Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    suzuki grand vitara 1,6 3d vs dacia duster 1,5 dci 4x4
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. suzuki grand vitara 1,6 3d vs dacia duster 1,5 dci 4x4
    • 1 / 1
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    10
    17
    769
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • A
      audipassion last edited by

      Το αυτοκινητο προοριζεται για φιλικο ζευγαρι με ενα παιδακι και υπαρχει και ενα astra H , ο φιλος ψαχνει για τερακινητο suv και οχι crossover γιατι θελει καποιες δυνατοτητες κινησης εκτος δρομου και ετσι στο διαθεσιμο ποσο υπαρχουν αυτα τα μοντελα ( υπαρχει και το terios αλλα δεν τους ενδιαφερει ) , το παλικαρι εχει κολλησει με το dacia λογο τιμης , εξοπλισμου και χαμηλης καταναλωσεις και εκει υπαρχει διχογνωμια , η κοπελα θελει το suzuki και πριν βιαστειτε να πειτε γυναικες το πιο λουσατο θα κοιταξουν να πω οτι εγω το grand vitara θα επερνα ειναι πιο ποιοτικο αυτοκινητο , εχει καλυτερη συμπεριφορα στην ασφαλτο , εχει καλυτερη τετρακινηση χωρις βοηθητικο πια και αυτο , τι λετε ;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        audipassion last edited by

        Το αυτοκινητο προοριζεται για φιλικο ζευγαρι με ενα παιδακι και υπαρχει και ενα astra H , ο φιλος ψαχνει για τερακινητο suv και οχι crossover γιατι θελει καποιες δυνατοτητες κινησης εκτος δρομου και ετσι στο διαθεσιμο ποσο υπαρχουν αυτα τα μοντελα ( υπαρχει και το terios αλλα δεν τους ενδιαφερει ) , το παλικαρι εχει κολλησει με το dacia λογο τιμης , εξοπλισμου και χαμηλης καταναλωσεις και εκει υπαρχει διχογνωμια , η κοπελα θελει το suzuki και πριν βιαστειτε να πειτε γυναικες το πιο λουσατο θα κοιταξουν να πω οτι εγω το grand vitara θα επερνα ειναι πιο ποιοτικο αυτοκινητο , εχει καλυτερη συμπεριφορα στην ασφαλτο , εχει καλυτερη τετρακινηση χωρις βοηθητικο πια και αυτο , τι λετε ;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • A
          audipassion last edited by

          Το αυτοκινητο προοριζεται για φιλικο ζευγαρι με ενα παιδακι και υπαρχει και ενα astra H , ο φιλος ψαχνει για τερακινητο suv και οχι crossover γιατι θελει καποιες δυνατοτητες κινησης εκτος δρομου και ετσι στο διαθεσιμο ποσο υπαρχουν αυτα τα μοντελα ( υπαρχει και το terios αλλα δεν τους ενδιαφερει ) , το παλικαρι εχει κολλησει με το dacia λογο τιμης , εξοπλισμου και χαμηλης καταναλωσεις και εκει υπαρχει διχογνωμια , η κοπελα θελει το suzuki και πριν βιαστειτε να πειτε γυναικες το πιο λουσατο θα κοιταξουν να πω οτι εγω το grand vitara θα επερνα ειναι πιο ποιοτικο αυτοκινητο , εχει καλυτερη συμπεριφορα στην ασφαλτο , εχει καλυτερη τετρακινηση χωρις βοηθητικο πια και αυτο , τι λετε ;

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • E
            efthymis last edited by

            Για να παρουν βιταρα αντιστοιχο του νταστερ (που μαλλον 5θυρο με χωρους χρειαζονται) θα πρεπει να σκαρφαλωσουν στα 30Κ. Οποτε δεν το συζητω, συμφερει. Αν παλι δε θελουν με τιποτα 'ρουμανικο' απο το 3πορτο βιταρα καλυτερα το τεριος που εχει χωρο για μια βαλιτσα τουλαχιστον!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • ?
              A Former User last edited by

              efthymis διαβάζεις τη σκέψη μου!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • A
                audipassion last edited by

                Το εχουν απορριψει terios βγαινει πιο ακριβα και εχει πολυ υψηλα τελη κτλ , δλδ το οτι το suzuki ειναι καλυτερο στο δρομο και με παραπανω εκτος δρομου δυνατοτητες δεν μετραει στην αγορα ;

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • R
                  rafi last edited by

                  Ειναι σιγουρα καλυτερο στο δρομο..?

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • E
                    efthymis last edited by

                    Ο χρήστης onyx ! έγραψε:
                    efthymis διαβάζεις τη σκέψη μου!

                    Το εχουν απορριψει terios βγαινει πιο ακριβα και εχει πολυ υψηλα τελη κτλ , δλδ το οτι το suzuki ειναι καλυτερο στο δρομο και με παραπανω εκτος δρομου δυνατοτητες δεν μετραει στην αγορα ;

                    κοιταξε να δεις, εκει που υπερεχει το βιταρα -και το τεριος- ειναι στο χωμα ως κανονικα 4Χ4 με πλαισιο σκαλας, μπλοκε- κλειδωμα διαφορικου κλπ. Αυτα ομως θα φανουν σε extreme καταστασεις, οχι στον χωματοδρομο, αλλα στο απατητο με λασπη οπου βεβαια απαιτουνται και καταλληλα λαστιχα, αλλιως θα τους κουναει μαντηλι και υπερωψωμενο 2κινητο. Εφοσον λοιπον θα φτανουν μεχρι χωματοδρομο, με ενα ενδιαμεσο λαστιχακι θα τα βγαλουν ανετα περα κ με το νταστερ.

                    Επισης θεωρω βλακωδες να μην παρεις αυτο που καλυπτει τις αναγκες + τον προυπολογισμο σου μονο κ μονο για το σηματακι μπροστα, οπως επισης και να παρεις καινουριο αυτοκινητο 'γυμνο'.

                    Στα 20Κ λοιπον παιρνουν full εξοπλισμενο duster
                    Στα 25Κ το αντιστοιχο terios και
                    Στα 30Κ το 2,0 vitara παλι σε καλη εκδοση.

                    Τιμες καταλογου ομως αυτες, επειδη εχει πεσει πεινα μπορει να πετυχουν καλες προσφορες και στα ακριβοτερα οποτε οπωσδηποτε να τα δουν, να μαθουν τιμες και να τα δοκιμασουν ολα! Στο τελος κανουν το λογαριασμο και βλεπουν για ποιο 'βγαινουν'.

                    Πες τους να τσεκαρουν και το x-trail επειδη ειναι παλιο μοντελο μπορει να τους τυχει καποια πολυ καλη εκπτωση!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • A
                      audipassion last edited by

                      ΟΚ ευχαριστω για τις απαντησεις

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • A
                        audipassion last edited by

                        Ο χρήστης rafi έγραψε:
                        Ειναι σιγουρα καλυτερο στο δρομο..?

                        Πιστευω πως ναι το διλιτρο grand vitara wagon που εχω οδηγησει ειχε αισθηση πολυ κοντα σε επιβατικο για το duster δεν εχω ακουσει καλα λογια οσον αφορα την οδικη του συμπεριφορα .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • F
                          fiestaros last edited by

                          Δηλαδή με το βιτάρα πουλάς μούρη Ένας γνωστός είχε πάρει το 1.6 και δεν το άντεξε ούτε χρόνο Αργό του κερατά,έπινε τα άντερα του,πολύ θόρυβο,συχνά σέρβις,ανύπαρκτα φρένα και στενάχωρο Απορώ τι του βρήκε.Οπότε καλύτερα το dacia αν και αυτό δεν είναι κάτι ωχ αμάν.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • C
                            cosneo last edited by

                            Ο χρήστης fiestaros έγραψε:
                            Δηλαδή με το βιτάρα πουλάς μούρη Ένας γνωστός είχε πάρει το 1.6 και δεν το άντεξε ούτε χρόνο Αργό του κερατά,έπινε τα άντερα του,πολύ θόρυβο,συχνά σέρβις,ανύπαρκτα φρένα και στενάχωρο Απορώ τι του βρήκε.Οπότε καλύτερα το dacia αν και αυτό δεν είναι κάτι ωχ αμάν.

                            Δεν πουλάς μούρη αλλά όσο να έχει ... Grand Vitara είναι και αυτό!!!
                            Ο γνωστός σου απλως έκανε λάθος επιλογή σύμφωνα με αυτό που πραγματικά ήθελε. Ολα τα μειονεκτήματα που αναφέρεις είναι στα χαρακτηριστικά του εξαρχής. Δεν προκύπτουν ... μετά!

                            Μεταξύ των δύο πολύ πιο χαρισματικό βέβαια το Duster. Οικονομικό στο πετρέλαιο, ενδιαφέρον οδηγικά με το 6ταχυτο κιβώτιο, αρκετά μαλακό για ποιότητα κύλισης ακόμα και εκτός, αξιόλογη 4κίνηση όταν την θέλει αλλιώς ... 2κίνηση, ανετοι χώροι σε 5θυρο αμαξωμα και σε εμφάνιση ... πολύ ωραίο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              stormold last edited by

                              Εγώ πάντως όταν έκανα test drive μαζί με ένα φιλαράκι και το πωλητή το βρήκα πολύ άνετο και ευρύχωρο.
                              Έβαλα το φιλαράκι πίσω τον πωλητή συνοδηγό και γενικά μου έδωσε την αίσθηση 'τεράστιου' αυτοκινήτου εσωτερικά.
                              Σε αυτό συνέβαλε το μεγάλο υποβραχιόνιο που έδινε πολύ χώρο μεταξύ του οδηγού/συνοδηγού και δεν ήμασταν 'κολλημένοι αγκαλίτσες'...

                              Από εκεί και πέρα το GV 1600 είχε περίεργο ήχο μηχανής (γουργούριζε), δεν έβαζε φωτιά στο δρόμο και είχε και κάποια καλή κατανάλωση. Επίσης το αμπραγιάζ άφηνε ένα μεταλλικό θόρυβο όταν το άφηνα.

                              Από την άλλη είχε άριστη ορατότητα, η θέση οδήγησης πολύ καλή, άνετο και στο δρόμο και σε ένα καλό χωματόδρομο που μπήκα και από ηχομόνωση πήγαινε καλά. Και στο φιλαράκι στο πίσω κάθισμα άφησε άριστες εντυπώσεις. Ευχαριστήθηκε την βόλτα και δεν σημείωσε κάτι αρνητικό.

                              Εμένα μου άρεσε και μου αρέσει το GV. Θα το προτιμούσα σε σχέση με το Duster.
                              Το 2006 όμως προτίμησα το 3πορτο Pajero Pinin λόγω 'τιμής'... όγκου & ιπποδύναμης ...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • F
                                fiestaros last edited by

                                Ο χρήστης cosneo έγραψε:

                                Δηλαδή με το βιτάρα πουλάς μούρη Ένας γνωστός είχε πάρει το 1.6 και δεν το άντεξε ούτε χρόνο Αργό του κερατά,έπινε τα άντερα του,πολύ θόρυβο,συχνά σέρβις,ανύπαρκτα φρένα και στενάχωρο Απορώ τι του βρήκε.Οπότε καλύτερα το dacia αν και αυτό δεν είναι κάτι ωχ αμάν.

                                Δεν πουλάς μούρη αλλά όσο να έχει ... Grand Vitara είναι και αυτό!!!
                                Ο γνωστός σου απλως έκανε λάθος επιλογή σύμφωνα με αυτό που πραγματικά ήθελε. Ολα τα μειονεκτήματα που αναφέρεις είναι στα χαρακτηριστικά του εξαρχής. Δεν προκύπτουν ... μετά!

                                Μεταξύ των δύο πολύ πιο χαρισματικό βέβαια το Duster. Οικονομικό στο πετρέλαιο, ενδιαφέρον οδηγικά με το 6ταχυτο κιβώτιο, αρκετά μαλακό για ποιότητα κύλισης ακόμα και εκτός, αξιόλογη 4κίνηση όταν την θέλει αλλιώς ... 2κίνηση, ανετοι χώροι σε 5θυρο αμαξωμα και σε εμφάνιση ... πολύ ωραίο.

                                Δεν λέω κάτι διαφορετικό Το duster dci φαίνεται πιο συμφέρουσα αγορά.Το GV το 3-θυρο 1.6 δεν προσφέρει τίποτα ολοκληρωμένα για τα δεδομένα 2011

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  trail-rated last edited by

                                  Kαλησπερα.Τα τελη κυκλοφοριας του gv 1.6 ειναι πιο πολλα απο το terios με ρυπους 200 κοντα πας στα 500 ευρω καπου.Στα θετικα του αμαξιου μονο το image και το εσωτερικο(ποιοτητα).Κατα τα αλλα κλειστοφοβικο οπως λεγεται και χωρος αποσκευων ...184 λιτρα.Η πιο ακριβη εκδοση του terios κοστιζει 23400 με esp A/T δερματινο σαλονι ενω με 20κ παιρνεις μια αρκετα εξοπλισμενη.Το duster value for money σιγουρα αλλα αρκετα - οπως τα 3 αστερια στην ασφαλεια.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • C
                                    cosneo last edited by

                                    Σχεδιαστικά μέσα έξω και σε χώρους για επιβάτες είναι πολύ όμορφο το 3θυρο GV. Οι αποσκευές βέβαια ... σε άλλο αυτοκίνητο.
                                    Γενικά το τελευταίας γενιάς 3θυρο ήταν απλώς το συμπλήρωμα του 5θυρου και νομίζω πως υπάρχει μόνο στην Ευρώπη καθώς είναι και ευρωπαικής κατασκευής (νομίζω Ισπανία).
                                    Απαξίωσαν να του βάλουν την 4κίνηση του Jimny, τον 1,6 του SX4 ενώ συγχρόνως ήταν και είναι ... ακριβό σε μια καλή έκδοση που να έχει παραπάνω από 2 αερόσακους και a/c.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cmvrgr last edited by

                                      Για το terios μην μου αναχώνεσαι θα σε πάει εκεί που τα άλλα δεν θα φτάσουν ποτέ και με ποσοστό αξιοπιστίας που είναι το άθροισμα όλων των άλλων μαζί.

                                      Σε τεχνική εταιρία δουλεύω, χιόνι, κρύο, πάγο και τρελές συνθήκες.

                                      Η εταιρία μας είχε το προνόμιο να έχει πάρει αρκετά αυτοκίνητα από αυτά που έχετε αναφέρει παραπάνω ακόμα και duster 1,5dci 4x4.

                                      Τα άλλα είναι απλά για πολύ λίγα (δεν αναφέρομαι στα suzuki jimny & Grand Vitara 2.0). Είναι κούρσες με τετρακίνηση που αν την ζορίσεις λίγο παραπάνω πρέπει να πάρεις μάσκα από την μυρωδιά που έχει μέσα η καμπίνα και ας τα δείχνουν στα διαφημιστικά video ότι κάνουν “παπάδες” ναι άλλα για 10 λεπτά μόνο πριν αρχίσει να παραδεινετε η τετρακίνηση τους.

                                      Και από ανάρτηση ο πίσω άξονας στα φοβερά που αναφέρθηκαν επειδή είναι κούρσες έχουν 5 -10 cm βραχίονα το μικρο τερατοειδή όμως 40cm. Αυτό επειδή και εγώ δεν καταλάβαινα όταν το είδα στην πράξη τι σημαίνει έμεινα παγωτό. Περνάει από σημεία που τα άλλα λόγο έλλειψης άρθρωσης άπλα κολανε.

                                      Ξέχασα να αναφερθώ και το μπλοκε στον πίσω άξονα.... Καλά τα ηλεκτρονικά συστήματα αλλά τα κλασικά πάντα είναι καλύτερα για τις σκληρές συνθήκες.

                                      Το Terios Ένα από τα τελευταία 4wd με πραγματική 4κινηση. Εντάξει στο δρόμο κουράζει λίγο η τραχύτητα του κινητήρα άλλα το περπάτημα είναι πολύ άνετο σαν να οδηγάς κατή πολύ μεγαλύτερο.

                                      Καλό θα είναι να μην το συγκρίνουμε με τα υπόλοιπα γιατί αν τα συγκρινεις σε δυνατότητες και αξιοπιστία είναι πολύ φθηνότερο και εμείς που τα ξεσκίζουμε λόγο δουλείας μπορούμε να σας το πούμε.

                                      Όσο για την μη εισαγωγή τους πλέον στην ευρωπη το κανόνισαν και αυτό οι φίλοι μας γερμανοι κάνοντας τις εισαγωγές των ιαπωνικών αυτοκίνητων τόσο ακριβές που είναι ασύμφορες λόγο αντιστοιχίας νομίσματος € με γιεν και των προδιαγραφών euro που τεριαζουν στις δίκες τους κατασκευές που εάν δεν κατασκευάζονται κοντά στην ευρωπη είναι πολύ μα πολύ πιο ακριβά.

                                      Κλείνοντας το θέμα των ανταλλακτικών θα γίνεται από το παλιό δίκτυο και πιθανό και από της toyota.

                                      Αυτά γιατί δεν αντέχω άλλο να ακούω να συγκρίνουν μπριζολίτσες με καρπούζια.

                                      Καλή συνεχεία σε όλους.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by

                                        Υπάρχει και τοπ Suzuki SX4, ελάχιστα ακριβότερο και καλύτερο του Duster.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • First post
                                          Last post
                                        • 1 / 1
                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΕΛΛΑΔΑ
                                          • ΚΟΣΜΟΣ
                                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • TEST
                                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                        • VIDEO
                                          • 4TTV
                                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CANDID CAMERA
                                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΛΕΞΙΚΟ
                                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • FORMULA 1
                                          • WRC
                                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4T CLASSIC
                                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                        • ΑΓΟΡΑ
                                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                          • ΑΓΩΝΕΣ
                                          • CLASSIC
                                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                        • MENU
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                        • ΚΟΚ

                                        logo footer

                                        coty











                                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                        • ΑΓΩΝΕΣ
                                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                        • CLASSIC
                                        • ΤΙΜΕΣ
                                        • VIDEO
                                        • FORUM
                                        4T FORUM
                                        4T LIBRARY
                                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                        Powered by nxcode.gr