-
[quote='PozPilot']@ Stathis,
Πήγαινε στο συνεργείο σου και δώσε στον υπεύθηνο της τεχνικής υποστήριξης του σερβις, συνήθως είναι ο προιστάμενος ή ο εργοδηγός του, τον Αρ. Πλαισίου σου και πες να σου τυπώσουν μέσα από ένα Site/Πρόγραμμα που έχουν μέσα από το εργοστάσιο τα ειδικά κατασκευαστικά χαρακτηρηστικά του δικού σου αυτοκινήτου. Εκεί περιλαμβάνονται τα πάντα πχ. 1,5 dci ή 1,6 -- 4x4 ή 4x2, -- με ESP ή Χωρίς -- με PDF ή χωρίς. Απο εκεί προκύπτει και το ανάλογο σέρβις που πρέπει να γίνει στο δικό σου αυτοκίνητο. Πάντως το βλέπω πολύ δύσκολο έως απίθανο να μην έχεις PDF φίλτρο. Και κάτι ακόμα, για μένα έτσι όπως είναι τα πράγματα πάρε τηλ. το τεχνικό τμήμα της PGA και δώσε τον Αρ. Πλαισίου και ρώτα ότι θέλεις είναι πολύ εξυπηρετικά τα παιδιά εκεί. Το τηλ. είναι 2111070700. Αφού μηλήσεις και ρωτήσεις περί PDF και τα λοιπά, μην ξεχάσεις να πας στο συνεργείο σου και να τους πεις να σου τυπώσουν τα στοιχεία που σου ανέφερα παραπάνω.
Ευχαριστώ PozPilot ,Orestis,,και τους αλλους. πήρα τη και αφού του έδωσα τον αρ. Πλαισίου μου είπε ότι το σωστό λαδί είναι το 5w30 και θα επικοινωνήσουν αυτή με το service για το τη θα γίνει και θα με πάρουν τηλ. Όντως παρά πολύ εξυπηρετικοί
-
Ο χρήστης stathis1980 έγραψε:
@ Stathis,
Πήγαινε στο συνεργείο σου και δώσε στον υπεύθηνο της τεχνικής υποστήριξης του σερβις, συνήθως είναι ο προιστάμενος ή ο εργοδηγός του, τον Αρ. Πλαισίου σου και πες να σου τυπώσουν μέσα από ένα Site/Πρόγραμμα που έχουν μέσα από το εργοστάσιο τα ειδικά κατασκευαστικά χαρακτηρηστικά του δικού σου αυτοκινήτου. Εκεί περιλαμβάνονται τα πάντα πχ. 1,5 dci ή 1,6 -- 4x4 ή 4x2, -- με ESP ή Χωρίς -- με PDF ή χωρίς. Απο εκεί προκύπτει και το ανάλογο σέρβις που πρέπει να γίνει στο δικό σου αυτοκίνητο. Πάντως το βλέπω πολύ δύσκολο έως απίθανο να μην έχεις PDF φίλτρο. Και κάτι ακόμα, για μένα έτσι όπως είναι τα πράγματα πάρε τηλ. το τεχνικό τμήμα της PGA και δώσε τον Αρ. Πλαισίου και ρώτα ότι θέλεις είναι πολύ εξυπηρετικά τα παιδιά εκεί. Το τηλ. είναι 2111070700. Αφού μηλήσεις και ρωτήσεις περί PDF και τα λοιπά, μην ξεχάσεις να πας στο συνεργείο σου και να τους πεις να σου τυπώσουν τα στοιχεία που σου ανέφερα παραπάνω.
Ευχαριστώ PozPilot ,Orestis,και τους αλλους. πήρα τη και αφού του έδωσα τον αρ. Πλαισίου μου είπε ότι το σωστό λαδί είναι το 5w30 και θα επικοινωνήσουν αυτή με το service για το τη θα γίνει και θα με πάρουν τηλ. Όντως παρά πολύ εξυπηρετικοί
Μετά από καμιά ώρα αφού μίλησα στα κεντρικά με πήραν από την αντιπροσωπεία η κοπέλα και μου είπε να πάω να αλλάξουν τα λάδια η να μου τα στείλουν επίσης μου είπε ότι δεν υπάρχει πρόβλημα ούτε στην εγγύηση ούτε στη μηχανή του.{αυτό το επιβεβαίωσα μετά ξαναπαίρνοντας τα κεντρικά}απλά μου είπε ότι πρέπει να τα αλλάξουν στα 10,000χιλ.και πάλι ευχαριστώ όλους!
-
Πρέπει ακόμα να σας μεταφέρω, ότι τα πατάκια από καουτσούκ με τις ανασηκωμένες άκρες (σκαφάκια) είναι πολύ αποτελεσματικά ειδικά τώρα με τα νερά και στις λάσπες στους δρόμους. Τα θεωρώ must γιατί μετά από μόλις 4 μήνες με τα απλά πατάκια υπήρχαν ήδη φθορές στην χαμηλής ποιότητας μοκέτα του δαπέδου της θέσης του οδηγού.
-
Χρόνια πολλά σε όλους εύχομαι!
Καλά και απροβλημάτιστα χιλιόμετρα σε όλους του κατόχους και μια φιλική συμβουλή...
ΚΑΝΤΕ ΕΞΑΣΚΗΣΗ ΣΕ ΑΓΡΙΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ ΠΟΥ ΟΔΗΓΟΥΝ ΣΕ ΒΟΥΝΟΚΟΡΦΕΣ....... Το νέο έτος θα πάρουμε τα βουνά για να επιζήσουμε απο τους ρεμπεσκέδες που κυβερνούν το κράτος με ιδεολογία ΤΣΙΦΛΙΚΑΔΩΝ - ΚΟΛΙΓΩΝ._
ΥΣ. Δέστε τον Αστραπόγιαννο με τον κούρκουλο να δείτε πόσο επίκαιρο έργο είναι.... εμένα μίλησε κατευθείαν στην καρδιά μου
-
καλή χρονιά σε όλους, να απολαύσουμε τα αυτοκίνητα μας γιατί, όπως έγραψε κι ο PozPilot, είναι από τα λίγα μας έχουν αφήσει αυτοί που μας κυβερνούν.
Μια ερώτηση, μήπως ξέρει κάποιος πριν ρωτήσω την αντιπροσωπεία: Μου έβαλαν δώρο το συναγερμό. Ενεργοποιείται αυτόματα με το κλείδωμα από το κουμπί του κλειδιού (δεν έχει δικό του τηλεκοντρόλ). Τι γίνεται όμως αν θέλω να χρησιμοποιήσω το 2ο κλειδί που δεν έχει κουμπιά κλειδώματος/ξεκλειδώματος; Δοκίμασα μήπως απενεργοποιείται ξεκλειδώνοντας κλασικά (βάζοντας το κλειδί στην κλειδαριά) αλλά κάτι τέτοιο δεν ισχύει.
Υποθέτω πρέπει να ζητήσω να μου δώσουν τηλεκοντρόλ για το 2ο κλειδί... -
Ηλια με το απλο κλειδι δουλευει το κεντρικο κλειδωμα?
-
όχι, δε δουλεύει. Ανοίγει μόνο η μία πόρτα.
-
Μιλαμε ειναι.... $%^&^%$#$%^&$%$@#$%^@#
Τοτε πρεπει να κανεις αυτο ππου ειπες... δηλαδη να ζητησεις και κοντρολ για τον συναγερμο... γιατι στην πραγματικοτητα εχεις μονο ενα κλειδι...
-
Ο συναγερμος δεν εχει δικο του κλειδι απενεργοποιησης?
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ο χρήστης Hlias_GR έγραψε:
όχι, δε δουλεύει. Ανοίγει μόνο η μία πόρτα.δηλαδή όταν ανοίγεις με το κλειδί βαράει ο συναγερμός?
αλήθεια, με το κουμπί τηλεχειρισμού του πρώτου κλειδιού ανοίγουν όλες?
τί κάνουν αυτοί οι γάλλοι
κανονικά όταν ανοίγεις με το κλειδί, θα έπρεπε να κλείνει κ ο συναγερμός. και αντίστοιχα, κλειδώνοντας με το κλειδί, να οπλίζει κ ο συναγερμός
τι συναγερμούς βάζουν εν έτη 2012 ρε π@υστη μου -
Μου θυμίζει λίγο την 'παραξενιά' της Renault το 2000 που στο Megane είχε το κλειδί μεν τηλεχειρισμό για ανοιγμα/κλείσιμο των θυρών και παραλληλα απενεργοποιηση/ενεργοποιηση του συναγερμού αλλα απο τις δύο πορτες που είχαν κλειδαριες στο πασπαρτού κλειδί δούλευε μονο αυτη του οδηγού. Η κλειδαρια στην πορτα του συνοδηγού ήταν απλώς ... διακοσμητική.
Και ο συναγερμός είχε ένα μικρό κλειδάκι που ήταν για χειροκίνητη απενεργοποιηση μέσα απο την μονάδα του.
Στην μία και μοναδική φορά που χρειαστηκε το πασπαρτού (ή βοηθητικο ή δεν ξερω πως το λενε) κλειδί και το κλειδάκι ήταν σε διαδικασία ... ανοιγμα πόρτας, 'τσιρίδα' συναγερμού, ανοιγμα καπό, κλειδωμα (απενεργοποιηση) συναγερμού και κώφωση και 'τους ξύπνησες όλους'!!! -
Με το κουμπί του πρώτου κλειδιού ανοίγουν όλες οι πόρτες. Αντίθετα με το δεύτερο κλειδί δεν ανοίγουν όλες οι πόρτες αλλά μόνο αυτή που ξεκλειδώνεις (είτε του οδηγού είτε του συνοδηγού). Ο συναγερμός όμως δεν απενεργοποιείται, με αποτέλεσμα να σκούζει μόλις καταλάβει κίνηση.
Ο συναγερμός που μου έχουν βάλει είναι ο meta systems που όπως μου είχαν πει είναι αυτός που προτείνει η ίδια η dacia (αυτό δεν το έχω επαληθεύσει). Υπάρχει άλλος που του έχουν βάλει τον ίδιο;
Νομίζω χρειάζεται μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για να ζητήσω ένα τηλεκοντρόλ τελικά... -
Καλή Χρονιά και απο εμένα, γεμάτη υγεία και χαρά!
Πριν 4 μέρες παρέλαβα κι εγώ το δικό μου Duster 1.6 16V 105 hp 4χ4 Laureate Λευκό
(Φωτογραφίες θα βρείτε εδώ: www.duster.tk , για να τις δείτε καλύτερα πατήστε το Slideshow)Ο χρήστης Hlias_GR έγραψε:
Ο συναγερμός που μου έχουν βάλει είναι ο meta system που όπως μου είχαν πει είναι αυτός που προτείνει η ίδια η dacia (αυτό δεν το έχω επαληθεύσει). Υπάρχει άλλος που του έχουν βάλει τον ίδιο;
Νομίζω χρειάζεται μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για να ζητήσω ένα τηλεκοντρόλ τελικά...Kι εμένα ο συναγερμός που μου έκαναν δώρο αυτός ο ίδιος ήταν (Meta System) αλλά μου έδωσαν και 2 τηλεκοντρόλ. Απο το κλειδί με τα 2 κουμπάκια κλειδώνει μόνο χωρίς να μπαίνει ο συναγερμός, αυτός ενεργοποιείται και απενεργοποιείτε απο τα 2 τηλεκοντρόλ.
-
Ο χρήστης Hlias_GR έγραψε:
Με το κουμπί του πρώτου κλειδιού ανοίγουν όλες οι πόρτες. Αντίθετα με το δεύτερο κλειδί δεν ανοίγουν όλες οι πόρτες αλλά μόνο αυτή που ξεκλειδώνεις (είτε του οδηγού είτε του συνοδηγού). Ο συναγερμός όμως δεν απενεργοποιείται, με αποτέλεσμα να σκούζει μόλις καταλάβει κίνηση.
Ο συναγερμός που μου έχουν βάλει είναι ο meta systems που όπως μου είχαν πει είναι αυτός που προτείνει η ίδια η dacia (αυτό δεν το έχω επαληθεύσει). Υπάρχει άλλος που του έχουν βάλει τον ίδιο;
Νομίζω χρειάζεται μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για να ζητήσω ένα τηλεκοντρόλ τελικά...το τηλεκοντρολ θα στο χρεωσουν όμως.
+ότι αν για κάποιο λόγο δεν δουλέψει ο τηλεχειρισμός (πεσει η μπαταρια πχ) ή ο συναγερμός δεν θα επιτρέπει να μπει η μηχανή εμπρός, ή κ να το κάνει, θα βαράει όσο οδηγάς
άρα δες πως απενεργοποιείται 'χειροκίνητα' ο συναγερμός. λογικά θα είναι με δικό του κλειδάκι στη μονάδα που είναι στο χώρο της μηχανής, ή με πάτημα πλήκτρου (αν έχει)Η κλειδαρια στην πορτα του συνοδηγού ήταν απλώς ... διακοσμητική.
wtf
-
Ο χρήστης Hlias_GR έγραψε:
Με το κουμπί του πρώτου κλειδιού ανοίγουν όλες οι πόρτες. Αντίθετα με το δεύτερο κλειδί δεν ανοίγουν όλες οι πόρτες αλλά μόνο αυτή που ξεκλειδώνεις (είτε του οδηγού είτε του συνοδηγού). Ο συναγερμός όμως δεν απενεργοποιείται, με αποτέλεσμα να σκούζει μόλις καταλάβει κίνηση.
Ο συναγερμός που μου έχουν βάλει είναι ο meta systems που όπως μου είχαν πει είναι αυτός που προτείνει η ίδια η dacia (αυτό δεν το έχω επαληθεύσει). Υπάρχει άλλος που του έχουν βάλει τον ίδιο;
Νομίζω χρειάζεται μια επίσκεψη στην αντιπροσωπεία για να ζητήσω ένα τηλεκοντρόλ τελικά...1.Νομίζω ότι ο meta systems (ιταλική μάρκα έχω την εντύπωση) έχει δύο χειριστήρια και σου δίνει ένα κωδικό (πάνω σε μια πλαστική κάρτα ένα αυτοκόλλητο είναι που γράφει τον κωδικό) που παίζει το ρόλο του κλειδιού απενεργοποίησης. Κανονικά οφείλουν να σου δώσουν και τις οδηγίες χρήσης του συναγερμού (κανονικά...) για να ξέρεις πώς να τον περάσεις τον κωδικό, αν χρειαστεί να απενεργοποιήσεις το συναγερμό.
2.Για το κλειδί που όταν μπάίνει στην κλειδαριά ανοίγει μονο τη μία πόρτα κάθε φορά, δοκίμασε να ξεκλειδώσεις δύο φορές επαναλαμβανόμενα. Σε πολλά αυτοκίνητα συμβαίνει να υπάρχει λειτουργία με την οποία στο πρώτο ξεκλείδωμα ανοίγει η συγκεκριμένη πόρτα μόνο, και τη δεύτερη φορά που θα γυρίσεις το κλειδί να ξεκλειδώσεις (πρέπει να το κάνεις γρήγορα αμέσως μετά την πρώτη φορά) ανοίγουν όλες οι πόρτες. Δες επίσης μήπως είναι κάποια ρύθμιση στον εγκέφαλο που εμποδίζει το ξεκλέίδωμα όλων των θυρών.Λυπάμαι που θα το πω, αλλά φοβάμαι πως τα Dacia είναι ακόμα πίσω.
Το λέω γιατί θυμάμαι άρθρο σε γαλλική ιστοσελίδα που μιλούσε για τις φτήνιες στα Dacia, συμπεριλαμβανόμενης πχ της πολύ λεπτής μοκέτας που από την πολυχρησία σε αυτοκίνητο ...2-3 ετών, και φαινόταν από κάτω μέχρι και τα γυμνά μέταλλα. Δηλαδή σε πόσα αυτοκίνητα να συμβαίνει αυτό επιτέλους;...
Ελπίζω να έχουν αλλάξει πια. -
Αδυνατώ να καταλάβω το λόγο που βάλατε συναγερμό και μάλιστα ως αξεσουάρ (όποιοι βάλατε τεσπα)
Τι φοβάστε ακριβώς?
Τέτοια θέματα στους aftermarket συναγερμούς υπάρχουν πολλά απ' όποια εταιρεία κι αν προέρχονται κι αυτό γιατί επεμβαίνουν πάνω στο αρχικό σύστημα του αυτοκινήτου ανεξαρτήτως αυτοκινήτου
Τεσπα επιλογές είναι αυτές
Εγώ θα πρότεινα να τον αφαιρέσεις -
Το ιδιο αδυνατει να καταλαβει και ο ... κλεφτης!
Δεν ξερεις για ποιο λογο βαζουμε συναγερμους?Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Ξέρω αλλα επίσης ξέρω και σε ποια αμάξια βάζουμε και το Duster δεν είναι ένα απο αυτά
-
Ορεστη το μεγαλυτερο ποσοστο του αυτοκινητου ανετα ειναι ... ανταλλακτικα αυτοκινητων του γκρουπ τουλαχιστον της τελευταιας10ετιας.
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Φίλε Hlias_GR υπάρχουν δυο λύσεις
- Περνάς βόλτα από την αντιπροσωπεία και ζητάς δεύτερο χειριστήριο. Εν ανάγκη κράξε και πες ότι σε fοrum που μπαίνεις έμαθες ότι άλλοι κάτοχοι έχουν και 2ο
- Μένεις όπως είσαι κι αν κάποια στιγμή χρειαστεί να χρησιμοποιήσεις το δεύτερο κλειδί κάθεσαι και ακούς το συναγερμό και ταυτόχρονα τραβάς τα βλέμματα των γειτόνων σου που θα σε στραβοκοιτάνε. Και καλά να είσαι στη γειτονιά που σε ξέρουν. Σκέψου να είσαι πουθενά αλλού βραδάκι και να σου στείλουν καμιά αστυνομία.
Στο 106 Rallye που είχα θυμάμαι δεν είχα δεύτερο χειριστήριο. Στην αντιπροσωπεία πήγα μετά από καιρό κι επειδή δεν είχαν δεύτερο μου έδωσαν ένα κλειδάκι με το οποίο μπορούσα να απενεργοποιήσω το συναγερμό όποια ώρα ήθελα. Ακόμα κι αν κάποια στιγμή κολλούσε και άρχιζε να βαράει (υποθετικό σενάριο) θα είχα αυτή τη δυνατότητα. Τουλάχιστον κάτι τέτοιο μπορείς να πάρεις. Από όσο θυμάμαι και ο δικός μου Ιταλικός ήταν.
Οσο για το θέμα συναγερμού και Duster θεωρώ ότι ανεξάρτητα από αυτοκίνητο πρέπει να υπάρχει συναγερμός. Αν δεν έχεις είναι σα να λες στον κλέφτη. «Μεγάλε στο αφήνω και πάρτο όποτε θες». Κάτι σαν τις θωρακισμένες πόρτες στα σπίτια. Κι αυτές ανοίγουν από τους αετονύχηδες αλλά αν έχεις καμιά ψεύτικη από τις παλιές είναι σα να του κάνεις πρόσκληση «Ελάτε να φορτώσετε ότι ώρα θέλετε».
Το Τογιότα του πατέρα μου δεν το πήραν επειδή ήταν κανένα Καγιέν αξίας 80.000 ευρώ. Το πήραν για ανταλλακτικά. Θα μου πεις ο συναγερμός θα τους σταματούσε; Ισως να τους έκανε να το σκεφτούν και να προσπερνούσαν πηγαίνοντας σε κάποιο άλλο.
Εν έτη 2012 δε νοείται καινούργιο αμάξι χωρίς συναγερμό. Το 1990 ο συναγερμός ήταν για λίγους. Σήμερα θα πρέπει να θεωρείται δεδομένο.
Dacia Duster