-
Καλό δείχνει, μπορεί να έρθει και σε Ευρώπη. Όχι ότι θα πουλήσει φυσικά.
Η πλάκα είναι ότι το διαφημιστικό είναι γυρισμένο στο Ρινγκ, όπου έγινε και τμήμα της εξέλιξης του οχήματος.http://www.autoblog.com/2012/02/07/cadillac-ats-earns-gm-another-most-watched-ad-ever-title/
-
Καλό δείχνει, μπορεί να έρθει και σε Ευρώπη. Όχι ότι θα πουλήσει φυσικά.
Η πλάκα είναι ότι το διαφημιστικό είναι γυρισμένο στο Ρινγκ, όπου έγινε και τμήμα της εξέλιξης του οχήματος.http://www.autoblog.com/2012/02/07/cadillac-ats-earns-gm-another-most-watched-ad-ever-title/
-
Καλό δείχνει, μπορεί να έρθει και σε Ευρώπη. Όχι ότι θα πουλήσει φυσικά.
Η πλάκα είναι ότι το διαφημιστικό είναι γυρισμένο στο Ρινγκ, όπου έγινε και τμήμα της εξέλιξης του οχήματος.http://www.autoblog.com/2012/02/07/cadillac-ats-earns-gm-another-most-watched-ad-ever-title/
-
Που είναι η πλάκα?
-
Σε σχέση με τις άλλες διαφημίσεις που παίχτηκαν στο Super Bawl θα έλεγα ότι ήταν μία από τις πλέον αξιοπρεπείς. Δεν θα μιλήσω για τη διαφήμιση της VW με τα σκυλιά που τραγουδούν ή για τη διαφήμιση της FIAT που πρακτικά πλάσσαρε γυναικεία σάρκα.
Από εκεί και πέρα το ότι το όχημα εξελίχθηκε στο ring δείχνει τουλάχιστον ότι οι Αμερικανοί έχουν στόχο ένα κοινό που στην Αμερική τουλάχιστον προτιμά Acura & BMW.
-
Δείχνει το άγνωστο στο μέσο αμερικανό γερμανικό ρινγκ, στην καρδιά ενός εντελώς δικού τους παιχνιδιού και θεάματος, από μια εταιρεία που δρέπει δάφνες ουσιαστικά μόνο στην Β. Αμερική.
Θα περίμενα κάτι αποκλειστικά δικό τους. -
H CTS-V είχε (ίσως έχει ακόμα) το ρεκόρ για τον ταχύτερο χρόνο από 4πορτο σεντάν. Δεν είναι τόσο άγνωστό το nurburgring ούτε στην Cadillac, ούτε στους αγοραστές της.
-
H Cadillac στην Αμερική είναι ιστορία άλλα στην Ευρώπη το όνομα της είναι συνδεμένο με το πολύ μεγάλο. Μακάρι να έρθει Ευρώπη και το ATS και το XTS (απίθανό να γίνει). Με 2000 κυβικά κάτι θα μπορούσε να κάνει. Όχι πολλά αν σκεφτεί κανείς την ιστορία του BLS.
Cadillac ATS