-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καλα ποσα αλογα το εχει φθασει το gtr?Δεν είναι μόνο τα άλογα αλλά και το βάρος όπως επίσης και η πολύ κοντή κλιμάκωση του (για αυτό σε μαμά μορφή κάνει τρελό 0-100 αλλά μέτριο 0-200 και κακό 0-300).
-
Στο 0-1mach ειδικά είναι απαράδεκτο
-
Εκεί θέλεις Mig 29 M με δύο turbofan Klimov 33 αγαπητέ μου... αλλιώς τον ήπιες δυστυχώς!
-
ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ!!!!! ΝΟΤ
+άρμα μάχης
-
Άρμα ρωμαϊκού ιπποδρόμου ακόμα καλύτερα.
Καλό Σαββατόβραδο Περικλή.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καλα ποσα αλογα το εχει φθασει το gtr?Έχουν εμφανιστεί κάποια με 800 ή και 1000 άλογα. Οι μετατροπές αυτές είναι εκτενέστατες και επανασχεδιάζουν το μεγαλύτερο μέρος του κινητήρα (και όχι μόνο), μη τους μπερδέυετε με τον μαστρο αλεκος-team κλπ. πχ:
http://blog.amsperformance.com/category ... -gt-r-r35/
Καλήν εσπέραν Ιάσωνα
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Καγκουριές ολκής! Θα έπρεπε να ήταν κακούργημα η μη εργοστασιακή παρέμβαση σε όχημα!Εγώ πάντως θα τον πλάκωνα τον καγκουρα στο μπουνίδι που πείραξε αυτό το αυτοκίνητο. Α ρε κάτι μπουκέτα που θα έπεφταν!!! Στο τέλος θα του το έπαιρνα το αμάξι και θα έφευγα ... με αυτόν δεμένο από πίσω να σέρνεται!!!
Πολιτισμένα πράγματα!!! -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
καλα ποσα αλογα το εχει φθασει το gtr?
Έχουν εμφανιστεί κάποια με 800 ή και 1000 άλογα. Οι μετατροπές αυτές είναι εκτενέστατες και επανασχεδιάζουν το μεγαλύτερο μέρος του κινητήρα (και όχι μόνο), μη τους μπερδέυετε με τον μαστρο αλεκος-team κλπ. πχ:
μάστραλέκος μπορεί να μην είναι αλλα δεν έχουν τα μέσα (read φράγκα) μιας αυτοκινητοβιομηχανίας σαν τη Nissan.
MY 2012 θα έχει ασύμμετρη ανάρτηση, περισσότερους ίππους κλπ
-
Προφανώς δεν είναι σαν τη Nissan, μία μόνο σοβαρή εταιρία έχει βγάλει κανονικό αυτοκίνητο δρόμου με 4ψήφια ιπποδύναμη και το κόστος του είναι τρελό.
Ένα GT-R με 1000 άλογα δεν είναι ανάλογο μιας Veyron, είναι ένα πολύ εξειδικευμένο ημι-αγωνιστικό αυτοκίνητο, αυτοί που κάνουν τις μετατροπές αυτές ως τέτοια τα πουλάνε, όχι σαν GT-R με 1000 αντί για 580 ή όσα άλογα για καθημερινή χρήση.
ΥΓ. Κρίμα που αν και έχει βελτιωθεί τρελά από την παρουσίασή του (όπου ήταν ήδη εκπληκτικό), το GT-R ασχημαίνει ελαφρώς κάθε χρόνο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
ΥΓ. Κρίμα που αν και έχει βελτιωθεί τρελά από την παρουσίασή του (όπου ήταν ήδη εκπληκτικό), το GT-R ασχημαίνει ελαφρώς κάθε χρόνο.Το 2012 δεν θα έχει διαφορές εξωτερικά. Οταν έγινε το facelift -μάλλον εννοείς τον μπροστά προφυλακτήρα- είχαν ρίξει και τον αεροδυναμικό συντελεστή αν θυμάμαι καλά οπότε οι όποιες διαφορές εξωτερικά λογικά σχετίζονται και με αυτό.
-
Ναι, για τον εμπρός αλλά και για τον πίσω προφυλακτήρα λέω. Οι ενοχλητικές αλλαγές δεν έχουν σχέση με την αεροδυναμική, είναι αισθητικής φύσεως. Τώρα μιλάμε για την λεπτομέρεια, της λεπτομέρειας βέβαια.
-
Μια χαρά το βρίσκω. Δεν έχει την μαγεία μιας Ferrari ή την επιθετικότητα μιας Lamborghini, ούτε καν την διαχρονικότητα μιας Porsche αλλά είναι φανταστικό για τα λεφτά του.
-
Έτσι θυμάμαι να το είχε δικαιολογήσει η Nissan. Και επειδή δεν έχω αεροδυναμική σήραγγα σπίτι να το μετρήσω (+οτι είμαι καλόπιστος) το δέχομαι.
Μικρή σημασία έχει βέβαια.
-
Το νικελ και τα led λες να αλλάζουν την αεροδυναμική? Εγώ σχεδιαστικά το βρίσκω εκπληκτικό, απλώς σύγκρινα τις (πολύ μικρές) αλλαγές του f/l, τίποτα περισσότερο.
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Το νικελ και τα led λες να αλλάζουν την αεροδυναμική?Οχι.
Νόμιζα οτι σε χαλούσε η γωνία του μπροστά προφυλακτήρα που απο 'κάθετη' έγινε 'κυματιστή'.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
καλα ποσα αλογα το εχει φθασει το gtr?Eχει φτασει τα 1500
-
Τι να λεμε τωρα, το αμαξι 'μπισταει' , 'πουτσώνει' , που λεει και ενας φιλος μου, μια βολτα εαν πατε/σας πανε με δαυτο, θα νομιζετε οτι κανατε το καλυτερο σεξ της ζωης σας. Βγαζει ΠΑΛΑΒΗ αδρεναλινη το εργαλειο, ειδικα 'ξεκολημμενο'...
-
Ο χρήστης Κίκιζας Γρηγόρης έγραψε:
ειδικα 'ξεκολημμενο'...aka off-balance
-
Λύση:
1.066€ + http://www.zeleperformance.com/en/parts/nissan-r35-gtr/
-
ω ναι, ο καλύτερος από όλους
Nissan GT-R