-
Ταπεινή μου γνώμη αν δεν χρειάζεσαι την 4κίνηση κάνε μια χάρη στον εαυτό σου και πέταξε τον κεντρικό και το πίσω διαφορικό να ξανανοιώσει το αυτοκίνητο. Κρατάς μόνο τις άκρες των πίσω ημιαξονίων για να μην διαλύσουν τα ταμπούρα. Γίνεται προσθιοκίνητο και όλα ωραία όλα καλά χωρίς προβλήματα.
Αν πάλι την χρειάζεσαι εξασφάλισε ότι όλα τα λάστιχά σου έχουν την ίδια διάμετρο γιατί οι διαφορές σε αυτά προκαλούν προβλήματα και μόνον και πάρε απόφαση ότι πρέπει να ξηλώσεις και τα δύο πίσω ημιαξόνια για να δεις γιατί φρακάρουν.
-
update..δε φρακάρουν τα πίσω ημιαξόνια..και θα εξηγήσω γιατί..το σήκωσα μόλις.πρώτα σήκωσα τον δεξί πίσω τροχό.δοκίμασα με πρώτη να τον γυρίσω.δε γύριζε.δοκίμασα και με νεκρά.επίσης ΔΕ γύριζε.Μετά τον κατέβασα και σήκωσα τον δεξί μπροστά.Ούτε με ταχύτητα γύριζε,ούτε με νεκρά.Αυτό μου δείχνει οτι οι 2 άξονες είναι μπλοκαρισμένοι.Άρα υποθέτω οτι το πρόβλημα είναι σε οτι μεταδίδει την κίνηση από τον μπροστά στον πίσω άξονα.Δεν απομονώνει.(για να έχει ανεξάρτητη κίνηση ο μπροστά από τον πίσω άξονα.)Αυτό είναι το vcu;είναι το μπροστά διαφορικό όπως μου είπε ένας άλλος φίλος;τι ακριβώς είναι;;
-
Ο κεντρικός βγαίνει πολύ εύκολα. Βγάλτον και δοκίμασέ το. Από 4 βίδες και παξιμάδια στην άκρη της 4κίνησης και στο πίσω διαφορικό αντίστοιχα και δύο βίδες που κρατάν στην μέση του κεντρικού τον συνεκτικό συμπλέκτη.
-
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Αν πάλι την χρειάζεσαι εξασφάλισε ότι όλα τα λάστιχά σου έχουν την ίδια διάμετρο γιατί οι διαφορές σε αυτά προκαλούν προβλήματα και μόνον και πάρε απόφαση ότι πρέπει να ξηλώσεις και τα δύο πίσω ημιαξόνια για να δεις γιατί φρακάρουν.
Δε καταλαβα τι ακριβως εννοεις Με την ιδια λογικη το θα επρεπε να πηγαινει συνεχεια ευθεια για να μη ζοριζονται τα διαφορικα.
Ασε που το βλεπω εντελως απιθανο να εχει διαφορετικης διαμετρου λαστιχα στο freelander. -
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Ασε που το βλεπω εντελως απιθανο να εχει διαφορετικης διαμετρου λαστιχα στο freelander.Ποτέ μην αποκλείεις το προφανές.
Έχω δει χιονολάστιχα μόνο μπροστά σε HRV, παρόμοιας (αλλά λίγο διαφορετικής διαμέτρου με τα πίσω) και φυσικά τοποθετημένα με λάθος διεύθυνση περιστροφής.
-
Ο χρήστης leonp έγραψε:
Ασε που το βλεπω εντελως απιθανο να εχει διαφορετικης διαμετρου λαστιχα στο freelander.
Ποτέ μην αποκλείεις το προφανές.
Έχω δει χιονολάστιχα μόνο μπροστά σε HRV, παρόμοιας (αλλά λίγο διαφορετικής διαμέτρου με τα πίσω) και φυσικά τοποθετημένα με λάθος διεύθυνση περιστροφής.
Αυτο που ηθελα να πω ειναι οτι σε ενα αυτοκινητο ολοι οι τροχοι περιστρεφονται με διαφορετικη ταχυτητα το περισσοτερο χρονο λειτουργιας του,εκτος οταν το αυτοκινητο κινειται απολυτα σε ευθεια γραμμη.Το βρισκω υπερβολικο να μιλαμε για διασταση ελαστικων σε οτι αφορα το προβλημα του φιλου με το freelander.
-
Έχει συμβεί και σε freelander να έχει άλλα λάστιχα εμπρός και άλλα πίσω και να σπάει μέρη της 4κίνησής του. Όταν το είχαν δει τότε οι μηχανικοί συνάδελφοι που μου το είπαν τον έκραξαν και τον έβαλαν να πληρώσει γερά για τις μα****ίες που έκανε τον ιδιοκτήτη.
Και μη μπερδεύεστε με την διαφορά ταχύτητας στον ίδιο άξονα. Έχουμε δύο άξονες που μετακινούνται την ίδια απόσταση ανεξάρτητα αν ο αριστερός με τον δεξί τροχό έχουν διαφορά στο τόξο που διαγράφουν.
Ωστόσο γνώμη μου είναι για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο είναι, ΑΝ ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ, να ξεφορτωθείς τον κεντρικό και το πίσω διαφορικό. Το αμάξι θα πετάει, δεν θα σκαλώνει όταν πάς να κάνεις όπισθεν και θα καεί σημαντικά λιγότερα καύσιμα. Άσε που θα γλυτώσεις και ένα κάρο χρήματα για την άχρηστη 4κίνησή του... -
Ο χρήστης Puntofato έγραψε:
Και μη μπερδεύεστε με την διαφορά ταχύτητας στον ίδιο άξονα. Έχουμε δύο άξονες που μετακινούνται την ίδια απόσταση ανεξάρτητα αν ο αριστερός με τον δεξί τροχό έχουν διαφορά στο τόξο που διαγράφουν.
Αυτο που γραφεις νομιζω οτι δεν ειναι σωστο.Ο μπροστινος αξονας σε ολες τις στροφες καλυπτει μεγαλυτερη αποσταση απο τον πισω.δε μιλησα μονο για τον ιδιο αξονα.
-
Ο χρήστης kostis20 έγραψε:
Και μη μπερδεύεστε με την διαφορά ταχύτητας στον ίδιο άξονα. Έχουμε δύο άξονες που μετακινούνται την ίδια απόσταση ανεξάρτητα αν ο αριστερός με τον δεξί τροχό έχουν διαφορά στο τόξο που διαγράφουν.
Αυτο που γραφεις νομιζω οτι δεν ειναι σωστο.Ο μπροστινος αξονας σε ολες τις στροφες καλυπτει μεγαλυτερη αποσταση απο τον πισω.δε μιλησα μονο για τον ιδιο αξονα.
καλησπέρα!!
Συμφωνώ κι εγώ με το φίλο.Μου φαίνεται πιο λογικό οτι καλύπτει ο μπροστινός άξονας μεγαλύτερη απόσταση από τον πίσω.Άρα λειτουργεί ανεξάρτητα.Αυτό που δε μπορώ να καταλάβω είναι ποιό είναι το υπεύθυνο κομμάτι γι αυτή τη δουλειά.το vcu ή το κεντρικό;Τελικά εγώ να ψαχτώ για vcu;πώς μπορώ να το φέρω από Αγγλία;υπάρχει κανένα trusted site κλπ;έχει φέρει κάποιος; -
ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΕΝΤΡΙΚΟ! το vcu είναι.
-
Άντε πάλι με το κεντρικό...
-
έχει δοκιμάσει να φέρει κανείς ανταλλακτικά από Αγγλία;;υπάρχει κάποιο trusted site;;γιατί στην Ελλάδα το vcu αυτή τη στιγμή το βρίσκω γύρω στα 800 ευρώ....
-
Kalispera paidia,
den kserw sxedon tipota apo Freelander..apla enas filos exei ena Freelander montelo 2000. tou parousiase kapoio provlima kai o mixanikos tou eipe pws einai to diaforiko pou dinei kinisei mpros kai pisw...kai apo oti mou eipe koumponei panw sto sasman..den kserei oute autos alla oute egw pws legetai...apla eimai UK kai me rwtise an mporw na to vrw apo edw,,! Mipws kserei kapoios na mou pei pws legetai auto to eksartima??
Euxaristw..!!
-
transfer case
Freelander πρόβλημα.VCY;;Διαφορικό;Έμεινα όμως!