Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Γεννητρια υδρογονου (hho )
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Γεννητρια υδρογονου (hho )
    • 1
    • 2
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 10
    • 44
    • 45
    • 8 / 45
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    79
    895
    2.2k
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      greek last edited by Feb 3, 2012, 1:22 PM

      Και για να το κάνω λίγο πιο συγκεκριμένο ,

      Σε μια Μιτο που έχει το DNA , αν παμε σταθερα με 50χλμ και Ν mode και το γυρίσουμε σε D θα ανεβάσει ταχύτητα στα 70? Σε D αλλάζει τις ρυθμίσεις ....

      Επίσης θυμίζω...

      Ωπ , τι έγινε? Μάγια έκανε ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • V
        vagnar last edited by Feb 3, 2012, 1:34 PM

        Οι 631lb-ft αντιστοιχούν σε 855 Nm. Φαίνεται λογικό νούμερο;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dstou last edited by Feb 3, 2012, 1:40 PM

          Στο σφόνδυλο όχι, μήπως εννοεί στους τροχούς?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            mirage last edited by Feb 3, 2012, 1:53 PM

            Ο χρήστης Greek έγραψε:

            Ένα ακόμα για τον chemic
            http://aardvark.co.nz/hho_scam2.shtml

            Παπαριές λέει στο συγκεκριμένο θέμα. Ειπαμε οτι αυξάνει την ροπή όχη την ιππόδύναμη.

            Ισχύς=ροπή X γωνιακή ταχύτητα. Τουλάχιστον έτσι ήταν την τελευταία φορά που τα κοίταξα. Βέβαια μπορεί κάπως κάπου κάποτε να γίνανε όλα αυτά παπαριές οπότε να προκύπτει αυξημένη ροπή αλλά όχι ιπποδύναμη. Συγνώμη για τον επιθετικό τόνο αλλά ντάξει...

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • G
              greek last edited by Feb 3, 2012, 2:10 PM

              Οκ , ας το πάμε πιο ήρεμα γιατι καμμια φορά και οι υπεραπλουστευσεις φέρνουν τα αντίθετα απότελέσματα.

              Γεγονός ειναι οτι μκιλάμε για μια παραγωγή ενεργειας από κάυσιμο η οποία ειναι ατελείς για παλλούς παράγοντες πέρα από τους θερμοδυναμικούς. Ειτε ειναι ο τρόπος παροχέτευσης του Καυσίμου, ο τρόπος ανάφλεξης , ο χρόνος αναφλεξης , η εισαγωγή του μίγματος , η θερμοκρασία του μιγματος, το σχήμα του θάλαμου κάυσης κλπ κλπ. Σε καθαρα εργαστηριακές συνθήκες , τα θεωρούμε όλα ιδανικα , στην ουσία όμως δεν ειναι έτσι οπότε πάντα υπάρχι ο τρόπος να βελτιώσουμε κάτι. Θεωρώ ότι το υδρογόνο σε συγκεκριμένες συνθήκες όντως μπορεί να επιφέρει μείωση της κατανάλωσης , μάλιστα το έχω δει και στην πράξη.

              Αυτόπου έχω καταλάβει είναι ότι όσο πιο παλιάς τεχνολογίας ειναι ο κινητήρας τόσο καλύτερη η κατανάλωση γιατί δεν υπάρχουν χαρτογραφήσεις ή ηλεκτρονικά μέσα τα οποία να βελτιώνουν την καυση ανάλογα τις συνθήκες. Πχ σε ένα ΜΑ κινητήρα της Φιατ με τις υδραυλικές βαβίδες και τους μεταβλητους εκκεντροφόρους που μεταβάλουν όχι μόνο το χρόνισμα αλλά και το βυθισμα δεν νομίζω ότι θα είχε και μεγάλο απότέλεσμα. Η μόνη περίπτωση για να υπάρξει αποτέλεσμα ειναι να μπεί στην γεννήτρια και το κύκλωμα που ρυθμίζει την παραγωγή αλλά και δίνει και προσαρμοσμένες τιμές στον αισθητήρα του εγκεφαλου ώστε να τον προσαρμόζει στις νέες συνθηκες.

              Σε παλιότερα  όμως μοντέλα και ειδικά σε καρμπυρατεράρα τα οποία είχαν   συγκεκριμένο ωφέλιμο φορτίο και μικρή  δυνατότητα μεταβολής  αβανς μέσω υποπίεσης και μόνο εκει ναι η διαφορά ειναι μεγάλη.  
              

              Επίσης , μιλάμε για το ρεύμα και το πώς αυτό μπορεί αν κόψει . Οκ , ναι συμφωνω αλλα αυτό σε εργαστηριακές συνθήκες. Στο αυτοκίνητο πάντως, το δυναμό παράγει περισότερο ρεύμα από αυτόπου χρειάζεταιγια τις ανάγκες πέρα από αυτό που χρειάζεται αλλιώς κάθε φορά που θα ανοίγαμε ραδιο ή υαλοκαθαριστήρες θα επρπεπε να κάνουμε πετάλι για να δουλέψουν . Επειδή δε βλέπω κάτι τετοιο , θεωρώ ότι δεν ειναι κακό αυτό το , μικρό περισευουμενο ρεύμα να το χρησιμοποιούμε για την παραγωγή αερίου που να βοηθάει στην καλύτερη κάυση. Απλά τα πράγματα.....

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mirage last edited by Feb 3, 2012, 2:19 PM

                Ο χρήστης dstou έγραψε:
                Στο σφόνδυλο όχι, μήπως εννοεί στους τροχούς?

                Στο σφόνδυλο λίγο δύσκολο
                300CD MY 1981–1985 OM617.952 125 hp (93 kW) @ 4350 181 lb·ft (245 N·m) @ 2400
                Στους τροχούς μάλλον

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • A
                  antonis-team last edited by Feb 3, 2012, 2:54 PM

                  «But Real People Have Tested These Things, Right?»

                  Και σίγουρα άλλο το αν γίνετε, και άλλο το εάν συμφέρει.
                  Υπό την μορφή, της προ καύσης παραγωγής καυσίμου αερίου, με ίδια δύναμη του κινητήρα, είναι ασύμφορο οικονομικά.
                  Είχα περιγράψει παλιά, ένα σύστημα που την ηλεκτρόλυση την έκανε το ίδιο το μοτέρ, χωρίς απόλυα ενέργειας – βενζίνας. Και αυτό εστιάζετε, στην υπό υψηλή θερμοκρασία και πίεση, διάσπαση των μορίων, υγρασιασμένου εισερχόμενου αέρα. Κατά συνέπεια, είχα μια επί πλέον ποσότητα δωρεάν υδρογόνου προς καύση, και μια επί πλέον ποσότητα οξυγόνου που συντελεί σε αυτήν. VIX 1982!!!!!.
                  Από παλιότερα, είχα διαπιστώσει, στα 100 ημερήσια χιλιόμετρα που έκανα σε ανοιχτό δρόμο, ότι όταν υπήρχε χαμηλή νέφωση η πάχνη, έκαιγα λιγότερη βενζίνα, και καθάριζε και η εξάτμιση.
                  Με ‘κράξαμε’ ορισμένοι στην ενότητα και το έκοψα…
                  Σίγουρα ότι παράγετε και πωλείτε, τεστάρετε και βγαίνουν τα ανάλογα πορίσματα…..
                  Και εδώ ισχύει το….. «O Δαρβίνος έκανε λάθος, προσπαθώντας να αποδείξει ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο. Από τον γάιδαρο μάλλον κατάγεται...»
                  Και για του λόγου μου το αληθές και τότε και τώρα, σε εξελιγμένη μορφή το water spray το φορούσε η degrale της Λάντσια…..
                  «Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ.»
                  Δεν είχα απαντήσει τότε.... δεόντως.
                  Α.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    techadmin admin last edited by Feb 3, 2012, 3:04 PM

                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                    «But Real People Have Tested These Things, Right?»

                    Και σίγουρα άλλο το αν γίνετε, και άλλο το εάν συμφέρει.
                    Υπό την μορφή, της προ καύσης παραγωγής καυσίμου αερίου, με ίδια δύναμη του κινητήρα, είναι ασύμφορο οικονομικά.
                    Είχα περιγράψει παλιά, ένα σύστημα που την ηλεκτρόλυση την έκανε το ίδιο το μοτέρ, χωρίς απόλυα ενέργειας – βενζίνας. Και αυτό εστιάζετε, στην υπό υψηλή θερμοκρασία και πίεση, διάσπαση των μορίων, υγρασιασμένου εισερχόμενου αέρα. Κατά συνέπεια, είχα μια επί πλέον ποσότητα δωρεάν υδρογόνου προς καύση, και μια επί πλέον ποσότητα οξυγόνου που συντελεί σε αυτήν. VIX 1982!!!!!.
                    Από παλιότερα, είχα διαπιστώσει, στα 100 ημερήσια χιλιόμετρα που έκανα σε ανοιχτό δρόμο, ότι όταν υπήρχε χαμηλή νέφωση η πάχνη, έκαιγα λιγότερη βενζίνα, και καθάριζε και η εξάτμιση.
                    Με ‘κράξαμε’ ορισμένοι στην ενότητα και το έκοψα…
                    Σίγουρα ότι παράγετε και πωλείτε, τεστάρετε και βγαίνουν τα ανάλογα πορίσματα…..
                    Και εδώ ισχύει το….. «O Δαρβίνος έκανε λάθος, προσπαθώντας να αποδείξει ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο. Από τον γάιδαρο μάλλον κατάγεται...»
                    Και για του λόγου μου το αληθές και τότε και τώρα, σε εξελιγμένη μορφή το water spray το φορούσε η degrale της Λάντσια…..
                    «Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ.»
                    Δεν είχα απαντήσει τότε.... δεόντως.
                    Α.

                    Φανταστικό ποστ! Πραγματικά απεικονίζει το πόσο σοβαρό είναι το θέμα του τόπικ.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • M
                      mirage last edited by Feb 3, 2012, 3:23 PM

                      Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                      «But Real People Have Tested These Things, Right?»

                      Και σίγουρα άλλο το αν γίνετε, και άλλο το εάν συμφέρει.
                      Υπό την μορφή, της προ καύσης παραγωγής καυσίμου αερίου, με ίδια δύναμη του κινητήρα, είναι ασύμφορο οικονομικά.
                      Είχα περιγράψει παλιά, ένα σύστημα που την ηλεκτρόλυση την έκανε το ίδιο το μοτέρ, χωρίς απόλυα ενέργειας – βενζίνας. Και αυτό εστιάζετε, στην υπό υψηλή θερμοκρασία και πίεση, διάσπαση των μορίων, υγρασιασμένου εισερχόμενου αέρα. Κατά συνέπεια, είχα μια επί πλέον ποσότητα δωρεάν υδρογόνου προς καύση, και μια επί πλέον ποσότητα οξυγόνου που συντελεί σε αυτήν. VIX 1982!!!!!.
                      Από παλιότερα, είχα διαπιστώσει, στα 100 ημερήσια χιλιόμετρα που έκανα σε ανοιχτό δρόμο, ότι όταν υπήρχε χαμηλή νέφωση η πάχνη, έκαιγα λιγότερη βενζίνα, και καθάριζε και η εξάτμιση.
                      Με ‘κράξαμε’ ορισμένοι στην ενότητα και το έκοψα…
                      Σίγουρα ότι παράγετε και πωλείτε, τεστάρετε και βγαίνουν τα ανάλογα πορίσματα…..
                      Και εδώ ισχύει το….. «O Δαρβίνος έκανε λάθος, προσπαθώντας να αποδείξει ότι ο άνθρωπος κατάγεται από τον πίθηκο. Από τον γάιδαρο μάλλον κατάγεται...»
                      Και για του λόγου μου το αληθές και τότε και τώρα, σε εξελιγμένη μορφή το water spray το φορούσε η degrale της Λάντσια…..
                      «Η ΤΕΧΝΗΤΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΚΕΡΔΙΣΕΙ ΤΗ ΦΥΣΙΚΗ ΗΛΙΘΙΟΤΗΤΑ.»
                      Δεν είχα απαντήσει τότε.... δεόντως.
                      Α.

                      Kαι απάντησες τώρα και εκτέθηκες δεόντως...

                      Είχα περιγράψει παλιά, ένα σύστημα που την ηλεκτρόλυση την έκανε το ίδιο το μοτέρ, χωρίς απόλυα ενέργειας – βενζίνας.

                      Nα το αλλάξεις το nick σου σε antonis-to aeikinito- team. Ειδικά αφού έχεις καταφέρει να καταστρατηγήσεις την ΑΔΕ. Και να την στείλεις και για Νόμπελ Φυσικής

                      Και για του λόγου μου το αληθές και τότε και τώρα, σε εξελιγμένη μορφή το water spray το φορούσε η degrale της Λάντσια…..

                      Kαι τα μαχητικά στον Β ΠΠ εκτός απο την Integrale και αλλά αυτοκίνητα. Αλλά επειδή είσαι μηχανικός ξέρεις τι κάνει το water injection. Ή μήπως όχι

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        techadmin admin last edited by Feb 3, 2012, 3:26 PM

                        Εδώ μάλλον μπερδεύει το water-sprey που ψεκαζε νερό εξωτερικά του Intercooler με την έγχυση νερου στο θάλαμο καύσης

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          karavlaxos last edited by Feb 3, 2012, 3:33 PM

                          Ρε παιδια τι καταλυτης και χαζομαρες ειναι αυτες; Απο ποτε το υδρογονο είναι καταλυτης;
                          Εχει κανεις σας ιδεα τι θα γινει αμα ενωθει υδρογονο με οξυγονο; Εστω και την παραμικρη;

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • M
                            maroysiotis last edited by Feb 3, 2012, 4:01 PM

                            Για πες?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • M
                              mjacob last edited by Feb 4, 2012, 2:22 PM

                              Ο χρήστης karavlaxos έγραψε:
                              Ρε παιδια τι καταλυτης και χαζομαρες ειναι αυτες; Απο ποτε το υδρογονο είναι καταλυτης;
                              Εχει κανεις σας ιδεα τι θα γινει αμα ενωθει υδρογονο με οξυγονο; Εστω και την παραμικρη;

                              Troll265

                              Τώρα, σε καταλυτικό περιβάλλον με μερική πίεση > PIKE [σταθερά]
                              διασπάται αυτόματα σε Pipes132, 2 Links66 + 1024MeV.
                              128MeV τροφοδοτούν την αλυσιδωτή αντίδραση διάσπασης των υπόλοιπων trolls σε pipes και links.

                              Αν η μερική πίεση είναι

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • A
                                antonis-team last edited by Feb 4, 2012, 2:53 PM

                                «Kαι απάντησες τώρα και εκτέθηκες δεόντως...


                                ………..!!!!!!!!!!!!! και σίγουρα γράφοντας επώνυμα, εκθέτης της απόψεις και γνώσεις σου, στους διαβαστές της ενότητας. Έτσι ‘εκτίθεσαι’ αποδεχόμενος η όχι, κρίσεις και απόψεις άλλων!. (με την καλή ένια….).

                                antonis-team έγραψε:Είχα περιγράψει παλιά, ένα σύστημα που την ηλεκτρόλυση την έκανε το ίδιο το μοτέρ, χωρίς απόλυα ενέργειας – βενζίνας.

                                «Nα το αλλάξεις το nick σου σε antonis-to aeikinito- team. Ειδικά αφού έχεις καταφέρει να καταστρατηγήσεις την ΑΔΕ. Και να την στείλεις και για Νόμπελ Φυσικής»


                                Πρώτα θα διορθώσω το εν βρασμό ψυχής μου λάθος!. Δεν πρόκειται περί ηλεκτρόλυσης που έγραψα, η οποία περικλείει παρουσία ηλεκτρικών φορτίων, αλλά απλά διάσπαση, παρουσία θερμοκρασίας και πίεσης!. Το πρώτο περικλείει κόστος παραγωγής ηλεκτρικής ενέργειας, ενώ το άλλο, εκμεταλλεύεστε της ήδη διαμορφωμένες συνθήκες περιβάλλοντος της καύσης.
                                Φίλε mod από το LGTS, δεν προφασίστηκα ΠΟΤΕ ότι είμαι γνώστης της αεικίνητης μορφής ενέργειας!. Άλλο βελτίωση της καύσης ενός καυσίμου, και άλλο κατάργηση αυτού. Μα εάν προστρέξεις στο παρελθόν, για κάποιον επιστήμονα και ένα υποβρύχιο, θα καταλάβεις πόσο προσέγγισε το θέμα…. Και γιατί όλα εξαφανιστήκαν, μέχρι τα προϊόντα της γραφίδας του. Και σίγουρα άλλο να κερδίζουν τεράστια ποσά κάποιοι, από την ατομική ενέργεια η το πετρέλαιο, και άλλο να παίρνεις ενέργεια από το άφθονο νεράκι….
                                Ένας φτωχός βελτιωτής με μεγάλη δράση είμαι…. Πράγμα που ΕΣΥ περισσότερο από πολλούς το έχεις διαπιστώσει.
                                Κατά συνέπια νομίζω ότι το Antonis-team, κάλυπτε και καλύπτει μέχρι και σήμερα…..

                                « Kαι τα μαχητικά στον Β ΠΠ εκτός απο την Integrale και αλλά αυτοκίνητα. Αλλά επειδή είσαι μηχανικός ξέρεις τι κάνει το water injection. Ή μήπως όχι

                                «Kαι τα μαχητικά στον Β ΠΠ εκτός απο την Integrale και αλλά αυτοκίνητα. Αλλά επειδή είσαι μηχανικός ξέρεις τι κάνει το water injection. Ή μήπως όχι»


                                water spray & water injection, είναι για εμένα δυο ταυτόσημες ενέργειες, με διαφορετικούς τρόπους εφαρμογής, ανάλογα το περιβάλλον που γίνετε η διεργασία.
                                Χρησιμοποίησα τον πρώτο ορό, διότι στην περίπτωση της υποπίεσης της πολλαπλής εισαγωγής, η διεργασία γίνετε υπό την ένια του water spray, και μόνον υπό την επήρεια του vacuum. Ένα απλό και φτηνό μηχάνημα.
                                Στην ελεγχόμενη απόλυτα έκχυση, τότε το σύστημα ονομάζετε water injection. Εκεί μεσολαβούν αισθητήρες άνω νεκρού σημείου, εγκέφαλος, σωληνώσεις, αντλία υψηλής πίεσης, καθώς και τα μπεκ, τοποθετημένα στα άκρα της εισαγωγείς άμεσα προ του κυλίνδρου, η και στον κύλινδρο. Προσωπικά προτιμώ την πρώτη περίπτωση.
                                Βασικά την εποχή της αυτοδυναμίας των idegrale,.
                                το ‘αναπόσπαστο’ όσο και ακαταμάχητο επί χρόνια με νίκες αυτοκίνητο, κυκλοφορούσε στην Ελλάδα σε δυο κομμάτια. Το ένα το έφτιαχνε με περιορισμούς της homologation της FIA, φίλος αξίως συνάδελφος, για φίλο αγωνιζόμενο, και πρωτοστατούσε.
                                Το δεύτερο το έφτιαχνα για κόντρες!!!.... διάλεξα αυτό γιατί μου απέφερε πολλά έσοδα!.
                                Μα και για έναν άλλο λόγο. Εκεί εξαντλούσα της δίκες μου γνώσεις και τεχνικές, χωρίς τον περιορισμό κανενός.
                                Αναμφίβολα είμαι υπέρ της λελογισμένης οικονομίας, (να αγοράζουμε ότι μπορούμε να υποστηρίζουμε….), μα είμαι fun της δύναμης χωρίς οικονομικούς περιορισμούς.
                                Είναι και ο λόγος των τίτλων που μου προσάπτουν…. Μαϊμουδιάρης – απροσάρμοστος, μα δεν τιμωρήθηκα ποτέ σε αγώνα!!!!.....

                                «Εδώ μάλλον μπερδεύει το water-sprey που ψεκαζε νερό εξωτερικά του Intercooler με την έγχυση νερου στο θάλαμο καύσης»


                                Όχι φίλε δεν «μπέρδεψα», και το εξήγησα πάρα πάνω.
                                Και σίγουρα σε ενημερώνω, ότι με ελαφρά τροποποίηση το water – spray, ψήχει και κομμάτια της ανάρτησης, δαγκάνες φρένων, και πλήμμες αξόνων σε αγωνιστικά.
                                Το θαυματουργό νεράκι, που επειδή είναι φτηνό το σπαταλάμε και κυρίως στο μπάνιο…. Γι’ αυτό…… «ΚΑΝΤΕ ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΣΤΟ ΝΕΡΟ:
                                ΠΛΥΘΕΙΤΕ ΜΑΖΙ ΜΕ ΕΝΑ ΦΙΛΟ... H' MIA ΦΙΛΗ (ΑΝΑΛΟΓΑ ΤΟ ΓΟΥΣΤΟ)!!»
                                Φιλικά
                                Α.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • T
                                  techadmin admin last edited by Feb 4, 2012, 3:14 PM

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • T
                                    techadmin admin last edited by Feb 4, 2012, 5:16 PM

                                    Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
                                    ......

                                    Έχεις γράψει τεράστια κατεβατά για τα κατορθώματά σου, βάλε καμια φωτογραφία να τα καμαρώσουμε. Βάλε μερικές φωτογραφίες από αγωνιστηκά που έχεις φτιάξει, από κινητήρες που έχεις βελτιώσει, από αυτοκίνητα κόντρας κλπ.

                                    Δώσε φωτογραφίες να γουστάρουμε

                                    Όχι σε αυτό το θέμα όμως....[mod]

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • G
                                      greek last edited by Feb 4, 2012, 8:41 PM

                                      Περι waterspray....

                                      Water Injection
                                      Brief history and theory:

                                      Water injection used on internal combustion reciprocating (piston) engines has a long and interesting history. Some WWII military aircraft used water injection to boost horsepower and increase performance. Water injection is still used today on some aircraft and high-performance automotive engines for the same purpose.

                                      It seems counter-intuative for an engine to produce more power when water is sprayed into the intake. The key is that the water doesn't actually increase the engine power directly. It works two ways: delaying detonation onset, and cooling the intake charge.

                                      Detonation is when a fuel/air charge within a cylinder is ignited by something other than the sparkplug. The flame front in the burning charge collides with the flame front initiated by the sparkplug. Where this collision occurs, the pressure rises much higher than would normally occur when the cylinder is firing properly. The added pressure has a runaway effect, causing the fuel/air in that zone to burn so rapidly as to appear to detonate. The pressure spike caused by this can damage pistons, valves, connecting rods, etc.

                                      Detonation can occur due to a number of factors. Lower octane rated gasoline can cause it, as can excessive cylinder compression ratio, and advanced spark timing. Hot intake air and heavy acceleration/engine load can also trigger it. Detonation is also known as 'knocking' or 'pinging', because of the sound audible when it occurs.

                                      All engine designs are a compromise. Engineers know that the more compression and spark advance they can run, the more energy they can extract from the fuel being burned. The problem is that if they take it too far, the engine will start detonating and if it is severe, the engine will be damaged.

                                      So where does water injection fit into this? Well, water is an excellent anti-detonation agent. Injecting a mist of water into the combustion chamber will help supress detonation, allowing higher compression, more spark advance, or both to be used without damaging the engine. Since more compression and/or more spark advance equate to more power, water injection allows the engine to be retuned to boost power output.

                                      These days water injection seems to be most popular in forced-induction engines. Forced-induction (FI), as opposed to normally aspirated engines use some sort of pump, such as a turbocharger or supercharger, to compress air into the engine. Added air means more fuel can be injected, and more power can be produced. The problem is that detonation is more of a problem on a FI engine, and limits how much boost can be used without causing damage. This is due not only to the added compression caused by the pressurized air, but also the act of compressing the air causes it to heat up. The hotter air makes detonation more likely. Using water injection on a FI car not only takes advantage of waters' anti-detonation properties, but also cools the compressed air by a considerable amount. Cooling the air decreases the tendency to detonate and increases the air density, allowing more air to be packed into the cylinders. Some engines use intercoolers to do this instead of water injection.

                                      Water injection is used to a lesser extent on normally aspirated engines to control detonation in hot weather, under heavy loads (such as towing or drag racing), and when high compression and/or advanced spark timing are used. Most modern fuel-injected engines use ping sensors and continually tune the engine to get peak performance. This is usually done by retarding the spark timing when detonation is sensed, which helps reduce or eliminate the pinging but robs power from the engine. When water injection is used on a modern engine, since the pinging doesn't occur, the ping sensor doesn't signal the computer, and the computer keeps the full spark advance applied, running the engine at peak power. The amount of power increase this causes is highly dependent on a number of factors such as air temperature, engine load, fuel octane, altitude, etc. There is considerable debate as to whether or not the power gains on normally aspirated stock engines are worth the bother and expense of water injection.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • T
                                        techadmin admin last edited by Feb 4, 2012, 9:27 PM

                                        (on topic)

                                        Σαλάτα χωριάτικη

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          alexeft last edited by Feb 4, 2012, 10:53 PM

                                          Ο χρήστης Greek έγραψε:

                                          Επίσης , μιλάμε για το ρεύμα και το πώς αυτό μπορεί αν κόψει . Οκ , ναι συμφωνω αλλα αυτό σε εργαστηριακές συνθήκες. Στο αυτοκίνητο πάντως, το δυναμό παράγει περισότερο ρεύμα από αυτόπου χρειάζεταιγια τις ανάγκες πέρα από αυτό που χρειάζεται αλλιώς κάθε φορά που θα ανοίγαμε ραδιο ή υαλοκαθαριστήρες θα επρπεπε να κάνουμε πετάλι για να δουλέψουν . Επειδή δε βλέπω κάτι τετοιο , θεωρώ ότι δεν ειναι κακό αυτό το , μικρό περισευουμενο ρεύμα να το χρησιμοποιούμε για την παραγωγή αερίου που να βοηθάει στην καλύτερη κάυση. Απλά τα πράγματα.....

                                          Το περίσσευμα ρεύματος που το βρήκες στο αυτοκίνητο;
                                          Και που πάει όταν είναι κλειστό το ράδιο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            alexeft last edited by Feb 4, 2012, 10:54 PM

                                            Ο χρήστης IKE έγραψε:
                                            (on topic)

                                            Σαλάτα χωριάτικη

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 10
                                            • 44
                                            • 45
                                            • 8 / 45
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            APRILIOS

                                            ΤΕΥΧΟΣ Απρίλιος 2025

                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr