-
Αλήθεια, προσέξατε κάτι;
Ότι τα προβλήματα παίζουν στους ακριανούς κυλίνδρους (1ο και 4ο)!!!
Εκτός του φίλου με το υγρού ψεκασμού που την έπαθε στον 2ο!!! -
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Και στην Αθήνα πολυ γνωστός και εισαγωγέας BRC Χαϊδάρι σε ford transit connect 1,8 φυσικά δεν παραδέχεται τίποτα !!
Μετα απο 25000 χιλιόμετρα σήμερα το εργαλείο δουλειάς μου ένα ford connect 1,8 2004 παρέδωσε πνεύμα βολβιδα καμένη στον 1ο κυλινδρο , και συνεβει 10 μέρες μετα το προγραμματισμένο σέρβις των 110.000 χιλιομέτρων ... Μόλις είχα αλλάξει λάδια μπουζι ( LPG Bosch ) φίλτρα τακακια κτλ δεν πρόλαβα να το πάω στο Χαϊδάρι ( εγκαταστατης brc ) να το ρυθμίσει γιατι για μια ακόμα φορα απο τις πολλές είχε μια αρυθμια ψηλα !!! Η ford στο παλαιό Φάληρο αμφιθεας είναι σίγουρη οτι είναι απο το υγραεριο και ζητήθηκε χαρτί για να πάρω τον εγκαταστατη με την νομική προστασία απο τα μούτρα για αποζημίωση , με μεγάλη δυσκολία θα μου χορηγηθεί χαρτί επίσημο απο την ford για το τις πταίει όταν κατέβει το καπάκι και διαπιστωθεί η βλάβη και παει στον καπακά !!! Το ποσο της ζημιάς θα ξεπεράσει την εγκατάσταση την οποία πληρωνω ακόμα με δόσεις και αποφάσισα να τράβηξω λόγω νομικής προστασίας μέχρι εκει που δεν παει τον εγκαταστατη και μετα τη BRC για αποζημιωση αν και ο εγκαταστατης φιλοτιμήθηκε να στείλει mail στην Ιταλία για το συμβαν.... χεσε ψηλα και αγνάντευε !!!!
Δεν με έσωσε η Λαδιερα της πλάκας ( σαμπουαν ) που μου έβαλε ούτε το λάδι της flash lube
Αυτά πρός επίρωση,επικύρωση τών όσων εδώ καί καιρό μία μικρή μερίδα (παλαιών)εγκαταστατών διατυμπανήσουμε καί εισπράτουμε τά μειδιάματα κάποιων πού επίσθησαν από τήν εμπορική δραστηριότητα κάποιων εταιριών γιά τήν ''θαυματουργή''
ιδιότητα τής λαδοξυδιέρας.
Αγαπητέ μου τό αυτοκίνητό σου δέν έχει αυτορυθμησόμενες βαλβίδες (μία ανεξήγητη γιά εμένα απόφαση λίγων εταιριών στίς ΄
ημέρες μας) καί χρειάσεται στά σέρβις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ έλεγχο τών διακαίνων τών βαλβίδων.
Δέν ευθύνεται καμία BRC. Είναι θέμα μιγμάτων........Θα βάλω στο Ίντερνετ φωτο απο την εγκατάσταση του κυρίου θα παθετε πλάκα ένα σύστημα που ακόμη πληρωνω δόσεις έχει τοποθετηθεί απο υδραυλικό !! Τα λάθη είναι πολλα απλα όταν το έβαλα δεν ήξερα τι είναι υγραεριο έχω παει 5 φορές για ρύθμιση και μετα απο 1 μήνα ξαναχάλαγε τώρα καταλαβαίνω γιατι , δεν φταίνε μόνο οι βαλβίδες κύριε Κώστα αλλα η λάθος τοποθέτηση των μπεκ και των ακροφυσιων και δε μπορούσε ποτ´ε να φέρει το μείγμα με αποτέλεσμα να το έχει πολυ πλούσιο συνέχεια, δεν έβγαλε την πολαπλη την τρυπήσει πάνω παρα την διαβεβαίωση για το αντίθετο , και έσπασε την βάση της μπεκειρας βενζίνης για να περάσει τα σωλήνακια !! Της έκανε τρύπες !!! Κανένα λαμπάκια δεν είχα ολο έσκασε ξαφνικά 10 μέρες μετα απ πλήρες σέρβις !! Λέτε να φταίει η αλλαγη των μπουζι ( LPG Bosch ) ?
-
Το κοινο που εχουμε ειναι οτι και εγω BRC εχω (μονο σαν συμπτωση βεβαια) και το λαμπακι μου αρχισε αμεσως μολις εκανα το μεγαλο σερβις μαζι με μπουζι αλλα με τα δικα του που ειναι και ιριδιου. Βεβαια η εγκατασταση η δικη μου ειναι αψογη και φυσικα αφαιρεθηκε η πολλαπλη για να γινουν οι τρυπες και δεν ειχα ποτε προβλημα δυσλειτουργιας εχοντας κλεισει τωρα κοντα 25000 χλμ με υγραεριο.
Οσο για το λαμπακι που λες δεν αναβε και ολα εγιναν ξαφνικα, μηπως, λεω μηπως, ειχε προγραμματιστει να μην βγαζει σφαλμα στην λειτουργια υγραεριου απο τον εγκαταστατη?Λιγο απιθανο βεβαια αλλα ποτε μην λες ποτε.
Βεβαια μερικοι κινητηρες της Ford εχουν και μια φημη οτι δεν προτεινονται για υγραεριο. Μηπως ο δικος σου ειναι μεσα σε αυτους? -
Δυστυχώς όσο ζω μαθαίνω Το αμάξι δεν έχει υδραυλικά ωστηρια η κάπως έτσι και για αυτο θέλει έλεγχο βαλβιδων συχνά κάτι που ένα ήξερα και δεν μου είπε ο εγκαταστατης !! Δεν είχα καμία ενδειξη η λαμπάκι πριν οτσν άρχισε να ρετσρει έβγαλε λαμπάκι !!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αλήθεια, προσέξατε κάτι;
Ότι τα προβλήματα παίζουν στους ακριανούς κυλίνδρους (1ο και 4ο)!!!
Εκτός του φίλου με το υγρού ψεκασμού που την έπαθε στον 2ο!!!Σς λίγο καιρό θα κάνουμε δημοσκόπηση σε ποιον κύλινδρο έχουμε πρόβλημα...
Δέν ξέρω το τί συμβαίνει , εκείνο που ξέρω είναι ότι στη γείτονα χώρα Βουλγαρία , που έτυχε να συζητάω με ένα τεχνικό, είπε ότι δεν τα αυτοκίνητα τους δεν βγάζουνε προβλήματα και μην ξεχνάτε στην χώρα αυτή το αέριο το δουλεύουνε χρόνια......
Άρχισα να σκέφτομαι ότι θα το πάω σε αυτούς να το ρυθμίσουνε ίσως έχουνε περισσότερη πείρα. -
Ο χρήστης xristos1973 έγραψε:
Αλήθεια, προσέξατε κάτι;
Ότι τα προβλήματα παίζουν στους ακριανούς κυλίνδρους (1ο και 4ο)!!!
Εκτός του φίλου με το υγρού ψεκασμού που την έπαθε στον 2ο!!!Σς λίγο καιρό θα κάνουμε δημοσκόπηση σε ποιον κύλινδρο έχουμε πρόβλημα...
Δέν ξέρω το τί συμβαίνει , εκείνο που ξέρω είναι ότι στη γείτονα χώρα Βουλγαρία , που έτυχε να συζητάω με ένα τεχνικό, είπε ότι δεν τα αυτοκίνητα τους δεν βγάζουνε προβλήματα και μην ξεχνάτε στην χώρα αυτή το αέριο το δουλεύουνε χρόνια......
Άρχισα να σκέφτομαι ότι θα το πάω σε αυτούς να το ρυθμίσουνε ίσως έχουνε περισσότερη πείρα.Για να το λέω, κάτι σκέφτομαι, αλλά δεν το βρήκες!!!
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Δυστυχώς όσο ζω μαθαίνω Το αμάξι δεν έχει υδραυλικά ωστηρια η κάπως έτσι και για αυτο θέλει έλεγχο βαλβιδων συχνά κάτι που ένα ήξερα και δεν μου είπε ο εγκαταστατης !! Δεν είχα καμία ενδειξη η λαμπάκι πριν οτσν άρχισε να ρετσρει έβγαλε λαμπάκι !!Αν είχε υδραυλικά ωστήρια, δεν θα ήθελε έλεγχο, η ρύθμιση θα γινόταν μόνη της. Είναι η γνωστή πατάτα των μηχανικών αυτή. Οτιδήποτε δεν είναι με κοκκοράκι, είναι υδραυλικό!!!
-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Αλήθεια, προσέξατε κάτι;
Ότι τα προβλήματα παίζουν στους ακριανούς κυλίνδρους (1ο και 4ο)!!!
Εκτός του φίλου με το υγρού ψεκασμού που την έπαθε στον 2ο!!!Σς λίγο καιρό θα κάνουμε δημοσκόπηση σε ποιον κύλινδρο έχουμε πρόβλημα...
Δέν ξέρω το τί συμβαίνει , εκείνο που ξέρω είναι ότι στη γείτονα χώρα Βουλγαρία , που έτυχε να συζητάω με ένα τεχνικό, είπε ότι δεν τα αυτοκίνητα τους δεν βγάζουνε προβλήματα και μην ξεχνάτε στην χώρα αυτή το αέριο το δουλεύουνε χρόνια......
Άρχισα να σκέφτομαι ότι θα το πάω σε αυτούς να το ρυθμίσουνε ίσως έχουνε περισσότερη πείρα.Για να το λέω, κάτι σκέφτομαι, αλλά δεν το βρήκες!!!
Για βοήθησε???
-
Άσε να μαζευτούν μερικές βλάβες ακόμα και να δω αν ισχύει και μετά θα πω.
-
Το clio II 1.4 16v mod.04, με 20 μήνες και 40.000ΚΜ lpg έπρεπε να περάσει το διετές ΚΤΕΟ, το τούρκικο σύστημα το είχε τοποθετήσει μη αδειούχος εγκαταστάτης (γνωστός μου) και την άδεια την είχε υπογράψει αφού το έλενξε άλλος ποιστοποιημένος μηχανικός φίλος του εισαγωγέα του συστήματος με την οποία είχε περάσει το αρχικό ΚΤΕΟ πιστοποίησης υγραεριοκίνησης και άλλαξε και η άδεια κυκλοφορίας, έπρεπε λοιπόν αυτές τις μέρες να βρώ κάποιον αδειούχο να με πιστοποιήσει την εγκατάσταση για να περάσω εντός εφτά ημερών το διετές ΚΤΕΟ στο ίδιο ΚΤΕΟ που είχε πιστοποιήσει αρχικά ότι η εγκατάσταση της υγραεριοκίνησης ήταν σωστή και νόμιμη, δεν αντιλαβάνομαι τι εξηπηρετεί το χαρτί που πρέπει να παίρνουμε από τους εγκαταστάτες για να περάσουμε το διετές ΚΤΕΟ όταν αυτά βάσει της διαδικασίας για την δήλωση του οχήματος σαν υγραεριοκίνητο κάνουν τον βασικό αρχικό και εξονυχιστικό έλενχο, δηλαδή τα ΚΤΕΟ είναι ικανά να ελένχουν και να πιστοποιούν την εγκατάσταση την πρώτη και κρίσιμη φορά και είναι ανίκανα να επαναλαμβάνουν την διαδικασία στο διετές ΚΤΕΟ;
Παίρνω λοιπόν τηλέφωνο τον εισαγωγέα του συστήματος (γνωστός μου) και με αρχίζει τον πρόλογο, ο μηχανικός που το έβαλες δεν πήρε την άδεια γιατί δεν λάδωσε τα σωστά άτομα και είναι μακάκας με πατέντα, θα σε δώσω χαρτί από τον κολλητό μου πόσο του λέω; φιλικά 50Ε μου λέει ο πουστρίγκος, τελικά βρήκα λύση με 15Ε. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Άσε να μαζευτούν μερικές βλάβες ακόμα και να δω αν ισχύει και μετά θα πω.Οκ αναμένω
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Και στην Αθήνα πολυ γνωστός και εισαγωγέας BRC Χαϊδάρι σε ford transit connect 1,8 φυσικά δεν παραδέχεται τίποτα !!
Μετα απο 25000 χιλιόμετρα σήμερα το εργαλείο δουλειάς μου ένα ford connect 1,8 2004 παρέδωσε πνεύμα βολβιδα καμένη στον 1ο κυλινδρο , και συνεβει 10 μέρες μετα το προγραμματισμένο σέρβις των 110.000 χιλιομέτρων ... Μόλις είχα αλλάξει λάδια μπουζι ( LPG Bosch ) φίλτρα τακακια κτλ δεν πρόλαβα να το πάω στο Χαϊδάρι ( εγκαταστατης brc ) να το ρυθμίσει γιατι για μια ακόμα φορα απο τις πολλές είχε μια αρυθμια ψηλα !!! Η ford στο παλαιό Φάληρο αμφιθεας είναι σίγουρη οτι είναι απο το υγραεριο και ζητήθηκε χαρτί για να πάρω τον εγκαταστατη με την νομική προστασία απο τα μούτρα για αποζημίωση , με μεγάλη δυσκολία θα μου χορηγηθεί χαρτί επίσημο απο την ford για το τις πταίει όταν κατέβει το καπάκι και διαπιστωθεί η βλάβη και παει στον καπακά !!! Το ποσο της ζημιάς θα ξεπεράσει την εγκατάσταση την οποία πληρωνω ακόμα με δόσεις και αποφάσισα να τράβηξω λόγω νομικής προστασίας μέχρι εκει που δεν παει τον εγκαταστατη και μετα τη BRC για αποζημιωση αν και ο εγκαταστατης φιλοτιμήθηκε να στείλει mail στην Ιταλία για το συμβαν.... χεσε ψηλα και αγνάντευε !!!!
Δεν με έσωσε η Λαδιερα της πλάκας ( σαμπουαν ) που μου έβαλε ούτε το λάδι της flash lube
Αυτά πρός επίρωση,επικύρωση τών όσων εδώ καί καιρό μία μικρή μερίδα (παλαιών)εγκαταστατών διατυμπανήσουμε καί εισπράτουμε τά μειδιάματα κάποιων πού επίσθησαν από τήν εμπορική δραστηριότητα κάποιων εταιριών γιά τήν ''θαυματουργή''
ιδιότητα τής λαδοξυδιέρας.
Αγαπητέ μου τό αυτοκίνητό σου δέν έχει αυτορυθμησόμενες βαλβίδες (μία ανεξήγητη γιά εμένα απόφαση λίγων εταιριών στίς ΄
ημέρες μας) καί χρειάσεται στά σέρβις ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΩΣ έλεγχο τών διακαίνων τών βαλβίδων.
Δέν ευθύνεται καμία BRC. Είναι θέμα μιγμάτων........Θα βάλω στο Ίντερνετ φωτο απο την εγκατάσταση του κυρίου θα παθετε πλάκα ένα σύστημα που ακόμη πληρωνω δόσεις έχει τοποθετηθεί απο υδραυλικό !! Τα λάθη είναι πολλα απλα όταν το έβαλα δεν ήξερα τι είναι υγραεριο έχω παει 5 φορές για ρύθμιση και μετα απο 1 μήνα ξαναχάλαγε τώρα καταλαβαίνω γιατι , δεν φταίνε μόνο οι βαλβίδες κύριε Κώστα αλλα η λάθος τοποθέτηση των μπεκ και των ακροφυσιων και δε μπορούσε ποτ´ε να φέρει το μείγμα με αποτέλεσμα να το έχει πολυ πλούσιο συνέχεια, δεν έβγαλε την πολαπλη την τρυπήσει πάνω παρα την διαβεβαίωση για το αντίθετο , και έσπασε την βάση της μπεκειρας βενζίνης για να περάσει τα σωλήνακια !! Της έκανε τρύπες !!! Κανένα λαμπάκια δεν είχα ολο έσκασε ξαφνικά 10 μέρες μετα απ πλήρες σέρβις !! Λέτε να φταίει η αλλαγη των μπουζι ( LPG Bosch ) ?
Κάποτε όταν πρωτοβγήκανε τά τετράκιδα τής Bosch κάποιοι φωνάσανε πώς τρυπάνε πιστόνια.
Δέν χρειάσεται νά είναι τετράκιδο,διάκιδο ή τί άλλο σχήμα ή υλικό ,πλατίνα ,ιρίδιο κλπ.
Αρκεί νά είναι λάθος ή τιμή του (όχι φυσικά ή οικονομική) γιά νά καταρεύσει μία βαλβίδα ή ένα πιστόνι.
Αυτό δέν σημαίνει ότι ή βλάβη οφείλεται σώνει καί καλά στά μπουσί.Ερεύνησέτο... -
στο δικο μου το μικρο, που ειχα αναφερει ενα προβλημα στην εκκινηση με χαμηλες θερμοκρασιες, και μυρωδια υγραεριου οταν μπουκωνε, το πηγα τελικα στον εγκαταστατη, συνεδεσε το laptop και ειδα που εβγαλε καποιες ενδειξεις,
εβγαλε προβλημα μου ειπε ενα εξαρτημα, δεν θυμαμαι τωρα ακριβως πως μου το ειπε, υπερ-πιεσης κατι τεσπα, και δεν μπορουσε να τροφοδοτησει σωστα το αεριο, αυτο δε οταν συσσωρευοταν, το εκτονωνε το κυκλωμα στο περιβαλλον, γιαυτο και μου μυριζε σε αυτες τις περιπτωσεις.Μου το αλλαξε και τωρα ολα καλα. ίδωμεν...
-
-
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
Και στην Αθήνα πολυ γνωστός και εισαγωγέας BRC Χαϊδάρι σε ford transit connect 1,8 φυσικά δεν παραδέχεται τίποτα !!
Κάποτε όταν πρωτοβγήκανε τά τετράκιδα τής Bosch κάποιοι φωνάσανε πώς τρυπάνε πιστόνια.
Δέν χρειάσεται νά είναι τετράκιδο,διάκιδο ή τί άλλο σχήμα ή υλικό ,πλατίνα ,ιρίδιο κλπ.
Αρκεί νά είναι λάθος ή τιμή του (όχι φυσικά ή οικονομική) γιά νά καταρεύσει μία βαλβίδα ή ένα πιστόνι.
Αυτό δέν σημαίνει ότι ή βλάβη οφείλεται σώνει καί καλά στά μπουσί.Ερεύνησέτο...O καπακάς λέει οτι η λιπανση καθυστερει τη φθορά τα μπουζι ευτυχώς τα έχω στο χέρι μου αν είναι λάθος έχω την εντύπωση οτι είναι το σωστό νούμερο ένα τόνο πιο ψυχρά αντι δηλαδη για 6 να είναι 5 αλλα με σιγουριά αύριο !!
-
Ο χρήστης dathens έγραψε:
Και στην Αθήνα πολυ γνωστός και εισαγωγέας BRC Χαϊδάρι σε ford transit connect 1,8 φυσικά δεν παραδέχεται τίποτα !!
Κάποτε όταν πρωτοβγήκανε τά τετράκιδα τής Bosch κάποιοι φωνάσανε πώς τρυπάνε πιστόνια.
Δέν χρειάσεται νά είναι τετράκιδο,διάκιδο ή τί άλλο σχήμα ή υλικό ,πλατίνα ,ιρίδιο κλπ.
Αρκεί νά είναι λάθος ή τιμή του (όχι φυσικά ή οικονομική) γιά νά καταρεύσει μία βαλβίδα ή ένα πιστόνι.
Αυτό δέν σημαίνει ότι ή βλάβη οφείλεται σώνει καί καλά στά μπουσί.Ερεύνησέτο...O καπακάς λέει οτι η λιπανση καθυστερει τη φθορά τα μπουζι ευτυχώς τα έχω στο χέρι μου αν είναι λάθος έχω την εντύπωση οτι είναι το σωστό νούμερο ένα τόνο πιο ψυχρά αντι δηλαδη για 6 να είναι 5 αλλα με σιγουριά αύριο !!
ΕΛΕΓΧΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ(15000 μέ20000),ΕΧΕ ΣΩΣΤΑ ΜΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΕΣΕ ΚΑΜΙΑ ΛΑΔΙΕΡΑ.
-
Είναι προφανές ότι η βαλβίδα έσπασε από υπερθέρμανση.
Αν είχες πάρα πολλά χιλιόμετρα θα μπορούσε κάποιος να ισχυριστεί ότι λόγω φθοράς η βαλβίδα δεν πατούσε καλά, υπερθερμάνθηκε και έσπασε.
Με τόσο λίγα χιλιόμετρα, το μόνο που μπορείς να αποκλείσεις είναι η ελλιπής λίπανση και η φθορά - δηλαδή αν είχες ή δεν είχες λαδιέρα, το αποτέλεσμα θα ήταν ακριβώς το ίδιο.
-
Στο ένα πρατήριο γεμίζει με 49 λίτρα,δηλαδή όσα πρέπει,στο άλλο με 56,πολύ παραπάνω από τα 49,αλλά από το πρατήριο με τα 56 μου ακούγεται καλλίτερα το μοτέρ.καμιά ιδέα τι να προτιμώ??????
-
Ο χρήστης KostasVatsos έγραψε:
ΕΛΕΓΧΕ ΤΙΣ ΒΑΛΒΙΔΕΣ ΣΕ ΤΑΚΤΑ ΧΙΛΙΟΜΕΤΡΑ(15000 μέ20000),ΕΧΕ ΣΩΣΤΑ ΜΙΓΜΑΤΑ ΚΑΙ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΣΕΣΕ ΚΑΜΙΑ ΛΑΔΙΕΡΑ.Πως ελεγχονται οι βαλβιδες; εμενα σε ford fiesta μου ειπαν οτι για να μου το κανουνε θελει χρονο και καμια 400€
Υγραεριοκίνηση!