-
Καλησπερα σε ολους, καινουριος στο φορουμ, αλλα πολλα χρονια αναγνωστης του περιοδικου.
Αποφασισα υστερα απο πολλα χρονια, να ξεφορτωθω ενα Corolla VVTi 1.4 του 2000 (Liftback) γιατι με εχει κουρασει πολυ το θεμα του παρκαρισματος/καταναλωσης/επισκευων (λιγες) κτλ.
Πηγα χθες στην Toyota και εκανα test drive το Yaris 1.33 και μου φανηκε αρκετα καλο. Οχι σαν επιδοσεις, αλλα σαν ποιοτητα κατασκευης, ποιοτητα κυλησης, ευελικτο στην πολη, καλα φρενα, καταναλωση και πολλα αλλα. Το μονο μειον που βρηκα ηταν ο αεροδυναμικος θορυβος στις μεγαλες ταχυτητες (140χλμ/ω++), το οτι στα καινουρια αυτοκινητα δεν βλεπεις τις ακρες του αυτοκινητου το ιδιο καλα οπως στα παλια και οτι δεν μπορω να βαλω δικο μου ραδιοφωνο (!!!). Τελοσπαντων, αυτα δεν εχουν τοσο σημασια γιατι ειναι προσωπικες αποψεις το τι αρεσει και το τι οχι.
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι:
1.33 με το καινουριο αυτοματο κιβωτιο (που εχει και paddles στο τιμονι)
ή
1.4 D4-D το οποιο ειναι πιο γρηγορο, πιο ροπατο και εχει μικροτερη καταναλωση?
Τα συν που βαζω στην βενζινη ειναι
- Αυτοματο (το οποιο με βολευει πολυ, γιατι δεν ειμαι γκαζακιας, αλλα τις προσπερασεις στους επαρχιακους τις προσπαθω)
- Θα κανει λιγοτερο θορυβο??? (ειδα οτι το βενζινοκινητο εχει 74dB θορυβο και το diesel εχει 69dB)
- Ξερω οτι οι κινητηρες βενζινης της Toyota ειναι σκυλια (ολοι στην παρεα Toyota εχουμε, Aygo, Yaris 1 και 2, Corolla (στογγυλοφαναρο, το 1ο VVTi, το 2ο VVTi) και τα Rav 2 και 3)
Τα συν που βαζω στο diesel ειναι
- Καταναλωση (σιγουρα μικροτερη του 1.33)
- Τελη κυκλοφοριας (κανα 50αρι πιο φτηνα)
- Επιδοσεις (επιταχυνση και ροπη)
- Οι diesel κινητηρες γενικα ειναι πιο ανεχτικοι
Το μονο που ειπανε απο την Toyota και με φοβισανε ειναι οτι στα diesel αμα δεν ξερεις την ποιοτητα του diesel που βαζεις μπορει να την πατησεις πολυ ασχημα και να σου χαλασουνε αντλιες, μπεκ και ολα τα συναφη με την τροφοδοσια. Diesel απο εναν βενζινα θα βαζω τον οποιο τον ξερω πολλα χρονια και η βενζινη του δεν μου εχει παρουσιασει ποτε προβληματα τα τελευταια 6-7 χρονια που βαζω σε 3 διαφορετικα αυτοκινητα μου (BMW E90 320, Corolla VVTi, Corolla στρογγυλοφαναρο).
Και κατι τελευταιο, διαβαζα οτι τα σερβις του diesel ειναι πιο αραια, αλλα αρκετα πιο ακριβα. Ισχυει κατι τετοιο? Δηλαδη μπορει στην βενζινη να δινω 200Ε για σερβις το χρονο και στο diesel να δινω 800Ε ανα 2 χρονια πχ?
Συγγνωμη που σας κουρασα με ολα αυτα, αλλα θελω να κανω μια σιγουρη αγορα σε μια περιοδο δυσκολη και καινουρια (αναφερομαι στην αγορα diesel).
Ποια ειναι η γνωμη σας για την αγορα ενος Diesel? Αυτην την στιγμη ειμαι 95% diesel και 5% βενζινη.
-
Καλησπερα σε ολους, καινουριος στο φορουμ, αλλα πολλα χρονια αναγνωστης του περιοδικου.
Αποφασισα υστερα απο πολλα χρονια, να ξεφορτωθω ενα Corolla VVTi 1.4 του 2000 (Liftback) γιατι με εχει κουρασει πολυ το θεμα του παρκαρισματος/καταναλωσης/επισκευων (λιγες) κτλ.
Πηγα χθες στην Toyota και εκανα test drive το Yaris 1.33 και μου φανηκε αρκετα καλο. Οχι σαν επιδοσεις, αλλα σαν ποιοτητα κατασκευης, ποιοτητα κυλησης, ευελικτο στην πολη, καλα φρενα, καταναλωση και πολλα αλλα. Το μονο μειον που βρηκα ηταν ο αεροδυναμικος θορυβος στις μεγαλες ταχυτητες (140χλμ/ω++), το οτι στα καινουρια αυτοκινητα δεν βλεπεις τις ακρες του αυτοκινητου το ιδιο καλα οπως στα παλια και οτι δεν μπορω να βαλω δικο μου ραδιοφωνο (!!!). Τελοσπαντων, αυτα δεν εχουν τοσο σημασια γιατι ειναι προσωπικες αποψεις το τι αρεσει και το τι οχι.
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι:
1.33 με το καινουριο αυτοματο κιβωτιο (που εχει και paddles στο τιμονι)
ή
1.4 D4-D το οποιο ειναι πιο γρηγορο, πιο ροπατο και εχει μικροτερη καταναλωση?
Τα συν που βαζω στην βενζινη ειναι
- Αυτοματο (το οποιο με βολευει πολυ, γιατι δεν ειμαι γκαζακιας, αλλα τις προσπερασεις στους επαρχιακους τις προσπαθω)
- Θα κανει λιγοτερο θορυβο??? (ειδα οτι το βενζινοκινητο εχει 74dB θορυβο και το diesel εχει 69dB)
- Ξερω οτι οι κινητηρες βενζινης της Toyota ειναι σκυλια (ολοι στην παρεα Toyota εχουμε, Aygo, Yaris 1 και 2, Corolla (στογγυλοφαναρο, το 1ο VVTi, το 2ο VVTi) και τα Rav 2 και 3)
Τα συν που βαζω στο diesel ειναι
- Καταναλωση (σιγουρα μικροτερη του 1.33)
- Τελη κυκλοφοριας (κανα 50αρι πιο φτηνα)
- Επιδοσεις (επιταχυνση και ροπη)
- Οι diesel κινητηρες γενικα ειναι πιο ανεχτικοι
Το μονο που ειπανε απο την Toyota και με φοβισανε ειναι οτι στα diesel αμα δεν ξερεις την ποιοτητα του diesel που βαζεις μπορει να την πατησεις πολυ ασχημα και να σου χαλασουνε αντλιες, μπεκ και ολα τα συναφη με την τροφοδοσια. Diesel απο εναν βενζινα θα βαζω τον οποιο τον ξερω πολλα χρονια και η βενζινη του δεν μου εχει παρουσιασει ποτε προβληματα τα τελευταια 6-7 χρονια που βαζω σε 3 διαφορετικα αυτοκινητα μου (BMW E90 320, Corolla VVTi, Corolla στρογγυλοφαναρο).
Και κατι τελευταιο, διαβαζα οτι τα σερβις του diesel ειναι πιο αραια, αλλα αρκετα πιο ακριβα. Ισχυει κατι τετοιο? Δηλαδη μπορει στην βενζινη να δινω 200Ε για σερβις το χρονο και στο diesel να δινω 800Ε ανα 2 χρονια πχ?
Συγγνωμη που σας κουρασα με ολα αυτα, αλλα θελω να κανω μια σιγουρη αγορα σε μια περιοδο δυσκολη και καινουρια (αναφερομαι στην αγορα diesel).
Ποια ειναι η γνωμη σας για την αγορα ενος Diesel? Αυτην την στιγμη ειμαι 95% diesel και 5% βενζινη.
-
Καλησπερα σε ολους, καινουριος στο φορουμ, αλλα πολλα χρονια αναγνωστης του περιοδικου.
Αποφασισα υστερα απο πολλα χρονια, να ξεφορτωθω ενα Corolla VVTi 1.4 του 2000 (Liftback) γιατι με εχει κουρασει πολυ το θεμα του παρκαρισματος/καταναλωσης/επισκευων (λιγες) κτλ.
Πηγα χθες στην Toyota και εκανα test drive το Yaris 1.33 και μου φανηκε αρκετα καλο. Οχι σαν επιδοσεις, αλλα σαν ποιοτητα κατασκευης, ποιοτητα κυλησης, ευελικτο στην πολη, καλα φρενα, καταναλωση και πολλα αλλα. Το μονο μειον που βρηκα ηταν ο αεροδυναμικος θορυβος στις μεγαλες ταχυτητες (140χλμ/ω++), το οτι στα καινουρια αυτοκινητα δεν βλεπεις τις ακρες του αυτοκινητου το ιδιο καλα οπως στα παλια και οτι δεν μπορω να βαλω δικο μου ραδιοφωνο (!!!). Τελοσπαντων, αυτα δεν εχουν τοσο σημασια γιατι ειναι προσωπικες αποψεις το τι αρεσει και το τι οχι.
Αυτο που θελω να ρωτησω ειναι:
1.33 με το καινουριο αυτοματο κιβωτιο (που εχει και paddles στο τιμονι)
ή
1.4 D4-D το οποιο ειναι πιο γρηγορο, πιο ροπατο και εχει μικροτερη καταναλωση?
Τα συν που βαζω στην βενζινη ειναι
- Αυτοματο (το οποιο με βολευει πολυ, γιατι δεν ειμαι γκαζακιας, αλλα τις προσπερασεις στους επαρχιακους τις προσπαθω)
- Θα κανει λιγοτερο θορυβο??? (ειδα οτι το βενζινοκινητο εχει 74dB θορυβο και το diesel εχει 69dB)
- Ξερω οτι οι κινητηρες βενζινης της Toyota ειναι σκυλια (ολοι στην παρεα Toyota εχουμε, Aygo, Yaris 1 και 2, Corolla (στογγυλοφαναρο, το 1ο VVTi, το 2ο VVTi) και τα Rav 2 και 3)
Τα συν που βαζω στο diesel ειναι
- Καταναλωση (σιγουρα μικροτερη του 1.33)
- Τελη κυκλοφοριας (κανα 50αρι πιο φτηνα)
- Επιδοσεις (επιταχυνση και ροπη)
- Οι diesel κινητηρες γενικα ειναι πιο ανεχτικοι
Το μονο που ειπανε απο την Toyota και με φοβισανε ειναι οτι στα diesel αμα δεν ξερεις την ποιοτητα του diesel που βαζεις μπορει να την πατησεις πολυ ασχημα και να σου χαλασουνε αντλιες, μπεκ και ολα τα συναφη με την τροφοδοσια. Diesel απο εναν βενζινα θα βαζω τον οποιο τον ξερω πολλα χρονια και η βενζινη του δεν μου εχει παρουσιασει ποτε προβληματα τα τελευταια 6-7 χρονια που βαζω σε 3 διαφορετικα αυτοκινητα μου (BMW E90 320, Corolla VVTi, Corolla στρογγυλοφαναρο).
Και κατι τελευταιο, διαβαζα οτι τα σερβις του diesel ειναι πιο αραια, αλλα αρκετα πιο ακριβα. Ισχυει κατι τετοιο? Δηλαδη μπορει στην βενζινη να δινω 200Ε για σερβις το χρονο και στο diesel να δινω 800Ε ανα 2 χρονια πχ?
Συγγνωμη που σας κουρασα με ολα αυτα, αλλα θελω να κανω μια σιγουρη αγορα σε μια περιοδο δυσκολη και καινουρια (αναφερομαι στην αγορα diesel).
Ποια ειναι η γνωμη σας για την αγορα ενος Diesel? Αυτην την στιγμη ειμαι 95% diesel και 5% βενζινη.
-
εχουμε το γιαρις σε ντιζελ.το μονο λαθος που καναμε ηταν να το παρουμε χειροκινητο.οχι οτι δεν εχει καλο χειροκινητο.αλλα το αυτοματο,ως προειπα στο παρελθον,ειναι πολυ πιο ανετο.
στα περι ποιοτητας πετρελαιου,αν δεν εισαι σιγουρος,βαζε απο εκει που βαζουν οι ταριφες.σιγουρα θα ειναι καθαρο κ φθηνο.δεν ρισκαρουν οι ταριφες να χασουν μεροκαματα με σκαρτο καυσιμο..
σε 5 πετρελαιοκινητα που εχουμε στην οικογενεια,ουδεποτε αντιμετωπισαμε προβλημα με το καυσιμο.για να ειμαι ακριβης,ουδεποτε αντιμετωπισαμε μηχανικο προβλημα.
στη θεση σου θα πηγαινα για πετρελαιο κ αυτοματο,αν μου το επετρεπαν τα οικονομικα μου.αλλιως κ το χειροκινητο οκ.αλλα πετρελαιο.-
αυτο για τα σερβις,με βαση την προσωπικη μου εμπειρια,δεν προκυπτει.απο που κ ως που 800 ανα 2 ετη? -
Καλησπέρα.
-Προσωπικά , για ένα μικρό πόλης θα καλοκοιτούσα για diesel ,αρκεί βέβαια να κάνεις
αρκετά χιλιόμετρα το χρόνο για να αποσβεστεί και το υψηλότερο κόστος κτήσης απο την οικονομία του
diesel. Είναι περι τα 2500 παραπάνω απ'οτι βλέπω.-Επίσης, βλέποντας σήμερα τη βενζίνη στο ~1.71 ψιλοέμεινα , γιατί ο ανήφορος δεν έχει τελειωμό.
-Για το θέμα της ποιότητας του diesel, απλά δες τους ταξιτζήδες της περιοχής σου απο που βάζουνε κυρίως.
Ή ρώτα έναν. Στην Ελλαδάρα μας σε κάτι τέτοια θέματα παίζεις λίγο λόττο.-Το δικό σου ραδιόφωνο ενώ η Toyota σου προσφέρει πλήρες πακέτο δεν το καταλαβαίνω αλλά
μπορεί να είσαι πρώην συντακτης του Hitech. Υπάρχουν λύσεις και για αυτό,απο καινούργια πηγή 2 din
μέχρι ηχεία, ενισχυτή κλπα.- Αυτό για τα service δεν το έχω ξανακούσει, μπορείς να πάρεις ενδεικτικές τιμές . Στην Toyota
τα δείχνουν συνέχεια...
EDIT : είδα οτι λίγο πολύ γράψαμε τα ίδια πράγματα με τον CLAB
Να πω πάντως ότι καλό και χρυσό το CVT αυτόματο του βενζινοκινητήρα αλλά το
αυτόματο που μπαίνει στο πετρέλαιο είναι MMT , όχι και πολύ καλό.
Θα έμενα με το χειροκίνητο. - Αυτό για τα service δεν το έχω ξανακούσει, μπορείς να πάρεις ενδεικτικές τιμές . Στην Toyota
-
yaris 1.4 d4d active 15780€,πολύ καλό αλλά ακριβούτσικο(μην πάρεις το life δεν έχει στροφόμετρο και πίσω ταμπούρα αντί δίσκους ).Μην πάρεις το βενζινοκίνητο είναι αισθητά πιο αργό από το ντίζελ(το ένα έχει ροπή 20,4 και το άλλο 13 περίπου,χώρια 25% μικρότερη κατανάλωση).Εναλλακτικά τσέκαρε και το best-seller ντίζελ της αγοράς opel corsa 1.3 ecoflex edition με 14830€,πιο φτηνό δηλαδή και δεν πληρώνει καθόλου τέλη .Α,επίσης ήρθε και το hyundai i20 1.4 diesel με 90ps,22 κιλά ροπής και 6άρι σασμάν και τιμή κανόνι 13300 (12400 με απόσυρση δες στο car.gr γιατί το σάιτ της hyundai έχει να ανανεωθεί από τον καιρό του νώε).
-
κ ελεγα..δεν θα προτεινει κανεις κανενα αλλο αυτοκινητο??
ο τιτλος του νηματος νομιζω ειναι ξεκαθαρος..αλλα καλου κακου,ας δει ο ανθρωπος κ τα αλλα αυτοκινητα,για να επιλεξει το γιαρις επειτα απο ολικη ερευνα αγορας.. -
εχουμε στην οικογενεια 3 yaris D4D, 1 του 2010, 1 του 2011 και 1 2012. Για να εχουμε παρει τοσα, σημαινει οτι ειμαστε ευχαριστημενοι (3 οικογενειες). Το καινουργιο μεν υπερεχει απο το προηγουμενο κυριως λογο μεγαλυτερου μεγέθος και εντελώς διαφορετικής σχεδίασης
Τωρα που ειναι και νομιμο, δεν θα σκεφτομουν με τιποτα την βενζινη
-
... να σημειώσω ότι το αυτόματο στη βενζίνη θα καίει αρκετά περισσότερο από το χειροκίνητο. Γενικά σε καθημερινό αυτοκίνητο, και εφόσον το κόστος κτήσης δεν είναι θέμα... παίρνεις ντίζελ.
-
Ευχαριστω ολους για τις απαντησεις σας.
Οντως το κοστος κτησης δεν με ενδιαφερει και τοσο.
Εχω δει και αλλα αυτοκινητα.
VW Polo
Ωραιο, καλη ποιοτητα, αλλα 2ετη εγγυηση? Λιγα εξτρα και η τιμη πλεον με ενδιαφερει.
1.2 75ΗΡ και 1.6 90ΗΡ. Ουτε το ενα, ουτε το αλλο με ικανοποιουν.Opel Corsa.
Ωραιο, καλο αλλα η ποιοτητα πολυ μετρια κατα τη γνωμη μου και ειναι και 'παλιο' αυτοκινητο σε σχεση με το Yaris.SEAT Ibiza 1.2TSI
Η εναλακτικη λυση για μια καποια επιδοση σε σχεση με τις επιδοσεις του D4-D του Yaris και με πολυ καλο αυτοματο (DSG) αλλα 15 ποντους μεγαλυτερο, ιδιο πορτ μπαγκαζ, πιο στριμωγμα στα πισω καθισματα και μικροτερο μετατροχιο. Και επισης, δεν το εμπιστευομαι οσο το Toyota.Ηyundai γενικα δεν σκεφτομαι καν. Οτι hyundai βλεπω μετα την 5ετια μου φαινεται ερειπιο. Πραγματικα.
Γι αυτο και κατεληξα σε Toyota. Οποτε εναλλακτικες για εμενα δεν υπαρχουν
Για αυτοματο επισης, το ξεχναω. Αμα εβγαινε το CVT στο Diesel θα το επαιρνα με τα 1000, αλλα απο την στιγμη που δεν υπαρχει αναγκαστικα manual. Το παλιο της Toyota ειναι για κλαματα.
Για τα σερβις δεν ξερω, αυτα που λεγανε γενικα λεω. Δεν μου ειπανε τιμες, αλλα γενικα μου ειπανε οτι ειναι πολυ πιο ακριβα τα service, αλλα απο οτι διαβασα σε ενα περιοδιοκο, το service του diesel ειναι 20-30Ε πιο ακριβο..
Για εκδοση δεν ξερω, ειμαι παρα πολυ σε διχασμο. Την Lounge ή την Style? Για μενα η Lounge ειναι η πρακτικη που εχει αυτοματο κλιματισμο και πισω ηλεκτρικα παραθυρα και η Style ειναι η ομορφη με τις 16αρες, το σποιλερ, σπορ αναρτηση, προβολεις ομιχλης και μονοχρωμο σαλονι. Εχω σκεφτει και την Style με το extra VIP+Cool πακετο (+540€), το οποιο εχει αυτοματο κλιματισμο και 2-3 αλλα καλουδια αλλα παλι δεν εχει ηλεκτρικα παραθυρα πισω. Πραγμα το οποιο το θεωρω πολυ σημαντικο, γιατι με τον κλιματισμο δεν την πολυπαλευω και μου αρεσει πολυ να ανοιγω ολα τα παραθυρα. Η τιμη της Lounge ειναι 17.700 και της Style με το VIP+Cool ειναι 18.240 (με το κλειδι στο χερι).
Cyberguy, ποια εκδοση εχετε εσεις? Και γενικα ειναι σπιρτοζικο αυτοκινητο? Απο επιδοσεις πως σου φαινεται? Προσπερασεις κανεις ευκολα?
C.L.A.B., ποιο Yaris εχεις εσυ και ποσο καιρο? Σου εχει βγαλει τιποτα προβληματα? (σοβαρα, τωρα αν εφυγε καμια βιδουλα απο το panel της πορτας δεν το θεωρω προβλημα )
-
εχουμε το γιαρις 2.δλδ οχι το ολοκαινουργιο μοντελο,αλλα το προηγουμενο.δλδ οχι το πρωτο που βγηκε κ ηταν σχεδιασμενο απο τον κωβο,αλλα το επομενο.
το μονο προβλημα που εχει παρουσιασει μεχρι στιγμης ειναι οτι δεν αλλαζει ταχυτητες μονο του.δλδ θα πρεπει να αφησεις γκαζι,να πατησεις συμπλεκτη,να αλλαξεις σχεση στο κιβωτιο ταχυτητων,να αφησεις συμπλεκτη κ να πατησεις γκαζι..ουφ κουραστηκα κ μονο που το σκεφτηκα..
σοβαρα τωρα.προβλημα κυριολεκτικα κανενα.στα 100κ χλμ που εχει κανει μεχρι στιγμης,εδω κ 3-4 ετη,κυριολεκτικα τπτ.απλως τα σερβις γινονται παντα στην ωρα τους.κ ενα αλλο απλως,οτι μετανιωσαμε που δεν το πηραμε κ αυτο αυτοματο.κ η αληθεια ειναι οτι στην εθνικη μια εκτη σχεση την χρειαζεται(το δικο μας ειναι προ φεηςλιφτ)
να πω οτι απο προσωπικη εμπειρια,το θεωρω πιο σπιρτοζικο απο το μινι κουπερ με τα 123 αλογα που ειχα.μη κοιτας αλογα,αλλα ροπη.
απο εκει κ περα,χωρις να κανω καθολου πλακα,αν δεν θελεις αυτοματο,μπορεις καλλιστα να κοιταξεις κ το κια ριο.στο λεω,επειδη πριν λιγο καιρο το σκεφτομουν να κανω μια τετοια αλλαγη εγω.να δωσω το ροκκο μου κ να παω η σε γιαρις αυτοματο,η κια ριο 1.1δ χειροκινητο.το 1.1 παει μια χαρα εφοσον δεν εισαι καθε μερα σε ταξιδια κ βουνα.οχι οτι εκει αντιμετωπιζει καποιο ιδιαιτερο προβλημα.μιλαω παλι εκ πειρας,καθοτι εχουμε πικαντο 1.1.δ με περιπου 40κ χλμ χωρις προβλημα. -
Ο χρήστης C.L.A.B. έγραψε:
εχουμε το γιαρις 2.δλδ οχι το ολοκαινουργιο μοντελο,αλλα το προηγουμενο.δλδ οχι το πρωτο που βγηκε κ ηταν σχεδιασμενο απο τον κωβο,αλλα το επομενο.
το μονο προβλημα που εχει παρουσιασει μεχρι στιγμης ειναι οτι δεν αλλαζει ταχυτητες μονο του.δλδ θα πρεπει να αφησεις γκαζι,να πατησεις συμπλεκτη,να αλλαξεις σχεση στο κιβωτιο ταχυτητων,να αφησεις συμπλεκτη κ να πατησεις γκαζι..ουφ κουραστηκα κ μονο που το σκεφτηκα..
σοβαρα τωρα.προβλημα κυριολεκτικα κανενα.στα 100κ χλμ που εχει κανει μεχρι στιγμης,εδω κ 3-4 ετη,κυριολεκτικα τπτ.απλως τα σερβις γινονται παντα στην ωρα τους.κ ενα αλλο απλως,οτι μετανιωσαμε που δεν το πηραμε κ αυτο αυτοματο.κ η αληθεια ειναι οτι στην εθνικη μια εκτη σχεση την χρειαζεται(το δικο μας ειναι προ φεηςλιφτ)
να πω οτι απο προσωπικη εμπειρια,το θεωρω πιο σπιρτοζικο απο το μινι κουπερ με τα 123 αλογα που ειχα.μη κοιτας αλογα,αλλα ροπη.
απο εκει κ περα,χωρις να κανω καθολου πλακα,αν δεν θελεις αυτοματο,μπορεις καλλιστα να κοιταξεις κ το κια ριο.στο λεω,επειδη πριν λιγο καιρο το σκεφτομουν να κανω μια τετοια αλλαγη εγω.να δωσω το ροκκο μου κ να παω η σε γιαρις αυτοματο,η κια ριο 1.1δ χειροκινητο.το 1.1 παει μια χαρα εφοσον δεν εισαι καθε μερα σε ταξιδια κ βουνα.οχι οτι εκει αντιμετωπιζει καποιο ιδιαιτερο προβλημα.μιλαω παλι εκ πειρας,καθοτι εχουμε πικαντο 1.1.δ με περιπου 40κ χλμ χωρις προβλημα.Θα δώσεις το scirocco για να πας σε rio ή yaris ?Ιδίως για το rio που είναι και πιο αδύναμο με 3-κυλινδρο και 75 άλογα σε σχέσυ με τα 160+ του rocco θα σου φανεί κάρο και όχι μόνο στα γκάζια.Αλλα και εγώ που καλοβλέπω το i20 crdi 90ps με περίπου 13000€ καλός είμαι Αλλά εκεί που έφτασε η βενζίνα τώρα(1,70) και με τα 9 μικτά λίτρα στο 1.6 fiesta μου καλά κρασιά.
-
ποιος ειπε οτι καθε νεο μας αυτοκινητο πρεπει να ειναι πιο δυνατο απο το προηγουμενο?οι αναγκες αλλαζουν.κ παμε συμφωνα με τις αναγκες κ οχι συμφωνα με τη μοδα.παντως αναμεσα στα 1.1 κ 1.4 δ της χιουνταη,θα επερνα το 1.1.-
-
Χμμ... Δεν νομιζω, ουτε ΚΙΑ. Σκαλωμενος στο Toyota
Αλογα δεν κοιταω, ροπη με νοιαζει για να τραβαει, μην ξεκιναει με πρωτη και τα πρωτα 20 χλμ/ω να κανει λες και εχει 1kg ροπη!
-
και απο μενα ψηφος στο ντιζελακι. Αγορασα ντιζελ και ειδα το φως ,πολυ ευκολες προσπερασεις χωρις να καις ενα βιτιο.
παντως για το κορσα που ειπες οτι ειναι παλιο εχει 2 οψεις το νομισμα. παλιο με λυμενες παιδικες ασθενεις ή νεο και με περισσοτερο ρισκο.Οταν εψαχνα εγω παντως το ακτιβ γιαρις εβγαινε αρκετα ακριβοτερα περι τα 16.5κ. -
το γιαρις δεν εχει νεο κινητηρα.τον ιδιο κινητηρα φορουσε κ το γιαρις 2.η μονη διαφορα οτι πλεον πληρει τους περιορισμους στις εκπομπες καυσαεριων κατηγοριας ευρο 5.
-
Α ωραια. Αμα ειναι παλιος, ειναι δοκιμασμενος. Και ενταξει, δεν νομιζω να ειναι τοσο πισω σε τεχνολογια παρ ολο που ειναι του Yaris 2.
krotos, οταν λες ευκολες προσπερασεις χωρις να καις ενα βυτιο, δεν με ενδιαφερει αν θα καψει ενα βυτιο αμα κανει την προσπεραση. Με ενδιαφερει οτι και ενα βυτιο να καψει, την προσπεραση θα την κανει?
-
Ο χρήστης krotos έγραψε:
και απο μενα ψηφος στο ντιζελακι. Αγορασα ντιζελ και ειδα το φως ,πολυ ευκολες προσπερασεις χωρις να καις ενα βιτιο.
παντως για το κορσα που ειπες οτι ειναι παλιο εχει 2 οψεις το νομισμα. παλιο με λυμενες παιδικες ασθενεις ή νεο και με περισσοτερο ρισκο.Οταν εψαχνα εγω παντως το ακτιβ γιαρις εβγαινε αρκετα ακριβοτερα περι τα 16.5κ.τον ίδιο κινητήρα με το κορσα έχει το νεο αβεο
http://www.car.gr/classifieds/cars/view/2056576/
επειδη μου περασε κ εμένα από το μυαλό να μπω στα ντιζελ ένα απο αυτα τα δυο θα έπαιρνα
κορσα ή αβεο (χωρίς να έχω κοιτάξει το 207 τί ντίζελ έχει)
άλλωστε το κορσα είναι όμορφο εξωτερικά κ μόνο εσωτερικά φαίνεται η ηλικία του! οπότε αν βγαινει φθηνότερο απο το αβεο, why not!! -
αυτο λεμε σαντοου.οτι ο κινητηρας του ειναι δοκιμασμενος κ απροβληματιστος.προς θεου.
απο την αλλη νομιζω οτι αγχωνεσαι πολυ για τις προσπερασεις.προσπερασεις κανει μια χαρα κ το 1.33 βενζινη.λες να μη κανει ενα με σαφως περισσοτερη ροπη? -
Ο χρήστης Shadowjump έγραψε:
Οντως το κοστος κτησης δεν με ενδιαφερει και τοσο.
Για τα σερβις δεν ξερω, αυτα που λεγανε γενικα λεω. Δεν μου ειπανε τιμες, αλλα γενικα μου ειπανε οτι ειναι πολυ πιο ακριβα τα service, αλλα απο οτι διαβασα σε ενα περιοδιοκο, το service του diesel ειναι 20-30Ε πιο ακριβο..
Toyota Yaris 2012, D4-D ή 1.33?