-
Αυτό που λέει ο samatistas είναι απόλυτα σωστό. Θα έπρεπε να ξέρουμε πόσα είναι εταιρικά, πόσα πινακίδωμα και πόσα σε απλό κόσμο.
Ξαφνικά βλέπεις 100 Patriot σε ένα μήνα και μέτα σιωπή. Τι είναι αυτό; Πινακίδωμα; Αστυνομία; Εταιρικά; -
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Και μην ξεχνάμε το παράδειγμα των τρίδυμων. Αντίστοιχες εξοπλιστικές ελλείψεις, χώροι της πλάκας, μέτρια ποιότητα κατασκευής, τιμές ψιλοτσιμπημένες... Πούλησαν όμως και ακόμα πουλάνε...Τριδυμων = ?
Σε ποια αναφερεσαι? -
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Και μην ξεχνάμε το παράδειγμα των τρίδυμων. Αντίστοιχες εξοπλιστικές ελλείψεις, χώροι της πλάκας, μέτρια ποιότητα κατασκευής, τιμές ψιλοτσιμπημένες... Πούλησαν όμως και ακόμα πουλάνε...
Τριδυμων = ?
Σε ποια αναφερεσαι?toyota aygo
citroen c1
peugeot 107 -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Ανέφερα ότι αν ψάξεις τη λίστα στη Move up! θα βρεις και άλλες ελλείψεις π.χ κάθισμα ρυθμιζόμενο σε ύψος, υπολογιστής ταξιδίου, προβολείς ομίχλης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε απόσταση κλπ κλπ πράγματα που ο ανταγωνισμός τα περιλαμβάνει σε χαμηλότερες τιμές. Για κάποιους ίσως ψιλά γράμματα... Το ηχοσύστημα είδα διορθώθηκε στο gocar και υπάρχει στη Move Up! Το συμπέρασμα είναι αυτό που έχω πλέον αναφέρει πολλάκις. Οτι στα λεφτά του αγοράζεις αυτοκίνητα που προσφέρουν πολλά περισσότερα σε εξοπλισμό και όχι μόνο. Και το χείροτερο είναι η αίσθηση περικοπών και φτήνιας που βγάζει αυτό το αυτοκινητάκι. Σίγουρα καλύτερο από το ανύπαρκτο βραζιλιάνικο Fox που αντικαθιστά, αλλά σε καμία περίπτωση από τα κορυφαία της κατηγορίας του κρινοντάς το συνολικά σαν πακέτο, όπως θέλει ο 'ειδικός' τύπος να το πλασάρει.Απο τα κορυφαια της κατηγοριας του ειναι ετσι κι αλλιως το up!, ξερεις γιατι ομως ειναι?
Εκτος εαν νομιζεις οτι καποια μοντελα ειναι 'κορυφαια της κατηγοριας' επειδη με 500-700 ευρω λιγοτερα στην τελικη τιμη προσφερουν στανταρ φωτα ομιχλης, τηλεσκοπικη ρυθμιση σε τιμονι, και υπολογιστη ταξιδιου...(ποια ειναι αυτα αραγε που εχουν τα παραπανω χαρακτηριστικα, και κοστιζουν και κατω απο 11κ, πες τα μας αν θελεις)
Εντωμεταξυ πως ξερεις οτι το καθισμα του οδηγου δεν ρυθμιζεται σε υψος? Το γραφει καπου? -
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Συμφωνούμε! Τα Mii και Citigo αν έχουν χαμηλότερες τιμές και προσφορές (και φθηνότερη εργατοώρα στα service λογικά) θα μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικά. Αλλά το UP αν ακολουθηθεί η γνωστή τακτική VW δύσκολα θα κάνει καλά νούμερα σε πελάτες λιανικής. Παρ'όλα αυτά στην κατηγορία Α υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που συνολικά σαν πακέτα είναι ανώτερα και από τις 2 τριάδες.Την παλαια τριαδα ξεχασε την. Αξιζουν μονο ως νοικιαρικα/εταιρικα. Κατα τα αλλα υπολειπονται αρκετα απο τους πρωταγωνιστες της κατηγοριας. Πες μας εσυ ποια πιστευεις οτι ειναι ΑΝΩΤΕΡΑ (συνολικα, οχι σε ενα-δυο επιμερους σημεια) απο την τωρινη τριαδα, μιας και οι περισσοτεροι ξενοι δοκιμαστες που τα εχουν οδηγησει καμποσα χλμ ΟΛΑ αυτα της κατηγοριας και ακομα περισσοτερα, προφανως ξερουν ΛΙΓΟΤΕΡΑ απο εσενα, για να θεωρουν το up! συγκεκριμενα ως ενα απο τα κορυφαια της κατηγοριας ΣΥΝΟΛΙΚΑ...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
Ανέφερα ότι αν ψάξεις τη λίστα στη Move up! θα βρεις και άλλες ελλείψεις π.χ κάθισμα ρυθμιζόμενο σε ύψος, υπολογιστής ταξιδίου, προβολείς ομίχλης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε απόσταση κλπ κλπ πράγματα που ο ανταγωνισμός τα περιλαμβάνει σε χαμηλότερες τιμές. Για κάποιους ίσως ψιλά γράμματα... Το ηχοσύστημα είδα διορθώθηκε στο gocar και υπάρχει στη Move Up! Το συμπέρασμα είναι αυτό που έχω πλέον αναφέρει πολλάκις. Οτι στα λεφτά του αγοράζεις αυτοκίνητα που προσφέρουν πολλά περισσότερα σε εξοπλισμό και όχι μόνο. Και το χείροτερο είναι η αίσθηση περικοπών και φτήνιας που βγάζει αυτό το αυτοκινητάκι. Σίγουρα καλύτερο από το ανύπαρκτο βραζιλιάνικο Fox που αντικαθιστά, αλλά σε καμία περίπτωση από τα κορυφαία της κατηγορίας του κρινοντάς το συνολικά σαν πακέτο, όπως θέλει ο 'ειδικός' τύπος να το πλασάρει.
Απο τα κορυφαια της κατηγοριας του ειναι ετσι κι αλλιως το up!, ξερεις γιατι ομως ειναι?
Εκτος εαν νομιζεις οτι καποια μοντελα ειναι 'κορυφαια της κατηγοριας' επειδη με 500-700 ευρω λιγοτερα στην τελικη τιμη προσφερουν στανταρ φωτα ομιχλης, τηλεσκοπικη ρυθμιση σε τιμονι, και υπολογιστη ταξιδιου...(ποια ειναι αυτα αραγε που εχουν τα παραπανω χαρακτηριστικα, και κοστιζουν και κατω απο 11κ, πες τα μας αν θελεις)
Εντωμεταξυ πως ξερεις οτι το καθισμα του οδηγου δεν ρυθμιζεται σε υψος? Το γραφει καπου?Για πες μας εσυ που τα ξερεις ολα...........εχεις καταλαβει με τι επιθετικο και ειρωνικο υφακι μιλας???
Μετα κανεις παραπονα και κλαιγεσαι στο forum οτι σε κραζει ο κοσμος........ -
Ο χρήστης VlassisTs έγραψε:
Ανέφερα ότι αν ψάξεις τη λίστα στη Move up! θα βρεις και άλλες ελλείψεις π.χ κάθισμα ρυθμιζόμενο σε ύψος, υπολογιστής ταξιδίου, προβολείς ομίχλης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε απόσταση κλπ κλπ πράγματα που ο ανταγωνισμός τα περιλαμβάνει σε χαμηλότερες τιμές. Για κάποιους ίσως ψιλά γράμματα... Το ηχοσύστημα είδα διορθώθηκε στο gocar και υπάρχει στη Move Up! Το συμπέρασμα είναι αυτό που έχω πλέον αναφέρει πολλάκις. Οτι στα λεφτά του αγοράζεις αυτοκίνητα που προσφέρουν πολλά περισσότερα σε εξοπλισμό και όχι μόνο. Και το χείροτερο είναι η αίσθηση περικοπών και φτήνιας που βγάζει αυτό το αυτοκινητάκι. Σίγουρα καλύτερο από το ανύπαρκτο βραζιλιάνικο Fox που αντικαθιστά, αλλά σε καμία περίπτωση από τα κορυφαία της κατηγορίας του κρινοντάς το συνολικά σαν πακέτο, όπως θέλει ο 'ειδικός' τύπος να το πλασάρει.
Απο τα κορυφαια της κατηγοριας του ειναι ετσι κι αλλιως το up!, ξερεις γιατι ομως ειναι?
Εκτος εαν νομιζεις οτι καποια μοντελα ειναι 'κορυφαια της κατηγοριας' επειδη με 500-700 ευρω λιγοτερα στην τελικη τιμη προσφερουν στανταρ φωτα ομιχλης, τηλεσκοπικη ρυθμιση σε τιμονι, και υπολογιστη ταξιδιου...(ποια ειναι αυτα αραγε που εχουν τα παραπανω χαρακτηριστικα, και κοστιζουν και κατω απο 11κ, πες τα μας αν θελεις)
Εντωμεταξυ πως ξερεις οτι το καθισμα του οδηγου δεν ρυθμιζεται σε υψος? Το γραφει καπου?Για πες μας εσυ που τα ξερεις ολα...........εχεις καταλαβει με τι επιθετικο και ειρωνικο υφακι μιλας???
Μετα κανεις παραπονα και κλαιγεσαι στο forum οτι σε κραζει ο κοσμος........Για ηρεμησε λιγο γιατι απο ειρωνια και επιθετικοτητα δεν πας πισω .[mod]
-
Αγαπητε mod, η συμπεριφορα γεννα συμπεριφορα......ειδες να ειμαι επιθετικος γενικα στις δημοσιευσεις μου ή σε διαλογο με αλλους?
-
Μόνο μια διευκρίνιση. Δεν εννοώ ότι με 500-700 euro κάτω υπερτερούν μόνο σε εξοπλισμο, αλλά σαν πακέτα συνολικά (από την εμφάνιση και την οδική συμπεριφορά μέχρι τον εξοπλισμό και τις εγγυήσεις, τα τέλη και τα κόστη συντήρησης κλπ κλπ). Δεν θα συνεχίσω περισσότερη αντιπαράθεση μαζί σου Γρηγόρη. Σκας γάιδαρο με τα κολλήματά σου. Η άποψη μου πλέον είναι αρκετά ξεκάθαρη για το Up!
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
Μόνο μια διευκρίνιση. Δεν εννοώ ότι με 500-700 euro κάτω υπερτερούν μόνο σε εξοπλισμο, αλλά σαν πακέτα συνολικά (από την εμφάνιση και την οδική συμπεριφορά μέχρι τον εξοπλισμό και τις εγγυήσεις, τα τέλη και τα κόστη συντήρησης κλπ κλπ). Δεν θα συνεχίσω περισσότερη αντιπαράθεση μαζί σου Γρηγόρη. Σκας γάιδαρο με τα κολλήματά σου. Η άποψη μου πλέον είναι αρκετά ξεκάθαρη για το Up!εμφανιση: υποκειμενικό, αν κ εντάξει, το up δεν είναι κ κανά τέρας (ασχετο που δεν το εχουμε δει live)
oδική συμπεριφορά: ποιο υπερτερεί ρε συ. ασφαλεστατο είναι το up με στανταρ esp, ενώ όλα τα τεστ λένε ότι δεν υποφέρει από μονοτονη υποστροφή
εξοπλισμό: εχει καλο εξοπλισμό, αλλά έχει τσιπιες το up σίγουρα, αν θέλει κάποιος το προσπερνά
εγγυησεις: λογικά θα γίνεται επεκταση όπως σε όλα τα vw
τέλη: ναι θα πληρώνει κανα 80αρι ? τέλη (αν δεν ερθει με το σταρτ/στοπ)
κόστη συντήρησης: γιατί το λες αυτό?
ξέχασες να πεις πάντως το αμαξι είναι οικονομικότατο σε κατανάλωση αφού είναι κ ελαφρυ -
Ο χρήστης chemic έγραψε:
εμφανιση: υποκειμενικό, αν κ εντάξει, το up δεν είναι κ κανά τέρας (ασχετο που δεν το εχουμε δει live)
oδική συμπεριφορά: ποιο υπερτερεί ρε συ. ασφαλεστατο είναι το up με στανταρ esp, ενώ όλα τα τεστ λένε ότι δεν υποφέρει από μονοτονη υποστροφή
εξοπλισμό: εχει καλο εξοπλισμό, αλλά έχει τσιπιες το up σίγουρα, αν θέλει κάποιος το προσπερνά
εγγυησεις: λογικά θα γίνεται επεκταση όπως σε όλα τα vw
τέλη: ναι θα πληρώνει κανα 80αρι ? τέλη (αν δεν ερθει με το σταρτ/στοπ)
κόστη συντήρησης: γιατί το λες αυτό?
ξέχασες να πεις πάντως το αμαξι είναι οικονομικότατο σε κατανάλωση αφού είναι κ ελαφρυΕμφάνιση: σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο εμπνευσμένα σχήματα από ένα χαρτοκούτι/κάδο (όπως θέλει ο καθένας) με παράθυρα, όσο υποκειμενικό κι αν είναι
Οδική συμπεριφορά: Δεν το έχω οδηγήσει ακόμη, αλλά δεν περιμένω και κάτι πάνω από το μέσο όρο. Επίσης στα λεφτά του ο ανταγωνισμός δίνει 10-15 άλογα παραπάνω και καλύτερες επιδόσεις. Πόλη μεν αλλά αφού μπορεί κάποιος να τα έχει και αυτά και να μην κολλάει να το βγάλει και μια βόλτα εκτός πόλης γιατί όχι...
Εξοπλισμό: σίγουρα υπάρχουν μοντέλα που στα 10.000 με το κλειδί στο χέρι έχουν πολύ περισσότερα από αυτά που έχει το Up! με 11.500 με το κλειδί στο χέρι
Τέλη: Οταν παίρνεις αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας σημαίνει ότι κοιτάς και όσο πιο περιορισμένα έξοδα.
Εγγυήσεις: Υπάρχουν αυτοκίνητα με 5 ή 7 χρόνια εγγύηση χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις άλλα 300-400 euro για να πας από 2 στα 4 χρόνια εγγύηση
Κόστη συντήρησης: Οταν το μικρό service σε Polo έχει 110 euro περίπου δεν περιμένω στο Up! να έχει κάτω από 80-90 ή όταν στο Polo το μεγάλο έχει σχεδόν 300 euro στο Up νομίζω το 200άρι θα είναι άνετα πατημένο. Ούτε θα αλλάξει η ακριβή εργατοώρα της VW. Οταν στον ανταγωνισμό το μικρό service έχει 50 και το μεγάλο 130-150. Πέραν τις προσφορές που κάνουν αντιπροσωπείες για free τέτοιες παροχές τα πρώτα χρόνια.Αρα δεν διαφωνούμε ότι στην κατηγορία Α όταν ψάχνεις ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης που να είναι καλό οδηγικά και να είναι καλό από παροχές (εξοπλισμό/εγγυήσεις) υπάρχουν πολλές καλύτερες συνολικά λύσεις. Και στη τελική τα 1000-1500 euro ας τα καίω βενζίνες και να κάνω άσκοπες βόλτες πάρα να τα δώσω να πάρω ένα 'premium' A απλά για το σήμα της VW.
-
Ούτε θα αλλάξει η ακριβή εργατοώρα της VW. Οταν στον ανταγωνισμό το μικρό service έχει 50 και το μεγάλο 130-150. Πέραν τις προσφορές που κάνουν αντιπροσωπείες για free τέτοιες παροχές τα πρώτα χρόνια.
έτσι έλεγα κ εγώ μέχρι που πληρώσαμε για το σέρβις σε γκραντε πουντο 1400 77 άλογα στη λάμδα στη κηφισιά κ μετά στο σφακιανάκη στο ποτάμι ίδια ή κ λίγο πιο πολλά (είχα γραψει στα τεχνικά της χρι@#$γιες μου) από όσα έδωσε ο κουμπάρος μου για το γκολφ 1400 160 άλογα στην οτομαριν στον αγιο στέφανο
Επίσης στα λεφτά του ο ανταγωνισμός δίνει 10-15 άλογα παραπάνω και καλύτερες επιδόσεις.
? ποιο λες?
σε ατμοσφαρικό παντα κ όχι το twinairΚαι στη τελική τα 1000-1500 euro ας τα καίω βενζίνες και να κάνω άσκοπες βόλτες πάρα να τα δώσω να πάρω ένα 'premium' A απλά για το σήμα της VW.
παρε το σκοντα που θα έχει κανα 700αρι κατω
Οταν παίρνεις αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας σημαίνει ότι κοιτάς και όσο πιο περιορισμένα έξοδα.
για εμένα αν θες περιορισμένα έξοδα παίρνεις ένα σουπερμινι (πουντο, ριο, 207, κλιο κ άλλα τόσα) με τα ίδια λεφτά ή αντε με 1000 ευρώ παραπανω από τα φθηνα μινι (πχ κα), που κάνουν τα πάντα καλά σε πόλη-ταξίδια-χωρους-παθητική ασφάλεια κ δεν με κουβαδάκια 3,5 μετρων
αν είναι το δεύτερο-τρίτο αμαξι της οικογενειας ή θες να κατεβαινεις κ να παρκαρεις στην πολη αντι με τα ΜΜΕ...ΛΕΦΤΑ ΥΠΑΡΧΟΥΝ -
Στα 7.500 ευρώ θα πωλείται το Skoda Citigo
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Στα 7.500 ευρώ θα πωλείται το Skoda CitigoΕιναι βαρυ το σημα της VW ζυγιζει πολλα ευροπουλα!
-
Να μια τέλεια τιμή για αυτό το αμάξι οπότε στο UP πληρώνεις και το σήμα. Είναι όμως η τιμή και για την Ελλάδα; Νωρίς δεν ανακοινώνεται η τιμή αμα το αμάξι έρθει Ιούνιο;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Στα 7.500 ευρώ θα πωλείται το Skoda CitigoΚάτι μου λέει πως για τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό και εγγύηση θα έχουν ελάχιστη διαφορά, όπως τα 107/c1/Aygo.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Στα 7.500 ευρώ θα πωλείται το Skoda Citigo
Κάτι μου λέει πως για τον ίδιο ακριβώς εξοπλισμό και εγγύηση θα έχουν ελάχιστη διαφορά, όπως τα 107/c1/Aygo.
Κοιτα στο group Vag τα VW ειναι 10% πιο ακριβα απο τα υπολοιπα σε ολες τις κατηγοριες οποτε μια διαφορα των 1.000 ευρω με τον ιδιο εξοπλισμο περιμενω...
-
Καλά το από 7.500 υποθέτω με όφελος απόσυρσης και για την εξίσου γυμνή με το Up έκδοση αν δεν έχει και μαύρους προφυλακτήρες. Και αν θα έρχεται Ελλάδα. Πάντως με 700-800 ευρώ κάτω από το Up έρχεται αρκετά πιο κοντά στον ανταγωνισμό. Η Skoda θα μπορεί να παίξει και καμιά εκπτωσούλα/προσφορά ή έστω το μεταλλικό δώρο. Οπότε ναι μπαίνει στο παιχνίδι καλά. Είχα αναφέρει και παραπάνω ότι Mii και Citigo με σωστή τιμολόγηση μπορούν να παίξουν δυνατά. Ουσιαστικά δεν βρίσκω λόγο να δώσει κανείς τα παραπάνω απλά για το σήμα της VW.
@chemic:
Εξαιρόντας το Twinair, σε ατμοσφαιρικό (εννοόντας στα ίδια λεφτά με το 60άρι Up), το 1.2αρι Spark με 81, 1.2άρι i10/Picanto με 85, το Twingo με 76.Συμφωνώ μαζί σου ότι αν κάποιος θέλει αυτοκίνητο για πόλη άλλα ως βασικό αξίζει να πάει μια κατηγορία πάνω. Στα 12.000 με το κλειδί στο χέρι βρίσκεις πολλές καλές επιλογές.
-
Ο χρήστης Orestis.D έγραψε:
Κοιτα στο group Vag τα VW ειναι 10% πιο ακριβα απο τα υπολοιπα σε ολες τις κατηγοριες οποτε μια διαφορα των 1.000 ευρω με τον ιδιο εξοπλισμο περιμενω...Καταρχάς δεν υπάρχει εταιρία που να ονομάζεται group VAG. Επίσης αναφέρθηκα σε ακριβώς ίδια αυτοκίνητα όπως είναι τα 3 αυτά του τόπικ ή τα 107/C1/Aygo.
Ένα Golf δεν είναι ακριβώς ίδιο με ένα πχ Leon, ακόμα και σε έκδοση με ίδιο κινητήρα. Λογικό να είναι ακριβότερο το Golf.
-
Ο χρήστης samatistas έγραψε:
εμφανιση: υποκειμενικό, αν κ εντάξει, το up δεν είναι κ κανά τέρας (ασχετο που δεν το εχουμε δει live)
oδική συμπεριφορά: ποιο υπερτερεί ρε συ. ασφαλεστατο είναι το up με στανταρ esp, ενώ όλα τα τεστ λένε ότι δεν υποφέρει από μονοτονη υποστροφή
εξοπλισμό: εχει καλο εξοπλισμό, αλλά έχει τσιπιες το up σίγουρα, αν θέλει κάποιος το προσπερνά
εγγυησεις: λογικά θα γίνεται επεκταση όπως σε όλα τα vw
τέλη: ναι θα πληρώνει κανα 80αρι ? τέλη (αν δεν ερθει με το σταρτ/στοπ)
κόστη συντήρησης: γιατί το λες αυτό?
ξέχασες να πεις πάντως το αμαξι είναι οικονομικότατο σε κατανάλωση αφού είναι κ ελαφρυΕμφάνιση: σίγουρα υπάρχουν πολύ πιο εμπνευσμένα σχήματα από ένα χαρτοκούτι/κάδο (όπως θέλει ο καθένας) με παράθυρα, όσο υποκειμενικό κι αν είναι
Οδική συμπεριφορά: Δεν το έχω οδηγήσει ακόμη, αλλά δεν περιμένω και κάτι πάνω από το μέσο όρο.Ακριβως εκει παει η ενσταση μου, και παραλληλα φαινεται οτι δεν εχεις ενημερωθει για το up!
Κατι που δεν ειναι κακο ουτε αυτο καθεαυτο αντικειμενο κριτικης. Ειναι ομως, οταν απο πανω, το βαζεις στον μεσο ορο απλα, ενω δεν ειναι. Συνοπικα θα σου πω, οτι συμφωνα με τις δημοσιευσεις των περισσοτερων ξενων δοκιμαστων, εχει εξαιρετικα σε αισθηση χειριστηρια (τιμονι, κιβωτιο, συμπλεκτη), εξαιρετικη ποιοτητα κυλισης-ηχομονωση, ανωτερη του μεχρι στιγμης ανταγωνισμου, και επισης παροτι Minimal αισθητικη εσωτερικου, εντουτοις η ποιοτητα, εργονομια και φινιρισμα του εσωτερικου, ειναι οτι πιο ποιοτικο στην κατηγορια. Προσεθεσε παρομοιους χωρους με τα κορυφαια σε ερυχωρια twingo πχ, αλλα και λιγο μεγαλυτερο ομως πορτ-μπαγκαζ, παρομοια ή και λιγο χαμηλοτερη καταναλωση και ρυπους, και εχεις τις απαντησεις, για το πως και γιατι το up! βρισκεται αναμεσα (εαν δεν ειναι το κορυφαιο...) στα κορυφαια της κατηγοριας.
Στα των κινητηρων, στην κατηγορια χρηματων, ΜΟΝΟ ο twinair ειναι σαφως καλυτερος και αποδοτικοτερος κινητηρας, χωρις ωστοσω να σημαινει οτι ο 75αρης του up! δεν ειναι ικανοποιητικοτατος για αυτο που προοριζεται.Επίσης στα λεφτά του ο ανταγωνισμός δίνει 10-15 άλογα παραπάνω και καλύτερες επιδόσεις. Πόλη μεν αλλά αφού μπορεί κάποιος να τα έχει και αυτά και να μην κολλάει να το βγάλει και μια βόλτα εκτός πόλης γιατί όχι...
Εξοπλισμό: σίγουρα υπάρχουν μοντέλα που στα 10.000 με το κλειδί στο χέρι έχουν πολύ περισσότερα από αυτά που έχει το Up! με 11.500 με το κλειδί στο χέριΜονο που με 10κ ολα αυτα τα μοντελα που λες, υστερουν στα παραπανω ποιοτικα χαρακτηριστικα,που αποτελουν και την ουσια, ακομα και αν μιλαμε για ενα μικρο αυτοκινητο, κυριως για την πολη.
Τέλη: Οταν παίρνεις αυτοκίνητο αυτής της κατηγορίας σημαίνει ότι κοιτάς και όσο πιο περιορισμένα έξοδα. Εγγυήσεις: Υπάρχουν αυτοκίνητα με 5 ή 7 χρόνια εγγύηση χωρίς να χρειάζεται να πληρώσεις άλλα 300-400 euro για να πας από 2 στα 4 χρόνια εγγύηση
Ειναι ενα μειον πραγματι το θεμα της επεκτασης εγγυησης, αλλα σκεψου το και αναποδα. Δινεις μεν 300ευρω για να την αποκτησεις, αλλα απο την αλλη, μπορεις να δωσεις καποιο εξτρα ποσο για να βελτιωσεις την ποιοτητα κυλισης,
ή τα χαμηλα επιπεδα θορυβου συγκριτικα που εχει το up! , εαν επιλεξεις ενα ανταγωνιστικο μοντελο που υστερει εκει?Κόστη συντήρησης: Οταν το μικρό service σε Polo έχει 110 euro περίπου δεν περιμένω στο Up! να έχει κάτω από 80-90 ή όταν στο Polo το μεγάλο έχει σχεδόν 300 euro στο Up νομίζω το 200άρι θα είναι άνετα πατημένο. Ούτε θα αλλάξει η ακριβή εργατοώρα της VW. Οταν στον ανταγωνισμό το μικρό service έχει 50 και το μεγάλο 130-150. Πέραν τις προσφορές που κάνουν αντιπροσωπείες για free τέτοιες παροχές τα πρώτα χρόνια.
Αυτη την στιγμη, ετσι οπως ειναι η αγορα, εξαρταται ποσο καλη ερευνα θα κανεις, ωστε να βρεις ενα αξιολογο, με ρεαλιστικες τιμες συνεργειο. Σαφως τα VAG ειναι λιγο προς τα πανω συγκριτικα με Ιαπωνικα, Κορεατικα, Ιταλικα, οχι ομως με τα Γαλλικα πχ, και ιδιως τα Renault, που συναγωνιζονται σε τιμες, τις premium Γερμανικες εταιριες...
Εαν πας στις δυο-τρεις πασιγνωστες εταιριες-αντι/σωπους της VAG, θα φυγεις συνηθως ξεβρακωτος, αυτο ειναι γεγονος, υπαρχουν ομως και αλλοι -οχι πολλοι, αλλα υπαρχουν- αντιπ/σωποι με ρεαλιστικες τιμες για την συντηρηση των VAG.Αρα δεν διαφωνούμε ότι στην κατηγορία Α όταν ψάχνεις ένα οικονομικό αυτοκίνητο πόλης που να είναι καλό οδηγικά και να είναι καλό από παροχές (εξοπλισμό/εγγυήσεις) υπάρχουν πολλές καλύτερες συνολικά λύσεις. Και στη τελική τα 1000-1500 euro ας τα καίω βενζίνες και να κάνω άσκοπες βόλτες πάρα να τα δώσω να πάρω ένα 'premium' A απλά για το σήμα της VW.
Οχι, διαφωνουμε... Οταν σου λενε οι περισσοτεροι δοκιμαστες που τα εχουν οδηγησει ΟΛΑ, οτι στα της οδηγησης το up!
δειχνει πιο ωριμο, μια κατηγορια πανω, σε σχεση με τα αλλα, αυτο ΔΕΝ μπορει να περασει απαρατηρητο.
Το αυτο ισχυει και για την γενικοτερη ποιοτητα υλικων, περα απο την minimal σχεδιαση (και καποιες 'γυφτιες' οπως με τα ηλεκτρικα παραθυρα, γυμνο μεταλλο σε πορτες, δεν το αρνουμαι αυτο...), που μπερδευει μερικους, νομιζοντας οτι η συνολικη εικονα υπολειπεται αυτη αλλων προτασεων 'φορτωμενων' με χαμηλοτερης ομως ποιοτητας και συναρμογης υλικα, και χειροτερο φινιρισμα-εργονομια...
Ολα αυτα εφοσον μιλαμε για μικρα. Γιατι σαφεστατα ακομα και στην ιδια μαρκα υπαρχουν προτασεις πολυ πιο συμφερουσες.
Χαρακτηριστικα ειχα αναφερει τιμες καταλογου για το 500 twinair (13,750) και για το μεγαλυτερης κατηγοριας αυτοκινητο της fiat με παρομοια δυναμικα χρακτηριστικα -σε επιπεδο δυναμης κινητηρα για το πλαισιο- Punto evo m-air dynamic 105ps (14,000)P.S Μα δεν εξεταζω το 'σημα', δεν με ενδιαφερει τι γραφει στο καπω, κοιταζω απλα που υπερτερει.
Μικροσκοπικο αυτοκινητακι πολης παιρνεις, δεν παιρνεις
καμμια λιμουζινα, για να 'φανεις'. Αυτο εξαλλου θα ειναι και ακομα καλυτερο για τους υποψηφιους αγοραστες, εαν τα αντιστοιχα mii και citigo εχουν αισθητα χαμηλοτερες τιμες, χωρις 'εκπτωσεις' χαρακτηριστικων-εξοπλισμου, σε σχεση με το up!
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii