-
Υπάρχουν ρε παιδιά τέτοια ευρήματα Ελλάδα? Και εμείς γιατί δεν έχουμε πέσει πάνω σε κάνα τέτοιο , έστω και στο ένα εκατοστό αυτού, όχι για να κάνουμε την τύχη μας αλλα για την ρημάδα την τρέλα μας...
Κοιτάτε εδω τη βρήκε ο τύπος σε ελληνικό υπόγειο αυτό το μήνα ...
-
Είναι προφανές και γνωστό ότι υπάρχουν πολλοί άνθρωποι στη χώρα που αθόρυβα, διακριτικά, σοβαρά ασχολούνται με αυτό που αποκαλείται 'τρέλα μας' εδώ και αρκετές δεκαετίες...
Τώρα που ο χώρος έχει αλωθεί από άσχετους, καιροσκόπους, κερδοσκόπους και όλα αυτά που γλαφυρά περιγράφονται σε διάφορα ποστς του φόρουμ, είναι λογικό κάποιος που έχει στη συλλογή του μία Lotus Europa (!!!), να έχει λίγες μόνο λύσεις αν για κάποιο λόγο θελήσει να κεφαλοποιήσει κάποιο κομάτι της συλλογής του. Μία από αυτές, προφανές είναι να απευθυνθεί σε όσο πιο σοβαρούς ανθρώπους μπορεί.
Δε γνωρίζω πολύ καλά, όμως θεωρώ φυσιολογική την πρόσκληση για εκτίμηση ενός σοβαρού ατζέντη από το εξωτερικό για κάτι τέτοιο. Αυτό προφανώς απομακρύνει την πιθανότητα κάποιος απλός άνθρωπος να ανακαλύψει μια τέτοια αποθήκη, δυστυχώς...
Θα ήθελα επίσης να υπενθυμίσω ότι κάποιος πριν από λίγο καιρό κάποιος άνθρωπος με μεγάλη συλλογή άρχισε να γράφει εδώ, και όλη η ομάδα -δεν ξέρω πώς, μάλλον σε μια ατυχή στογμή- καταφέραμε και δε γράφει πλέον.
-
Ο χρήστης Dragonflyer έγραψε:
Θα ήθελα επίσης να υπενθυμίσω ότι κάποιος πριν από λίγο καιρό κάποιος άνθρωπος με μεγάλη συλλογή άρχισε να γράφει εδώ, και όλη η ομάδα -δεν ξέρω πώς, μάλλον σε μια ατυχή στογμή- καταφέραμε και δε γράφει πλέον.Όχι ακριβώς...
Να μη φύγουν από τη χώρα τα αυτοκίνητα ...
Αυτό που έχω πει, προσωπικά, για την ομάδα του 'σαφαριού' είναι ότι για ένα μεγάλο μέρος του κόσμου του κλασσικού η ανακάλυψη ενός σπάνιου ιστορικού είναι εξίσου σημαντική με την ιδιοκτησία (κάτι σαν την εξωκοινοβουλευτική αριστερά και τις συζητήσεις για την αναδόμηση του πολιτικού συστήματος - η ηδονή κρύβεται αποκλειστικά στην κουβέντα! ).
Ο κύριος που είχε γραψει τότε (και ήταν συνεργάτης του Εγγλέζου πιο πάνω) δε στόχευε ούτε στα σκαθάρια, ούτε στις αλφίτσες μας ούτε στα τριμούφ μας(χέστηκε... τα βρίσκει στη μισή τιμή και καλύτερα αλλού)... Χάσαμε, λοιπόν, σύντροφοι μια καλή ευκαιρία για ιστορίες μυστηρίου και αγωνίας, για μπόλικες συζητήσεις με εξαιρετικο, για πολλούς, ενδιαφέρον! Τη μιούρα πραγματικά πιστεύετε ότι θα την αγόραζε κάποιος από Ελλάδα και θα καθόταν να τη φτιάξει (αυτός που μπορεί, ήδη την έχει πάρει έτοιμη). Χώρια από αυτό (που πες στα τσακίδια είναι και ένα αυτοκίνητο με πλούσια ιστορία στην Ελλάδα, αν σ'αρέσουν τα μπουζούκια), την 1900 πιο πάνω πραγματικά πιστεύετε ότι έχει κανείς από εμας τα @@ να καθίσει να τη φτιάξει; ΠΟΥ να τη φτιάξει, ρε λεβέντες; Ποιος μάστορας που ζει έχει δει ποτέ του τέτοιο πράμα; Θα κάτσει να διαβάσει το μάνιουαλ και θα τη φτιάξει;Κατά τα άλλα, διάβαζα πρόσφατα ότι έχουν πλακώσει οι Γερμανοί μαντράδες και σαρώνουν τα Χ5 και τα καγιέν της Ελληνικής αγοράς για ένα κομμάτι ψωμί. Καλωσήρθατε στην Ελληνική πραγματικότητα του 2011 (που ήταν και του '10, του '09, του '08 κ.ο.κ αλλά πολλοί δεν έλεγαν να το καταλάβουν).
Καλό είναι να ζούμε το μύθο μας αλλά εξίσου καλό και να ξυπνάμε που και που, σωστά;
Για εμένα καλό είναι αυτό που γίνεται αυτή τη στιγμή στο χώρο του αυτοκινήτου. Ισορροπούν τα πράγματα εκεί που πρέπει...
Αν θυμάται κανείς το φουκαριάρη το Λαγκράντς, υπάρχουν ευσταθή και ασταθή σημεία ισορροπίας στη φύση (κορυφές και κοιλάδες, αντίστοιχα)... σιγά σιγά φτάσαμε (αν και έχουμε ακόμα) στην ευσταθή ισορροπία, εκεί που μας αξίζει σαν χώρα και σαν λαός.
Καλό είναι αυτό και μην το βλέπετε ανάποδα, να ξέρουμε που βρισκόμαστε και να ξεσκαρτάρει και ο κλάδος από τα λαμόγια με τις 'αντικες-συλλεκτικά'... -
όποιος ενδιαφέρετε να βρει τον Δημήτρη (τον άνθρωπο που χάσαμε) μπορεί να τον βρει εδώ.
https://www.facebook.com/groups/126260900723075/ -
Ο χρήστης Dragonflyer έγραψε:
Θα ήθελα επίσης να υπενθυμίσω ότι κάποιος πριν από λίγο καιρό κάποιος άνθρωπος με μεγάλη συλλογή άρχισε να γράφει εδώ, και όλη η ομάδα -δεν ξέρω πώς, μάλλον σε μια ατυχή στογμή- καταφέραμε και δε γράφει πλέον.
Σωστός. Και το θέμα είναι ότι εκείνος(οι) που τον 'έδιωξαν' δεν παραδέχθηκαν ποτέ το λάθος της συμπεριφοράς τους.
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Θα ήθελα επίσης να υπενθυμίσω ότι κάποιος πριν από λίγο καιρό κάποιος άνθρωπος με μεγάλη συλλογή άρχισε να γράφει εδώ, και όλη η ομάδα -δεν ξέρω πώς, μάλλον σε μια ατυχή στογμή- καταφέραμε και δε γράφει πλέον.
Σωστός. Και το θέμα είναι ότι εκείνος(οι) που τον 'έδιωξαν' δεν παραδέχθηκαν ποτέ το λάθος της συμπεριφοράς τους.
καλά Χριστούγεννα Νικόλα.
-
Χρόνια πολλά Σήφη! Το ξέρω δεν θα έπρεπε να γκρινιάζω σήμερα...
-
ναι ημέρα αγάπης σήμερα.
και με τον Δημήτρη τα λέμε μια χαρά στο f/b, δεν έχει κανένα πρόβλημα ο άνθρωπος. -
Ο χρήστης 27 έγραψε:
Στο Rekord, ποιές πινελιές εννοείς εκτός από τους προβολείς (οκ και το χρώμα) ?
Στο Ολύμπια, τα φλασάκια στα φτερά υπήρχαν σε κάποιες εκδόσεις.
http://en.club-opel.com/gallery_detail. ... b_model=20
http://en.club-opel.com/gallery_detail. ... b_model=20
http://en.club-opel.com/gallery_detail. ... b_model=20Δεν είπα ότι λάθος όλο τα αμάξι ρε συ. Για πινελιές μίλησα...
Παρόλα αυτά δεν είμαι σίγουρος για το αν μπορούσες να παραγγείλεις ταχύτητες στο πάτωμα για την βασική έκδοση που είναι αυτό, και νομίζω ότι και τα στεφάνια των τροζών είναι από το μεγαλύτερο. Φυσικά για τα τελευταία δε κόβω και το κεφάλι μου.Τα φλασάκια του Olympia πρέπει να είναι λάθος. Σε όλες τις φωτό εποχής, και φυλλάδια που έχω δει δεν είχε. Παρόλα αυτά είναι σίγουρα opelάδικα, και μάλλον μία γενιά μετά. Όμως δεν έμπαιναν σε όλα. Πρέπει να έχει σχέσει με τα specs της κάθε χώρας και του τι απαιτεί. Στα Olympia που έβαλες το πιθανότερο είναι να μπήκαν μετά.
Εγώ θα ξαναπώ ότι δεν έχω facebook και είναι σχεδόν αδύνατο να κρατήσω επαφή και να μαθαίνω τέτοιες ιστορίες που για μένα μόνο ενδιαφέρον έχουνε.
Άλεξ θα διαφωνίσω με σένα στο εξής. Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Θα προτιμούσα λοιπόν, να τα δω σε ένα μουσείο εδώ (πχ του Χαραγκιώνη) παρά να βλέπω εκεί την SL του Paul Newman. Ξέρω είναι ρομαντικό, χαζό και εγώ δεν ξέρω τι, αλλά εγώ θα το προτιμούσα. Φυσικά αυτοί που έχουν τα λεφτά για να κάνουν κάτι τέτοιο αποφασίζουν πως θέλουν να τα επενδύσουν και το κατά πόσο αξίζουν οι δυσκολίες. Αλλιώς να διώξουμε όλα τα αξιόλογα classics από την Ελλάδα και να κρατήσουμε μόνο σκαθάρια, μίνι και triumph 2000. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον τότε ο ιστορικός χώρος.
Προς Ιωσήφ: Ε τότε πες του ρε άνθρωπε ότι ούτε εμείς έχουμε πρόβλημα, να μαθαίνουμε και τίποτα.
Α και Χρόνια Πολλά σε όλους.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Προς Ιωσήφ: Ε τότε πες του ρε άνθρωπε ότι ούτε εμείς έχουμε πρόβλημα, να μαθαίνουμε και τίποτα.
Α και Χρόνια Πολλά σε όλους.
θα του το πω μόλις τον 'δω'
-
Ο χρήστης NIGA έγραψε:
Θα ήθελα επίσης να υπενθυμίσω ότι κάποιος πριν από λίγο καιρό κάποιος άνθρωπος με μεγάλη συλλογή άρχισε να γράφει εδώ, και όλη η ομάδα -δεν ξέρω πώς, μάλλον σε μια ατυχή στογμή- καταφέραμε και δε γράφει πλέον.
Σωστός. Και το θέμα είναι ότι εκείνος(οι) που τον 'έδιωξαν' δεν παραδέχθηκαν ποτέ το λάθος της συμπεριφοράς τους.
Ποιό λάθος; Το ότι τον είπα έμπορο; Ο τύπος μπήκε στο φορουμ για να βρει την Miura για την οποία είχε γίνει συζήτηση στο σαφαρι,τελικά βρήκε μια και σε λίγο καιρό θα την πουλάει, σαν έμπορος βέβαια που είναι καλά κάνει και πουλάει.
Σήμερα διάβασα και το παρακάτω κείμενο που υπάρχει στο σαιτ του (http://www.superstrada.eu/

'Γνωρίζατε ότι το συλλεκτικό αυτοκίνητο αποτελεί μια σίγουρη επένδυση?
Είναι αλήθεια πως σήμερα όσο ποτε άλλοτε το ιστορικό αυτοκίνητο αποτελεί μια σίγουρη μελλοντική επένδυση.
Η εταιρία SUPERSTRADA Tony Erker με πάνω από 30 χρονια στο χώρο των Vintage, Race και Sports αυτοκινήτων
είναι μαζί σας στο να σας συμβουλεύσει γιατί θα πρέπει να αγοράσετε ένα vintage/συλλεκτικό αυτοκίνητο.
Μπορούμε να:
Εγγυηθούμε το κεφαλαιο επένδυσης μέσω μιας ρεαλιστικής προσέγγισης τις αγοράς που σημαίνει πως ο αγοραστής σίγουρα θα εξασφαλίσει
το ποσο επένδυσης και πως στο μέλλον θα αποκτήσει ένα σίγουρο κέρδος από την επένδυση του αυτή. Έτσι η πώληση του αυτοκινητου αυτού
σε καμια περίπτωση δεν εγκυμονεί κίνδυνο απώλειας το κεφαλαίου.
Σήμερα το συλλεκτικό αυτοκίνητο αποτελεί πιθανόν την καλύτερη και ασφαλέστερη επένδυση που μπορεί να αποφέρει ένα σίγουρο μελλοντικό κέρδος αρκεί η αγορά του αυτοκινητου να
συνοδεύεται από ποιότητα και γνησιότητα κάτι που μπορούμε να εγγυηθούμε με σιγουριά.
Φυσικά όλα αυτά συνοδεύονται με το ότι καμια άλλη επένδυση σήμερα δεν συγκρίνεται με την απόκτηση ενός συλλεκτικού αυτοκινητου προσφέροντας παράλληλα
την απόλαυση τις οδήγησης του, τον θαυμασμό αλλα και την σίγουρη απόδοση κέρδους.
Επικοινωνήστε μαζί σας σήμερα και αποκτήστε ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο κάνοντας παράλληλα μia σίγουρη επένδυση η αν έχετε ήδη ένα συλλεκτικό αυτοκίνητο επικοινωνήστε μαζί μας για
μια δωρεάν εκτίμηση του αυτοκινητου σας.'
Δημήτριος Σπυρόπουλος
στο οποίο βαρέθηκα να διαβάζω τις λέξεις: επένδυση και κέρδος, λέξεις τις οποίες όλοι οι φίλοι του κλασσικού αυτοκινήτου χρησιμοποιούν αναφερόμενοι σε αυτό .
Χρόνια πολλά και καλά Χριστούγεννα
-
Αντε παλι.....
Μας δουλευει ο καθε μαστορας και μας παιρνει τα λεφτα για υπηρεσειες κακης ποιοτητας και το περναμε στο ντουκου, χωρις ονομασιες και διευθυνσεις.
Ο Superstrada τι σας εχει κανει? Σας εφαγε λεφτα, σας καροιδεψε, τι? Τι εμμονη ειναι αυτη?
-
Ο χρήστης ronnie έγραψε:
Αντε παλι.....Μας δουλευει ο καθε μαστορας και μας παιρνει τα λεφτα για υπηρεσειες κακης ποιοτητας και το περναμε στο ντουκου, χωρις ονομασιες και διευθυνσεις.
Ο Superstrada τι σας εχει κανει? Σας εφαγε λεφτα, σας καροιδεψε, τι? Τι εμμονη ειναι αυτη?
Ελα ντε.....μόνο θετικά είχαμε να αποκομίσουμε από την παρουσία του εδώ.
-
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Στο Rekord, ποιές πινελιές εννοείς εκτός από τους προβολείς (οκ και το χρώμα) ?
Στο Ολύμπια, τα φλασάκια στα φτερά υπήρχαν σε κάποιες εκδόσεις.
http://en.club-opel.com/gallery_detail. ... b_model=20
http://en.club-opel.com/gallery_detail. ... b_model=20
http://en.club-opel.com/gallery_detail. ... b_model=20Δεν είπα ότι λάθος όλο τα αμάξι ρε συ. Για πινελιές μίλησα...
Παρόλα αυτά δεν είμαι σίγουρος για το αν μπορούσες να παραγγείλεις ταχύτητες στο πάτωμα για την βασική έκδοση που είναι αυτό, και νομίζω ότι και τα στεφάνια των τροζών είναι από το μεγαλύτερο. Φυσικά για τα τελευταία δε κόβω και το κεφάλι μου.Τα φλασάκια του Olympia πρέπει να είναι λάθος. Σε όλες τις φωτό εποχής, και φυλλάδια που έχω δει δεν είχε. Παρόλα αυτά είναι σίγουρα opelάδικα, και μάλλον μία γενιά μετά. Όμως δεν έμπαιναν σε όλα. Πρέπει να έχει σχέσει με τα specs της κάθε χώρας και του τι απαιτεί. Στα Olympia που έβαλες το πιθανότερο είναι να μπήκαν μετά.
......Διυλίζουμε κώνωπες τώρα λες και είμαστε σε κανενα Pebble Beach,αλλά ο λεβιες στο πάτωμα ήταν στανταρ στο κουπέ,αν και στο συγκεκριμένο ο λεβιές και φούσκα μου φαίνεται οτι είναι από κανένα ασκόνα. Στανταρ ήταν και τα μεγαλύτερα τάσια στο λουξ (το συγκεκριμένο είναι Λουξ). Τα φλασάκια στο Ολύμπια τα θυμάμαι και σ'ενος γείτονα που το πήρε καινούριο,δεν θυμάμαι χρονολογία γι'αυτό το έψαξα.
-
Δεν εχω παρακολουθησει ολη την ιστορια αλλα απ οτι βλεπω ο superstrada μαλλον την βρηκε την ακρη με τη Miura...
http://www.tonyerker.info/html/miura_kokotas.htmlΣυμφωνω με τον Ron οτι ειναι λαθος να 'εκδιωκονται' απο το φορουμ συλλεκτες ειτε το κανουν για κερδος είτε όχι.
Επισης θεωρω λαθος να σαπιζει μια Miura ή Mia 300SL για 30 χρονια σε αποθηκες και υπογεια και προτιμω να καταληγει σε ενα συλλεκτη του εξωτερικου. Στο κατω κατω και οι ελληνες συλλεκτες πολλα απο τα αυτοκινητα απο το εξωτερικο δεν τα εχουν φερει? -
Ο χρήστης pro_crossaro έγραψε:
Άλεξ θα διαφωνίσω με σένα στο εξής. Τα αυτοκίνητα αυτά έχουν κυκλοφορήσει στην Ελλάδα. Θα προτιμούσα λοιπόν, να τα δω σε ένα μουσείο εδώ (πχ του Χαραγκιώνη) παρά να βλέπω εκεί την SL του Paul Newman. Ξέρω είναι ρομαντικό, χαζό και εγώ δεν ξέρω τι, αλλά εγώ θα το προτιμούσα. Φυσικά αυτοί που έχουν τα λεφτά για να κάνουν κάτι τέτοιο αποφασίζουν πως θέλουν να τα επενδύσουν και το κατά πόσο αξίζουν οι δυσκολίες. Αλλιώς να διώξουμε όλα τα αξιόλογα classics από την Ελλάδα και να κρατήσουμε μόνο σκαθάρια, μίνι και triumph 2000. Θα έχει πολύ ενδιαφέρον τότε ο ιστορικός χώρος..Για εσένα και εμένα θα είχε το ίδιο ακριβώς ενδιαφέρον... ούτως ή άλλως εισητήριο πληρώνεις για να δεις του Χαραγκιώνη την sl, εισητήριο πληρώνεις και στο μουσείο της Mercedes.
Να έχεις υπ'όψιν σου ότι στην Ελλάδα, εκτός από τα σκαθάρια και τα φίατ 1300, είχαν κυκλοφορήσει και πανάκριβα αυτοκίνητα, τα οποία οι Χαραγκιώνηδες αυτής της χώρας τα σαρώσανε πριν γεννηθείς εσύ (και πιθανώς και εγώ). Αν τώρα τραβάμε κανένα audi 100 και καμία φούλβια φωτογραφίες στο δρόμο και νομίζουμε ότι κάτι κάνουμε, πίστεψέ με ότι κάποτε, στα μέρη εκεί που υπήρχε η δυνατότητα υπήρχαν αυτοκίνητα ικανά για να τρίβεις τα μάτια σου. Τι έγιναν όλα αυτά; Μερικά έφυγαν από εδώ, τα περισσότερα έμειναν εδώ και μπήκαν στις ιδιωτικές συλλογές (σκέψου οτι το μουσείο δεν είναι τίποτα παρά μια συλλογή για αυτό και είναι εντελώς απαράδεκτο από μουσειολογικής άποψης ) άλλα καταστράφηκαν από άγνοια ή βλακεία ...
Το να μείνουν εδώ, ίσα ίσα για να κοσμούν την υπόγα του τάδε εφοπλιστή, προσωπικά δε μου λέει τίποτα. Οι άνθρωποι που είχαν αυτά τα αυτοκίνητα δεν είχαν και πολλή σχέση με την πραγματικότητα της Ελλάδος, άλλωστε. Ούτε τότε που τα πήραν καινούργια ούτε τώρα που τα ξαναβγάζουν έξω τα εγγόνια τους.Και στο κάτω κάτω της γραφής, να κάνουμε μια φασαρία για πράγματα που (υποτίθεται ότι) είναι χαρακτηριστικά της εθνικής κουλτούρας και κληρονομιάς μας, να πω εντάξει, αλλά η αυτοκίνηση ουδέποτε έγραψε καμμία χρυσή σελίδα στην ιστορία της με αναφορά στην Ελλάδα. Να μου πείς για τα 'εμπορεύματα' του Παρθενώνα και τη στάση που εξακολουθούν να έχουν οι Εγγλέζοι, ειδικα τώρα που τα στάξαμε και φτιάξαμε και ωραίο χώρο, να σου πω ναι, μου τη δίνει και εμένα αλλά... ε, δε θα βάλω και τα κλάματα που θα πάει στο Λουξεμβούργο η Μιούρα του τραγουδιστή (ούτε και τη θεωρώ κληρονομιά μου για να νιώθω ότι με γδύνουνε ) που την έβγαζε και μοστράριζε στα μπουζούκια της εποχής.
Να σου θυμίσω το 'δυναμικό' της χώρας που εξακολουθεί και είναι αποθηκευμένο σε καγίεν, χ5 και μπόξστερ, το οποίο έφθανε για δεκάδες (εκατοντάδες, τι δεκάδες...) Μιούρες, αν υπήρχε η αντίστοιχη κουλτούρα.
Ποιος την έχασε για να τη βρούμε εμείς, βέβαια...Ποιηματάκι για την περίσταση από τον Άγγελο Βλάχο:
Ἡ γῆ τῆς Ἑλλάδος
Ξεύρεις τὴν γῆ ποὐ ἀνθεῖ
φαιδρὰ πορτοκαλέα
καὶ κοκκινίζει ἡ σταφυλὴ
καὶ θάλλει ἡ ἐλαία;
Ὦ! δὲν τὴν ἀγνοεῖ κανείς,
εἶναι ἡ γῆ ἡ Ἑλληνίς.Ξεύρεις τὴν γῆ, ἥτις παντοῦ
μὲ αἵματα ἐβάφη,
ὁποῦ κοιλάδες καὶ βουνὰ
εἶναι τυράννων τάφοι;
Ὦ! δὲν τὴν ἀγνοεῖ κανείς,
εἶναι ἡ γῆ ἡ Ἑλληνίς.Γῆ μήτηρ παλαιῶν θεῶν
καὶ νέων ἡμιθέων
γῆ ἀναμνήσεων κλεινῶν
καὶ γῆ ἐλπίδων νέων
Ὦ! δὲν τὴν ἀγνοεῖ κανείς,
εἶναι ἡ γῆ ἡ Ἑλληνίς. -
Καλα Χριστουγεννα, και καλησπερα σας!
Δεν χανω την ευκαιρια βεβαια, να πεταξω την 'κοτσανιτσα' μου, πανω σ αυτο το θεμα!
Παιδια, η Ελλαδα ανεκαθεν ειχε το εξης ενδιαφερων στοιχειο, σχετικα με την αυτοκινηση...
Τα παλια τα χρονια, που επαιζε η χοντρη φτωχεια, μην ξεχναμε οτι επαιζαν και τρομερα ευπορες οικογενειες παραλληλα!
(οπως γινεται και τωρα, καλη η ωρα:P)
Ακομα και το Φιατ το 1300, ενα σχετικα πιο 'λαικο' αυτοκινητακι, προυποθετε να εχεις λεφτα, για να το εχεις! Αλλη αξια ειχαν τοτε, δεν επαιζαν οι 7000 δοσεις, κτλπ....
Αλλα, η Ελλαδα, εχει Τ Ρ Ο Μ Ε Ρ Α αυτοκινητα, καθως (λογω 'Μεσογειακου ταμπεραμεντο' θελετε? 'μοστρα'? ) η κουλτουρα που εχουμε σαν λαος, -οχι μονο σημερα, αλλα κι απτην δεκαετια του '50, (κι ακριβως επειδη τ αυτοκινητα ειχαν αλλη 'αξια' τοτε) η αποκτηση ενος πολυτελους αυτοκινητου ηταν σχεδον 'must' status symbol για την κοινωνια...
Σπανιζαν τοσο στον δρομο τα 'καλα' αυτοκινητα, που πιστευω πως δεν ηταν λιγες οι περιπτωσεις, οπου καποιοι γινοντουσαν 'γνωστοι' περισσοτερο λογω των αυτοκινητων τους-παρα για την ιδιοτητα τους.
('η 'αμερικανα' του ταδε-'η μιστραλ' του 'αλλου ταδε').
Χωρια που οι εφοπλιστες της δεκαετιας του '60, τα παραγγελναν με το κιλο, καθως θελαν οι καλεσμενοι τους να μην στερουνται καμμια απο τις πολυτελειες της εποχες!
Επιδειξη οχι μονο πλουτου, αλλα και δημοσιοσχεσιτικη, τα αμαξια στην Ελλαδα!
Και στα παλια τα χρονια, ο,τι και να λεμε, υπηρχε πολυ μεγαλυτερη ποικιλια για τους ευπορους, παρ απ οτι σημερα, που η αγορα εχει 'καθιερωσει' τα 'στανταρακια' 'Καγιεννια', 7αρες, Χ5αρες, κτλπ!
Ετυχε πολλοι ευποροι Ελληνες, να ειναι και 'αυτοκινητακηδες'...Σας ζαλισα....
Απτην στιγμη ομως, ρε παιδια, που το μεσο επιπεδο του Ελληνα ειναι στο σημειο οχι να μην μπορει απλα να εκτιμησει ενα κλασσικο αυτοκινητο (εχω γνωρισει τυπο που εβλεπε σε φωτο gullwing και γελουσε δλδ-τι λεμε τωρα?) αλλα προτιμαει να ριξει μετρητο σε αλλου ειδους οχηματα, καλυτερα να βρουν τον δρομο τους εξω...
Συμφωνω με Κροσσαρο, οτι ειναι κριμα οχηματα που ηταν γνωστα στα 'στεκια' της εποχης (ειτε αυτα ηταν μπουζουκια, ειτε αυτα ηταν πρεσβειες, δεν πειραζει) να πηγαινουν αλλου, γιατι τα οχηματακια αυτα, -οπως και να το κανουμε-ειχαν μια ιστορια εδω...και πολλα εδωσαν και τροφη για χαριτωμενους αστικους μυθους!
(αληθεια, ο στολος του παλατιου τι απεγινε τελικα ρε παιδια?)Αλλα τι να το κανεις, απτην στιγμη που βρισκονται σκονισμενα σε αποθηκες, ξεχασμενα απ ολους, η ναναι στα χερια του καθε απαιδευτου 'καλοθελητη' που το μοστραρει μαιμουδιασμενο, ψαχνωντας να τσιμπησει κανενα ασχετο νεοπλουτο κοροιδο?
Τουλαχιστον, ξερουμε οτι αυτοι που διατιθονται να τα πληρωσουν, διατιθονται να τα αποκαταστησουν σ ω σ τ α , κι οχι να τα παστωσουν στους στοκους και στα 5 χερια μεταλλικο χρωμα, οπως εδω...
Μαστορες επαγγελματιες, ΔΕΝ εχουμε, παει και τελειωσε...Κι αν υπαρχουν μας δουλευουν χοντρα, και κοκορευονται αντι να ειναι εξοπλισμενοι με τα σωστα μεσα και συνεργεια, ωστε να κανουν δουλεια!
Εμενα μου τυχε παλαιοτερα 'ξακουστος' μαστορας για 'ανακατασκευες', να εχει το θρασος να μου ζητησει 'καμμια 30αρου χιλιαρικακια' για φανοποιεια, σε χωρο που δεν ειχε ΟΥΤΕ βιομηχανικο δαπεδο, ουτε φωτα, με πεταμενα τα εργαλεια πανω στ αυτοκινητα....Να τονισω οτι μιλαμε για αμαξι που αψογο βρισκεται με 8-10 χιλιαδες....
Και αυτος, παιδια, εχει πελατεια....αμα ειναι να φτιαχονται αμαξια σε τετοιους μαστορες, καλυτερα εξω, ωστε τα λεφτα που ζηταν να πιανουν τοπο!
Πφιου-σορρυ για το πρηξιμο -
Θα είχε ενδιαφέρον να μαθαίναμε, από ιστορικής απόψεως, για την Miura του Κόκοτα, πχ ενώ ο αριθμός σασί, σύμφωνα με τα βιβλία των Peter Coltrin - Jean Francois Marchet & Joe Sackey, αναφέρεται σε Miura P400 S, τα εμπρός φλάς δείχνουν ότι προέρχονται από Miura SV και το ότι διαθέτει AC με όλα τα χρωμιωμένα εξαρτήματα στο εσωτερικό της, το οποίο δείχνει στις φωτογραφίες ότι βρίσκεται σε καλή κατάσταση.
Τάκης. -
http://www.miura-svj.com/forms/descript ... record=296
http://www.themiuraregister.com/miura/r ... php?id=434Σύμφωνα με αυτά ξεκίνησε σαν 'απλή' και έγινε σε κάποια φάση ανακατασκευή σε 'S' και με αλλαγή χρώματος μέσα/έξω. Έφυγε και ερώτηση για τον Joe Sackey... Από ότι έχω διαβάσει πάρα πολλές S ήταν μετατροπές από απλές πάντως.
-
Ψαχνοντας χθες στο internet για τη miura του Κοκοτα βρηκα σε διαφορα forums πληροφοριες τις οποιες και θα παραθεσω χωρις να γνωριζω αν ισχυουν ή οχι.Παντως ορισμενες τις εγραψε ανθρωπος που διαπραγματευτηκε τη miura οποτε πρεπει να ειναι αληθεις.
Οντως λοιπον χαριστηκε απο τον Ωναση στον Κοκοτα.Υστερα απο τον Κοκοτα το αυτοκινητο βρισκοταν μονιμα παρακρισμενο εξω απο χαρτοπαικτικη λεσχη και αλλαζε ιδιοκτητες μονο στα χαρτια... Ο επομενος ''πραγματικος'' ιδιοκτητης καταφερε και της κολλησε τον κινητηρα-κιβωτιο.Αφαιρεθηκαν απο το αυτοκινητο,μπηκε πανω κινητηρας απο audi 100 (!!!) και την εδωσε στη γυναικα του να κυκλοφορει.Ο κινητηρας και το κιβωτιο σταλθηκαν σε οικο του εξωτερικου για ανακατασκευη πριν 20 χρονια αλλα ο οικος δεν πληρωθηκε ποτε για την εργασια του και ο κινητηρας δεν επεστρεψε ποτε στην Ελλαδα.Το αυτοκινητο αυτη τη στιγμη ή εχει κινητηρα απο audi 100 ή δεν εχει καθολου.
Ενας εμπορος-συλλεκτης αποσυρθηκε απο τη προσπαθεια αγορας επειδη ο πρωην ιδιοκτητης ζητουσε ενα δυσθεωρητο ποσο (αναλογικα με τη κατασταση του αυτοκινητου) λογω της ιστορικης του αξιας (αυτοκινητο του Ωναση που δωρηθηκε στον Κοκοτα,τον καλυτερο τραγουδιστη της Ελλαδας εκεινη την εποχη..)
Μια ακομη ''λεπτομερεια'' της ιστοριας ειναι οτι ο οικος του εξωτερικου για να παραδωσει τον κινητηρα-κιβωτιο ζηταει την αμοιβη του με τοκους 20 ετων... Αρκετα λογικη απαιτηση συμφωνα με τον κυριο που εγραφε στο συγκεκριμενο forum και φυσικα δεν αντιλεγω...
Classic Safari