Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Mazda RX-7
    1. Home
    2. Κατασκευαστές και Μοντέλα
    3. Mazda RX-7
    • 1
    • 2
    • 2 / 2
    Κατασκευαστές και Μοντέλα
    13
    25
    455
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      cosmo-mike last edited by

      Ο χρήστης mikegr έγραψε:
      Σ ενα περιοδικο στο εξωφυλλο χτες που ειδα κατα τυχη ειχε ενα RX-7 με ν8 μοτερ...

      Βλασφημια! Προτεινω να σε αποβαλουμε απο το τοπικ!

      Δεν υπαρχει μεγαλυτερη αμαρτια για rotorhead απο το να μιλανε για swap με παλινδρομικα...

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        cosmo-mike last edited by

        Ο χρήστης Constantine M έγραψε:
        Θελω ομως να επικεντρωθουμε στη ιστορια των Wankel και τα Rx-7 και οχι τοσο στις εμπειριες με αυτα.Θελω ομως να εχουμε μια ομορφη συζητηση χωρις να απαξιωνουμε κουβεντες οι οποιες δεν εχουν καν συζητηθει καν.

        Αφου το θετεις ετσι ας ξεκινησουμε με την καρδια του rx7, τον βανκελ κινητηρα.
        Συγγνωμη αν γινομαι μπαναλ, αλλα ειλικρινα δεν εχω βρει καλυτερο αρθρο απο αυτο της wikipedia
        Αξιζει να το διαβασετε για να δειτε την ιστορια και την εξελιξη.

        http://en.wikipedia.org/wiki/Mazda_Wankel_engine

        1 Reply Last reply Reply Quote 1
        • C
          constantine-m last edited by

          Το εχω διαβασει αρκετες φορες αυτο το αρθρο και μπορω να πω ειναι αρκετα ενδιαφερον.Ομως εχω βρει ενα αρκετα καλυτερο και πιο ποιοτικο αρθρο το οποιο εχει να κανει με την μελετη και την λειτουργια του κινητηρα πιο επιστημονικα.Δεν ξερω ο βανκελ ειναι ενα αρκετα παρεξηγημενο μοτερ παρα τα θετικα που το περιβαλουν.Δυστυχως η περεταιρω εξελιξη του ειναι αρκετα δυσκολη για αυτο και η καρδια του βανκελ κυριως οι ροτορες και τα housing παραμενουν ιδια,για αυτο και η εξελιξη του βασιζεται στα περιφεριακα μερη του κινιτηρα.Θα ψαξω και θα βρω το συγκεκριμενο αρθρο να το ανεβασω να δειτε!!

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • T
            techadmin admin last edited by

            O Wankel έχει το εγγενές πρόβλημα του κακοσχηματισμένου θαλάμου καύσης αλλά έχει το επίσης εγγενές πλεονέκτημα της μεγάλης συγκέντρωσης ισχύος. Δηλάδή μπορεί να αποδώσει μεγάλη ισχύ για το μέγεθος του κινητήρα. Είναι πιστεύω ο ιδανικός κινητήρας εσωτερικής καύσης για range extended ηλεκτρικά αυτοκίνητα, όπου ο κινητήρας θα χρησιμοποιηθεί μόνο σε κάποια ανάγκη οπότε πρέπει να είναι συμπαγής, ελαφρύς και να αποδίδει ικανοποιητικά ακόμα και αν καίει αρκετά.

            Η Αυστριακή AVL εξελίσσει έναν wankel ειδικά σχεδιασμένο για αυτή τη χρήση, σαφώς καταλληλότερος από τους 4κύλινδρους των Volt/Ampera και karma. Περισσότερα μπορείτε να διαβάσετε εδώ (AVL wankel range extender για ηλεκτρικά αυτοκίνητα) και εδώ (Audi A1 e-tron)

            1 Reply Last reply Reply Quote 1
            • D
              dstou last edited by

              ο βανκελ ειναι ενα αρκετα παρεξηγημενο μοτερ παρα τα θετικα που το περιβαλουν

              Χωλαίνει σε βασικά ζητήματα σε σχέση με τον πανάρχαιο παλινδρομικό, κυρίως ειδική κατανάλωση και μακροζωία. Δεν βλέπω να αλλάζουν αυτά στο άμεσο μέλλον, από την αρχή που βγήκε συνεχώς μετριάζονται αυτά τα μειονεκτήματα αλλά δεν εξαλείφονται ποτέ.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • M
                mikegr last edited by

                Στις αγγελειες παιζουν πολλα αλλα ειναι κωλοφτιαγμενα. Αξιζουν αραγε ή ειναι για τα σκουπιδια?

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • First post
                  Last post
                • 1
                • 2
                • 2 / 2
                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΕΛΛΑΔΑ
                  • ΚΟΣΜΟΣ
                  • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                  • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                  • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • TEST
                  • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                  • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                  • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                • VIDEO
                  • 4TTV
                  • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CANDID CAMERA
                • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΛΕΞΙΚΟ
                • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                  • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                  • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                  • FORMULA 1
                  • WRC
                  • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                  • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4T CLASSIC
                  • ΜΟΝΤΕΛΑ
                  • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                  • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                  • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                • ΑΓΟΡΑ
                  • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                  • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                  • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                • 2ΤΡΟΧΟΙ
                  • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                  • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                  • ΑΓΩΝΕΣ
                  • CLASSIC
                • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                • MENU
                • ΤΙΜΕΣ
                • 4ΤΡΟΧΟΙ
                • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                • ΚΟΚ

                logo footer

                coty











                • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                • ΑΓΩΝΕΣ
                • ΔΟΚΙΜΕΣ
                • CLASSIC
                • ΤΙΜΕΣ
                • VIDEO
                • FORUM
                4T FORUM
                4T LIBRARY
                • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                Powered by nxcode.gr