Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί χαρακτήρος των Alfa Romeo
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 10
    • 11
    • 5 / 11
    Περί αυτοκίνησης
    37
    208
    281
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • S
      skye last edited by

      Ο χρήστης sakiss έγραψε:

      Και μπορεί να μην ήταν δίκαιες προσδοκίες, αλλά η Άλφα Ρομέο ευθύνεται για αυτό, αφού έθετε με τα παλιά μοντέλα και έθεσε ξανά με τις 147/156 πάρα πολύ υψηλά στάνταρ.

      Eντάξει οι παλιές άλφα. Άψογη και η 156. Η 147, που ακριβώς έθεσε υψηλά στάνταρ;

      Ακομα και τωρα παραμενει συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο την σειρα1.Επισης οταν παρουσιαστηκε περα απο την ανωτεροτητα στην οδηγικη συμπεριφορα ειχε με διαφορα το πιο ποιοτηκο εσωτερικο στην κατηγορια της και η facelift εκδοση εχει αναλογης ποιοτητας εσωτερικο με το κορυφαιο στην κατηγορια Α3!Της 147 υπολειπεται σε συναρμογη αλλα εχει καλυτερης ποιοτητας πλαστικο στα πλαινα μερη και στο κατω μερος της πορτας.Το ταμπλο του α3 ειναι ελαφρως καλυτερο ποιοτηκα και σε φινιρισμα!

      Ξέρεις, σ΄αυτήν την κατηγορία δεν είναι μόνο η σειρά 1.. Θυμάμαι όταν είχε πρωτοβγει η 147 τα απογοητευτικά σχόλια του ειδικού τύπου, και το μόνο που έκανε θετική αναφορά ήταν η παθητική ασφάλεια.. όπου τελικά, απέσπασε μόνο 3 αστέρια στο euroncap. Όσο για την ποιότητα κατασκευής; Δεν ξέρω οι υπόλοιπες, αυτή που πέρασε από τα χέρια μου έτριζε η κολόνα πάντως.. Και το μόνο που μένει, που σίγουρα είναι σε υψηλά στάνταρ είναι το design. Αυτή είναι η αποψή μου φυσικά, δε λέω ότι απαραίτητα πρέπει να συμφωνούν όλοι μαζί μου αλλά νομίζω πως η 147 απογοήτευσε -εκτός του design τους Αλφίστι.

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • S
        sakiss last edited by

        Aκομα τρως το παραμυθι του euro ncap?Περα απο την παθητικη υπαρχει και η ενεργητικη ασφαλεια!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • F
          funkyreverend last edited by

          Τι να σου πω φίλε Skye; Δεν την έχω οδηγήσει, αλλά τόσα που έχω ακούσει για αυτήν...από γνώστες και μη! Και φυσικά δεν εννοούσα για ποιότητες κλπ. Μιλούσα (όπως νομίζω και ο skullone) για οδικά χαρακτηριστικά.

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            skullone last edited by

            Ο χρήστης funkyreverend έγραψε:
            ΚΙΑ Cottage...

            ΕΓΡΑΨΕΣ!!!

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • 2
              224-v last edited by

              Για κάποιον που θέλει τοσο πολύ την πίσω κίνηση σε **μεταχειρισμένη **λύση και Ιταλική τοτε υπάρχει η λύση της Maserati ειτε σε 224.v η σε GHIBLI η και σε quattroporte χωρις ηλεκτρονικά και Ιταλικό Τιμόνι!!! Αλογα και Ροπή άφθωνη και πλαγιολισθηση ελεγχόμενη μέχρι αηδίας.. Δεν υπάρχει κανείς λόγος να παει κάποιος στις BMW.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • S
                skullone last edited by

                Ο χρήστης alfista έγραψε:

                Δηλαδή VWAUD-άκιας & βάζελος = Φλώρος ???

                Όχι ρε. Με την ίδια λογική οι alfisti είναι αλήτες!

                Χμμμ... Και οι σαξοραλλορενάκηδες εξίσου αλητάμπουρες είναι... Που δεν είναι ΚΑΘΟΛΟΥ κακό!!!

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • K
                  krusenstern last edited by

                  Ο χρήστης 224.v έγραψε:
                  Για κάποιον που θέλει τοσο πολύ την πίσω κίνηση σε **μεταχειρισμένη **λύση και Ιταλική τοτε υπάρχει η λύση της Maserati ειτε σε 224.v η σε GHIBLI η και σε quattroporte χωρις ηλεκτρονικά και Ιταλικό Τιμόνι!!! Αλογα και Ροπή άφθωνη και πλαγιολισθηση ελεγχόμενη μέχρι αηδίας.. Δεν υπάρχει κανείς λόγος να παει κάποιος στις BMW.

                  πόσο εύκολα όμως βρίσκεις Ghibli και quattroporte και πόσο θα κοστίζει??

                  Σπύρος

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    skullone last edited by

                    Γύρω στα 30.000 ευρώπουλα από Ιταλία, σε τζιτζί κατάσταση. Μόνο να κάνεις τακτικά τα σέρβις και να έχεις υπόψη πως οι πολυκύλινδροι κινητήρες είναι δαπανηρότατοι σε περίπτωση ανακατασκευής.

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • T
                      technik last edited by

                      Ο χρήστης sakiss έγραψε:

                      Και μπορεί να μην ήταν δίκαιες προσδοκίες, αλλά η Άλφα Ρομέο ευθύνεται για αυτό, αφού έθετε με τα παλιά μοντέλα και έθεσε ξανά με τις 147/156 πάρα πολύ υψηλά στάνταρ.

                      Eντάξει οι παλιές άλφα. Άψογη και η 156. Η 147, που ακριβώς έθεσε υψηλά στάνταρ;

                      Ακομα και τωρα παραμενει συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο την σειρα1.Επισης οταν παρουσιαστηκε περα απο την ανωτεροτητα στην οδηγικη συμπεριφορα ειχε με διαφορα το πιο ποιοτηκο εσωτερικο στην κατηγορια της και η facelift εκδοση εχει αναλογης ποιοτητας εσωτερικο με το κορυφαιο στην κατηγορια Α3!Της 147 υπολειπεται σε συναρμογη αλλα εχει καλυτερης ποιοτητας πλαστικο στα πλαινα μερη και στο κατω μερος της πορτας.Το ταμπλο του α3 ειναι ελαφρως καλυτερο ποιοτηκα και σε φινιρισμα!

                      1. Από πότε η 147 έχε το ποιοτικότερο εσωτερικό στην κατηγορία της ?
                      2. Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του Α3, ουδεμία σχέση έχει με αυτό της 147
                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • T
                        technik last edited by

                        Ο χρήστης skullone έγραψε:
                        Γύρω στα 30.000 ευρώπουλα από Ιταλία, σε τζιτζί κατάσταση. Μόνο να κάνεις τακτικά τα σέρβις και να έχεις υπόψη πως οι πολυκύλινδροι κινητήρες είναι δαπανηρότατοι σε περίπτωση ανακατασκευής.

                        Ε, δε βρίσκεις και τόσο εύκολα Maserati μεταχειρισμένη εισαγωγής,
                        σε κατάσταση...'τζιτζί'

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • L
                          lkar last edited by

                          Ο χρήστης technik έγραψε:

                          1. Από πότε η 147 έχε το ποιοτικότερο εσωτερικό στην κατηγορία της ?
                          2. Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του Α3, ουδεμία σχέση έχει με αυτό της 147

                          Πως τολμάς και κατακρίνεις την 147 και κατ' επέκταση την GT, αφού μοιράζονται έτσι κι αλλιώς το ίδιο εσωτερικό;;;;

                          Έχει και την καλύτερη συμπεριφορά στην κατηγορία και ας έχει μόνιμο ESP

                          Φυσικά στρίβει καλύτερα από Type R, RX-8 κλπ κλπ [/img]

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            georgetabs last edited by

                            Ο χρήστης technik έγραψε:

                            Και μπορεί να μην ήταν δίκαιες προσδοκίες, αλλά η Άλφα Ρομέο ευθύνεται για αυτό, αφού έθετε με τα παλιά μοντέλα και έθεσε ξανά με τις 147/156 πάρα πολύ υψηλά στάνταρ.

                            Eντάξει οι παλιές άλφα. Άψογη και η 156. Η 147, που ακριβώς έθεσε υψηλά στάνταρ;

                            Ακομα και τωρα παραμενει συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο την σειρα1.Επισης οταν παρουσιαστηκε περα απο την ανωτεροτητα στην οδηγικη συμπεριφορα ειχε με διαφορα το πιο ποιοτηκο εσωτερικο στην κατηγορια της και η facelift εκδοση εχει αναλογης ποιοτητας εσωτερικο με το κορυφαιο στην κατηγορια Α3!Της 147 υπολειπεται σε συναρμογη αλλα εχει καλυτερης ποιοτητας πλαστικο στα πλαινα μερη και στο κατω μερος της πορτας.Το ταμπλο του α3 ειναι ελαφρως καλυτερο ποιοτηκα και σε φινιρισμα!

                            1. Από πότε η 147 έχε το ποιοτικότερο εσωτερικό στην κατηγορία της ?
                            2. Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του Α3, ουδεμία σχέση έχει με αυτό της 147

                            Αν κρίνω από τους τριγμούς των Ούνο/Τιπο που είχαμε και των Ίμπιζα/Γκολφ4, τότε ναι, καμία σχέση δεν θα έχει! Το ένα θα στρίβει και θα σε σηκώνει κάγκελο μόνο και από την όψη, το άλλο θα τρίζει και καμιά φορά δεν θα ξεκινάει!

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • S
                              sakiss last edited by

                              Ο χρήστης technik έγραψε:

                              Και μπορεί να μην ήταν δίκαιες προσδοκίες, αλλά η Άλφα Ρομέο ευθύνεται για αυτό, αφού έθετε με τα παλιά μοντέλα και έθεσε ξανά με τις 147/156 πάρα πολύ υψηλά στάνταρ.

                              Eντάξει οι παλιές άλφα. Άψογη και η 156. Η 147, που ακριβώς έθεσε υψηλά στάνταρ;

                              Ακομα και τωρα παραμενει συνολικα καλυτερο αυτοκινητο απο την σειρα1.Επισης οταν παρουσιαστηκε περα απο την ανωτεροτητα στην οδηγικη συμπεριφορα ειχε με διαφορα το πιο ποιοτηκο εσωτερικο στην κατηγορια της και η facelift εκδοση εχει αναλογης ποιοτητας εσωτερικο με το κορυφαιο στην κατηγορια Α3!Της 147 υπολειπεται σε συναρμογη αλλα εχει καλυτερης ποιοτητας πλαστικο στα πλαινα μερη και στο κατω μερος της πορτας.Το ταμπλο του α3 ειναι ελαφρως καλυτερο ποιοτηκα και σε φινιρισμα!

                              1. Από πότε η 147 έχε το ποιοτικότερο εσωτερικό στην κατηγορία της ?
                              2. Η ποιότητα κατασκευής στο εσωτερικό του Α3, ουδεμία σχέση έχει με αυτό της 147

                              1)Απο το 2000-2003 μεχρι να παρουσιαστει το A3 βρες μου κατι πιο ποιοτικο?
                              2)Μην προτρεχεις.Για την facelift αναφερθηκα που εχει νεας ποιοτητας υλικο σατινε υφης!

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • S
                                skye last edited by

                                Ο χρήστης sakiss έγραψε:
                                Aκομα τρως το παραμυθι του euro ncap?Περα απο την παθητικη υπαρχει και η ενεργητικη ασφαλεια!

                                Θες να πεις ότι είναι απάτη το euro ncap; Δεν έχω λόγο να μη σε πιστέψω, αλλά θα ήθελα να δω τι στοιχεία έχεις γι΄αυτό. Εμένα προσωπικά δεν με έπεισε πάντως η 147. Και υπ΄όψιν, είναι η μοναδική Alfa Romeo που έχω οδηγήσει και δεν με έπεισε (δεν τις έχω οδηγήσει όλες φυσικά)
                                Και επειδή είδα πολλούς με επιθετική διάθεση, δεν έχω σκοπό να τσακωθώ με κανέναν. Θεωρώ πως κάνουμε συζήτηση απλά.
                                Φιλικά.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • P
                                  pad last edited by

                                  Σίγουρα την άποψή σου λές και είναι σεβαστή.Η οποία άποψη όμως θα έλεγα οτι είναι λίγο ακραία.Γιατί απο το 'πολύ καλή' έως 'άψογη' οδική συμπεριφορά της 147 (για την κατηγορία της) όπως την χαρακτηρίζουν οι κάτοχοί της και ο ειδικός τύπος μετά απο εξαντλητικά τεστ, μέχρι το 'χάλια' που λές απέχουν πολύ.

                                  Ακόμα και σήμερα με την παρουσίαση της σειράς 1 της BMW αναρωτιούνται όλοι οι συντάκτες των δοκιμών για το αν και πόσο θα μπορέσει η καινούρια BMW να πλησιάσει έστω την 147 σε οδική συμπεριφορά που θεωρείται βασιλιάς στην κλάση της.[/quote]
                                  Δεν υποστηριζω οτι η 1αρα ειναι καλυτερη!Ειναι πισω σε οδικη συμπεριφορα και εμφανιση κατα την γνωμη μου.
                                  Αν και ΒΜWδακιας σε αυτη την κατηγορια Νο 1 θεωρω το focus!

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • P
                                    pad last edited by

                                    Κάποιες φορές δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι στο αν κάποιο αυτοκίνητο έχει καλή οδική συμπεριφορά.Ο κ. pad θεωρεί οτι η 147 έχει χάλια οδική συμπεριφορά και αυτό δεν πρόκειτε να αλλάξει ότι και να του λέμε οι κάτοχοι των 147 ή άλλων εξίσου χάλια μοντέλων.

                                    Υ.Γ. Και μένα η Σκλεναρίκοβα δεν μ΄αρέσει καθόλου, αντε μην σας πω οτι είναι σαβούρα Άσε που ένα διάστημα την είχα γκόμενα αλλά την βαρέθηκα γιατί ήταν κοντή (ελπίζω να μην διαβάζει το φόρουμ ο άντρας της )[/quote]
                                    Mαθε να σεβεσαι την γνωμη των αλλων.Ημουν κατοχος 147.-

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • S
                                      skye last edited by

                                      Περίμενε μια στιγμή ωρέ συντοπίτη! Ποτέ δεν είπα ότι είναι χάλια. Εννοείται πως δεν είναι χάλια. Αλλά δεν έθεσε και υψηλά στάνταρ κατα τη γνώμη μου όπως λέει ο φίλος πιο πάνω. Και εξήγησα και γιατί.
                                      Φιλικά.

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • A
                                        akis-akis last edited by

                                        Ο χρήστης pad έγραψε:
                                        Κάποιες φορές δεν είναι απαραίτητο να συμφωνούμε όλοι στο αν κάποιο αυτοκίνητο έχει καλή οδική συμπεριφορά.Ο κ. pad θεωρεί οτι η 147 έχει χάλια οδική συμπεριφορά και αυτό δεν πρόκειτε να αλλάξει ότι και να του λέμε οι κάτοχοι των 147 ή άλλων εξίσου χάλια μοντέλων.

                                        Υ.Γ. Και μένα η Σκλεναρίκοβα δεν μ΄αρέσει καθόλου, αντε μην σας πω οτι είναι σαβούρα Άσε που ένα διάστημα την είχα γκόμενα αλλά την βαρέθηκα γιατί ήταν κοντή (ελπίζω να μην διαβάζει το φόρουμ ο άντρας της )

                                        **[b][b]Mαθε **[/b][/b]να σεβεσαι την γνωμη των αλλων.Ημουν κατοχος 147.-[/quote]
                                        Κοιτα να σου πω, τη γνώμη τη δικιά σου και οποιουδήποτε άλλου θα μπορούσα να τη σεβαστώ είτε είχες είτε όχι 147 δεν είναι δα και τίποτα το φοβερό.Απλά θα ήταν καλύτερο να μη απευθύνεσαι σε άλλους με λέξεις όπως ¨μάθε¨ ¨τρέχα¨ ¨πήδᨨπροσοχή¨κ.α. γιατί δεν ξερεις αν όλοι είναι δεκτικοί στις συμβουλές σου.
                                        Αλήθεια που εντόπιζες το πρόβλημα στην οδική συμπεριφορά της 147 ή γενικότερα ήταν απαράδεκτη και δεν την εντόπιζες κάπου συγκεκριμένα;;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • F
                                          funkyreverend last edited by

                                          Πάντως, για να λένε καλά λόγια μέχρι και οι Άγγλοι, που ευνοούν μόνο BMW, Rover, Jag, Aston Martin...Τους εμπιστεύομαι!!!

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • A
                                            alfa-156 last edited by

                                            τσαμπα συζητατε.....2.2στροφες καθαρα υδραυλικη κρεμαγιερα,με διπλα ψαλιδια μπρος πισω ακομα δεν τα εχουνε φανταστει αλλοι κατασκευαστες σε αυτη την κατηγορια αυτοκινητων εκτος των ιταλων....

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 7
                                            • 10
                                            • 11
                                            • 5 / 11
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr