-
Σώπα, όπου να'ναι θα σημάνουν οι κουδούνες.
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Ξαναλέω ό,τι η κυβέρνηση Τζέφρυ έπεσε επειδή μερικές χιλιάδες κόσμος (μέσα σε αυτούς και εγώ με ό,τι μου αναλογεί) σταμάτησαν τις παρελάσεις.
Ε όχι δα... Μη βαυκαλίζεσαι...
Επεσε διότι τα σκάτωσε με το δημοψήφισμα και τα αφεντικά (Μέρκελ κτλ.) απέσυραν την εμπιστοσύνη τους στους εδώ υπαλλήλους τους.Έτσι θέλει να φαίνεται, ό,τι έπεσε μαχόμενος από παρέμβαση μεγάλων δυνάμεων και όχι λόγω λαϊκής οργής.
nass ούτε βαυκαλίζομαι ούτε το έγραψα τυχαία, ίσως μετά από καιρό (αν είμαστε καλά και είμαστε εδώ) θα μπορώ να γράψω περισσότερα... -
Α να γειά σου.
Και σε 3 χρόνια θα βγει στα βιβλιοπωλία 'Giorgakis Unplugged' και θα βγούν οι πρασσινοφρουροί να καταγγείλουν συνομωσία κατά του εγγονού του γέρου της δημοκρατίας από τα συμφέροντα.
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
ΟΧΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ, σου κοστιζει 734ε το μηνα, ειτε σου αρεσει ειτε οχι. 8800 εχει τεκμηριο το διλιτρο, ΤΟΣΟ σου κοστιζει θες δεν θες.Καλά ό,τι πεις...δε σου πάω κόντρα γιατί εσύ βαράς
-
Το έχετε χάσει γιατί κοιτάτε το δέντρο
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
ΟΧΙ ΦΙΛΑΡΑΚΙ, σου κοστιζει 734ε το μηνα, ειτε σου αρεσει ειτε οχι. 8800 εχει τεκμηριο το διλιτρο, ΤΟΣΟ σου κοστιζει θες δεν θες.
Καλά ό,τι πεις...δε σου πάω κόντρα γιατί εσύ βαράς
Τι οτι πω ρε συ? Αυτο δεν μου λες με τα τεκμηρια? 'Αν το εχεις, δικαιολογησε το'? Αυτο δεν λες τοση ωρα? Ε το τεκμηριο ΣΟΥ για το διλιτρο λεει οτι εσυ, ειτε σου αρεσει ειτε οχι, για να εχεις αυτοκινητο 2λτ, ξοδευεις τουλαχιστον 734ε το μηνα για τη συντηρηση του. 8800/χρονο. ΑΥΤΟ λεει. Κ δεν μπορεις να πεις κ τιποτα στο κρατος, γιατι ετσι αποφασισε.
Κ για να στο κανω πιο λιανα γιατι μαλλον το παιζεις τρελιτσα τοση ωρα (επειδη χαζος δεν φαινεσαι, να μην καταλαβαινεις), το κρατος θεωρει οτι η συντηρηση της Μ5 που λεμε τοση ωρα, κοστιζει ανα ετος περισσοτερα απο ενα σπιτι 315τμ. Καταλαβες τωρα τι λεμε?
Νομίζω ότι όλοι έχουμε κάτι πολύ συγκεκριμένο στο μυαλό μας και δεν καταλαβαίνουμε τι γράφει ο άλλος.
Ο Νίκος έχει στο μυαλό του 5-10 γνωστούς-γείτονες-παρατρεχάμενους κλπ που έβγαζαν 5 και ξόδευαν 10 με δάνειο τα 3 και τσόντα απ' τους γονείς τα 2 για να κυκλοφορούν πορσικό, να μένουν Κολωνάκι και να πηγαίνουν διακοπές στο Σαιν Μόριτς αντί για το Ήρθα-Πριτς.O Nikos! δεν καταλαβαινει οτι μπορει ο Χ ΚΑΠΟΤΕ να εβγαζε λεφτα, κ με αυτα τα λεφτα ή με αλλους νομιμους τροπους ΚΑΠΟΤΕ να αγορασε κατι/να ηλθε στην κατοχη του κατι, αλλα ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΒΓΑΖΕΙ (αυτα τα) ΛΕΦΤΑ κ ΔΕΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΦΟΡΟΛΟΓΗΘΕΙ ΓΙΑ ΕΙΣΟΔΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ Κ ΕΙΛΙΚΡΙΝΑ ΔΕΝ ΕΧΕΙ, μονο κ μονο επειδη το κρατος θεωρει οτι επειδη εχει ακομα αυτο το κατι στη κατοχη του, το οποιο στην πραγματικοτητα μπορει να καθεται παρατημενο κ να μην του κοστιζει ΤΙΠΟΤΑ.
Για τα δε νουμερα που αναφερονται, δεν θα αναφερθω καν. Τα ποσα ειδικα για τα αυτοκινητα ειναι αντικειμενο ψυχιατρικης μελετης...
-
Δεν αντιστοιχούν λέμεεεεε τα τεκμήρια σε κόστος συντήρησης αλλά σε επίπεδο ζωής
Με άλλα λόγια, ποιό εισόδημα πιστεύεις ότι 'πρέπει' να έχει κάποιος με Μ5. Οχι ακρότητες του στυλ 'ζω με τους γονείς μου είμαι άνεργος και είχα κερδίσει πριν 5 χρόνια την Μ5 σε μια κλήρωση' αλλά κάτι που να καλύπτει την πλειονότητα των λογικών ανθρώπων. Ε, αυτό που λέω είναι ότι αν δε βγάζεις €40000 το χρόνο δεν παίρνεις Μ5... και αν την είχες από παλιά αλλά τώρα έμεινες για κάποιους μήνες άνεργος = κατάσταση πολιορκίας τότε την πουλάς όσο-όσο. Κακά τα ψέμματα (TM)
(Προσπαθώ να εξηγήσω τη λογική -μην παρεξηγηθώ, δε συμφωνώ με τα τεκμήρια, αλλά το να ανακυκλώνεται μια κουβέντα στο πόσο σου στοιχίζει το μήνα η Μ5 είναι )
-
απο ατομο που γραφει πως το δικο του αυτοκινητο εχει κοστος 200 ευρω τον μηνα και το Μ5 (ιδιας μαρκας) 15000 ευρω το χρονο δειχνει πωσ εχει πληρη μεσανυχτα απο τεκμηρια και πως λειτουργουν
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Δεν αντιστοιχούν λέμεεεεε τα τεκμήρια σε κόστος συντήρησης αλλά σε επίπεδο ζωήςΜε άλλα λόγια, ποιό εισόδημα πιστεύεις ότι 'πρέπει' να έχει κάποιος με Μ5. Οχι ακρότητες του στυλ 'ζω με τους γονείς μου είμαι άνεργος και είχα κερδίσει πριν 5 χρόνια την Μ5 σε μια κλήρωση' αλλά κάτι που να καλύπτει την πλειονότητα των λογικών ανθρώπων. Ε, αυτό που λέω είναι ότι αν δε βγάζεις €40000 το χρόνο δεν παίρνεις Μ5... και αν την είχες από παλιά αλλά τώρα έμεινες για κάποιους μήνες άνεργος = κατάσταση πολιορκίας τότε την πουλάς όσο-όσο. Κακά τα ψέμματα (TM)
(Προσπαθώ να εξηγήσω τη λογική -μην παρεξηγηθώ, δε συμφωνώ με τα τεκμήρια, αλλά το να ανακυκλώνεται μια κουβέντα στο πόσο σου στοιχίζει το μήνα η Μ5 είναι )
Κι έτσι να είναι πάλι δεν ξεφεύγεις από το παράλογο του θέματος, το ότι το 'επίπεδο ζωής' μετράται από τα κυβικά και τα τετραγωνικά.
Τι επίπεδο ζωής έχει κάποιος που έχει πάρει το καινούριο Α1 1400κ.εκ. και μένει σε διαμέρισμα 60τ.μ. στα Βριλήσσια; Το ίδιο με κάποιον που έχει ένα Opel Kadett 1.4 του 1821 και είναι βοσκός στο Κάτω Πετρωτό;
Κι εδώ δεν δίνω ακραία παραδείγματα. Μιλάω για καταστάσεις που αγγίζουν πολλούς.
Και στην τελική, τα τεκμήρια υποθέτουν ότι 'μεσοσταθμικά' τα τελευταία 15 χρόνια έβγαζες κάποιο εισόδημα για να έχεις Μ5 και σπίτι και σκάφος ή οτιδήποτε άλλο και συνεχίζεις να βγάζεις το ίδιο εισόδημα. Την ίδια στιγμή που το ίδιο το κράτος έχει παραδεχτεί ότι μειώνεται το βιωτικό επίπεδό μας από τη στιγμή που μας έβαλε στο μνημόνιο;
Δηλαδή, όπως λέει σωστότατα ο Νασσ, η λογική είναι ότι σε φορολογώ τώρα για ότι απόκτησες τα προηγούμενα χρόνια (που βαριόμουνα να σε φορολογήσω), ή σε αναγκάζω σε πώληση αφού έχω πρώτα απαξιώσει την περιουσία σου (με τη φορολογία, τα τεκμήρια, τα τέλη κτλ).
Και η φορολόγηση για εισοδήματα παλαιότερων ετών που έχουν ήδη φορολογηθεί είναι αντισυνταγματική, και η εσκεμμένη απαξίωση (μη-προστασία) της περιουσίας είναι αντισυνταγματική.
Είτε δηλαδή το δεις από την πλευρά του Νασσ (αναδρομική φορολόγηση), είτε επεξηγώντας λογικά αυτό που λένε τα τεκμήρια (ότι αφορούν την ικανότητα συντήρησης), σαν μέτρο είναι όχι μόνο ανήθικο, αλλά και εντελώς παράνομο με βάση τις αρχές του συντάγματος.
Ο Παυλόπουλος είπε ότι αν εφαρμοστούν τα τεκμήρια θα υπάρξει κοινωνική έκρηξη. Ας βγεί ένας να πει ότι κάνει λάθος. Το φυτίλι έχει πλέον γίνει πολύ κοντό και το βραδύκαυστο μας τελείωσε...
-
Υπαρχει εκπτωση νομιζω για αυτοκινητα 10+ ετων.
Αυτο δεν αλλαζει βεβαια την μια και μοναδικη αληθεια:
Θα μας τα παιρνουνε μεχρι να βεβαιωθουν οτι δεν υπαρχουν αλλα να παρουν. -
Nass. οχι δεν θεωρω οτι πρεπει να βγαζεις 40 χιλιαρικα μονο κ μονο για να εχεις φετος μια Μ5. Κ σε καθε περιπτωση μπορει να σου εχει ξεμεινει κ δεν δεχομαι κανενα πουστη να μου λεει 'ε πουλα το' ενω το εχω αγορασει νομιμοτατα.
Κ σου ξαναλεω, ακομα κ με τη δικη σου λογικη να το παρουμε, αυτο που μου λες ειναι οτι καποιος που αγορασε μια μεταχειρισμενη Μ5 φετος (κοψοχρονια), ΠΡΕΠΕΙ να βγαζειπερισσοτερα λεφτα απο καποιον που μολις αγορασε μια καινουρια F458...
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Nass. οχι δεν θεωρω οτι πρεπει να βγαζεις 40 χιλιαρικα μονο κ μονο για να εχεις φετος μια Μ5. Κ σε καθε περιπτωση μπορει να σου εχει ξεμεινει κ δεν δεχομαι κανενα πουστη να μου λεει 'ε πουλα το' ενω το εχω αγορασει νομιμοτατα.Δε σε υποχρεώνει κανείς να το πουλήσεις, μπορείς να το κρατήσεις χωρίς πινακίδες ή να πληρώσεις φόρο με τα νομιμότατα χρήματά σου.
-
kacey αν ειχε αγορασει και σενα ο γειτονασ στοπατρικο που ειναι ιδιας ηλικιας f430 spyder δεν θα τα εγραφες αυτα
να το πουλησει ο π**στης
-
Συγνώμη , αλλά δεν μπορώ να διαβάζω πλέον βλακείες .
Εγώ αγόρασα με δόσεις το 2009 ένα δίλιτρο αξίας 20-25000 € και γνωρίζοντας ότι τα τέλη κυκλοφορίας ήταν 340 € έναντι 240 € που ήταν από 1400-1800 κ.εκ .
Δέχτηκα λοιπόν να πληρώνω διαφορά από ένα 1800 , 100 € και 50 € ασφάλιστρα τον χρόνο .
Ερχεται ξαφνικά το κράτος και μου λέει τα τέλη μαζί με την έκτακτη εισφορά πάνε στα 870 € γιά το 2011 και δεν ξέρουμε αν θα έχουμε εισφορά και γιά το 12 . Ετσι εκτοξεύει την διαφορά τελών από 100 € σε 700 € . Ταυτόχρονα επιβάλλει υπέρογκα τεκμήρια χρήσης , ώστε πλέον το αυτοκίνητο το οποίο ακόμα αποπληρώνω , να μην μπορεί να πουληθεί , αφού δεν υπάρχει αγοραστικό ενδιαφέρον , ενώ είναι γιά μένα απαραίτητο γιά την δουλειά μου .Ταυτόχρονα είναι ακόμα πιό εξοργιστικό , ότι το πρίμιουμ γερμανικό 1800άρι που κοστίζει 50-60000 € έχει χαμηλά τέλη και δεν πληρώνει έκτακτη εισφορά .
Αρα καταλαβαίνουμε ότι αυτά τα απλά πράγματα που δεν τα καταλαβαίνει ο Παπακωνσταντίνου και ο Βενιζέλος , είναι γιατί είτε είναι πουλημένοι , είτε απλά βλάκες . Υπάρχει περίπτωση βέβαια να είναι και τα δύο .
Αρα όποιος προσπαθεί να δικαιολογήσει τα αδικαιολόγητα , μάλλον τρολλάρει ασύστολα .
-
Αρα καταλαβαίνουμε ότι αυτά τα απλά πράγματα που δεν τα καταλαβαίνει ο Παπακωνσταντίνου και ο Βενιζέλος , είναι γιατί είτε είναι πουλημένοι , είτε απλά βλάκες . Υπάρχει περίπτωση βέβαια να είναι και τα δύο .
Βλάκες ΣΙΓΟΥΡΑ όχι. Το πουλημένοι παίζεται γιατί θα πρέπει να τσεκάρουμε πόσο πιο πουλημένοι είναι σε σχέση με άλλους (όχι πολιτικούς αλλά άλλες κάστες).
Απλώς δέχονται κυνικά ότι ο καρκίνος έχει φτάσει σε προχωρημένη κατάσταση που καμμία θεραπεία δεν μπορεί να αλλάξει κάτι και μένει μόνο ο ακρωτηριασμός (ήτοι διάλυση φοροεισπρακτικού μηχανισμού και σχεδιασμός του από την αρχή).
Από την άλλη το στρίμωγμα αυτό είναι και ένας έξυπνος τρόπος να πουλάνε το προϊόν τους.
Εκεί που οι καλοί πελάτες πριν 4-5 χρόνια για να είναι ικανοποιημένοι ήθελαν μια επιδότηση ή μια καλή θέση somewhere nice, τώρα θα βολευτούν με μια γνωριμία στην εφορία που θα τους επιτρέψει να μη δηλώσουν το εξοχικό ή το 3ο αμάξι or sth. -
Ο χρήστης EDDIE_147 έγραψε:
Βλάκες ΣΙΓΟΥΡΑ όχι.Σε μεγάλη εκτίμηση έχεις τους άεργους και ανεπάγγελτους καραγκιόζηδες , μου φαίνεται .
-
Αρα καταλαβαίνουμε ότι αυτά τα απλά πράγματα που δεν τα καταλαβαίνει ο Παπακωνσταντίνου και ο Βενιζέλος , είναι γιατί είτε είναι πουλημένοι , είτε απλά βλάκες . Υπάρχει περίπτωση βέβαια να είναι και τα δύο .
Το θεμα ειναι ακομα πιο απλο.
Οι ξενοι δανειζουν Χ λεφτα για να πληρωσουμε ομολογα και να καλυψουμε και λιγο ελλειμμα.
Εαν δεν πιανουμε τους στοχους,θα πρεπει να μας δωσουν παραπανω λεφτα,κατι που δεν θα κανουν.
Αρα..μαντεψτε πως κλεινει η ψαλιδα,με φορους και απολυσεις,και επειδη απολυσεις δεν εγιναν και μαλλον ουτε θα γινουν,παρτε φορους να χετε. -
Τη δουλειά τους κάνουν. Μόνο που αυτή δεν είναι η υπεράσπιση των συμφερόντων του λαού όπως θα πρεπε να είναι αλλά το μαγαζάκι τους.
-
Ο χρήστης criuser έγραψε:
Βλάκες ΣΙΓΟΥΡΑ όχι.
Σε μεγάλη εκτίμηση έχεις τους άεργους και ανεπάγγελτους καραγκιόζηδες , μου φαίνεται .
να δεισ ποση βλακεια υπαρχε3ι σε πασοκους που τους υποστηριζουν ακομα
-
Ο χρήστης kacey έγραψε:
Nass. οχι δεν θεωρω οτι πρεπει να βγαζεις 40 χιλιαρικα μονο κ μονο για να εχεις φετος μια Μ5. Κ σε καθε περιπτωση μπορει να σου εχει ξεμεινει κ δεν δεχομαι κανενα πουστη να μου λεει 'ε πουλα το' ενω το εχω αγορασει νομιμοταταΚαι πόσα πρέπει να βγάζεις για να συντηρείς ένα αυτοκίνητο που στοιχίζει ένα 12,5άρι το χρόνο (ΟΚ υπερβολή το 15άρι)? Πόσα δηλαδή πρέπει να βγάζεις για να πληρώνεις 12.500 ευρώ το χρόνο για τη συντήρηση του αυτοκινήτου και μόνο? Και μιλάμε να έχεις την άνεσή σου, όχι να τρως απ'τα σκουπίδια για να κυκλοφορείς με Μ5.
Πως βγαίνει το 12,5άρι?
Τέλη: 1.320
Εισφορά: 1.220
Ασφάλεια: 1.350
Λάστιχα: 1.600
Κατανάλωση: 5.000
Βλάβες/service: 2.000
Σύνολο: 12.500€Επίσης, τι σημαίνει 'του ξέμεινε'? Τι είναι? Καρπούζι απ'το καλοκαίρι? Πως ακριβώς σου 'ξεμένει' ένα αυτοκίνητο που καινούριο είχε αξία 160.000 ευρώ?
Με 35Κ παίρνεις χρέπι με 90Κ+ κμ! Με 40-45Κ παίρνεις κάτι αξιοπρεπέστατο.
Συγκεκριμένα για την Μ5 (έπεσες στη περίπτωση) το έχω ψάξει.
Αν λοιπόν του ξέμεινε ένα αυτοκίνητο που θέλει 12.500 ευρώ για να συντηρηθεί κι αυτός πλέον από τα 40Κ που έβγαζε, τώρα βγάζει τα μισά...ε, σόρι...αλλά πρέπει να το πουλήσει! Τι να κάνουμε? Αλλάζουν τα πράγματα! Έτσι σκέφτεται ο λογικός άνθρωπος.
Για άλλη φορά, έχω γράψει 3-4 φορές ότι τα τεκμήρια θα θεωρώ λάθος και ηλίθια...απλά προσπαθώ να σου δείξω και μια άλλη πλευρά.
απο ατομο που γραφει πως το δικο του αυτοκινητο εχει κοστος 200 ευρω τον μηνα και το Μ5 (ιδιας μαρκας) 15000 ευρω το χρονο δειχνει πωσ εχει πληρη μεσανυχτα απο τεκμηρια και πως λειτουργουν
Ίδιας μάρκας
Ε, εντάξει τότε...τι 118i τι Μ5
Άλλωστε μια 118i με το πατέρα του και τη μάνα του...κάνει όσο μια μεταχειρισμένη Μ5, ε?
ΥΓ. Το τελικό σίγμα --> ' ς '
EΡΧΟΝΤΑΙ NEA ΤΕΚΜΗΡΙΑ 2012