-
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Η πολιτική του Group VAG είναι απλή: Η Skoda γίνεται η νέα VW, η VW πλασάρεται στην αγορά των 'ακριβών' που έπαιζε η Audi, η Audi χτυπάει στα ίσια πια την MB, η Seat αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό των Alfa Romeo. Στα μεγάλα έχουμς Bentley εναντίων Rolls Royce, Lamborgini εναντίον Ferrari και Maserati, και την Bugatti για Ferrari και McLaren και για την καύλα του κ.Πιχ (για να θυμηθούμε το σχετικό thread).
Από την άλλη η BMW είναι σχεδόν 'βιοτεχνία' στην αγορά, ή έστω η μικρομεσαία επιχείριση που πρέπει πάση θυσία να μεγαλώσει. Η Σειρά 1 είναι ένα στοίχημα που δεν κοστίζει πολύ, αφού έχει σχεδόν 80% κοινά μέρη με την νέα 3άρα. Αν πιάσει μπαίνει σε νέα αγορά, αν και περισσότερο νομίζω ότι έχει σκοπό να δημιουργήσει brand loyalty παρά οτιδήποτε άλλο. Η επίσπευση της νέας Σειράς 3 σχεδόν κατά 6 μήνες (σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ήξερα) με την πιο συντηρητική εμφάνιση, έρχεται να καλύψει λίγο την πτώση των πωλήσεων λόγω παλαιότητας της Ε46 και τον φόβο μήπως η 1 δεν πάει καλά. Αν όντως η 1 δεν πάει καλά, δεν αποκλείεται να δούμε και νέα 3 Compact. Στο κάτω-κάτω και το 307 βγαίνει σε τρίθυρο, οπότε το μήκος δεν παίζει και τόσο ρόλο.
H VW δεν θέλει να γίνει Audi, Mercedes θέλει να γίνει και η Audi BMW. Στόχος όλων είναι να έχουν από ένα μοντέλο σε κάθε κατηγορία, γι' αυτό και θα βγάλει MPV η BMW ενώ μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και μπροσθιοκίνητη BMW (άσχετα αν δεν θέλουν να το παραδεχτούν ορισμένοι) ενώ η Merc έχει ήδη δύο (44 και A-CLass)
-
Ο χρήστης mikeann έγραψε:
ολοι εχουμε μια ψιλο η χοντρο πορωση με τα του-τουνια αλλα οι alfisti δεν πιανονται....Αν θέλεις μας λες σε ποιόν αναφέρεσαι συγκεκριμένα?
-
Ο χρήστης droemmen έγραψε:
ολοι εχουμε μια ψιλο η χοντρο πορωση με τα του-τουνια αλλα οι alfisti δεν πιανονται....
Αν θέλεις μας λες σε ποιόν αναφέρεσαι συγκεκριμένα?
Δεν το συνεχιζω γιατι δεν ειναι εντος θεματος και δεν εχω ορεξη να vs με κανενα!
-
23000 για ενα μικρομεσαιο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;
Ενταξει δε λεω ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ αλλα οχι και ετσι.
Καλυτερα ενα μεσαιο.
-
Ο χρήστης mikeann έγραψε:
Δεν το συνεχιζω γιατι δεν ειναι εντος θεματος και δεν εχω ορεξη να vs με κανενα!Καμία πρόθεση για vs απλά νομίζω ότι αναφερόσουν στον meco που δεν νομίζω ότι είναι ένας από τους alfisti...
Όπως και να'χει... -
εγω που το ξεφτιλισα με τα εξτρα (dynamic+exclusive) δυο σε ενα το εφτασα 29700
αλλα δεν το μετανοιωνω
-
Ο χρήστης Megane98hp έγραψε:
23000 για ενα μικρομεσαιο;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Ενταξει δε λεω ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΑΡΑ ΠΟΛΥ ΚΑΛΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ αλλα οχι και ετσι.
Καλυτερα ενα μεσαιο.
Μια χαρά είναι η τιμή του γι'αυτά που προσφέρει! Υπερβάλλεις....
-
Ο χρήστης meco έγραψε:
-
AlfaRomeo μην αρχίζεις πάλι..
-
Τα σχόλια ότι 'πρέπει κάποιος να είναι παράλογος για να πάρει την 1' απλά περιττεύουν.. Κάποιοι άλλοι 'πετάνε' λεφτά για να ανακατασκευάσουν παλιά αυτοκίνητα, αυτοί τί είναι, παράφρονες;
-
Φυσικά και το να οδηγήσεις την 1 δεν είναι τίποτα παραπάνω από το να οδηγήσεις το οποιοδήποτε αυτοκίνητο, δεν τίθεται θέμα ματαιοδοξίας. Την προτροπή αυτή την έκανα γιατί πιστεύω ότι η 1 είναι από τα ελάχιστα σημερινά driver's cars σ' αυτή την κατηγορία. Είναι ακριβό, ε και; Και το Γκολφ και η 147 και ένα σορό άλλα αυτοκίνητα είναι ακριβά και τα βλέπουμε κάθε μέρα στους δρόμους. Εδώ βλέπουμε τόσες Καγιέν, στην 1 θα κολλήσουμε;
Επειδή την έχω οδηγήσει, δεν είναι δα και υπόδειγμα driver's car. Είναι ελάχιστα (όσο πατάει η γάτα) καλύτερη από το Golf και υποδυέστερη της 147.
Η τιμή του golf kai της 147 δεν συγκρίνονται με αυτή της 1. Επιπλέον στα 1.6 δεν τα 'βλέπει ούτε με κυάλια'.Δεν λέω ότι είναι υπόδειγμα driver's car, αλλά ότι στην κατηγορία αυτή είναι κατ' εμέ το μόνο! Βρες μου εσύ ένα άλλο μικρομεσαίο με μοίρασμα βάρους 50-50 στους δύο άξονες! Φυσικά το κριτήριο 'πίσω κίνηση' δεν χρειάζεται καν να μπει στην αναζήτηση, είναι το μόνο. Επίσης πώς την έχεις οδηγήσει; Γιατί μέσα στην πόλη δεν θα εντοπίζονται εύκολα οι διαφορές..
Διαφωνώ επίσης ότι στα 1600 'βλέπει τα άλλα με τα κυάλια'. Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα, από την πίστα; Έχει (ίσως) το μεγαλύτερο μεταξόνιο, άρα σε αυτό το περιβάλλον υστερεί - άσε που η πίστα δεν μας λέει και τίποτα ιδιαίτερο για το δρόμο.
Σαν βάρος είναι στα ίδια με τα άλλα, ίσως λίγο βαρύτερο, και σαν απόδοση είναι μόλις 5 άλογα πίσω από την Αλφα και στα ίδια με το Γκολφ. Από που βγαίνουν τα 'κυάλια';
-
-
Ο χρήστης mikeann έγραψε:
εγω που το ξεφτιλισα με τα εξτρα (dynamic+exclusive) δυο σε ενα το εφτασα 29700αλλα δεν το μετανοιωνω
Περισσότερα από ένα RX-8 192
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Δεν λέω ότι είναι υπόδειγμα driver's car, αλλά ότι στην κατηγορία αυτή είναι κατ' εμέ το μόνο! Βρες μου εσύ ένα άλλο μικρομεσαίο με μοίρασμα βάρους 50-50 στους δύο άξονες! Φυσικά το κριτήριο 'πίσω κίνηση' δεν χρειάζεται καν να μπει στην αναζήτηση, είναι το μόνο. Επίσης πώς την έχεις οδηγήσει; Γιατί μέσα στην πόλη δεν θα εντοπίζονται εύκολα οι διαφορές..
Διαφωνώ επίσης ότι στα 1600 'βλέπει τα άλλα με τα κυάλια'. Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα, από την πίστα; Έχει (ίσως) το μεγαλύτερο μεταξόνιο, άρα σε αυτό το περιβάλλον υστερεί - άσε που η πίστα δεν μας λέει και τίποτα ιδιαίτερο για το δρόμο.
Σαν βάρος είναι στα ίδια με τα άλλα, ίσως λίγο βαρύτερο, και σαν απόδοση είναι μόλις 5 άλογα πίσω από την Αλφα και στα ίδια με το Γκολφ. Από που βγαίνουν τα 'κυάλια';
To μόνο;;; To Type-R (που δεν έχει και κατανομή 50-50, ίσως επειδή δεν τη χρειάζεται) δεν είναι μικρομεσαίο; ή μήπως δεν είναι driver's car;
Ούτε φαντάζομαι το Golf GTI θα είναι driver's car, ούτε γρήγορο θα είναι
Αυτό δε που είναι και πισωκίνητο και δεν είναι driver's car είναι το RX-8 (δεν είναι μικρομεσαίο, αλλά και η 1 από χώρους είναι supermini) και κοστίζει, μαζί με τα παραπάνω το ίδιο ή και λιγότερο από την 1
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Αυτό δε που είναι και πισωκίνητο και δεν είναι driver's car είναι το RX-8 (δεν είναι μικρομεσαίο, αλλά και η 1 από χώρους είναι supermini) και κοστίζει, μαζί με τα παραπάνω το ίδιο ή και λιγότερο από την 1Χμμμ, έχει καθίσε ιακνένς πίσω στο RX-8; Είναι καλύτερο από την 1;
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Δεν λέω ότι είναι υπόδειγμα driver's car, αλλά ότι στην κατηγορία αυτή είναι κατ' εμέ το μόνο! Βρες μου εσύ ένα άλλο μικρομεσαίο με μοίρασμα βάρους 50-50 στους δύο άξονες! Φυσικά το κριτήριο 'πίσω κίνηση' δεν χρειάζεται καν να μπει στην αναζήτηση, είναι το μόνο. Επίσης πώς την έχεις οδηγήσει; Γιατί μέσα στην πόλη δεν θα εντοπίζονται εύκολα οι διαφορές..
Διαφωνώ επίσης ότι στα 1600 'βλέπει τα άλλα με τα κυάλια'. Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα, από την πίστα; Έχει (ίσως) το μεγαλύτερο μεταξόνιο, άρα σε αυτό το περιβάλλον υστερεί - άσε που η πίστα δεν μας λέει και τίποτα ιδιαίτερο για το δρόμο.
Σαν βάρος είναι στα ίδια με τα άλλα, ίσως λίγο βαρύτερο, και σαν απόδοση είναι μόλις 5 άλογα πίσω από την Αλφα και στα ίδια με το Γκολφ. Από που βγαίνουν τα 'κυάλια';
To μόνο;;; To Type-R (που δεν έχει και κατανομή 50-50, ίσως επειδή δεν τη χρειάζεται) δεν είναι μικρομεσαίο; ή μήπως δεν είναι driver's car;
Ούτε φαντάζομαι το Golf GTI θα είναι driver's car, ούτε γρήγορο θα είναι
Αυτό δε που είναι και πισωκίνητο και δεν είναι driver's car είναι το RX-8 (δεν είναι μικρομεσαίο, αλλά και η 1 από χώρους είναι supermini) και κοστίζει, μαζί με τα παραπάνω το ίδιο ή και λιγότερο από την 1
Ναι, δεν θεωρώ το Type-R driver's car με τα δικά μου γούστα. Πειράζει; Πολύ περισσότερο θεωρώ driver's car μια 'φτερούγα' που έχει τετρακίνηση και θα σε βοηθήσει περισσότερο να βάλεις τα άλογα κάτω. Το Type-R μου κάνει περισσότερο για καταστάσεις τύπου εννιαίου, παρά για νορμάλ χρήση.
Όμως, δεν πρέπει να μπλέκουμε τα πράγματα. Εγώ μίλησα για μικρομεσαία, όχι γενικά για πισωκίνητα.. το RX-8 είναι αλλού.. Σε αυτή την κατηγορία, η 1 είναι το μόνο driver's car κατ' εμέ. Και επίσης κατ' εμέ, driver's car δεν σημαίνει το αμάξι να πηγαίνει γρήγορα ή να στρίβει όπως έρχεται, αλλά αυτό που σχηματίζει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού του...
-
Σε αυτή την κατηγορία, η 1 είναι το μόνο driver's car κατ' εμέ. Και επίσης κατ' εμέ, driver's car δεν σημαίνει το αμάξι να πηγαίνει γρήγορα ή να στρίβει όπως έρχεται, αλλά αυτό που σχηματίζει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού του...
Πολύ καλό, μπράβο σου....
-
Ο χρήστης AlfaRomeo έγραψε:
Σε αυτή την κατηγορία, η 1 είναι το μόνο driver's car κατ' εμέ. Και επίσης κατ' εμέ, driver's car δεν σημαίνει το αμάξι να πηγαίνει γρήγορα ή να στρίβει όπως έρχεται, αλλά αυτό που σχηματίζει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού του...
Πολύ καλό, μπράβο σου....
Σου άρεσε, ε;
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Δεν λέω ότι είναι υπόδειγμα driver's car, αλλά ότι στην κατηγορία αυτή είναι κατ' εμέ το μόνο! Βρες μου εσύ ένα άλλο μικρομεσαίο με μοίρασμα βάρους 50-50 στους δύο άξονες! Φυσικά το κριτήριο 'πίσω κίνηση' δεν χρειάζεται καν να μπει στην αναζήτηση, είναι το μόνο. Επίσης πώς την έχεις οδηγήσει; Γιατί μέσα στην πόλη δεν θα εντοπίζονται εύκολα οι διαφορές..
Διαφωνώ επίσης ότι στα 1600 'βλέπει τα άλλα με τα κυάλια'. Από που βγαίνει αυτό το συμπέρασμα, από την πίστα; Έχει (ίσως) το μεγαλύτερο μεταξόνιο, άρα σε αυτό το περιβάλλον υστερεί - άσε που η πίστα δεν μας λέει και τίποτα ιδιαίτερο για το δρόμο.
Σαν βάρος είναι στα ίδια με τα άλλα, ίσως λίγο βαρύτερο, και σαν απόδοση είναι μόλις 5 άλογα πίσω από την Αλφα και στα ίδια με το Γκολφ. Από που βγαίνουν τα 'κυάλια';
Μη φοβάσαι και την πήγα για 'στρίψιμο'. Δεν τρελλάθηκα και από τη χαρά μου. Μπορώ να σου πω ότι η αίσθηση ήταν σχεδόν ίδια με του Golf V που είχα οδηγήσει στην ίδια ακριβώς διαδρομή μερικές μέρες πριν την 1.
Λεπτομέρεια: Είχα οδηγήσει το golf με τα 75 άλογα. Φαντάσου να ήταν το 1.6.Για τις διαφορές στις επιδόσεις κοίταξε πίνακες επιδόσεων σε συγκριτικές δοκιμές. Επαναλαμβάνω, ούτε με κυάλια!!!!!
Για αυτό σου λέω. Άσε την BMW. Μόνο η δίλιτρη αξίζει αλλά αν φτάσεις τόσο ψηλά, με λιγότερα χρήματα παίρνεις Golf Gti. -
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Και επίσης κατ' εμέ, driver's car δεν σημαίνει το αμάξι να πηγαίνει γρήγορα ή να στρίβει όπως έρχεται, αλλά αυτό που σχηματίζει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού του...Δηλαδή αυτό που κάνει εύκολα και ανώδυνα μπαντιλίκια με 1η -άντε το πολύ 2α- σε γλιστερό δρόμο στα χέρια και του πιο αδαή; Γιατί και το Type-R και η 147 και άλλα προσθιοκίνητα ντριφτάρουν αν θέλεις αλλά θέλουν και λίγα κοχόνες για να τα πας έτσι.
-
Ο χρήστης ClioDriver έγραψε:
Ναι, δεν θεωρώ το Type-R driver's car με τα δικά μου γούστα. Πειράζει; Πολύ περισσότερο θεωρώ driver's car μια 'φτερούγα' που έχει τετρακίνηση και θα σε βοηθήσει περισσότερο να βάλεις τα άλογα κάτω. Το Type-R μου κάνει περισσότερο για καταστάσεις τύπου εννιαίου, παρά για νορμάλ χρήση.
Όμως, δεν πρέπει να μπλέκουμε τα πράγματα. Εγώ μίλησα για μικρομεσαία, όχι γενικά για πισωκίνητα.. το RX-8 είναι αλλού.. Σε αυτή την κατηγορία, η 1 είναι το μόνο driver's car κατ' εμέ. Και επίσης κατ' εμέ, driver's car δεν σημαίνει το αμάξι να πηγαίνει γρήγορα ή να στρίβει όπως έρχεται, αλλά αυτό που σχηματίζει ένα χαμόγελο στο πρόσωπο του οδηγού του...
Α καλά αν δεν θεωρείς το Type R driver's car, end of discussion. Ναι όντως τότε η 1 είναι πολύ καλύτερη
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
Η πολιτική του Group VAG είναι απλή: Η Skoda γίνεται η νέα VW, η VW πλασάρεται στην αγορά των 'ακριβών' που έπαιζε η Audi, η Audi χτυπάει στα ίσια πια την MB, η Seat αντιμετωπίζει τον ανταγωνισμό των Alfa Romeo. Στα μεγάλα έχουμς Bentley εναντίων Rolls Royce, Lamborgini εναντίον Ferrari και Maserati, και την Bugatti για Ferrari και McLaren και για την καύλα του κ.Πιχ (για να θυμηθούμε το σχετικό thread).
Από την άλλη η BMW είναι σχεδόν 'βιοτεχνία' στην αγορά, ή έστω η μικρομεσαία επιχείριση που πρέπει πάση θυσία να μεγαλώσει. Η Σειρά 1 είναι ένα στοίχημα που δεν κοστίζει πολύ, αφού έχει σχεδόν 80% κοινά μέρη με την νέα 3άρα. Αν πιάσει μπαίνει σε νέα αγορά, αν και περισσότερο νομίζω ότι έχει σκοπό να δημιουργήσει brand loyalty παρά οτιδήποτε άλλο. Η επίσπευση της νέας Σειράς 3 σχεδόν κατά 6 μήνες (σύμφωνα με το χρονοδιάγραμμα που ήξερα) με την πιο συντηρητική εμφάνιση, έρχεται να καλύψει λίγο την πτώση των πωλήσεων λόγω παλαιότητας της Ε46 και τον φόβο μήπως η 1 δεν πάει καλά. Αν όντως η 1 δεν πάει καλά, δεν αποκλείεται να δούμε και νέα 3 Compact. Στο κάτω-κάτω και το 307 βγαίνει σε τρίθυρο, οπότε το μήκος δεν παίζει και τόσο ρόλο.
H VW δεν θέλει να γίνει Audi, Mercedes θέλει να γίνει και η Audi BMW. Στόχος όλων είναι να έχουν από ένα μοντέλο σε κάθε κατηγορία, γι' αυτό και θα βγάλει MPV η BMW ενώ μην ξεχνάμε ότι υπάρχει και μπροσθιοκίνητη BMW (άσχετα αν δεν θέλουν να το παραδεχτούν ορισμένοι) ενώ η Merc έχει ήδη δύο (44 και A-CLass)
Σωστός ο Ιkar (υπόψιν, συμφωνούμε για 3η φορά )
Το 'team management' του VAG ορίζει:
AUDI vs BMW
VW vs MERCEDES
SEAT vs ALFAH Mercedes προσπαθεί να γυρίσει λίγο σε πιο σπορτίφ (όχι στα επίπεδα της BMW), αλλά πιο κοντά στην Audi.
Aπό την άλλη, η Audi αποκτά ολοένα και πιο πολύ σπορτίφ χαρακτηριστικά, όχι ακόμα στα επίπεδα της BMW,
προσπαθώντας να βρεί τη χρυσή τομή ανάμεσα σε πολυτέλεια, άνεση, οδηγική απόλαυση, χωρίς να θυσιάζει τίποτα.
Εκεί είναι και το στοίχημα (λέω εγώ ) -
Ο χρήστης TGD έγραψε:
Νομίζω ότι η BMW πέτυχε αυτό που ήθελε. Να πουλάει περίπου στις ίδιες τιμές με την Audi. Αν και αυτό δεν έγινε γιατί φθύνηνε η BMW, αλλά γιατί ακρίβυνε η Audi...1 Series 116i Joy 22900
1 Series 116i Advantage 23900
1 Series 116i Dynamic 25700
1 Series 116i Exclusive 26000
1 Series 120i Advantage 30900
1 Series 120i Dynamic 32700
1 Series 120i Exclusive 33200A3 1.6 FSi Attraction 21600
A3 1.6 FSi Ambiente 23400
A3 1.6 FSi Ambition 23500
A3 2.0 FSi Attraction 25900
A3 2.0 FSi Ambiente 28000
A3 2.0 FSi Ambition 28200Το Α3, είναι χωρίς κλιματισμό & ηχοσύστημα, πακέτο το οποίο κοστίζει περίπου 2.100 ευρώ.
Με τον πρόσθετο αυτό εξοπλισμό-πλήν όμως αναγκαίο-έρχεται σχεδόν σε ίδια τιμή με τη σειρά 1. -
Ο χρήστης xristos69 έγραψε:
Άποψή μου:
Η 1 είναι από τα πιο όμορφα αυτοκίνητα που κυκλοφορούν στους δρόμους. 'μπέμπες'
............άποψή μουΠροφανώς!!! Και το ότι η μικρή μπέμπα είναι όμορφη, είναι σαφώς προσωπική άποψη... Στην ομορφιά εξάλλου, ΔΕΝ υπάρχει κάτι αντικειμενικό...
(πάντως Χρίστο, η GT σου είναι επίσης κούκλα... )
Σχόλια για την BMW Σειρά 1