, παγκόσμια δεν ξερω) να δεσμεύει τους κατασκευαστές στην ύπαρξη προβλεπομενης θέσης. Είτε απευθείας σε συγκεκριμένη θέση είτε με κάποια προσθετη βάση.
-
Για να αδιαφορουν ακομα και ευρωπαιοι κατασκευαστες μαλλον δεν ειναι τοσο αυστηρη η νομοθεσια η βρισκουν καποιο παραθυρακι.
-
γιατι θα με τρελανουνε....
οταν παρκαρεις με τους τροχους πλαγια (σαν να πας να στριψεις)...καταπονεις την υδραυλικη υποβοηθηση του τιμονιου;;
ειναι δυνατον ή να κρατησω τις καρπαζιες και να του τις ριξω το βραδυ στα ουζακια..;;
-
Ο χρήστης panos2171 έγραψε:
Για να αδιαφορουν ακομα και ευρωπαιοι κατασκευαστες μαλλον δεν ειναι τοσο αυστηρη η νομοθεσια η βρισκουν καποιο παραθυρακι.Ίσως επιβάλλεται κάποιο σχετικά μικρό πρόστιμο σε έλεγχο, το οποίο ο κάτοχος πανάκριβου αυτοκινήτου είναι
διατεθειμένος να πληρώσει μερικές φορές το χρόνο αντί να αλλοιώσει την εμφάνιση (και την αεροδυναμική
ενδεχομένως). Άσε που έτσι κι αλλιώς γράφουν λίγα χιλιόμετρα και κυρίως εκτός πόλης τέτοια αυτοκίνητα που
μπορεί και να μην πετύχουν ποτέ έλεγχο.
Βλέποντας αυτή τη φωτό μου δημιουργήθηκε η απορία, αν παρακολουθεί το θέμα ο sv2 θα απαντήσει, έχει
και αρκετούς γνωστούς με supercars.
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?f=8&t=50494&start=105#p2463407
Παλιότερα δεν επιτρεπόταν και αυτοκόλλητες, τουλάχιστον στο εξωτερικό? -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
γιατι θα με τρελανουνε....οταν παρκαρεις με τους τροχους πλαγια (σαν να πας να στριψεις)...καταπονεις την υδραυλικη υποβοηθηση του τιμονιου;;
ειναι δυνατον ή να κρατησω τις καρπαζιες και να του τις ριξω το βραδυ στα ουζακια..;;
Oχι δεν καταπονείς καμια υποβοήθηση ούτε υδραυλική ούτε ηλεκτρική γιατί πολύ απλά δεν λειτουργεί η υποβοήθηση!
Αμελητέο δε αλλά σημαντικό είναι ότι συν το χρονο οι φυσουνες ημιαξονιού υπόκεινται μια μικρή ταλαιπωρια η οποία μπορεί να επίσπευσει την φθορά της και να κοπει πιο σύντομα απο ότι αν δεν είχες το συγκεκριμένο χούι -
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
γιατι θα με τρελανουνε....οταν παρκαρεις με τους τροχους πλαγια (σαν να πας να στριψεις)...καταπονεις την υδραυλικη υποβοηθηση του τιμονιου;;
ειναι δυνατον ή να κρατησω τις καρπαζιες και να του τις ριξω το βραδυ στα ουζακια..;;
Αν προσπαθεις να σπρωξεις το πεζοδρομιο με το τιμονι τοτε το καταπονεις.
-
Αν καποιος σε χτυπησει ενω εισαι παρκαρισμενος (σπανιο φαινομενο ) θα σου κανει πολυ μεγαλυτερη ζημια απο ενα βαθουλωμα στο φτερο.
-
μηπως εννοούσαν να μην ανεβαίνεις πεζοδρόμια κλπ με στριμένες τις ροδες;
-
Απλά το μπρερδεύουν με την κατάσταση οταν ειναι τέρμα στριμένοι οι τροχοί και σε λειτουργία η μηχανή όπου και ζορίζει την αντλία του υδραυλικού. Μάλιστα όταν έχεις τέρμα στριμένο για σχετικά αρκετή ώρα ακους θόρυβο από την αντλία γιατι αρχίζει και ανεβάζει πίεση....
-
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Απλά το μπρερδεύουν με την κατάσταση οταν ειναι τέρμα στριμένοι οι τροχοί και σε λειτουργία η μηχανή όπου και ζορίζει την αντλία του υδραυλικού. Μάλιστα όταν έχεις τέρμα στριμένο για σχετικά αρκετή ώρα ακους θόρυβο από την αντλία γιατι αρχίζει και ανεβάζει πίεση....Σωστά. Βέβαια καλό είναι να έχουμε τους τροχούς ευθεία για άλλο λόγο. Αν πέσει πάνω μας κανένας να μη μας κουρέψει την κρεμαγιέρα.
Διάφορες ερωτήσεις/απορίες σχετικές με το αυτοκίνητο