-
Δεν βλέπει πόλη ούτε από το Google Maps με τη διαδρομή για σπίτι-δουλειά.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
7κατι στην Αθηνα ειναι ονειρο για μικρομεσαιο 1600. Εκτος αν πηγαινεις μονο ΑΟ και ποταμιΟντως!
Με το c4 είχα 8,5 και με το τωρινό 9.
-
Ο χρήστης elteo έγραψε:
7κατι στην Αθηνα ειναι ονειρο για μικρομεσαιο 1600. Εκτος αν πηγαινεις μονο ΑΟ και ποταμι
Οντως!
Με το c4 είχα 8,5 και με το τωρινό 9.
και οχι μονο αυτο. Για δοκιμασε να τρεξεις λιγο ειτε μεσα στη πολη ειτε ΕΟ. Εκει η καταναλωση εκτοξευεται. Αντιθετα το πετρελαιο εχει πολυ μικροτερη διακυμανση. Πρακτικα δηλαδη αν θες να πηγαινεις συνεχως γρηγορα το πετρελαιο ειναι αρκετα πιο οικονομικη λυση (αρκει να εχεις τα αλογα βεβαια).
-
ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ ΤΕΧΝΙΚΟΥ ΖΗΤΗΜΑΤΟΣ ΓΙΑ ΟΣΟΥΣ ΞΕΡΟΥΝ ΑΠΟ DIESEL
Διάβασα στο City Auto ένα άρθρο για την πετρελαιοκίνηση, http://www.cityauto.gr/afieroma.cityauto.gr?aid=7880 και σε μία φάση γράφουν 'αν σκέφτεστε να αγοράσετε πετρελαιοκίνητο απαιτείται κάποιος προσεκτικός τρόπος οδήγησης κατά τη διαδικασία αναγέννησης του φίλτρου (γίνεται αυτόματα εν κινήσει, διαρκεί από 3 έως 20 λεπτά της ώρας και δεν πρέπει να διακοπεί). Γενικότερα διαβάστε το τεχνικό εγχειρίδιο και χρησιμοποιείτε πάντα τα λάδια που προτείνει ο κατασκευαστής. Σημειώστε πως η αντικατάσταση ενός φίλτρου (είτε λόγω βλάβης είτε λόγω προβλεπόμενης αντικατάστασης σε ορισμένα μοντέλα) έχει κόστος που ξεκινά περίπου από τα 500 €.'
Τι σημαίνουν όλα αυτά; Τι είναι η διαδικασία αναγέννησης του φίλτρου και τι σημαίνει πως διαρκεί αυτή από 3 μέχρι 20 λεπτά και δεν θα πρέπει να διακοπεί η διαδικασία; Δηλαδή αν βάλω μπροστά το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο μου δεν θα πρέπει να σβήσω λίγο μετά τη μηχανή και θα πρέπει να κόβω βόλτες μέχρι να ολοκληρωθεί αυτή η διαδικασία που κρατάει μέχρι και 20 λεπτά και η οποία γίνεται όπως λέει το άρθρο εν κινήσει; Δηλαδή εάν έχω κλείσει κάποιον και δεν μπορεί να ξεπαρκάρει και μου ζητήσει να πάω τα αμάξι λίγο πιο πίσω για να φύγει, θα πρέπει να περιμένω μέχρι και 20 λεπτά κόβοντας βόλτες για να μη χαλάσει το φίλτρο;
-
to φιλτρο αυτο δουλευει περιπου σαν τον μυλο του καφε
το καταλαβαινεις και απο τη φασαρια που κανει, αλλα και απο καποιο λαμπακι στο ταμπλο.δε νομιζω να ειναι τοσο δραματικα τα πραμματα οπως τα αναφερει το αρθρο, πιθανον να μην το κανει ποτε.
Προσωπικα στα 75000 χιλιομετρα που εκανα, δεν χρειαστηκε να γινει αυτη η διαδικασια, πιθανον αν εχεις πολλα χιλιομετρα στην πολη να ειναι πιο συχνη.
Ρωτα καποιον ταξιτζη με συγχρονο αυτοκινητο...
αν ψαξεις στο θεμα Χ3 diesel, νομιζω οτι ο κατοχος του συγκεκριμενου αυτοκινητου αναφερει καπου τη διαδικασια αυτη
-
Αν κινησε πολυ πόλη και με χαμηλες ταχυτητες θα το συναντησεις συχνα, αν παλι κινήσε πολύ σε εθνικες κλπ μάλλον όχι.
το καταλαβαίνεις επειδη ανάβει κάποιο λαμπάκι, ακούγετε περισσότερο ο κινητηρας μιας και ανεβαζει στροφές. Δεν κανει να το σβήσεις διότι τοτε αυτό 'καει' τις επικαθήσεις και αν το σβήσεις ή δεν γίνει σωστό καθαρισμα κάποια στιγμη θα τρέξεις με 'πρόβλημα' σε συνεργειο μιας και δεν θα 'τραβάει' το αμάξι. Μετά θέλει βγάλσιμο και καθαρισμό ή αντικατάσταση. Στις αντιπροσωπείες προς το παρόν θα σου πουν για το δεύτερο. Εξω υπάρχουν κάποιοι που το καθαρίζουν. Οταν λεμε καθαρισμο δεν εννούμε πλύσιμο, που ίσως στο προτείνουν κάποιοι σε επισημα συνεργεια...άλλη δουλειά γινεται.
Πληροφοριες υπάρχουν στο διαδίκτυο. -
Μόλις πριν από λίγο είδα ένα φίλο μπετατζή, (ο οποίος έχει φουλ δουλειά παρά την κρίση γιατί ρίχνει και αυθαίρετα...) και μου είπε ότι βάζει φωτιστικό πετρέλαιο στη μπετονιέρα με 1,10 το λίτρο αντί 1,60 που έχει το κίνησης.
Greece, like no other... -
Α εντάξει γιατί νόμιζα πως κάθε φορά που βάζουμε μπροστά το αμάξι συμβαίνει αυτό. Με λίγα λόγια μπορείς να βάλεις μπροστά ένα ντίζελ αμάξι και να σβήσεις τον κινητήρα μετά από ένα λεπτό ή και αμέσως; Κάποιοι μου λέγανε πως αυτό δεν επιτρέπεται στα πετρελαιοκίνητα και πως θα προκαλέσει ζημιές γιατί για να σβήσεις τον κινητήρα πρέπει πάντα να έχει ζεσταθεί πρώτα. Ισχύει κάτι τέτοιο ή όχι;
-
το μονο που εχω υποψη μου, ειναι οτι (οπως και σε ολα τα τουρμπο) δεν πρεπει να το σβηνεις αμεσως μετα απο ταξιδι ή σκισιμο.
Το αφηνεις ενα λεπτο στο ρελαντι για να κρυωσει η τουρμπινα.τα αλλα που αναφερεις δεν τα εχω ξανα ακουσει.
@dstou
Που εχει φωτιστικο με 1,10€;να παω να παρω
-
Μη ψάχνεις τώρα για διεύθυνση και τηλέφωνο ή για τιμολόγια. Επι λέξει μου είπε 'βρίσκω κανονικό με 1,25, αλλά βάζω τελικά φωτιστικό με 1,10 για φθηνότερα'.
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μη ψάχνεις τώρα για διεύθυνση και τηλέφωνο ή για τιμολόγια. Επι λέξει μου είπε 'βρίσκω κανονικό με 1,25, αλλά βάζω τελικά φωτιστικό με 1,10 για φθηνότερα'.Ελπιζω στα μπετα να ειναι καλυτερος απο τις αγορες πετρελαιου.Αφου το κινησης του κοστιζει 1.30€ + φπα παρανομει για 0,2€;
-
στον ΣΚΑΪ στους φακελους, εχουν συζητηση για το λαθρεμποριο πετρελαιου.
Μιλαει ο Σινελης -
Ο χρήστης bebes έγραψε:
στον ΣΚΑΪ στους φακελους, εχουν συζητηση για το λαθρεμποριο πετρελαιου.
Μιλαει ο Σινεληςε δε λενε και τιποτα το καινουργιο..
για ολα φταιει η ελλειψη των ελεγχων, σε οποιο σταδιο της εμπορίας γινεται.
αυτο το ξερουν και τα μικρα παιδια.
αν δεν λειτουργει το ελεγκτικο συστημα εν προκειμενω για τα καυσιμα (οχι μονο για το πετρελαιο), ο καθενας μπορει να κανει οτι γουσταρει, οπως και γινεται δηλαδη επι δεκαετιες.φιλος μου εχει φορτηγο δημοσίας μπαζάδικο και συνεργαζεται σε γνωστοτατη εταιρια κατασκευων. η εν λογω εταιρια φουλαρει δυο δεξαμενες των 30 τονων εκαστη με θερμανσης και τροφοδοτει ολα τα μηχανηματα που εχει απο εκσκαφεις-μπουλντοζες μεχρι τα φορτηγα που βγαινουν και κυκλοφορουν κανονικα εξω. φυσικα κανεις δεν τους εχει τσεκαρει απο τα τιμολογια αγορας του 'κινησης' που παιρνουν, μεχρι και τα ντεποζιτα των μηχανηματων.
κατα μια εννοια (δεν το υποστηριζω αλλα κουβεντα να γινεται) καλα να μας κανουν που καταργουν το θερμανσης.
τετοιοι ειμαστε... -
Μην πιστευετε ευκολα οτι ακουτε.
-
Τάδε έφη ΣΧ:
Στην Ελλάδα δοκιμάσαμε την έκδοση του Panda με κινητήρα Diesel και δεν ενθουσιαστήκαμε (σ.σ.: που είναι το TwinΑir «μου», να «κροταλίζει»…, που είναι ο κινητήρας των Mito-Y) και αφήνουμε τους αναλυτές τιμών και μετρήσεων να αποφανθούν για το «ποιό από τα δύο;».
Πάντα αμερόληπτος ο ΣΧ, δεν ενθουσιάστηκε με το Panda diesel και πετάει το μπαλάκι στον TwinAir για να εξυμνήσει αμέσως μετά το άμεσα συγκρίσιμο up! 1000 tsi. Ο 1.2 TDI της VW είναι ο ορισμός της αποτυχίας μπροστά στον 1.3 της Fiat, οπότε πρέπει να πάει η σύγκριση εκεί που υπερτερεί το up! (Κλασσικός ΣΧ )
-
Ο χρήστης geko έγραψε:
Τάδε έφη ΣΧ:
Στην Ελλάδα δοκιμάσαμε την έκδοση του Panda με κινητήρα Diesel και δεν ενθουσιαστήκαμε (σ.σ.: που είναι το TwinΑir «μου», να «κροταλίζει»…, που είναι ο κινητήρας των Mito-Y) και αφήνουμε τους αναλυτές τιμών και μετρήσεων να αποφανθούν για το «ποιό από τα δύο;».
Πάντα αμερόληπτος ο ΣΧ, δεν ενθουσιάστηκε με το Panda diesel και πετάει το μπαλάκι στον TwinAir για να εξυμνήσει αμέσως μετά το άμεσα συγκρίσιμο up! 1000 tsi. Ο 1.2 TDI της VW είναι ο ορισμός της αποτυχίας μπροστά στον 1.3 της Fiat, οπότε πρέπει να πάει η σύγκριση εκεί που υπερτερεί το up! (Κλασσικός ΣΧ )
o 1000αρης του up! δεν ειναι tsi.
ο TDI αφενως τον καιει το μακρυ σασμαν, αφετερου και παλι ειναι χειροτερος απο ευτον της FIAT.
ειναι η κλασικη αποδειξη κακης ρυθμισης (κατω απο τις 2000) και προσπαθειας μειωσης της καταναλωσης-ρυπων μεσω αραιης κλιμακωσης των ταχυτητων.πιστευω πως με ενα σκαλισματακι στο οριο περιστροφης (με πραγματικο ωφελιμο ομως) εστω κατα 300-400 στροφες και
με ενα καλης κλιμακωσης 6αρι σασμαν (και οχι απο την 5η να ειναι κατω απο το 0.7:1), οι diesel μπορουν να τα πανε παρα πολυ καλυτερα.
α και να μην ξεχασω εκεινο το θεματακι για κατω απο τις 2000 στροφες ετσι?μηπως τελικα να παρω βενζινη?
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Μόλις πριν από λίγο είδα ένα φίλο μπετατζή, (ο οποίος έχει φουλ δουλειά παρά την κρίση γιατί ρίχνει και αυθαίρετα...) και μου είπε ότι βάζει φωτιστικό πετρέλαιο στη μπετονιέρα με 1,10 το λίτρο αντί 1,60 που έχει το κίνησης.
Greece, like no other...Προφανως ειδε την αγνοια σου στο θεμα και σε δουλευει - ψιλο γαζι μαλιστα...
Στις εποχες των Euro-minus-zero κινητηρων με φωτιστικο περνουσαμε ΚΤΕΟ φορτηγα και λεωφορεια για να μην τα 'κοψουν' στα καυσαερια. Αν ηταν φθηνοτερο θα το χρησιμοποιουσαμε μονιμως. Το θεμα της λαθρεμποριας καυσιμων - ειδικα στο diesel - ειναι πολυ πιο πολυδιαστατο και συνηθως πεφτεις θυμα του, δεν μετεχεις και εσυ σε αυτο.
-
Ο χρήστης garvanitis έγραψε:
Μόλις πριν από λίγο είδα ένα φίλο μπετατζή, (ο οποίος έχει φουλ δουλειά παρά την κρίση γιατί ρίχνει και αυθαίρετα...) και μου είπε ότι βάζει φωτιστικό πετρέλαιο στη μπετονιέρα με 1,10 το λίτρο αντί 1,60 που έχει το κίνησης.
Greece, like no other...Προφανως ειδε την αγνοια σου στο θεμα και σε δουλευει - ψιλο γαζι μαλιστα...
Στις εποχες των Euro-minus-zero κινητηρων με φωτιστικο περνουσαμε ΚΤΕΟ φορτηγα και λεωφορεια για να μην τα 'κοψουν' στα καυσαερια. Αν ηταν φθηνοτερο θα το χρησιμοποιουσαμε μονιμως. Το θεμα της λαθρεμποριας καυσιμων - ειδικα στο diesel - ειναι πολυ πιο πολυδιαστατο και συνηθως πεφτεις θυμα του, δεν μετεχεις και εσυ σε αυτο.
Μαλλον θερμανσης θα εννοει
-
Ok, είμαι άσχετος.
ΟΜΩΣ, ο συγκεκριμένος είναι φίλος μου από το νηπιαγωγείο. Γιατί να με δουλέψει ή να μου κοκορευτεί? Και πρόσεξε μια κρίσιμη λεπτομέρεια, η πρώτη μπετονιέρα που έχει είναι παμπάλαια και σε αυτή χρησιμοποιεί το φωτιστικό. Στην δεύτερη, που είναι τριετίας Ακτρός των 70.000 ευραίων, δεν θέλει 'δεν το καίει καλά' μου είπε. Και γι' αυτό θέλει να την πουλήσει...
Και φυσικά το βρίσκει φθηνότερο ως λαθραίο, και χωρίς χαρτιά. Κανονικά είναι ακριβότερο.
1,62 χτες φούλαρε με πετρέλαιο κίνησης ένα φορτηγό της εταιρείας, είναι σοβαρή η διαφορά από το 1,10 και με την συμπίεση κέρδους που υπάρχει στον κλάδο των μεταφορών, οι λεπτομέρειες παίζουν σοβαρότερο ρόλο πλέον.'Ρεαλιστική' τρόπω τινά βλέπω την κίνησή του λοιπόν, αν και παραμένει φουλ παρανομία.
EDIT
Και δεν εννοούσε θέρμανσης, το διευκρίνησε επισταμένως όταν του το είπα. Φωτιστικό._ -
Χθες αλλαξα φιλτρο πετρελαιου στο cdti.
Αναγκαστικα οτι πετρελαιο ήταν στο δοχειο του φίλτρου εφυγε σκάρτο.
Για να δω ομως αν ειχε τιποτα απο την υδατοπαγιδα το αφησα να αδειασει απο τη βαλβιδα αυτης. Ξεκινάει να βγάζει λευκό υγρο, νερο λέω είναι, μεχρι που άδειασε όμως το υγρο (πετρελαιο?) ήταν σχεδον διάφανο. Δηλαδή καμία σχεση με το χρώμα του πετρελαίου.
Αναρωτιεμαι τώρα, τα φίλτρα κάνουν τόσο καλο καθαρισμο που βγάζουν και το χρώμα ή το πετρέλαιο είναι τοσο καθαρο? Επισης, πριν μερικα φουλαρισματα είχα βάλει και καθαριστικο, 'παίζει' αυτο να αποχρωματισε το πετρέλαιο?
Πετρέλαιο! Τι θα γίνει επιτέλους;