Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Ζέσταμα κινητήρα τις κρύες μέρες;;;
    • 1
    • 2
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 9
    • 8 / 9
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    63
    176
    1569
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • D
      dodger last edited by

      Ο χρήστης trident1971 έγραψε:
      ............................

      Σοβαρα τωρα και ποσο κοστος μπορει να εχει το οργανακι? Ψηφιακο? Αναλογικό?

      ?

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • T
        trident1971 last edited by

        Εννοώ το δεικτη θερμοκρασιας λαδιου.. Αναλογικός δεικτης, ψηφιακος δεικτης κλπ
        πόσο μπορει να έχει ?
        και όπως ρωτησε και καποιος που βαζουμε τον αισθητήρα, (για να σας προλάβω, εκτος απο εκει που θα δειχνει ~37 κελσιου μόνιμα)

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dodger last edited by

          Βρε κατάλαβα τι εννοείς, απλώς το ξαναέβαλα μπας και φιλοτιμηθεί και απαντήσει κάποιος Επίσης, δεν συμφωνώ με τα περί καγκουριάς, υπάρχουν και αμάξια που έχουν χώρο για τέτοιες προσθήκες.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • N
            nikos last edited by

            Ο χρήστης elteo έγραψε:

            Αυτο το θεωρώ το καλύτερο και το πιο μη καγκουρικο όργανακι για Ε90/92 αλλα επειδη είναι για 335i δε ξέρω αν δείχνει θερμοκρασίες νερού/λαδιού:

            http://www.redline-motorworks.com/P3_BM ... -gauge.htm

            Sent from my iPad 2 using Tapatalk

            Α εντάξει αυτό δεν είναι καγκουριά.
            Εγώ τι έβαλα πιο πάνω ρε ;
            viewtopic.php?p=2428131#p2428131

            Προσωπικά δε μου αρέσουν τέτοιες λύσεις, καγκουρίζουν πολύ το εσωτερικό.

            Εμένα δεν έχει ούτε δείκτη θερμοκρασία νερού, ούτε λαδιού. Μόνο το νερό μπορώ να δω από το μυστικό μενού.

            Ναι μωρέ...δεν αναφερόμουν σε σένα, γενικώς το λέω...αν και αυτό στο Golf που έβαλε καγκουρίζει λίγο. Στην Ε92 παραπάνω είναι λίγο πιο...'αποδεκτό'.

            Nikos @ YouTube

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • T
              thanos last edited by

              Ο ΚΙΤΤ μας λείπει τώρα!

              1 Reply Last reply Reply Quote 1
              • T
                taurus last edited by

                Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                Αυτό πραγματικά μου τη σπάει που συμβαινει και ευτυχώς στο δικό μου ο δείκτης ειναι 'ζωντανός'. Ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ σε ΚΑΘΕ συνθηκη να είναι καρφωμένη η βελόνα και να μην κουνιέται χιλιοστό.

                Πόσο κακό είναι αυτό? ή απλα κανεις χιουμορ
                Εμένα που ο δεικτης 11 χρονια, βρεξει χιονισει, καλοκαιρι, φορτωμενο, ξεφόρτωτο κλπ δειχνει παντα το ίδο τι να κανω? Να ανησυχώ?

                Σαφώς και δεν κανω χιούμορ
                Mα για να μην ανησυχεις βλέποντας τις όποιες μεταβολές έχει ρυθμιστεί έτσι.
                Με αυτόν τον τρόπο όμως
                α) δεν 'αφουγκράζεσαι' το αμάξι σου
                β) όταν και αν (φτου-φτου μακριά) γίνει το κακό και ξεκουνήσει η βελόνα από την... αγκύλωση, θα έχει γίνει η ζημιά.
                Το ξαναλέω. Δεν υπάρχει μοτέρ που να μην έχει έστω μικρές αυξομειώσεις. Αυτό ειναι και το λογικό εξάλλου. Το παράλογο ειναι που μας θεωρούν χαζούς και... 'βλέπεις? σκυλιά, δεν καταλαβαίνουν τίποτα. ό,τι και να κάνεις η βελόνα δεν κουνιέται. αυτά ειναι μηχανήματα ρε, όχι σαν τα μπουρδέλα τα γαλλικά που η βελόνα κάνει τραμπάλα'.

                'Μη το σκίσεις κρύο, μη το σβήσεις καυτό'
                Ισχύει και για τις γυναίκες

                RespeK!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • D
                  drunkard last edited by

                  Ο χρήστης taurus έγραψε:
                  [>

                  'Μη το σκίσεις κρύο, μη το σβήσεις καυτό'
                  Ισχύει και για τις γυναίκες

                  RespeK!!!

                  Πολυ μεγαλη κουβεντα !!!

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • N
                    nickolas last edited by

                    Ο χρήστης trident1971 έγραψε:

                    Αυτό πραγματικά μου τη σπάει που συμβαινει και ευτυχώς στο δικό μου ο δείκτης ειναι 'ζωντανός'. Ειναι ΑΔΥΝΑΤΟΝ σε ΚΑΘΕ συνθηκη να είναι καρφωμένη η βελόνα και να μην κουνιέται χιλιοστό.

                    Πόσο κακό είναι αυτό? ή απλα κανεις χιουμορ
                    Εμένα που ο δεικτης 11 χρονια, βρεξει χιονισει, καλοκαιρι, φορτωμενο, ξεφόρτωτο κλπ δειχνει παντα το ίδο τι να κανω? Να ανησυχώ?

                    Το κορυφαίο είναι ότι κάτι τέτοιο πρέπει να κάνουν και με το στροφόμετρο στο ρελαντί...το έχω διαβάσει και σε ρεπορτάζ περιοδικού 'βράχος η βελόνα του στροφομέτρου'. Ακούς κανονικά τα μικρομπερδέματα ενίοτε και σκασίματα που κάνει στο ρελαντί, αλλά το στροφόμετρο ούτε καν που πεταρίζει.
                    Εγώ βέβαια συμφωνώ με αυτό που κάνουν οι αυτοκινητοβιομηχανίες, τουλάχιστον για το νερό. Βασικά θα μπορούσαν να έχουν μόνο δύο λυχνίες. Το 'ζεστάθηκε' οπότε οδήγα ελεύθερα και το 'υπερθερμάνθηκε' οπότε σταμάτα.
                    Εμένα πάντως μια φορά που μου έσπασε σωληνάκι και χύθηκε όλο το ψυκτικό υγρό μια χαρά με βοήθησε/προστάτεψε η ένδειξη θερμοκρασίας και μάλιστα με τη βοήθειά της το πήγαινα με στάσεις ανά 2-3 χιλιόμετρα ώσπου να βρω συνεργείο. Τώρα που το σκέφτομαι...έδειχνε θερμοκρασία χωρίς ψυκτικό μέσα! Πάλι καλά δηλαδή!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • ?
                      A Former User last edited by

                      Μισό λεπτό διάβασα ότι αρκεί για να σταθεροποιηθεί η καύση και να ομαλοποιηθούν οι θερμοκρασίες στο θάλαμο καύσης. Μετά κινείσαι χωρίς ζόρια ώστε να ζεσταθούν ομοιόμορφα κινητήρας, κιβώτιο κλπ.
                      Το κακό είναι ότι με το που ξεκινάω πρέπει να βγω σε ανηφόρα που πρέπει να βγω γρήγορα για να μην πέσουν επάνω μου. Οπότε ή πάω από άλλο μακρύτερο δρόμο που δεν έχει κίνηση ώστε να ανηφορίσω ήσυχα ή περιμένω λίγο παραπάνω πριν ξεκινήσω μέχρι να κουνηθεί η βελόνα.
                      Πάντως στις συνήθεις αστικές διαδρομές του δεκάλεπτου το λάδι μπορεί και να μην πιάνει θερμοκρασία. Για αυτό καλό είναι να βάζεις όσο πιο λεπτό λάδι μπορείς (την κρύα βαθμονόμηση εννοώ δηλαδή 0W). Γιατί θα είναι πιο λεπτό στο κρύο και θα κυλάει καλύτερα ώστε να λιπαίνει και βοηθάει να μοιραστούν πιο ωραία οι θερμοκρασίες.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        cson last edited by

                        Οταν εχουμε φαινομενο piston slap καλο ειναι να περιμενουμε κανενα 5 λεπτο ρελαντι να ζεσταθει και να σταματησει το χτυπημα ή να οδηγησουμε νορμαλ ακουγωντας το κοπανημα;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • C
                          coupeas last edited by

                          Εχεις σφυρήλατο μοτέρ? Εμβολα μπιέλες κλ.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nintza last edited by

                            τι ειναι το πιστον σλαπ?

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • ?
                              A Former User last edited by

                              Ο χρήστης nintza έγραψε:
                              τι ειναι το πιστον σλαπ?

                              http://www.pistonslap.com/whatisit.htm
                              http://www.autozone.com/autozone/repair ... le=inspect

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • C
                                coupeas last edited by

                                Ο χρήστης cson έγραψε:
                                Οταν εχουμε φαινομενο piston slap καλο ειναι να περιμενουμε κανενα 5 λεπτο ρελαντι να ζεσταθει και να σταματησει το χτυπημα ή να οδηγησουμε νορμαλ ακουγωντας το κοπανημα;

                                Στο φαινόμενο αυτό απλά οδηγείς νορμαλ. Ομως θα πρεπει να εχεις απορρίψει καθε αλλη αιτία. Φαντάσου οτι ακομα και να εχει ''χτυπήσει'' μπιέλα που λέμε συχνά ,μετα την ανοδο θερμοκρασιας στον κινητηρα μπορεί να σταματησει ο χτύπος.
                                Δεν σου βαζω ιδέες ομως καλό ειναι να εχεις πλήρη άποψη στο τι συμβαίνει στον κινητηρα σου.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • C
                                  cson last edited by

                                  Το μοτερ ειναι 20 χρονων μαμα με 180.000κμ (skoda favorit) και το παρουσιαζει αυτο απο περισυ το χειμωνα. Αποκλειω να ειναι απο βαλβιδες γιατι εχω αλλαξει προσφατα κεφαλη κομπλε με βαλβιδες ολα καινουρια. Απο τον ηχο κρινω οτι ειναι piston slap καθοτι εχω ακουσει πως κανει σε καινουρια αυτοκινητα. Οδηγωντας το με κρυο το χτυπημα σταματαει πατωντας γκαζι και επανερχεται μολις αφησω λιγο το γκαζι..Αν το αφησω εντελως σε σημειο που φρεναρει ο κινητηρας επισης δεν χτυπαει. Ολα αυτα για 5-10 λεπτα αναλογα το κρυο.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • L
                                    leonp last edited by

                                    Μην ανησυχείς καθόλου.
                                    Ακριβώς έτσι κάνει κάνει το δικό μου τα τελευταία 180.000 χλμ.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • C
                                      cson last edited by

                                      Επειδη αναφερθηκε κατι για μπιελες...
                                      Ετσι συμπεριφερεται μια αρπαγμενη μπιελα; Δεν ξερω.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • C
                                        coupeas last edited by

                                        Σε γενικές γραμμές ναι. Συνήθως ετσι ξεκινά ως θόρυβος και οταν φτασει στην θερμοκρασια λειτουργιας ο κινητηρας στο ρελαντι δεν ακουγεται .Και στα αποτομα γκαζια την ακους να αρχιζει παλι ,σταματά πάλι ψηλά ωσπου μετα απο καποια χιλιομετρα το κανει παντου και σταθερά. Στο ρελαντί ακουγεται σαν ντιζελ και οσο ανεβαζεις στροφες ολο και περισσότερο χτυπά.
                                        Μου εχει τυχει παλιότερα . Τα 180.000χλμ δεν ειναι και λίγα πάντως!

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • P
                                          panosft last edited by

                                          Στο Golf II που είχα από τα 80.000χλμ μέχρι τα 330.000χλμ που με τράκαραν όταν ήταν κρύο το μοτέρ ακουγόταν ένας θόρυβος και όταν ζεστενόταν σταματούσε αλλά ήτανε βαλβίδα. Δεν την άλλαξα ποτέ.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • X
                                            xristos_vw last edited by

                                            Ρε παιδιά το ίδιο έπαθα εχθές το βράδυ ξαφνικά όταν το έβαλα μπροστά(κρύο). Κάνει ένα ψιλό θόρυβο στις ψιλές στροφές και όταν ζεσταθεί και πάει στους 90 βαθμούς σταματάει! Αν είναι βαλβίδα διορθώνεται? Και πώς το έπαθε στα καλά καθούμενα??

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 8
                                            • 9
                                            • 8 / 9
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr