Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. ΕΡΩΤΗΣΗ ΓΙΑ ΑΣΦΑΛΕΙΕΣ
    • 1
    • 2
    • 115
    • 116
    • 117
    • 118
    • 119
    • 197
    • 198
    • 117 / 198
    Περί αυτοκίνησης
    87
    3957
    60120
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • sprsk
      sprsk last edited by

      Η τιμή που έβγαλα ήταν με 700 απαλλαγή ,
      Με 100 θα πέσει και άλλο.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • L
        lokatzis last edited by

        Για την ακρίβεια η απαλλαγή είναι 1000ευρώ για ζημιές ιδίου και 400ευρώ για κακόβουλες ζημιές και ζημιές από κλοπή!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • P
          phaethon last edited by

          Ο χρήστης sprsk έγραψε:
          :oops: Αν δεν έχω κάνει μέγα λάθος (που δεν έχω κάνει) blame it at the παραμετρικό τιμολόγιο.

          Το παραμετρικό τιμολόγιο δηλαδή τί διαφορετικό λαμβάνει υπόψη?

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • K
            kantoniou last edited by

            Ο χρήστης sprsk έγραψε:
            Η τιμή που έβγαλα ήταν με 700 απαλλαγή ,
            Με 100 θα πέσει και άλλο.

            Mε 1000 μηπως εννοεις;

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • K
              k_kb312 last edited by

              Σήμερα περιμένω το συμβόλαιο της interlife. Ασφαλίστηκα απευθείας μέσω της εταιρίας, εφόσον τα συνεργαζόμενα ασφαλιστικά γραφεία θέλανε παραπάνω χρήματα. Ενδεικτικά, πλήρωσα 218,30Ε (6μηνο) τη στιγμή που τα γραφεία που ρώτησα, ζητούσαν από 250-270ευρώ(!) για την ίδια εταιρία/ίδιες καλύψεις. Νομίζω ότι είναι πολύ καλή η τελική τιμή για το corsa μου (10ετιας, 8ίπποι μαζί με το επασφάλιστρο).Οι άλλες εταιρίες με κοστολογούσαν πάνω από 250ευρώ, εκτός αν μου ξέφυγε κάποια φθηνότερη. Τώρα για το αν η interlife είναι εντάξει, θα φανεί - ή καλύτερα, ελπίζω να μην χρειαστεί να φανεί!

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • H
                highfidelity last edited by

                Η τιμολόγησή της είναι πραγματικά ανταγωνιστική, φθηνότερη και από την Anytime.
                Από τα στοιχεία που δημοσιεύει, φαίνεται κερδοφόρα και υγιής, τώρα παραπέρα τι συμβαίνει, ας μας πληροφορήσει κάποιος πιο σχετικός, εγώ δεν είμαι!
                Γενικά καλό deal και πολύ καλά έκανες και πλήρωσες το επασφάλιστρο για να έχεις το κεφάλι σου ήσυχο.

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • P
                  pgm21 last edited by

                  Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:
                  Σήμερα περιμένω το συμβόλαιο της interlife. Ασφαλίστηκα απευθείας μέσω της εταιρίας, εφόσον τα συνεργαζόμενα ασφαλιστικά γραφεία θέλανε παραπάνω χρήματα. Ενδεικτικά, πλήρωσα 218,30Ε (6μηνο) τη στιγμή που τα γραφεία που ρώτησα, ζητούσαν από 250-270ευρώ(!) για την ίδια εταιρία/ίδιες καλύψεις. Νομίζω ότι είναι πολύ καλή η τελική τιμή για το corsa μου (10ετιας, 8ίπποι μαζί με το επασφάλιστρο).Οι άλλες εταιρίες με κοστολογούσαν πάνω από 250ευρώ, εκτός αν μου ξέφυγε κάποια φθηνότερη. Τώρα για το αν η interlife είναι εντάξει, θα φανεί - ή καλύτερα, ελπίζω να μην χρειαστεί να φανεί!

                  με 12 ευρώ παραπάνω το εξάμηνο θα επαιρνες ΑΓΡΟΤΙΚΗ , και αν πληρώνες με καρτα θα στοίχιζε 209 (-9,30) .

                  Τώρα σχετικά με την επανακοστολόγηση του επασφαλίστρου που ζητάς σε προηγούμενο σχόλιο , πράγματι έχει γίνει από τις εταιρίες και στην συντριπτική τους πλειοψηφία όσες τροποποίησαν τον γενικό κανόνα του +30% , το έκαναν πρός τα πάνω ( +35,+50,+80 % κλπ) γιατί διαπίστωσαν μέσα από τα στατιστικά στοιχεία των ζημιών ότι οι νέοι οδηγοί έχουν πολύ περισσότερο ρίσκο απο ότι τους τιμολογούσαν στο παρελθον.-

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • K
                    k_kb312 last edited by

                    Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
                    με 12 ευρώ παραπάνω το εξάμηνο θα επαιρνες ΑΓΡΟΤΙΚΗ , και αν πληρώνες με καρτα θα στοίχιζε 209 (-9,30) .

                    Τώρα σχετικά με την επανακοστολόγηση του επασφαλίστρου που ζητάς σε προηγούμενο σχόλιο , πράγματι έχει γίνει από τις εταιρίες και στην συντριπτική τους πλειοψηφία όσες τροποποίησαν τον γενικό κανόνα του +30% , το έκαναν πρός τα πάνω ( +35,+50,+80 % κλπ) γιατί διαπίστωσαν μέσα από τα στατιστικά στοιχεία των ζημιών ότι οι νέοι οδηγοί έχουν πολύ περισσότερο ρίσκο απο ότι τους τιμολογούσαν στο παρελθον.-

                    Αν ήταν να δώσω 12 ευρώ παραπάνω, θα έβαζα μέσα και κλοπή στην interlife!

                    Κοίτα, δεν ξέρω το λόγο που έχουν ανεβάσει τα επασφάλιστρα. Ίσως παίζει αυτό που λες, ίσως και να έχουν βρει ένα πρόσχημα για να αυξήσουν την τελική τιμή της ασφάλειας. Επιμένω ότι κριτήριο θα πρέπει να είναι τα έτη του διπλώματος, κι όχι τα 23. Anyway!

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • K
                      k_kb312 last edited by

                      Ο χρήστης HighFidelity έγραψε:
                      Η τιμολόγησή της είναι πραγματικά ανταγωνιστική, φθηνότερη και από την Anytime.

                      Στην anytime τα ασφάλιστρα για το αμάξι μου, μου βγαίνουν 260ευρώ. Όχι απλά φθηνότερη, πολύ φθηνότερη θες να πεις.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • H
                        highfidelity last edited by

                        Eγώ κοίταξα για τα δύο δικά μου. Για την BMW είναι ή στα ίδια ή πολύ φθηνότερη (όταν μιλάμε για μεικτή).
                        Στην Lancia, είναι ακριβότερη (βέβαια, εγώ μιλώ για τα ασφάλιστρα που πληρώνω ήδη, δεν ξέρω για νέο πελάτη...).

                        Οπότε, νομίζω το σχόλιό μου ισχύει.

                        Βέβαια, να πούμε πως η Interamerican θεωρείται (μέχρι αποδείξεως του εναντίου βέβαια....) πιο αξιόπιστη εταιρεία.
                        Από εκεί και μετά, είναι πολύ καλό να βλέπουμε να δουλεύει ο ανταγωνισμός , γιατί χάρη στην online ασφάλιση, οι αυθαίρετες αυξήσεις που γίνονταν παλιά, πλέον δεν περνάνε!

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • M
                          mirage last edited by

                          Η δικιά μου εμπειρία απο Interlife είναι θετική. Δεν ήμουν ασφαλισμένος σε αυτούς αλλά το άλλο αυτοκίνητο που είχε προκαλέσει το ατύχημα. Στείλανε πραγματογνωμονα την επόμενη μέρα και γενικά ήταν γρήγοροι. Μάλιστα παρόλο που άλλος οδηγός αρνήθηκε να υποβάλει φιλική δήλωση η εταιρεία το ζήτησε απο την δική μου μόνη της. Επειδή δεν την ήξερα κι εγώ το είχα ψάξει και γνωστοί που ήταν στον χώρο μου είπαν πως είναι σχετικά μικρή αλλά νοικοκυρεμένη εταιρεία. Όλα αυτά πριν 4-5 χρόνια, σήμερα δεν ξέρω τι γίνεται.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • N
                            nikos last edited by

                            Παιδια...ερωτηση.

                            Η ΜΙΝΕΤΤΑ τι λεει;

                            Κατεβαζω το κεφαλαιο απο τα 25Κ που μου το εχουν εκτιμησει στην Εθνικη (κ δε προκειται να παρω ποτε σε περιπτωση κλοπης) στα 20Κ, βγαζω μεικτη και παει στα 350€.

                            Καλα ειναι; Ή να μεινω Εθνικη με 380;

                            Sent from my iPhone 4S using Tapatalk

                            Nikos @ YouTube

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • N
                              nascar1 last edited by

                              Παιδιά ψάχνομαι για ασφάλιση. Είμαι πολύ προβληματισμένος με την μη προστασία του bonus malus στην anytime παρόλο που κλίνω σε αυτήν λόγο ευκολίας και ενός σχετικά αξιόπιστου ονόματος πίσω από την anytime.

                              Η ερώτηση έχει να κάνει με το εξής: Έστω ότι προκαλέσω ατύχημα. Πόσο θα αυξηθούν τα ασφάλιστρα και για πόσο καιρό θα πληρώνω τα αυξημένα ασφάλιστρα? 2 χρόνια? περισσότερο?

                              Τελικά ρε παιδιά μήπως οι μειωμένες τιμές της anytime είναι πλέον μύθος?

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nek last edited by

                                bonus malus και μαλακι€ς. Αμα τρακαρεις εινα ιο τελευταιο, νομιζω, που κοιτας. Σκοπευεις να τρακέρνεις συχνά?

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • sprsk
                                  sprsk last edited by

                                  Ο χρήστης Phaethon έγραψε:

                                  :oops: Αν δεν έχω κάνει μέγα λάθος (που δεν έχω κάνει) blame it at the παραμετρικό τιμολόγιο.

                                  Το παραμετρικό τιμολόγιο δηλαδή τί διαφορετικό λαμβάνει υπόψη?

                                  Οι αλλαγές στον τρόπο τιμολόγησης τα τελευταία χρόνια είναι πολλές . Μία από αυτές 'ονομάστηκε παραμετρικό τιμολόγιο' .
                                  Για να μην κουράσω θα πω εν συντομία 2-3 στοιχεία-παραδείγματα .
                                  Οι εταιρείες γνωρίζοντας μέσω του CRM τα πελατολόγια τους μπόρεσαν και συνδύασαν παραμέτρους όπως : Target Group , Ανάπτυξη , Κερδοφορία , Ζημίες .
                                  Ετσι η κάθε εταιρεία στα πλαίσια διαφοροποίησης στόχευσε σε διαφορετικό κοινό . Διάλεξε ας πούμε αυτό που εξυπηρετεί τις προαναφερθείσες παραμέτρους.
                                  Αν για παράδειγμα στην Εταιρεία έχουμε μικρότερο συντελεστή ζημιάς στα αυτοκίνητα χρώματος Λευκού .
                                  Αν η 'Εταιρεία' πιστεύει ή έχει στατιστικά στοιχεία ότι οι ιδιοκτήτες Ιαπωνικών οχημάτων προκαλούν λιγότερα και μικρότερης αξίας ατυχήματα ,
                                  Αν Αντίστοιχα συμβαίνει το αντίθετο για τα Γερμανικά .
                                  Τότε διαμορφώνεται το τιμολόγιο της έτσι ώστε να λαμβάνει υπόψη όλες αυτές τις παραμέτρους και όχι μόνο τα κυβικά και την αξία . Ετσι διαμορφώνει ένα παραμετρικό τιμολόγιο .
                                  Υπάρχει π.χ. 'εταιρεία' που έχει την ίδια τιμή είτε έχεις 2500cc είτε έχεις 4000cc
                                  Υπάρχει άλλη που μέσα στην Αθήνα έχει άλλη τιμή για την Γλυφάδα άλλη για τον Πειραιά.
                                  Άλλη που δίνει έκπτωση ηλικίας 35-55 ύψους 5'% και αν είναι Γυναίκα η οδηγός extra 5%
                                  Και επειδή τίποτα δεν είναι στατικό όλα αυτά αλλάζουν βάση των προαναφερθέντων προϋποθέσεων.

                                  Η τιμή που έβγαλα ήταν με 700 απαλλαγή ,
                                  Με 100 θα πέσει και άλλο.

                                  Mε 1000 μηπως εννοεις;

                                  Σωστά ο Δαίμων του τυπογραφείου

                                  . . .
                                  Βέβαια, να πούμε πως η Interamerican θεωρείται (μέχρι αποδείξεως του εναντίου βέβαια....) πιο αξιόπιστη εταιρεία.
                                  Από εκεί και μετά, είναι πολύ καλό να βλέπουμε να δουλεύει ο ανταγωνισμός , γιατί χάρη στην online ασφάλιση, οι αυθαίρετες αυξήσεις που γίνονταν παλιά, πλέον δεν περνάνε!

                                  Πολύ σωστά .
                                  'Το κέρδος του εμπόρου είναι η άγνοια του πελάτη '

                                  Παιδια...ερωτηση.
                                  Η ΜΙΝΕΤΤΑ τι λεει;

                                  Κατεβαζω το κεφαλαιο απο τα 25Κ που μου το εχουν εκτιμησει στην Εθνικη (κ δε προκειται να παρω ποτε σε περιπτωση κλοπης) στα 20Κ, βγαζω μεικτη και παει στα 350€.

                                  Καλα ειναι; Ή να μεινω Εθνικη με 380

                                  Η Μινέττα είναι πολύπαθη τον τελευταία 2 χρόνια .
                                  Σώθηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή . Δεν είχε τα κεφάλαια να κάνει την αύξηση του μετοχικού κεφαλαίου που είχε ζητηθεί από την τράπεζα της Ελλάδος για την χρήση του 2009.
                                  Ο υπεύθυνος ήταν ο Θεοχαράκης ο οποίος έκανε την αύξηση παίρνοντας το πλειοψηφικό πακέτο του ομίλου.
                                  περί τα 15,5 εκατομμύρια .

                                  Δεν γνωρίζω αν η εταιρεία θα μπορέσει να συμμορφωθεί στα πλαίσια του Solvency II αλλά αυτό ισχύει και για την άλλη εταιρεία που ανέφερες . Η Εθνική βάση των αποτελεσμάτων της άσκησης QIS5 διαμόρφωσε την δική της αύξηση σε ποσό που ξεπερνά τα 100,000,000 euro . Και ο στόχος για φέτος αλλά και το 2012 είναι η λειτουργική κερδοφορία .
                                  Ο όρος αυτός είναι αρκετός για να καταλάβει κάποιος το πλιάτσικο που γίνονταν εκεί μέσα.
                                  Σε αυτό προσθέστε το αποτέλεσμα που θα έχει το προδιαγεγραμμένο κούρεμα σε ποσοστό 50+ %.
                                  Τα ομόλογα ήταν βασική πηγή όπου οι ασφαλιστικές εταιρίες εναπόθεταν (βάση νόμου) αποθεματικό .
                                  Μετά το hair cut θα πρέπει να γίνει επικαιροποίηση . Βάση του αποτελέσματος θα έχουμε αντικατάσταση με νέα ή μετρητά.

                                  Προσωπικό σχόλιο : Που στο διάτανο θα τα βρουν , δεν ξέρω (ειδικά τώρα με την εφαρμογή της οδηγίας Βασιλεία ΙΙ)

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pgm21 last edited by

                                    Ο χρήστης k_kb312 έγραψε:

                                    με 12 ευρώ παραπάνω το εξάμηνο θα επαιρνες ΑΓΡΟΤΙΚΗ , και αν πληρώνες με καρτα θα στοίχιζε 209 (-9,30) .

                                    Τώρα σχετικά με την επανακοστολόγηση του επασφαλίστρου που ζητάς σε προηγούμενο σχόλιο , πράγματι έχει γίνει από τις εταιρίες και στην συντριπτική τους πλειοψηφία όσες τροποποίησαν τον γενικό κανόνα του +30% , το έκαναν πρός τα πάνω ( +35,+50,+80 % κλπ) γιατί διαπίστωσαν μέσα από τα στατιστικά στοιχεία των ζημιών ότι οι νέοι οδηγοί έχουν πολύ περισσότερο ρίσκο απο ότι τους τιμολογούσαν στο παρελθον.-

                                    Αν ήταν να δώσω 12 ευρώ παραπάνω, θα έβαζα μέσα και κλοπή στην interlife!

                                    Κοίτα, δεν ξέρω το λόγο που έχουν ανεβάσει τα επασφάλιστρα. Ίσως παίζει αυτό που λες, ίσως και να έχουν βρει ένα πρόσχημα για να αυξήσουν την τελική τιμή της ασφάλειας. Επιμένω ότι κριτήριο θα πρέπει να είναι τα έτη του διπλώματος, κι όχι τα 23. Anyway!

                                    Στα 209 (με κάρτα ) ή 230 χωρίς ,εκτός από τις βασικές καλύψεις ,ανασφάλιστο ,προστασία Β/Μ κλπ έχει μεσα + ΠΥΡΚΑΙΑ/ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ/ΟΛΙΚΗ ΜΕΡΙΚΗ ΚΛΟΠΗ/ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ...
                                    οσον αφορά το επασφάλιστρο κριτήριο είναι τα έτη του διπλώματος με τάση να ανέβουν έως τα 5 έτη (αντί γιά 1 που ισχύει ) και η ηλικία με τάση να ανέβει έως τα 25 ετη ( αντί για 23 που εφαρμόζεται από την πλειοψηφία των εταιριών τώρα )

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kantoniou last edited by

                                      sprsk
                                      πολυ σωστες και ενδιαφερουσες οι αναλυσεις σου.
                                      Να συμπληρωσω τα εξης:
                                      Για το παραμετρικο τιμολογιο:
                                      Η θεωρια-εμπειρια απο αλλες χωρες, που δειχνει το βαθμο συσχετισης των ατυχηματων με την ηλικια των οδηγων, την πραγματικη ιπποδυναμη των αυτοκινητων, το επαγγελμα κτλ, ισχυει και στην Ελλαδα και μαλιστα σε βαθμο εντυπωσιακο. Το παραμετρικο τιμολογιο, αν και βγαζει μερικα κατ' αρχην παραδοξα συμπερασματα, βοηθαει ουσιαστικα στη δικαιη τιμολογηση και στον επιμερισμο των βαρων των ατυχηματων εκει που πρεπει και οχι επι δικαιων και αδικων.

                                      Για την οικονομικη κατασταση των εταιριων:
                                      Στις αποθεματοποιησεις των εταιριων υπηρχε απο καιρο μια κρυμμενη βομβα. Οι επισφαλειες των απαιτησεων απο ασφαλιστρα, οι μειωσεις των αποδοσεων των επενδυσεων, η αυξηση των ανασφαλιστων οχηματων, η μειωση του τζιρου στον (κερδοφορο) κλαδο περιουσιας, οι εξαγορες των συμβολαιων ζωης, η αυξηση των οριων αποζημιωσεων αστικης ευθυνης ειναι το φυτιλι και το PSI ειναι το σπιρτο που ελειπαν για να υπαρχουν οι προϋποθεσεις της εκρηξης.
                                      Οταν οι εταιριες παλευαν με νυχια και με δοντια για να εχουν οριακες κερδοφοριες (με τζιρους εκατονταδων εκατομμυριων κερδων ειχαν ζημιες ή ελαχιστα κερδη), φανταστειτε σε τι θεση θα βρεθουν, οταν θα πρεπει να καλυψουν το κουρεμα (μεχρι τωρα αυτο κρυβοταν με αποτιμησεις στην αξια κτησης των ομολογων), ειδικα οσες εχουν πολλα ελληνικα ομολογα στο χαρτοφυλακιο τους. Οι τραπεζες, οπως εγραψες ειναι κι αυτες πιεσμενες, ενω οι τοποθετησεις σε θυγατρικες με τη Βασιλεια ΙΙ τους επιβαρυνουν αφανταστα. Η αναβολη του Solvency II δινει ισως μια παραταση, αλλα οι πωλησεις και συγχωνευσεις φαινονται πλεον αναποφευκτες, γιατι (τις απαραιτητες) αυξησεις κεφαλαιων δεν βλεπω να μπορουν/θελουν και πολλοι να κανουν.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • sprsk
                                        sprsk last edited by

                                        Ετσι είναι , καλά τα γράφεις.
                                        Ειδικά αν δούμε ποιοι συμμετείχαν στην QIS5 και τι αποτελέσματα βγήκαν .
                                        Βέβαια θα γράψει κάποιος ότι είναι εικασία , μίας και τα αποτελέσματα είναι επτασφράγιστο μυστικό .
                                        Στην πραγματικότητα όμως , μέσα από τις διαρροές μπορείς να ξεχωρίσεις τα σημάδια .
                                        Αυτό που ο πολύς κόσμος δεν ξέρει-βλέπει ( και λαμβάνω το θάρρος να πω , αρνείται να δει) , είναι ότι το Solvency δεν είναι απλά ένας ελεγκτικός μηχανισμός ή ένας πήχης που όποιος περνάει από κάτω κόβεται .
                                        Στην πραγματικότητα είναι ένα μέσο αναδιάταξης της αγοράς . Ένα εφεύρημα ανακατανομής των ασφαλιστικών δυνάμεων σε Ευρωπαϊκό επίπεδο .
                                        Το λέω αυτό διότι δεν αρκεί να μπορείς να περάσεις πάνω από τον πήχη .
                                        Αν για παράδειγμα μία εταιρεία με σωστά και υγιή στοιχεία, βάση Διεθνών λογιστικών προτύπων, αποφασίσει να εφαρμόσει αυτή την οδηγία οικειοθελώς, τότε ξαφνικά θα έρθει αντιμέτωπη με ένα μεγάλο κόστος .
                                        Αναλόγως των κλάδων και του μεγέθους μίας εταιρείας το Solvency απαιτεί για να λειτουργήσουν οι μηχανισμοί του κόστος που μπορεί να κυμαίνεται από μεγάλο έως απαγορευτικό για κάποιες επιχειρήσεις .
                                        Ζούμε μία εποχή τεραστίων αλλαγών . Καθημερινά καθόμαστε στο θρανίο και διδασκόμαστε νέα κεφάλαια.
                                        Το δυστύχημα είναι ότι ο χρόνος της φυσικής μας παρουσίας είναι πεπερασμένος.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • K
                                          k_kb312 last edited by

                                          Ο χρήστης PGM21 έγραψε:
                                          Στα 209 (με κάρτα ) ή 230 χωρίς ,εκτός από τις βασικές καλύψεις ,ανασφάλιστο ,προστασία Β/Μ κλπ έχει μεσα + ΠΥΡΚΑΙΑ/ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΚΕΣ/ΟΛΙΚΗ ΜΕΡΙΚΗ ΚΛΟΠΗ/ΦΥΣΙΚΑ ΦΑΙΝΟΜΕΝΑ...
                                          οσον αφορά το επασφάλιστρο κριτήριο είναι τα έτη του διπλώματος με τάση να ανέβουν έως τα 5 έτη (αντί γιά 1 που ισχύει ) και η ηλικία με τάση να ανέβει έως τα 25 ετη ( αντί για 23 που εφαρμόζεται από την πλειοψηφία των εταιριών τώρα )

                                          Δεν έχω κάρτα, αν εννοείς πιστωτική, οπότε στα 230 έρχεται και το αντίστοιχο πακέτο της interlife.

                                          Αν αυξήσουν τα έτη, προβλέπω κατακόρυφες αυξήσεις νέων που δεν θα πληρώνουν επασφάλιστρο. Δεν θα βγουν καθόλου κερδισμένες οι εταιρίες, ίσα ίσα οι χασούρες τους θα μεγαλώσουν ακόμη περισσότερο.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • sprsk
                                            sprsk last edited by

                                            Δε στέλνεις ένα βιογραφικό για την θέση του αναλογιστή ?

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 115
                                            • 116
                                            • 117
                                            • 118
                                            • 119
                                            • 197
                                            • 198
                                            • 117 / 198
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr