-
Χρόνια Πολλά και καλά σε όλους με υγεία!
Ευχομαι κι εγώ το 2005 να μας βρει όλους με ενα citroen, C4 κατά προτίμηση. (ξέρω τι θα ζητήσω κι από τον Άγιο βασίλη)
Αντώνης
-
-
Ερώτηση: Ο πατέρας μου έχει μια Xantia 1.8 16v μοντέλο 1999 με περίπου 115.000 χλμ. Από τον Αύγουστο παρατηρώ ταλαντώσεις από το μπροστινό μέρος που διαδίδονται σε ολόκληρο το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται με ταχύτητες περί τα 110 ως 130 χ.α.ω. Παρά τη ζυγοστάθμιση που έγινε και επ'ευκαιρίας της αλλαγής ελαστικών, το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Καμιά ιδέα για το πού μπορεί να οφείλεται;
Εγώ υποψιάζομαι:
- Βάσεις κινητήρος
- Τα ταλαιπωρημένα σινεμπλόκ
- Top mounts μπροστινού συστήματος.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ερώτηση: Ο πατέρας μου έχει μια Xantia 1.8 16v μοντέλο 1999 με περίπου 115.000 χλμ. Από τον Αύγουστο παρατηρώ ταλαντώσεις από το μπροστινό μέρος που διαδίδονται σε ολόκληρο το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται με ταχύτητες περί τα 110 ως 130 χ.α.ω. Παρά τη ζυγοστάθμιση που έγινε και επ'ευκαιρίας της αλλαγής ελαστικών, το πρόβλημα δεν λύθηκε.Καμιά ιδέα για το πού μπορεί να οφείλεται;
Εγώ υποψιάζομαι:
- Βάσεις κινητήρος
- Τα ταλαιπωρημένα σινεμπλόκ
- Top mounts μπροστινού συστήματος.
τοπ mounts εχει αλλαξει;;; θελουν κάθε 80.000κμ αλλαγη... παρολα αυτά δεν νομίζω οτι θα μπορουσαν να προκαλεσουν ταλάντωση.. από την αλλη βαση κινητηρα δεν χαλαν ευκολα στα ξανθια (εκτος αν πεφτει πολυ σκισιμο)
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ερώτηση: Ο πατέρας μου έχει μια Xantia 1.8 16v μοντέλο 1999 με περίπου 115.000 χλμ. Από τον Αύγουστο παρατηρώ ταλαντώσεις από το μπροστινό μέρος που διαδίδονται σε ολόκληρο το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται με ταχύτητες περί τα 110 ως 130 χ.α.ω. Παρά τη ζυγοστάθμιση που έγινε και επ'ευκαιρίας της αλλαγής ελαστικών, το πρόβλημα δεν λύθηκε.Αν κάνατε ζυγοστάθμιση με ολοκαίνουρια λάστιχα, είναι πιθανό να χρειάζεται ξανά μετά από καμια 500άρα km.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ερώτηση: Ο πατέρας μου έχει μια Xantia 1.8 16v μοντέλο 1999 με περίπου 115.000 χλμ. Από τον Αύγουστο παρατηρώ ταλαντώσεις από το μπροστινό μέρος που διαδίδονται σε ολόκληρο το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται με ταχύτητες περί τα 110 ως 130 χ.α.ω. Παρά τη ζυγοστάθμιση που έγινε και επ'ευκαιρίας της αλλαγής ελαστικών, το πρόβλημα δεν λύθηκε.Καμιά ιδέα για το πού μπορεί να οφείλεται;
Εγώ υποψιάζομαι:
- Βάσεις κινητήρος
- Τα ταλαιπωρημένα σινεμπλόκ
- Top mounts μπροστινού συστήματος.
Ο πατέρας μου έχει ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο(μοντέλο 1999 125000χλμ).Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο,μόνο κάποια χαλαρότητα του μπροστινού συστήματος που εξαλείφθηκε με την αλλαγή των σινεμπλόκ(γύρω στα 100000χλμ).Θα ηθελα επίσης την γνώμη σας για κάτι που είχα αναφέρει και παλιότερα.Οταν το αυτοκίνητο επιταχύνει έντονα απο χαμηλές στροφές τότε τρέμει πολύ ο επιλογέας του κιβωτίου και μεταφέρονται κραδασμοί και στο αμάξωμα(κυρίως με 2α και 3η ταχύτητα).Σκέφτομαι για βάση κιβωτίου.Τι λέτε?
-
Ο χρήστης bug έγραψε:
Ερώτηση: Ο πατέρας μου έχει μια Xantia 1.8 16v μοντέλο 1999 με περίπου 115.000 χλμ. Από τον Αύγουστο παρατηρώ ταλαντώσεις από το μπροστινό μέρος που διαδίδονται σε ολόκληρο το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται με ταχύτητες περί τα 110 ως 130 χ.α.ω. Παρά τη ζυγοστάθμιση που έγινε και επ'ευκαιρίας της αλλαγής ελαστικών, το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Καμιά ιδέα για το πού μπορεί να οφείλεται;
Εγώ υποψιάζομαι:
- Βάσεις κινητήρος
- Τα ταλαιπωρημένα σινεμπλόκ
- Top mounts μπροστινού συστήματος.
Ο πατέρας μου έχει ακριβώς το ίδιο αυτοκίνητο(μοντέλο 1999 125000χλμ).Δεν έχω παρατηρήσει κάτι τέτοιο,μόνο κάποια χαλαρότητα του μπροστινού συστήματος που εξαλείφθηκε με την αλλαγή των σινεμπλόκ(γύρω στα 100000χλμ).Θα ηθελα επίσης την γνώμη σας για κάτι που είχα αναφέρει και παλιότερα.Οταν το αυτοκίνητο επιταχύνει έντονα απο χαμηλές στροφές τότε τρέμει πολύ ο επιλογέας του κιβωτίου και μεταφέρονται κραδασμοί και στο αμάξωμα(κυρίως με 2α και 3η ταχύτητα).Σκέφτομαι για βάση κιβωτίου.Τι λέτε?
ερωτηση λιγο ασχετη... γιατι ολοι λεμε ο πατερας μου εχει ενα ξανθια και κανεις δε λεει εχω ενα ξανθια??
-
εγω εχω μια ξανθια , αλλα ειμαι πατερας
-
Ο χρήστης otso έγραψε:
εγω εχω μια ξανθια , αλλα ειμαι πατερας -
Aφού είναι του πατέρα μου τι να πώ? Δεν είναι θέμα ντροπής,ίσα-ίσα θα μου άρεσε πολύ να ήταν στην κατοχή μου το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι όμως.....του πατέρα μου
-
Ο χρήστης pie13 έγραψε:
Χμμ....ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ?????http://business.sport.gr/onenew.asp?id=1893 ....
Χωρις σχόλιο...
Γουστάααααααρω!!!!!!!
-
έτσι, έτσι
-
Δηλαδή τώρα εμείς οι γαύροι πρέπει να πάρουμε C4 ;;
Μπαααα ...
-
και γάβρος να μην ήμουνα, πάλι θα την 'ζαχάρωνα' Βασίλη
-
Η αλήθεια είναι ότι η τιμή της είναι πειρασμός ...... αλλά είναι πολύ AIRBUS ρε γμτ
-
Ο χρήστης citastak έγραψε:
Ερώτηση: Ο πατέρας μου έχει μια Xantia 1.8 16v μοντέλο 1999 με περίπου 115.000 χλμ. Από τον Αύγουστο παρατηρώ ταλαντώσεις από το μπροστινό μέρος που διαδίδονται σε ολόκληρο το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται με ταχύτητες περί τα 110 ως 130 χ.α.ω. Παρά τη ζυγοστάθμιση που έγινε και επ'ευκαιρίας της αλλαγής ελαστικών, το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Καμιά ιδέα για το πού μπορεί να οφείλεται;
Εγώ υποψιάζομαι:
- Βάσεις κινητήρος
- Τα ταλαιπωρημένα σινεμπλόκ
- Top mounts μπροστινού συστήματος.
τοπ mounts εχει αλλαξει;;; θελουν κάθε 80.000κμ αλλαγη... παρολα αυτά δεν νομίζω οτι θα μπορουσαν να προκαλεσουν ταλάντωση.. από την αλλη βαση κινητηρα δεν χαλαν ευκολα στα ξανθια (εκτος αν πεφτει πολυ σκισιμο)
Του είχα πει να τα κοιτάξει όταν διάβασα για το πρόβλημα εδώ στο φόρουμ, αλλά μου είπε ότι του είπαν στο συνεργείο ότι είναι εντάξει (εγώ όμως το αμφισβητώ αυτό, γιατί η συντήρηση του αυτοκινήτου τελευταία είναι ελλιπής λόγω οικονομικής κατάστασης). Η ταλάντωση διαπερνά όλο το δάπεδο. Τη νιώθεις μέχρι και στα πίσω καθίσματα. Δεν είναι ζήτημα ζυγοστάθμισης, γιατί τότε το μόνο που τρέμει είναι το τιμόνι.
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Του είχα πει να τα κοιτάξει όταν διάβασα για το πρόβλημα εδώ στο φόρουμ, αλλά μου είπε ότι του είπαν στο συνεργείο ότι είναι εντάξει (εγώ όμως το αμφισβητώ αυτό, γιατί η συντήρηση του αυτοκινήτου τελευταία είναι ελλιπής λόγω οικονομικής κατάστασης). Η ταλάντωση διαπερνά όλο το δάπεδο. Τη νιώθεις μέχρι και στα πίσω καθίσματα. Δεν είναι ζήτημα ζυγοστάθμισης, γιατί τότε το μόνο που τρέμει είναι το τιμόνι.Μπορεί να είναι η ζυγοστάθμιση των πίσων τροχών ή κάποιο από τα ημιαξόνια
Αυτό το περι συνεργασίας Ολυμπιακού -Σιτροέν λιγόστεψε τις τύψεις μου που την πρόδωσα
-
Πότε θα μας γράψεις εντυπώσεις εσύ...?...εεεε?
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
Πότε θα μας γράψεις εντυπώσεις εσύ...?...εεεε?Ορίστε
http://www.4troxoi.gr/4tforum/viewtopic.php?t=6990&start=105
-
Ο χρήστης skullone έγραψε:
Ερώτηση: Ο πατέρας μου έχει μια Xantia 1.8 16v μοντέλο 1999 με περίπου 115.000 χλμ. Από τον Αύγουστο παρατηρώ ταλαντώσεις από το μπροστινό μέρος που διαδίδονται σε ολόκληρο το αυτοκίνητο όταν αυτό κινείται με ταχύτητες περί τα 110 ως 130 χ.α.ω. Παρά τη ζυγοστάθμιση που έγινε και επ'ευκαιρίας της αλλαγής ελαστικών, το πρόβλημα δεν λύθηκε.
Καμιά ιδέα για το πού μπορεί να οφείλεται;
Εγώ υποψιάζομαι:
- Βάσεις κινητήρος
- Τα ταλαιπωρημένα σινεμπλόκ
- Top mounts μπροστινού συστήματος.
τοπ mounts εχει αλλαξει;;; θελουν κάθε 80.000κμ αλλαγη... παρολα αυτά δεν νομίζω οτι θα μπορουσαν να προκαλεσουν ταλάντωση.. από την αλλη βαση κινητηρα δεν χαλαν ευκολα στα ξανθια (εκτος αν πεφτει πολυ σκισιμο)
Του είχα πει να τα κοιτάξει όταν διάβασα για το πρόβλημα εδώ στο φόρουμ, αλλά μου είπε ότι του είπαν στο συνεργείο ότι είναι εντάξει (εγώ όμως το αμφισβητώ αυτό, γιατί η συντήρηση του αυτοκινήτου τελευταία είναι ελλιπής λόγω οικονομικής κατάστασης). Η ταλάντωση διαπερνά όλο το δάπεδο. Τη νιώθεις μέχρι και στα πίσω καθίσματα. Δεν είναι ζήτημα ζυγοστάθμισης, γιατί τότε το μόνο που τρέμει είναι το τιμόνι.
tτην κατασταση των top mounts την ελεγχεις μονο αν κατσεις να τα λυσεις (βγαλεις τροχο ημιαξονιο κτλ) πραγμα που δεν νομιζω να το εκανε ο μηχανικος σου (ενδεικτικα προκειτα για εργασια 2-3 ωρων)...οποτε μην αρκεισαι σε αυτο....
παντως δεν ξερω αν ειναι η αιτια του προβληματος σου... εγω με μισο χαλασμενα top mount στο χαντια του ....πατέρα μου (για να μη ξεχνιομαστε!) δεν ειχα τετοια προβληματα
CITROËN FORUM