-
όταν πας να σου αλλάξουν τις φούσκες, να επιμείνεις να καθαρίσουν το παλιό γράσσο, να τους πλύνουν και μετά να περάσουν καινούργιο γραφίτη.
-
Φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και χρήση χειρόφρενου. Για πείτε? Πότε είναι καλό (χωρίς να σημαίνει ότι μπορεί να κάνει απαραίτητα καλό), πότε δεν είναι? Το έχει κάνει κανείς?
-
Ο χρήστης famas έγραψε:
Φίλος γέμισε το ψυγείο που είχε αδειάσει(μάλλον φλάντζα, το καπάκι του λαδιού ήταν τίγκα μαγιονέζα) με DOT 4. Έβαλε περίπου 150 ml. Τι να κάνουμε τώρα; Όπελ κόρσα 1.2 μοντ. 2000Εβαλε υγρό φρένων εννοείς? Αν ναι , αδειασμα όλο και πέρασμα καθαρό καθως θα φάει όλα τα σωληνάκαι ή καόμα χειρότερα το συστημα κλιματισμου / ζεστης του οχήματος και πιθανή διαροή υγρών μέσα στο ταμπλό.....
Η μαγιονέζα δεν ειναι απαραίτητα φλάτζα καθώς τις ημέρες με υγρασία παρατηρειτε το φαινομαινο λόγο υγρασίας να εμφανίζεται στο καπάκι των λαδιών ασπρίλα λόγω του 'υγρου ' αέρα. Θέλει περιταίρεω ελεγχομ , πχ κόβει κυλινδρο το πρωί οταν ειναι κρύο?
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
Φρενάρισμα έκτακτης ανάγκης και χρήση χειρόφρενου. Για πείτε? Πότε είναι καλό (χωρίς να σημαίνει ότι μπορεί να κάνει απαραίτητα καλό), πότε δεν είναι? Το έχει κάνει κανείς?Να φανταστώ ότι δεν αναφέρεσε σε φρενάρισμα 'πανικού' γιατί εκεί απαγορεύεται δια ροπάλου αποσταθεροποιεί την ουρά του αυτοκινήτου και μετά αρχίζουν οι κωλοτούμπες. Μόνη εξαίρεση ίσως ο πάγος με λίγα χιλιόμετρα που το τιμόνι γίνετε διακοσμητικό αναγκαστικά και αν προλάβεις ίσως βοηθήσει να αλλάξεις κατεύθυνση αλλά και πάλι θέλει γνώση.
Φαντάζομαι αναφέρεσαι στην περίπτωση που για κάποιο λόγο χάσεις τα φρένα, εκεί σταματάς με τις ταχύτητες και το χειροόφρενο το ανεβοκατεβάζεις δεν το σηκώνεις και περιμένεις να σταματήσεις με το χειρόφρενο ώστε να μην αποσταθεροποιήσεις την ουρά του αυτοκινήτου και ενοείτε με το τιμόνι στην ευθεία. Αυτά ελπίζω να βοήθησα. Μακάρι να μην χρειαστεί ποτέ αλλά ποτέ δεν ξέρεις. -
Ο χρήστης Greek έγραψε:
Εβαλε υγρό φρένων εννοείς? Αν ναι , αδειασμα όλο και πέρασμα καθαρό καθως θα φάει όλα τα σωληνάκαι ή καόμα χειρότερα το συστημα κλιματισμου / ζεστης του οχήματος και πιθανή διαροή υγρών μέσα στο ταμπλό.....
Η μαγιονέζα δεν ειναι απαραίτητα φλάτζα καθώς τις ημέρες με υγρασία παρατηρειτε το φαινομαινο λόγο υγρασίας να εμφανίζεται στο καπάκι των λαδιών ασπρίλα λόγω του 'υγρου ' αέρα. Θέλει περιταίρεω ελεγχομ , πχ κόβει κυλινδρο το πρωί οταν ειναι κρύο?Αυτό σωστό που λες, αλλά το δοχείο πλήρωσης του ψυγείου δεν είχε δράμι μέσα. Για αυτό λέω για φλάντζα...
-
Σίγουρα δεν υπάρχει διαρροή απο κάπου αλλού; Πρέπει να ελεγχθεί υπο πίεση το κύκλωμα αφού αδειάσει απο το DOT4
-
Δεν ανάβει μία γραμμή από τις αντιστάσεις του παρμπρίζ σε ένα renault 19.
Και είναι και η μεσαία ρε γμτ
Μπορεί να γίνει κάτι; -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Δεν ανάβει μία γραμμή από τις αντιστάσεις του παρμπρίζ σε ένα renault 19.
Και είναι και η μεσαία ρε γμτ
Μπορεί να γίνει κάτι;Πας σε έναν παρ μπριζά και θα στο φτιάξει.
2 λεπτά δουλεια είναι.
Συγκεκριμένα βάζουν μια πάστα απο το ίδιο υλικό και κάνει ενωση και περνάει πάλι το ρεύμα.Αν σου πάρει πάνω απο 5 ευρω, είναι κλέφτης
-
Θενκς
Αλήθεια, για ποιο υλικό μιλάμε;
Ένα conductive pen θα δώσει λύση; ( Εδώ το είδα http://youtu.be/GarBZhZnFQs)
Αν και μάλλον δε θα αξίζει το diy -
Σε Leon 2 μηνών όταν πατάω φρένο, ανεξάρτητα από τη ταχύτητα που κινούμαι (προφανώς το παρατήρησα με μικρή ταχύτητα) ή την ένταση που πατάω το πεντάλ φρένου, ακούγεται ήχος σαν σουμιές/σούστα από κρεβάτι.
Πρόβλημα στην πέδηση δεν έχω παρατηρήσει πάντως. Είναι φυσιολογικός ήχος και εγώ υποχόνδριος; -
Ο χρήστης Άρης έγραψε:
Θενκς
Αλήθεια, για ποιο υλικό μιλάμε;
Ένα conductive pen θα δώσει λύση; ( Εδώ το είδα http://youtu.be/GarBZhZnFQs)
Αν και μάλλον δε θα αξίζει το diyΌχι οχι δεν είναι αυτό!
Είναι ένα άλλο, καφέ χρώματος που το βάζεις με πινελάκι...
Είχα φτιάξει αρκετά τέτοια, αλλά πάνε χρονια και δεν θυμάμαι πως το έλεγανΑν βρεις κάτι τέτοιο ή ξερει κανένα παιδί που εδω μέσα πως το λένε, το φτιάχνεις πανέυκολα μονος σου!
-
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Σε Leon 2 μηνών όταν πατάω φρένο, ανεξάρτητα από τη ταχύτητα που κινούμαι (προφανώς το παρατήρησα με μικρή ταχύτητα) ή την ένταση που πατάω το πεντάλ φρένου, ακούγεται ήχος σαν σουμιές/σούστα από κρεβάτι.
Πρόβλημα στην πέδηση δεν έχω παρατηρήσει πάντως. Είναι φυσιολογικός ήχος και εγώ υποχόνδριος;Δεν είναι τίποτα, μην φοβασαι
Το ίδιο έκανε και το 207 μου... -
Ο χρήστης FestoNero έγραψε:
Σε Leon 2 μηνών όταν πατάω φρένο, ανεξάρτητα από τη ταχύτητα που κινούμαι (προφανώς το παρατήρησα με μικρή ταχύτητα) ή την ένταση που πατάω το πεντάλ φρένου, ακούγεται ήχος σαν σουμιές/σούστα από κρεβάτι.
Πρόβλημα στην πέδηση δεν έχω παρατηρήσει πάντως. Είναι φυσιολογικός ήχος και εγώ υποχόνδριος;Αν προερχεται μεσα απο την καμπινα, το πιθανοτερο ειναι να χρειαζεται λιπανση το ελατηριο επαναφορας του πεταλιου στο φρενο, ψεκασε με σπρευ σιλικονης στο οποιο δεν κολανε σκονες.
-
Καλησπερα σε ολους και συγχαρητηρια για το πολιτιμο εργο που επιτελειτε!! Σαν νεο μελος εχω και εγω να παραθεσω ενα θεμα που με απασχολει.Ειμαι κατοχος ενος OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 με 800 χλμ στο καντραν. Στα πρωτα 100 χλμ μου εκαψε 6.1 λ/τ ενω η μεση καταναλωση ειναι κολλημενη στα 6λ/τ/100χλμ(Στο εγχειριδιο της αντιπροσωπειας γραφει 4.2 αστικο κυκλο!!) .Σημειωση οτι οδηγω σε ευθεια και ειμαι πολυ συντηρητικος σαν οδηγος.Αν μπορει καποιος να με βοηθησει τι μπορει να συμβαινει και αν κατα ποσο ειναι αυτο φυσιολογικο(στο γεμισμα μου βγαζει αυτονομια 750χλμ).
Ευχαριστω . -
Λίγα χιλιόμετρα έχεις, περίμενε λίγο.
-
Για πραγματικές καταναλώσεις μετρημένες από οδηγούς εδώ:
http://www.spritmonitor.de/en/overview/ ... owerunit=2 -
Ο χρήστης sakk έγραψε:
Ειμαι κατοχος ενος OPEL CORSA ECOFLEX 1.3 με 800 χλμ στο καντραν. Στα πρωτα 100 χλμ μου εκαψε 6.1 λ/τ ενω η μεση καταναλωση ειναι κολλημενη στα 6λ/τ/100χλμ(Στο εγχειριδιο της αντιπροσωπειας γραφει 4.2 αστικο κυκλο!!) .Πρόσφατα το οδήγησα και έκανα 1500χλμ σε 7 ημέρες, τα 1000χλμ σε ΕΟ με 120 χλμ/ώρα και τα 500 σε πόλεις με μέτρια κίνηση.
6,1 μικτό, με συντηρητική οδήγηση, όπως περιγράφεις.
Τα 4,2 του εγχειριδίου, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΟΥΝ ! -
Τι μπορεί να είναι όταν το αυτοκίνητο μιζάρει αλλά δεν ξεκινάει ο κινητήρας; Δεν έχει immobiliser.
Αντλία βενζίνης; Τι άλλο; Μπορώ να κοιτάξω κάτι μόνος μου για να αποκλείσω πιθανές αιτίες; -
Είτε δεν έχει βενζίνη ή σπινθήρα.
Είναι πολύ γενικό και θέλει ψάξιμο.Όταν γυρνάς το κλειδί (πριν τη μίζα) ακούς την αντλία;
Αν προσπάθησες πολύ ώρα να το βάλεις μπρος, η εξάτμιση μυρίζει βενζίνη; -
Ο χρήστης kotetsi έγραψε:
Τι μπορεί να είναι όταν το αυτοκίνητο μιζάρει αλλά δεν ξεκινάει ο κινητήρας; Δεν έχει immobiliser.
Αντλία βενζίνης; Τι άλλο; Μπορώ να κοιτάξω κάτι μόνος μου για να αποκλείσω πιθανές αιτίες;Αισθητηρας θεσης στροφαλου.
Βενζινη εχει;
Διάφορες Τεχνικές απορίες..........