-
Ακριβώς τα ίδια με τον Chemic και εγώ!
Δεν κοιτάς καλύτερα το χειροκίνητο Υpsilon?
-
Κι όπως πάντα, οι 10 που ψήφισαν Υpsilon μέχρι τώρα που είναι;
-
Για χειροκίνητο δεν το συζητάω μιας και πρόκειται για αυτοκίνητο πόλης το οποίο θα κινείται κατά κύριο λόγο μέσα στην κίνηση.
Αυτό που με παραξενεύει είναι ότι το Lancia προηγείται στην ψηφοφορία...πως έγινε αυτό;;
Τόσο χάλια είναι το DFN; Δηλαδή τι να πει το smartάκι με το αυτόματο κιβώτιο φορτηγού;;; -
πάντως και το μίκρα ειναι πολύ καλό αυτοκίνητο και αν το συνηθίσει το μάτι σου, σου φτιάχνει τη διάθεση. Ειδικά αν δεν θέλεις και χώρους...Δεν θυμάμαι όμως αν έχει δοκιμαστεί
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Κι όπως πάντα, οι 10 που ψήφισαν Υpsilon μέχρι τώρα που είναι;Εγώ είμαι ένας .....
ψήφισα με τη καρδιά και όχι τη λογική -
κουκλί το Υ Βασίλη, μέσα έξω, αλλά ο πωπός του είναι σαν ξένο σώμα ρε γμτ...
-
Μου αρέσει όχι γιατί είναι αντικειμενικά όμορφο , αλλά γιατί έχει άποψη και στυλ ..... που δυστυχώς λείπει από τα περισσότερα σημερινά αυτοκίνητα.
-
Αυτόματο σε αυτή την κατηγορία εξ ορισμού το Jazz!
Στο συγκριτικό των 4Τ το αποτέλεσμα ήταν ξεκάθαρο: το Υ σαν αυτόματο είναι μούφα! Ιδίως συγκρινόμενο με το (κορυφαίο αυτόματο) Jazz.
-
Το Υ φυσικά με την καρδιά και με το γεγονός οτι ειναι ευρωπαϊκό!!!!! ισως με το manual κιβώτιο αλλά ολα τα άλλα εξτρά. Το Ιταλικό τιμώνι κάνι την διαφορά για μένα τουλάχιστον.
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Το Υ φυσικά με την καρδιά και με το γεγονός οτι ειναι ευρωπαϊκό!!!!! ισως με το manual κιβώτιο αλλά ολα τα άλλα εξτρά. Το Ιταλικό τιμώνι κάνι την διαφορά για μένα τουλάχιστον.Εννοείς σαν εμφάνιση το τιμόνι; Γιατί σαν αίσθηση.. μπορεί του Jazz να είναι και καλύτερο!
-
Ο χρήστης 224.v έγραψε:
Το Υ φυσικά με την καρδιά και με το γεγονός οτι ειναι ευρωπαϊκό!!!!! ισως με το manual κιβώτιο αλλά ολα τα άλλα εξτρά. Το Ιταλικό τιμώνι κάνι την διαφορά για μένα τουλάχιστον.Το ποιο;;;;
Έχεις οδηγήσει Punto ή Ypsilon;
-
Y και για μένα . Εχετε καθήσει ποτέ μέσα σε Υ.Λιμουζίνα τσέπης , άλλη αίσθηση. Και αυτόματο ειδικά αν ζεις σε μεγάλη πόλη , ακόμη και το χειρότερο αυτόματο είναι καλύτερο από χειροκίνητο σε μποτιλιάρισμα.
-
για Υ δεν γνωρίζω, αλλά του Πούντο είναι χάλια γμτ....
-
Επηρεασμένος από μια Thesis με την οποία κυκλοφορώ τις 2 τελευταίες μέρες, μια Υ και για μένα παρακαλώ.
-
πές μας εντυπώσεις από τη Θέσις!!!
-
ως κάτοχος ypsilon προτείνω lancia ........έχω οδηγήσει πολλά μικρά αλλά το ypsilon σίγουρα από τα υπόλοιπα...
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
πές μας εντυπώσεις από τη Θέσις!!!Άπαιχτη στον ανοιχτό δρόμο, κουραστική εως ανυπόφορη στους στενούς δρόμους στους βράχους των Μετεώρων. Περισσότερες λεπτομέρειες στο μέλλον και σε καταλληλότερο topic.
-
Επαναφέρω το θέμα γιατί πήγα και είδα από κοντά τα περισσότερα μικρά και είπα να μοιραστώ τις εντυπώσεις μου.
Toyota Yaris: Δεν μπορούσα να καταλάβω γιατί το αγοράζει ο κόσμος και ακόμα δεν μπορώ. Εντάξει σημαντική η φήμη (!!) του αξιόπιστου αλλά αρκετή για να πάρω ένα αυτοκίνητο το οποίο βρίσκω άσχημο εξωτερικά (υποκειμενικό), παρωχημένο εσωτερικά με σκληρά πλαστικά (αντικειμενικά) και συγχρόνως πανάκριβο;; Συγκριτικά με τα υπόλοιπα που είδα το χειρότερο και με διαφορά και ταυτόχρονα από τα πιο ακριβά! Άντε γεια!Mitsubishi Colt: Δεν ήταν άσχημο εσωτερικά αλλά για μένα είναι μεγάλο μιας και θέλω αυτοκίνητο πόλης να μπορεί να παρκάρει εύκολα. Έφυγε κι αυτό.
Honda Jazz: Κι αυτό μου φάνηκε μεγάλο οπότε και το απορρίπτω αλλά επιπλέον δε μου άρεσε ούτε εξωτερικά ούτε εσωτερικά. Μεγάλους χώρους έχει (ούφ και δε με νοιάζει όμως), πρακτικό μέσα δείχνει να είναι αλλά δε μου κάνει κλικ. Δεν το απορρίπτω αλλά αν το πάρω θα το πάρω με μισή καρδιά.
Lancia Y: Είδα την έκδοση με το φτωχό εξοπλισμό και δεν μπορώ να πω ότι με ενθουσίασε. Μου άρεσε όμως πολύ περισσότερο από τα 2 που προανέφερα.
Opel Corsa: Δεν είναι άσχημο αλλά δε μου έκανε κλικ κι αυτό.
Micra: Δεν πήγα να το δω από κοντά γιατί δε μου πολυαρέσει από πλευράς εμφάνισης ...
Και περνάω σε αυτό που μου άρεσε περισσότερο απ' όλα:
Citroen C2! Δεν το περίμενα αλλά μου άρεσε πολύ! Πολύ πλούσιος εξοπλισμός στην έκδοση 1.6 VTR με αυτόματο-σειριακό κιβώτιο, 110 ίππους, έξυπνα και πρακτικά κόλπα (μέχρι και ντουλαπάκι που ψύχεται) και compact διαστάσεις (για μένα είναι + το μικρό του μέγεθος). Η τιμή του είναι λίγο τσιμπημένη αλλά αν το καλοσκεφτούμε τόσο περίπου κάνει και το Lancia Y Platino DFN και το Jazz CVT! Το μόνο που με προβληματίζει είναι η μάρκα για λόγους αξιοπιστίας και κάπως η μεταπώληση.Ποια είναι η γνώμη σας;; Πριν απαντήσετε να επισημάνω ότι θέλω μικρό αυτοκίνητο για 2 & 1/2 άτομα (το μισό άτομο μελλοντικά αν και υπάρχει και 2ο αυτοκίνητο για οικογενειακό) για μέσα στην πόλη αυστηρά! Συνεπώς επιχειρήματα ως προς το μέγεθος και την πρακτικότητα με αφήνουν παγερά αδιάφορο.
-
Επηρεασμένος από σύντομη οδήγηση του Υ με χειροκίνητο:
Το αυτοκίνητο είναι χάρμα! Πολύ ωραίο εσωτερικό, από τα λίγα που δικαιολογούν τον χαρακτηρισμό 'σαλόνι' σε αυτές τις κατηγορίες. Η εμφάνισή του και μερικές λεπτομέρειες (π.χ. ψηλά τοποθετημένο κάθισμα, πολυτελής διάκοσμος, ελαφρύ τιμόνι κλπ.) σε κάνουν να μη θέλεις να τρέξεις, αλλά να ψιλο-χαζεύεις! Σε βάζει στην πρίζα να πεις στον εαυτό σου 'Έλα, ρε, αφού γουστάρεις τη χλιδή σου, παραδέξου το'! Σαν DFN το βρίσκω ιδιαίτερα ελκυστικό. Επαναλαμβάνω: Μπορεί να το πάτησα μέχρι περίπου 160, όπου ανέβασε γρήγορα, αλλά δεν είναι ακριβώς ο διάβολος που θα σε ανεβάζει στις γνωστές σου 'Ειδικές' όποια (απίθανη) ώρα σου καπνίσει. Αλλά, με ηλιοροφή, χαλαρή μουσική, μέσα στο μποτιλιάρισμα, 'e Dolce Far Niente! Έναν καπουτσίνο και ένα κουλουράκι για το μποτιλιάρισμα στην Τσιμισκή θα ήθελα, παρακαλώ... -
Μicra, αν και το αυτόματο δεν ξέρω τί παίζει.
Ωραίος κινητήρας, φάτσα, αξιοπιστία, περίεργα καθίσματα....
Lancia Y DFN vs Honda Jazz CVT vs Micra 1.4 Auto