-
Ο χρήστης beachbum έγραψε:
Tι γίνεται έτσι και χρειαστεί format εγώ φοβάμαι...
Να δώ μηχανικό να διαβάζει σε prinout hex dump απο το αυτοκίνητο και τι στον κόσμο
Μετά θα σου (μας) έρθει και ο λογαριασμός και θα σου (μας) κοπεί το γέλιο...
-
Η ψηφοφορία είναι στημένη. Η ψήφος μου για τη C4 δε μέτρησε 3 φορές, καθώς ώφειλε. Μα καλά, κι εδώ παράγκα?
-
Ο χρήστης markvag έγραψε:
Tι γίνεται έτσι και χρειαστεί format εγώ φοβάμαι...
Να δώ μηχανικό να διαβάζει σε prinout hex dump απο το αυτοκίνητο και τι στον κόσμο
Μετά θα σου (μας) έρθει και ο λογαριασμός και θα σου (μας) κοπεί το γέλιο...
Ναι αλλα φαντασου! θα γραφουμε μονοι μας σε Java,C++ η οτι αλλο θελουμε εμεις οι κομπιουτεραδες το 'προγραμμα' για το αμαξι μας!
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν είναι κάτι το φοβερό;
Ναι. Αυτός ο κινητήρας δεν κάνει τίποτα από αυτά που υπόσχεται.Ούτε είναι απαραίτητο να πηγαίνεις 'κόφτες' συνέχεια το Type R, ρώτα και τον ιδιοκτήτη συμφορουμά να σου πει Ότι αποδίδει στις 8-9σαλ δεν σημαίνει ότι δεν πηγαίνει με 40 και 1.000σαλ
Δεν είπα ότι ο κινητήρας του TypeR δεν αποδίδει στις χαμηλές στροφές. Το αντίθετο ισχύει, θα έλεγα. Αν σκεφτείς ότι είναι τόσο πολύστροφος, χαμηλά έχει αρκετή δύναμη. Πολύ λιγότερη όμως από το Golf που είναι turbo.
Με το ' πηγαίνει 'κόφτες' ' εννοούσα ότι το TypeR απευθύνεται σε κάποιον που θέλει ένα αυτοκίνητο μόνο για να πηγαίνει γρήγορα και να στρίβει και όλα τα υπόλοιπα, τον αφήνουν αδιάφορο.
Αυτός ΠΡΕΠΕΙ να επιλέξει TypeR. Εγώ προτιμώ να κάνω μερικές υποχωρήσεις (όχι και πολλές από ότι έχω καταλάβει μέχρι στιγμής) και να 'επιλέξω' Golf Gti σαν ένα πιο oλοκληρωμένο σύνολο. -
Ο χρήστης meco έγραψε:
Ναι. Αυτός ο κινητήρας δεν κάνει τίποτα από αυτά που υπόσχεται.
http://www.4troxoi.gr/news/closeup.php?id=2809&part=1
Εμένα τουλάχιστον μια χαρά μου φαίνονται αυτά τα νούμερα. Οι ρεπρίζ είναι θέμα κιβωτίου, βάρους, ροπής, ευστροφίας, αδράνειας, απόκρισης και άλλων παραγόντων.
Anyway, ξεφεύγουμε (πάλι ) υπάρχει στα τεχνικά θέμα για τον Wankel και σε λίγες μέρες λογικά θα υπάρχουν και μετρήσεις του GTI, όπου λογικά επίσης εξαιτίας του turbo θα είναι πιο γρήγορο από τα περισσότερα.
Ενδεικτικά τα 80-110 με 3η είναι για το A3 TFSI (Haldex) 3,4 για το Astra 3,5 και το Megane 3
-
Αν και ξεφεύγω, RX-8 λόγω εμφάνισης μέσα έξω, καθαρά ιαπωνικής προέλευσης, πίσω κίνησης και τεχνολογίας.
Από χάτσμπακ, κανένα από τα παραπάνω καθώς παραείναι ¨μαλακά' για τα γούστα μου.
CTR σαφέστατα, ΚΑΙ ΒΕΒΑΙΩΣ δεν πρέπει να οδηγείται στους κόφτες για να αποδίδει!!! Όποιος το λέει απλά βάζω στοίχημα ότι δεν το έχει οδηγήσει.
Προσωπικά, εγώ μάλλον δεν θα άλλαζα την απόκριση και το νεύρο του με τη χαλαρότητα και τη ροπάρα (αναμφισβήτητα) ενός μοτέρ όπως του Ρενώ και του Γκόλφ.
Για την παραπάνω κατάταξη ψηφίζω Γκόλφ (και την επόμενη μέρα σκληρότερα σάιλεντ μπλοκς ) λόγω τουρμπίνας και συμπεριφοράς φρένων/σασί και μεταπωλητικής αξίας. -
1 øÞöïò óôï Áóôñá áðï ìÝíá áñêåß íá åßíáé ôï ôïýñìðï ìå ôçí Çë.Åë.ÁíÜñôçóç ..
áëëßùò èá ðÞãáéíå Ãêüëö
Åêôüò óõíáãùíéóìïý RX-8 êáé Civic CTR
-
Ειναι η πρώτη φορά που ένα Golf προηγείται σε κάποια ψηφοφορία ή κάνω λάθος? Αντε καλή αρχή !!!
-
Ο χρήστης trelovet έγραψε:
Ειναι η πρώτη φορά που ένα Golf προηγείται σε κάποια ψηφοφορία ή κάνω λάθος? Αντε καλή αρχή !!!There is a PROGRESS.....!
citroen c4 2.0 vs ανταγωνισμός