-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Ο κόσμος που διαβάζει περιοδικό αυτοκινήτου δεν έχει όρεξη να ξαναδιαβάζει γι'αυτά που του ζαλίζουν τις τρίχες κάθε μέρα τα κανάλια, τα ραδιόφωνα, οι εφημερίδες και ο μπάρμπας που έχει άποψη στο οικογενειακό τραπέζι.Συμφωνώ απόλυτα. Τα ακούμε από παντού, ας χαλαρώνουμε και λίγο.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Επίσης, προσωπικά (δεν ισχύει για όλους), βαριέμαι ασύστολα τις περισπούδαστες φιλοσοφικές αναζητήσεις που σχολιάζουν την κοινωνική/πολιτική επικαιρότητα με ύφος αρχιδικαστή και κατόχου-της-απόλυτης-αλήθειας-μη-με-ακουμπάτε-εμένα-γιατί-είμαι-πιό-καθαρός-κι-από-το-αριέλ.Έγραψες EPIC post να ξέρεις!!
EPIC!
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Δεδομένης της ραγδαίας εξάπλωσης των διαδικτυακών ΜΜΕ, τα οποία και καλύπτουν τις αναλώσιμες ανάγκες τύπου 'κριτική αυτοκινήτου', 'σχόλιο επικαιρότητας' κτλ, ένα περιοδικό θα πρέπει να επιφυλάσσει μια έκπληξη στον αναγνώστη και κάθε φορά να ανυπομονεί να δει αυτό που δεν βλέπει αλλού. Κάτι σαν ένα έντυπο επεισόδιο Top Gear, με αφιερώματα, με ταξίδια, με ειδικά θέματα. Δεν χρειάζεται να είναι μεγάλο σε μέγεθος. Επίσης, να μην είναι ΤΟΣΟ εμφανής (αν και απολύτως κατανοητή από εμένα και οποιονδήποτε αντιλαμβάνεται στοιχειωδώς τους κανόνες της αγοράς) η αναγκαστική εξάρτηση από αυτοκινητοβιομηχανίες, είτε σε απλές παρουσιάσεις αυτοκινήτων είτε σε κάποιο οδοιπορικό. Το υλικό θα πρέπει να διαφημίζεται σαν το πολυπόθητο αναμενόμενο και όχι να φαίνεται σαν 'ένα ακόμα τεύχος, που θα πάρω από συνήθεια' κι επίσης μια καλή ιδέα θα ήταν να προσφέρεται ένα καλομονταρισμένο υλικό βίντεο από τα περισσότερα άρθρα, μιας που, για να γραφτούν, αναγκαστικά έχουν γίνει κάποιες δοκιμές, εκδρομές κτλ.
Επίσης, προσωπικά (δεν ισχύει για όλους), βαριέμαι ασύστολα τις περισπούδαστες φιλοσοφικές αναζητήσεις που σχολιάζουν την κοινωνική/πολιτική επικαιρότητα με ύφος αρχιδικαστή και κατόχου-της-απόλυτης-αλήθειας-μη-με-ακουμπάτε-εμένα-γιατί-είμαι-πιό-καθαρός-κι-από-το-αριέλ. Ο κόσμος που διαβάζει περιοδικό αυτοκινήτου δεν έχει όρεξη να ξαναδιαβάζει γι'αυτά που του ζαλίζουν τις τρίχες κάθε μέρα τα κανάλια, τα ραδιόφωνα, οι εφημερίδες και ο μπάρμπας που έχει άποψη στο οικογενειακό τραπέζι.Συμφωνώ με τα bold.
Προσωπικά όμως θα ήθελα περισσότερες δοκιμές μοντέλων με αναλυτικές μετρήσεις, πίστες, συγκριτικά, χρονομετρημένες διαδρομές κλπ. Τα οδοιπορικά και τα ταξιδιωτικά ποσώς με ενδιαφέρουν. Αν ήθελα να μάθω για τα μοναστήρια της Ηπείρου ή τα κρασιά της Πελοποννήσου θα αγόραζα το National Geographic.
-
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Επίσης, προσωπικά (δεν ισχύει για όλους), βαριέμαι ασύστολα τις περισπούδαστες φιλοσοφικές αναζητήσεις που σχολιάζουν την κοινωνική/πολιτική επικαιρότητα με ύφος αρχιδικαστή και κατόχου-της-απόλυτης-αλήθειας-μη-με-ακουμπάτε-εμένα-γιατί-είμαι-πιό-καθαρός-κι-από-το-αριέλ. Ο κόσμος που διαβάζει περιοδικό αυτοκινήτου δεν έχει όρεξη να ξαναδιαβάζει γι'αυτά που του ζαλίζουν τις τρίχες κάθε μέρα τα κανάλια, τα ραδιόφωνα, οι εφημερίδες και ο μπάρμπας που έχει άποψη στο οικογενειακό τραπέζι.Διαφωνω σε αυτο, αλλα δεν πειραζει, γνωμες ειναι αυτες. Πολυς κοσμος (και εγω) αγοραζε τους 4Τ επειδη ακριβως ΔΕΝ ηταν μονο περιοδικο 'για αυτοκινητα'. Τα αρθρα γνωμης ηταν και ειναι σημαντικο κομματι του (για μενα το σημαντικοτερο). Αλλωστε η υπερπληροφορηση για τα αυτοκινητα απο το διαδικτυο που αναφερεις, ενισχυει μαλλον, παρα αποδυναμωνει, την αναγκη για διαφορετικοτητα στο περιοδικο (οπως και γραφεις), μια μορφη της οποιας ειναι η επεκταση σε εξω-αυτοκινηστικα θεματα, αρκει να ειναι πρωτοτυπα και να μην τα διαβαζεις και αλλου (οπως π.χ. η στηλη με το τι δεν εγραψαν τα ελληνικα μιντια).
Θελω ομως να επισημανω το εξης: Η (επαναλαμβανομενη) γκρινια του ΚΚ τοσα χρονια, την οποια ολοι ειχαμε βαρεθει και κριτικαραμε, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΒΑΘΜΟ απο τα γεγονοτα της 'κρισης'. Το κραξιμο της εικονικης ευδαιμονιας στην οποια ζουσαμε, αγαπημενο θεμα του Καββαθα, θα επρεπε να του αναγνωριστει, ειδικα τωρα που ο λογαριασμος μας ηρθε στο δοξα πατρι και με τον πλεον αδικο (=ανισο) τροπο. Τα συμπερασματα αυτα ισχυουν ακομα περισσοτερο στην αγορα αυτοκινητου μιας χωρας οπου (στα μεταχειρισμενα) οι Καγιεν πουλιουνται οσο καλα μεσαια οικογενειακα, ενδειξη των τρελων υπερβολων και στρεβλωσεων που ζουσαμε μεχρι προσφατα.
Η θεση αυτη, που ειχε εκφρασει το περιοδικο και ειδικα ο ΚΚ, σε 'ανυποπτο χρονο' (και βλαπτοντας πιθανοτατα τα διαφημιστικα εσοδα και τις κυκλοφοριες του περιοδικου), σε καμια περιπτωση δεν εξισωνεται με το παραμυθι που μας πλασαρει ΤΩΡΑ η TV, ουτε και με την ασχετοσυνη του μπαρμπα στο οικογενειακο τραπεζι. Ηταν μια αποψη που διατυπωθηκε εγκαιρα, επιμονα, τεκμηριωμενα και κυριως δικαιωθηκε (δυστυχως) απο τις εξελιξεις. -
Οι δυσκοίλιοι γκρινιάρηδες του παρελθόντος δεν πρόκειται να λάβουν αναγνώριση ποτέ. Γιατί δεν συμφέρει, τόσο απλό είναι.
Δεν έχουν δίκιο, τελεία και παύλα.Η ιστορία/ο μύθος της Κασσάνδρας θα έπρεπε να είναι διδακτική.
Εν πάσει περιπτώσει, 'εμείς' δεν φταίμε, ούτε θα φταίξουμε. 'Άλλοι μας οδήγησαν εδώ'.
-
@kantoniou, δεν κρίνω τις ίδιες τις απόψεις του ΚΚ και των υπολοίπων, αλλά το είδος της ύλης και το ύφος των άρθρων.
Επίσης, από τη συζήτηση εδώ μέσα γίνεται σαφές ότι το βασικό πρόβλημα για τον Τύπο είναι η μεγάλη διασπορά των απαιτήσεων κι ενδιαφερόντων των αναγνωστών. Σε αυτό, δυστυχώς, το μόνο που μπορώ να προσφέρω, σχολιάζοντας, είναι η προσωπική μου και υποκειμενική άποψη. Υποθέτω ότι η σύνθεση αυτών των υποκειμενικών απόψεων είναι αντικείμενο μελέτης από τους ανθρώπους των περιοδικών, ώστε να έχουν ένα μπούσουλα.
Bottom line, και ό,τι κι αν αυτό συνεπάγεται, οι 4Τ και τα υπόλοιπα περιοδικά, χρειάζονται ένα λίφτινγκ με βάση τις συνθήκες, που συνεχώς αλλάζουν. Το δυσκολότερο είναι να βρεις την ισορροπία μεταξύ της ικανοποίησης των τάσεων και της διαμόρφωσης αυτών, γιατί και το τελευταίο είναι εξαιρετικά σημαντικό για ένα έντυπο με άποψη. -
Ο χρήστης Phaethon έγραψε:
Επίσης, από τη συζήτηση εδώ μέσα γίνεται σαφές ότι το βασικό πρόβλημα για τον Τύπο είναι η μεγάλη διασπορά των απαιτήσεων κι ενδιαφερόντων των αναγνωστών. Σε αυτό, δυστυχώς, το μόνο που μπορώ να προσφέρω, σχολιάζοντας, είναι η προσωπική μου και υποκειμενική άποψη. Υποθέτω ότι η σύνθεση αυτών των υποκειμενικών απόψεων είναι αντικείμενο μελέτης από τους ανθρώπους των περιοδικών, ώστε να έχουν ένα μπούσουλα.
Bottom line, και ό,τι κι αν αυτό συνεπάγεται, οι 4Τ και τα υπόλοιπα περιοδικά, χρειάζονται ένα λίφτινγκ με βάση τις συνθήκες, που συνεχώς αλλάζουν. Το δυσκολότερο είναι να βρεις την ισορροπία μεταξύ της ικανοποίησης των τάσεων και της διαμόρφωσης αυτών, γιατί και το τελευταίο είναι εξαιρετικά σημαντικό για ένα έντυπο με άποψη.+φωνω σε ολα αυτα.
@kantoniou, δεν κρίνω τις ίδιες τις απόψεις του ΚΚ και των υπολοίπων, αλλά το είδος της ύλης και το ύφος των άρθρων.
(...) βαριέμαι ασύστολα τις περισπούδαστες φιλοσοφικές αναζητήσεις που σχολιάζουν την κοινωνική/πολιτική επικαιρότητα με ύφος αρχιδικαστή και κατόχου-της-απόλυτης-αλήθειας-μη-με-ακουμπάτε-εμένα-γιατί-είμαι-πιό-καθαρός-κι-από-το-αριέλ. Ο κόσμος που διαβάζει περιοδικό αυτοκινήτου δεν έχει όρεξη να ξαναδιαβάζει γι'αυτά που του ζαλίζουν τις τρίχες κάθε μέρα τα κανάλια, τα ραδιόφωνα, οι εφημερίδες και ο μπάρμπας που έχει άποψη στο οικογενειακό τραπέζι.
Για το ειδος της υλης απλα εχουμε διαφορετικη αποψη, αυτο δεν ειναι κακο ουτε το σχολίασα, απλα εγραψα την προσωπικη μου γνωμη.
Για το υφος των αρθρων: Οταν εδω και χρονια εισαι απο τους ελαχιστους, μην πω ο μονος, που προβλεπεις αυτα που τελικα μας ηρθαν, ΕΙΣΑΙ εκ των πραγματων σε θεση να πεις και 2 λογια παραπανω τωρα, που ο καθε παπαρας δημοσιογραφος, που τοσα χρονια εγλειφε απο την κουταλα, βγαινει να μας κανει υποδειξεις πως θα σωθουμε απο την κριση. Ακομα και αν το υφος σου δεν ειναι το καλυτερο. -
Θελω ομως να επισημανω το εξης: Η (επαναλαμβανομενη) γκρινια του ΚΚ τοσα χρονια, την οποια ολοι ειχαμε βαρεθει και κριτικαραμε, ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ ΣΤΟΝ ΥΠΕΡΤΑΤΟ ΒΑΘΜΟ απο τα γεγονοτα της 'κρισης'. Το κραξιμο της εικονικης ευδαιμονιας στην οποια ζουσαμε, αγαπημενο θεμα του Καββαθα, θα επρεπε να του αναγνωριστει, ειδικα τωρα που ο λογαριασμος μας ηρθε στο δοξα πατρι και με τον πλεον αδικο (=ανισο) τροπο. Τα συμπερασματα αυτα ισχυουν ακομα περισσοτερο στην αγορα αυτοκινητου μιας χωρας οπου (στα μεταχειρισμενα) οι Καγιεν πουλιουνται οσο καλα μεσαια οικογενειακα, ενδειξη των τρελων υπερβολων και στρεβλωσεων που ζουσαμε μεχρι προσφατα.
Η θεση αυτη, που ειχε εκφρασει το περιοδικο και ειδικα ο ΚΚ, σε 'ανυποπτο χρονο' (και βλαπτοντας πιθανοτατα τα διαφημιστικα εσοδα και τις κυκλοφοριες του περιοδικου), σε καμια περιπτωση δεν εξισωνεται με το παραμυθι που μας πλασαρει ΤΩΡΑ η TV, ουτε και με την ασχετοσυνη του μπαρμπα στο οικογενειακο τραπεζι. Ηταν μια αποψη που διατυπωθηκε εγκαιρα, επιμονα, τεκμηριωμενα και κυριως δικαιωθηκε (δυστυχως) απο τις εξελιξεις.+1000
ποσες φορές το έχω σκεφτεί αυτό για τον ΚΚ -
απο την μια ναι, τα ειχε πει.
απο την αλλη, δε καταφερε να μην μετατραπει το περιοδικο σε αυτο που ειναι και εκπροσωπει σημερα... -
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Για το υφος των αρθρων: Οταν εδω και χρονια εισαι απο τους ελαχιστους, μην πω ο μονος, που προβλεπεις αυτα που τελικα μας ηρθαν, ΕΙΣΑΙ εκ των πραγματων σε θεση να πεις και 2 λογια παραπανω τωρα, που ο καθε παπαρας δημοσιογραφος, που τοσα χρονια εγλειφε απο την κουταλα, βγαινει να μας κανει υποδειξεις πως θα σωθουμε απο την κριση. Ακομα και αν το υφος σου δεν ειναι το καλυτερο.
Good point όσον αφορά στο περιεχόμενο, τη δικαίωση και ό,τι άλλο, θα συμφωνήσω. Αυτό που δεν συμφωνώ και το ξεχωρίζω από αυτή την κουβέντα είναι στο κατά πόσο πρέπει να έχουν θέση τέτοιες τοποθετήσεις σε ένα περιοδικό αυτοκινήτου, στο βαθμό που ΔΕΝ έχουν σχέση με το αυτοκίνητο. Όσες έχουν σχέση με το αυτοκίνητο σαν κοινωνικό φαινόμενο, επηρεάζοντας κι άλλες κρίσεις, το δέχομαι πολύ περισσότερο.
-
'Ένα χαλασμένο ρολόι δείχνει κάθε μέρα 2 φορές σωστά την ώρα' - Κομφούκιος
-
Ο χρήστης kantoniou έγραψε:
Διαφωνω σε αυτο, αλλα δεν πειραζει, γνωμες ειναι αυτες. Πολυς κοσμος (και εγω) αγοραζε τους 4Τ επειδη ακριβως ΔΕΝ ηταν μονο περιοδικο 'για αυτοκινητα'. Τα αρθρα γνωμης ηταν και ειναι σημαντικο κομματι του (για μενα το σημαντικοτερο). Αλλωστε η υπερπληροφορηση για τα αυτοκινητα απο το διαδικτυο που αναφερεις, ενισχυει μαλλον, παρα αποδυναμωνει, την αναγκη για διαφορετικοτητα στο περιοδικο (οπως και γραφεις), μια μορφη της οποιας ειναι η επεκταση σε εξω-αυτοκινηστικα θεματα, αρκει να ειναι πρωτοτυπα και να μην τα διαβαζεις και αλλου (οπως π.χ. η στηλη με το τι δεν εγραψαν τα ελληνικα μιντια).Σίγουρα. Ο καθένας έχει τους λόγους του που διαβάζει ένα περιοδικό (ή κάτι άλλο) και επιλέγει το τι θα διαβάσει. Από τα τεστ ας πούμε διαβάζω τα συμπεράσματα δεν με ενδιαφέρει να διαβάσω 2 σελίδες για το νέο μοντέο ή ολόκληρο συγκριτικό στη μικρομεσαία κατηγορία (τυχαία τα παραδείγματα). Προσωπικά αν το ''4τροχοι'' ήταν σαν τα υπόλοιπα περιοδικά (μπλιαχ) και δεν είχε τα υπόλοιπα άρθρα και αρθρογράφους, δεν θα υπήρχε λόγος να το αγοράζω ανελλιπώς.
Άσχετο, ο ΚΚ γιατί δεν γράφει τελευταία, ξέρουμε;
4Τροχοί 30 χρόνια μετά......