-
Ο χρήστης kingstonian έγραψε:
τωρα τρεχει και δεν φτανει...αναγνωριζει οτι δεν θα αποζημιωθει για τα εξτρα που καταστραφηκαν (μασκα, σποηλερ κτλ), αλλα το θεμα ειναι οτι δεν του επισκευαζουν και το αυτοκινητο σαν να ηταν 'απλο'...
Εδω διαφωνω καθετα. Κ το εχουμε ξανασυζητησει πολλες φορες. Τι σημαινει 'δεν θα αποζημιωθει για τα εξτρα'? Γιατι? Ο θυτης εχει υποχρεωσει να τον επαναφερει στην προτερη του ατυχηματος κατασταση. Παραδειγμα:
Εστω Μ3 απλη με φουλ λουκ CSL κ αναρτηση KW3.
Δεχεται ο πραγματογνωμονας οτι το συγκεκριμενο αυτοκινητο φοραει προφυλακτηρα CSL κ αμορτισερ KW3? Το δεχεται, τα βλεπει πανω στο αμαξι.
Δεχεται ο πραγματογνωμονας οτι το αμορτισερ κ ο προφυλακτηρας εσπασαν επειδη ο θυτης επεσε (με ευθυνη δικια του για το ατυχημα) πανω τους? Το δεχεται.
Εχω νομιμοτατο δικαιωμα να φορεσω προφυλακτηρα CSL κ αναρτηση KW3 στη Μ3? Το εχω, το ενα ειναι εργοστασιακο κομματι κ το αλλο εχει εγκριση τυπου. Κ εργοστασικος να μην ηταν ο προφυλακτηρας, αν δεν το απαγορευει καποιος νομος, εχω καθε δικαιωμα να τον βαλω.
Αρα απο που κι ως που ο θυτης δεν θα πληρωσει (μεσω της ασφαλειας του) τον CSL προφυλακτηρα κ το KW3 αμορτισερ? Αφου ΑΥΤΑ εσπασε, ΑΥΤΗ τη ζημια εκανε.
Η ασφαλιστικη του θυματος, σε περιπτωση αποζημιωσης ιδιων ζημιων/μερικης κλοπης/ολικης κλοπης/πυρκαγιας προφανως κ θα πληρωσει τα δηλωμενα. Αν τα εξτρα ειναι δηλωμενα (κ πληρωμενα με εξτρα ασφαλιστρο βεβαιως βεβαιως), τοτε θα πληρωθει για τα εξτρα.
Σε αυτη τη περιπτωση που συζηταμε ομως, η ασφαλιστικη του θυτη ειναι υποχρεωμενη να πληρωσει τα παντα, γιατι πολυ απλα αυτα χαλασαν.
Το οτι το βγαζουν ολικη καταστροφη βεβαια ακυρωνει ολα τα παραπανω, εδω το κοστος ζημιας ξεπερναει την αξια του αυτοκινητου.
-
ομως αν δεν τα εχεις δηλωσει-και δεν ξερω αν μπορεις-πως θα αποζημιωθεις;;
και κατα δευτερο τι γινεται με ενα μοντελο πες δυσευρετο;;;
που ναι μεν κανει τοσο αλλα δεν υπαρχει στην αγορα;;διοτι εγω δεν αφαλιζω ρε μαγκα 500-1000 ευρω....
ασφαλιζω το καντετ,
ακομα και το το πολσκι, το βολγκα, το σιμκα και τοσα αλλα αμφιβολο εαν υπαρχουν στην αγορα αλλα αμαξια... -
Να δηλωσεις τι? Την ακριβη αναρτηση? Μα η ζημια που σου εκανε ο αλλος κ πρεπει να σου αποκαταστησει, δεν εχει να κανει με το ασφαλιστρο που πληρωνεις εσυ στη δικη σου ασφαλιστικη (οπου θα επρεπε να εχεις δηλωσει το αλλαγμενο+ακριβοτερο εξαρτημα, πληρωνοντας εξτρα για την ακριβοτερη αξια του).
Το οτι εσυ φορας ενα coilover KW3 που κανει 700ε το ενα αμορτισερ κ οχι το εργοστασιακο, το βλεπει κ το πιστοποιει ο πραγματογνωμονας. Η ασφαλιστικη ειναι υποχρεωμενη να σε επαναφερει στην προ του ατυχηματος κατασταση, κ το να φορας kw3 ειναι δικαιωμα σου. Αρα?
Για το δευτερο που ρωτας, δεν ξερω. Το θεμα 'αποζημιωση ή ολικη καταστροφη' ειναι ετσι κ αλλιως αστειο στην Ελλαδα, οταν μου λετε οτι ο ασφαλιστης κ μετα ο δικαστης ανοιγει το AutoTriti για να ελεγξει (κ δεχτει ντε φακτο) την εμπορικη αξια του οχηματος, δεν μπορουμε να κανουμε σοβαρη κουβεντα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Να δηλωσεις τι? Την ακριβη αναρτηση? Μα η ζημια που σου εκανε ο αλλος κ πρεπει να σου αποκαταστησει, δεν εχει να κανει με το ασφαλιστρο που πληρωνεις εσυ στη δικη σου ασφαλιστικη (οπου θα επρεπε να εχεις δηλωσει το αλλαγμενο+ακριβοτερο εξαρτημα, πληρωνοντας εξτρα για την ακριβοτερη αξια του).Το οτι εσυ φορας ενα coilover KW3 που κανει 700ε το ενα αμορτισερ κ οχι το εργοστασιακο, το βλεπει κ το πιστοποιει ο πραγματογνωμονας. Η ασφαλιστικη ειναι υποχρεωμενη να σε επαναφερει στην προ του ατυχηματος κατασταση, κ το να φορας kw3 ειναι δικαιωμα σου. Αρα?
Για το δευτερο που ρωτας, δεν ξερω. Το θεμα 'αποζημιωση ή ολικη καταστροφη' ειναι ετσι κ αλλιως αστειο στην Ελλαδα, οταν μου λετε οτι ο ασφαλιστης κ μετα ο δικαστης ανοιγει το AutoTriti για να ελεγξει (κ δεχτει ντε φακτο) την εμπορικη αξια του οχηματος, δεν μπορουμε να κανουμε σοβαρη κουβεντα.
ειδες που συμφωνουμε;;
-
Συμφωνουμε στο θεμα της ολικης vs επισκευης.
Στο θεμα 'δεν αποζημιωνεσαι για την ακριβη αναρτηση που σου εσπασε αυτος που σε τρακαρε' δεν θα συμφωνησουμε ποτε. Συμφωνουν κ ο ασφαλιστης μου (που δεν λεει κ πολλα αυτο, αλλα:) κ δικηγορος που βγαζει το ψωμι του ασχολουμενος με τροχαια κ που εχει δειξει οτι ξερει τι λεει+κανει.
-
Ενδιαφέρουσες εξελίξεις....
http://news.kathimerini.gr/4dcgi/_w_art ... 012_473866
Μειώσεις από 5% έως και 20% στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων
Τον τιμολογιακό πόλεμο πυροδοτούν ο ανταγωνισμός και η οικονομική κρίση
Της Ευγενιας ΤζωρτζηΜε μειώσεις στα ασφάλιστρα των αυτοκινήτων απαντούν οι μεγάλες ασφαλιστικές εταιρείες στην οικονομική κρίση, αλλά και στον έντονο ανταγωνισμό που αναπτύσσεται στον κλάδο μετά την υποχώρηση των εργασιών και την αύξηση των ανασφάλιστων οχημάτων. Οι μειώσεις που ξεκινούν από 5%, γίνονται είτε απευθείας στα υφιστάμενα πακέτα, είτε μέσω της προώθησης νέων ασφαλιστικών πακέτων που ενσωματώνουν εκπτώσεις που φθάνουν έως και το 20%.
Τον τιμολογιακό πόλεμο πυροδοτεί ο έντονος ανταγωνισμός που αναπτύσσεται στον κλάδο με την πώληση προγραμμάτων μέσω Διαδικτύου που εγκαινίασε η Interamerican, λανσάροντας το «Anytime on line». Το πρόγραμμα εξασφαλίζει εκπτώσεις από 10% έως 20%, λόγω του χαμηλότερου κόστους πρόσκτησης εργασιών και έχει οδηγήσει σε αύξηση του στόλου των αυτοκινήτων της εταιρείας από τα 371.000 αυτοκίνητα στα 483.000 μέσα σε ένα χρόνο.
Η ανακατανομή των μεριδίων υπέρ των εταιρειών με χαμηλά ασφάλιστρα, ανέδειξε ως χαμένους του παιχνιδιού τη μεγαλύτερη εταιρεία του κλάδου, την Εθνική Ασφαλιστική, η οποία την ίδια περίοδο έχασε πάνω από 250.000 αυτοκίνητα. Η διοίκηση της εταιρείας σε μια προσπάθεια να περιορίσει την αιμορραγία του στόλου, προώθησε στην αγορά τέσσερα νέα πακέτα, με εκπτώσεις που ξεκινούν από 5% και φθάνουν έως και το 11%, ενώ παράλληλα προχώρησε σε επαναπροσδιορισμό των τιμολογιακών ζωνών, που σε ορισμένες περιπτώσεις οδηγεί σε περαιτέρω μειώσεις ασφαλίστρων.
Με μεσοσταθμικές εκπτώσεις 5%, ανάλογα με τους δείκτες ζημιές σε κάθε νομό, απαντά και η δεύτερη μεγαλύτερη εταιρεία στον κλάδο αυτοκινήτου, η Ιντερσαλόνικα, συνεκτιμώντας όπως σημειώνει στη σχετική εγκύκλιο προς το δίκτυο, τη βελτίωση του δείκτη ζημιών και τη μείωση των αποζημιώσεων που κατέγραψε η εταιρεία εντός του 2011.
Στο 15% φθάνουν οι μειώσεις στις οποίες προχώρησε η Αγροτική Ασφαλιστική σε συγκεκριμένες καλύψεις των προγραμμάτων της, όπως η νομική προστασία και η προστασία πυρός, ενώ από 5% έως 10%, διαμορφώνεται η έκπτωση για τον οδηγό που δεν προκάλεσε ζημιά για δύο ή τέσσερα χρόνια αντίστοιχα. Τον χορό των μειώσεων θα σύρουν σύμφωνα με πληροφορίες και άλλες εταιρείες τις προσεχείς ημέρες όπως η Axa Ασφαλιστική, αλλά και η Υδρόγειος, ενώ ανταγωνιστικά τιμολόγια μέσω της παραμετρικής τιμολόγησης εφαρμόζουν ήδη η Allianz, η Ergo, η Generali, η Groupama και η Eurolife.
Την επιθετική τιμολογιακή πολιτική ευνοεί και η τρέχουσα συγκυρία, που έχει οδηγήσει σε σταθεροποίηση των ζημιών που καταγράφονται στον κλάδο και ως εκ τούτου και των αποζημιώσεων που καταβάλλουν οι εταιρείες. Η συγκράτηση των ζημιών παρατηρείται παρά την αύξηση των ορίων στις αποζημιώσεις που εφαρμόζεται σταδιακά από την 1η Ιουνίου 2009 και είναι αποτέλεσμα κυρίως της μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου, που προκαλεί η οικονομική ύφεση. Τον Ιούνιο του 2012 επίκειται η τελευταία αναπροσαρμογή των ορίων, που θα οδηγήσει σε υπερδιπλασιασμό των κατώτατων ορίων για την ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, διαμορφώνοντας το όριο της αποζημίωσης για σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα και στο 1 εκατ. ευρώ ανά ατύχημα για υλικές ζημίες. Η εξέλιξη αυτή καθιστά εύθραυστη την ισορροπία στον κλάδο αυτοκινήτου, καθώς ενδέχεται να οδηγήσει σε εκτίναξη των αποζημιώσεων τα προσεχή χρόνια. -
Ο χρήστης nidosan έγραψε:
Την επιθετική τιμολογιακή πολιτική ευνοεί και η τρέχουσα συγκυρία, που έχει οδηγήσει σε σταθεροποίηση των ζημιών που καταγράφονται στον κλάδο και ως εκ τούτου και των αποζημιώσεων που καταβάλλουν οι εταιρείες. Η συγκράτηση των ζημιών παρατηρείται παρά την αύξηση των ορίων στις αποζημιώσεις που εφαρμόζεται σταδιακά από την 1η Ιουνίου 2009 και είναι αποτέλεσμα κυρίως της μείωσης της χρήσης του αυτοκινήτου, που προκαλεί η οικονομική ύφεση. Τον Ιούνιο του 2012 επίκειται η τελευταία αναπροσαρμογή των ορίων, που θα οδηγήσει σε υπερδιπλασιασμό των κατώτατων ορίων για την ασφάλιση αστικής ευθύνης έναντι τρίτων, διαμορφώνοντας το όριο της αποζημίωσης για σωματικές βλάβες στο 1 εκατ. ευρώ ανά θύμα και στο 1 εκατ. ευρώ ανά ατύχημα για υλικές ζημίες. Η εξέλιξη αυτή καθιστά εύθραυστη την ισορροπία στον κλάδο αυτοκινήτου, καθώς ενδέχεται να οδηγήσει σε εκτίναξη των αποζημιώσεων τα προσεχή χρόνια.
Εδώ είναι όλη η ουσία .
Η μείωση της κυκλοφορίας έφερε για το 2011 θετικά αποτελέσματα που δεν περίμεναν στις ασφαλιστικές επιχειρήσεις.
Από την άλλη η αύξηση των ορίων θ επαναφέρει τα τιμολόγια.
Το σημείο ισορροπίας θα βρεθεί με το κλείσιμο του 2012 . -
ανεβαίνει το νούμερο
Ακόμα και σε 2.000.000 υπολογίζονται πλέον τα ανασφάλιστα οχήματα που κυκλοφορούν στη χώρα μας καθώς οι ιδιοκτήτες τους λόγω του αυξημένου κόστους χρήσης τους επιλέγουν να μην ανανεώνουν τα συμβόλαια ασφάλισης.
Σε νούμερο ρεκόρ ανέρχονται πλέον τα ανασφάλιστα οχήματα στη χώρα μας, αφού υπολογίζεται πως φτάνουν ακόμα και τα 2.000.000 εκατομμύρια! Επιπλέον, όπως δήλωσε τις προηγούμενες ημέρες σε τηλεοπτική εκπομπή, ο εκπρόσωπος της Ένωσης Ασφαλιστικών Εταιρειών, Κώστας Μπερτσιάς, μόνο τον τελευταίο χρόνο τα συμβόλαιο των αυτοκινήτων έχουν μειωθεί κατά 300.000. Προκειμένου να καταπολεμηθεί αυτό ο κος. Μπερτσιάς δήλωσε πως ετοιμάζεται μια νέα ειδική πλατφόρμα με την οποία η πολιτεία θα εντοπίζει τα ανασφάλιστα οχήματα διασταυρώνοντας τα στοιχεία των ασφαλιστικών εταιρειών με αυτά του υπουργείου που δείχνουν τα κυκλοφορούντα οχήματα.
Θυμίζουμε πάντως πως ο νόμος είναι αρκετά αυστηρός για ιδιοκτήτες των ανασφάλιστων οχημάτων ειδικά στην περίπτωση που αυτά εμπλακούν σε ατύχημα. -
Μιλάω με τον ασφαλιστή μου (συνεργαζόμαστε κοντά 10 χρόνια) 1 μήνα πριν λήξουν τα συμβόλαια αυτοκινήτου και μηχανής (ήθελα να μου τα γυρίσει σε ετήσια) και 2 μήνες μετά. Ακόμα δεν τα έχω λάβει. Τι να πω...
Καμιά πρόταση για ασφαλιστική ή να μπω στο site της interamerican και να τελειώνω; -
έχεις ΠΜ
-
Για 6μηνη ασφαλιση Punto μοντ.2000, 1242cc στη Θεσσαλονικη με καμμια ζημια στο ενεργητικο του:
Anytime: 173€ (χωρις νομικη + 17.5€)
Groupama Φοινιξ: 225€Και τα δυο πακετα περιλαμβανουν τα παντα (σχεδον) εκτος απο μικτη φυσικα και κακοβουλες ενεργειες.
Καμμια αλλη πρόταση?
-
πολλές
έχεις ΠΜ
-
Ποια τιμή θα θεωρούσατε λογική σε καλή ασφαλιστική για μικτή (+οδική +νομική προστασία) ασφαλισμένης αξίας €30000 με απαλλαγή ας πούμε €1000 ?
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ποια τιμή θα θεωρούσατε λογική σε καλή ασφαλιστική για μικτή (+οδική +νομική προστασία) ασφαλισμένης αξίας €30000 με απαλλαγή ας πούμε €1000 ?Αθήνα;
Γύρω στα 1300€ το χρόνο θα έλεγα, αλλά ασφαλιστής δεν είμαι, χονδροειδή υπολογισμό κάνω!
Εγώ με 18.5Κ και 1000€ απαλλαγή, με διεύθυνση Ιωαννίνων, είμαι 930€, για τα ίδια πράγματα που λες.
Και φυσικά, την θεωρώ και σχετικά ακριβή τιμή πια, αν δεν πέσει αρκετά, δεν πρόκειται να μείνω στην Anytime.
Παραδόξως, για την Lancia η τιμή που έχω είναι πραγματικά εξαιρετική: 315€ ετήσιο, τα πάντα εκτός από Νομική προστασία.Ψάξε, υπάρχουν ανταγωνιστικά πακέτα σε όλες τις ασφαλιστικές πια.
-
Ερωτηση:
Απο οσο ξερω ισχυει το οτι οταν ληγει η ασφαλιση σου, εισαι δια νομου ασφαλισμενος για εναν εξτρα μηνα, απο την ιδια ασφαλιστικη. Δηλαδη αν το συμβολαιο ληγει 15/3, μεχρι τις 15/4 εισαι ασφαλισμενος. Σωστα? Οι καλυψεις ειναι ολες ενεργες ή μενει μονο η αστικη ευθυνη?
Κ αν ισχυει το παραπανω με ολες τις καλυψεις, τοτε γιατι να μην περιμενω να περασει κ ο εξτρα μηνας πριν ξανακανω συμβολαιο με την ασφαλιστικη μου, κερδιζοντας ετσι τσαμπα 2 μηνες?
-
Μπορείς να το κανεις, αλλά σε αλλη ασφαλιστική εννοείται.Κι αν συμβεί κάτι σ΄αυτόν τον μηνα, εισαι υποχρεωμενος να ενεργοποιήσεις την προηγούμενη ασφάλεια
-
Γιατι σε αλλη ασφαλιστικη? Αν ληγει 15/3, δεν μπορω να περιμενω μεχρι τις 14/4 κ τοτε να πω στην ασφαλιστικη μου οτι θελω να με ξαναασφαλισει?
-
Απ΄ό,τι ξέρω όχι.Αν λήγει το συμβολαιό σου στις 15/3 κι είσαι ασφαλισμενος π.χ. στην Εθνική, αυτη στέλνει το συμβόλαιό σου στον πράκτορα σου γιατι θεωρεί a priori οτι θα συνεχίσεις να σαι ασφαλισμένος σ αυτήν.Αν εσύ θές να γλυτωσεις ένα μηνα,απλά δεν το πληρώνεις κι αφού περάσει ο μήνας,σού καταγγελλει το συμβόλαιο η ασφαλιστική από μόνη της.Δεν μπορείς ομως να πας μετά από ένα μήνα και να ζητήσεις να ασφαλιστείς στην ίδια.Θα πορέπει να βρεις άλλη εταιρία, με ό,τι συνεπάγεται αυτό, π.χ., μπορεί να έχεις θραύσμα στο παρμπριζ, να στείλει εμπειρογνώμονα και να αρνηθεί να σε ασφαλίσει.
ΥΓ: δεν είμαι ασφαλιστής, μπορει να κάνω λαθος σε κάτι απο αυτά, σού γραφω μονο ό,τι έχω κάνει ο ίδιος.
-
Δεκτον, αλλα ετσι η ασφαλιστικη δειχνει οτι δεν με θελει για πελατη, ενω εγω ζηταω να με ασφαλισει. Περιεργο μου φαινεται.
-
Απ' όσο γνωρίζω για τον έξτρα μήνα ισχύει μόνο η υποχρεωτική εκ του νόμου κάλυψη αστικής ευθύνης
ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ