Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)
    • 1
    • 2
    • 14
    • 15
    • 16
    • 17
    • 18
    • 77
    • 78
    • 16 / 78
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    4
    1541
    4500
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • E
      ernest last edited by

      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

      στο παρακάτω link οι τιμές για τα twinair είναι διαφορετικές
      http://www.gocar.gr/new-models/buy/6848 ... llada.html

      11.760€ είναι ελάχιστα για twinair lounge. Λογικά η σωστή τιμή είναι το 12.400€.

      Το διόρθωσαν !

      Opel Crossland X Edition 2020 1.2 130 hp AT6 Nautic Blue

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        samatistas last edited by

        Και μια δοκιμή επί ελληνικού εδάφους:

        http://www.gocar.gr/test-drives/first-d ... anda_.html

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • H
          harisnikolop last edited by

          Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι τραγικός.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • C
            corsair last edited by

            Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
            Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι τραγικός.

            ποιος είναι ο στανταρ εξοπλισμός και τι θα ήθελες παραπάνω?

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • H
              harisnikolop last edited by

              Ο χρήστης corsair έγραψε:

              Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι τραγικός.

              ποιος είναι ο στανταρ εξοπλισμός και τι θα ήθελες παραπάνω?

              Ο εξοπλισμός είναι στα λινκ πιο πάνω. Σε σχέση με Spark και Picanto είναι κατώτερος. Ειδικά με το εξοπλισμός της φουλ έκδοσης του Spark, το Πάντα βγαίνει κοντά στα 1.200 ευρώ ακριβότερο

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • realzeus
                realzeus last edited by

                Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα αξίζει την διαφορά όμως;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • H
                  harisnikolop last edited by

                  Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                  Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα αξίζει την διαφορά όμως;

                  Τίποτα δεν με κάνει. Εγω δεν είπα ότι το Πικάντο ή το Σπάρκ θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Για τον εξοπλισμό μίλησα ότι είναι 'φτωχότερος'. Βέβαια εμφανισιακά το ταμπλό του Πάντα είναι ΠΟΛΥ μπροστά. Αν και 1000+ ευρώ δεν τα χωνεύεις και εύκολα.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • O
                    octavia699 last edited by

                    Ναι μόνο που μετράνε και άλλα εκτός του εξοπλισμού βέβαια. Εντάξει να έχει όλα τα καλούδια είναι ωραίο άλλα καταλαβαίνετε ότι δεν μετράει μόνο αυτό και πόσα άλογα έχει. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που συνθέτουν ένα αμάξι και το νέο Panda με αυτή τη τίμη έγινε ΠΟΥΝΤΟ; Ενώ το παλιό ήταν ΠΑΝΤΑ και παντού.
                    Ούτε καν ωραίο δεν είναι.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      stefan147 last edited by

                      Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
                      Ναι μόνο που μετράνε και άλλα εκτός του εξοπλισμού βέβαια. Εντάξει να έχει όλα τα καλούδια είναι ωραίο άλλα καταλαβαίνετε ότι δεν μετράει μόνο αυτό και πόσα άλογα έχει. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που συνθέτουν ένα αμάξι και το νέο Panda με αυτή τη τίμη έγινε ΠΟΥΝΤΟ; Ενώ το παλιό ήταν ΠΑΝΤΑ και παντού.
                      Ούτε καν ωραίο δεν είναι.

                      What the fuck are you talking about?

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • O
                        octavia699 last edited by

                        Ο χρήστης stefan147 έγραψε:

                        Ναι μόνο που μετράνε και άλλα εκτός του εξοπλισμού βέβαια. Εντάξει να έχει όλα τα καλούδια είναι ωραίο άλλα καταλαβαίνετε ότι δεν μετράει μόνο αυτό και πόσα άλογα έχει. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που συνθέτουν ένα αμάξι και το νέο Panda με αυτή τη τίμη έγινε ΠΟΥΝΤΟ; Ενώ το παλιό ήταν ΠΑΝΤΑ και παντού.
                        Ούτε καν ωραίο δεν είναι.

                        What the f**k are you talking about?

                        Read again

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • S
                          stefan147 last edited by

                          Δεν έβγαινε νόημα την πρώτη, γιατί να βγει τη δεύτερη?

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • O
                            octavia699 last edited by

                            Λέω ότι το νέο μοντέλο είναι τσιμπιμένο ενώ το παλιό ήταν πιο σωστά κοστολογημένο. Και σημειώνω ότι το παλιό πουλούσε παρά πολύ στην Ελλάδα.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stefan147 last edited by

                              Γιατί έχει πει κανείς ότι η τιμολόγηση που κάνει η Φιατ στο Πάντα είναι οικονομικού αυτοκινήτου? Ακριβώς επειδή πουλάει η τιμή του παίζει στη μέση της κατηγορίας και άνω.

                              Το παλιό είναι και τόσα χρόνια στην αγορά και η τιμή του είναι εκεί που είναι σε σχέση με τα άλλα. Σαν καινούριο θυμάται κανείς πόσο είχε γενικώς αλλά και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά? Μια η άλλη...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                το Spark ειναι ΓΤΠΚ...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • O
                                  octavia699 last edited by

                                  Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                  Γιατί έχει πει κανείς ότι η τιμολόγηση που κάνει η Φιατ στο Πάντα είναι οικονομικού αυτοκινήτου? Ακριβώς επειδή πουλάει η τιμή του παίζει στη μέση της κατηγορίας και άνω.

                                  Το παλιό είναι και τόσα χρόνια στην αγορά και η τιμή του είναι εκεί που είναι σε σχέση με τα άλλα. Σαν καινούριο θυμάται κανείς πόσο είχε γενικώς αλλά και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά? Μια η άλλη...

                                  Το πρώτο κομμάτι που λες είναι σωστό. Η επιτυχία του νέου Panda είναι δεδομένη οπότε είναι λογικό να τιμολογηθεί ακριβότερα αφού θα έχει ζήτηση. Το παλιό αφού θα παραμείνει πρέπει να φτηνήνει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • S
                                    stefan147 last edited by

                                    Άμα εξακολουθεί να πουλάει γιατί να ρίξουν την τιμή? Απλή εφαρμογή ζήτησης-προσφοράς είναι η διαμόρφωση των τιμών.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • O
                                      octavia699 last edited by

                                      Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
                                      Άμα εξακολουθεί να πουλάει γιατί να ρίξουν την τιμή? Απλή εφαρμογή ζήτησης-προσφοράς είναι η διαμόρφωση των τιμών.

                                      Πολύ σωστό και με τέτοια κρίση στην Ελλάδα θα είναι από τα μοναδικά που θα πλησιάζουν το Corsa σε πωλήσεις.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • F
                                        fiestaros last edited by

                                        O εξοπλισμός του panda είναι σχετικά φτωχός ακόμα και στην πλούσια έκδοση και έχει ελλείψεις.Απλα δεστε τι προσφέρει το picanto 1.2 spice με τα 10840€ .Εχει τα πάντα όλα Και δε νομίζω να είναι πιο αργό σε γκάζια,άντε ελάχιστα στις ρεπρίζ 4ης και 5ης,αλλά σαφώς πιο πολιτισμένο και γραμμικό.Γενικά το panda μου αρέσει και το θεωρώ καλό αλλά όχι κορυφαίο πλέον μίνι,αν και για μένα αξίζει πιο πολύ σαν multijet 1.3.Νομίζω πάντως πως δεν είναι τόσο ολοκληρωμένο σαν το picanto 1.2 το οποίο θεωρώ κορυφαίο.Το κορεάτικο υπερτερεί σε τιμή-εξοπλισμό,σε εγγύηση 7 αντί 2,σε ποιοτητα λειτουργίας μοτέρ και ηχομόνωση αφού το 2-κύλινδρο θορυβεί και έχει κραδασμούς,θέση οδήγησης πιο καλή το picanto(το μόνο που δεν ενοχλεί αν είσαι 1.85 και πάνω).Απο την άλλη δεν υπολείπεται κάπου έναντι του νέου πάντα.Μόνο σε τέλη που πληρώνει 90€ ενώ το panda 0 και σε τεκμήριο-ασφάλειες 900 cc-1200cc.Μην ξεχνάμε και τα αξιολογότατα και πιο φτηνά twingo f/l-ka 1.2 που έχουν γύρω στα 9500€ και τα πετρελαιοκίνητα τους γύρω στο 12άρι.Αλλά είναι 3-θυρα το μόνο μείον.Το ka μάλιστα έχει στάνταρ και esp ενώ και τα 2 έχουν 5 χρονάκια εγγύηση.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • realzeus
                                          realzeus last edited by

                                          Βιάζεσαι. Κάτσε να τα δούμε στον δρόμο τι κάνουν...

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            corsair last edited by

                                            το νεο Παντα, είναι ελάχιστο ακριβότερο απο το απερχόμενο Παντα... οταν ειχε λανσαριστει δλδ... Και μάλιστα πλεον εχει και κινητήρες της προκοπης... που ο ανταγωνισμός δεν έχει (εκτος και αν μου διαφευγει κάτι) Αυτα που δημοσιεύονται ως εξοπλισμός δεν μου αφήνουν κακή εντυπωση. Και τα addon πακέτα είναι πολυ φτηνά.

                                            Τέλος πάντων το Παντα ποτε δεν πουλησε επειδή είχε satnav, clima, alcantara... αλλά επειδή ηταν φτηνο στην χρήση, δεν χαλούσε, χωρουσε 4 ατομα και πάνω απο ολα... ειχε πλάκα με ενα ελαφρώς απροσδιοριστο τρόπο. Πλεον ωρίμασε και προσφερει και κατι παραπάνω (εξοπλιστικά, χώροι & κινητηρες) σε οποιον το θέλει.

                                            Οποιος θέλει περιμένει κάνα 6μηνο το πολύ οπου και θα δούμε κανα 500-1000 μειον απο την τιμη καταλόγου, επίσημα μεσω χρηματοδότησης (αυτα τα περιεργα που κάνει η Fiat τεσπά)

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 14
                                            • 15
                                            • 16
                                            • 17
                                            • 18
                                            • 77
                                            • 78
                                            • 16 / 78
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr