-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
κανεις δεν ενοχλειτε οτι ενας απο τους συμμετεχοντες στο αυτοκινητο της χρονιας επιλεγει δημοσιογραφο/ους πριν την επισιμη παρουσιαση να το οδηγησουν και μαλιστα 3 φορες?
Μπορειτε να μαντεψετε την ψηφο των 4τροχων?Και ποιος σου είπε ότι δεν οδήγησε και τα άλλα υποψήφια αυτοκίνητα πριν την επίσημη παρουσίασή τους ?
-
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
κανεις δεν ενοχλειτε οτι ενας απο τους συμμετεχοντες στο αυτοκινητο της χρονιας επιλεγει δημοσιογραφο/ους πριν την επισιμη παρουσιαση να το οδηγησουν και μαλιστα 3 φορες?
Μπορειτε να μαντεψετε την ψηφο των 4τροχων?Έτσι γίνεται πάντα. Όταν κάποιο μοντέλο δεν έχει παρουσιαστεί επίσημα, οι δημοσιογράφοι που συμμετέχουν στον θεσμό, τα οδηγούν πριν την παρουσίαση προκειμένου να ψηφίσουν.
-
Και να μην απαντούσε ο άνθρωπος στο autoblogger ήταν φανερό ότι το 'αποκαλυπτικό θέμα του zougla' έμπαζε από παντού.
Εγώ πάντως όταν διάβασα το τίτλο 'ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΥΓΚΛΑ.GR ΓΙΑ ΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ' το μυαλό μου πήγε στο Βατοπαίδι και σε τίποτα Ευφραίμς, λίμνες, ΛΑΟΣ, μπουμπούκος, Καρατζαφέρης, Τσίπρας και τέτοια...
Σκέφτηκα και την Κιμ (την Καρντάσιαν, το τούμπανο) μήπως είχε τίποτα μπλεξίματα με το περιοδικό. Τίποτα βιντεάκια, εικόνες, τόπλες κλπ... ... και προς στιγμήν χάρηκα ... Θα είχαμε θέμα τότε!...
Μόλις είδα ότι αφορούσε το Panda και ποιος το οδήγησε και πότε και που ... ξενερουά ...
...
...
υ.γ. τώρα θα καταγγείλουν και το φόρουμ που κάνουμε πλάκα; -
Ο χρήστης dim8 έγραψε:
ακομα ασχοληστε με περιοδικα αυτοκινητου?who gives a shit...
Χεσμένους του έχουμε τους '4 Τροχούς'...ποιός το αγοράζει πλέον....
Ευτυχως μερικοι εχουν πιασει το νοημα..
-
Ο χρήστης sv2 έγραψε:
κανεις δεν ενοχλειτε οτι ενας απο τους συμμετεχοντες στο αυτοκινητο της χρονιας επιλεγει δημοσιογραφο/ους πριν την επισιμη παρουσιαση να το οδηγησουν και μαλιστα 3 φορες?
Μπορειτε να μαντεψετε την ψηφο των 4τροχων?Και ποιος σου είπε ότι δεν οδήγησε και τα άλλα υποψήφια αυτοκίνητα πριν την επίσημη παρουσίασή τους ?
Γιατι εαν τα ειχε οδηγησει θα εγραφε και για αυτα.Λες να βιαστηκε να γραψει αποκλειστικοτητα μονο για το φιατ?
βασικα παραδοσιακα η φιατ εδινε αποκλειστικοτητες στους 4τροχους,απο τη δεκαετια του 80.Δεν το θυμασαι? -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ιδιοκτήτης? Καμία σχέση, όσοι έτρεξαν τότε με τη Σοφία και τον Αλέκο, πάνω από φίλμ και με στυλό bic, παρέα με το Θανάρα γνωρίζουν. Μακριά από εμάς τίτλοι και ταμπέλες που προσδίδουν άλλη έννοια και ενίοτε εκθέτουν. Προσπερνάμε όπως παλιά και αφήνουμε τα τσικό (που όμως έχουν το τσαγανό και ξέρουν). Η Πανάθα έδειξε πως με τον καπετάνιο μπόρεσε αλλά και η Κατερίνα (κυρία με Κ κεφαλαίο) έκανε τα πάντα στο γραφείο τύπου ώστε η μαρμελάδα να είναι με τα ιν και τα άου. Μπερδευτήκατε? Μείνετε συντονισμένοι, οι εποχές είναι δύσκολες αλλά ο Κώστας (με το μπλέ το καλό, την 'γερμανίδα') γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
ακομα ασχοληστε με περιοδικα αυτοκινητου?
who gives a shit...
Χεσμένους του έχουμε τους '4 Τροχούς'...ποιός το αγοράζει πλέον....
Ευτυχως μερικοι εχουν πιασει το νοημα..
εσενα δεν βλεπω να πιανεις το νοημα, που ασχολησε ακομα ,με το αν οδηγησε πριν τη παρουσιαση το φιατ, ή μετα.
-
Εγω καημενε μαζι σου συμφωνησα βασικα αλλα δε καταλαβες.
Η αληθεια ειναι οτι το γελακι στο τελος ηταν παρεξηγησιμο..αλλα περισσοτερο δε θα μπορουσα να συμφωνω με αυτα τα 3 ποστ. -
Ο χρήστης nonos έγραψε:
Εγω καημενε μαζι σου συμφωνησα βασικα αλλα δε καταλαβες.
Η αληθεια ειναι οτι το γελακι στο τελος ηταν παρεξηγησιμο..αλλα περισσοτερο δε θα μπορουσα να συμφωνω με αυτα τα 3 ποστ.σορρυ νονε
-
Μάλλον το θέμα έχει και πολιτικές προεκτάσεις εν όψη εκλογών...
Οι 4Τ έχουν μπει στο μάτι των ισχυρών κομμάτων;
Όσοι πιστοί έχετε δει αρκετές γελοιογραφίες πολιτικών και καυστικά άρθρα.
Πολύ φοβάμαι οτι η 'λάθος' επενδυτική κίνηση του ΚΚ που τον έβαλε μέσα ήταν σχεδιασμένη εξεπιτούτου για να τον χτυπήσει-σβήσει και να του βουλώσει το στόμα. -
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ιδιοκτήτης? Καμία σχέση, όσοι έτρεξαν τότε με τη Σοφία και τον Αλέκο, πάνω από φίλμ και με στυλό bic, παρέα με το Θανάρα γνωρίζουν. Μακριά από εμάς τίτλοι και ταμπέλες που προσδίδουν άλλη έννοια και ενίοτε εκθέτουν. Προσπερνάμε όπως παλιά και αφήνουμε τα τσικό (που όμως έχουν το τσαγανό και ξέρουν). Η Πανάθα έδειξε πως με τον καπετάνιο μπόρεσε αλλά και η Κατερίνα (κυρία με Κ κεφαλαίο) έκανε τα πάντα στο γραφείο τύπου ώστε η μαρμελάδα να είναι με τα ιν και τα άου. Μπερδευτήκατε? Μείνετε συντονισμένοι, οι εποχές είναι δύσκολες αλλά ο Κώστας (με το μπλέ το καλό, την 'γερμανίδα') γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις.Τι μπούρδα είναι αυτή? Κάτι πιό ευφάνταστο δεν βρήκες να γράψεις?
-
Ο χρήστης Storm έγραψε:
Από που βγαίνει το συμπέρασμα ότι το 'οδηγούμε το νέο Fiat Panda' είναι μούφα;Επειδή κάποιοι Έλληνες του χώρου, δοκίμασαν το αυτοκίνητο στις 15/12 αυτό σημαίνει ότι στις 14 αποκλείεται να το δοκίμασε κάποιος άλλος Έλληνας;
Και από την άλλη ποιος αποκλείει το ενδεχόμενο οι 4Τροχοί να έχουν συνεργάτες Έλληνες ή Ιταλούς ή Αφρικανούς δίπλα στην Ιταλία και να στέλνουν κείμενα, απόψεις και φωτογραφίες; ...
Σε άλλα Ελληνικά περιοδικά που μεταφράζουν τα ξένα τεστ και δοκιμές είναι ποιο έγκυρα;
Μακάρι να ήταν αυτό το μοναδικό πρόβλημα στον έντυπο χώρο.
Όσο για το ZOUGLA θα πρότεινα ευγενικά να συνεχίσει να ασχολείται με την σοβαρή δημοσιογραφία π.χ. για το τούμπανο Kim Kardashian που την έχει πάρει εργολαβία την μαμαζέλ. Όχι ότι μας χαλάει, αλλά λέμε τώρα...
Νομίζω πως η 'καταγγελία' είναι ευκόλως κατανοητή και όλα τα άλλα είναι μανταλάκια φίλων του περιοδικού που φοράνε παρωπίδες ή των ίδιων των συντελεστών του περιοδικού. Αναφέρει η καταγγελία πως οι 4Τ ισχυρίζονται και δημοσίευσαν πως οδήγησαν ΠΡΩΤΟΙ το νέο PANDA και εξηγεί πως αυτό είναι ψευδές αφού στις 14 του μηνός στη Νάπολη δεν είχε δοθεί ακόμα το αμάξι στα χέρια των δημοσιογράφων από την ΦΙΑΤ αλλά δόθηκε την επόμενη μέρα στις 15 του μηνός Δεκ. Το σχετικό λοιπόν δημοσίευμα στους 4Τ αναρτήθηκε στις 14 Δεκ, και αναφέρεται στην πρώτη επαφή των δημοσιογράφων του περιοδικού με το αμάξι έχοντας τίτλο 'Οδηγούμε ΠΡΩΤΟΙ το νέο Panda'! Αυτό προφανώς έγινε γιατί οι «4 Τροχοί», έπραξαν… πονηρά απλά και μόνο για να κερδίσουν τις εντυπώσεις αναγνωστών όπως γράφει η καταγγελία και συνεπώς πολύ απλά δημοσιεύτηκε ένα παραπλανητικό για το αναγνωστικό κοινό κείμενο που ήθελε να δώσει προβάδισμα στους 4Τ έναντι όλων των άλλων ανταγωνιστικών εντύπων. Επιπλέον, μία τέτοια κίνηση προσέβαλε τους 400 δημοσιογράφους από ολόκληρο τον πλανήτη που παρευρέθησαν εκεί, αφού, όπως αποδεικνύεται, κάποιος άλλος τους θεώρησε… κορόιδα όπως επίσης γράφει η καταγγελία.
Εάν τώρα οι 4T είχαν 'δόντι' και είχαν καταφέρει εδώ και ένα μήνα (όπως έγραψε αναγνώστης) να οδηγήσουν το αμάξι, ένα μήνα πριν σε σχέση με όλο τον πλανήτη!!!!, τότε τους δίνω και εγώ συγχαρητήρια αλλά θα έπρεπε να βγει το περιοδικό και να πει εδώ και ένα μήνα τις εντυπώσεις του από την πρώτη του επαφή με το νέο PANDA παραθέτοντας και φωτογραφίες από την πρώτη αυτή επαφή για να αποδεικνύεται κάτι τέτοιο. Φυσικά δεν συνέβησαν ποτέ αυτά ειδάλλως δεν θα είχαν χρησιμοποιηθεί στο δημοσίευμα της 14ης Δεκ. (που τάχα το περιοδικό δοκίμασε πρώτο το νέο PANDA) φωτογραφίες εμπορικές της ίδιας της FIAT και όχι δοκιμής και πρώτης επαφής από το περιοδικό.....
Δεν έχω ιδέα ποιος είναι ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης στη Ζούγκλα και τι είδους τύπος και άνθρωπος είναι για να τον εξυβρίζουν σχεδόν εδώ μέσα και να τον αποκαλούν ασόβαρο, αλλά πιο πιστικός μου φαίνεται αυτός παρά οι 4Τ που ακόμα δεν έχουν δώσει καμία επίσημη απάντηση στην καταγγελία...
-
Αχ...
ΔΕΝ μπορούσε να δημοσιεύσει τίποτα πριν απο αυτή την ημερονηνία. -
Μάλον δεν καταλαβες τίποτα απο όσα διάβασες...
Οι 4Τ οδήγησαν (όπως και άλλα Ευρωπαϊκα περιοδικά) το Panda εδω και πολυ καιρο στα πλαίσια του θεσμού Car Of The Year.
Προς τιμήν τους δεν έγραψαν τίποτε μέχρι και την ημέρα της επίσημης παρουσίασης οπότε και δόθηκε το πράσινο φως για δημοσίευση.+1000 σε Nass Cosneo κλπ στα περι σεβασμού...
Αλήθεια ο Ζούγκλας τι περιμένει να κατεβάσει την π@π@ρι@ που έγραψε???
-
Ο χρήστης IKE έγραψε:
Ιδιοκτήτης? Καμία σχέση, όσοι έτρεξαν τότε με τη Σοφία και τον Αλέκο, πάνω από φίλμ και με στυλό bic, παρέα με το Θανάρα γνωρίζουν. Μακριά από εμάς τίτλοι και ταμπέλες που προσδίδουν άλλη έννοια και ενίοτε εκθέτουν. Προσπερνάμε όπως παλιά και αφήνουμε τα τσικό (που όμως έχουν το τσαγανό και ξέρουν). Η Πανάθα έδειξε πως με τον καπετάνιο μπόρεσε αλλά και η Κατερίνα (κυρία με Κ κεφαλαίο) έκανε τα πάντα στο γραφείο τύπου ώστε η μαρμελάδα να είναι με τα ιν και τα άου. Μπερδευτήκατε? Μείνετε συντονισμένοι, οι εποχές είναι δύσκολες αλλά ο Κώστας (με το μπλέ το καλό, την 'γερμανίδα') γνωρίζει πρόσωπα και καταστάσεις. -
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Νομίζω πως η 'καταγγελία' είναι ευκόλως κατανοητή και όλα τα άλλα είναι μανταλάκια φίλων του περιοδικού που φοράνε παρωπίδες ή των ίδιων των συντελεστών του περιοδικού. Αναφέρει η καταγγελία πως οι 4Τ ισχυρίζονται και δημοσίευσαν πως οδήγησαν ΠΡΩΤΟΙ το νέο PANDA και εξηγεί πως αυτό είναι ψευδές αφού στις 14 του μηνός στη Νάπολη δεν είχε δοθεί ακόμα το αμάξι στα χέρια των δημοσιογράφων από την ΦΙΑΤ αλλά δόθηκε την επόμενη μέρα στις 15 του μηνός Δεκ. Το σχετικό λοιπόν δημοσίευμα στους 4Τ αναρτήθηκε στις 14 Δεκ, και αναφέρεται στην πρώτη επαφή των δημοσιογράφων του περιοδικού με το αμάξι έχοντας τίτλο 'Οδηγούμε ΠΡΩΤΟΙ το νέο Panda'! Αυτό προφανώς έγινε γιατί οι «4 Τροχοί», έπραξαν… πονηρά απλά και μόνο για να κερδίσουν τις εντυπώσεις αναγνωστών όπως γράφει η καταγγελία και συνεπώς πολύ απλά δημοσιεύτηκε ένα παραπλανητικό για το αναγνωστικό κοινό κείμενο που ήθελε να δώσει προβάδισμα στους 4Τ έναντι όλων των άλλων ανταγωνιστικών εντύπων. Επιπλέον, μία τέτοια κίνηση προσέβαλε τους 400 δημοσιογράφους από ολόκληρο τον πλανήτη που παρευρέθησαν εκεί, αφού, όπως αποδεικνύεται, κάποιος άλλος τους θεώρησε… κορόιδα όπως επίσης γράφει η καταγγελία.Εάν τώρα οι 4T είχαν 'δόντι' και είχαν καταφέρει εδώ και ένα μήνα (όπως έγραψε αναγνώστης) να οδηγήσουν το αμάξι, ένα μήνα πριν σε σχέση με όλο τον πλανήτη!!!!, τότε τους δίνω και εγώ συγχαρητήρια αλλά θα έπρεπε να βγει το περιοδικό και να πει εδώ και ένα μήνα τις εντυπώσεις του από την πρώτη του επαφή με το νέο PANDA παραθέτοντας και φωτογραφίες από την πρώτη αυτή επαφή για να αποδεικνύεται κάτι τέτοιο. Φυσικά δεν συνέβησαν ποτέ αυτά ειδάλλως δεν θα είχαν χρησιμοποιηθεί στο δημοσίευμα της 14ης Δεκ. (που τάχα το περιοδικό δοκίμασε πρώτο το νέο PANDA) φωτογραφίες εμπορικές της ίδιας της FIAT και όχι δοκιμής και πρώτης επαφής από το περιοδικό.....
Δεν έχω ιδέα ποιος είναι ο Βασίλης Γ. Σαρημπαλίδης στη Ζούγκλα και τι είδους τύπος και άνθρωπος είναι για να τον εξυβρίζουν σχεδόν εδώ μέσα και να τον αποκαλούν ασόβαρο, αλλά πιο πιστικός μου φαίνεται αυτός παρά οι 4Τ που ακόμα δεν έχουν δώσει καμία επίσημη απάντηση στην καταγγελία...
Πριν γράψεις το κατεβατό αυτό, έκανες τον κόπο να διαβάσεις τις προηγούμενες σελίδες; Πιο συγκεκριμένα το παρακάτω στο μέσο της αμέσως προηγούμενης που απαντά όλα σου τα (κατά την προσωπική μου άποψη διατυπωμένα με κακοπροαίρετο τρόπο) ερωτήματα;
Διαβάστε σχετικά:
http://www.autoblogger.gr/blog/Περιληπτικά:
Είχαν οδηγήσει ΤΡΕΙΣ - 3 - ΙΙΙ - γ φορές το αυτοκίνητο ΠΡΙΝ τη 15η Δεκεμβρίου.
Για λόγους σεβασμού προς (μπορεί και συμφωνίας με) την εταιρεία που είχε προγραμματίσει παγκόσμια παρουσίαση του Panda, αποφάσισαν να ΜΗ δημοσιεύσουν τις εντυπώσεις πριν την παρουσίαση αυτή. Απλά πράγματα... -
**ΤΩΡΑ ΕΙΔΑ ΠΩΣ ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΑΠΟ ΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ
http://www.autoblogger.gr/blog/?p=655&cat=21Αηδία
Κακά τα ψέματα
κείμενο : Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Τρίτη 27 Δεκεμβρίου 2011Σε σχέση με τη γνωριμία του Fiat Panda, λοιπόν, υπενθυμίζουμε ότι:
Όπως και σε άλλες σημαντικές περιπτώσεις αυτοκινήτων που αφορούν το COTY, δοκιμάσαμε το νέο Fiat Panda τρεις φορές πριν την επίσημη παρουσίασή του. Πρώτη φορά το Σεπτέμβριο στη Δανία, δεύτερη τον Οκτώβριο στο Μπαλόκο και τρίτη στις 5 Δεκεμβρίου στη Νάπολη. Σεβόμενοι (διαχρονικά άλλωστε) το εμπάργκο του εργοστασίου, δημοσιεύσαμε τις εντυπώσεις μας με την άρση της «απαγόρευσης» στις 14 Δεκεμβρίου, ημέρα και της επίσημης παρουσίασης στον ελληνικό Τύπο.
Από εκεί και πέρα η πρακτική «λασπώνω και κάτι θα μείνει» είναι γνωστή και εκφράζεται από συγκεκριμένο περιβάλλον και σε διάφορα επίπεδα, εδώ και αρκετά χρόνια. Η λάσπη σε πρώτο πρόσωπο μας αγγίζει μόνο αν προκύπτει από χώρους, από ανθρώπους που σεβόμαστε. Σε ό,τι όμως αφορά το περιοδικό μας , τους συνεργάτες μας και κυρίως τον εκδότη-ιδρυτή των 4ΤΡΟΧΩΝ που ουδέποτε τον έχει αγγίξει «σκόνη» στα 55 χρόνια της πορείας του, απλά –και όπως λέγεται- επιφυλασσόμαστε. _Στράτης Χατζηπαναγιώτου
Αυτή είναι μία πειστική απάντηση πιστεύω η οποία και αποκαθιστά την τιμή και υπόληψη του περιοδικού 4Τ στα μάτια των αναγνωστών του. **
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Για τη διαφήμιση Thάnos είσαι εκτός θέματος, οι 4Τ 'μπαίνουν μέσα' από τη λειτουργία του 4T Forum και το διατηρούν από (να το πούμε και έτσι) κάβλα και μόνο.Σιγά την τάβλα... φόρουμ για ΜΧ-5 που συμμετέχω κοστίζει 100-150 ευρώ τον χρόνο. Πόσοι συνεχίζουν να αγοράζουν το περιοδικό μόνο και μόνο επειδή υπάρχει το φόρουμ και τους θυμίζει τα νιάτα τους; Τότε που το αγόραζαν ακαταπαύστως; Και πόσοι από αυτούς που το απορρίπτουν (όπως η αφεντιά μου για παράδειγμα) θα αγοράσουν 1 τεύχος το χρόνο, μόνο και μόνο επειδή θα διαβάσουν εδώ μέσα ότι είχε ένα καλό συγκριτικό και πήγαν και Σέρρες; Για να μη σχολιάσουμε το ότι μπορούν τσάμπα να σφυγμομετρούν το αγοραστικό τους κοινό.
Συμπέρασμα: μόνο χρεωμένοι δεν είναι οι Τροχοί από το φόρουμ. Δίνουν ψίχουλα και παίρνουν πίσω πολλαπλάσια. -
Να ρωτήσω κάτι; Για ποιο λόγο οι 4Τ βρίσκονται σε εμπάργκο από την FIAT όπως γράφει ο Σ. Χατζηπαναγιώτου; 'Σεβόμενοι (διαχρονικά άλλωστε) το εμπάργκο του εργοστασίου, δημοσιεύσαμε τις εντυπώσεις μας με την άρση της «απαγόρευσης» στις 14 Δεκεμβρίου, ημέρα και της επίσημης παρουσίασης στον ελληνικό Τύπο.'
-
Ο χρήστης cctop έγραψε:
Να ρωτήσω κάτι; Για ποιο λόγο οι 4Τ βρίσκονται σε εμπάργκο από την FIAT όπως γράφει ο Σ. Χατζηπαναγιώτου; 'Σεβόμενοι (διαχρονικά άλλωστε) το εμπάργκο του εργοστασίου, δημοσιεύσαμε τις εντυπώσεις μας με την άρση της «απαγόρευσης» στις 14 Δεκεμβρίου, ημέρα και της επίσημης παρουσίασης στον ελληνικό Τύπο.'Προφανώς εννοεί την συμφωνία να μην δημοσιευτεί κάτι πριν την επισημη παρουσίαση
ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΠΟ ΤΟ ΖΟΥΓΚΛΑ.GR ΓΙΑ ΤΟΥΣ 4ΤΡΟΧΟΥΣ!!!