-
Ο χρήστης drazil7 έγραψε:
Παρακαλώ θα ήθελα την αποψή σας σχετικά με το αν θα έχω πρόβλημα με το αυτοκινητό μου OPEL CORSA 1.2 16V(2005) αν προχωρήσω σε τοποθέτηση υγραερίου,ο κινητήρας είναι ο Ζ12ΧΕΡ έχω ακούσει τα πάντα και δεν μπορώ να βρώ κάτι σίγουρο για το αυτοκίνητο απο κάψιμο κινητηρα-βαλβίδων μέχρι κα ανατίναξη!!!Παρακαλώ για τις γνώμες σας καθώς και τον πιο έμπειρων στο forum για το θέμα μου.
Χρόνια πολλα και καλές γιορτές
Xρονια πολλα και σε σενα φιλαρακι..... το προηγουμενο μου αυτοκινητο ηταν ιδιο με το δικο σου...ειχα τοποθετησει κιτ της tartarini με 36αρα δεξαμενη ...συνολικα διανυθεντα χιλιομετρα 15000...φυσικα ισως να μην ειναι αρκετα για να βγαλεις ασφαλη συμπερασματα οσον αφορα τοσο σοβαρα προβληματα που αναφερεις και φοβασαι αλλα ολον αυτον τον καιρο εαν εξαιρεσεις καποια μικροκομπιασματα που εκανε κατα την πρωτη αλλαγη απο βενζινη σε υγραεριο (τα οποια εξαλειφθηκαν με την επομενη αναβαθμηση λογισμικου) ολα τα αλλα δουλευανε ρολοι....και απο καταναλωση? με 32 λιτρα φουλαρισματος 500-560 χιλ. αναλωγα με την περισταση....
Ευχαριστώ πολύ για την απάντηση!Θα το ψάξω λιγάκι το θέμα και θα περιμένω και άλλες απόψεις γιατί από απαντήσεις που έλαβα στο μαιλ μου πιο πολύ με τρομοκράτησαν παρά με βοήθησαν.
-
Ο χρήστης gregory1984 έγραψε:
Mεγάλο δίλλημα:- Αεριου ψεκασμου BRC (24 sequent) ή με +100€ plug 'n drive
- Υγρού ψεκασμου vialle 2000 €
Η πλάκα είναι ότι εγκαταστάτης που βάζει και τα 2, για να προωθήσει το vialle ¨δυσφημούσε' το αέριου, λέγοντας ότι: καμία σχέση, ούτε να σου κόψει νερά....
Δεν καταλαβαίνω, τι σημαίνει να 'κόψει νερά'? Έτσι δεν καίγεται η μηχανή?
Η άγνοια των νέων εγκαταστατών προωθούν το σύστημα του υγρού ψεκασμού με την δικαιολογία πως το δικό τους και μόνο το δικό τους σύστημα είναι το καλύτερο , ρώτα όπιων θέλεις έχω πέραση καμία 20αριά όλα δουλεύουν τέλια , η εταιρία πουλά χιλιάδες κάθε μέρα κ.λπ. ( ΜΠΟΥΡΔΕΣ ). Πρώτα από όλα είναι τη χρήματα διαθέτης και τι αυτοκίνητο έχεις για να μπορεί το σύστημα να καλοπαντρευτεί με τον κινητήρα. Τα συστήματα υγρού ψεκασμού έχουν μία οικονομία τις τάξεως του 5 με 7% στο καύσιμο, πιο εύκολο πρόγραμμα και όπως προείπε και ο φίλος astrag1.6jtg λιγότερες παρεμβάσεις κλπ. Και όχι αγαπούλα πούλα!!!!
-
Ο χρήστης BILL33 έγραψε:
KALIMERA APO GREBENA -15 SIMERA KAI TA IGRAERIA PAGONOUN
Kαλημερα.Γραφε με ελληνικους χαρακτηρες και οχι με greeklish[mod]
Για σου και σε εσένα και καλώς ήρθες στην παρέα μας . Τι εννοείς -15 τα υγραέρια παγώνουν γίνε λίγο πιο συγκεκριμένος για σε καταλάβουμε . Στους -35 με-40 εμφιαλώνονται τα φιαλίδια των 190 και 500 γραμμαρίων και εκεί το υγραέριο διατηρεί την αρχική του μορφή ως υγρό όπως το νερό στο ποτήρι και είναι άκρος αναφλέξιμο μιας και η τιμή ανάφλεξης στους μείων βαθμούς ( Flash Point 0C) είναι πολύ μεγαλύτερη των -40. Φυσικά με την επιβοήθεια εξωτερικού παράγοντα όπως ο σπινθήρας .
-
Φίλες και φίλοι καλημέρα και χρόνια πολλά. Τα πρώτα 118 km με autogas είναι γεγονός και συναισθήματα ανάμεικτα. α) Το συστημα είναι της brc και δουλεύει άψογα!!!! χωρίς να καταλαβαίνω το παραμικρό. Μάλιστα εάν δεν είχε τις λυχνίες στο ταμπλό ούτε που θα έπαιρνα είδηση τίποτα.β)Ερχόμαστε στο φλέγον θέμα της κατανάλωσης που μπορεί να είναι πολύ νωρίς αλλά έχουμε μια πρώτη ένδειξη. Φουλάρω στην Αθήνα και μετά πηγαίνω στην Κόρινθο κάνοντας 83 km με σταθερή ταχύτητα 120km/h και όταν φουλάρω στην Κόρινθο παλι παίρνει 12,6lt ήτοι 11 ευρώ. Η ανλία του βενζινά στην Κόρινθο που είναι νέος με υγραέριο άρχισε να κάνει από τα 7 λτ ένα θόρυβο τικ -τικ-τικ μέχρι που να φουλάρει σημαδι απ' ότι μου είπε ότι ειναι τίγκα.Ο ίδιος μου είπε ότι είναι υπερβολική η κατανάλωση. Μόνο ένα ενδεχόμενο υπάρχει , ο βενζινάς στην Αθήνα να μην φούλαρε μέχρι τερμα οπότε έχω κάποιες ελπίδες για χαμηλότερη κατανάλωση. Εάν πάντως παραμείνει έτσι η μείωση θα είναι μόνο της ταξης του 28-30% που σημαίνει μούφα. Ήδοι έχω μηδενίσει από το φουλάρισμα στην Αθήνα και όταν κάνω περίπου 1000 km θα σας πώ ακριβώς πόσο καταναλωνει και γκάζι και βενζίνα μαζί και τότε θα βγάλω το τελικό συμπέρασμα. Κάτι άλλο που ήθελα να σας ρωτήσω είναι με το θέμα της λίπανσης. Το όλο σύστημα δεν έχει λαδιέρα και ο εγκαταστατης μου μού έδωσε ένα πρόσθετο να βάζω στην βενζίνα . Μου είπε ότι μετά τις 3000 στροφές το σύστημα θα ψεκάζει και λίγη βενζίνα για προστασία. Ειναι σωστό αυτό; Περιμένω απόψεις. Ξέχασα να σας πω ότι τα αντίστοιχα km με βενζίνα έδινα 15 ευρώ (μετρημένα ). Σας ευχαριστώ και περιμένω νέα σας
-
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Φίλες και φίλοι καλημέρα και χρόνια πολλά. Τα πρώτα 118 km με autogas είναι γεγονός και συναισθήματα ανάμεικτα. Φουλάρω στην Αθήνα και μετά πηγαίνω στην Κόρινθο κάνοντας 83 km με σταθερή ταχύτητα 120km/h και όταν φουλάρω στην Κόρινθο παλι παίρνει 12,6lt ήτοι 11 ευρώ. Η ανλία του βενζινά στην Κόρινθο που είναι νέος με υγραέριο άρχισε να κάνει από τα 7 λτ ένα θόρυβο τικ -τικ-τικ μέχρι που να φουλάρει σημαδι απ' ότι μου είπε ότι ειναι τίγκα.Χρόνια πολλά, κάνε πρώτα μερικά γεμίσματα και μετρήσεις και μετά βλέπεις ποιά είναι η παραγματική κατανάλωση, πάντως μην περιμένεις 50% οικονομία που τάζουν οι εγκαταστάτες( οι τουλάχιστον οι περισσότεροι) . Γύρο στο 35-40% είναι η οικονομία αν υπολογίσεις και την βενζίνη που καίει μέχρι να μπει στο υγραέριο.
Παρακαλώ θα ήθελα την αποψή σας σχετικά με το αν θα έχω πρόβλημα με το αυτοκινητό μου OPEL CORSA 1.2 16V(2005) αν προχωρήσω σε τοποθέτηση υγραερίου,ο κινητήρας είναι ο Ζ12ΧΕΡ έχω ακούσει τα πάντα και δεν μπορώ να βρώ κάτι σίγουρο για το αυτοκίνητο απο κάψιμο κινητηρα-βαλβίδων μέχρι κα ανατίναξη!!!Παρακαλώ για τις γνώμες σας καθώς και τον πιο έμπειρων στο forum για το θέμα μου.
Χρόνια πολλα και καλές γιορτές
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε Agila και έχω υγραέριο για 30.000 από τον Μαίο μέχρι τώρα. Δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι και ούτε είχα κανένα πρόβλημα από την πρώτη στιγμή. Προσφάτως που πήγα στην αντιπροσωπεία για μια ανάκληση που βγήκε και τους έβαλα να μετρήσουν συμπίεση και τις βαλβίδες δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα. Στην αντιπροσωπεία βάζουν και αυτοί υγραέριο (δεν το έβαλα εκεί) και ισχυρίζονται ότι σε αυτούς τους κινητήρες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για υγραέριο, οι παλαιότεροι (οι Z12XE κτλ) λένε ήταν πιο ευαίσθητοι και προτείνουν λαδιέρα. Οπότε μέχρι τώρα όλα καλά. Σε λίγα χλμ θα έχω κάνει απόσβεση το κόστος εγκατάστασης.
-
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Φίλες και φίλοι καλημέρα και χρόνια πολλά. Τα πρώτα 118 km με autogas είναι γεγονός και συναισθήματα ανάμεικτα. Φουλάρω στην Αθήνα και μετά πηγαίνω στην Κόρινθο κάνοντας 83 km με σταθερή ταχύτητα 120km/h και όταν φουλάρω στην Κόρινθο παλι παίρνει 12,6lt ήτοι 11 ευρώ. Η ανλία του βενζινά στην Κόρινθο που είναι νέος με υγραέριο άρχισε να κάνει από τα 7 λτ ένα θόρυβο τικ -τικ-τικ μέχρι που να φουλάρει σημαδι απ' ότι μου είπε ότι ειναι τίγκα.
Χρόνια πολλά, κάνε πρώτα μερικά γεμίσματα και μετρήσεις και μετά βλέπεις ποιά είναι η παραγματική κατανάλωση, πάντως μην περιμένεις 50% οικονομία που τάζουν οι εγκαταστάτες( οι τουλάχιστον οι περισσότεροι) . Γύρο στο 35-40% είναι η οικονομία αν υπολογίσεις και την βενζίνη που καίει μέχρι να μπει στο υγραέριο.
Παρακαλώ θα ήθελα την αποψή σας σχετικά με το αν θα έχω πρόβλημα με το αυτοκινητό μου OPEL CORSA 1.2 16V(2005) αν προχωρήσω σε τοποθέτηση υγραερίου,ο κινητήρας είναι ο Ζ12ΧΕΡ έχω ακούσει τα πάντα και δεν μπορώ να βρώ κάτι σίγουρο για το αυτοκίνητο απο κάψιμο κινητηρα-βαλβίδων μέχρι κα ανατίναξη!!!Παρακαλώ για τις γνώμες σας καθώς και τον πιο έμπειρων στο forum για το θέμα μου.
Σε ευχαριστώ πολύ για την απάντηση σου!
Χρόνια πολλα και καλές γιορτέςΈχω τον ίδιο κινητήρα σε Agila και έχω υγραέριο για 30.000 από τον Μαίο μέχρι τώρα. Δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι και ούτε είχα κανένα πρόβλημα από την πρώτη στιγμή. Προσφάτως που πήγα στην αντιπροσωπεία για μια ανάκληση που βγήκε και τους έβαλα να μετρήσουν συμπίεση και τις βαλβίδες δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα. Στην αντιπροσωπεία βάζουν και αυτοί υγραέριο (δεν το έβαλα εκεί) και ισχυρίζονται ότι σε αυτούς τους κινητήρες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για υγραέριο, οι παλαιότεροι (οι Z12XE κτλ) λένε ήταν πιο ευαίσθητοι και προτείνουν λαδιέρα. Οπότε μέχρι τώρα όλα καλά. Σε λίγα χλμ θα έχω κάνει απόσβεση το κόστος εγκατάστασης.
-
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
Φουλάρω στην Αθήνα και μετά πηγαίνω στην Κόρινθο κάνοντας 83 km με σταθερή ταχύτητα 120km/h και όταν φουλάρω στην Κόρινθο παλι παίρνει 12,6lt ήτοι 11 ευρώ. Η ανλία του βενζινά στην Κόρινθο που είναι νέος με υγραέριο άρχισε να κάνει από τα 7 λτ ένα θόρυβο τικ -τικ-τικ μέχρι που να φουλάρει σημαδι απ' ότι μου είπε ότι ειναι τίγκα.καλως ηρθες.
οπως σου ειπαν και προηγουμενως ειναι νωρις για συμπερασματα.Μια πρωτη εκτιμηση ειναι οτι η πραγματικη καταναλωση που ειχες μεχρι την κορινθο ειναι τα 7 λιτρα (οπου και χτυπησε η αντλια). Μετα σου εβαλε επιπλεον γεμιζοντας το περιθωριο ασφαλειας (20%) που εχει.
επισης στα πρωτα γεμισματα ενδεχεται να μην γεμιζει πληρως η δεξαμενη σου και να παιρνει λίγο παραπανω καθε φορα.
κανε μερικα γεμισματα και μετα μετρα το συνολικα.
Να ξερεις ομως οτι ενα πρατηριο που εχει ρυθμισμενη την μανικα σε μεγαλυτερη πιεση θα σου βαλει περισσοτερο απο ενα αλλο που εχει χαμηλοτερη -
Ο χρήστης x-rover έγραψε:
Φίλες και φίλοι καλημέρα και χρόνια πολλά. Τα πρώτα 118 km με autogas είναι γεγονός και συναισθήματα ανάμεικτα. Φουλάρω στην Αθήνα και μετά πηγαίνω στην Κόρινθο κάνοντας 83 km με σταθερή ταχύτητα 120km/h και όταν φουλάρω στην Κόρινθο παλι παίρνει 12,6lt ήτοι 11 ευρώ. Η ανλία του βενζινά στην Κόρινθο που είναι νέος με υγραέριο άρχισε να κάνει από τα 7 λτ ένα θόρυβο τικ -τικ-τικ μέχρι που να φουλάρει σημαδι απ' ότι μου είπε ότι ειναι τίγκα.
Χρόνια πολλά, κάνε πρώτα μερικά γεμίσματα και μετρήσεις και μετά βλέπεις ποιά είναι η παραγματική κατανάλωση, πάντως μην περιμένεις 50% οικονομία που τάζουν οι εγκαταστάτες( οι τουλάχιστον οι περισσότεροι) . Γύρο στο 35-40% είναι η οικονομία αν υπολογίσεις και την βενζίνη που καίει μέχρι να μπει στο υγραέριο.
Παρακαλώ θα ήθελα την αποψή σας σχετικά με το αν θα έχω πρόβλημα με το αυτοκινητό μου OPEL CORSA 1.2 16V(2005) αν προχωρήσω σε τοποθέτηση υγραερίου,ο κινητήρας είναι ο Ζ12ΧΕΡ έχω ακούσει τα πάντα και δεν μπορώ να βρώ κάτι σίγουρο για το αυτοκίνητο απο κάψιμο κινητηρα-βαλβίδων μέχρι κα ανατίναξη!!!Παρακαλώ για τις γνώμες σας καθώς και τον πιο έμπειρων στο forum για το θέμα μου.
Χρόνια πολλα και καλές γιορτές
Έχω τον ίδιο κινητήρα σε Agila και έχω υγραέριο για 30.000 από τον Μαίο μέχρι τώρα. Δεν έχει ανάψει κανένα λαμπάκι και ούτε είχα κανένα πρόβλημα από την πρώτη στιγμή. Προσφάτως που πήγα στην αντιπροσωπεία για μια ανάκληση που βγήκε και τους έβαλα να μετρήσουν συμπίεση και τις βαλβίδες δεν βρήκαν κανένα πρόβλημα. Στην αντιπροσωπεία βάζουν και αυτοί υγραέριο (δεν το έβαλα εκεί) και ισχυρίζονται ότι σε αυτούς τους κινητήρες δεν υπάρχει κανένα πρόβλημα για υγραέριο, οι παλαιότεροι (οι Z12XE κτλ) λένε ήταν πιο ευαίσθητοι και προτείνουν λαδιέρα. Οπότε μέχρι τώρα όλα καλά. Σε λίγα χλμ θα έχω κάνει απόσβεση το κόστος εγκατάστασης.
-
Ο χρήστης QwQ30 έγραψε:
.....Γιατι κανεις συνεχεια την ιδια παραθεση;
-
Σορρυ παιδιά μπερδεύτηκα και δεν έβλεπα την απάντηση .. Είμαι πολύ νέος εδώ...
-
Καλή χρονιά να έχουμε.
Α -
Ο χρήστης kostas-pack έγραψε:
έτσι η μείωση θα είναι μόνο της ταξης του 28-30% που σημαίνει μούφα.ποσο σου εταξαν???
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
έτσι η μείωση θα είναι μόνο της ταξης του 28-30% που σημαίνει μούφα.
ποσο σου εταξαν???
Τουλάχιστον 40%. Μερικοί και 50%. Αλλά το 50 δεν το πιστεψα ποτέ γιατί διαβάζοντας τους 4τροχους και τα διάφορα forum πιο ρεαλιστική περίπτωση είναι το 40. Κάποιοι που έχουν βάλει μου έλεγαν ότι έχουν οικονομία ακόμα και τα μισά χρήματα υπολογίζοντας μάλλον ότι η τιμή του υγραεριου είναι 50% φθηνότερη από την βενζίνη χωρίς όμως να υπολογίζουν την αύξηση της κατανάλωσης που είναι μεταξύ 10 και 20% επιπλέον συν ότι το αυτοκίνητο καποια στιγμή καίει και βενζίνα μέχρι να ζεσταθεί. Μακάρι να μου έρθει το 40% και θα είμαι πολύ ικανοποιημένος
-
κοιτα, ο καθενας εχει λογο για την τσεπη του προφανως...
αλλα 30% οφελεια δε το λες και μουφα...
Αποψη μου παντα.. και οπως ειπα - στην τσεπη του ο καθενας κανει κουμαντο...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
κοιτα, ο καθενας εχει λογο για την τσεπη του προφανως...αλλα 30% οφελεια δε το λες και μουφα...
Αποψη μου παντα.. και οπως ειπα - στην τσεπη του ο καθενας κανει κουμαντο...
Με παρεξήγησες. Μουφα εννοώ το εξης πραγμα: την στιγμή που δίνω 1500 ευρώ και χωρίς να γνωρίζω τι μπορεί να μου συμβεί στο αυτοκίνητο λόγω της μετατροπής (πιθανές βλάβες που δεν ξέρω πόσο θα μου στοιχισουν) το ρισκο είναι αρκετά μεγάλο. Κάνω το χρόνο 15000 km και καταναλώνω με 12lt μέση κατανάλωση και με 1,65 που έχει στην περιοχή μου η βενζίνα 3000 ευρώ.Άρα για να κάνω απόσβεση θα περάσουν κοντά στα δύο χρόνια (20μήνες) και εάν όλα πάνε καλά με το κιτ και εάν η τρόικα!!!!!! και οι λεβέντες μας!!!! δεν βάλουν κανένα χαράτσι και στο autogas. Νομίζω να σε κάλυψα
-
μαγικες λυσεις δεν υπαρχουν.
το καθε πραγμα εχει τα υπερ του και τα κατα του.
Εσυ τι θες?
να μην αγορασεις καινουργιο μοντελο, να κανεις 8.000χλμ το χρονο, να αποσβεσεις στο 6μηνο και να εχεις και γραπτη εγγυηση για 10χρονια?Προφανως ενας που κανει ατελειωτα χλμ θα δει αμεση αποσβεση.
Ολοι οι υπολοιποι το κανουμε με σκεπτικο επενδυσης σε βαθος χρονου.
Τωρα αν αποσβεσεις σε 1,5 ή σε 2 ή σε 2,5 χρονια, αυτο δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια κατα τη γνωμη μου.
Το δε ρισκο, ειναι οσο το υπολογιζει ο καθενας για τον εαυτο του. (κανεις δεν σου το απαγορευσε αλλα ουτε και σου εβαλε το πιστολι στον κροταφο να το κανεις)Οπως εχω ξαναγραψει, υπαρχει και το κερδος της ψυχικης ηρεμιας, να φουλαρεις με 25Ε αντι για 45, ή με 35Ε αντι για 80Ε και να μην το σκεφτεσαι να χρησιμοποιησεις το αμαξι και να κανεις χλμ, για να μη σου πω οτι το επιδιωκεις και το ευχαριστιεσαι κι ολας.
Να περνας απο τα βενζιναδικα και να βλεπεις την τιμη της βενζινης και αντι να σκας να χαμογελας,
και να κατεβαινεις Κηφισιας/Μεσογειων/κεντρο/ποταμι και να πηγαινεις ανετα διοτι οι αλλοι εχουν αφησει τα αμαξια ακινητα.Οπως λεει και η διαφημιση, καποια πραγματα ειναι ανεκτιμητα.
ΥΓ
τα παραπανω ειναι νουμερα απο τα δικα μου αμαξια, και ασχετα αν βγαζουν τα ιδια χλμ (στο μικρο) ή οχι (στο μεγαλο),
η ψυχικη ηρεμια παραμενει.
Πιστευω οτι στους περισσοτερους ανθρωπους λειτουργει ετσι, να πειστουν να δωσουν ενα μεγαλο ποσο μαζεμενο μια φορα ωστε μετα να εχουν συνεχομενα εκπτωση σε αυτο που δινουν σε καθημερινη βαση.
Και το μονο σιγουρο ειναι οτι αργα η γρηγορα θα ερθει και η λογιστικη αποσβεση, εφοσον βεβαια εχει αποφασισει κανεις οτι το αυτοκινητο του θα το κρατησει.
(για μενα πιστευω οτι χρονος ενος τετοιου υπολογισμου ειναι τα 10-14 χρονια) -
Ξέρει κανείς πόσο πουλάει ο Φαρμάκης το υγραέριο στα Γιάννενα και την Πρέβεζα;
Edit: Το βρήκα, 0,75 ακόμα.............μπράβο.
-
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
μαγικες λυσεις δεν υπαρχουν.
το καθε πραγμα εχει τα υπερ του και τα κατα του.
Εσυ τι θες?
να μην αγορασεις καινουργιο μοντελο, να κανεις 8.000χλμ το χρονο, να αποσβεσεις στο 6μηνο και να εχεις και γραπτη εγγυηση για 10χρονια?Προφανως ενας που κανει ατελειωτα χλμ θα δει αμεση αποσβεση.
Ολοι οι υπολοιποι το κανουμε με σκεπτικο επενδυσης σε βαθος χρονου.
Τωρα αν αποσβεσεις σε 1,5 ή σε 2 ή σε 2,5 χρονια, αυτο δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια κατα τη γνωμη μου.
Το δε ρισκο, ειναι οσο το υπολογιζει ο καθενας για τον εαυτο του. (κανεις δεν σου το απαγορευσε αλλα ουτε και σου εβαλε το πιστολι στον κροταφο να το κανεις)Οπως εχω ξαναγραψει, υπαρχει και το κερδος της ψυχικης ηρεμιας, να φουλαρεις με 25Ε αντι για 45, ή με 35Ε αντι για 80Ε και να μην το σκεφτεσαι να χρησιμοποιησεις το αμαξι και να κανεις χλμ, για να μη σου πω οτι το επιδιωκεις και το ευχαριστιεσαι κι ολας.
Να περνας απο τα βενζιναδικα και να βλεπεις την τιμη της βενζινης και αντι να σκας να χαμογελας,
και να κατεβαινεις Κηφισιας/Μεσογειων/κεντρο/ποταμι και να πηγαινεις ανετα διοτι οι αλλοι εχουν αφησει τα αμαξια ακινητα.Οπως λεει και η διαφημιση, καποια πραγματα ειναι ανεκτιμητα.
ΥΓ
τα παραπανω ειναι νουμερα απο τα δικα μου αμαξια, και ασχετα αν βγαζουν τα ιδια χλμ (στο μικρο) ή οχι (στο μεγαλο),
η ψυχικη ηρεμια παραμενει.
Πιστευω οτι στους περισσοτερους ανθρωπους λειτουργει ετσι, να πειστουν να δωσουν ενα μεγαλο ποσο μαζεμενο μια φορα ωστε μετα να εχουν συνεχομενα εκπτωση σε αυτο που δινουν σε καθημερινη βαση.
Και το μονο σιγουρο ειναι οτι αργα η γρηγορα θα ερθει και η λογιστικη αποσβεση, εφοσον βεβαια εχει αποφασισει κανεις οτι το αυτοκινητο του θα το κρατησει.
(για μενα πιστευω οτι χρονος ενος τετοιου υπολογισμου ειναι τα 10-14 χρονια)Πολύ καλή τοποθέτηση.
Καλή χρονιά σέ όλους σας, -
Καλή χρονιά να έχουμε Κωστάκη.
Antonis-team. -
Ο χρήστης tommygun έγραψε:
μαγικες λυσεις δεν υπαρχουν.
το καθε πραγμα εχει τα υπερ του και τα κατα του.
Εσυ τι θες?
να μην αγορασεις καινουργιο μοντελο, να κανεις 8.000χλμ το χρονο, να αποσβεσεις στο 6μηνο και να εχεις και γραπτη εγγυηση για 10χρονια?Προφανως ενας που κανει ατελειωτα χλμ θα δει αμεση αποσβεση.
Ολοι οι υπολοιποι το κανουμε με σκεπτικο επενδυσης σε βαθος χρονου.
Τωρα αν αποσβεσεις σε 1,5 ή σε 2 ή σε 2,5 χρονια, αυτο δεν εχει και τοσο μεγαλη σημασια κατα τη γνωμη μου.
Το δε ρισκο, ειναι οσο το υπολογιζει ο καθενας για τον εαυτο του. (κανεις δεν σου το απαγορευσε αλλα ουτε και σου εβαλε το πιστολι στον κροταφο να το κανεις)Οπως εχω ξαναγραψει, υπαρχει και το κερδος της ψυχικης ηρεμιας, να φουλαρεις με 25Ε αντι για 45, ή με 35Ε αντι για 80Ε και να μην το σκεφτεσαι να χρησιμοποιησεις το αμαξι και να κανεις χλμ, για να μη σου πω οτι το επιδιωκεις και το ευχαριστιεσαι κι ολας.
Να περνας απο τα βενζιναδικα και να βλεπεις την τιμη της βενζινης και αντι να σκας να χαμογελας,
και να κατεβαινεις Κηφισιας/Μεσογειων/κεντρο/ποταμι και να πηγαινεις ανετα διοτι οι αλλοι εχουν αφησει τα αμαξια ακινητα.Οπως λεει και η διαφημιση, καποια πραγματα ειναι ανεκτιμητα.
ΥΓ
τα παραπανω ειναι νουμερα απο τα δικα μου αμαξια, και ασχετα αν βγαζουν τα ιδια χλμ (στο μικρο) ή οχι (στο μεγαλο),
η ψυχικη ηρεμια παραμενει.
Πιστευω οτι στους περισσοτερους ανθρωπους λειτουργει ετσι, να πειστουν να δωσουν ενα μεγαλο ποσο μαζεμενο μια φορα ωστε μετα να εχουν συνεχομενα εκπτωση σε αυτο που δινουν σε καθημερινη βαση.
Και το μονο σιγουρο ειναι οτι αργα η γρηγορα θα ερθει και η λογιστικη αποσβεση, εφοσον βεβαια εχει αποφασισει κανεις οτι το αυτοκινητο του θα το κρατησει.
(για μενα πιστευω οτι χρονος ενος τετοιου υπολογισμου ειναι τα 10-14 χρονια)Πολύ ωραία τοποθέτηση στην μία πλευρά του νομίσματος όμως. Καταρχήν συμφωνώ απόλυτα σε όλα αυτά που γράφεις και ιδιαίτερα στο θέμα του ψυχολογικού τομέα. Κατά την προσωπική μου άποψη όμως υπάρχει και η άλλη πλευρά του νομίσματος και εξηγούμαι τι εννοώ :Μέχρι να τοποθετήσω το κίτ είχα πάρει τουλάχιστον 10 με 15 τηλέφωνα σε επίσημες και ανεπίσημες αντιπροσωπίες για να μιλήσω μαζί τους να μου θέσουν τα επιχειρηματά τους και να φτάσουμε τελικά σε μια συμφωνία. Όλοι μα όλοι τους με διαβεβαίωναν ότι η οικονομία που θα είχα θα είναι μεταξύ 40-45% και μερικοί μου έλεγαν ότι μπορεί να φτάσει και το 50%.Όταν όμως έχεις οικονομία της ταξης του 28-30% η απόσταση είναι μεγάλη. Κανείς δεν σου βάζει το πιστόλι στο κρόταφο αλλά όταν πας να αγοράσεις οτιδήποτε καταναλωτικό αγαθό θέλεις αυτό που σου λέει ο αντίστοιχος πωλητής αυτο να είναι και στην πράξη. Μη μου πεις ότι δεν σε ενοχλεί η αναντιστοιχια της θεωρίας με την πράξη; Και εγώ μόλις το έβαλα πήγα ανεβασμένος (ψυχολογικά) στο βενζινάδικο όχι να δω 50% αλλά τουλάχιστον ένα 35 για αρχή. Τελικά είδα 28-30. Αυτο εννοουσα μουφα , και αυτό με χάλασε. Εάν όμως μου είχαν πει την αλήθεια από την αρχή το κιτ πάλι θα το έβαζα γιατί έχω αποφασίσει να κρατήσω το αυτοκίνητο για χρόνια αλλά η ψυχική ηρεμία που θα ένοιωθα θα ήταν τελείως διαφορετική. Αυτά προς το παρόν και εύχομαι σε όλου σας Καλή Χρονιά με υγεία πάνω απ' όλα και όλα τα άλλα έπονται.
Υγραεριοκίνηση!