-
-
....ΙΣΤΟΡΙΑ!
Σπύρος
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Φιλε μου, εγω δεν εχω κανενα προβλημα με τις Alfa ουτε και με αυτους που τις εχουν.
Απλα νομιζω πως πρεπει να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Δηλαδη η συνεργασια FIAT GROUP με GM εχει δωσει ως καρπο μονο τη χρηση απο αυτοκινητα της GM των κινητηρων της FIAT?
Η FIAT δε χρησιμοποιει τα πατωματα της GM?
Οσο για την χαλαρωση μου, δε ξεκινησα εγω να σχολιαζω αλλουνου γραφομενα ως ''ανεκδοτα''....
Αν δε θελει καποιος να καταντησει οποιοδηποτε θεμα σε ''ολοι εναντιον Alfa Romeo'', δε ξεκιναει το θεμα με συγκριση του κινητηρα της Alfa με κινητηρες των αλλων εταιρειων...Εγώ δεν σου είπα ότι δεν υπάρχει συνεργασία Gruppo-GM. Την τελευταία σου ακρότητα σχολίασα.
Οι δικαιολογίες του τύπου ο άλλος ξέφυγε πρώτος, κι εγώ δεύτερος δεν πιστεύω ότι αρμόζουν στο φόρουμ μας. That's all. -
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
Κι εγώ που αναρωτιόμουν αν θα αφήσουμε κανένα topic που αν μην το κάνουμε everybody vs alfa.
Υ.Γ. nkaragou καρντάση χαλάρωσε. Όποτε θες έλα στο capo στο Ποσειδώνιο για καφέ που μαζευόμαστε για να δεις πως είναι οι σημερινές alfa 4ετίας.
Φιλε μου, εγω δεν εχω κανενα προβλημα με τις Alfa ουτε και με αυτους που τις εχουν.
Απλα νομιζω πως πρεπει να λεμε τα πραγματα με το ονομα τους.
Δηλαδη η συνεργασια FIAT GROUP με GM εχει δωσει ως καρπο μονο τη χρηση απο αυτοκινητα της GM των κινητηρων της FIAT?
Η FIAT δε χρησιμοποιει τα πατωματα της GM?
Οσο για την χαλαρωση μου, δε ξεκινησα εγω να σχολιαζω αλλουνου γραφομενα ως ''ανεκδοτα''....
Αν δε θελει καποιος να καταντησει οποιοδηποτε θεμα σε ''ολοι εναντιον Alfa Romeo'', δε ξεκιναει το θεμα με συγκριση του κινητηρα της Alfa με κινητηρες των αλλων εταιρειων...Ενταξει φιλε μου συνεργαζονται αλλα μονο με τη Fiat στο θεμα των πατωματων.Εσυ ομως σαφως υπονοησες οτι στο αλισβεριση αυτο συμμετεχει και η αλφα γι'αυτο την επομενη φορα που θα πεις τετοιο υποτιμητικο πραγμα για την αλφα θα κανεις 10πλυσεις το στομα σου με betadine που να εχει περιεκτικοτητα σε povidone lozine τουλαχιστον πανω απο 25%.
Για να σου δωσω ενα παραδειγμα για την συνεργασια μονο Fiat-opel-saab στο θεμα πατωματων alla και παλι σε μερικα μοντελα και επαναλαμβανω η αλφα δεν εχει σχεση θα σου πω το εξης.
Το νεο μεγαλο fiat croma xρησιμοποιει την ιδια πλατφορμα Epsilon με μοντελα Gm οπως saab 9-3,Opel/Vauxhall Vectra,Signum και μερικα μοντελα Chevrolet κτλ.Παντα βεβαια με καποιες διαφοροποιησεις!Το αναποδο θα συμβει στο νεο Fiat Punto(2005) kai to epomeno Opel Corsa(2006) που θα βασιζεται στο πατωμα του punto!...ενω και το επομενο Astra(2009) θα βασιζεται στο πατωμα του επομενου Stilo(2006).
-
sakiss όταν γίνουν όλα αυτά και αφού η Alfa Romeo αγοράσει ΚΑΙ την Fiat και πλέον κατακτήσει τον κόσμο εσύ τί θα είσαι, ο darth vader στο πλευρό του dark lord of the sith-alfaromeo/CEO ?
Υπάρχει στο πρόγραμμα Tie-Fighter multijet ?
-
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
:lol:Γιατί γελάς ?
-
deleted........
-
[quote='sakiss.....Εσυ ομως σαφως υπονοησες οτι στο αλισβεριση αυτο συμμετεχει και η αλφα γι'αυτο την επομενη φορα που θα πεις τετοιο υποτιμητικο πραγμα για την αλφα θα κανεις 10πλυσεις το στομα σου με betadine που να εχει περιεκτικοτητα σε povidone lozine τουλαχιστον πανω απο 25%....
[/quote]α) η Alfa Romeo σε ποιον ανηκει??? Δεν ανηκει στη FIAT???
β) δεν ειναι υποτιμητικο για την αλφα να χρησιμοποιει εξαρτηματα της GM...Απεναντιας.....
γ) ΥΠΕΡ ΑΤΟΥ
-
Το σχόλιο περί Darth Vader έσκιζε!
'I have you now ...Opel!'
Συγνώμη, δεν μπορούσα να αντισταθώ!
Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, επαναλαμβάνω, πρόκειται περι ΑΣΤΕΙΟΥ.
-
Ο χρήστης silencer51 έγραψε:
Και προς αποφυγήν παρεξηγήσεων, επαναλαμβάνω, πρόκειται περι ΑΣΤΕΙΟΥ.
Οταν θα σε κηνηγάνε τα imperial twin spark walkers να δώ αν θα είναι αστείο
-
Ο χρήστης nkaragou έγραψε:
[
αυτο συμμετεχει και η αλφα γι'αυτο την επομενη φορα που θα δεν ειναι υποτιμητικο για την αλφα να χρησιμοποιει εξαρτηματα της GM...Απεναντιας.....O πληθυντικος μου αρεσει που χρησιμοποιεις χαρακτηριζοντας τον αυθαιρετο ορο εξαρτηματα.Το οτι ο JTS εχει το μλοκ της κεφαλης μονο(μην σκεφτεις τιποτα για κυλινδροκεφαλες,στροφαλοφορους κ.τ.λ)απο αλουμινιο για καλυτερη απαγωγη της θερμοτητας και οχι απο χυτοσιδηρο οπως ο twin spark εσυ το γενικευεις και το αναφερεις οτι η αλφα χρησιμοποιει εξαρτηματα απο την Gm..τα σχολια περιττευουν!Αλλα μαθε οτι το jointventure του fiatgroupo με την Gm δεν εγινε με σκοπο οι ιταλοι να παρουν τεχνολογια απο τους αμερικανους αλλα με στοχο να μειωθει το κοστο εξελιξης και να βγει το groupo απο την οικονομικη κριση.Πλεον το μετοχικο πακετο της Gm στην Fiat-auto exei πεσει στο 10%
-
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA/cat_n ... A_ID=29131
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
...Αλλα μαθε οτι το jointventure του fiatgroupo με την Gm δεν εγινε με σκοπο οι ιταλοι να παρουν τεχνολογια απο τους αμερικανους αλλα με στοχο να μειωθει το κοστο εξελιξης και να βγει το groupo απο την οικονομικη κριση....α) Η ''μειωση κοστους εξελιξης'' με το ''να παρει τεχνολογια'' δεν ειναι το ιδιο πραγμα???
β) Η GM παρακαλαει να αγορασει τους ''τεχνολογικα προηγμενους'' (οπως τους παρουσιαζεις εσυ) του GROUPPO FIAT ή το αντιθετο??? -
..
-
Ο χρήστης lkar έγραψε:
http://www.autotriti.gr/auto/_NEA/cat_news/preview_news_AUTO.asp?CATEGORY_id=27&NEWS_DATA_ID=29131Kαλα κρασια Ikar και μου αρεσει που το ποσταρεις ετσι κουβεντα να γινεται!Λοιπον ολα εχουν σχεση με την put option!To θεμα ειναι χρηματοοικονομικο και τιποτε αλλο και φυσικα πιο περιπλοκο απο οσο περιληπτικα αναφερουν περιοδικα της πλακας για τα ευρωπαικα δεδομενα οπως το αutotriti με στοχο να δημιουργουν εντυπωσεις!
Καταρχας για να μαθαινουμε οταν αναφερομαστε στο Fiat Groupo και οχι στο Fiat auto(Alfa Romeo,Lancia ,Ferrari ,Maserati) η Fiat spa(μεσω της holding διαχειριζεται τα μετοχικα πακετα του groupo)οτι εχουμε να κανουμε με ενα τεραστιο αριθμο εταιριων πρωτοπορων παγκοσμιως στον τομεα τους!
Groupo Fiat
Fiat
Alfa Romeo
Lancia
Ferrari
Maserati
CNH
Case
Fiat Allis
Fiat Kobelco
Kobelco
New Holland Construction
O & K
Case IH
New Holland
Steyr
Iveco
Irisbus
Magneti Marelli
Comau
Teksid
Business Solutions
ItediΓια περισσοτερη αναλυση στην εκαστωτε εταιρια δειτε εδω!
http://www.fiatgroup.com/Πρωτα απ ολα να ξεκαθαρισουμε οτι η αλφα ανηκει στην Ferrari-Masherati και οι οικονομικες συναλλαγες της Fiat-lancia δεν την αγγιζουν.Αλλωστε η νεα 157 θα ειναι το πρωτο εσωτερικο παιδι της αλφα που δεν θα εχει καμια σχεση με Fiat μετα απο χρονια!
Ολη η κουβεντα γινεται μεταξυ μετοχικου πακετου fiat-lancia και Gm.Το πραγμα ειναι πολυ απλο.Οταν δημιουργηθηκε η Fiat-Gm Powertrain η Fiat δημιουργησε μια put option για να φαει εν ολιγεις χρηματα απο την Gm μιας και εξαρχης δεν ηθελαν να πουλησουν την fiat-lancia.Kαι φυσικα για να μην αναγκαστει η Gm να αγορασει ολο το πακετο θα αναγκαστει να δωσει αποζημιωση στην fiat-lancia περιπου 1-21-2bn $ για να την βγαλει απο την put option.Aυτη τη στιγμη η Gm απειλει οτι θα αγορασει την fiat-lancia και θα πουλησει τις μετοχες της με στοχο να αναγκασει τους ιταλους να την βγαλουν απο την put option αλλα την αποζημιωση δεν θα την γλυτωσει.Εξαλου Η Gm και ολες οι θυγατρικες της opel-saab-isuzu βρισκονται σε οικονομικη κριση
http://money.canoe.ca/News/Other/2004/1 ... 97-ap.html
και το ταμιο δεν επαρκει ουτε για να αγορασει το μαγαζι γωνια οποτε ξεκινησαν οι περικοπες και οι απολυσεις εργαζομενων!Μην ανυσηχειτε οσο ειναι ο berlouskoni τιποτα δεν πωλειται Ημαρτον!Και για να μην εχετε αποριες η put option οριζει οτι η fiati μπορει αν θελει να πουλησει το 90% των μετοχων της μεταξυ Jan. 24, 2004, and July 24, 2009 στην Gm.Η Gm εχει συμφωνησει σε αυτο εξαρχης οταν προτωαγορασε το 20% των μετοχων της fiat-lancia!Το θεμα ειναι οτι η fiat-lancia μπλοφαρει που αυτοπωλειται στην Gm γιατι γνωριζει οτι Gm δεν εχει τα χρηματα να αγορασει την Fiat-lancia και ετσι η Gm για να σπασει την put option πρεπει να αποζημιωσει την Fiat...ολα ειναι χρηματοοικονομικα!
http://www.reuters.co.uk/newsArticle.jh ... ID=7099238
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
α) Η ''μειωση κοστους εξελιξης'' με το ''να παρει τεχνολογια'' δεν ειναι το ιδιο πραγμα???Μα ειναι δυνατον να εχουν αναγκη οι ιταλοι τους αμερικανους για την τεχνολογια τους.Ελεος.Συνεργασια κανανε για να εχουν κεφαλαια και να συνεχισουν μειωνοντας το κοστος εξελιξης!Τι νομιζες οτι οι πετρελαιοκινητηρες που προεκυψαν απο αυτη τη συνεργασια ειναι 50-50 με την Gm?H τεχνολογικη βαση των multijet common rail unijet(Elasis,Fiat Research Center)
common rail II multijet(Elasis,CRF,Magneti Marelli) βραβευμενος ως κινητηρας της χρονιας το 2002 κερδιζοντας το 'Innovation Award' ειναι πατεντα της Fiat.Aπλως η Fiat πουλαει την τεχνολογια της και η bosh-Gm αναλαμβανουν την εμπορευματοποιηση της!Αμα ειχαμε τα φραγκα δεν θα ηταν αναγκαιες αυτες οι joint venture αλλα δυστυχως την σημερινη εποχη οι συνεργασιες ειναι επιτακτικες για την επιβιωση και προτιμοτερες απο τις συγχωνευσεις με τραγικα αποτελεσματα οπως daimler cryshler!Eσυ γνωριζες οτι το Groupo συνεργαζεται με τον oμιλο psa στα επιβατηκα και προκυτε να επεκτεινουν τη συνεργασια τους? -
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
Μα ειναι δυνατον να εχουν αναγκη οι ιταλοι τους αμερικανους για την τεχνολογια τους.Ελεος.E, ναι λοιπόν, ο sakiss ξεπέρασε τον ίδιο του τον εαυτό, πλέον ο πήχης έχει ανέβει πολύ
-
Ο χρήστης sakiss έγραψε:
α) Η ''μειωση κοστους εξελιξης'' με το ''να παρει τεχνολογια'' δεν ειναι το ιδιο πραγμα???
Μα ειναι δυνατον να εχουν αναγκη οι ιταλοι τους αμερικανους για την τεχνολογια τους.Ελεος.Συνεργασια κανανε για να εχουν κεφαλαια και να συνεχισουν μειωνοντας το κοστος εξελιξης!Τι νομιζες οτι οι πετρελαιοκινητηρες που προεκυψαν απο αυτη τη συνεργασια ειναι 50-50 με την Gm?H τεχνολογικη βαση των multijet common rail unijet(Elasis,Fiat Research Center)
common rail II multijet(Elasis,CRF,Magneti Marelli) βραβευμενος ως κινητηρας της χρονιας το 2002 κερδιζοντας το 'Innovation Award' ειναι πατεντα της Fiat.Aπλως η Fiat πουλαει την τεχνολογια της και η bosh-Gm αναλαμβανουν την εμπορευματοποιηση της!Αμα ειχαμε τα φραγκα δεν θα ηταν αναγκαιες αυτες οι joint venture αλλα δυστυχως την σημερινη εποχη οι συνεργασιες ειναι επιτακτικες για την επιβιωση και προτιμοτερες απο τις συγχωνευσεις με τραγικα αποτελεσματα οπως daimler cryshler!Eσυ γνωριζες οτι το Groupo συνεργαζεται με τον oμιλο psa στα επιβατηκα και προκυτε να επεκτεινουν τη συνεργασια τους?Χάνεις τα λόγια σου αδερφέ!
Δεν το έχεις καταλάβει ακόμη; -
Νομίζω ότι ο Σάκης ήταν πολύ αναλυτικός στην απάντηση του. Φυσικά όποιος δεν θέλει να καταλάβει πάντα κάτι θα βρίσκει να σχολιάζει.
Θα συμφωνήσω με τον προλαλήσαντα. Χάνεις το χρόνο σου Σάκη.
3.0 JTD M-JET