-
Με εκνευρίζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Παλιά αλλάζαμε μπαταρία με ένα γερμανικό και ένα κατσαβίδι και όλα καλά και ανθηρά ήτο!
-
και η εξέλιξη έχει το τίμημα της.
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με εκνευρίζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Παλιά αλλάζαμε μπαταρία με ένα γερμανικό και ένα κατσαβίδι και όλα καλά και ανθηρά ήτο!Σήμερα πλέον, με τους πόλους ταχείας απασφάλισης, δεν χρειάζονται καν τα 2 εργαλεία αυτά.
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
Με εκνευρίζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Παλιά αλλάζαμε μπαταρία με ένα γερμανικό και ένα κατσαβίδι και όλα καλά και ανθηρά ήτο!
Σήμερα πλέον, με τους πόλους ταχείας απασφάλισης, δεν χρειάζονται καν τα 2 εργαλεία αυτά.
Δεν είναι όλα PSA
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Με εκνευρίζουν τα σύγχρονα αυτοκίνητα. Παλιά αλλάζαμε μπαταρία με ένα γερμανικό και ένα κατσαβίδι και όλα καλά και ανθηρά ήτο!Δεν έχεις και άδικο, όπως και το βάρος φτερού που είχες (ούτε καν) 100 άλογα και είχες πύραυλο, αλλά να σου θυμήσω όμως και τις όχι τόσο ευχάριστες αναμνήσεις όπως τις εφημερίδες στο ψυγείο για να δουλέψει κάπως το καλοριφέρ και να ανεβάζει θερμοκρασία, την μαγκία που ήθελε με το τσοκ και το γκάζι στην παγωνιά για να πάρει μπρος αλλά να μην το μπουκώσεις, το καλοριφέρ το καλοκαίρι στην συνεχόμενη ανηφόρα όταν το θερμόμετρο άρχιζε και σκαρφάλωνε και πόσα άλλα.
-
Η χρυσή τομή απλότητας/αξιοπιστίας ήταν την πρώτη πενταετία των 90s!
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Η χρυσή τομή απλότητας/αξιοπιστίας ήταν την πρώτη πενταετία των 90s!8ετία
-
θεωρώ οτι η εξέλιξη έρχεται για να κάνει τα πράγματα πιο εύκολα. Σε ελλάχιστες περιπτώσεις, ευτυχώς, δημιουργεί νέες απαιτήσεις τις οποίες πρέπει να καλύψουμε. Στη περίπτωση μίας απλή αλλαγής μπαταρίας, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη προστασίας της μνήμης την οποία η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει προβλέψη. Στη χειρότερη περίπτωση αυτό για το χρήστη/οδηγί συνεπάγεται επιπλέον κόστος 50-70€ διότι μετά την αγορά της μπαταρίας θα πρέπει να περάσει και απο την αντιπροσωπεία για να του ξανα περάσουν πρόγραμμα.
Συνολικό κόστος αλλαγής μπαταρίας 80€+70€=150€.
Δεν είναι τραγικό;
-
Βάζεις ένα μαραφέτι στο αμάξι για να έχει ρεύμα κατά την αλλαγή της μπαταρίας και γλυτώνεις.
Όλοι το κάνουν, κυρίως γιατί μετά δεν παίζει το ραδιόφωνο. -
Ο χρήστης Πάρης έγραψε:
θεωρώ οτι η εξέλιξη έρχεται για να κάνει τα πράγματα πιο εύκολα. Σε ελλάχιστες περιπτώσεις, ευτυχώς, δημιουργεί νέες απαιτήσεις τις οποίες πρέπει να καλύψουμε. Στη περίπτωση μίας απλή αλλαγής μπαταρίας, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη προστασίας της μνήμης την οποία η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει προβλέψη. Στη χειρότερη περίπτωση αυτό για το χρήστη/οδηγί συνεπάγεται επιπλέον κόστος 50-70€ διότι μετά την αγορά της μπαταρίας θα πρέπει να περάσει και απο την αντιπροσωπεία για να του ξανα περάσουν πρόγραμμα.Συνολικό κόστος αλλαγής μπαταρίας 80€+70€=150€.
Δεν είναι τραγικό;
Ποιό αυτοκίνητο θέλει να ξαναπεραστεί το πρόγραμμα;
-
Ο χρήστης Πάρης έγραψε:
Τα παράθυρα είχαν απορυθμιστεί και αυτά. Μια μικρή διαδιακασία και επανέρχωνται. Παρόλα αυτά κάποια στιγμή όταν έχω 50-70€ να δώσω θα πάω στην αντιπροσωπεία για να περάσουν το πρόγραμμα, γιατί ρωτώντας έμαθα οτι τόσο κοστίζει η διαδικασία. Είναι πολλά όμως για μια εργασία 5 λεπτών και πολλά λέω.
Για ποιό πρόγραμμα μιλάς που χρειάζεται να ξαναπεράσεις ;
Επίσης και εγώ όταν είχα αλλάξει την μπαταρία στο 6άρι μου δεν έγινε τίποτε από όλα αυτά γιατί πολύ απλά ο μάστορας πριν βγάλει την παλιά είχε συνδέσει προσωρινά ένα μηχανηματάκι σαν τεστεράκι και κράτησε όλες τις ρυθμίσεις (ράδιο, παράθυρα κλπ) και όλα καλά
-
Αυτό δεν είναι αλλαγή μπαταρίας, επεισόδιο της λάμψης είναι!
-
Ο χρήστης drdino έγραψε:
θεωρώ οτι η εξέλιξη έρχεται για να κάνει τα πράγματα πιο εύκολα. Σε ελλάχιστες περιπτώσεις, ευτυχώς, δημιουργεί νέες απαιτήσεις τις οποίες πρέπει να καλύψουμε. Στη περίπτωση μίας απλή αλλαγής μπαταρίας, έχει δημιουργηθεί η ανάγκη προστασίας της μνήμης την οποία η συγκεκριμένη εταιρεία δεν έχει προβλέψη. Στη χειρότερη περίπτωση αυτό για το χρήστη/οδηγί συνεπάγεται επιπλέον κόστος 50-70€ διότι μετά την αγορά της μπαταρίας θα πρέπει να περάσει και απο την αντιπροσωπεία για να του ξανα περάσουν πρόγραμμα.
Συνολικό κόστος αλλαγής μπαταρίας 80€+70€=150€.
Δεν είναι τραγικό;
Ποιό αυτοκίνητο θέλει να ξαναπεραστεί το πρόγραμμα;
Πρόκειται για ενα mazda6 του 2007. Πρόσφατα άλλαξα μπαταρία και απο τη πρώτη στιγμή δεν είχε σταθερό ρελαντί μέχρι που έσβυνε. Αυτή την εμπειρία έχουν βιώσει όλοι οι κάτοχοι mazda6, αν δεν κάνω λάθος. Το θέμα είναι πρέπει να ξαναπεραστεί το πρόγραμμα ή όχι;
-
Ο χρήστης bathan έγραψε:
Τα παράθυρα είχαν απορυθμιστεί και αυτά. Μια μικρή διαδιακασία και επανέρχωνται. Παρόλα αυτά κάποια στιγμή όταν έχω 50-70€ να δώσω θα πάω στην αντιπροσωπεία για να περάσουν το πρόγραμμα, γιατί ρωτώντας έμαθα οτι τόσο κοστίζει η διαδικασία. Είναι πολλά όμως για μια εργασία 5 λεπτών και πολλά λέω.
Για ποιό πρόγραμμα μιλάς που χρειάζεται να ξαναπεράσεις ;
Επίσης και εγώ όταν είχα αλλάξει την μπαταρία στο 6άρι μου δεν έγινε τίποτε από όλα αυτά γιατί πολύ απλά ο μάστορας πριν βγάλει την παλιά είχε συνδέσει προσωρινά ένα μηχανηματάκι σαν τεστεράκι και κράτησε όλες τις ρυθμίσεις (ράδιο, παράθυρα κλπ) και όλα καλά
Εμένα ήταν η πρώτη φορά αλλαγής (για όλα υπάρχει η πρώτη φορά) μπαταρίας και δεν ήξερα τι θα συνέβαινε, άλλωστε η πλοιοψηφία του κόσμου δεν έχει αντιμετοπίσει τέτοια φαινόμενα μετά απο αλλαγή μπαταρίας. Ο μάστωρας που την άλλαξε, παρότι καλός επαγγελματίας, δεν ανέφερε κάτι τέτοιο. Προφανώς ο δικός σου μάστωρας είχε τύχει σε ίδια περίπτωση και έμαθε το κόλπο. Η μάθηση άλλωστε είναι κατα κύριο λόγο βιωματική. Το θέμα είναι οτι το πρόβλημα σταμάτησε να υφίσταται απο τότε που καθάρισα την κλαπέ της πεταλούδας εισαγωγής αέρα της μηχανής. Το ρελαντί διορθώθηκε χωρίς να ξανα περάσω πρόγραμμα στην ecu και αυτό το 'μυστικό' προήλθε απο γνωστό με Μ6 ο οποίος μετά απο αλλαγή μπαταρίας είχε τα ίδια προβλήματα και ένας πολύ καλός εξουσιοδοτημένος μάστωρας mazda καθάρισε απλά το κλαπέ του αέρα και τπτ άλλο. Το ίδιο έπραξα και εγώ και όλα καλά απο τότε. Τα παράθυρα απορυθμίστηκαν τα οποία με τη γνωστή διαδικασία επανήλθαν.
-
Ο χρήστης Πάρης έγραψε:
Πρόκειται για ενα mazda6 του 2007. Πρόσφατα άλλαξα μπαταρία και απο τη πρώτη στιγμή δεν είχε σταθερό ρελαντί μέχρι που έσβυνε. Αυτή την εμπειρία έχουν βιώσει όλοι οι κάτοχοι mazda6, αν δεν κάνω λάθος. Το θέμα είναι πρέπει να ξαναπεραστεί το πρόγραμμα ή όχι;
Κάπου τα έχεις μπερδέψει στο μυαλό σου. Και εγώ έχω 6άρι του 2003 και όταν άλλαξα μπαταρία και δεν είχα κανένα πρόβλημα γιατί όπως σου είπα ο μάστορας πριν βγάλει την παλιά είχε συνδέσει προσωρινά ένα μηχανηματάκι σαν τεστεράκι και κράτησε όλες τις ηλεκτρικές ρυθμίσεις. Το πρόγραμμα που λές τί είναι ; αναβάθμιση ή εξωτερικό πρόγραμμα βελτίωσης ;
-
είναι το πρόγραμμα του 'εγκεφάλου' όπως αλλιώς λέγεται. Πρόκειται για τις βασικές ρυθμίσεις με τις οποίες είναι αποθηκευμένες στη μνημη της ecu. Το πρόγραμμα αυτό λοιπόν μετά απο αλλαγή μπαταρίας επανέρχεται στις εργοστασιακές ρυθμήσεις. Γιατί άραγε ο μάστωρας του φίλου έβαλε 'τεστερακι'; για να μη κάνουν ρεσετ οι βασικές ρυθμίσεις. Ο δικός μου μάστωρας δεν το εκανε και εγινε οτι εγινε.
Οι βασικές ρυθμήσεις παρόλα αυτά πρέπει να ξανα περαστούν διότι μέσα σε αυτές, ενδεχομένος, να περιλαμβάνονται και άλλες λειτουργίες. Με αλλα λόγια αυτό που λες εσυ 'ηλεκτρικές ρυθμίσεις' είναι ένα σύνολο ρυθμίσεων που παιρνάνε στη μνήμη της ecu. Το τι ρυθμήσεις περιλαμβάνονται μεσα σε αυτό μπορεί να μας εξηγήσει κάποιος απο τους ειδηκούς φίλους του forum.
Αυτό εννοώ.
-
Ρε παιδιά άμα σβηνότανε η χαρτογράφηση δεν θα έπερνε μπρος καν το αυτοκίνητο. Πως θα λειτουργούσε ο ψεκασμός χωρίς χαρτογράφηση; Δεν είναι καρμπυρατερ. Για να μην αναφέρω το immobiliser.
-
Δεν χάνεται η χαρτογράφηση. Σύμφωνα με ένα service manual που είχα διαβάσει, αυτό που μπορεί να χαθεί αν μείνει ο εγκέφαλος χωρίς ρεύμα για κάποιο χρονικό διάστημα είναι κάποιες παράμετροι προσαρμογής του εγκεφάλου στο φάσμα λειτουργίας των αισθητήρων του. Αυτές επιτρέπουν στον εγκέφαλο να προσαρμόζεται στη συμπεριφορά των αισθητήρων του, καθώς αυτή αλλάζει σταδιακά με το πέρασμα του χρόνου (είτε λόγω φθοράς των αισθητήρων, είτε για άλλους λόγους όπως π.χ. βρωμιά στο σώμα ψεκασμού).
Όταν λοιπόν αυτές οι παράμετροι μηδενιστούν, απαιτούνται κάποια χιλιόμετρα οδήγησης για να γίνει αυτόματη επαναπροσαρμογή του εγκεφάλου στη συμπεριφορά των αισθητήρων, οπότε και επιτυγχάνει βέλτιστη λειτουργία. -
Χάνεται το fuzzy logic του εγκεφάλου, όχι το πρόγραμμά του. Απλά πρέπει να δημιουργήσει ξανά τους χάρτες.
-
Ο χρήστης harlek έγραψε:
Δεν χάνεται η χαρτογράφηση. Σύμφωνα με ένα service manual που είχα διαβάσει, αυτό που μπορεί να χαθεί αν μείνει ο εγκέφαλος χωρίς ρεύμα για κάποιο χρονικό διάστημα είναι κάποιες παράμετροι προσαρμογής του εγκεφάλου στο φάσμα λειτουργίας των αισθητήρων του. Αυτές επιτρέπουν στον εγκέφαλο να προσαρμόζεται στη συμπεριφορά των αισθητήρων του, καθώς αυτή αλλάζει σταδιακά με το πέρασμα του χρόνου (είτε λόγω φθοράς των αισθητήρων, είτε για άλλους λόγους όπως π.χ. βρωμιά στο σώμα ψεκασμού).
Όταν λοιπόν αυτές οι παράμετροι μηδενιστούν, απαιτούνται κάποια χιλιόμετρα οδήγησης για να γίνει αυτόματη επαναπροσαρμογή του εγκεφάλου στη συμπεριφορά των αισθητήρων, οπότε και επιτυγχάνει βέλτιστη λειτουργία.Διαφορετικά, κάποιος άλλος, θα μπορούσε να πάει σε μια αντιπροσωπεία και να ξανα περάσουν όλες τις απαραίτητες ρυθμήσεις, κάνω λάθος;
αλλαγή μπαταρίας σε mazda6