-
ο δαίμων του τυπογραφείου...
στα 13,20 για τα ΙΧ , ακόμα χειρότερα...
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
:oops:ο δαίμων του τυπογραφείου...
στα 13,20 για τα ΙΧ , ακόμα χειρότερα...
Καραβακι και ο Αγιος Νικολας μαζι μας . Βασικα τον τελευταιο εναμιση χρονο ποιο πολυ το φερρυ επαιρνα μιας και συνδυαζα και μια ολιγολεπτη σταση.
-
χρεωνουν και ποδηλατα?
-
Ο χρήστης nintza έγραψε:
χρεωνουν και ποδηλατα?Νομιζω οχι, αλλα ειναι καπως επικινδυνα να περναει ενα ποδηλατο με τους ανεμους πανω στην γεφυρα
-
Δε νομίζω να επιτρέπονται τα ποδήλατα όπως και οτιδήποτε μη μηχανοκίνητο.
-
Επιτρέπεται το περπάτημα (την έχω περπατήσει μπρος-πίσω) οπότε γιατί όχι τα ποδήλατα (από το πεζοδρόμιο)
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Επιτρέπεται το περπάτημα (την έχω περπατήσει μπρος-πίσω) οπότε γιατί όχι τα ποδήλατα (από το πεζοδρόμιο)Για να ρωτάει αν χρεώνουν ποδήλατα μάλλον δεν είχε σκοπό να πάει από το πεζοδρόμιο.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καραβακι και αστους να βλεπουν τη γεφυρα άδεια...+1
Ευκαιρία να 'στηριχθούν' και τα μαγαζιά στα πορθμία που φανταζομαι τα τελευταία χρόνια πέθαναν.Καλο και εντυπωσιακό ώς έργο η γεφυρα αλλα εξαρχής αδικαιολόγητα ακριβό.
-
το προβλημα με τις μειωμενες διελευσεις μπορουν να το λυσουν 'αλα GAP': 2πλασιαζεις την τιμη και βαζεις στοιχημα σε ποσους μηνες θα χρεοκοπησει η κοινοπραξια
στο ενδιαμεσο βγαινεις στα ΜΜΕ και χτυπας το κεφαλι σου μη μπορωντας να καταλαβεις γιατι τα εσοδα καταρρεουν. Περιπου εκεινο το διαστημα, τραβας και αλλο ενα +50%.
-
Α) Ριο-Αντιρριο,
-
Χρονος γεφυρας 3' . Τους τελευταιους μηνες εχουν βαλει τα μεγαλα φερυ με 2 πορτες (μηδεν ελιγμοι) και ταχυτητα 18-20χλμ/ωρα, χρονος διελευσης ~10'.
-
Επιπλεον κοστος γεφυρας = 7 ευρω (13.20-6.50= 6,70e και 0,30=βενζινη που καιμε για ... τα 3χλμ της γεφυρας)
-
Κερδος χρονου απο μια επιπλεον σταση για ξεμουδιασμα, πι-πι, καφε, σουβλακι κλπ 5-10'
-
Ηθικη ικανοποιηση : δεν κοστολογειται, δεν συγκρινεται, απλως
Β) ΔΙΟΔΙΑ, γενικα
-
Οσες αυξησεις και αν γινονται στα διοδια, οσο υπαρχουν εναλλακτικες διαδρομες
-
Τι θα γινει με τις τιμες των διοδιων αν ... συνεχως μειωνονται οι διελευσεις οχηματων για διαφορους λογους (λογω επιλογης παρακαμψεων, λογω τιμης βενζινης, λογω οικονομικης οδηγησης αρα μικροτερες ταχυτητες κλπ) ???
-
τελικα αν δεν εχουμε λεφτα για την βενζινη, ποιος ο λογος να επιλεγουμε να πληρωνουμε και διοδια ???
-
Αν δεν θα υπαρχει αξιολογη κυκλοφορια στους ηδη υπαρχοντες δρομους με διοδια, τι νοημα εχει να πληρωνει ο κοσμος για να φτιαχτουν και ....αλλοι νεοι ???
-
ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΙ ???
γιατι μαλλον ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ θα γινεται η κυκλοφορια των οχηματων στο ... μελλον
-
-
Η γέφυρα είναι ένα έργο που σε λίγα χρόνια θα φαντάζει ως το μεγάλο μνημείο στη ματαιοδοξία του Έλληνα. Το έχουμε ξαναπεί. Ένα έργο βιτρίνας που συνδέει το τίποτα με το πουθενά και που καταδεικνύει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τη λογική με την οποία δουλεύαμε.
'Αν έχει χρήμα κάνω κάτι.... '
Από εκεί και πέρα η αύξηση αυτή κάθε αυτή δεν είναι υπερβολική. Αλλά υπό τις παρούσες συνθήκες απλά μειώνει σημαντικά την θελκτικότητα του μέσου. Αυτό βέβαια που θα γίνει (Ελλάδα είμαστε) είναι ότι και τα φέρρυ θα τσιμπήσουν περί τα 50 λεπτά στις τιμές τους και όλοι μα όλοι θα μείνουν δυσαρεστημένοι. Γιατί όταν πρέπει να πληρώσεις ένα σκασμό φόρους, ακούς ότι θα υποστείς μείωση 14% με τη μία (αν είσαι Ι.Υ. και έχεις ακόμα 13ο και 14ο) ή ότι θα τεθείς σε εφεδρεία (καλά αυτό είναι ανάλογο του ανέκδοτου με τον Τοτό) και βλέπεις κάτι να αυξάνει στη τιμή ε... ένα μικρό παράπονο το έχεις....
Αν και βέβαια..... το 2009 το μυαλό μας το είχαμε στο 'Λεφτά υπάρχουν'. Τώρα που ανακαλύψαμε ότι εννοούσαν τα λεφτά που είχαμε στις τσέπες μας, ενοχλούμαστε.
-
Αυτό με τη βενζίνη δεν ισχύει. Με το καράβι θα κάψεις ΠΟΛΥ περισσότερο.
-
οσο ειναι ανοιχτές οι 'καβάντζες' και κανουμε καποιες παρακαμψεις, είμαστε ΟΚ.
Οταν κλεισουν εντελως οι δρομοι και λειτουργησει η χρεωση ανα χιλιομετρο τοτε...
-
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Ένα έργο βιτρίνας που συνδέει το τίποτα με το πουθενά και που καταδεικνύει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τη λογική με την οποία δουλεύαμε.δεν συνδεει το τιποτα με το πουθενα. Η Γεφυρα ελυσε πολλα προβληματα και ειναι σημαντικο κομματι της Ιονιας οδου. Φανταζεσαι να ερχεσαι απο δρομο με 2+2 λωριδες και να στριμωχνεσαι σε καραβι;
Απλα η Ιονια οδος δεν υπαρχουν λεφτα να γινει, η Δυτικη Ελλαδα ειναι οικονομικα σε μεγαλη υφεση (αρα μειωμενη κινηση) και η διελευση της γεφυρας ειναι πλεον πανακριβη.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
δεν συνδέει το τίποτα με το πουθενά. Η Γέφυρα έλυσε πολλά προβλήματα και είναι σημαντικό κομμάτι της Ιονιας οδου. Φαντάζεσαι να έρχεσαι απο δρόμο με 2+2 λωριδες και να στριμώχνεσαι σε καράβι;Αφού φαίνεται να γνωρίζεις το τίποτα και το πουθενά γιατί διαφωνείς με την φράση; Η Πατρών-Κορίνθου και η Ιόνια δεν κατασκευάζονται και είναι είναι εντελώς άγνωστο πότε θα ξαναξεκινήσουν, οπότε έχεις και το τίποτα και το πουθενά!
Πάντως οι αυξήσεις http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/110759/protominia-me-ayxiseis-sta-diodia στα διόδια ήταν αναμενόμενες εδώ και πολύ καιρό, οι εταιρείες διαχείρισης δεν έχουν άλλη πηγή εσόδων, οπότε ανάλογα με τις διελεύσεις θα προσαρμόζεται και το αντίτιμο, εκτός να πτωχεύσουν και αναλάβει το κράτος να πληρώσει.
-
Ακουσα χθες στις 'ειδησεις' οτι τη χρηματοδοτηση των εργων την αναλαμβανει η Ευρωπαϊκη τραπεζα επενδυσεων και συντομα ξεκινανε τα εργα
ψαχνοντας προχειρα βρηκα αυτο:
http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=57927&cid=2 -
Ο χρήστης geko έγραψε:
δεν συνδέει το τίποτα με το πουθενά. Η Γέφυρα έλυσε πολλά προβλήματα και είναι σημαντικό κομμάτι της Ιονιας οδου. Φαντάζεσαι να έρχεσαι απο δρόμο με 2+2 λωριδες και να στριμώχνεσαι σε καράβι;
Αφού φαίνεται να γνωρίζεις το τίποτα και το πουθενά γιατί διαφωνείς με την φράση; Η Πατρών-Κορίνθου και η Ιόνια δεν κατασκευάζονται και είναι είναι εντελώς άγνωστο πότε θα ξαναξεκινήσουν, οπότε έχεις και το τίποτα και το πουθενά!
Πάντως οι αυξήσεις http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/110759/protominia-me-ayxiseis-sta-diodia στα διόδια ήταν αναμενόμενες εδώ και πολύ καιρό, οι εταιρείες διαχείρισης δεν έχουν άλλη πηγή εσόδων, οπότε ανάλογα με τις διελεύσεις θα προσαρμόζεται και το αντίτιμο, εκτός να πτωχεύσουν και αναλάβει το κράτος να πληρώσει.
το οτι εχουν σταματησει τα υπολοιπα εργα, δε σημαινει οτι δεν επρεπε να γινει η γεφυρα. Αυτο ειπα.
οι αυξησεις ειναι αναμενομενες οταν πεφτουν τα εσοδα;
δλδ οταν ανεβουν ξανα οι διελευσεις, θα πεσουν οι τιμες; Μηπως εχεις προχειρο καποιο παραδειγμα των τελευταιων 100 ετων; -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
Ακουσα χθες στις 'ειδησεις' οτι τη χρηματοδοτηση των εργων την αναλαμβανει η Ευρωπαϊκη τραπεζα επενδυσεων και συντομα ξεκινανε τα εργαψαχνοντας προχειρα βρηκα αυτο:
http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=57927&cid=2Το σενάριο του Μαρτίου ακούγεται το τελευταίο δίμηνο αλλά δεν υπάρχει ακόμα κάτι συγκεκριμένο, πιο πιθανώς χρόνος να συμβεί κάτι είναι η άνοιξη-καλοκαίρι. Όλες οι κινήσεις το τελευταίο καιρό είναι προς τη κατεύθυνση να εγκαταλειφθεί το μοντέλο της αυτοχρηματοδότησης και να χρηματοδοτηθούν τα έργα μέσω ΕΣΠΑ ή απο εκεί που αναφέρεις, θα δείξει. Πάντως η αυτοχρηματοδότηση μάλλον έκλεισε το κύκλο της στην Ελλάδα.
@ spiros
- Αν μειωθούν οι τιμές δεν θα αυξηθούν οι διελεύσεις γιατί έχει μειωθεί η κυκλοφορία συνολικά, άρα δεν λειτουργεί έτσι. Η 'χρυσή' εποχή, 'πήρα μπε-μπε, πάω στο χωρίο για φιγούρα' τέλειωσε.
- Τα έξοδα είναι συγκεκριμένα έστω Α, αν οι διελεύσεις ήταν 10.000 το αντίτιμο θα ήταν Α/10.000, τώρα που οι διελεύσεις είναι 10.000/2 το λογικό αντίτιμο θα έπρεπε να είναι 2Α/10.000 κ.ο.κ. Αν γίνει Α/20.000 τότε δεν βγαίνει ο λογαριασμός...Δηλαδή το ποσό αποπληρωμής δεν μειώνεται αν μειωθούν οι διελεύσεις, εφόσον δεν αφαιρείται και δεν προστίθεται τίποτα σε κατασκευασμένα έργα
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
@ spiros
- Αν μειωθούν οι τιμές δεν θα αυξηθούν οι διελεύσεις γιατί έχει μειωθεί η κυκλοφορία συνολικά, άρα δεν λειτουργεί έτσι. Η 'χρυσή' εποχή, 'πήρα μπε-μπε, πάω στο χωρίο για φιγούρα' τέλειωσε.
- Τα έξοδα είναι συγκεκριμένα έστω Α, αν οι διελεύσεις ήταν 10.000 το αντίτιμο θα ήταν Α/10.000, τώρα που οι διελεύσεις είναι 10.000/2 το λογικό αντίτιμο θα έπρεπε να είναι 2Α/10.000 κ.ο.κ. Αν γίνει Α/20.000 τότε δεν βγαίνει ο λογαριασμός...Δηλαδή το ποσό αποπληρωμής δεν μειώνεται αν μειωθούν οι διελεύσεις, εφόσον δεν αφαιρείται και δεν προστίθεται τίποτα σε κατασκευασμένα έργα
επαναλαμβανω, αν ανεβουν οι διελευσεις (πχ σε 3 χρονια) θα μειωθει το αντιτιμο;
το να ανεβαζεις την τιμη σε μια υπηρεσια την ωρα που ειναι ηδη ακριβη και ο κοσμος δεν τη προτιμα, ειναι λογικο; Και τι θα γινει αν μετα τη νεα αυξηση στη τιμη, μειωθει ακομη περισσοτερο η κινηση; Θα τα ανεβασεις ξανα; Μεχρι πόσο;
-
το να ανεβαζεις την τιμη σε μια υπηρεσια την ωρα που ειναι ηδη ακριβη και ο κοσμος δεν τη προτιμα, ειναι λογικο; Και τι θα γινει αν μετα τη νεα αυξηση στη τιμη, μειωθει ακομη περισσοτερο η κινηση; Θα τα ανεβασεις ξανα; Μεχρι πόσο;
+1!
εσωτερική υποτίμηση my ass
-Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!