-
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Μάλιστα... Δεν κατάλαβα ακριβώς όμως πως δουλεύει...επιλέγεις μεγαλύτερη σχέση και μετά πατάς γκάζι ώστε να γίνεται σιγά σιγά σύμπλεξη;Πως δουλεύει δεν ξέρω. Βάζεις μπρος και χωρίς συμπλέκτη βάζεις 1η...ξεκινάς πατώντας γκάζι (σαν παπί) και πάλι χωρίς συμπλέκτη βάζεις 2α, 3η κοκ.
Αυτό που δεν θυμάμαι είναι αν πρέπει να πεφτουν οι στροφές για να κατεβάσεις. -
Ο χρήστης D-Jet έγραψε:
Αυτόματο κιβώτιο δεν υπήρχε, και δεν ταιριάζει απο κάτι άλλο. Υπήρχε όμως, μέχρι τις αρχές του '80 ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης που ήταν πολύ δημοφιλής. Ήταν στην ουσία ο συνδυασμός του συμβατικού συμπλέκτη του 2CV με έναν φυγοκεντρικό (με καμπάνα και δακτύλιο με σιαγώνες-σχεδόν όπως στα σκούτερ). Το πεντάλ και όλος ο μηχανισμός παρέμενε, αλλά ο λόγος να τον χρησιμοποιήσει κανείς ήταν μόνο σε 'άγρια' κατεβάσματα, σε οποιεσδήποτε άλλες συνθήκες ο φυγοκεντρικός αρκούσε. Επίσης, απο ό,τι λένε, επαρκεί και με το παραπάνω για την κτηνώδη ροπή του deux-a-plat...
Είναι σχετικά εύκολος να τον βρείς μεταχειρισμένο έξω, σετ επισκευής υπάρχουν καινούριακαι το μόνο που αλλάζει είναι το βολάν, δε χρειάζεται επεμβάσεις στο κιβώτιο ή άλλες μυστήριες μετατροπές.Μάλιστα... Δεν κατάλαβα ακριβώς όμως πως δουλεύει...επιλέγεις μεγαλύτερη σχέση και μετά πατάς γκάζι ώστε να γίνεται σιγά σιγά σύμπλεξη; Η εγκατάσταση είναι εύκολη;
Ευχαριστώ, Αγγελε...Α 110 ΑLPINE, γιατί να κάνω πλάκα;
λίγο με μπέρδεψε το 'αυτόματο κιβώτιο' αυτό το σύστημα κάθε άλλο πάρα αυτόματο είναι,έμπαινε στα 2cv,dyane,και LN απλά δεν χρησιμοποιεί αμπραγιάζ και λειτουργεί όπως στα παπιά,αφήνεις γκάζι και αλλάζεις ταχύτητα,φυσικά στο παπί αν θέλεις κάνεις σούζα,στο 2cv μη περιμένεις κάτι τέτοιο.
αλλά αν θυμάμαι καλά (λέω αν,έχω και μια κάποια ηλικία)αυτή η μετατροπή απαιτεί και αλλαγή σασμάν λόγο διαφορετικής διαμέτρου μπριζντιρεκ που έχει ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης.
πάντως μια μικρή ερεύνα που έκανα σήμερα πήρα πληροφορίες ότι υπάρχει αυτό το σύστημα σε κάποιον στον Ασπρόπυργο και αν ενδιαφέρεσαι από τρίτη θα μάθω περισσότερες λεπτομέρειες,που,πόσο και αν εντέλει χρειάζεται αλλαγή το σασμάν. -
Βουαλά:
URL=http://imageshack.us/photo/my-images/337/trafficlutch.jpg/]
[/URL]Η στεφάνη ΑΜ 312-7b είναι προσαρμοσμένη στο βολάν, όπως και η καμπάνα ΑΜ 312-01a μέσω του ρουλεμάν. Γι αυτό δε μπορεί να μεταδώσει ροπή στον συμβατικό συμπλέκτη παρά μόνο όταν οι σιαγώνες της στεφάνης είναι σε σύμπλεξη.
Με τα παπιά δεν έχει καμία σχέση, εκεί ο συμπλέκτης είναι συμβατικός πολύδισκος με ένα μηχανισμό αντιβάρων αλλά μόνο για να τον ενεργοποιεί στις εκκινήσεις. Σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση τον χειριζόμαστε κανονικά σε κάθε πάτημα του λεβιέ ταχυτήτων (ως αναβάτες φυσικά, καταλαβαίνουμε τηε έλλειψη μανέτας συμπλέκτη, γι αυτό και συνηθίζεται να τον αποκαλούμε 'αυτόματο') και μπορούμε να απομοσυμπλέξουμε και να συμπλέξουμε κατά βούληση (γι αυτό και τα παπιά κάνουν σούζες πολύ ευκολότερα απο τα σκούτερ!).
Αυτό ακριβώς μπορεί να είναι το πρόβλημα για τον φίλο σου, Αλέξανδρε, για να αλλάξει ταχύτητα χωρίς πεντάλ συμπλέκτη θα πρέπει να πέσουν αρκετά οι στροφές του κινητήρα (με το βολάν των 8kg του 2CV είναι ένα θέμα!). Μπορούμε να μάθουμε πάντως, απο κάποιον που έχει τέτοιο αυτοκίνητο, πώς συμπεριφέρεται στην πράξη.
Αυτό που αλλάζει σίγουρα είναι το βολάν. Το πριζ-ντιρέκτ είναι ίδιας διαμέτρου με αυτό του συμβατικού συμπλέκτη, αλλά δεν ξέρω αν είναι μακρύτερο (θα το δω σήμερα στο νεότερο βιβλίο ανταλλακτικών και θα σου πω). Επίσης το καρμπυρατέρ ήταν διαφορετικό, είχε ένα αμορτισέρ στον άξονα της πεταλούδας ώστε να αποτρέπει το απότομο κλείσιμό της (=πτώση στροφών=αποσύμπλεξη). Μάλλον όμως το συμβατικό καρμπυρατέρ μας βοηθάει πιο πολύ!
-
Ορίστε τι αξίζει αυτό το φόρουμ!!!!
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Ορίστε τι αξίζει αυτό το φόρουμ!!!!+1
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
!...Κατατοπιστικότατος... Σε ευχαριστώ, Άγγελε!
Δυστυχώς δεν έχει τη δυνατότητα να το χρησιμοποιήσει έτσι, φοβάμαι...
Σκεφτόμαστε και αυτή τη λύση
http://2cv-legende.com/2cv-electrique.php -
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Με τα παπιά δεν έχει καμία σχέση, εκεί ο συμπλέκτης είναι συμβατικός πολύδισκος με ένα μηχανισμό αντιβάρων αλλά μόνο για να τον ενεργοποιεί στις εκκινήσεις. Σε οποιαδήποτε άλλη κατάσταση τον χειριζόμαστε κανονικά σε κάθε πάτημα του λεβιέ ταχυτήτων (ως αναβάτες φυσικά, καταλαβαίνουμε τηε έλλειψη μανέτας συμπλέκτη, γι αυτό και συνηθίζεται να τον αποκαλούμε 'αυτόματο') και μπορούμε να απομοσυμπλέξουμε και να συμπλέξουμε κατά βούληση (γι αυτό και τα παπιά κάνουν σούζες πολύ ευκολότερα απο τα σκούτερ!).Έχεις δίκιο! Τώρα που τα ξαναθυμάμαι έτσι είναι!
Ωραίο βίντεο! (Και ο Μπετόβεν εξαιρετικός!)
Η μόνη μου ένσταση είναι ότι σε μια τέτοια μετατροπή θα λείπει ο χαρακτηριστικός θόρυβος του κινητήρα, αναπόσπαστο κομμάτι της γοητείας του αυτοκινήτου. Υποθέτω όμως ότι είναι κι αυτό μέρος του συμβιβασμού.
Άραγε μπορεί μια τέτοια μετατροπή να πάρει άδεια κυκλοφορίας κανονικά στην Ελλάδα; -
A, Αλέξανδρε εσείς πάτε για ζόρικα πράγματα! Πολύ φλερτάρεις με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα! Παλιότερα μας είχες δείξει κι ένα κιτ για σκαραβαίους θυμάμαι!
Από τον Μάιο του 2012 τα αυτοκίνητα παραγωγής προ του 1990 θα απαγορεύεται να μπαίνουν στον δακτύλιο. Ακόμη κι αν έπαιρνε άδεια κυκλοφορίας, πιστεύει κανείς ότι θα μπορούσε ποτέ να πάρει άδεια να κυκλοφορεί ελεύθερα στον δακτύλιο; Απίθανο μου φαίνεται!
-
Για την ιστορία, στα νεότερα μοντέλα δίνει έναν κωδικό πριζ-ντιρέκτ (δεν το διαχωρίζει για φυγοκεντρικό ή συμβατικό συμπλέκτη). Οπότε η τοποθέτησή του είναι πολύ εύκολη, σαν να αλλάζεις βολάν.
Πριν μπει ο φίλος σου στη μανούρα του ηλεκτρικού κινητήρα, με όλα τα μειονεκτήματά του, μπορούμε να μάθουμε απο 'συντρόφους' του εξωτερικού πώς συμπεριφέρεται ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης στην κανονική χρήση.
-
Ο χρήστης 7pas100 έγραψε:
Πριν μπει ο φίλος σου στη μανούρα του ηλεκτρικού κινητήρα, με όλα τα μειονεκτήματά του, μπορούμε να μάθουμε απο 'συντρόφους' του εξωτερικού πώς συμπεριφέρεται ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης στην κανονική χρήση.
Φίλος που ασχολείται παρα πολύ με 2cv και τα σχετικά και με τον οποίο ήμουν μαζί χθες μου είπε οτι ουσιαστικά το σύστημα υπάρχει μόνο για να μπάινει η πρώτη χωρίς συμπλέκτη. Οι υπόλοιπες χρειάζονται συμπλέκτη ή αλλιώς μπαινουν καρφωτές όπως σε οποιοδήποτε κιβώτιο....
-
Uploaded with ImageShack.us
-
Ο χρήστης Δημήτρης Ραζής έγραψε:
Πριν μπει ο φίλος σου στη μανούρα του ηλεκτρικού κινητήρα, με όλα τα μειονεκτήματά του, μπορούμε να μάθουμε απο 'συντρόφους' του εξωτερικού πώς συμπεριφέρεται ο φυγοκεντρικός συμπλέκτης στην κανονική χρήση.
Φίλος που ασχολείται παρα πολύ με 2cv και τα σχετικά και με τον οποίο ήμουν μαζί χθες μου είπε οτι ουσιαστικά το σύστημα υπάρχει μόνο για να μπάινει η πρώτη χωρίς συμπλέκτη. Οι υπόλοιπες χρειάζονται συμπλέκτη ή αλλιώς μπαινουν καρφωτές όπως σε οποιοδήποτε κιβώτιο....
Διαβαζοντας το ολο θεμα,θυμηθηκα την παρακατω περιπτωση(νομιζω ειχε ξανασυζητηθει εδω μεσα),οπου το προβλημα ειχε επιλυθει με πολυ απλουστερο τροπο..
http://www.car.gr/classifieds/cars/photos/1568849/ -
Ο χρήστης Α 110 ΑLPINE έγραψε:

Uploaded with ImageShack.us
-
πέρασες νονέ μου από την 'γιάφκα' στο Χαϊδάρι
άλλη φορά να προσέχεις σε τι χέρια εμπιστεύεσαι την ΖΧ -
Περασα περασα και ρωταγα και αν θα περασεις να σε δω γιατι κατι ειχες γραψει ,αλλα ειχες ηδη ερθει.. Τα ιδια και ο Προδρομος..
Εφυγε πμ στο Πανο να του δειξω τι διαφημιση κανεις.. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Περασα περασα και ρωταγα και αν θα περασεις να σε δω γιατι κατι ειχες γραψει ,αλλα ειχες ηδη ερθει.. Τα ιδια και ο Προδρομος..
Εφυγε πμ στο Πανο να του δειξω τι διαφημιση κανεις..μάλλον δεν το έπιασες το υπονοούμενο
προτού τον Πανο κάπου αλλού είχες πάει την Γαλλίδα. -
Α πες μου ετσι.. μου βαλες και το σιφτυ ' ' και με μπερδεψες.
-
καλησπερα παιδες, τελευταια σκεφτομαι πολυ σοβαρα, την αγορα, ενος 2CV , αλλα με προβληματιζει το οικονομικο, δηλαδη οκε το αγοραζω, απο εκει και περα, θα τρεχω καθε λιγο και λιγακι στο συνεργειο ?με μεγαλα εξοδα στα προβληματα που θα παρουσιαζει? η θα ειναι κατι οικονομικο, δεδομενου των λιγων κυβικων, της απλης τεχνολογιας που εχει κτλ κτλ! ????
-
το 2CV απο οτι ξερω ειναι παρα πολυ οικονομικο και αξιοπιστο
-
Αυτο που πρεπει να προσεξεις ιδιαιτερα και κυριως στην αγορα ειναι σε τι κατασταση βρισκεται το πατωμα του εκει που παταει ολο το κουβουκλιο ,γιατι ποναει σε αυτο σε σημειο.. Μαλιστα αν σαπισει πληρως μετα απο πολλα χρονια κοβεται ! και επειτα να τσεκαρεις την κατασταση του κουβουκλιου-της καμπινας. Μηχανολογικα ειναι γελοιο, εξυπνο και αξιοπιστο και πανω στο δρομο παρα πολυ καλυτερο απο σκαραβαιο. Ανταλλακτικα βρισκονται ακομα, τα 2cv λογω και των πολυ χαμηλων τελων τα κρατανε. Πες και ενα ποσο,αν θες ετοιμο ή ν ανακατασκευασεις, να οργωσουμε το car.gr να δουμε τι υπαρχει..
Classic Citroen Forum