Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    citroen c4 2.0 vs ανταγωνισμός
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. citroen c4 2.0 vs ανταγωνισμός
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 4 / 4
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    29
    68
    19
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • M
      markvag last edited by

      Ο χρήστης beachbum έγραψε:

      Tι γίνεται έτσι και χρειαστεί format εγώ φοβάμαι...

      Να δώ μηχανικό να διαβάζει σε prinout hex dump απο το αυτοκίνητο και τι στον κόσμο

      Μετά θα σου (μας) έρθει και ο λογαριασμός και θα σου (μας) κοπεί το γέλιο...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • N
        n_olympios last edited by

        Η ψηφοφορία είναι στημένη. Η ψήφος μου για τη C4 δε μέτρησε 3 φορές, καθώς ώφειλε. Μα καλά, κι εδώ παράγκα?

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          spiros19 last edited by

          Ο χρήστης markvag έγραψε:

          Tι γίνεται έτσι και χρειαστεί format εγώ φοβάμαι...

          Να δώ μηχανικό να διαβάζει σε prinout hex dump απο το αυτοκίνητο και τι στον κόσμο

          Μετά θα σου (μας) έρθει και ο λογαριασμός και θα σου (μας) κοπεί το γέλιο...

          Ναι αλλα φαντασου! θα γραφουμε μονοι μας σε Java,C++ η οτι αλλο θελουμε εμεις οι κομπιουτεραδες το 'προγραμμα' για το αμαξι μας!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • M
            meco last edited by

            Ο χρήστης lkar έγραψε:

            Δεν είναι κάτι το φοβερό;
            Ναι. Αυτός ο κινητήρας δεν κάνει τίποτα από αυτά που υπόσχεται.

            Ούτε είναι απαραίτητο να πηγαίνεις 'κόφτες' συνέχεια το Type R, ρώτα και τον ιδιοκτήτη συμφορουμά να σου πει Ότι αποδίδει στις 8-9σαλ δεν σημαίνει ότι δεν πηγαίνει με 40 και 1.000σαλ

            Δεν είπα ότι ο κινητήρας του TypeR δεν αποδίδει στις χαμηλές στροφές. Το αντίθετο ισχύει, θα έλεγα. Αν σκεφτείς ότι είναι τόσο πολύστροφος, χαμηλά έχει αρκετή δύναμη. Πολύ λιγότερη όμως από το Golf που είναι turbo.
            Με το ' πηγαίνει 'κόφτες' ' εννοούσα ότι το TypeR απευθύνεται σε κάποιον που θέλει ένα αυτοκίνητο μόνο για να πηγαίνει γρήγορα και να στρίβει και όλα τα υπόλοιπα, τον αφήνουν αδιάφορο.
            Αυτός ΠΡΕΠΕΙ να επιλέξει TypeR. Εγώ προτιμώ να κάνω μερικές υποχωρήσεις (όχι και πολλές από ότι έχω καταλάβει μέχρι στιγμής) και να 'επιλέξω' Golf Gti σαν ένα πιο oλοκληρωμένο σύνολο.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • L
              lkar last edited by

              Ο χρήστης meco έγραψε:

              Ναι. Αυτός ο κινητήρας δεν κάνει τίποτα από αυτά που υπόσχεται.

              http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2809&part=1

              Εμένα τουλάχιστον μια χαρά μου φαίνονται αυτά τα νούμερα. Οι ρεπρίζ είναι θέμα κιβωτίου, βάρους, ροπής, ευστροφίας, αδράνειας, απόκρισης και άλλων παραγόντων.

              Anyway, ξεφεύγουμε (πάλι ) υπάρχει στα τεχνικά θέμα για τον Wankel και σε λίγες μέρες λογικά θα υπάρχουν και μετρήσεις του GTI, όπου λογικά επίσης εξαιτίας του turbo θα είναι πιο γρήγορο από τα περισσότερα.

              Ενδεικτικά τα 80-110 με 3η είναι για το A3 TFSI (Haldex) 3,4 για το Astra 3,5 και το Megane 3

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kpsig moderator last edited by

                Αν και ξεφεύγω, RX-8 λόγω εμφάνισης μέσα έξω, καθαρά ιαπωνικής προέλευσης, πίσω κίνησης και τεχνολογίας.
                Από χάτσμπακ, κανένα από τα παραπάνω καθώς παραείναι ¨μαλακά' για τα γούστα μου.
                CTR σαφέστατα, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ δεν πρέπει να οδηγείται στους κόφτες για να αποδίδει!!! Όποιος το λέει απλά βάζω στοίχημα ότι δεν το έχει οδηγήσει.
                Προσωπικά, εγώ μάλλον δεν θα άλλαζα την απόκριση και το νεύρο του με τη χαλαρότητα και τη ροπάρα (αναμφισβήτητα) ενός μοτέρ όπως του Ρενώ και του Γκόλφ.
                Για την παραπάνω κατάταξη ψηφίζω Γκόλφ (και την επόμενη μέρα σκληρότερα σάιλεντ μπλοκς ) λόγω τουρμπίνας και συμπεριφοράς φρένων/σασί και μεταπωλητικής αξίας.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • G
                  gskarmou last edited by

                  1 øÞöïò óôï Áóôñá áðï ìÝíá áñêåß íá åßíáé ôï ôïýñìðï ìå ôçí Çë.Åë.ÁíÜñôçóç ..

                  áëëßùò èá ðÞãáéíå Ãêüëö

                  Åêôüò óõíáãùíéóìïý RX-8 êáé Civic CTR

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • T
                    trelovet last edited by

                    Ειναι η πρώτη φορά που ένα Golf προηγείται σε κάποια ψηφοφορία ή κάνω λάθος? Αντε καλή αρχή !!!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης trelovet έγραψε:
                      Ειναι η πρώτη φορά που ένα Golf προηγείται σε κάποια ψηφοφορία ή κάνω λάθος? Αντε καλή αρχή !!!

                      There is a PROGRESS.....!

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • First post
                        Last post
                      • 1
                      • 2
                      • 3
                      • 4
                      • 4 / 4
                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΕΛΛΑΔΑ
                        • ΚΟΣΜΟΣ
                        • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                        • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                        • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • TEST
                        • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                        • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                        • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                      • VIDEO
                        • 4TTV
                        • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CANDID CAMERA
                      • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΛΕΞΙΚΟ
                      • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                        • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                        • FORMULA 1
                        • WRC
                        • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4T CLASSIC
                        • ΜΟΝΤΕΛΑ
                        • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                        • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                        • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                      • ΑΓΟΡΑ
                        • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                        • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                        • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                      • 2ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • CLASSIC
                      • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                      • MENU
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • 4ΤΡΟΧΟΙ
                      • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                      • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                      • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                      • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                      • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                      • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                      • ΚΟΚ

                      logo footer

                      coty











                      • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                      • ΑΓΩΝΕΣ
                      • ΔΟΚΙΜΕΣ
                      • CLASSIC
                      • ΤΙΜΕΣ
                      • VIDEO
                      • FORUM
                      4T FORUM
                      4T LIBRARY
                      • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                      • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                      • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                      • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                      Powered by nxcode.gr