-
προς kostis20: Ο ρυθμός σας είναι κάπου 120-130 ταξινομήσεις το μήνα,
κάτα μέσο όρο. Βέβαια το νούμερο αυτό μεγαλώνει από Μάρτιο μέχρι
Ιούλιο λόγω των νοικιάρικων και είναι πιο μικρό τους άλλους μήνες.
Βρισκόσαστε αρκετά κάτω από το μέσο όρο των νομών της επαρχίας αλλά
με καλή δυναμική σε σχέση με τους νομούς που βρίσκονται επίσης προς το
τέλος του δεύτερου συνδυασμού τους, όπως Πρέβεζα (ΡΖΕ-95), Χίος
(ΧΙΒ-93), Καστοριά (ΚΤΒ-92), Ζάκυνθος (ΖΑΕ-81) και μάλιστα αν δεν
είχατε την έλλειψη, θα τους προσπερνούσατε όλους και θα μπαίνατε
πρώτοι στον τρίτο συνδυασμό σας (ΚΧΕ). Thanks και πάλι για τις
ανταποκρίσεις, τα ΚΧ* είναι σπάνιο φαινόμενο στην Αθήνα! -
Φιλε Δημητρη ,απο οτι εχς καταλαβει το ΚΧΒ δινεται μονο σε Κω και Καλυμνο.Δε ξερω τι δινεται σε Πατμο και Λερο.Επισης εχς παρατηρησει οτι επειδη τα μικροτερα νησια δεν εχουν ολες τις αντιπροσωπιες ,τα αυτοκινητα αγοραζονται απο Κω η Ροδο και ταξινομουνται εκει και οχι εκει που θα κυκλοφορησουν.
-
Το πιο πιθανό είναι να έχεις δίκιο, αν και ό,τι έχω δει από Πάτμο και Λέρο
πάντα έχει ΚΧ* και όχι ΡΟ*. Απλώς κάποιες 'αρρυθμίες' που παρατηρώ
κατά καιρούς και που θυμίζουν νομούς με πάνω από μία διευθύνσεις
(όπου άρα υπάρχουν διαφορετικοί 'κλάδοι' σε κάθε συνδυασμό ανάλογα
με τη διεύθυνση) όπως Κοζάνη-Πτολεμαϊδα, Ηράκλειο-Μοίρες,
Λαμία-Αταλάντη, Έδεσσα-Γιαννιτσά,Χαλκίδα-Β.Εύβοια-Ν.Εύβοια κλπ, με
είχαν κάνει να υποψιαστώ διαφορετικούς κλάδους στα διάφορα νησιά και
κυρίως σε Κω-Κάλυμνο. Ακόμα και το ΚΧΒ-86 που αναφέρεις μου
φάνηκε προχωρημένο: το ΜΗΑ-842* που είχα δει ήταν από τα μέσα
Αυγούστου, δόθηκαν 230 πινακίδες ως το 8649 και μετά άλλες 400 από
το ΚΧΒ-8200 ως το 8600, σύνολο 630 μέσα σε λιγότερο από 4 μήνες, σαν
πολλές δεν είναι για off-season; (Πω-πω ανάλυση, ούτε διατριβή να
ήταν).Κατά τα άλλα νέκρα στην Αθήνα, μάλλον δεν κυκλοφορώ αρκετά ή μου
φτάνουν οι δικές σας παρατηρήσεις; -
Nεες παρατηρησεις απο βορρά σε νεες πινακιδες:
ΚΝΚ 58
ΚΙΕ 717*
ΧΚΗ 577*
ΚΑΗ 64
Εδω βλεπω πολλα ΝΑΗ 2 (μεχρι και 28) αρα ή εχουμε μπει στη 3η χιλιαδα ή μεχρι αυριο μαλλον.Ελυσα και το μυστηριο με ενα ΝΖΧ 93 που ειχα δει ενω τρεχαν τα 7αρια. ΗΤΑΝ ΝΖΥ!!! αλλα που να το φανταστω οτι εμεινε 2 μηνες με χαρτι!
Το καλο μου ετυχε χθες σε φαναρι. Βλεπω παρκαρισμενο με μπλε λωριδα και ΑΖΕ. 1η σκεψη: Νεες και στην Πατρα. 2η σκεψη: Πολυ προχωρησε η Πατρα. 3η σκεψη: Σαν να ειναι διαφορετικη η γραμματοσειρα.
Συμπερασμα: Ηταν γερμανικη -
ΡΟΜ-8465 εθεάθη σήμερα.
-
Kαι ΚΑΗ 66 σημερα.
-
Αααα...δεν πάμε καλά! Παρατηρείτε πιο πολλά από μένα. Η μόνη μου πια
ελπίδα (αφού το ταξιδάκι προς τα βόρεια απομακρύνεται χρονικά για το
νέο χρόνο αν και πολύ θα ήθελα να (ξανα)δω τη Θεσσαλονίκη
στολισμένη) είναι οι ταξιδιώτες των Χριστουγέννων που θα έρθουν να
επιδείξουν τα νέα τους τουτου στους Αθηναίους....και για να μαζέψω τα κουρέλια μου να σας αναφέρω κι εγώ τις
τελευταίες μου παρατηρήσεις (όλες ν.τ.):
ΧΑΤ-45 σε νέα C5
ΒΙΖ-93 από Λιβαδειά (η Θήβα έχει ακόμα ΜΕΖ-35 αλλά πολύ σύντομα θα
πάρει παρτίδα από ΒΙ*, το ΒΙΗ περιμένω να παρακαμφθεί άρα μάλλον ΒΙΚ)
ΙΒΜ-29 σε Range Rover!
ΙΒΝ-27
ΙΒΗ-55 σε ολοκαίνουργιο 407
ΥΡΡ-56
ΖΥΤ-51
ΚΡΚ-36
ΑΜΑ-816* σε πλαίσιο Χαλκίδας άρα άγνωστο αν είναι από Λιβαδειά ή
ΆμφισσαΕπίσης σε μοτοσυκλέτες είδα: ΡΕΕ,ΒΒΡ,ΑΗΗ,ΕΗΕ. Τα ΡΕΕ και ΑΗΗ είναι
μάλλον τα τελευταία της σειράς ΡΕ* και ΑΗ* αντίστοιχα. Τα ΕΗ* μάλλον
δίνονται στην Εύβοια, το ΕΗΖ όμως δόθηκε στην Αθήνα.greo καλπάζουν το ΚΝΚ και το ΧΚΗ! Οι ρυθμοί το Δεκέμβριο παραδοσιακά
είναι πολύ πεσμένοι, ο Γενάρης όμως είναι ο καλύτερος μήνας του
πινακιδοχρόνου. -
KBM 39 και ΤΚΜ 28 το ΣΚ.
Σε μια εκπομπη της ΕΤ3 ειδα και ΗΝΒ 42 αλλα κατι εχει ειπωθει μου φαινεται.Το ΑΜΑ 81 ηταν νεα πινακιδα; Εχω απο το καλοκαιρι να παω στο χωριο αλλα εχω δει σιγουρα ΑΜΑ 81 σε παλια. Το αλλο το Αμφισσα ή Λειβαδιά δεν το επιασα
Για Θεσσαλονικη μην απορεις καθολου. Ειναι 'πιο πολη' απο την Αθηνα, με συγκεκριμενο κεντρο οποτε για ενα που ζει και κυκλοφορει στο κεντρο με τα ποδια οπως εγω ειναι ευκολοτερο (αν και μ'αυτα που βλεπω στην Τσιμισκη το τελευταιο πραγμα που βλεπω ειναι πινακιδες ) να δεις τα αυτοκινητα των 'επισκεπτων'. Αν πας μια βολτα και απο το ΙΚΕΑ-Carrefour που ειναι ο αλλος προορισμος των λοιπων Ελληνων βορειως της Λαμιας, Βουλγαρων και Σκοπιανων, εχεις δει τα παντα.
Πληροφοριακα κανω και παρατηρησεις και σε πινακιδες Σκοπιων που εχω δει μεχρι και SK *** OK. Με τις αλλες περιοχες δεν εχω βγαλει ακρη ακομα (Μοναστηρι (ΒΤ) Οχριδα (ΟΗ), Βελες (VE), Γεβγελη (GE)) -
Το Πάσχα του 2003 (η τελευταία φορά που ήρθα στα μέρη σας) είχα πάει
με τα αδέρφια μου στο ΙΚΕΑ σας. Τότε η Αθήνα δεν είχε ακόμα ΙΚΕΑ και
καθώς η αδερφή μου και ο γαμπρός μου ενδιαφέρονταν πολύ να
εξοπλίσουν το (αρκετά καινούργιο) σπίτι τους μπήκαν μέσα και δεν
έβγαιναν με τίποτα! Εγώ φυσικά δεν είχα το παραμικρό ενδιαφέρον για
το εσωτερικό του ΙΚΕΑ, αντιθέτως το πάρκιγκ του ήταν η χαρά του
πινακιδοπαρατηρητή και βεβαίως παρατήρησα και τις σκοπιανές πινακίδες.
Δεν έβγαλα ιδιαίτερα άκρη αλλά μου έκαναν εντύπωση και κυρίως το
πλήθος τους, μεγαλύτερο από ελληνικές αν αφαιρούσες τις Θεσσαλονικιές!
Επίσης (άσχετο) εντυπωσιάστηκα εκεί από το νέο σταθμό των αστικών
λεωφορείων. Πρέπει να ήταν αρκετά φρέσκος. Νομίζω ότι η Αθήνα, αν
εξαιρέσει κανείς το πολύ υποδεέστερο αντίστοιχο σταθμό του λιμανιού του
Πειραιά, δεν έχει κάτι αντίστοιχο.ΗΝΒ-42 έχω δει (και αναφέρει παλιότερα) ν.τ., όπως και ΤΚΜ-27.
Το ΚΒΜ-39 που είδες ήταν ν.τ.; (και άρα το πρώτο που αναφέρεις).
Για το ΑΜΑ έχω ήδη γράψει ότι η Άμφισσα (έχοντας ένα -μικρό- απόθεμα)
έδωσε στη Λιβαδειά τον Απρίλιο και το Μάιο τα ΑΜΑ-8200 ως 8499
παλιού βεβαίως τύπου. Εν τω μεταξύ το ΑΜΑ στην Άμφισσα υπολόγιζα να
βρίσκεται κοντά στο 8100, αλλά το 816* όταν το είδα (μέσα Νοέμβρη) μου
φάνηκε κάπως βιαστικό και γι' αυτό αναρωτήθηκα μήπως τελικά η
Λιβαδειά είχε πάρει νούμερα και πριν το 8200. Αν είδες όντως ΑΜΑ-81 εδώ
και αρκετό καιρό, αυτό επιβεβαιώνει την υποψία μου και επομένως η
Άμφισσα, έχοντας φτάσει στο 8100 ή το 8150 έχει ήδη ν.τ. από το
ΑΜΑ-8500. Και στην αντίθετη περίπτωση όμως το ΑΜΑ-8500 είναι προ των
πυλών.Τέλος είδα κι εγώ ΡΙΧ-46** ν.τ. και μάλιστα μου φάνηκε ότι είναι πιο καλά
κεντραρισμένη (δηλ. όλα λίγο πιο αριστερά) από άλλες, μπορεί όμως να
είναι και ιδέα μου. Επίσης είδα ΝΖΧ-983* και έσκασα βέβαια... -
ΕΡΚ-9222
-
Thanks, και οι Σέρρες καλπάζουν! Έχουν ήδη ξεπεράσει τις 4000 πινακίδες
για φέτος.Ακούσατε ότι όσοι βγαίνουν στην ΕΕ με όχημα με παλιού τύπου πινακίδες
κινδυνεύουν (θεωρητικά; ) από πρόστιμο; Πάντως εγώ ευχαρίστως θα
έβαζα την εταιρεία που φτιάχνει τις πινακίδες να μου φτιάξει ένα ζεύγος
από νέες για να αντικαταστήσω τις παλιές (ΥΑΧ- ), αν βέβαια ήταν
νόμιμο, που δεν είναι. Η λύση που μάλλον θα ακολουθηθεί με τα πλαίσια
είναι σίγουρα πιο οικονομική για όλους, να δούμε τι θα γίνει. -
- Το ΑΜΑ το ειδα εδω. Το ΚΒΜ ηταν νεου τυπου.
- Με την αναδιαρθρωση και επεκταση των αστικων στο 70% περιπου της εκτασης του νομου (δεν πανε μονο σε περιοχη Σοχου και Σταυρου-Ασπροβαλτας) εχουν γινει 4 τετοιοι σταθμοι μετεπιβιβασης (ΙΚΕΑ, ΝΣΣ, ΚΤΕΛ και Σταυρουπολη).
- Τα Σκοπια εχουν απλο συστημα. Δυο γραμματα ενδεικτικα του τοπου, 3 νουμερα και τελος 2 γραμματα. Το ΟΚ με ειχε εντυπωσιασει γιατι δεν ειχα δει κανενα Ο* (μεχρι ΝV ειχα δει) και ειδα κατευθειαν το ΟΚ. Απο αλλες περιοχες ειναι λιγα τα αμαξια για να ειμαι σιγουρος.
- Μεσα στις γιορτες θα παραλαβουμε το νεο Μεγκαν του πατερα πριν το νεο ετος οποτε θα ξερω με ακριβεια που θα τελειωσει η χρονια. Και απο οτι μου ειπαν στην αντιπροσωπεια ηδη εχουν δεκαδες παραγγελιες για Γεναρη.
-
IBN 82* σήμερα από Αγ. Παρασκευή (το καινούριο μου - 1 εβδομάδα - έχει ΙΒΝ 28)
ΝΗΑ σημερινές από Θεσαλονίκη -
- Εν τω μεταξύ είδα κι εγώ ΚΒΜ-42 ν.τ., καθώς και ΚΝΚ-56, ΜΙΜ-96
και ΗΑΚ-37 όλες ν.τ. - Η αλλαγές αυτές πρέπει να έπληξαν το τοπικό ΚΤΕΛ, δε θυμάμαι όμως
να έγινε ιδιαίτερη φασαρία σχετικά. - Η παρατήρηση των σκοπιανών πινακίδων στην Αθήνα είναι φυσικά
αδύνατη, εδώ τρομάζω να δω ένα (πρόσφατο) ΜΗΑ ή ΚΧΒ ή ΜΟΒ κάθε
χρονιά. - Το διάστημα αμέσως μετά τις γιορτές είναι πολύ καλό για παρατηρήσεις,
όλοι οι συνδυασμοί τρέχουν, υπάρχουν όμως αρρυθμίες γιατί κάθε
αντιπροσωπεία παίρνει μαζικά αρκετές πινακίδες. Έτσι μπορεί φερ' ειπείν
να πάρετε εσείς το ΝΗΑ-45** αμέσως πριν την αλλαγή του χρόνου και
να δεις ταυτόχρονα ένα νεότατο ΝΗΑ-50**, και μετά την αλλαγή του
χρόνου ολοκαίνουργια ΝΗΑ-40** μαζί και κάποια 5***, τα 6*** να
καθυστερήσουν κλπ - Αποκλείεται το ΙΒΝ-82 να δόθηκε στην Αγ. Παρασκευή, τα ΙΒΝ από 77
ως και 89 δόθηκαν στο Περιστέρι, τώρα είναι κάπου στο 90 ως 92 ενώ
στην Αγ. Παρασκευή είμαστε κάπου στο ΙΒΝ-32 με 33. ΝΗΑ δεν έχω δει
ακόμη.
- Εν τω μεταξύ είδα κι εγώ ΚΒΜ-42 ν.τ., καθώς και ΚΝΚ-56, ΜΙΜ-96
-
Μιλωντας για πινακιδες του μελλοντικου μας αυτοκινητου, στην αντιπροσωπεια ειπαν στον πατερα οτι εχουν αυτοκινητα εκτελωνισμενα και πινακιδες . Αυριο θα παω να ρωτησω τι ακριβως εννοουν. Ειναι δυνατον να εχουν βγαλει πινακιδες χωρις ταξινομηση; Και ειναι δυνατη ταξινομηση χωρις αδεια; Εκτος αν εννοουν οτι τα αυτοκινητα ειναι ηδη εκτελλωνισμενα και εχουν και καβατζα πινακιδες οποτε θα επισπευστουν οι διαδικασιες. Αν μπορει κανεις να απαντησει μεχρι αυριο πουρνο-πουρνο που θα παω απο κει, ευχαριστω εκ των προτερων.
Στις παρατηρησεις τωρα: Ειδα ΧΚΗ 4994 με νεες! Επισης νεες σε ΜΥΖ 37 και ΗΚΙ 36. Αληθεια πως και δωθηκε ΗΚΙ; Το ΗΡΙ δεν ειχε δωθει στο τελος; ΗΡΡ δωθηκε; Θα δωθει αραγε ΗΚΚ;
-
Για το πρώτο θέμα δεν ξέρω αλλά έχω ακούσει κάτι σχετικό και νομίζω
αυτός είναι ο λόγος που δίνονται πινακίδες στην Αθήνα άσχετες με τον
τόπο κατοικίας δηλαδή Νότιες σε Βόρειοαθηναίους ή κατοίκους του
κέντρου κλπ ανάλογα με το που βρίσκεται η αντιπροσωπεία...αν και αυτό
πάλι δεν είναι σαφές. Επί πολλά χρόνια τα αυτοκίνητα των test-drive των
περιοδικών ταξινομούνταν εκεί όπου βρίσκεται η αντιπροσωπεία, πχ
πάντα τα Citroen,Peugeot,Toyota έχουν πινακίδες Δυτικής Αττικής,
τα Nissan Πειραιώτικες, τα ιταλικά και τα του γκρουπ VAG Νότιες κλπ.
Εδώ όμως και μερικούς μήνες δεν ισχύει περίπου τίποτα από τα παραπάνω
στεγανά και δεν ξέρω τι να υποψιαστώ. Έχω ξαναγράψει για το θέμα.
Η υποψία μου στρέφεται κυρίως στην προσπάθεια κάποιων αντιπροσώπων
τοπικών ή γενικών να ταξινομήσουν περισσότερα αυτοκίνητα κάποιους
μήνες ή στο τέλος του χρόνου, πλασματικά, για να ανεβάσουν τις
πωλήσεις που φαίνονται στα στατιστικά και που αναφέρουν και στις
μητρικές αντιπροσωπείες ή την έδρα της εκάστοτε εταιρίας στο εξωτερικό.
Μπορεί να κάνω λάθος αλλά νομίζω ότι αυτός είναι ο λόγος.Οπότε μετά απλώς γίνεται μεταβίβαση του νέου (αλλά με ελαφρώς...
μεταχειρισμένες πινακίδες!! ) αυτοκινήτου στον 'αληθινό' πελάτη.
Ρώτα και πες μας να ξέρουμε.Στις παρατηρήσεις τώρα: απλώς επιβεβαιώνεται αυτό που έχω γράψει για
τη Χαλκιδική. Έχω αναφέρει ΜΥΖ-37 ν.τ. και έχω αναλύσει νομίζω την
περίπτωση του Ηρακλείου. Αναφέρω συμπληρωματικά τα εξής:
κανονικά στο Ηράκλειο σύμφωνα με τους γνωστούς κανόνες θα έπρεπε
μετά το ΗΡΗ το 1992 να ακολουθήσει το ΗΡΚ. Όμως ξεκίνησαν ταυτόχρονα
το ΗΡΙ στο Ηράκλειο και το ΗΡΜ στις Μοίρες-Τυμπάκι και η ακολουθία
των συνδυασμών ήταν η εξής χρονικά:
ΗΡΙ-1000 ως 4999 με 'παλιά' γραμματοσειράΗΡΚ όλο (με παλιά γρ/σειρά)
ΗΡΝ όλο (με ακόμα πιο παλιά καλή γρ/σειρά από το 1000 ως το 4999 και
κακή παλιά από 5000 ως 9999)ΗΡΙ-5000 ως 9999 (με 'μισή-μισή' γρ/σειρά δηλ. την πιο διαδεδομένη πια
με διαφορετική γρ/σειρά ανάμεσα στη μικρή και τη μεγάλη πινακίδα)ΗΡΟ όλο (με μισή-μισή)
ΗΡΤ όλο (με παλιά γρ/σειρά)
ΗΡΥ όλο (με μισή-μισή από 1000 ως 7999 και καλή-νεότερου τύπου από
8000 ως 9999)ΗΡΧ όλο (με παλιά γρ/σειρά)
ΗΚΑ όλο (με καλή-νεότερου τύπου από 1000 ως 4999 και μισή-μισή από
5000 ως 9999 )ΗΚΒ και ΗΚΕ ολόκληρα (με μισή-μισή) , λίγο ΗΚΖ και περισσότερο ΗΚΗ
και τώρα πια ΗΚΙ νέου τύπου.Αν συνδυάσετε τα παραπάνω θα συμπεράνετε ότι η παραγγελία από το
υπουργείο και οι αντίστοιχες παρτίδες-εκτυπώσεις ακολουθούν τους
κανόνες δηλαδή εκτυπώθηκαν με τη σειρά
ΗΡΗ-ΗΡΚ-ΗΡΜ-ΗΡΝ-ΗΡΤ-ΗΡΧ-ΗΡΙ-ΗΡΟ-ΗΡΥ-ΗΚΑ κλπ,
αλλά η διεύθυνση του Ηρακλείου προτίμησε να (προσπαθήσει να ) τις
δώσει με τη λογική αλφαβητική σειρά!! Αυτό φυσικά αποτέλεσε ανταρσία
που τιμωρήθηκε με την παράλειψη του ΗΡΡ.Η παράλειψη αυτή ΔΕΝ συνέβη με το ΗΡΡ στις μοτοσυκλέτες όπως ούτε με
τα (αργότερα έως πρόσφατα εμφανισθέντα)
ΑΧΧ,ΒΟΟ,ΧΑΑ,ΧΝΝ,ΡΟΟ,ΚΥΥ,ΑΝΝ,ΑΗΗ,ΡΕΕ στις μοτοσυκλέτες και
τα ΑΧΧ στα τετράτροχα. Σύμφωνα επίσης με τους κανόνες (στο δρόμο που
χάραξαν τα ΑΖ*,ΒΒ*,ΗΚ*,ΡΚ* κλπ στα δίκυκλα) ο δεύτερος συνδυασμός
ενός νομού δίνεται με την κανονική αλφαβητική σειρά χωρίς παραλείψεις
και άλλες αλλαγές. Άρα και στα ΗΚ* των τετράτροχων εμφανίστηκε
κανονικά το ΗΚΙ μετά το ΗΚΗ και πρέπει να περιμένουμε το ΗΚΚ αμέσως
μετά (κατά Ιούνιο μεριά ίσως).Αυτά!
ΥΓ: είδα ΑΜΑ-818* από...Θήβα. Πολύ μπέρδεμα! Πάντως το ΑΜΑ ν.τ.
πρέπει να εμφανίστηκε (από το 8500). -
ΝΗΑ 36ΧΧ
Είδα και την πρώτη ΜΗ χάρτινη NHA χθες! -
Αν δε βλέπετε εσείς εκεί τυπωμένα ΝΗΑ, πόσο μάλλον εγώ εδώ. Νόμιζα
ότι θα το έβλεπα φέτος, κρίμα (πέντε συνδυασμοί από Θεσσαλονίκη σε
μία χρονιά θα ήταν πρωτοφανές). Ομοίως δείχνει ότι θα μου ξεφύγουν
φέτος τα πολύ φρέσκα ΚΥΚ,ΚΜΚ,ΑΡΚ,ΜΙΝ,ΒΙΚ. -
Νεοτερα: Το αυτοκινητο ειναι εκτελωνισμενο 10/11 και εχει πινακιδες ΝΖΧ. Κατι μισολογα ακουσα περι εκθεσης και με διαβεβαιωνουν οτι το αμαξι ειναι ακυκλοφορητο με 11χλμ. Οποτε ρωταω: Τα αυτοκινητα εκθεσης ειναι ταξινομημενα και εκτελωνισμενα; Αν ναι τοτε ισως βγαινει μια ακρη. Για το θεμα θα κανω και ερωτηση εκτος πινακιδοφορουμ μια και δεν ξερω ποσοι μπαινουν στο θρεντ αυτο.
Μου κανει εντυπωση οτι δε βλεπεις τυπωμενα ΝΗΑ Στεφανε, γιατι εγω βλεπω πολλα. Ισως και να ειμαι σε πλεονεκτικη θεση λογω του οτι μενω στο κεντρο ;). Σημερα ειδα ΝΗΑ 42 σε χαρτι.
-
Στη Ρόδο πιάσαμε το ΡΟΜ-86*.
btw, με τί ρυθμούς κινούμαστε εδώ;
Car Plate Spotting!!!