-
Στάνταρ άρωμα στο καθαρόαιμο....
-
εγώ θα ήμουν μεταξύ alfa qv και citroen dsτρουά, γρήγορα, όμορφα, πρακτικά
-
αν θες gti με την πιο χαρντκορ έννοια το rc είναι μονόδρομος... αν ρίξεις λίγο νεράκι στο κρασί σου όλα τα παραπάνω είναι εξίσου καλά... άλλα είναι λίγο πιο άνετα, άλλα λίγο πιο σπορ, άλλα λίγο πιο ποιοτικά , άλλα λίγο πιο γρήγορα... γούστα...
-
Ο χρήστης red_monster έγραψε:
αν θες gti με την πιο χαρντκορ έννοια το rc είναι μονόδρομος... αν ρίξεις λίγο νεράκι στο κρασί σου όλα τα παραπάνω είναι εξίσου καλά... άλλα είναι λίγο πιο άνετα, άλλα λίγο πιο σπορ, άλλα λίγο πιο ποιοτικά , άλλα λίγο πιο γρήγορα... γούστα...+1000
k παιρνεις ελαφρά μεταχειρισμένο με 11000 χλρ
αν κ η αλήθεια είναι...Έχει μπει κανείς σε αυτό το αμάξι? 'κυκλοφορείται' στο λακκουβοχώρι μας? γιατί στα περιοδικά υπό πίεση δε φαίνεται να γέρνει καθόλου -
Μια χαρά κυκλοφορείται, ναι.
Απ' όσο έχω διαβάσει, δε, είναι απ' τα πιο ισορροπημένα ως προς συνδυασμό άνεσης - όση άνεση μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο με 205/45 λάστιχο, τελοσπάντων - και απόδοσης σε στρίψιμο.
Συγκεκριμένα χάζευα τις προάλλες αυτό, που είναι κι απ' τα τελευταία.
-
Ο χρήστης Sinanai έγραψε:
Μια χαρά κυκλοφορείται, ναι.Απ' όσο έχω διαβάσει, δε, είναι απ' τα πιο ισορροπημένα ως προς συνδυασμό άνεσης - όση άνεση μπορεί να έχει ένα αυτοκίνητο με 205/45 λάστιχο, τελοσπάντων - και απόδοσης σε στρίψιμο.
Συγκεκριμένα χάζευα τις προάλλες αυτό, που είναι κι απ' τα τελευταία.
Το ειχα ανεβασει πριν λιγα ποστ, στο thread της Peugeot, φαινεται ιδανικη προταση -εαν ειναι πραγματι 'καθαρο'- για καποιον που θελει RC.
Παιρνεις ελαφρως μτχ το fl RC σχεδον στη μιση τιμη σε σχεση με το να το επαιρνες καινουργιο... -
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
-
αυτό το rc έχει περάσει τελείως κάτω από το radar μου
ποσο καλο οδηγικά είναι σε σχέση με ένα clio rs η cooper s;
-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
αν κ η αλήθεια είναι...Έχει μπει κανείς σε αυτό το αμάξι? 'κυκλοφορείται' στο λακκουβοχώρι μας? γιατί στα περιοδικά υπό πίεση δε φαίνεται να γέρνει καθόλουΚυκλοφοριέται.
Όπως όλα τα psa του σήμερα, κοπανάει (με κρότο) σε συγκεκριμένο είδος εγκάρσιας ανωμαλίας που πιάνει και τις 2 ρόδες αλλά οκ, δεν πέφτεις σε χαντάκι και κάθε μέραΠροσωπικά, λατρεύω και το τιμόνι τους (DS3, 207). Είναι ελαφρύ, αλλά δίνει πληροφόρηση με το παραπάνω και σφίγγει σωστά εκεί που πρέπει. Σ' αυτό πάσχουν λίγο τα φίατ (QV, Abarth), που ψάχνεις να βρεις την ευθεία, αλλά υπό γωνία όλα ΟΚ. Τα VW... αδιαφορίλα. Καλό, αλλά δε βουρκώνεις κι από συγκίνηση. Νομίζω το φορντάκι ST θα είναι το πιο... αισθησιακό σε τιμόνι από όλα, κρίνοντας από τις μικρές εκδόσεις, αλλά το αποτέλεσμα που φέρνουν τα γαλλάκια δεν θα το δούμε εύκολα. Μακάρι να βγω ψεύτης.
-
Ο χρήστης nikos_ έγραψε:
αυτό το rc έχει περάσει τελείως κάτω από το radar μουποσο καλο οδηγικά είναι σε σχέση με ένα clio rs η cooper s;
Μεγάλη κουβέντα ανοίγει με αυτό...
Προσωπικά αγριεύομαι με τη περίφημη 'αίσθηση καρτ' του κούπερ. Είναι νευρικο στα πολλά χλμ. και στα δυνατά φρένα και το τιμόνι τόσο κοφτερό ώστε να κάνεις εύκολα τη μαλακία. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο αργό χωρίς να χάνει σε αίσθηση. Επίσης σπάζομαι με τον επιλογέα, είναι αδικαιολόγητα σφιχτός και, ως κλασικό BMW, ΔΕΝ έχει ασφάλεια για την όπισθεν. Αποτέλεσμα; Στα γρήγορα κατεβάσματα από 3η σε 2η, μπαίνεις στο λούκι της όπισθεν και μένεις με νεκρά
Το Clio RS είναι οδηγικός έρωτας από κάθε άποψη, αλλά δε θα συμβίωνα ούτε με τα 2.000 κυβικά του, ούτε με τη φασαρία και την κατανάλωσή του στο κάθε μέρα. Κατά τα άλλα...
-
το fun του drive είναι απλά ένας τρόπος για να πεις ότι θα βρεθείς πιο γρήγορα στο χαντάκι, αυτό είναι γνωστό
και το rc;
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
αν κ η αλήθεια είναι...Έχει μπει κανείς σε αυτό το αμάξι? 'κυκλοφορείται' στο λακκουβοχώρι μας? γιατί στα περιοδικά υπό πίεση δε φαίνεται να γέρνει καθόλου
Κυκλοφοριέται.
Όπως όλα τα psa του σήμερα, κοπανάει (με κρότο) σε συγκεκριμένο είδος εγκάρσιας ανωμαλίας που πιάνει και τις 2 ρόδες αλλά οκ, δεν πέφτεις σε χαντάκι και κάθε μέραΠροσωπικά, λατρεύω και το τιμόνι τους (DS3, 207). Είναι ελαφρύ, αλλά δίνει πληροφόρηση με το παραπάνω και σφίγγει σωστά εκεί που πρέπει. Σ' αυτό πάσχουν λίγο τα φίατ (QV, Abarth), που ψάχνεις να βρεις την ευθεία, αλλά υπό γωνία όλα ΟΚ. Τα VW... αδιαφορίλα. Καλό, αλλά δε βουρκώνεις κι από συγκίνηση. Νομίζω το φορντάκι ST θα είναι το πιο... αισθησιακό σε τιμόνι από όλα, κρίνοντας από τις μικρές εκδόσεις, αλλά το αποτέλεσμα που φέρνουν τα γαλλάκια δεν θα το δούμε εύκολα. Μακάρι να βγω ψεύτης.
Χαιρομαι, που βλεπω οτι εχω παρομοια αποψη.
Αυτο ομως που δεν καταφερα να καταλαβω, (το ειχα επισημανει και στο αντιστοιχο τοπικο με τις προτασεις προς τους 4τροχους...) ειναι, πως κατα την αποψη του περιοδικου(?)
ή μαλλον του συνεργατη Π.Τ -ο οποιος τουλαχιστον υπογραφει το συγκεκριμενο αρθρο- , στο τευχος 482, Νοεμβριος 2010, με τα 10 GTI της χρονιας στο Kartodromo και στο Drive Park, η Mito QV φερεται να εχει στα ΥΠΕΡ, το συστημα διευθυνσης, αντι πχ να το εχει το Cooper S, και αντιστοιχα, στα αρνητικα, να αναφερεται η αισθηση τιμονιου του DS3 THP στην ευθεια, λες και της Mito QV ειναι καλυτερη... -
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Μεγάλη κουβέντα ανοίγει με αυτό...
Προσωπικά αγριεύομαι με τη περίφημη 'αίσθηση καρτ' του κούπερ. Είναι νευρικο στα πολλά χλμ. και στα δυνατά φρένα και το τιμόνι τόσο κοφτερό ώστε να κάνεις εύκολα τη μαλακία. Θα μπορούσε να είναι λίγο πιο αργό χωρίς να χάνει σε αίσθηση. Επίσης σπάζομαι με τον επιλογέα, είναι αδικαιολόγητα σφιχτός και, ως κλασικό BMW, ΔΕΝ έχει ασφάλεια για την όπισθεν. Αποτέλεσμα; Στα γρήγορα κατεβάσματα από 3η σε 2η, μπαίνεις στο λούκι της όπισθεν και μένεις με νεκρά
Το Clio RS είναι οδηγικός έρωτας από κάθε άποψη, αλλά δε θα συμβίωνα ούτε με τα 2.000 κυβικά του, ούτε με τη φασαρία και την κατανάλωσή του στο κάθε μέρα. Κατά τα άλλα...
Πολυ σωστα τα λες σχετικα με το ΜΟΤΟ 'αισθηση καρτ'.
Οι Γερμανοι πονταραν στην βαρια ιστορια του παλαιου ΜΙΝΙ και χρησιμοποιησαν (και) αυτο το μαρκετινγκ τρυκ.Βεβαια σε σχεση με το παλιοτερο R53 το νεοτερο R56 Cooper S ειναι σαφως καλυτερο σε οσα αναφερεις απο τον προκατοχο του.
Μαλιστα πιστευω οτι ειναι ιδιαιτερα φιλικο και προσαρμοσιμο ακομη και σε καποιον με λιγο περισσοτερες οδηγικες ικανοτητες η' απαιτησεις απο τον μεσο οδηγο.Δεν ξερω ανα συμφωνησεις μαζι μου, αλλα πιστευω οτι μπορει να μην βρισκεται στην κορυφη της κατηγοριας, αλλα ειναι απο τα καλυτερα.
Το τιμονι του προσωπικα μου αρεσει διοτι μου δινει περισσοτερη πληροφορηση απο αλλα τετοιου τυπου αυτοκινητα και οσο για το ποσο κοφτερο ειναι, μαλλον θα το ελεγα θεμα συνηθειας.
Τελος για τον επιλογεα, τον προτιμω απο το να ειναι με λαστιχενια η' ασαφη αισθηση και οσο για την οπισθεν εχει ενα θεμα (που το εχω ζησει πολλακις) οχι τοσο στο κατεβασμα 3ης-2ας, αλλα σε γρηγορη η' νευρικη τοποθετηση της πρωτης ταχυτητας (τοτε μπαινει οπισθεν!!).
-
Ο χρήστης Krusenstern έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.
Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
Λες ε; Πάντως μέχρι στιγμής όσους ξέρω και όσους βλέπω (στα φόρουμς) και έχουν πάρει το 'Rallye', ψάχνουν να βάλουν ότι έχει το GT και το RC. Από φανάρια, καθίσματα, οθόνες, κλιματιστικά, ηχητικά, mp3, αισθητήρες, cruise controls, ανιχνευτές πίεσης, αναρτήσεις, εξατμίσεις, φρένα μέχρι και ηλιοροφές ή και πανοραμικές οροφές...
Ευτυχώς εγώ δεν έχω μπει σε καμιά τέτοια διαδικασία και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό...
-
Τα στοιχεία του RC, πάντως, που βάζουν εκ των υστέρων σε Rallye/GT, Νίκο, μπορούν να χωριστούν σε 2 κατηγορίες. Είναι πολύ διαφορετικό να βάλεις την εξάτμιση, τα φρένα, την τουρμπίνα ή την ανάρτηση του RC απ' το να βάλεις τα φανάρια ή τον κλιματισμό, π.χ. Για μένα, φυσικά.
Δε λέω ότι δικαιολογώ το ένα και απορρίπτω το άλλο.
Και γι' αυτό θέλει και σκέψη η επιλογή της έκδοσης, για να μη δώσεις εκ των υστέρων - ίσως και - περισσότερα απ' αυτά που 'γλύτωσες' στην αγορά, για να αποκτήσεις τα της 'παραπάνω' έκδοσης.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.
Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
Λες ε; Πάντως μέχρι στιγμής όσους ξέρω και όσους βλέπω (στα φόρουμς) και έχουν πάρει το 'Rallye', ψάχνουν να βάλουν ότι έχει το GT και το RC. Από φανάρια, καθίσματα, οθόνες, κλιματιστικά, ηχητικά, mp3, αισθητήρες, cruise controls, ανιχνευτές πίεσης, αναρτήσεις, εξατμίσεις, φρένα μέχρι και ηλιοροφές ή και πανοραμικές οροφές...
Ευτυχώς εγώ δεν έχω μπει σε καμιά τέτοια διαδικασία και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό...
και αυτοι που παιρνουν RC ψαχνονται με εξατμισεις, προγραμματα, αναρτησεις κτλ κτλ...
το ιδιο ισχυει δλδ για ολα τα αυτοκινητα. -
Η καγκουρια δεν κοιτάει εκδόσεις μπατζετ και εθνικότητα ...
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.
Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
Λες ε; Πάντως μέχρι στιγμής όσους ξέρω και όσους βλέπω (στα φόρουμς) και έχουν πάρει το 'Rallye', ψάχνουν να βάλουν ότι έχει το GT και το RC. Από φανάρια, καθίσματα, οθόνες, κλιματιστικά, ηχητικά, mp3, αισθητήρες, cruise controls, ανιχνευτές πίεσης, αναρτήσεις, εξατμίσεις, φρένα μέχρι και ηλιοροφές ή και πανοραμικές οροφές...
Ευτυχώς εγώ δεν έχω μπει σε καμιά τέτοια διαδικασία και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό...
και αυτοι που παιρνουν RC ψαχνονται με εξατμισεις, προγραμματα, αναρτησεις κτλ κτλ...
το ιδιο ισχυει δλδ για ολα τα αυτοκινητα.Δεν αναφέρθηκα σε aftemarket προϊόντα.
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.
Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
Λες ε; Πάντως μέχρι στιγμής όσους ξέρω και όσους βλέπω (στα φόρουμς) και έχουν πάρει το 'Rallye', ψάχνουν να βάλουν ότι έχει το GT και το RC. Από φανάρια, καθίσματα, οθόνες, κλιματιστικά, ηχητικά, mp3, αισθητήρες, cruise controls, ανιχνευτές πίεσης, αναρτήσεις, εξατμίσεις, φρένα μέχρι και ηλιοροφές ή και πανοραμικές οροφές...
Ευτυχώς εγώ δεν έχω μπει σε καμιά τέτοια διαδικασία και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό...
και αυτοι που παιρνουν RC ψαχνονται με εξατμισεις, προγραμματα, αναρτησεις κτλ κτλ...
το ιδιο ισχυει δλδ για ολα τα αυτοκινητα.Δεν αναφέρθηκα σε aftemarket προϊόντα.
το ξερω, αλλα δεν εχει καμια διαφορά. Το 'ψωνιο' ή το 'μερακι' της βελτιωσης ειναι θεμα ανθρωπου και οχι αυτοκινητου. Βελτιωση μπορει να ψαχνει αυτος που εχει uno 1.1 αλλα και ο κατοχος F548.
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
Αν κάποιος συνειδητοποιημένα το αγοράσει το 156άρι, χωρίς μετά να αρχίσει να ψάχνει να βάλει αυτά που του λείπουν, τότε κανένα πρόβλημα.
Το μόνο που του λείπει, είναι το κουμπάκι που βγάζει το ESP. Κι αυτό λύνεται, από όσο ξέρω. Αν βαριέται κανείς να το ψάξει και θέλει και τα εξτραδάκια του, πάει στην DS3.
Λες ε; Πάντως μέχρι στιγμής όσους ξέρω και όσους βλέπω (στα φόρουμς) και έχουν πάρει το 'Rallye', ψάχνουν να βάλουν ότι έχει το GT και το RC. Από φανάρια, καθίσματα, οθόνες, κλιματιστικά, ηχητικά, mp3, αισθητήρες, cruise controls, ανιχνευτές πίεσης, αναρτήσεις, εξατμίσεις, φρένα μέχρι και ηλιοροφές ή και πανοραμικές οροφές...
Ευτυχώς εγώ δεν έχω μπει σε καμιά τέτοια διαδικασία και χαίρομαι ιδιαίτερα για αυτό...
και αυτοι που παιρνουν RC ψαχνονται με εξατμισεις, προγραμματα, αναρτησεις κτλ κτλ...
το ιδιο ισχυει δλδ για ολα τα αυτοκινητα.Δεν αναφέρθηκα σε aftemarket προϊόντα.
το ξερω, αλλα δεν εχει καμια διαφορά. Το 'ψωνιο' ή το 'μερακι' της βελτιωσης ειναι θεμα ανθρωπου και οχι αυτοκινητου. Βελτιωση μπορει να ψαχνει αυτος που εχει uno 1.1 αλλα και ο κατοχος F548.
Εγώ δεν νομίζω αυτά να αφορούν βελτιώσεις. Όταν ο άλλος αγοράζει μία έκδοση συγκεκριμένη και στην πορεία βλέπει ότι του λείπουν κάποια πράγματα, που είναι σε άλλες εκδόσεις και προσπαθεί να τα βάλει, αυτά δεν είναι βελτιώσεις αλλά περίπτωση λαθεμένης αγοράς.
Τα μικρά GTi