-
Ο χρήστης coyote έγραψε:
ας του βάλουν gps να τα βλέπουμε online..... για να κατεβαίνουμε στην στάση. Σοβαρά μιλάω. Κάνει και κρύοΘα αστιεύεσαι βέβαια... Να σου θυμίσω τι είχε γίνει όταν γνωστή εταιρεία έτοιμου φαγητού αποφάσισε να εφοδιάσει το σύνολο των υπαλλήλων της με PDAs και το σούσουρο περί ιδιωτικότητας.
Στο σοβαρό τώρα. Θα ήταν μία εξαιρετική λύση κάτι τέτοιο καθώς θα επέτρεπε να έχεις και ένα σύστημα ενημέρωσης άφιξης στη στάση. Πιλοτικά είχε εφαρμοστεί για τα τρόλλεϊ αλλά όπως όλα τα ωραία και χρήσιμα πράγματα απλά δεν περπάτησε. Και δεν είμαι και τόσο βέβαιος ότι οι υπάλληλοι ήθελαν έναν τέτοιο μπελά στο κεφάλι τους... Ελπίζω να κάνω λάθος πάντως.
-
Στον ΟΑΣΘ πάντως μια χαρά δουλεύει.
-
φαντάζομαι γιατί δεν είσαι και χτεσινός και είσαι και μηχανικός, ότι την ιστορία με τα gps στα απορριμματοφόρα την ξέρεις?
Το πρωι τα βάζανε και το βράδυ τα βάζανε και τελικά μπήκαν χωρίς να δουλεύουν. Αλλιώς στον τάφο. -
Οι ιδιωτικές μΠατρινές να δεις
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Στον ΟΑΣΘ πάντως μια χαρά δουλεύει.+1
Και online tracking στο site τους, και οθόνες με τον εκτιμώμενο χρόνο άφιξης στις στάσεις.
-
Αντίστοιχο σύστημα λειτούργησε ένα φεγγάρι στο αστικό ΚΤΕΛ Ηρακλείου πριν το 2002. Πολύ χρήσιμο, ιδίως κατά τις βραδυνές ώρες όπου περνούσε λεωφορείο κάθε μισή+ ώρα από το πανεπιστήμιο. Βλέπαμε πότε πλησίαζε, κατεβαίναμε τις σκάλες προς τη στάση και μπαίναμε!!!
Μετά δεν ξέρω τι έγινε... Πήρα κι αυτοκίνητο κι έχασα την 'επαφή'. Αλλά μάλλον η κατάληξη ήταν η 'αναμενόμενη': http://www.eppforum.org/viewtopic.php?f ... 999cebca5a
Υ.Γ.: Βρήκα το http://www.patris.gr/articles/114133 Δεν ξέρω κατά πόσο προχώρησε.
-
Μην το πολυψαχνεται, λιγο πολυ οι περισσοτερες επαρχειακες πολεις εχουν βαλει τηλεματικη στον στολο τους και βλεπει και ο επιβατης τον εκτιμωμενο χρονο στις στασεις. Μονο στην ΑΘηνα δεν περπαταει το θεμα . Ειναι λιγα τα λεφτα ,
Επισης ο ΟΑΣΘ ειναι σοβαρος οργανισμος και οχι μπουρδελο οπως ο ΟΑΣΑ.
@Χρηστο αυτο με το ρελαντι στα οχηματα γινεται γιατι τα περισσοτερα δεν εχουν μπαταρια , οποτε αν σβησουν το οχημα δεν ξερουν αν θα ξαναπαρει μπρος , οποτε για να μην βγαινει ενα οχημα εκτος προτιμαει να το εχει στο ρελαντι και να καθεται. Τι γινεται στα Α/Σ απο πλευρας συντηρησης?, αυτα δεν λεγονται δημοσια Τα Σολαρις ειναι καινουργια ακομα ολο και καποιο αλλο θα καννιβαλιστει ακομα και για μπαταρια -
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Μην το πολυψαχνεται, λιγο πολυ οι περισσοτερες επαρχειακες πολεις εχουν βαλει τηλεματικη στον στολο τους και βλεπει και ο επιβατης τον εκτιμωμενο χρονο στις στασεις. Μονο στην ΑΘηνα δεν περπαταει το θεμα . Ειναι λιγα τα λεφτα ,
Επισης ο ΟΑΣΘ ειναι σοβαρος οργανισμος και οχι μπουρδελο οπως ο ΟΑΣΑ.
@Χρηστο αυτο με το ρελαντι στα οχηματα γινεται γιατι τα περισσοτερα δεν εχουν μπαταρια , οποτε αν σβησουν το οχημα δεν ξερουν αν θα ξαναπαρει μπρος , οποτε για να μην βγαινει ενα οχημα εκτος προτιμαει να το εχει στο ρελαντι και να καθεται. Τι γινεται στα Α/Σ απο πλευρας συντηρησης?, αυτα δεν λεγονται δημοσια Τα Σολαρις ειναι καινουργια ακομα ολο και καποιο αλλο θα καννιβαλιστει ακομα και για μπαταριαΝα ρωτήσω κάτι; Αν κάποιος πάει με βαριοπούλα και κόψει ένα κομμάτι από το μνημείο της Ακρόπολης δεν θα του κόψουμε το χέρι; Μνημείο γαρ;
Στα χρόνια στην Ακαδημία είχαμε παρατηρήσει ότι η μαρμάρινη πρόσοψη προς τη Σίνα (όπου και ο τερματικός σταθμός των Λεωφορείων) παρουσίαζε πολύ μεγαλύτερα προβλήματα από την αντίστοιχη πρόσοψη στην Γρηγορίου του Ε'. Αυτό λόγω του SO2 και των ενώσεων του που με το νερό δημιουργούσαν οξέα που προσέβαλαν το μάρμαρο. Εστάλη μία σχετική επιστολή στην τότε ΕΘΕΛ η οποία και αρχικώς είχε μετακινήσει το τέρμα στην Ακαδημίας και είχε μετατρέψει τις στάσεις επί της Σίνα σε απλής διέλευσης. Κάποια στιγμή μέσα στον γενικό ορυμαγδό η αφετηρία επέστρεψε στο παλαιό σημείο αλλά η συμφωνία ήταν ότι τα οχήματα θα παρέμεναν με κλειστό τον κινητήρα.
Αν ισχύουν αυτά που λες μιλάμε για το μεγαλύτερο έγκλημα που θα μπορούσε να τελεσθεί κατά της Πολιτιστικής μας Κληρονομιάς. Δεν μπορώ να πιστέψω το τι θα γίνει τα επόμενα χρόνια με τα diesel να καταλαμβάνουν ένα μεγάλο ποσοστό των οχημάτων εντός της Αθήνας αλλά ο διάκοσμος της Ακαδημίας είναι στα κακά του τα χάλια. Ένα έργο που προέβλεπε την αφαίρεση των πρωτοτύπων και στη συνέχεια την τοποθέτηση αντιγράφων καρκινοβατεί εδώ και 3 έτη. Αντίστοιχα προβλήματα παρουσιάζουν τα αγάλματα του Απόλλωνα και της Αθήνας τα οποία ευτυχώς λόγω μεγέθους μπορούν να επιζήσουν ως την έλευση του υδρογόνου.
Ο θεός να βάλει τα χέρια του δηλαδή γιατί το ένα μόνον δεν φτάνει.
Αν συμβαίνει κάτι τέτοιο κάποιοι θα πρέπει να παραιτηθούν σήμερα κιόλας.
-
Τι να πρωτοαναερω με τα λεωφορεια ΧΑΡΟΥΣ που κυκλοφορουν?? Καλα για να σβηνουν τον κινητηρα πρεπει να εχει καινουργια μπαταρια το οχημα οπως προανεφερα, αλλος λογος ειναι να μην χανουν αερα για το κυκλωμα πεδησης και για τις πορτες, θα πρεπει να καθονται να ξεκολιαζουν τα οχηματα μαρσαροντας για να μαζεψουν τα κυκλωματα αερα αλλιως δεν ξεκιναει το οχημα. Παντως το αποτελεσμα ειναι οτι τα Ελβο ειναι λατρεια . Παντως ολα τα οχηματα εχουν να αλλαξουν λαδια κατι χρονια τωρα . Εξαιρουνται τα Σολαρις και οτι ειναι καινουργιο. Επισης εντυπωση μου κανει στα Σολαρις που αν και Euro 4/5 me scr (adblue) βγαζουν ενα ωραιο μαυρο ντουμανι . Σαν την Αθηνά του Σακαρακακη (βολβο) δεν υπαρχει κανενα απο πλευρας ντουμανιου
-
Το 20% των λεωφορείων της ΕΘΕΛ είναι ήδη φυσικού αερίου, το υπόλοιπο 80% είναι πετρελαίου διαφόρων κλάσεων ρύπων. Και θα παραληφθούν και άλλα φ.α. σύντομα. Ας σημειωθεί ότι η πλειοψηφία αυτών κινείται στο βεβαρυμένο κέντρο.
Εκτός από αυτά υπάρχουν και τρόλλευ, με ηλεκτροκινητήρα αλλά και ντιζελοκινητήρα, ο τελευταίος μπαίνει σε λειτουργία για κίνηση εκτός ροηφόρων ράγων.
Παρά τα προβλήματα, η κατάσταση στα ΜΜΜ είναι σχεδόν ειδυλιακή σε σχέση με αυτή που επικρατούσε πριν από 10-20-30 χρόνια και συνεχώς βελτιώνεται.
Άντε να μπουν και οι έτοιμοι σταθμοί του μετρό σε λειτουργία μέχρι το τέλος του χρόνου, να ανακουφιστούν και τα δυτικά και τα ανατολικά προάστεια στο μέτρο του δυνατού. -
Ο χρήστης christos.dimou έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι; [...]Χαίρομαι που βλέπω τέτοιους προβληματισμούς, αλλά αυτοί που τους ενστερνιζόμαστε είμαστε όχι απλά μειοψηφία, αλλά μάλλον και δακτυλοδεικτούμενοι.
Εδώ λαμβάνει χώρα καταστροφή της πολιτιστικής μας κληρονομιάς με πολύ πιο ορατούς - απ' τον καθένα - άμεσους και ραγδαίους τρόπους. Ποιος θα κάτσει να προβληματιστεί/ασχοληθεί/ενεργήσει για τέτοια 'ποταπά' ζητήματα;
Από αυτήν την άποψη, Χρήστο, είμαστε δυστυχώς χαμένοι από χέρι.
(Σόρρυ για το άσχετο ποστ, απλά επειδή το θέμα αυτό - με τα κτισμένα μνημεία μας - το 'ζω', ήθελα να το πω.)
-
Ο χρήστης dstou έγραψε:
Το 20% των λεωφορείων της ΕΘΕΛ είναι ήδη φυσικού αερίου, το υπόλοιπο 80% είναι πετρελαίου διαφόρων κλάσεων ρύπων. Και θα παραληφθούν και άλλα φ.α. σύντομα. Ας σημειωθεί ότι η πλειοψηφία αυτών κινείται στο βεβαρυμένο κέντρο.
Εκτός από αυτά υπάρχουν και τρόλλευ, με ηλεκτροκινητήρα αλλά και ντιζελοκινητήρα, ο τελευταίος μπαίνει σε λειτουργία για κίνηση εκτός ροηφόρων ράγων.
Παρά τα προβλήματα, η κατάσταση στα ΜΜΜ είναι σχεδόν ειδυλιακή σε σχέση με αυτή που επικρατούσε πριν από 10-20-30 χρόνια και συνεχώς βελτιώνεται.
Άντε να μπουν και οι έτοιμοι σταθμοί του μετρό σε λειτουργία μέχρι το τέλος του χρόνου, να ανακουφιστούν και τα δυτικά και τα ανατολικά προάστεια στο μέτρο του δυνατού.Οτι ηταν να παραλαβουμε το παραλαβαμε. Περσυ το Πασχα αρχισαμε να παραλαμβανουμε και τα 200 Irisbus Citelis τα οποια απο το καλοκαιρι εχουν βγει στους δρομους, τα Renaul Agora (τα πρωτα Φ.Α) σκορπισαν τα περισσοτερα οποτε και αποσυρθηκαν και μιλαμε για λεωφορεια 10ετιας. Τωρα περνανε ανακατασκευη τα οχηματα 1998-2001 και καποια θα αρχισουν να δινονται καθοτι υπαρχει πλεονασμα. Αντε να τα παρουν τα ΑΚΤΕΛ να πλημμυρισει η επαρχεια και να σταματησουν να ψωνζουν απο ΟΑΣΘ
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τι γινεται στα Α/Σ απο πλευρας συντηρησης?, αυτα δεν λεγονται δημοσιαΜια χαρα λεγεται δημοσια...
Δεν ειναι κρυφο οτι παιζουν πετωντας τις ταπες απο τα καρτερ των λεωφορειων στο βαρελι του λαδιου περιμενοντας την ωρα να σχολασουν οπως στην παλια διαφημιση του Jack Daniels...
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Τι να πρωτοαναερω με τα λεωφορεια ΧΑΡΟΥΣ που κυκλοφορουν?? Καλα για να σβηνουν τον κινητηρα πρεπει να εχει καινουργια μπαταρια το οχημα οπως προανεφερα, αλλος λογος ειναι να μην χανουν αερα για το κυκλωμα πεδησης και για τις πορτες, θα πρεπει να καθονται να ξεκολιαζουν τα οχηματα μαρσαροντας για να μαζεψουν τα κυκλωματα αερα αλλιως δεν ξεκιναει το οχημα. Παντως το αποτελεσμα ειναι οτι τα Ελβο ειναι λατρεια . Παντως ολα τα οχηματα εχουν να αλλαξουν λαδια κατι χρονια τωρα . Εξαιρουνται τα Σολαρις και οτι ειναι καινουργιο. Επισης εντυπωση μου κανει στα Σολαρις που αν και Euro 4/5 me scr (adblue) βγαζουν ενα ωραιο μαυρο ντουμανι . Σαν την Αθηνά του Σακαρακακη (βολβο) δεν υπαρχει κανενα απο πλευρας ντουμανιουΤα λεωφορεια μαζευουν αερα και στο ρελαντι. Να μη βαριεται ο οδηγος να παει δυο λεπτα νωριτερα να το βαλει μπροστα. Επισης για να χασει τοσο πολυ αερα εχει ή σοβαρη απωλεια απο το κυκλωμα (κατι που υπο συνθηκες μπορει να γινει πολυ επικινδυνο), ή καθεται παρα πολλη ωρα (πανω απο μιαμιση). Συνεπως - πλην ρευματος - δεν εχει κανεναν απολυτως λογο να λειτουργει τον κινητηρα στο τερμα και στην αφετηρια στο ρελαντι, περα απο τα προαναφερθεντα προκαλουνται και ζημιες απο αυτην την πρακτικη. Για τα Solaris τωρα οι λογοι για τους οποιους 'καπνιζουν' ειναι δυο. Ο ενας ειναι η κενη δεξαμενη του 'κατουρου' (AdBlue). Ο αλλος ειναι η ιδια η τεχνολογια τους (SCR) που απαιτει για την σωστη λειτουργια του συστηματος υψηλες θερμοκρασιες καυσαεριων κατι που δεν μπορει να επιτευχθει με τον κινητηρα στο ρελαντι ή περιξ αυτου σε συνθηκες μποτιλιαρισματος ή της προαναφερομενης περιπτωσης. Τα Volvo ντουμανιαζουν (πολυ) μονο στην εκκινηση και οφειλεται στην τουρμπινα τους.
-
Ο χρήστης Thomas_C200K έγραψε:
Οτι ηταν να παραλαβουμε το παραλαβαμε. Περσυ το Πασχα αρχισαμε να παραλαμβανουμε και τα 200 Irisbus Citelis τα οποια απο το καλοκαιρι εχουν βγει στους δρομους, τα Renaul Agora (τα πρωτα Φ.Α) σκορπισαν τα περισσοτερα οποτε και αποσυρθηκαν και μιλαμε για λεωφορεια 10ετιας. Τωρα περνανε ανακατασκευη τα οχηματα 1998-2001 και καποια θα αρχισουν να δινονται καθοτι υπαρχει πλεονασμα. Αντε να τα παρουν τα ΑΚΤΕΛ να πλημμυρισει η επαρχεια και να σταματησουν να ψωνζουν απο ΟΑΣΘ
Τα Citelis παρηχθησαν και παρεληφθησαν το πρωτο εξαμηνο το 2010. Ταξινομηθηκαν δε στα τελη της ιδιας χρονιας. Στον δρομο βγηκαν το πρωτο εξαμηνο του 2011. Τα Renault Agora (που δεν ειναι Renault αλλα και αυτα Irisbus) που ακινητουν ειναι πλεοναζοντα οχηματα και απο τα 295 μονο 6 εχουν σοβαρες ζημιες (παρολα αυτα επισκευασιμες). Συγκεκριμενα σπασμενες κολλησεις στις κολωνες των παραθυρων απο το μεγαλο βαρος στην οροφη και τους κραδασμους απο τους δρομους που πηγαινουν συνηθως. Τα λεωφορεια του 1998-2001 δεν περνανε καμια απολυτως ανακατασκευη, αλλαζουν υφασματα στα καθισματα και κανουν ενα ψευτοβαψιμο. Ανακατασκευη σημαινει ξηλωμα, λυσιμο και καθαρισμος μηχανικων μερων, αντικατασταση φθαρμενων εξαρτηματων, επιδιορθωσεις αμαξοποιιας και τελος αλλαγη δαπεδου και καθισματων στο εσωτερικο και βεβαια βαψιμο. Υπαρχει εστω και ενα λεωφορειο που να τα εχει κανει ολα αυτα?
Το τελευταιο βεβαια δεν το καταλαβα... Για ποιο λογο να παρει καποιο ΚΤΕΑΛ να μην προτιμησει να παρει ενα μεταχειρισμενο 15ετιας απο τον ΟΑΣΘ με μητρωο service, παρακαταθηκη και ισοβιο τεχνικο support σε απιστευτα χαμηλη τιμη και να παρει ενα ακριβοτερο, κακοφτιαγμενο, παντελως ασυντηρητο και χωρις υλικοτεχνικη υποστηριξη σκουπιδι απο την ΕΘΕΛ? -
-
Πόσο μ' αρέσει αυτή η συζήτηση..
Είναι ένα παράθυρο σε έναν κόσμο με τον οποίο έρχομαι σε επαφή σχεδόν καθημερινά, αλλά δεν μπορώ να γνωρίζω πράγματα γι' αυτόν.Μια φίλη διερωτάται στο Facebook:
'Όλα τα αρχαία που βρήκαν-βρίσκουν-θα βρουν κατά την κατασκευή του METRO στην Θεσσαλονίκη...τι γίνονται; Γιατί δεν αναφέρονται σε αυτά ούτε οι ειδήσεις;'
Έχει κάποιος κάποια πληροφορία; -
Ξεμπλόκαρε ο διαγωνισμός για την έξυπνη κάρτα του ΟΟΣΑ
Του Παναγιώτη ΣτάθηΜεγάλες εταιρίες-κοινοπραξίες πέρασαν στην επόμενη φάση του διαγωνισμού για την έκδοση των αποκαλούμενων «έξυπνων καρτών» του ΟΟΣΑ. Το Συμβούλιο της Επικρατείας ξεμπλόκαρε ουσιαστικά τον διαγωνισμό μετά την απόρριψη όλων των προσφυγών που είχαν κατατεθεί από κοινοπραξίες οι οποίες συμμετείχαν για να αναλάβουν το έργο.
Στην επόμενη φάση λοιπόν πέρασαν μεταξύ άλλων οι Intracom Services, Intrasoft International, Intracom A.E. Τηλεπικοινωνιακών Λύσεων, Intracom Κατασκευές Α.Ε. Τεχνικών Έργων και Μεταλλικών Κατασκευών, Elsag Damat s.p.a – Swarco, G45 Ελλάς και Ερικσον Ελλάς Α.Ε. Τηλεπικοινωνιακού Υλικού.
Οι έξυπνες κάρτες είναι ουσιαστικά το αυτοματοποιημένο σύστημα συλλογής κομίστρου (ΑΣΚΚ), προϋπολογισμού 94 εκατομμυρίων ευρώ, για τις εταιρείες του ΟΟΣΑ, με σύμπραξη δημοσίου και ιδιωτικού τομέα, έργο για το οποίο προκηρύχθηκε διεθνής διαγωνισμός προκειμένου η ανάθεση του να γίνει στην κοινοπραξία που θα υποβάλει την πιο συμφέρουσα προσφορά. Ήδη, ύστερα από πρόταση της επιτροπής διαγωνισμού, με απόφαση του ΔΣ του Οργανισμού Αστικών Συγκοινωνιών έχουν προκριθεί όλες οι κοινοπραξίες στη β΄ φάση για την υποβολή των προσφορών και την αξιολόγησή τους.
Ωστόσο, όλες οι υποψήφιες εταιρείες, πλην μιας, άσκησαν προδικαστικές προσφυγές που απορρίφθηκαν από το ΔΣ του ΟΑΣΑ και η α΄ φάση του διαγωνισμού ολοκληρώθηκε. Οι πέντε εταιρείες ωστόσο προσέφυγαν και στο Συμβούλιο της Επικρατείας, στρεφόμενες η μία σε βάρος της άλλης με το επιχείρημα ότι δεν πληρούν συγκεκριμένους όρους της διακήρυξης και θα έπρεπε να αποκλειστούν. Μεταξύ των εταιρειών που συμμετέχουν στις κοινοπραξίες είναι οι: Intracom Services, Intrasoft International, Intracom A.E. Τηλεπικοινωνιακών Λύσεων, Intracom Κατασκευές Α.Ε. Τεχνικών Έργων και Μεταλλικών Κατασκευών, Elsag Damat s.p.a – Swarco, G45 Ελλάς και Ερικσον Ελλάς Α.Ε. Τηλεπικοινωνιακού Υλικού.
Το Δ΄ Τμήμα του Ανωτάτου Ακυρωτικού Δικαστηρίου απέρριψε τις αιτήσεις ασφαλιστικών μέτρων των κοινοπραξιών, γεγονός που σηματοδοτεί τη συνέχιση των διαδικασιών του διαγωνισμού.
Είναι πολύ ευχάριστο σε ένα διαγωνισμό να υπάρχουν πολλές υποψήφιες εταιρείες... Οι μήπως δεν είναι τόσες πολλές τελικά; Μάλλον μας δουλεύει η Intracom
-
Δηλαδή συμμετέχουν πολλές Intracom που ουσιαστικά είναι η ίδια;
-
Υποθέτω, εκτός κι αν έχει αλλάξει τόσο πολύ το ιδιοκτησιακό καθεστώς του ομίλου κι έχουν ανεξαρτητοποιηθεί οι περισσότερες από αυτές.
Αστικές συγκοινωνίες και Επεκταση Μετρό