-
Προς το παρόν αυτόματο δεν διατίθεται, αλλά νομίζω θα υπάρξει και αυτόματο.
-
2ποστ
-
Ποιος ηρθε? Προφανως δεν εχεις δει τις στανταρ τιμες απ' οπου ξεκιναει η βασικη εκδοση του twinair 500 pop, στα 13,750ευρω...
ελα να στο εξηγήσω
11700 εχει με το επιτόκιο 7,9%, προκαταβολή από 0 εως 30% κ δόσεις από 30 εως 72 μήνες η εκδοση εξοπλισμου twinair που εχει καλύτερο εξοπλισμο απο τη ποπ (ζαντες+ κατι σπορ στοιχεια-καθισματα ας πουμε). + 500ευρω το esp βεβαια
κ ένα 300 έκπτωση στο κάνουν ΣΤΑΝΤΑΡ στη λάμδα όπου έχω τσεκάρει!
10300 έχει το 1200αρι pop ΜΕ ESP (βάλε κ το 300 που κόβουν στη λάμδα )
κ το παντα ανεμένεται με χαμηλή τιμή, θα δεις -
Το τόπικ είναι για τα VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii και όσους ΒΛΑΚΕΣ και ΖΩΑ ενδιαφέρονται για αυτά.
Όποιος είναι ΜΑΝΓΚΑ και δε μασάει απο μαρκετινγκ ας πάρει 500 ή αν δε του φτάνουν τα λέφτά ας πάρει μια Brera. Έλεος με τα offotpic
-
Να και η πρώτη του αγγελία
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2160106/
Τίμη βασικής με απόσυρση άλλα ο εξοπλισμός δεν μου φένεται βασικής έκδοσης. -
Δηλαδή το move up 75ps στα 10.790€ έχει εξοπλιστικές ελλείψεις επειδή δεν έχει φώτα ομίχλης και cruise control;!!!!!! Μήπως μας διαφεύγει ότι μιλάμε για** αυτοκίνητο πόλης**;
-
Ανέφερα ότι αν ψάξεις τη λίστα στη Move up! θα βρεις και άλλες ελλείψεις π.χ κάθισμα ρυθμιζόμενο σε ύψος, υπολογιστής ταξιδίου, προβολείς ομίχλης, τιμόνι ρυθμιζόμενο σε απόσταση κλπ κλπ πράγματα που ο ανταγωνισμός τα περιλαμβάνει σε χαμηλότερες τιμές. Για κάποιους ίσως ψιλά γράμματα... Το ηχοσύστημα είδα διορθώθηκε στο gocar και υπάρχει στη Move Up! Το συμπέρασμα είναι αυτό που έχω πλέον αναφέρει πολλάκις. Οτι στα λεφτά του αγοράζεις αυτοκίνητα που προσφέρουν πολλά περισσότερα σε εξοπλισμό και όχι μόνο. Και το χείροτερο είναι η αίσθηση περικοπών και φτήνιας που βγάζει αυτό το αυτοκινητάκι. Σίγουρα καλύτερο από το ανύπαρκτο βραζιλιάνικο Fox που αντικαθιστά, αλλά σε καμία περίπτωση από τα κορυφαία της κατηγορίας του κρινοντάς το συνολικά σαν πακέτο, όπως θέλει ο 'ειδικός' τύπος να το πλασάρει.
-
Δεν διαφωνώ μαζί σου. Καταρχήν προσωπικά δεν θα το αγόραζα (σε αυτήν την κατηγορία για εμένα kia picanto 1.0 ή fiat panda twinair). Επίσης ελλείψεις όπως ο διακόπτης στην πόρτα του οδηγού για το παράθυρο του συνοδηγού ή η μνήμη της ρύθμισης της πλάτης των ανακλινόμενων καθισμάτων είναι πραγματικά αστείες. Αυτές είναι πραγματικές ελλείψεις για ένα αυτοκίνητο πόλης. Πιστεύω όμως ότι οι τιμές του είναι τοποθετημένες σωστά και προφανώς, ως citigo ή mii, θα είναι ακόμα σωστότερα τοποθετημένες. Και μην ξεχνάμε το παράδειγμα των τρίδυμων. Αντίστοιχες εξοπλιστικές ελλείψεις, χώροι της πλάκας, μέτρια ποιότητα κατασκευής, τιμές ψιλοτσιμπημένες... Πούλησαν όμως και ακόμα πουλάνε...
-
Συμφωνούμε! Τα Mii και Citigo αν έχουν χαμηλότερες τιμές και προσφορές (και φθηνότερη εργατοώρα στα service λογικά) θα μπορέσουν να είναι ανταγωνιστικά. Αλλά το UP αν ακολουθηθεί η γνωστή τακτική VW δύσκολα θα κάνει καλά νούμερα σε πελάτες λιανικής. Παρ'όλα αυτά στην κατηγορία Α υπάρχουν πολλά αυτοκίνητα που συνολικά σαν πακέτα είναι ανώτερα και από τις 2 τριάδες.
-
Το κυριότερο είναι ότι η ψυχή του αγοραστή είναι άβυσσος. Σκέψου πόσα πραγματικά αξιόλογα αυτοκίνητα πάτωσαν σε πωλήσεις, αλλά και πόσα κουβαδάκια πήγαν με τα 1000, σε συνάρτηση πάντα με τις λανθασμένες ή σωστές εμπορικές κινήσεις των εισαγωγέων τους...
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Το κυριότερο είναι ότι η ψυχή του αγοραστή είναι άβυσσος. Σκέψου πόσα πραγματικά αξιόλογα αυτοκίνητα πάτωσαν σε πωλήσεις, αλλά και πόσα κουβαδάκια πήγαν με τα 1000, σε συνάρτηση πάντα με τις λανθασμένες ή σωστές εμπορικές κινήσεις των εισαγωγέων τους...Φέρε παραδείγματα
-
Στα γρήγορα 2 παραδείγματα αυτοκινήτων που δεν πούλησαν στην χώρα μας και πιστεύω ότι άξιζαν καλύτερα νούμερα:
- punto evo (σε αντίθεση με το grande punto, που ενώ ουσιαστικά ήταν το ίδιο αυτοκίνητο, περπάτησε πολύ καλύτερα)
- lancia delta (φαγώθηκαν τα περιοδικά για το ότι είναι ακριβή, ενώ οι τιμές της δεν απέχουν από τον ανταγωνισμό)
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Στα γρήγορα 2 παραδείγματα αυτοκινήτων που δεν πούλησαν στην χώρα μας και πιστεύω ότι άξιζαν καλύτερα νούμερα:- punto evo (σε αντίθεση με το grande punto, που ενώ ουσιαστικά ήταν το ίδιο αυτοκίνητο, περπάτησε πολύ καλύτερα)
- lancia delta (φαγώθηκαν τα περιοδικά για το ότι είναι ακριβή, ενώ οι τιμές της δεν απέχουν από τον ανταγωνισμό)
Η Lancia ήταν όντως ακριβή άλλα σίγουρα στην χώρα μας μπορούσε να πάει καλύτερα.
-
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
- lancia delta (φαγώθηκαν τα περιοδικά για το ότι είναι ακριβή, ενώ οι τιμές της δεν απέχουν από τον ανταγωνισμό)
υπερβολες
- ελαχιστοι διαβαζουν περιοδικα
- οταν θες να παρεις αυτοκινητο πας απο κοντα να μαθεις τιμη ή ψαχνεις 2' στο ιντερνετ, δε περιμενεις να διαβασεις τη γνωμη του περιοδικου για την τιμη.
-
Ο χρήστης octavia699 έγραψε:
Στα γρήγορα 2 παραδείγματα αυτοκινήτων που δεν πούλησαν στην χώρα μας και πιστεύω ότι άξιζαν καλύτερα νούμερα:
- punto evo (σε αντίθεση με το grande punto, που ενώ ουσιαστικά ήταν το ίδιο αυτοκίνητο, περπάτησε πολύ καλύτερα)
- lancia delta (φαγώθηκαν τα περιοδικά για το ότι είναι ακριβή, ενώ οι τιμές της δεν απέχουν από τον ανταγωνισμό)
Η Lancia ήταν όντως ακριβή άλλα σίγουρα στην χώρα μας μπορούσε να πάει καλύτερα.
Όταν όμως το golf ζήταγε τα ίδια χρήματα για να δώσει λιγότερα, ο ειδικός τύπος μιλαγε για ανταγωνιστική τιμολογιακή πολιτική... Σκέψου ότι αρχές του 2010, μια delta 1.4 150 hp platino κόστιζε με τα προωθητικά της 23.800€. Ήταν πολλά για ένα δυνατό, φινετσάτο και υπερπλήρες εξοπλιστικά αυτοκίνητο; Να σου αναφέρω ενδεικτικά: ηλιοροφή, σαλόνι δέρμα-αλκαντάρα, ζάντες 17΄΄, navi με bluetooth, διχρωμία αμαξώματος, διζωνικό κλιματισμό, parktronic κ.λπ., κλπ.
Σκέψου τα τρίδυμα που προανέφερα. Άξιζαν τα νούμερα που έκαναν; Δεν το νομίζω. Δικαιώθηκαν όμως από τους αριθμούς της αγοράς...
Υ.Γ.: Συμφωνώ Σπύρο. Αλλά είναι γεγονός ότι τα περιοδικά διαμορφώνουν τάσεις σε μεγάλο κομμάτι της αγοράς. Αυτοκίνητα ψωνίζουν και άσχετοι κι όχι μόνο οι γνώστες...
-
To κάθε πράμα αξίζει ακριβώς τα νούμερα που κάνει. Είναι αξίωμα της αγοράς. Είναι απλούστατο, αν άξιζε περισσότερα θα τα έκανε._
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
To κάθε πράμα αξίζει ακριβώς τα νούμερα που κάνει. Είναι αξίωμα της αγοράς. Είναι απλούστατο, αν άξιζε περισσότερα θα τα έκανε._Το προανέφερα. Ο τελικός κριτής όλων των καταναλωτικών προϊόντων είναι τα αμείλικτα νούμερα πωλήσεων. Ό,τι και να πούμε οι υπόλοιποι,δεν έχει νόημα...
-
Double post!
-
Πάντως θα είχε ενδιαφέρον αν δημοσιευόντουσαν νούμερα για κάθε μοντέλο πόσα πάνε σε πελάτες λιανικής και πόσα σε εταιρικούς στόλους. Να δούμε τι πραγματικά αγοράζει ο μέσος καταναλωτής και πόσα οφείλονται σε δημόσιες σχέσεις και πακέτα των κεντρικών αντιπροσωπειών και σχέσεις ιδιοκτησίας τους με εταιρείες leasisng και rent-a-car. Δεν το κατακρίνω. Αλίμονο! Πωλήσεις είναι και αυτές! Μαγκιά της κάθε εταιρείας που το κάνει και κάνει και το προιόν της να φαίνεται! Η καλύτερη διαφήμιση είναι να φαίνεται ότι ένα μοντέλο πουλάει!
Απλά υπάρχουν μοντέλα που μπορεί στον πίνακα πωλήσεων να είναι πιο χαμηλά αλλά πχ να πουλάνε 500 σε απλό καταναλωτή και 50 εταιρικά και άλλα που πουλάνε 200 σε καταναλωτές και 600 εταιρικά.
Κάποια στιγμή που είχε δημοσιέυσει το Autobild τέτοια νούμερα στα Aygo/Yaris/Auris/Golf τα ποσοστά σε εταιρικά ήταν το 50 με 60% των πωλησεών τους. Ενώ πχ το Fiesta/Corsa είχαν πολύ μεγάλα ποσοστά σε πελάτες λιανικής. -
Ο χρήστης n.k.9 έγραψε:
Στα γρήγορα 2 παραδείγματα αυτοκινήτων που δεν πούλησαν στην χώρα μας και πιστεύω ότι άξιζαν καλύτερα νούμερα:- punto evo (σε αντίθεση με το grande punto, που ενώ ουσιαστικά ήταν το ίδιο αυτοκίνητο, περπάτησε πολύ καλύτερα)
- lancia delta (φαγώθηκαν τα περιοδικά για το ότι είναι ακριβή, ενώ οι τιμές της δεν απέχουν από τον ανταγωνισμό)
Μα πως να πάει καλά η Delta με αυτήν την εμφάνιση ?
VW Up/Skoda Citigo/Seat Mii