-
Εδώ και λίγες μέρες έχω αποκτήσει ένα Duster 1.6 Laureate 105hp 4X4. Είναι το πρώτο μου 4Χ4 και προσπαθώ να το στρώσω με μικρές αποδράσεις έχοντας ως στόχο να του κάνω κάποια on road χιλιόμετρα προτού το βάλω σε χωμάτινες διαδρομές. Κριτήριο στην επιλογή μου ήταν να πάρω ένα αυτοκίνητο που να το χαρακτήριζε μια καλή σχέση αξίας τιμής (value for money). Και πιστεύω πως το Duster πληρεί αυτή την προϋπόθεση. Νομίζω πως είναι προτιμότερο από το να επέλεγα κάποιο πολύ ακριβότερο ευρωπαϊκό ή ιαπωνικό, το οποίο θα λυπόμουν να ταλαιπωρήσω σε κακοτράχηλους δρόμους. Εξάλλου είμαι της άποψης πως το αυτοκίνητο πρέπει να εξυπηρετεί τις ανάγκες μας και να μην είμαστε εμείς οι υπηρέτες του αυτοκινήτου. Υπάρχει ακόμα ένα renault, (clio της συζύγου) για το οποίο δεν θα 'λεγα ότι μας έχει ταλαιπωρήσει, συνεπώς δε δίστασα να προτιμήσω πάλι κάποιο αυτοκίνητο που προέρχεται από το ίδιο group. Σαν κυνηγός θέλω ένα αυτοκίνητο που να μη με φοβίζει ότι θα τα βρει σκούρα στην πρώτη δυσκολία που θα συναντήσει και θα με κάνει να αισθάνομαι πιο ασφαλής στις off road αποδράσεις μου, με αποτέλεσμα να μη με ψάχνουν σε καμιά ερημιά.
Μόλις διαβάσω όλες τις δημοσιεύσεις και μόλις αποκτήσω εμπειρίες απο την συμβίωση με το αυτοκίνητο θα φροντίσω να σας τις μεταφέρω, αλλά ελπίζω και σεις με τη σειρά σας να μου λύσετε τις τυχόν απορίες που θα ΄χω. -
Καλορίζικο με πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Σου εύχομαι να το ευχαριστηθείς όσο το δυνατό περισσότερο
-
Ο χρήστης kosnear έγραψε:
Καλορίζικο με πολλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. Σου εύχομαι να το ευχαριστηθείς όσο το δυνατό περισσότεροΝα 'σαι καλά. Σ' ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια.
-
Να σου ευχηθω κι εγω καλοριζικο το αυτοκινητο.Και να σου δωσω και μια συμβουλη αφου βγαινεις και εξω απο την ασφαλτο.Οταν θα ερθει η ωρα να αλλαξεις λαστιχα,να επιλεξεις κατι σε πιο off road.Μεγαλυτερη αντοχη και καλυτερη συμπεριφορα σε πετρες και λασπες.
-
Ο χρήστης d_usterakias έγραψε:
αλλά ελπίζω και σεις με τη σειρά σας να μου λύσετε τις τυχόν απορίες που θα ΄χω.Είσαι ο πρώτος με βενζινοκινητο εδω μέσα πάντως
Καλορίζικο με πολλα απροβληματιστα κι ασφαλη χιλιόμετρα -
Τα 1.6 βενζίνη έχουν πλέον 1.500 έκπτωση.
Οπότε ένα 4χ4 laureate το βρίσκει κάποιος κάτω από 15 χωρίς μεταλλικό και τέλη/πινακίδες. Οπότε στα 15.500-16 και με αυτά. -
Καλοτάξιδο με ασφαλή χιλιόμετρα. Καλά κυνήγια εύχομαι και να το πάς παντού, δε κολώνει το εργαλείο. Κασονόσκυλο έχεις κάτι στα υπόψιν ?
-
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε d_usterakias με εκατοντάδες χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. 'Καλολέρωτο' στα βουνά και τις λάσπες. Να μην το πλένεις συχνά
Ερώτηση. Κυνηγάς τριχωτό ή φτερωτό;
Τώρα τελευταία έπεσε στο μάτι μου έκδοση με LPG. Δεν ξέρω αν θα το φέρουν στην Ελλάδα ή δεν υπάρχει περίπτωση. Πάντως είνα από τη μαμά από ότι θυμάμαι το σύστημα με κατανάλωση γύρω στα 10 λίτρα/100 χιλ. Οπότε με 0,85 το λίτρο (περίπου) για LPG μια χαρά οικονομία βγαίνει. -
Ο χρήστης Εαβίτης έγραψε:
Να σου ευχηθω κι εγω καλοριζικο το αυτοκινητο.Και να σου δωσω και μια συμβουλη αφου βγαινεις και εξω απο την ασφαλτο.Οταν θα ερθει η ωρα να αλλαξεις λαστιχα,να επιλεξεις κατι σε πιο off road.Μεγαλυτερη αντοχη και καλυτερη συμπεριφορα σε πετρες και λασπες.Σ' ευχαριστώ πολύ. Η συμβουλή σου δεκτή, θα τη λάβω σοβαρά υπ΄όψη μου, όταν έρθει εκείνη η ώρα.
-
[/quote]Είσαι ο πρώτος με βενζινοκινητο εδω μέσα πάντως
Καλορίζικο με πολλα απροβληματιστα κι ασφαλη χιλιόμετρα [/quote]Ευχαριστώ για τις ευχές. Δεν ξέρω αν είμαι ο μόνος βενζινοκίνητος εδω μέσα, γιατί δεν έχω διαβάσει ακόμη όλες τις δημοσιεύσεις, αλλα για να το λες έτσι θα ΄ναι.
Ελπίζω να μην είμαι σαν τη μύγα μες στο γάλα. Πάντως η επιλογή του κινητήρα ακόμα και τώρα είναι ένα θέμα που με πονάει δεν ξέρω αν έπρεπε να ΄χα προτιμήσει το diesel. Πάντως για την τιμή του πετρελαίου δεν νομίζω πως θα παραμείνει εκεί με την αύξηση των ντιζελοκίνητων, (βλέπεις στην Ελλάδα ζούμε). Αντιθέτως η ροπή του ντιζελοκινητήρα είναι κάτι που θα το ΄θελα πολύ και όταν το σκέφτομαι με λυπεί. Για το θέμα κατανάλωση μάλλον θα μας απασχολήσει στην πορεία.
-
Ο χρήστης panpat έγραψε:
Καλοτάξιδο με ασφαλή χιλιόμετρα. Καλά κυνήγια εύχομαι και να το πάς παντού, δε κολώνει το εργαλείο. Κασονόσκυλο έχεις κάτι στα υπόψιν ?Ευχαριστώ φίλε, για κασονόσκυλο δεν ξέρω προσωπικά, αλλά θα ρωτήσω κάνα γνωστό και θα σε ενημερώσω.
-
Ο χρήστης Dusterix έγραψε:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε d_usterakias με εκατοντάδες χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. 'Καλολέρωτο' στα βουνά και τις λάσπες. Να μην το πλένεις συχνά
Ερώτηση. Κυνηγάς τριχωτό ή φτερωτό;
Τώρα τελευταία έπεσε στο μάτι μου έκδοση με LPG. Δεν ξέρω αν θα το φέρουν στην Ελλάδα ή δεν υπάρχει περίπτωση. Πάντως είνα από τη μαμά από ότι θυμάμαι το σύστημα με κατανάλωση γύρω στα 10 λίτρα/100 χιλ. Οπότε με 0,85 το λίτρο (περίπου) για LPG μια χαρά οικονομία βγαίνει.Ευχαριστώ φίλε, για κάνα φτερωτό πάω μα μάλλον πιο πολύ όχι για το αποτέλεσμα αλλά για την απόδραση, την περιπέτεια και τη βόλτα στο βουνό. Άρα μην αναμένεις φοβερά κατορθώματα και επιδόσεις, πιο πολύ λειτουργεί αγχολυτικά το κυνήγι για μένα.
Δεν έχω ακούσει για τη συγκεκριμένη έκδοση, όμως ακούγεται να ΄χει ενδιαφέρον. Πιστεύω ότι αξίζει κάποια στιγμή να το δούμε, όμως σε πρώτη φάση θα στηρίξω την επιλογή μου χωρίς να ψαχτώ για τοποθέτηση LPG.
-
Ο χρήστης manos_k έγραψε:
Καλή Χρονιά και απο εμένα, γεμάτη υγεία και χαρά!
Πριν 4 μέρες παρέλαβα κι εγώ το δικό μου Duster 1.6 16V 105 hp 4χ4 Laureate Λευκό
(Φωτογραφίες θα βρείτε εδώ: www.duster.tk , για να τις δείτε καλύτερα πατήστε το Slideshow)Ο συναγερμός που μου έχουν βάλει είναι ο meta system που όπως μου είχαν πει είναι αυτός που προτείνει η ίδια η dacia (αυτό δεν το έχω επαληθεύσει). Υπάρχει άλλος που του έχουν βάλει τον ίδιο;
Νομίζω χρειάζεται μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για να ζητήσω ένα τηλεκοντρόλ τελικά...Kι εμένα ο συναγερμός που μου έκαναν δώρο αυτός ο ίδιος ήταν (Meta System) αλλά μου έδωσαν και 2 τηλεκοντρόλ. Απο το κλειδί με τα 2 κουμπάκια κλειδώνει μόνο χωρίς να μπαίνει ο συναγερμός, αυτός ενεργοποιείται και απενεργοποιείτε απο τα 2 τηλεκοντρόλ.
Υπαρχει και αλλος βενζινοκινητος απο πανω, ο φιλος manos_k
-
-
Αν κάποιον τον ενδιαφέρει το σημερινό Autobild έχει δοκιμή το 1.5 DCi 4x4.
-
Για το LPG που ανέφερα παραπάνω.
Δε θυμάμαι σε ποιο site το διάβασα στο εξωτερικό, αλλά το βρήκα και σε δικά μας.http://www.gocar.gr/news/new-models/628 ... r_LPG.html
-
Πρέπει να το είχαμε δημοσιεύσει κ εδώ. Πάντως η μόνη σκέψη για προσθήκη έκδοσης που υπήρχε για Ελλάδα ήταν 1.5 DCi 90 hp 4x2 αλλά προς το παρόν απ'ότι μαθαίνω αγνοείται η τύχη της.
Προσωπικά πιστεύω ότι με το σύστημα φορολόγησης της Ελλάδας η PGA πρέπει να πάψει να φέρνει το 1.6 εντελώς (υψηλά τέλη, τεκμήρια συγκριτικά με το 1.5 κλπ κλπ) και να φέρει όλη τη γκάμα σε 1.5 dci, δηλαδή 1.5 dci 90 4x2,1.5 dci 90 4x4,1.5 dci 110 4x2, 1.5 dci 110 4x4.
Στις μεγάλες ευρωπαικές αγορές ένα 1.5 dci 90 4x2 ξεκινάει κάτω από 14.500 μια χαρά τιμή για αυτά που προσφέρει. Και με ρύπους από 130g.
-
Η ισως καλυτερα να βαλουν τον πιο συγχρονο 1,6 του τωρινου Megane/Fluence. Δεν μπορουν να μην εχουν βενζινοκινητηρα στη γκαμα τους.
Σε χωρες που τα Logan/Sandero ηταν τα παρακατιανα, το Duster ηταν ο Δουρειος Ιππος για την 'νεα' φημη της Dacia!!!Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης d_usterakias έγραψε:
Καλορίζικο και καλοτάξιδο φίλε d_usterakias με εκατοντάδες χιλιάδες απροβλημάτιστα χιλιόμετρα. 'Καλολέρωτο' στα βουνά και τις λάσπες. Να μην το πλένεις συχνά
Ερώτηση. Κυνηγάς τριχωτό ή φτερωτό;
Τώρα τελευταία έπεσε στο μάτι μου έκδοση με LPG. Δεν ξέρω αν θα το φέρουν στην Ελλάδα ή δεν υπάρχει περίπτωση. Πάντως είνα από τη μαμά από ότι θυμάμαι το σύστημα με κατανάλωση γύρω στα 10 λίτρα/100 χιλ. Οπότε με 0,85 το λίτρο (περίπου) για LPG μια χαρά οικονομία βγαίνει.Ευχαριστώ φίλε, για κάνα φτερωτό πάω μα μάλλον πιο πολύ όχι για το αποτέλεσμα αλλά για την απόδραση, την περιπέτεια και τη βόλτα στο βουνό. Άρα μην αναμένεις φοβερά κατορθώματα και επιδόσεις, πιο πολύ λειτουργεί αγχολυτικά το κυνήγι για μένα.
υπάρχουν και άλλα σπορ βουνού με τα ίδια αγχολυτικά αποτελέσματα και πολύ καλύτερα για την υγεία του χομπίστα και της πανίδας.
ψάξτο λίγο.ποδήλατο έχει δοκιμάσει να βάλει κανείς όρθιο με τα πίσω καθίσματα κάτω?
-
Ο χρήστης wannabe έγραψε:
[υπάρχουν και άλλα σπορ βουνού με τα ίδια αγχολυτικά αποτελέσματα και πολύ καλύτερα για την υγεία του χομπίστα και της πανίδας.
ψάξτο λίγο.ποδήλατο έχει δοκιμάσει να βάλει κανείς όρθιο με τα πίσω καθίσματα κάτω?
Καταλαβαίνω απόλυτα τι θες να πεις, και το πετυχαίνεις με κομψό τρόπο.
Δεν πρόσεξες όμως πως δε έχω ως αυτοσκοπό το αποτέλεσμα αλλά την ευκαιρία για τα υπόλοιπα. Πιστεύω πως με δικό μου αυτοκίνητο, έστω και μόνος μου, θα κάνω τις αποδράσεις που θα θέλω και θα με ευχαριστούν. Βλέπεις αν σκεπτόμασταν όπως εσύ ή ήμασταν λίγο διαλακτικοί όπως εγώ, ίσως να μην περνούσαμε ότι συμβαίνει στις μέρες μας, διότι θα είχαμε άλλη νοοτροπία.Δεν ξέρω αν χωράει όρθιο το ποδήλατο (ανάλογα των διαστάσεων), όμως δε νομίζω πως δε θα λερώσει το αυτοκίνητο ούτε ξέρω αν είναι τόσο ασφαλές για τους επιβαίνοντες, για αυτό υπάρχουν λύσεις που είναι προσαρμόσιμες με την ανάγκη του καθενός.
Dacia Duster