-
Concept για νέο SUV παρουσίασε η Suzuki! Λέγεται ότι είναι ο διάδοχος του Jimny:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=448476&cid=12
Στο τέλος του άρθρου έχει και 9 φωτογραφίες.
-
Concept για νέο SUV παρουσίασε η Suzuki! Λέγεται ότι είναι ο διάδοχος του Jimny:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=448476&cid=12
Στο τέλος του άρθρου έχει και 9 φωτογραφίες.
-
Concept για νέο SUV παρουσίασε η Suzuki! Λέγεται ότι είναι ο διάδοχος του Jimny:
http://www.zougla.gr/page.ashx?pid=2&aid=448476&cid=12
Στο τέλος του άρθρου έχει και 9 φωτογραφίες.
-
- Υπάρχει λόγος να αντικαταστήσουν το Jimny που κυκλοφορεί τόσο λίγο καιρό;
- Να φανταστώ ότι θα βγει με αυτά τα ολόμαυρα τζάμια; Μουράτο...
- Το πίσω δεξί λάστιχο θέλει φούσκωμα (φωτογραφία 4)
- Ένα καλώδιο ή τέλος πάντων κάτι κρέμεται στο πίσω αριστερό λάστιχο (φωτογραφία 5)
- Κατά τα άλλα ενδιαφέρον φαίνεται. Να δω πως θα το βγάλουν στην παραγωγή. Θα ξεσηκωθούν οι απανταχού Τζίμνηδες...
-
Κακως για μενα αλλα αλλαγη πορειας απο τον διαδοχο. Μεγαλυτερες διαστασεις, 5θυρο αμαξωμα, lifestyle αισθητικη. Καλο για το επομενο SX4 αλλα για το Jimny αρκουσε ενα φρεσκαρισμα, κατι λιγοτερο εξεζητημενο. Τον ανταγωνιστη των Juke και Countryman εψαχναν ...
Sent from my HTC Desire using Tapatalk
-
Εγώ λέω να μη βιαστούν να αντικαταστήσουν το Jimny. Ούτε 15 χρόνια δεν έχει κλείσει καλά-καλά.
-
Kρίμα θα ειναι να πέσει και το τελευταίο καθαρόαιμο οχυρό στα μικρά εκτός δρόμου. Βέβαια δεν μπορούμε να ξέρουμε από τώρα τις εκτός δρόμου δυνατότητες του διαδόχου, αλλά ακόμα και εξίσου άψογο να ειναι, δε σου γεμίζει το μάτι το σχήμα του και δε σου κάνει καρδιά να το χώσεις στα κατσάβραχα, τη στιγμη που το κλασικό jimny σε προκαλεί να το σκίσεις.
Έχω διασκεδάσει αφάνταστα σε αρκετά off-road καταστάσεις με το μικρό (δε μιλάμε για απλές χωμάτινες βόλτες ) και στο μυαλό μου το έχω συνδιάσει με αυτές. ΟΚ, δεν ειμαι και η πλειοψηφία, καθώς ελάχιστοι αναλογικά πήραν πραγματικά μυρωδια τι μπορεί να κανει εκεί που τελειώνει η άσφαλτος, αλλά όπως και να το πάμε για όσους γνωρίζουν, είναι συνυφασμένο με την εκτός δρόμου περιπέτεια.
Για να δουμε τι θα λέει αυτό, εαν και εφόσον βγει τελικά στην παραγωγή. -
Ο χρήστης prisma έγραψε:
Εγώ λέω να μη βιαστούν να αντικαταστήσουν το Jimny. Ούτε 15 χρόνια δεν έχει κλείσει καλά-καλά.Τα έκλεισε τα 15 χρόνια! Αν σκεφτείς ότι πρωτοκυκλοφόρησε το 1997 ,εχουμε 2012 άρα είναι .... 15 χρόνια !!!!!!!!!!!!!!!!!
-
Υπερυψωμένο swift-ακι, ελάχιστα πιο μεγάλο, με την τετρακίνηση του Jimny και τον 1.3 κινητήρα θα έμοιαζε μια αρκετά δελεαστική πρόταση.
-
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
Υπερυψωμένο swift-ακι, ελάχιστα πιο μεγάλο, με την τετρακίνηση του Jimny και τον 1.3 κινητήρα θα έμοιαζε μια αρκετά δελεαστική πρόταση.Ατμοσφαιρικός είναι?
αν όχι στο δρόμο θα είναι πιθανότατα άθλιο -
Ο χρήστης vengas έγραψε:
Υπερυψωμένο swift-ακι, ελάχιστα πιο μεγάλο, με την τετρακίνηση του Jimny και τον 1.3 κινητήρα θα έμοιαζε μια αρκετά δελεαστική πρόταση.
Ατμοσφαιρικός είναι?
αν όχι στο δρόμο θα είναι πιθανότατα άθλιοη ατμόσφαιρα είναι ένα σημαντικό μειονέκτημα, αλλά δυστυχώς και η οικονομική πολιτική που εφαρμόζει το κράτος μας είναι πιο άθλια ακόμα... μακάρι να βάλουν λίγο μυαλό εκεί στο υπουργείο οικονομικών γιατί θα κυκλοφορούμε στο τέλος με 0.5κυβικά...αν τα μπορούμε και αυτά...
-
Ως κάτοχος Τζίμνυ έως τον Μάιο του 2011, με το οποίο έκανα περί τα 100.000 χλμ., λέω τα εξής. Ο χαρακτήρας του αυτοκινήτου ήταν ένα σκληροτράχηλο τζιπ με αρκετές δυνατότητες εκτός δρόμου, με το βασικό εξοπλισμό, μικρό σχετικά κόστος συντήρησης, λογική κατανάλωση, μεγάλη αξιοπιστία, επαρκείς επιδόσεις.
Τούτων δοθέντων και εφόσον αυτά διατηρηθούν και στο νέο μοντέλο, η ατμόσφαιρα δεν είναι μείον.
Στο δρόμο το απερχόμενο μοντέλο ήταν μέτριο όχι λόγω του κινητήρα (λολ), αλλά διότι ξάφνιαζε/κούραζε το πολύ γλήγορο αλλά αναίσθητο τιμόνι σε συνδυασμό με μικρό roll center, τα σφικτά καθίσματα, και ο αεροδυναμικός θόρυβος (ο κινητήρας ήταν απών μέχρι τα 130+ χαω), και όχι βέβαια γιατί δεν ήταν τούρμπο, έλεος δηλαδής. Επίσης μελανό σημείο ήταν και το μικρό τρέμουλο στο μπροστινό σύστημα αποό συντονισμό στην περιοχή των 65-70 χαω, το οποίο δεν εξαλείφθηκε ποτέ.
Ας αναλογιστούμε επίσης ότι το αυτοκίνητο είχε (και ορθώς) πρώτο προορισμό του το εκτός δρόμου, και τα κατάφερνε πολύ καλά εκεί.
Με τον κατάπτυστο για πολλούς 1300άρι άτμο που είχε έπιανε χα-λα-ρά και υπό οποιεσδήποτε συνθήκες τα 160+ χαω στο κοντέρ, κόψτε κανά 5-7άρι για πραγματικά χαω, καλό νούμερο για τον χαρακτήρα του υπόλοιπου αυτοκινήτου, απλή σύγκριση με άλλα (πολύ) μεγαλύτερα τζιπ θα σας παραξενέψει.
Γενικά, αν ένα σημείο του αυτοκινήτου δεν τράβαγε και πολύ κριτική, ήταν το μοτέρ του.
Και κάτι άλλο, σε αντίθεση με τους λοιπούς Ιάπωνες αλλά και αρκετούς άλλους που αλλάζουν κάθε τόσο τα μοντέλα τους, η Σουζούκι τα διατηρεί στην αγορά περισσότερο από όλα, με κάποιες ενδιάμεσες ανανεώσεις.
Αυτά γιατί δεν γνωρίζετε στη λεπτομέρειά του το αυτοκίνητο, αλλά κρίνετε από ξερά νούμερα και προκαταλήψεις. -
Ο χρήστης Giorellis έγραψε:
Υπερυψωμένο swift-ακι, ελάχιστα πιο μεγάλο, με την τετρακίνηση του Jimny και τον 1.3 κινητήρα θα έμοιαζε μια αρκετά δελεαστική πρόταση.Αυτό που περιγράφεις είναι ακριβώς το SX4 (απλώς είναι 1.6).
Suzuki SUV (Jimny 2)