-
Παρεληύθη η julietta πρίν 2-3 μέρες. Έκανα μόνο καμμιά 30αριά χιλιόμετρα από την αντιπροσωπεία μέχρι το μαγαζί. Επειδή το αυτοκίνητο δεν είναι δικό μου δεν το πίεσα στις στροφές, για να μη το μαζεύει η καινούρια ιδιοκτήτρια από κανένα χωράφι
2 παρατηρήσεις: πολύ ήσυχο στο δρόμο, πολύ άνετο. Κατανάλωση στα 30 αυτά χιλιόμετρα 5,5 λ/100 χλμ, χωρίς να το πιέζω αλλά και χωρίς να πάω και με 60. Για καινούριο καλά είναι πιστεύω.
-
ω θεοί!
http://carscoop.blogspot.com/2011/12/ne ... based.html -
Μόνο το VAG που απευθύνεται σε...αφελείς ανακοινώνει χαμηλότερα νούμερα για τα DSG κι ας μην έχουν LC.
γιατί, πέρα από 'στρατόπεδα',κολλήματα και προτιμήσεις, αγαπάμε τα αυτοκίνητα
-
Ο χρήστης screwdriver έγραψε:
Μόνο το VAG που απευθύνεται σε...αφελείς ανακοινώνει χαμηλότερα νούμερα για τα DSG κι ας μην έχουν LC.
γιατί, πέρα από 'στρατόπεδα',κολλήματα και προτιμήσεις, αγαπάμε τα αυτοκίνητα
Μίλησα συγκεκριμένα για μοντέλα ΧΩΡΙΣ Launch Control που είναι πραγματικά αδύνατο να εκκινήσουν σωστά. Το βίντεο δείχνει Golf V DSG που ως γνωστόν έχει LC.
Πχ για το Q5 μου η Audi δίνει 7,2 με το s-tronic και 7,6 για το manual στο 0-100. E αυτό απλά δεν παίζει. Για να μην αναφέρω ότι και το δικό μου 7αρι s-tronic ξεκίνησε την καριέρα του με LC που μετέπειτα το 'έχασε' από ένα firmware update...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Μίλησα συγκεκριμένα για μοντέλα ΧΩΡΙΣ Launch Control που είναι πραγματικά αδύνατο να εκκινήσουν σωστά. Το βίντεο δείχνει Golf V DSG που ως γνωστόν έχει LC.
Πχ για το Q5 μου η Audi δίνει 7,2 με το s-tronic και 7,6 για το manual στο 0-100. E αυτό απλά δεν παίζει. Για να μην αναφέρω ότι και το δικό μου 7αρι s-tronic ξεκίνησε την καριέρα του με LC που μετέπειτα το 'έχασε' από ένα firmware update...
Για δες και αυτό:
http://www.youtube.com/watch?v=sN1GeE2MXHE
Ο συγκεκριμένος δεν είναι και κάνας τυχαίος, γιατί δεν πρέπει να ξεχνάς και τον παράγοντα άνθρωπο.Υ.Γ. Δεν κατάλαβα αν χρησιμοποιεί launch control αλλά δεν είδα να κάνει και κάτι συγκεκριμένο.
-
Νομίζω έχει κανονικά LC το DSG του R. Εφόσον τον αφήνει να ανεβάσει στροφές πατώντας ταυτόχρονα φρένο τότε γίνεται η δουλειά. Εγώ πχ (και όλα τα 7αρια 'μεγάλα' s-tronic) αν πατήσω ESP off, φρένο με το αριστερό και πάω να δώσω γκάζι, θα ανεβάσει μέχρι 1500σαλ = αποτυχημένη εκκίνηση.
Ο συγκεκριμένος ξέρω ποιος είναι, αλλά πολύ αβαβά τις έκανε τις 3 προσπάθειες του DSG αντίθετα με το manual που κράτησε 2/3 του βίντεο...και για αναφορά σε LC τίποτα ενώ όλοι το αναφέρουν όταν υπάρχει...
Ένα σχετικό ενδιαφέρον θα είχε μια κόντρα μεταξύ πχ Golf 122 manual vs Golf 122 DSG7 που δεν έχει LC.
-
Σωστή η παρατήρηση για το LC και για Video
νομίζω ότι to DSG θα είναι γρηγορότερο από το Manual .
και μην ξεχάσω τα υπεραισιόδοξα νούμερα του Group -
εχει κανεις αποψη για την giulietta την 2λιτρη jtdm-2? με το tct? συντομα λεω να την αποκτησω και θα ηθελα να ακουσω καμια γνωμη...
-
Aυτοκίνητο-εγγύηση ότι δεν θα το παίρνει κανένας από τα χέρια σου όταν θελήσεις να το ξεφορτωθείς, και με αρκετά έξοδα στο ενδιάμεσο. Δεν ξέρω την χρήση του, αλλά μια βενζίνα 1400άρα με 170 άλογα είναι εξίσου γρήγορη αν όχι και περισσότερο, σημαντικά φθηνότερη, πιο ξεφορτώσιμη, πιο γνωστή στα συνεργεία, πιο αθόρυβη, και μάλλον περισσότερο απολαυστική.
-
Το αυτοκινητο θα ειναι εταιρικο και με leasing οποτε δεν σκεφτομαι το 'μετα'...
Και τωρα που επετραπει και το πετρελαιο εντος αθηνων,στην καταναλωση ειναι πιο υποφερτο απο το multiair...
Kαι την καταναλωση την σκεφτομαι λιγακι,γτ την βενζινη/πετρελαιο θα την πληρωνω εγω..
Oι επιδοσεις,δεν ειναι το πρωτο μου μελημα (για να μπω σε συγκριση με αλλον κινητηρα για παραδειγμα) σε αυτο το αμαξι,καθοτι εχω αλλο για το 'σαββατοκυριακο' και να χαιρομαι...αυτο θα το εχω για περα δωθε στην δουλεια και κανα ταξιδι στο ενδιαμεσο...και επειδη βαριεμαι και λιγο το χειροκινητο,σκεφτομουν και το tct... -
Go for it! Αν ψάξεις υπάρχει review από νοικιάρικο από τo Nikos! στο Οδήγησα. Δεν ήταν TCT βέβαια, αλλά μια γνώμη θα την πάρεις.
Αν και με αυτή πάλι δεν θα μου ρίχνεις με το περιπτεράκι μου... Θες QV επειγόντως...
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Go for it! Αν ψάξεις υπάρχει review από νοικιάρικο από τo Nikos! στο Οδήγησα. Δεν ήταν TCT βέβαια, αλλά μια γνώμη θα την πάρεις.Αν και με αυτή πάλι δεν θα μου ρίχνεις με το περιπτεράκι μου... Θες QV επειγόντως...
Εδώ το σεντονάκι μου: viewtopic.php?p=2299418#p2299418
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Go for it! Αν ψάξεις υπάρχει review από νοικιάρικο από τo Nikos! στο Οδήγησα. Δεν ήταν TCT βέβαια, αλλά μια γνώμη θα την πάρεις.
Αν και με αυτή πάλι δεν θα μου ρίχνεις με το περιπτεράκι μου... Θες QV επειγόντως...
Εδώ το σεντονάκι μου: viewtopic.php?p=2299418#p2299418
-
Ο χρήστης stefan147 έγραψε:
Αν και με αυτή πάλι δεν θα μου ρίχνεις με το περιπτεράκι μου... Θες QV επειγόντως...
...μια δοκιμουλα με την αλλη πλεον,οχι με την giulietta,θα μας λυσει κανα δυο αποριες..
ευχαριστω πολυ για το λινκ που παραθεσατε... ας παω να δω τωρα τι γραφει αυτος ο nikos!...
-
...με 140 ειναι ομως ή με 170 αλογα? το site αναφερει 170...οχι οτι εχει σημασια αλλα λεμε τωρα..
-
Καλημερα στο site! Τι προτεινετε οι σχετικοι με την Giulietta..Αυτη με τα 120 αλογα η την 170αρα???Ποια καιει λιγοτερο μεσα στην πολη (Πατρα)????
-
Ο χρήστης waterspout έγραψε:
...με 140 ειναι ομως ή με 170 αλογα? το site αναφερει 170...οχι οτι εχει σημασια αλλα λεμε τωρα..Αυτη που οδήγησα εγω ήταν με τα 140, αν ρωτάς αυτο.
Sent from my iPad 2 using Tapatalk
-
ναι βρε...εννοω τι απο τα δυο ισχυει...αν ειναι τελικα 140 ή 170....εκτος αν τοτε υπηρχε (που την δοκιμασες εσυ) με 140 αλογα,και τωρα ειναι με 170...
-
Πρώτα βγήκε η 170hp και μετά η 140hp και τώρα υπάρχουν και οι δύο.
-
Ο χρήστης waterspout έγραψε:
ναι βρε...εννοω τι απο τα δυο ισχυει...αν ειναι τελικα 140 ή 170....εκτος αν τοτε υπηρχε (που την δοκιμασες εσυ) με 140 αλογα,και τωρα ειναι με 170...Αυτή που είχα νοικιάσει ήταν η 2.0 JTDm με 140 άλογα. Είχε δυο εξατμίσεις κιόλας...αλλά το 140 το έγραφε το κλειδί.
Alfa Romeo Giulietta