Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. -Διοδια- ...δεν πληρωνω!!!
    • 1
    • 2
    • 259
    • 260
    • 261
    • 262
    • 263
    • 305
    • 306
    • 261 / 306
    Περί αυτοκίνησης
    270
    6112
    63452
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • elteo
      elteo last edited by

      ο δαίμων του τυπογραφείου...

      στα 13,20 για τα ΙΧ , ακόμα χειρότερα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • ?
        A Former User last edited by

        Ο χρήστης elteo έγραψε:
        :oops:

        ο δαίμων του τυπογραφείου...

        στα 13,20 για τα ΙΧ , ακόμα χειρότερα...

        Καραβακι και ο Αγιος Νικολας μαζι μας . Βασικα τον τελευταιο εναμιση χρονο ποιο πολυ το φερρυ επαιρνα μιας και συνδυαζα και μια ολιγολεπτη σταση.

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • N
          nintza last edited by

          χρεωνουν και ποδηλατα?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • ?
            A Former User last edited by

            Ο χρήστης nintza έγραψε:
            χρεωνουν και ποδηλατα?

            Νομιζω οχι, αλλα ειναι καπως επικινδυνα να περναει ενα ποδηλατο με τους ανεμους πανω στην γεφυρα

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • I
              infinity last edited by

              Δε νομίζω να επιτρέπονται τα ποδήλατα όπως και οτιδήποτε μη μηχανοκίνητο.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • N
                nass last edited by

                Επιτρέπεται το περπάτημα (την έχω περπατήσει μπρος-πίσω) οπότε γιατί όχι τα ποδήλατα (από το πεζοδρόμιο)

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • I
                  infinity last edited by

                  Ο χρήστης nass έγραψε:
                  Επιτρέπεται το περπάτημα (την έχω περπατήσει μπρος-πίσω) οπότε γιατί όχι τα ποδήλατα (από το πεζοδρόμιο)

                  Για να ρωτάει αν χρεώνουν ποδήλατα μάλλον δεν είχε σκοπό να πάει από το πεζοδρόμιο.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • C
                    cosneo last edited by

                    Ο χρήστης spiros έγραψε:
                    καραβακι και αστους να βλεπουν τη γεφυρα άδεια...

                    +1
                    Ευκαιρία να 'στηριχθούν' και τα μαγαζιά στα πορθμία που φανταζομαι τα τελευταία χρόνια πέθαναν.

                    Καλο και εντυπωσιακό ώς έργο η γεφυρα αλλα εξαρχής αδικαιολόγητα ακριβό.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • S
                      spiros last edited by

                      το προβλημα με τις μειωμενες διελευσεις μπορουν να το λυσουν 'αλα GAP': 2πλασιαζεις την τιμη και βαζεις στοιχημα σε ποσους μηνες θα χρεοκοπησει η κοινοπραξια

                      στο ενδιαμεσο βγαινεις στα ΜΜΕ και χτυπας το κεφαλι σου μη μπορωντας να καταλαβεις γιατι τα εσοδα καταρρεουν. Περιπου εκεινο το διαστημα, τραβας και αλλο ενα +50%.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • M
                        mark1 last edited by

                        Α) Ριο-Αντιρριο,

                        1. Χρονος γεφυρας 3' . Τους τελευταιους μηνες εχουν βαλει τα μεγαλα φερυ με 2 πορτες (μηδεν ελιγμοι) και ταχυτητα 18-20χλμ/ωρα, χρονος διελευσης ~10'.

                        2. Επιπλεον κοστος γεφυρας = 7 ευρω (13.20-6.50= 6,70e και 0,30=βενζινη που καιμε για ... τα 3χλμ της γεφυρας)

                        3. Κερδος χρονου απο μια επιπλεον σταση για ξεμουδιασμα, πι-πι, καφε, σουβλακι κλπ 5-10'

                        4. Ηθικη ικανοποιηση : δεν κοστολογειται, δεν συγκρινεται, απλως

                        Β) ΔΙΟΔΙΑ, γενικα

                        1. Οσες αυξησεις και αν γινονται στα διοδια, οσο υπαρχουν εναλλακτικες διαδρομες

                        2. Τι θα γινει με τις τιμες των διοδιων αν ... συνεχως μειωνονται οι διελευσεις οχηματων για διαφορους λογους (λογω επιλογης παρακαμψεων, λογω τιμης βενζινης, λογω οικονομικης οδηγησης αρα μικροτερες ταχυτητες κλπ) ???

                        3. τελικα αν δεν εχουμε λεφτα για την βενζινη, ποιος ο λογος να επιλεγουμε να πληρωνουμε και διοδια ???

                        4. Αν δεν θα υπαρχει αξιολογη κυκλοφορια στους ηδη υπαρχοντες δρομους με διοδια, τι νοημα εχει να πληρωνει ο κοσμος για να φτιαχτουν και ....αλλοι νεοι ???

                        5. ΜΗΠΩΣ ΤΑ ΧΡΗΜΑΤΑ ΓΙΑ ΕΡΓΑ ΕΙΝΑΙ ΧΡΗΣΙΜΟΤΕΡΟ ΝΑ ΑΞΙΟΠΟΙΟΥΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΤΗΡΟΥΝΤΑΙ ΣΩΣΤΑ ΟΙ ΕΘΝΙΚΕΣ ΟΔΟΙ ???

                        γιατι μαλλον ΜΟΝΟ ΣΕ ΔΡΟΜΟΥΣ ΧΩΡΙΣ ΔΙΟΔΙΑ θα γινεται η κυκλοφορια των οχηματων στο ... μελλον

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          christos-dimou last edited by

                          Η γέφυρα είναι ένα έργο που σε λίγα χρόνια θα φαντάζει ως το μεγάλο μνημείο στη ματαιοδοξία του Έλληνα. Το έχουμε ξαναπεί. Ένα έργο βιτρίνας που συνδέει το τίποτα με το πουθενά και που καταδεικνύει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τη λογική με την οποία δουλεύαμε.

                          'Αν έχει χρήμα κάνω κάτι.... '

                          Από εκεί και πέρα η αύξηση αυτή κάθε αυτή δεν είναι υπερβολική. Αλλά υπό τις παρούσες συνθήκες απλά μειώνει σημαντικά την θελκτικότητα του μέσου. Αυτό βέβαια που θα γίνει (Ελλάδα είμαστε) είναι ότι και τα φέρρυ θα τσιμπήσουν περί τα 50 λεπτά στις τιμές τους και όλοι μα όλοι θα μείνουν δυσαρεστημένοι. Γιατί όταν πρέπει να πληρώσεις ένα σκασμό φόρους, ακούς ότι θα υποστείς μείωση 14% με τη μία (αν είσαι Ι.Υ. και έχεις ακόμα 13ο και 14ο) ή ότι θα τεθείς σε εφεδρεία (καλά αυτό είναι ανάλογο του ανέκδοτου με τον Τοτό) και βλέπεις κάτι να αυξάνει στη τιμή ε... ένα μικρό παράπονο το έχεις....

                          Αν και βέβαια..... το 2009 το μυαλό μας το είχαμε στο 'Λεφτά υπάρχουν'. Τώρα που ανακαλύψαμε ότι εννοούσαν τα λεφτά που είχαμε στις τσέπες μας, ενοχλούμαστε.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • I
                            infinity last edited by

                            Αυτό με τη βενζίνη δεν ισχύει. Με το καράβι θα κάψεις ΠΟΛΥ περισσότερο.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • B
                              bebes last edited by

                              οσο ειναι ανοιχτές οι 'καβάντζες' και κανουμε καποιες παρακαμψεις, είμαστε ΟΚ.

                              Οταν κλεισουν εντελως οι δρομοι και λειτουργησει η χρεωση ανα χιλιομετρο τοτε...

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                spiros last edited by

                                Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
                                Ένα έργο βιτρίνας που συνδέει το τίποτα με το πουθενά και που καταδεικνύει με τον πλέον κατηγορηματικό τρόπο τη λογική με την οποία δουλεύαμε.

                                δεν συνδεει το τιποτα με το πουθενα. Η Γεφυρα ελυσε πολλα προβληματα και ειναι σημαντικο κομματι της Ιονιας οδου. Φανταζεσαι να ερχεσαι απο δρομο με 2+2 λωριδες και να στριμωχνεσαι σε καραβι;

                                Απλα η Ιονια οδος δεν υπαρχουν λεφτα να γινει, η Δυτικη Ελλαδα ειναι οικονομικα σε μεγαλη υφεση (αρα μειωμενη κινηση) και η διελευση της γεφυρας ειναι πλεον πανακριβη.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • G
                                  geko last edited by

                                  Ο χρήστης spiros έγραψε:
                                  δεν συνδέει το τίποτα με το πουθενά. Η Γέφυρα έλυσε πολλά προβλήματα και είναι σημαντικό κομμάτι της Ιονιας οδου. Φαντάζεσαι να έρχεσαι απο δρόμο με 2+2 λωριδες και να στριμώχνεσαι σε καράβι;

                                  Αφού φαίνεται να γνωρίζεις το τίποτα και το πουθενά γιατί διαφωνείς με την φράση; Η Πατρών-Κορίνθου και η Ιόνια δεν κατασκευάζονται και είναι είναι εντελώς άγνωστο πότε θα ξαναξεκινήσουν, οπότε έχεις και το τίποτα και το πουθενά!

                                  Πάντως οι αυξήσεις http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/110759/protominia-me-ayxiseis-sta-diodia στα διόδια ήταν αναμενόμενες εδώ και πολύ καιρό, οι εταιρείες διαχείρισης δεν έχουν άλλη πηγή εσόδων, οπότε ανάλογα με τις διελεύσεις θα προσαρμόζεται και το αντίτιμο, εκτός να πτωχεύσουν και αναλάβει το κράτος να πληρώσει.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • B
                                    bebes last edited by

                                    Ακουσα χθες στις 'ειδησεις' οτι τη χρηματοδοτηση των εργων την αναλαμβανει η Ευρωπαϊκη τραπεζα επενδυσεων και συντομα ξεκινανε τα εργα

                                    ψαχνοντας προχειρα βρηκα αυτο:
                                    http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=57927&cid=2

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      spiros last edited by

                                      Ο χρήστης geko έγραψε:

                                      δεν συνδέει το τίποτα με το πουθενά. Η Γέφυρα έλυσε πολλά προβλήματα και είναι σημαντικό κομμάτι της Ιονιας οδου. Φαντάζεσαι να έρχεσαι απο δρόμο με 2+2 λωριδες και να στριμώχνεσαι σε καράβι;

                                      Αφού φαίνεται να γνωρίζεις το τίποτα και το πουθενά γιατί διαφωνείς με την φράση; Η Πατρών-Κορίνθου και η Ιόνια δεν κατασκευάζονται και είναι είναι εντελώς άγνωστο πότε θα ξαναξεκινήσουν, οπότε έχεις και το τίποτα και το πουθενά!

                                      Πάντως οι αυξήσεις http://www.newsbomb.gr/koinwnia/story/110759/protominia-me-ayxiseis-sta-diodia στα διόδια ήταν αναμενόμενες εδώ και πολύ καιρό, οι εταιρείες διαχείρισης δεν έχουν άλλη πηγή εσόδων, οπότε ανάλογα με τις διελεύσεις θα προσαρμόζεται και το αντίτιμο, εκτός να πτωχεύσουν και αναλάβει το κράτος να πληρώσει.

                                      το οτι εχουν σταματησει τα υπολοιπα εργα, δε σημαινει οτι δεν επρεπε να γινει η γεφυρα. Αυτο ειπα.

                                      οι αυξησεις ειναι αναμενομενες οταν πεφτουν τα εσοδα;
                                      δλδ οταν ανεβουν ξανα οι διελευσεις, θα πεσουν οι τιμες; Μηπως εχεις προχειρο καποιο παραδειγμα των τελευταιων 100 ετων;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • G
                                        geko last edited by

                                        Ο χρήστης bebes έγραψε:
                                        Ακουσα χθες στις 'ειδησεις' οτι τη χρηματοδοτηση των εργων την αναλαμβανει η Ευρωπαϊκη τραπεζα επενδυσεων και συντομα ξεκινανε τα εργα

                                        ψαχνοντας προχειρα βρηκα αυτο:
                                        http://www.flashnews.gr/page.ashx?pid=3&aid=57927&cid=2

                                        Το σενάριο του Μαρτίου ακούγεται το τελευταίο δίμηνο αλλά δεν υπάρχει ακόμα κάτι συγκεκριμένο, πιο πιθανώς χρόνος να συμβεί κάτι είναι η άνοιξη-καλοκαίρι. Όλες οι κινήσεις το τελευταίο καιρό είναι προς τη κατεύθυνση να εγκαταλειφθεί το μοντέλο της αυτοχρηματοδότησης και να χρηματοδοτηθούν τα έργα μέσω ΕΣΠΑ ή απο εκεί που αναφέρεις, θα δείξει. Πάντως η αυτοχρηματοδότηση μάλλον έκλεισε το κύκλο της στην Ελλάδα.

                                        @ spiros

                                        1. Αν μειωθούν οι τιμές δεν θα αυξηθούν οι διελεύσεις γιατί έχει μειωθεί η κυκλοφορία συνολικά, άρα δεν λειτουργεί έτσι. Η 'χρυσή' εποχή, 'πήρα μπε-μπε, πάω στο χωρίο για φιγούρα' τέλειωσε.
                                        2. Τα έξοδα είναι συγκεκριμένα έστω Α, αν οι διελεύσεις ήταν 10.000 το αντίτιμο θα ήταν Α/10.000, τώρα που οι διελεύσεις είναι 10.000/2 το λογικό αντίτιμο θα έπρεπε να είναι 2Α/10.000 κ.ο.κ. Αν γίνει Α/20.000 τότε δεν βγαίνει ο λογαριασμός...Δηλαδή το ποσό αποπληρωμής δεν μειώνεται αν μειωθούν οι διελεύσεις, εφόσον δεν αφαιρείται και δεν προστίθεται τίποτα σε κατασκευασμένα έργα
                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • S
                                          spiros last edited by

                                          Ο χρήστης geko έγραψε:

                                          @ spiros

                                          1. Αν μειωθούν οι τιμές δεν θα αυξηθούν οι διελεύσεις γιατί έχει μειωθεί η κυκλοφορία συνολικά, άρα δεν λειτουργεί έτσι. Η 'χρυσή' εποχή, 'πήρα μπε-μπε, πάω στο χωρίο για φιγούρα' τέλειωσε.
                                          2. Τα έξοδα είναι συγκεκριμένα έστω Α, αν οι διελεύσεις ήταν 10.000 το αντίτιμο θα ήταν Α/10.000, τώρα που οι διελεύσεις είναι 10.000/2 το λογικό αντίτιμο θα έπρεπε να είναι 2Α/10.000 κ.ο.κ. Αν γίνει Α/20.000 τότε δεν βγαίνει ο λογαριασμός...Δηλαδή το ποσό αποπληρωμής δεν μειώνεται αν μειωθούν οι διελεύσεις, εφόσον δεν αφαιρείται και δεν προστίθεται τίποτα σε κατασκευασμένα έργα

                                          επαναλαμβανω, αν ανεβουν οι διελευσεις (πχ σε 3 χρονια) θα μειωθει το αντιτιμο;

                                          το να ανεβαζεις την τιμη σε μια υπηρεσια την ωρα που ειναι ηδη ακριβη και ο κοσμος δεν τη προτιμα, ειναι λογικο; Και τι θα γινει αν μετα τη νεα αυξηση στη τιμη, μειωθει ακομη περισσοτερο η κινηση; Θα τα ανεβασεις ξανα; Μεχρι πόσο;

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • C
                                            chemic last edited by

                                            το να ανεβαζεις την τιμη σε μια υπηρεσια την ωρα που ειναι ηδη ακριβη και ο κοσμος δεν τη προτιμα, ειναι λογικο; Και τι θα γινει αν μετα τη νεα αυξηση στη τιμη, μειωθει ακομη περισσοτερο η κινηση; Θα τα ανεβασεις ξανα; Μεχρι πόσο;

                                            +1!
                                            εσωτερική υποτίμηση my ass

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 259
                                            • 260
                                            • 261
                                            • 262
                                            • 263
                                            • 305
                                            • 306
                                            • 261 / 306
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr