-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Eνώ ένα κλειστό ορεινό στροφιλίκι είναι καλύτερο δηλαδή για ένα δυνατό αυτοκίνητο? 'Τάφους' δεν έχει? Κακοτεχνίες δεν έχει?
Και στην τελική πού θα βγάλει κάποιος σωστότερα και ασφαλέστερα συμπεράσματα?
Μη λέμε ό,τι θέλουμε... έχω μπει στη συγκεκριμένη πίστα και με γρήγορο και με αργό αυτοκίνητο και πιστεύω οτι αν γίνουν σωστά κάποιες διαδικασίες (πχ 1 γύρος προθέρμανση, 3-4 γρήγοροι, 1 αποθεραπεία) και η οδήγηση ειναι στρωτή, πρόβλημα ουδέν. Μια προσοχή θέλει μόνο σε μερικά κερμπς, απλα θεώρησε οτι ο δρόμος είναι 30 πόντους στενότερος και μη βγεις καβάλα στο κερμπ στην έξοδο των 'φυστικιών' πχ.Να με συμπαθάτε για την έκφραση και ξέρω οτι ο vel δε θα με παρεξηγήσει, αλλά χέστηκα τι θα κάνει ο καθένας με την τσέπη του. Δικό του θέμα. ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΑ όμως, η ορθότερη κίνηση αν θες να αλλάξεις/βελτιώσεις κάτι στο αμάξι σου ειναι να το πιέσεις σε συνθήκες που μπορεις να βγάλεις συμπέρασμα και να κάνεις ένα-ένα τα βήματα, μέχρι να καταλήξεις εκεί που θες. Από κει και πέρα, από τη στιγμή που ρωτηθήκαμε, μπορούμε να έχουμε και άποψη, έτσι δεν ειναι?
εννοείται ρε φίλε οτι ο λόγος που σας ρώτησα είναι διτος, πρώτον για να εμπλουτίσουμε το θέμα παρά το κομπλεξ μερικών με αυτό, και δεύτερον να μου πείτε την δική σας εκτίμηση η γνώμη βασισμένη στις εμπειρίες σας... Πάντως επειδή το αυτοκίνητο θα κινείται επί το πλείστον στον ελληνικό μπουρδελοτρυπίδομπαλομένο δρόμο, στην επαρχία ακόμη πιο σλκηρά μάλλιστα από ότι στην Εθνική αφού οι επαρχία προσφέρεται για οδηλίκι, σημαντικότερο είναι να γίνει η ρύθμιση του εκεί που θα χρησιμοποιείται παρά σε μια πίστα που, για χιλιοστή φορά λέω, δεν παρέχει καλή εικόνα από τα δυνατά αυτοκίνητα... Συμφωνώ όμως ότι με σταθερές τις παραμέτρους όσο σε μια πίστα είναι πιο εύκολο να βγάλεις συμπεράσματα πριν και μετά από κάθε ρύθμιση... με την προυποθεσάρα ότι έχεις λεφτά να κάψεις γιατί αλλιώς φαίρεσαι σε μια πίστα που σου παρέχει σχετικά απόλυτη ασφάλεια από ότι σε ένα δημόσιο οδικό δίκτυο...
θα πάμε ρε Μέγαρα, με πρήξατε!!!!
-
Ο χρήστης blinkys έγραψε:
Μην μπερδεύετε τα καρφιά στην κουβέντα. Αυτά είναι για πάγο και όχι για χιόνι. Στο χιόνι ισχύει αυτό που λέει ο vel. Πως θέλουμε να εγκλωβίσουν χιόνι οι αυλακώσεις (δυνάμεις συνοχής ή συνάφειας δεν θυμάμαι πως λέγονται ). Με πολιτικά λάστιχα, να παρακαλάτε να μπουκώσουν με χιόνι,και μάλιστα καλό είναι να πατάμε σε μέρη που έχουν χιόνι για να τα μπουκώσουμε. Προσωπικά όσες φορές έτυχε να οδηγήσω έτσι, κατέβασα πιέσεις και για να αυξήσω την επιφάνεια επαφής με το δρόμο, αλλά και για να μαλακώσω τα πλα ι νά καθώς και το αυτοκίνητο συνολικά.
Για το on topic τώρα, ψηφίζω μπλοκέ αν δουλεύει με ηλεκτρονικά κτλ. Οι πολύπλοκες αναρτήσεις δεν μ άρεσαν ποτέ. Και ειδικά σε αυτοκίνητο που δεν είναι αγωνιστικό ή μόνο για td. Συνήθως ξοδεύονται χρήματα και είναι μονίμως σε μια στο περίπου ρύθμιση, καταργώντας έτσι το νόημα των πολλών ρυθμίσεων. Δεν πιστεύω πως θα κάτσει κανείς να αλλάξει ρυθμίσεις ανάλογα με το που θα κινηθεί. Θα είχε νόημα μόνο αν ο vel ήθελε να μπει πίστα,που απ΄οτι κατάλαβα δεν το έχει σκοπό. Οπότε τζάμπα λεφτά για μένα. Τα παραπάνω άλογα τώρα, όπως και να βγουν, αν δεν του φτάνουν κάποιου, ας τα πληρώσει. Δηλαδή το δίλημμα δύναμη vs στήσιμο είναι καθαρά προσωπική επιλογή.μάλλον συνάφειας αφού είναι συναφή υλικά συνοχής είναι πάντως το νερό που 'στέκεται μαζί' εεε? τρομερός επιστημονικό όρος!?
2ον: θα μου αρέσει όμως που θα έχω την δυνατότητα να μπορώ να μπω σε πίστα και ανάλογα να ρυθμίσω την ανάρτηση μου... μετά να βγαίνω στον δρόμο και πάλι να ρυθμίζω προς την άνεση...
-
Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
Μη στεναχωριέσαι Κώστα, κι εγώ στο γυμναστήριο συνηθισμένος από τα άρματα 'αποθέρμανση' λέω αντί για 'αποθεραπεία'!μώρε θέλετε κι οι δυο μια αποκάψινση λέω εγώ!
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Από κει και πέρα, από τη στιγμή που ρωτηθήκαμε, μπορούμε να έχουμε και άποψη, έτσι δεν ειναι?ΠΡΟΦΑΝΩΣ!!!!
Όπως άλλωστε έχω ξαναγράψει σε άλλο θέμα: δεν χρειάζεται να συμφωνούμε όλοι με όλους.
Πιστεύω ότι απλώς και μία αντιπαραβολή σκέψεων και απόψεων μπορεί να βοηθήσει σημαντικά. -
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Μη στεναχωριέσαι Κώστα, κι εγώ στο γυμναστήριο συνηθισμένος από τα άρματα 'αποθέρμανση' λέω αντί για 'αποθεραπεία'!
μώρε θέλετε κι οι δυο μια αποκάψινση λέω εγώ!
-
Ο χρήστης vellerefontis έγραψε:
Πάντως επειδή το αυτοκίνητο θα κινείται επί το πλείστον στον ελληνικό μπουρδελοτρυπίδομπαλομένο δρόμο, στην επαρχία ακόμη πιο σλκηρά μάλλιστα από ότι στην Εθνική αφού οι επαρχία προσφέρεται για οδηλίκι, σημαντικότερο είναι να γίνει η ρύθμιση του εκεί που θα χρησιμοποιείται παρά σε μια πίστα που, για χιλιοστή φορά λέω, δεν παρέχει καλή εικόνα από τα δυνατά αυτοκίνητα...Kαι γι' αυτό σου έχω λύση: θα πηγαίνεις από τις αμμοπαγίδες για εξομείωση ελληνικού μπουρδελόδρομου.
-
...για να ολοκληρώση την στρατηγική που θα ακολουθήσω στην μεταρύθμιση του αυτοκινήτου:
1ον πάντα στήνεις ένα αμάξι από τον δρόμο προς τα πάνω, οπότε:
α. λάστιχα (όταν αυτά λιώσουν, δηλ. μέχρι το καλοκαίρι που μας έρχεται)
β. αμορτισέρ (όταν βγάλω τα χρήματα, ελπίζω σύντομα)
γ. φρένα, ειδικότερα ενισχυμένους δίσκους (όταν αυτοί τα ξαναπαίξουν, δηλ, μετά το επόμενο καλοκαίρι)
δ. εισαγωγή/ εξάτμιση μαζί με αναβάθμιση (αφού προς το παρόν δεν γίνεται στο δικό μου παραμετροποίηση μέσω parallel port)
ε. ζάντες (αφού με όλες τις προηγούμενες αλλαγές μάλλον θα φάνε ζόρι και θα γίνουνε οκτάρια κάποια στιγμή)Υποσημειώσεις:
- δεν θα βάλω μάλλον διαφορικό... το σκέφτηκα αρκετά, απο κοντά οι λόγοι, θέλει πολύ μπλά μπλά και δεν θέλω να κουράζω κόσμο εδώ μέσα.-
- θα βάλω τα σωληνάκια φρένων
- υπάρχει περίπτωση να θελήσω ένα VAGcom δικό μου οπότε internet buy
-
Ο χρήστης taurus έγραψε:
Πάντως επειδή το αυτοκίνητο θα κινείται επί το πλείστον στον ελληνικό μπουρδελοτρυπίδομπαλομένο δρόμο, στην επαρχία ακόμη πιο σλκηρά μάλλιστα από ότι στην Εθνική αφού οι επαρχία προσφέρεται για οδηλίκι, σημαντικότερο είναι να γίνει η ρύθμιση του εκεί που θα χρησιμοποιείται παρά σε μια πίστα που, για χιλιοστή φορά λέω, δεν παρέχει καλή εικόνα από τα δυνατά αυτοκίνητα...
Kαι γι' αυτό σου έχω λύση: θα πηγαίνεις από τις αμμοπαγίδες για εξομείωση ελληνικού μπουρδελόδρομου.
Ωωωχ! τώρα με προβλημάτισες... οπότε πρέπει να αλλάξω λάστιχα έτσι κι αλλιώς... να είναι και άμμου!
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
...ήθελα να σε ρωτήσω πρωτύτερα, πια η εμπειρία σου μέχρι τώρα με την ανάρτηση, ας πούμε μια απορία μου, όπως αλλάζει κανείς χειμώνα καλοκαίρι πιέσεις ελαστικών, έχεις καταλήξει να αλλάζεις και την ρύθμιση των αμορτισέρ? γιατί σε πολλά σφιχτά αυτοκίνητα η διαφορά είναι σημαντική από εποχή σε εποχή... Μάλλιστα φίλος με ενεργή ανάρτηση καλοκαίρι την έχει παντα στο σπορτ και χειμώνα σχεδόν ποτέ αφού αλλάζει η συμπεριφορά της λόγο θερμοκρασιών στην εκκίνηση το πρωί...
τι σκέφτεσαι πάνω σε αυτό?
-
Οχι, δεν πειράζω τίποτα, για χρήση δρόμου είναι μια χαρά έτσι και αλλιώς στα 10-12 κλικ. Αλλά φυσικά κάποιου άλλου το πίσω αισθητήριο όργανο μπορεί να είναι πιο ευαίσθητο οπότε ...
-
Ο χρήστης nass έγραψε:
Οχι, δεν πειράζω τίποτα, για χρήση δρόμου είναι μια χαρά έτσι και αλλιώς στα 10-12 κλικ. Αλλά φυσικά κάποιου άλλου το πίσω αισθητήριο όργανο μπορεί να είναι πιο ευαίσθητο οπότε ...μωρ' ο αυχένας και η μέση μου είναι το θέμα... δεν μπορώ τα πολλά σκαμπανεβάσματα πια.- Θα πρέπει να ψωνίσω μου φάινεται, έτσι για την εμπειρία... δεν υπάρχει περίπτωση να μη βρω μια αποδεκτή ρύθμιση, είμαι σίγουρος αλλά φοβάμαι το πόσο θα μου πάρει μετά την αρχική αφού θα με πιάσει η ρυθμισημότητα...
-
επειδη βαριεμαι να βρω την θεματικη ενοτητα για ολα τα βαγκ η για ολα τα ροκκο,να πω οτι επειτα απο το προβλημα με το κιβωτιο-τριξιμο που ανεδειξε κ καλα εκανε,ο κιουσης,ρωτησα στην αντιπροσωπεια κ την προηγουμενη εβδομαδα μου ειπαν οτι βρεθηκε λυση απο το εργοστασιο κ το τριξιμο πλεον εξαφανιζεται κ δεν υπαρχει προβλημα.
εγω παρολο που το τριξιμο μου ηταν ελαχιστο κ σπανιο,θα προβω στην συντηρηση αυτη η οπως αλλιως λεγεται.κ οταν μαθω τι ακριβως ειναι,θα σας ενημερωσω. -
Χρόνια πολλά, καλή χρονιά! ^ Ωραίο άβαταρ αλλά μάλλον θα ήθελες να το βάλεις σε άλλο φόρουμ ?
-
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
τι ειναι αυτο Νικο; Η μαλλον... Τι εννοεις;
-
Έχεις QR reader?
Σκάναρέ το.
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Έχεις QR reader?Σκάναρέ το.
-
megane rs!!!!
αλλα αν το διλημα ειναι ενα απο τα δυο τα πραγματα ειναι απλα:το ενα εχει τετρακινηση αλλα ειναι ποιο ασχημο,το αλλο ειναι ποιο ομορφο(στα δικα μου ματια βεβαια) αλλα ειναι μπροστινοκινητο!!!θες να στριβεις ταπα και στο βρεγμενο παρε golfo,δεν σε νοιαζουν τοσο οι extra χωροι και θες να εισαι λιγο ποιο γρηγορος στην ευθεια(λογο λιγοτερου βαρους)παρε roco οι διαφορες ειναι ελαχιστες νομιζω,ιδιοι κινητηρες ιδια μηχανικα μερη!απορρω με το group μερικες φορες τι διαφορα εχει το golf r απο ενα s3??γιατι να το προτιμησει καποιος αφου εχει τα ιδια λεφτα? -
Στην προηγούμενη γενιά το ένα είχε ατμόσφαιρα. Τώρα με τα τούρμπο τα μπλέξανε τα μπούτια τους.
-
'Never make eye contact while eating a banana'
To QR του νίκου. (Υπάρχει add-on για chrome,mozilla αν δεν έχετε smartphone με barcode scanner)
GOLF R - SCIROCCO R