-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
στο παρακάτω link οι τιμές για τα twinair είναι διαφορετικές
http://www.gocar.gr/new-models/buy/6848 ... llada.html11.760€ είναι ελάχιστα για twinair lounge. Λογικά η σωστή τιμή είναι το 12.400€.
Το διόρθωσαν !
-
Και μια δοκιμή επί ελληνικού εδάφους:
http://www.gocar.gr/test-drives/first-d ... anda_.html
-
Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι τραγικός.
-
Ο χρήστης harisnikolop έγραψε:
Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι τραγικός.ποιος είναι ο στανταρ εξοπλισμός και τι θα ήθελες παραπάνω?
-
Ο χρήστης corsair έγραψε:
Ο στάνταρ εξοπλισμός είναι τραγικός.
ποιος είναι ο στανταρ εξοπλισμός και τι θα ήθελες παραπάνω?
Ο εξοπλισμός είναι στα λινκ πιο πάνω. Σε σχέση με Spark και Picanto είναι κατώτερος. Ειδικά με το εξοπλισμός της φουλ έκδοσης του Spark, το Πάντα βγαίνει κοντά στα 1.200 ευρώ ακριβότερο
-
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα αξίζει την διαφορά όμως;
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Τι σε κάνει να πιστεύεις ότι δεν θα αξίζει την διαφορά όμως;Τίποτα δεν με κάνει. Εγω δεν είπα ότι το Πικάντο ή το Σπάρκ θα είναι καλύτερο αυτοκίνητο. Για τον εξοπλισμό μίλησα ότι είναι 'φτωχότερος'. Βέβαια εμφανισιακά το ταμπλό του Πάντα είναι ΠΟΛΥ μπροστά. Αν και 1000+ ευρώ δεν τα χωνεύεις και εύκολα.
-
Ναι μόνο που μετράνε και άλλα εκτός του εξοπλισμού βέβαια. Εντάξει να έχει όλα τα καλούδια είναι ωραίο άλλα καταλαβαίνετε ότι δεν μετράει μόνο αυτό και πόσα άλογα έχει. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που συνθέτουν ένα αμάξι και το νέο Panda με αυτή τη τίμη έγινε ΠΟΥΝΤΟ; Ενώ το παλιό ήταν ΠΑΝΤΑ και παντού.
Ούτε καν ωραίο δεν είναι. -
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Ναι μόνο που μετράνε και άλλα εκτός του εξοπλισμού βέβαια. Εντάξει να έχει όλα τα καλούδια είναι ωραίο άλλα καταλαβαίνετε ότι δεν μετράει μόνο αυτό και πόσα άλογα έχει. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που συνθέτουν ένα αμάξι και το νέο Panda με αυτή τη τίμη έγινε ΠΟΥΝΤΟ; Ενώ το παλιό ήταν ΠΑΝΤΑ και παντού.
Ούτε καν ωραίο δεν είναι.What the fuck are you talking about?
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Ναι μόνο που μετράνε και άλλα εκτός του εξοπλισμού βέβαια. Εντάξει να έχει όλα τα καλούδια είναι ωραίο άλλα καταλαβαίνετε ότι δεν μετράει μόνο αυτό και πόσα άλογα έχει. Υπάρχουν πολλά χαρακτηριστικά που συνθέτουν ένα αμάξι και το νέο Panda με αυτή τη τίμη έγινε ΠΟΥΝΤΟ; Ενώ το παλιό ήταν ΠΑΝΤΑ και παντού.
Ούτε καν ωραίο δεν είναι.What the f**k are you talking about?
Read again
-
Δεν έβγαινε νόημα την πρώτη, γιατί να βγει τη δεύτερη?
-
Λέω ότι το νέο μοντέλο είναι τσιμπιμένο ενώ το παλιό ήταν πιο σωστά κοστολογημένο. Και σημειώνω ότι το παλιό πουλούσε παρά πολύ στην Ελλάδα.
-
Γιατί έχει πει κανείς ότι η τιμολόγηση που κάνει η Φιατ στο Πάντα είναι οικονομικού αυτοκινήτου? Ακριβώς επειδή πουλάει η τιμή του παίζει στη μέση της κατηγορίας και άνω.
Το παλιό είναι και τόσα χρόνια στην αγορά και η τιμή του είναι εκεί που είναι σε σχέση με τα άλλα. Σαν καινούριο θυμάται κανείς πόσο είχε γενικώς αλλά και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά? Μια η άλλη...
-
το Spark ειναι ΓΤΠΚ...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Γιατί έχει πει κανείς ότι η τιμολόγηση που κάνει η Φιατ στο Πάντα είναι οικονομικού αυτοκινήτου? Ακριβώς επειδή πουλάει η τιμή του παίζει στη μέση της κατηγορίας και άνω.Το παλιό είναι και τόσα χρόνια στην αγορά και η τιμή του είναι εκεί που είναι σε σχέση με τα άλλα. Σαν καινούριο θυμάται κανείς πόσο είχε γενικώς αλλά και σε σχέση με τα ανταγωνιστικά? Μια η άλλη...
Το πρώτο κομμάτι που λες είναι σωστό. Η επιτυχία του νέου Panda είναι δεδομένη οπότε είναι λογικό να τιμολογηθεί ακριβότερα αφού θα έχει ζήτηση. Το παλιό αφού θα παραμείνει πρέπει να φτηνήνει.
-
Άμα εξακολουθεί να πουλάει γιατί να ρίξουν την τιμή? Απλή εφαρμογή ζήτησης-προσφοράς είναι η διαμόρφωση των τιμών.
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Άμα εξακολουθεί να πουλάει γιατί να ρίξουν την τιμή? Απλή εφαρμογή ζήτησης-προσφοράς είναι η διαμόρφωση των τιμών.Πολύ σωστό και με τέτοια κρίση στην Ελλάδα θα είναι από τα μοναδικά που θα πλησιάζουν το Corsa σε πωλήσεις.
-
O εξοπλισμός του panda είναι σχετικά φτωχός ακόμα και στην πλούσια έκδοση και έχει ελλείψεις.Απλα δεστε τι προσφέρει το picanto 1.2 spice με τα 10840€ .Εχει τα πάντα όλα Και δε νομίζω να είναι πιο αργό σε γκάζια,άντε ελάχιστα στις ρεπρίζ 4ης και 5ης,αλλά σαφώς πιο πολιτισμένο και γραμμικό.Γενικά το panda μου αρέσει και το θεωρώ καλό αλλά όχι κορυφαίο πλέον μίνι,αν και για μένα αξίζει πιο πολύ σαν multijet 1.3.Νομίζω πάντως πως δεν είναι τόσο ολοκληρωμένο σαν το picanto 1.2 το οποίο θεωρώ κορυφαίο.Το κορεάτικο υπερτερεί σε τιμή-εξοπλισμό,σε εγγύηση 7 αντί 2,σε ποιοτητα λειτουργίας μοτέρ και ηχομόνωση αφού το 2-κύλινδρο θορυβεί και έχει κραδασμούς,θέση οδήγησης πιο καλή το picanto(το μόνο που δεν ενοχλεί αν είσαι 1.85 και πάνω).Απο την άλλη δεν υπολείπεται κάπου έναντι του νέου πάντα.Μόνο σε τέλη που πληρώνει 90€ ενώ το panda 0 και σε τεκμήριο-ασφάλειες 900 cc-1200cc.Μην ξεχνάμε και τα αξιολογότατα και πιο φτηνά twingo f/l-ka 1.2 που έχουν γύρω στα 9500€ και τα πετρελαιοκίνητα τους γύρω στο 12άρι.Αλλά είναι 3-θυρα το μόνο μείον.Το ka μάλιστα έχει στάνταρ και esp ενώ και τα 2 έχουν 5 χρονάκια εγγύηση.
-
Βιάζεσαι. Κάτσε να τα δούμε στον δρόμο τι κάνουν...
-
το νεο Παντα, είναι ελάχιστο ακριβότερο απο το απερχόμενο Παντα... οταν ειχε λανσαριστει δλδ... Και μάλιστα πλεον εχει και κινητήρες της προκοπης... που ο ανταγωνισμός δεν έχει (εκτος και αν μου διαφευγει κάτι) Αυτα που δημοσιεύονται ως εξοπλισμός δεν μου αφήνουν κακή εντυπωση. Και τα addon πακέτα είναι πολυ φτηνά.
Τέλος πάντων το Παντα ποτε δεν πουλησε επειδή είχε satnav, clima, alcantara... αλλά επειδή ηταν φτηνο στην χρήση, δεν χαλούσε, χωρουσε 4 ατομα και πάνω απο ολα... ειχε πλάκα με ενα ελαφρώς απροσδιοριστο τρόπο. Πλεον ωρίμασε και προσφερει και κατι παραπάνω (εξοπλιστικά, χώροι & κινητηρες) σε οποιον το θέλει.
Οποιος θέλει περιμένει κάνα 6μηνο το πολύ οπου και θα δούμε κανα 500-1000 μειον απο την τιμη καταλόγου, επίσημα μεσω χρηματοδότησης (αυτα τα περιεργα που κάνει η Fiat τεσπά)
Fiat Panda Mk III (Model 169, 2003-2012)