Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Περί σούπερ αμόλυβδης
    1. Home
    2. Περί αυτοκίνησης
    3. Περί σούπερ αμόλυβδης
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 7
    • 8
    • 8 / 8
    Περί αυτοκίνησης
    29
    149
    568
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • C
      coupeas last edited by

      Εγω θα ελεγα να πάρουμε τον βραβευμενο φετος κινητηρα του 500 twin air οπου εχει μεση 4,35lt/100km. Aν ριξουμε μια ματιά θα δούμε ότι εκτος απο εναν τριοδικό καταλύτη στο χωρο του κινητήρα και δυο αισθητηρων για αυξηση ισχύς -ροπής με μειωμενους παράλληλα ρυπους και το συστημα Multi air με τον ελενχο της διαθεσης καυσιμου μεσο των βαλβιδων χωρις το ανοιγμα του γκαζιού,έχει σχεση συμπίεσης 10:1 και με τροφοδοσία καυσίμου διαδοχικό ψεκασμό πολλαπλών σημείων με υπερσυμπίεση.
      Και η σχέση ειναι μεγαλη για εστω σταθερής πίεσης τούρμπο και εμβολο 80,5mm και η πίεση καυσιμου μεγαλύτερη. Ισως να ειναι τα ιδανικοτερα κυβικά σε θερμοδυναμική . Πιστεύω ότι δεν ειναι τυχαίο οσον αφορά την οικονομία αλλα και την απόδοση.
      Υψηλή συμπίεση με περισσότερα οκτανια μπορουν να φερουν οικονομία.

      Καλή Χρονιά !

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • C
        crektis last edited by

        Για κάποιους που λένε ότι η έκρηξη στον θάλαμο καύσης δεν έχει σχέση:

        '[...]Ο αριθμός οκτανίου είναι μια συμβατική μονάδα μέτρησης που μας δίνει πόσο αντέχει να συμπιεστεί ένα καύσιμο χωρίς να εκραγεί. Το ισο-οκτάνιο έχει μεγάλη αντοχή σε συμπίεση ενώ το n-επτάνιο αναφλέγεται εύκολα με μικρή συμπίεση, οπότε ο αριθμός οκτανίου μας δίνει την αντιστοιχία της βενζίνης με το ανάλογο μίγμα ισο-οκτανίου / n-επτανίου που θα είχε την ίδια συμπεριφορά ως προς τη συγκεκριμένη ιδιότητα.

        Δηλαδή βενζίνη 95 οκτανίων αντέχει να συμπιεστεί χωρίς να δημιουργηθεί εκρηκτική ανάφλεξη όσο και ένα μίγμα οκτανίού/επτανίου με 95% οκτάνιο και 5% επτάνιο.

        Γιατί χρειαζόμαστε όμως καύσιμα με υψηλή αντοχή σε αυτανάφλεξη? Η απάντηση είναι γιατί η απόδοση του κινητήρα εξαρτάται από την σχέση συμπίεσης, το πόσο δηλαδή θα συμπιέσει ο κινητήρας το μίγμα αέρα / καυσίμου πρίν αυτό εκτονωθεί. Αν χρησιμοποιήσουμε σε έναν κινητήρα βενζίνη χαμηλότερης αντοχής (με μικρότερο αριθμό οκτανίου) απ'όσο προβλέπει ο κατασκευαστής του τότε θα δημιουργήσουμε φθορές ή και σοβαρή βλάβη η οποία οφείλεται αφενός στο ότι το καύσιμο δεν αναφλέγεται την στιγμή που πρέπει και αφετέρου στο ότι δεν αναφλέγεται με ομαλό και ελεγχόμενο τρόπο. Στην περίπτωση αυτή έχουμε κρουστική ανάφλεξη δηλαδή το καύσιμο μίγμα αναφλέγεται ταυτόχρονα δημιουργώντας πολλά μέτωπα φλόγας και κάθετη αύξηση πίεσης (έκρηξη) σε αντίθεση με την βαθμιαία αύξηση πίεσης που προκαλεί το μέτωπο φλόγας που δημιουργείται από τον σπινθήρα.

        Οι παράμετροι που θα καθορίσουν το καύσιμο που είναι κατάλληλο για τον κάθε κινητήρα είναι 3, η γεωμετρική σχέση συμπίεσης, η ηλεκτρονική διαχείριση του καυσίμου και της ανάφλεξης και η ύπαρξη υπερτροφοδότησης

        1).Η γεωμετρική σχέση συμπίεσης ορίζεται από τον λόγο του όγκου του κυλίνδρου με το έμβολο στο ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο) προς τον όγκο του κυλίνδρου στο ΚΝΣ (κάτω νεκρό σημείο). Η γεωμετρική σχέση συμπίεσης είναι συγκεκριμένη και σταθερή για κάθε κινητήρα, μπορεί να αλλάξει μόνο με μετατροπές (αλλαγή εμβόλων πχ) και παραμένει αμετάβλητη όσο ο κινητήρας λειτουργεί.

        2).Η ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου και ανάφλεξης είναι αρκετά πιο περίπλοκο ζήτημα.

        Σε ένα εμβολοφόρο κινητήρα θεωρητικά η ανάφλεξη πρέπει να γίνει τη στιγμή που το έμβολο βρίσκεται στο ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο), λίγο πριν και τα καυσαέρια θα εμποδίσουν το έμβολο όσο ανεβαίνει προς το ΑΝΣ ενώ λίγο μετά και θα έχει σπαταληθεί μέρος της προς τα κάτω διαδρομής του εμβόλου χωρίς να παραχθεί έργο.[...]

        [...]Η ιδανική στιγμή για την ανάφλεξη είναι η δημιουργία της μέγιστης πίεσης των καυσαερίων τη στιγμή που το έμβολο βρίσκεται στο ΑΝΣ, άρα σε υψηλές στροφές λειτουργίας ο σπινθήρας δημιουργείται όταν ακόμα το έμβολο ανεβαίνει ώστε μέχρι το ΑΝΣ να έχει σχηματιστεί η μέγιστη δυνατή πίεση των καυσαερίων[...]

        [...]Αν η ηλεκτρονική ανάφλεξη είναι αρκετά εξελιγμένη και υπάρχει αισθητήρας προανάφλεξης τότε ο κινητήρας ακόμα και αν είναι ρυθμισμένος για βενζίνη 98 οκτανίων μπορεί να λειτουργήσει και με υποδεέστερο καύσιμο. Στην προκειμένη περίπτωση ο σπινθήρας και η ανάφλεξη δημιουργούνται νωρίτερα από το ιδανικό χρονικό σημείο κατά την άνοδο του εμβόλου . Αυτό μπορεί να μειώνει την απόδοση του κινητήρα αλλά δεν αφήνει το καύσιμο μίγμα να συμπιεστεί πέραν της αντοχής του και αποτρέπονται τα φαινόμενα κρουστικής ανάφλεξης.[...]

        [...]Θα μπορούσαμε να ρυθμίσουμε έναν κινητήρα να δουλεύει με βενζίνες υψηλών οκτανίων αλλά τότε θα τον περιορίζαμε στο συγκεκριμένο καύσιμο και ίσως να είχε πρόβλημα να λειτουργήσει σωστά με βενζίνη 95 οκτανίων (απλή αμόλυβδη).

        Οι κινητήρες με άμεσο ψεκασμό βενζίνης εκτός από την εξελιγμένη ηλεκτρονική διαχείριση της ανάφλεξης χρησιμοποιούν και προέγχυση καυσίμου, ψεκασμό πολλαπλών φάσεων και στρωματική καύση οπότε μπορούν να εκμεταλλευτούν ενα καλύτερο καύσιμο ενώ έχουν και την ευελιξία ωστε να δουλεύουν απροβλημάτιστα και με απλή αμόλυβδη. Οι δυναμομετρήσεις τέτοιων κινητήρων δείχνουν πως υπάρχει πολύ μεγαλύτερη βελτίωση από την χρήση βενζίνης υψηλών οκτανίων σε σχέση με τούς συμβατικούς κινητήρες.[...]

        [...]Οι συγκριτικές δυναμομετρήσεις με απλή ή 100 οκτανίων αμόλυβδη σε σύγχρονα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα δείχνει σημαντικά οφέλη με το καλύτερο καύσιμο και ίσως είναι τα μόνα αυτοκίνητα δρόμου όπου η χρήση τέτοιων καυσίμων έχει κάποιο ουσιαστικό όφελος.[...]

        [...]Βλέπουμε από τα παραπάνω πως κάθε κινητήρας μπορεί να δουλέψει χωρίς πρόβλημα με ένα μίνιμουμ αριθμού οκτανίου καύσιμο ενώ μπορεί να εκμεταλλευτεί έως και ένα μάξιμουμ οκτανίων καύσιμο. Για παράδειγμα με ενδεδειγμένο καύσιμο 95 οκτανίων μπορεί να δουλέψει ικανοποιητικά με 91 οκτάνια (με λιγότερα θα παρουσιάσει φθορές) και να αποδώσει λίγο καλύτερα με 98 οκτάνια (με περισσότερα δεν θα έχει κανένα όφελος σε απόδοση).[...]

        [...]Επειδή και τα οφέλη σε κατανάλωση ουσιαστικά ανάγονται στην αύξηση αποδιδόμενης ισχύος η οποία στα περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα είναι αμελητέα και εννοείται όχι ανάλογη του επιπλέον κόστους (αύξηση ισχύος της τάξεως του 0,5% για αύξηση κόστους της τάξης του 25%). Σε άλλες περιπτώσεις βέβαια αναφέρεται αύξηση της κατανάλωσης οπότε το πιθανότερο είναι πως η κατανάλωση παραμένει πρακτικά αμετάβλητη όπως αμετάβλητη ουσιαστικά παραμένει και η αποδιδόμενη ισχύς.

        Συμπερασματικά, αν έχετε ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο το πιθανότερο να μη δείτε καμία διαφορά από τη χρήση βενζίνης υψηλών οκτανίων, αν έχετε αυτοκίνητο με εξελιγμένο κινητήρα άμεσου ψεκασμού ή ανάλογης τεχνολογίας ή μηχανή υψηλών επιδόσεων θα δείτε μια μικρή βελτίωση ενώ ουσιαστικό όφελος θα έχουν κυρίως τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας ή αυτοκίνητα με εξειδικευμένες βελτιώσεις και ειδικές ρυθμίσεις.[...]

        Για όσους ενδιαφέρονται για ολόκληρο το άρθρο:
        Πηγή: http://www.motoradiostation.gr/useful-i ... eaded-moto

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • D
          dog80 last edited by

          Ο χρήστης Storm έγραψε:

          Επίσης όλες αυτές οι υπερβολές (25% μεγαλύτερη ΑΥΤΟΝΟΜΙΑ σε ΣΚΟΥΤΕΡ!!! LOL) δεν θα υπήρχαν αν γινόταν ένα απλό τεστ όπου ο οδηγός δεν θα γνώριζε αν έχει απλή ή σουπερ αμόλυβδη για να 'ανιχνεύσει' τις τερατώδεις διαφορές.

          Στο σκούτερ βάζω ΜΟΝΟ απλή αμόλυβδη και κρατάω πλήρες αρχείο με όλες τις πληροφορίες.

          Και εμένα μου φάνηκε υπερβολικό να πέσει η αυτονομία με την απλή 95άρα τόσο πολύ, αλλά τι να κάνουμε;;
          Αυτή είναι η αλήθεια. Και αυτό εμένα μου αρκεί. Τα υπόλοιπα με αφήνουν παγερά αδιάφορο.

          Έτσι την είχα πατήσει με το παλιό μου μηχανάκι βάζοντας απο φτηνό πρατήριο στο ύψος της Χαλυβουργικής.

          Επειδή το μηχανάκι δέν είχε δείκτη, μόνο λαμπάκι, μικρό τεπόζιτο και μεγάλη κατανάλωση, όταν γέμιζα πάντα μηδένιζα τα χιλιόμετρα ωστε να μην μείνω στη μέση του πουθενά. Στα 150 χιλιόμετρα περίπου ήξερα οτι άναβε το λαμπάκι και για να έχω περιθώριο το ξαναγέμιζα πρίν καν ανάψει, στα 120-130.

          Εκείνη τη φορά λοιπόν το λαμπάκι μου άναψε στα 90 χιλιόμετρα, σχεδόν τα μισά απο το κανονικό, άρα διπλάσια κατανάλωση

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • S
            stormold last edited by

            Ο χρήστης drdino έγραψε:
            Εννοώ πόσες φορές έβαλες 100αρα και είδες αυτήν τη διαφορά κατανάλωσης.

            Καλή χρονιά!...

            Την διαφορά την είδα με την 95άρα. Είπα και πριν ότι στο σκούτερ βάζω μόνο 95άρα. Δεν έχω βάλει ακόμη 100άρα επίτηδες. Προς το παρόν συλλέγω στοιχεία για τις 95άρες. Κάποια στιγμή θα κάνω καλή δοκιμή με 100άρα να δω αν υπάρξουν διαφορές.

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • S
              stormold last edited by

              Ο χρήστης dog80 έγραψε:
              Εκείνη τη φορά λοιπόν το λαμπάκι μου άναψε στα 90 χιλιόμετρα, σχεδόν τα μισά απο το κανονικό, άρα διπλάσια κατανάλωση

              Και στο δικό μου τα ίδια. Δύο φορές, δύο διαφορετικά βενζινάδικα, 95άρες...
              Αποτέλεσμα στο σκούτερ: Κάτω από 160 χιλιόμετρα με 10 λίτρα και σβησίματα στην εκκίνηση.
              Δύο φορές στο συνεργείο, δύο φορές τα ίδια συμπεράσματα. Θέμα βενζίνης.

              Στα δύο αυτά βενζινάδικα έχω βάλει 100άρα αρκετές φορές στο 207 και είχα και με την 100άρα ολοφάνερη πτώση απόδοσης και διαφορετική χροιά στο ήχο της μηχανής και της εξάτμισης.
              Φαντάσου να έβαζα 95άρα ...

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • T
                techadmin admin last edited by

                Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                Για κάποιους που λένε ότι η έκρηξη στον θάλαμο καύσης δεν έχει σχέση:

                '[...]Ο αριθμός οκτανίου είναι μια συμβατική μονάδα μέτρησης που μας δίνει πόσο αντέχει να συμπιεστεί ένα καύσιμο χωρίς να εκραγεί. Το ισο-οκτάνιο έχει μεγάλη αντοχή σε συμπίεση ενώ το n-επτάνιο αναφλέγεται εύκολα με μικρή συμπίεση, οπότε ο αριθμός οκτανίου μας δίνει την αντιστοιχία της βενζίνης με το ανάλογο μίγμα ισο-οκτανίου / n-επτανίου που θα είχε την ίδια συμπεριφορά ως προς τη συγκεκριμένη ιδιότητα.

                Δηλαδή βενζίνη 95 οκτανίων αντέχει να συμπιεστεί χωρίς να δημιουργηθεί εκρηκτική ανάφλεξη όσο και ένα μίγμα οκτανίού/επτανίου με 95% οκτάνιο και 5% επτάνιο.

                Γιατί χρειαζόμαστε όμως καύσιμα με υψηλή αντοχή σε αυτανάφλεξη? Η απάντηση είναι γιατί η απόδοση του κινητήρα εξαρτάται από την σχέση συμπίεσης, το πόσο δηλαδή θα συμπιέσει ο κινητήρας το μίγμα αέρα / καυσίμου πρίν αυτό εκτονωθεί. Αν χρησιμοποιήσουμε σε έναν κινητήρα βενζίνη χαμηλότερης αντοχής (με μικρότερο αριθμό οκτανίου) απ'όσο προβλέπει ο κατασκευαστής του τότε θα δημιουργήσουμε φθορές ή και σοβαρή βλάβη η οποία οφείλεται αφενός στο ότι το καύσιμο δεν αναφλέγεται την στιγμή που πρέπει και αφετέρου στο ότι δεν αναφλέγεται με ομαλό και ελεγχόμενο τρόπο. Στην περίπτωση αυτή έχουμε κρουστική ανάφλεξη δηλαδή το καύσιμο μίγμα αναφλέγεται ταυτόχρονα δημιουργώντας πολλά μέτωπα φλόγας και κάθετη αύξηση πίεσης (έκρηξη) σε αντίθεση με την βαθμιαία αύξηση πίεσης που προκαλεί το μέτωπο φλόγας που δημιουργείται από τον σπινθήρα.

                Οι παράμετροι που θα καθορίσουν το καύσιμο που είναι κατάλληλο για τον κάθε κινητήρα είναι 3, η γεωμετρική σχέση συμπίεσης, η ηλεκτρονική διαχείριση του καυσίμου και της ανάφλεξης και η ύπαρξη υπερτροφοδότησης

                1).Η γεωμετρική σχέση συμπίεσης ορίζεται από τον λόγο του όγκου του κυλίνδρου με το έμβολο στο ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο) προς τον όγκο του κυλίνδρου στο ΚΝΣ (κάτω νεκρό σημείο). Η γεωμετρική σχέση συμπίεσης είναι συγκεκριμένη και σταθερή για κάθε κινητήρα, μπορεί να αλλάξει μόνο με μετατροπές (αλλαγή εμβόλων πχ) και παραμένει αμετάβλητη όσο ο κινητήρας λειτουργεί.

                2).Η ηλεκτρονική διαχείριση καυσίμου και ανάφλεξης είναι αρκετά πιο περίπλοκο ζήτημα.

                Σε ένα εμβολοφόρο κινητήρα θεωρητικά η ανάφλεξη πρέπει να γίνει τη στιγμή που το έμβολο βρίσκεται στο ΑΝΣ (άνω νεκρό σημείο), λίγο πριν και τα καυσαέρια θα εμποδίσουν το έμβολο όσο ανεβαίνει προς το ΑΝΣ ενώ λίγο μετά και θα έχει σπαταληθεί μέρος της προς τα κάτω διαδρομής του εμβόλου χωρίς να παραχθεί έργο.[...]

                [...]Η ιδανική στιγμή για την ανάφλεξη είναι η δημιουργία της μέγιστης πίεσης των καυσαερίων τη στιγμή που το έμβολο βρίσκεται στο ΑΝΣ, άρα σε υψηλές στροφές λειτουργίας ο σπινθήρας δημιουργείται όταν ακόμα το έμβολο ανεβαίνει ώστε μέχρι το ΑΝΣ να έχει σχηματιστεί η μέγιστη δυνατή πίεση των καυσαερίων[...]

                [...]Αν η ηλεκτρονική ανάφλεξη είναι αρκετά εξελιγμένη και υπάρχει αισθητήρας προανάφλεξης τότε ο κινητήρας ακόμα και αν είναι ρυθμισμένος για βενζίνη 98 οκτανίων μπορεί να λειτουργήσει και με υποδεέστερο καύσιμο. Στην προκειμένη περίπτωση ο σπινθήρας και η ανάφλεξη δημιουργούνται νωρίτερα από το ιδανικό χρονικό σημείο κατά την άνοδο του εμβόλου . Αυτό μπορεί να μειώνει την απόδοση του κινητήρα αλλά δεν αφήνει το καύσιμο μίγμα να συμπιεστεί πέραν της αντοχής του και αποτρέπονται τα φαινόμενα κρουστικής ανάφλεξης.[...]

                [...]Θα μπορούσαμε να ρυθμίσουμε έναν κινητήρα να δουλεύει με βενζίνες υψηλών οκτανίων αλλά τότε θα τον περιορίζαμε στο συγκεκριμένο καύσιμο και ίσως να είχε πρόβλημα να λειτουργήσει σωστά με βενζίνη 95 οκτανίων (απλή αμόλυβδη).

                Οι κινητήρες με άμεσο ψεκασμό βενζίνης εκτός από την εξελιγμένη ηλεκτρονική διαχείριση της ανάφλεξης χρησιμοποιούν και προέγχυση καυσίμου, ψεκασμό πολλαπλών φάσεων και στρωματική καύση οπότε μπορούν να εκμεταλλευτούν ενα καλύτερο καύσιμο ενώ έχουν και την ευελιξία ωστε να δουλεύουν απροβλημάτιστα και με απλή αμόλυβδη. Οι δυναμομετρήσεις τέτοιων κινητήρων δείχνουν πως υπάρχει πολύ μεγαλύτερη βελτίωση από την χρήση βενζίνης υψηλών οκτανίων σε σχέση με τούς συμβατικούς κινητήρες.[...]

                [...]Οι συγκριτικές δυναμομετρήσεις με απλή ή 100 οκτανίων αμόλυβδη σε σύγχρονα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα δείχνει σημαντικά οφέλη με το καλύτερο καύσιμο και ίσως είναι τα μόνα αυτοκίνητα δρόμου όπου η χρήση τέτοιων καυσίμων έχει κάποιο ουσιαστικό όφελος.[...]

                [...]Βλέπουμε από τα παραπάνω πως κάθε κινητήρας μπορεί να δουλέψει χωρίς πρόβλημα με ένα μίνιμουμ αριθμού οκτανίου καύσιμο ενώ μπορεί να εκμεταλλευτεί έως και ένα μάξιμουμ οκτανίων καύσιμο. Για παράδειγμα με ενδεδειγμένο καύσιμο 95 οκτανίων μπορεί να δουλέψει ικανοποιητικά με 91 οκτάνια (με λιγότερα θα παρουσιάσει φθορές) και να αποδώσει λίγο καλύτερα με 98 οκτάνια (με περισσότερα δεν θα έχει κανένα όφελος σε απόδοση).[...]

                [...]Επειδή και τα οφέλη σε κατανάλωση ουσιαστικά ανάγονται στην αύξηση αποδιδόμενης ισχύος η οποία στα περισσότερα καθημερινά αυτοκίνητα είναι αμελητέα και εννοείται όχι ανάλογη του επιπλέον κόστους (αύξηση ισχύος της τάξεως του 0,5% για αύξηση κόστους της τάξης του 25%). Σε άλλες περιπτώσεις βέβαια αναφέρεται αύξηση της κατανάλωσης οπότε το πιθανότερο είναι πως η κατανάλωση παραμένει πρακτικά αμετάβλητη όπως αμετάβλητη ουσιαστικά παραμένει και η αποδιδόμενη ισχύς.

                Συμπερασματικά, αν έχετε ένα μέσο οικογενειακό αυτοκίνητο το πιθανότερο να μη δείτε καμία διαφορά από τη χρήση βενζίνης υψηλών οκτανίων, αν έχετε αυτοκίνητο με εξελιγμένο κινητήρα άμεσου ψεκασμού ή ανάλογης τεχνολογίας ή μηχανή υψηλών επιδόσεων θα δείτε μια μικρή βελτίωση ενώ ουσιαστικό όφελος θα έχουν κυρίως τα υπερτροφοδοτούμενα αυτοκίνητα σύγχρονης τεχνολογίας ή αυτοκίνητα με εξειδικευμένες βελτιώσεις και ειδικές ρυθμίσεις.[...]

                Για όσους ενδιαφέρονται για ολόκληρο το άρθρο:
                Πηγή: http://www.motoradiostation.gr/useful-i ... eaded-moto

                Το οποίο άρθρο είναι **ΚΛΕΜΜΕΝΟ **από το δικό μου (έχει ακόμα και το όνομά μου στις φωτογραφίες..), το έχω βάλει λινκ στην πρώτη σελίδα, οπότε αν είναι διαβάστε το πρωτότυπο και όχι το χαλασμένο τηλέφωνο: Βενζίνες - οκτάνια/μόλυβδος

                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                • C
                  crektis last edited by

                  Ο χρήστης IKE έγραψε:

                  Το οποίο άρθρο είναι **ΚΛΕΜΜΕΝΟ **από το δικό μου (έχει ακόμα και το όνομά μου στις φωτογραφίες..), το έχω βάλει λινκ στην πρώτη σελίδα, οπότε αν είναι διαβάστε το πρωτότυπο και όχι το χαλασμένο τηλέφωνο: Βενζίνες - οκτάνια/μόλυβδος

                  Έχεις δίκαιο, δεν είχα προσέξει το λινκ σου, στην πρώτη σελίδα. Όμως αυτό δεν σημαίνει ότι προσπάθησα να οικειοποιηθώ το παραμικρό από το άρθρο σου. Έψαξα και παρέθεσα τα συγκεκριμένα κομμάτια, που θεωρώ ότι απαντούσαν σε πολλές από τις εικασίες, χωρίς να θέλω να παραποιήσω τίποτε από το κείμενο, που γι' αυτό άλλωστε έδωσα και την πηγή, απ' όπου τα διάβασα, στο τέλος! Πάντως το άρθρο δίνει όλες τις απαντήσεις, που είναι ορθώς τεκμηριωμένες, χωρίς να στέκεται σε εικασίες ή άλλα τέτοια που συνηθίζουμε εμείς εδώ. Επομένως, είναι πλέον στο χέρι του καθενός, το αν θα συνεχιστεί η ατέρμονη συζήτηση για την οικονομία καυσίμου σε σκούτερ και αυτοκίνητα και η οποία ίσως είναι και

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    a-viper7 last edited by

                    Ο χρήστης Crektis έγραψε:
                    Πάντως το άρθρο δίνει όλες τις απαντήσεις, που είναι ορθώς τεκμηριωμένες, χωρίς να στέκεται σε εικασίες ή άλλα τέτοια που συνηθίζουμε εμείς εδώ.

                    Θεωρίες, θεωρίες, θεωρίες...

                    Μετά από 5 ζωές εμπειρία, ανακαλύπτεις ότι ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ισχύουν άλλα πράγματα

                    (καλή χρόνια )

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • H
                      highfidelity last edited by

                      Ο χρήστης A-Viper7 έγραψε:

                      Πάντως το άρθρο δίνει όλες τις απαντήσεις, που είναι ορθώς τεκμηριωμένες, χωρίς να στέκεται σε εικασίες ή άλλα τέτοια που συνηθίζουμε εμείς εδώ.

                      Θεωρίες, θεωρίες, θεωρίες...

                      Μετά από 5 ζωές εμπειρία, ανακαλύπτεις ότι ΣΤΗΝ ΠΡΑΞΗ ισχύουν άλλα πράγματα

                      (καλή χρόνια )

                      Ο ΙΚΕ είναι γνωστό κουλάδι, αλλά καλό είναι να μην του το θυμίζουμε γιατί πληγώνεται... Ας είμαστε μεγαλόψυχοι τις Άγιες Μέρες!

                      Το βάρεσα με το Defy μου.

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • C
                        coupeas last edited by

                        IKE έγραψε:

                        Το οποίο άρθρο είναι ΚΛΕΜΜΕΝΟ από το δικό μου (έχει ακόμα και το όνομά μου στις φωτογραφίες..), το έχω βάλει λινκ στην πρώτη σελίδα, οπότε αν είναι διαβάστε το πρωτότυπο και όχι το χαλασμένο τηλέφωνο: Βενζίνες - οκτάνια/μόλυβδος

                        Aν είναι κλεμμένο κάνε μηνυση .Δεν μας ενδιαφέρει. ΄Το περιεχομενο ενδιαφέρει.

                        Επίσης σε βελτιωμένα αυτοκινητα υψηλής συμπίεσης μιγματος δεν ισχύει σε καμια μα ΚΑΜΙΑ περίπτωση να βαλεις 95ρα και να μην ακουστουν πυρακια . Μαλιστα όχι θα ακουστούν αλλά δεν θα ξεκινα το αυτοκινητο.
                        Είχα δύο αυτοκινητα βελτιωμενα με υψηλή συμπίεση και αναλογες ρυθμίσεις σε ecu κτλ. Oλες οι αλλες περιπτωσεις normal αυτοκινητων διαφέρουν οσον αφορά την θερμοδυναμική απόδοσή τους σε σχεση με τα οκτανια και ειναι οπως εχει ειπωθεί στο παραπάνω σαφεστατο ποστ.

                        Αλέξανδρε με εργοστασιακή συμπίεση 11,1 η μονη διαφορά που θα μπορουσες ίσως να δεις είναι σε αισθηση ,αυστροφία και τιποτα παραπάνω. Αν θες να δεις μειωμενη καταναλωση θα πρέπει να κανεις remaped στις ρυθμίσεις διαχειρησης καυσίμου και μονο τότε θα δεις διαφορά.
                        Οσον αφορά τα μηχανάκια καλο ειναι να ξερουμε προδιαγραφές κινητήρων γιατί υπάρχουν μεγαλύτερες διαφορές σε σχεση με τα αυτοκίνητα αν αναλογιστούμε τα λίγα κυβικά και το σκοπό χρησης ,κατασκευής τους.
                        Αυτά πρακτικά .

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • First post
                          Last post
                        • 1
                        • 2
                        • 3
                        • 4
                        • 5
                        • 6
                        • 7
                        • 8
                        • 8 / 8
                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΕΛΛΑΔΑ
                          • ΚΟΣΜΟΣ
                          • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                          • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                          • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • TEST
                          • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                          • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                          • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                        • VIDEO
                          • 4TTV
                          • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CANDID CAMERA
                        • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΛΕΞΙΚΟ
                        • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                          • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                          • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                          • FORMULA 1
                          • WRC
                          • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                          • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4T CLASSIC
                          • ΜΟΝΤΕΛΑ
                          • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                          • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                          • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                        • ΑΓΟΡΑ
                          • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                          • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                          • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                        • 2ΤΡΟΧΟΙ
                          • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                          • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                          • ΑΓΩΝΕΣ
                          • CLASSIC
                        • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                        • MENU
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • 4ΤΡΟΧΟΙ
                        • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                        • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                        • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                        • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                        • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                        • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                        • ΚΟΚ

                        logo footer

                        coty











                        • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                        • ΑΓΩΝΕΣ
                        • ΔΟΚΙΜΕΣ
                        • CLASSIC
                        • ΤΙΜΕΣ
                        • VIDEO
                        • FORUM
                        4T FORUM
                        4T LIBRARY
                        • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                        • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                        • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                        • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                        Powered by nxcode.gr