-
Ο χρήστης mikegr έγραψε:
Σ ενα περιοδικο στο εξωφυλλο χτες που ειδα κατα τυχη ειχε ενα RX-7 με ν8 μοτερ...Βλασφημια! Προτεινω να σε αποβαλουμε απο το τοπικ!
Δεν υπαρχει μεγαλυτερη αμαρτια για rotorhead απο το να μιλανε για swap με παλινδρομικα...
-
Ο χρήστης Constantine M έγραψε:
Θελω ομως να επικεντρωθουμε στη ιστορια των Wankel και τα Rx-7 και οχι τοσο στις εμπειριες με αυτα.Θελω ομως να εχουμε μια ομορφη συζητηση χωρις να απαξιωνουμε κουβεντες οι οποιες δεν εχουν καν συζητηθει καν.Αφου το θετεις ετσι ας ξεκινησουμε με την καρδια του rx7, τον βανκελ κινητηρα.
Συγγνωμη αν γινομαι μπαναλ, αλλα ειλικρινα δεν εχω βρει καλυτερο αρθρο απο αυτο της wikipedia
Αξιζει να το διαβασετε για να δειτε την ιστορια και την εξελιξη. -
Το εχω διαβασει αρκετες φορες αυτο το αρθρο και μπορω να πω ειναι αρκετα ενδιαφερον.Ομως εχω βρει ενα αρκετα καλυτερο και πιο ποιοτικο αρθρο το οποιο εχει να κανει με την μελετη και την λειτουργια του κινητηρα πιο επιστημονικα.Δεν ξερω ο βανκελ ειναι ενα αρκετα παρεξηγημενο μοτερ παρα τα θετικα που το περιβαλουν.Δυστυχως η περεταιρω εξελιξη του ειναι αρκετα δυσκολη για αυτο και η καρδια του βανκελ κυριως οι ροτορες και τα housing παραμενουν ιδια,για αυτο και η εξελιξη του βασιζεται στα περιφεριακα μερη του κινιτηρα.Θα ψαξω και θα βρω το συγκεκριμενο αρθρο να το ανεβασω να δειτε!!
-
O Wankel έχει το εγγενές πρόβλημα του κακοσχηματισμένου θαλάμου καύσης αλλά έχει το επίσης εγγενές πλεονέκτημα της μεγάλης συγκέντρωσης ισχύος. Δηλάδή μπορεί να αποδώσει μεγάλη ισχύ για το μέγεθος του κινητήρα. Είναι πιστεύω ο ιδανικός κινητήρας εσωτερικής καύσης για range extended ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπου ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε κάποια ανάγκη οπότε πρέπει να είναι συμπαγής, ελαφρύς και να αποδίδει ικανοποιητικά ακόμα και αν καίει αρκετά.
Η Αυστριακή AVL εξελίσσει έναν wankel ειδικά σχεδιασμένο για αυτή τη χρήση, σαφώς καταλληλότερος από τους 4κύλινδρους των Volt/Ampera και karma. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ (AVL wankel range extender για ηλεκτρικά αυτοκίνητα) και εδώ (Audi A1 e-tron)
-
ο βανκελ ειναι ενα αρκετα παρεξηγημενο μοτερ παρα τα θετικα που το περιβαλουν
Χωλαίνει σε βασικά ζητήματα σε σχέση με τον πανάρχαιο παλινδρομικό, κυρίως ειδική κατανάλωση και μακροζωία. Δεν βλέπω να αλλάζουν αυτά στο άμεσο μέλλον, από την αρχή που βγήκε συνεχώς μετριάζονται αυτά τα μειονεκτήματα αλλά δεν εξαλείφονται ποτέ.
-
Στις αγγελειες παιζουν πολλα αλλα ειναι κωλοφτιαγμενα. Αξιζουν αραγε ή ειναι για τα σκουπιδια?
Mazda RX-7