-
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Πάντως το μέλλον της LADA, ύστερα από τη SKODA και τη DACIA, φαίνεται να μπαίνει σε μια σειρά:
Πάντως εδώ δεν ακούγεται τίποτα πλέον για τη Lada. Την έχουν ξεχάσει όλοι. Όσοι έχουν μπει όμως σε αυτό
πρέπει να την εκτιμούν. Εχώ μπει πριν χρόνια και μου είχε κάνει εντύποση πόσο άνετο ήταν για ένα τόσο φτηνό αμάξι.
Ελπίζω να δούμε ξάνα Lada καινούρια στους δρόμους.Εγω πάλι όταν μπήκα νόμιζα ότι η μηχανή του είναι μέσα στο σαλόνι του,μιλάμε για ΤΟΝ θόρυβο.Παντελής ανύπαρξία εστω και ίχνους ηχομόνωσης.Τα πάντα έτριζαν,ήταν πιο αργό κι από την καθυστέρηση, το τιμόνι για να περιστραφει έπρεπε να ανέβεις επάνω του,τα φώτα αν και αναμένα νόμιζες ότι ήταν σβηστά,κι άλλα πολλά κι ωραία...
Υπερβολικό σε βρισκω. Μπες σε Όπελ της εποχής και ανέφερε.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Ελπίζω να δούμε ξάνα Lada καινούρια στους δρόμους.Παιδικα τραυματα?
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Ελπίζω να δούμε ξάνα Lada καινούρια στους δρόμους.
Παιδικα τραυματα?
Ο θεός να μας φιλάει. Αν δούμε ξανα μαζικά Lada, Dacia κλπ στους δρόμους μας ας είμαστε υποψιασμένοι ότι κατι πλέον ΣΙΓΟΥΡΑ έχει αλλάξει.
Ορισμένα αυτοκίνητα είναι καλά και τίμια αλλα κακα τα ψέμματα ... για τους άλλους. Εξαιρώ NIva, ίσως και Duster μόνο σαν 'εργαλεία'. -
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Εγω πάλι όταν μπήκα νόμιζα ότι η μηχανή του είναι μέσα στο σαλόνι του,μιλάμε για ΤΟΝ θόρυβο.Παντελής ανύπαρξία εστω και ίχνους ηχομόνωσης.Τα πάντα έτριζαν,ήταν πιο αργό κι από την καθυστέρηση, το τιμόνι για να περιστραφει έπρεπε να ανέβεις επάνω του,τα φώτα αν και αναμένα νόμιζες ότι ήταν σβηστά,κι άλλα πολλά κι ωραία...
Απόλυτη περιγραφή, το ίδιο θα μπορούσε να πει και ένας φαντάρος για την εμπειρία του με ένα τανκ!
-
Τα άρματα έχουν πολύ γρήγορο τιμόνι και η νυχτερινή ορατότητα είναι εξαιρετική με τα περισκόπια νυκτός!
-
Ο χρήστης δημητρης72 έγραψε:
Με την Ελλαδα στο δντ για πολλα χρονια ακομα και με δεδομενο οτι τα αυτοκινητα που εχουμε καποια στιγμη θα αρχισουν να παραδιδουν πνευμα μη σας φανει παραξενο να αρχισουν σιγα σιγα να εμφανιζονται ξανα στο δρομο καινουρια lada!ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΑΜΑΡΑ.
-
Ο χρήστης Δ.ΣΟΥΛΙΜΙΩΤΗΣ έγραψε:
Με την Ελλαδα στο δντ για πολλα χρονια ακομα και με δεδομενο οτι τα αυτοκινητα που εχουμε καποια στιγμη θα αρχισουν να παραδιδουν πνευμα μη σας φανει παραξενο να αρχισουν σιγα σιγα να εμφανιζονται ξανα στο δρομο καινουρια lada!
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΑΜΑΡΑ.
Πιστευω μπορειτε να καταστροφολογησετε κ αλλο
Λες και δε βρισκεις αξιοπρεπεστατα κορολα και accent στα 2000 ευρω,πρεπει να παρεις τα απαρχαιωμενα σαραβαλα της ρωσσιας... -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Ελπίζω να δούμε ξάνα Lada καινούρια στους δρόμους.
Παιδικα τραυματα?
Δε σε πιάνω.
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Με την Ελλαδα στο δντ για πολλα χρονια ακομα και με δεδομενο οτι τα αυτοκινητα που εχουμε καποια στιγμη θα αρχισουν να παραδιδουν πνευμα μη σας φανει παραξενο να αρχισουν σιγα σιγα να εμφανιζονται ξανα στο δρομο καινουρια lada!
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΑΜΑΡΑ.
Πιστευω μπορειτε να καταστροφολογησετε κ αλλο
Λες και δε βρισκεις αξιοπρεπεστατα κορολα και accent στα 2000 ευρω,πρεπει να παρεις τα απαρχαιωμενα σαραβαλα της ρωσσιας...Ενώ ένα Corolla δεκαετίας είναι καλύτερο; Τουλάχιστο τα απαρχαιομένα σαράβαλα της Ρωσίας θα είναι καινούριο.
Σαν Έλληνες θέλουμε την κουρσάρα για να βολευτούμε -
Ο χρήστης giorgosvet έγραψε:
Πάντως το μέλλον της LADA, ύστερα από τη SKODA και τη DACIA, φαίνεται να μπαίνει σε μια σειρά:
Πάντως εδώ δεν ακούγεται τίποτα πλέον για τη Lada. Την έχουν ξεχάσει όλοι. Όσοι έχουν μπει όμως σε αυτό
πρέπει να την εκτιμούν. Εχώ μπει πριν χρόνια και μου είχε κάνει εντύποση πόσο άνετο ήταν για ένα τόσο φτηνό αμάξι.
Ελπίζω να δούμε ξάνα Lada καινούρια στους δρόμους.Εγω πάλι όταν μπήκα νόμιζα ότι η μηχανή του είναι μέσα στο σαλόνι του,μιλάμε για ΤΟΝ θόρυβο.Παντελής ανύπαρξία εστω και ίχνους ηχομόνωσης.Τα πάντα έτριζαν,ήταν πιο αργό κι από την καθυστέρηση, το τιμόνι για να περιστραφει έπρεπε να ανέβεις επάνω του,τα φώτα αν και αναμένα νόμιζες ότι ήταν σβηστά,κι άλλα πολλά κι ωραία...
Ναι άλλα ήταν πανφτηνο και σε σχέση με τον τότε ανταγωνισμό δεν υστερούσε τόσο πολύ πια αν και είχε πολλές ελλείψεις. Βέβαια παράγεται μέχρι σήμερα όποτε...
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Με την Ελλαδα στο δντ για πολλα χρονια ακομα και με δεδομενο οτι τα αυτοκινητα που εχουμε καποια στιγμη θα αρχισουν να παραδιδουν πνευμα μη σας φανει παραξενο να αρχισουν σιγα σιγα να εμφανιζονται ξανα στο δρομο καινουρια lada!
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΑΜΑΡΑ.
Πιστευω μπορειτε να καταστροφολογησετε κ αλλο
Λες και δε βρισκεις αξιοπρεπεστατα κορολα και accent στα 2000 ευρω,πρεπει να παρεις τα απαρχαιωμενα σαραβαλα της ρωσσιας...Ενώ ένα Corolla δεκαετίας είναι καλύτερο; Τουλάχιστο τα απαρχαιομένα σαράβαλα της Ρωσίας θα είναι καινούριο.
Σαν Έλληνες θέλουμε την κουρσάρα για να βολευτούμεΓια να καταλαβω,εννοεις οτι θα υπαρχει στην ελλαδα lada καινουριο με 2000 ευρω?Οταν ειχε αντιπροσωπειες στην ελλαδα παιζαν απο 5-6κ και πανω...Τρομερη κουρσαρα το κορολα.Μα ποση μιζερια πια?
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Με την Ελλαδα στο δντ για πολλα χρονια ακομα και με δεδομενο οτι τα αυτοκινητα που εχουμε καποια στιγμη θα αρχισουν να παραδιδουν πνευμα μη σας φανει παραξενο να αρχισουν σιγα σιγα να εμφανιζονται ξανα στο δρομο καινουρια lada!
ΠΟΛΥ ΣΩΣΤΟΣ!!!!!!!!!!!!!!!!!! ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΜΗΠΩΣ ΓΥΡΙΣΟΥΜΕ ΣΤΑ ΝΙΒΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΑΜΑΡΑ.
Πιστευω μπορειτε να καταστροφολογησετε κ αλλο
Λες και δε βρισκεις αξιοπρεπεστατα κορολα και accent στα 2000 ευρω,πρεπει να παρεις τα απαρχαιωμενα σαραβαλα της ρωσσιας...Ενώ ένα Corolla δεκαετίας είναι καλύτερο; Τουλάχιστο τα απαρχαιομένα σαράβαλα της Ρωσίας θα είναι καινούριο.
Σαν Έλληνες θέλουμε την κουρσάρα για να βολευτούμεΓια να καταλαβω,εννοεις οτι θα υπαρχει στην ελλαδα lada καινουριο με 2000 ευρω?Οταν ειχε αντιπροσωπειες στην ελλαδα παιζαν απο 5-6κ και πανω...Τρομερη κουρσαρα το κορολα.Μα ποση μιζερια πια?
Ναι άλλα θα παίρνεις με 6000€ - 7000€ καινούριο αμάξι έστω και με παλιά τεχνολογία. Εντάξει όχι αυτά του 80 άλλα πιο σύνχρονα όπως το Granta. Θα ήταν μια καλή εναλλακτική για κάποιον που δεν διαθέτει πολλά και δεν θέλει μεταχειρισμένο όχημα.
-
Ok,μονο αποφασισε πως το βλεπεις το θεμα,γιατι απο το ''μακαρι να ξαναδουμε lada'' μεχρι το ''θα ειναι μια καλη εναλλακτικη'' και τις βλακειες για κουρσαρες,ε υπαρχει ενα χασμα.
Σιγα ποιος θα δωσει 7 χιλιαρικα να παρει λαντα καινουριο εν ετει 2012..Το παραμυθι με τα ''φτηνα'' αυτοκινητα το κυνηγησαν ουκ ολιγοι και ευτυχως σχεδον κανεις δε πετυχε.Η dacia την ψιλοπαλεψε με το τζιπακι της αλλα και παλι φτηνη στα 15κ δε τη λες,ενω εκανε ενα μπαμ στην αρχη με το duster,μετα τιποτα. -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Ok,μονο αποφασισε πως το βλεπεις το θεμα,γιατι απο το ''μακαρι να ξαναδουμε lada'' μεχρι το ''θα ειναι μια καλη εναλλακτικη'' και τις βλακειες για κουρσαρες,ε υπαρχει ενα χασμα.
Σιγα ποιος θα δωσει 7 χιλιαρικα να παρει λαντα καινουριο εν ετει 2012..Το παραμυθι με τα ''φτηνα'' αυτοκινητα το κυνηγησαν ουκ ολιγοι και ευτυχως σχεδον κανεις δε πετυχε.Η dacia την ψιλοπαλεψε με το τζιπακι της αλλα και παλι φτηνη στα 15κ δε τη λες,ενω εκανε ενα μπαμ στην αρχη με το duster,μετα τιποτα.Η Dacia έχει μία πολύ μεγάλη αυτοκινητοβιομηχανία της Ευρώπης πίσω της ή οποία λέγεται Renault και ουσιαστικά παίρνει τεχνολογίες από εκεί παρέχοντας τες σε πιο οικονομικό πακέτο. Η Lada ανήκει στην AutoGaz που δεν έχει καμία τεχνολογία και προσπαθεί να τη ξεφορτοθεί.
-
Mάγκες, τη Λάντα την τρέχει εδώ και χρόνια η Ρενώ. Όπως ακριβώς και τη Ντάτσια. Και η πορεία της θα είναι αντίστοιχη, απλώς με κάποια χρονική καθυστέρηση.
Αλλά, ο κύριος στόχος για την εταιρεία είναι η διατήρηση των μεγάλων μεριδίων αγοράς και του δικτύου που έχει εδώ και δεκαετίες στην Ρωσσία και στις πρώην σοβιετίες, και η λειτουργία της ως ανασχετικό των αθρόων κινέζικων και ινδικών εισαγωγών στις περιοχές αυτές, πράγματα για τα οποία καίγονται οι Ρώσσοι που εξαιτίας του συστήματος τις παλαιότερες δεκαετίες και παρόλο είχαν μιλλούνια επιστημονικού δυναμικού δεν ανέπτυξαν ανταγωνιστική και σύγχρονη αυτοκινητοβιομηχανία ενώ ήταν βιομηχανικό κράτος.
Η όποια πορεία της στην δυτική Ευρώπη είναι εντελώς δευτερεύουσα σε αυτή τη φάση της ανάπτυξης της.
Σίγουρα κάποιοι θα σπεύσουν να αγοράσουν πάλι Λάντα, αλλά εγώ προσωπικά κρατάω μικρό σακούλι. Ο Ελ στο παρελθόν προτιμούσε Νισσάν από το Βόλο με 80 δόσεις, παρά ετοιμοπαράδοτο Λάντα στα μισά λεφτά, και δεν έχει αλλάξει τίποτα από τότε μέχρι σήμερα, δείτε απλώς πόσοι λίγοι αγοράζουν Ντάτσια ακόμη και τώρα που η κρίση σπάει κόκκαλα. -
Πολύ σωστά όλα αυτά. Η βασικός στόχος της Lada είναι η Ρωσία και όχι η Ευρώπη. Άλλες τελείως οι απαιτήσεις σε αυτοκίνητα εκεί σε σχέση με την Δυτική Ευρώπη. Άπλα δεν θα ήταν κακό αν υπάρχει και στην Ευρώπη σαν εναλλακτική η Lada. Κάτι διαφορετικό από αυτά τα τέλεια οχήματα των Γάλλων - Γερμανών - Ιταλών - Ιαπώνων - Αμερικάνων - Κορεατών. Η AutoVaz συνεχίζει να έχει μαγάλο μερίδιο της Lada πάντως
-
AvtoVAZ
-
Ο χρήστης G60 έγραψε:
AvtoVAZΈτοιμος ήμουν να γράψω: 'Σιγά μην την έχει και ο Μαμιδάκης...'
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Σαν Έλληνες θέλουμε την κουρσάρα για να βολευτούμεΕτσι, έτσι. Η έξτρα προσφορά λαμαρίνας της Skoda μας κακοέμαθε πλέον!
Απλώς για την ιστορία. Η Lada δεν έφυγε ποτέ απο την ελληνική αγορά. Το Aquarius μια χαρα φτηνό και τίμιο ήταν ...
-
Ο χρήστης cosneo έγραψε:
Το Aquarius μια χαρα φτηνό και τίμιο ήταν ...Τι εννοείς τιμιο?
LADA forum