Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Διαφορα Νεα - Δεκέμβριος 2011
    1. Home
    2. Formula 1
    3. Διαφορα Νεα - Δεκέμβριος 2011
    • 1
    • 2
    • 3
    • 4
    • 5
    • 6
    • 2 / 6
    Formula 1
    31
    114
    101
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • G
      gakost last edited by

      Δεν διαφωνώ σ'αυτό αλλά αυτό που κάνουν είναι μια νοοτροπία 'πονάει πόδι κόψει πόδι'. Οι άτακτοι είναι συγκεκριμμένοι (ονόματα δεν λέμε υπολήψεις δεν θύγουμαι ). Θα μπορούσαν να αυστηροποιήσουν τις ποινές για τους άτακτους αρχικά και αν δεν συμορφώνονται να έχει σοβαρές ποινές και όχι χάδια ή επιπλήξεις. Ακόμη και ένα point system. Με αυτή την απόφαση τι κάνουν; Έχουν το drs , περιορίζουν ουσιαστικά την ήδη προβληματική άμυνα με πιο σκοπό; να λέμε ότι γίνονται προσπεράσματα;

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • G
        geo-f1 last edited by

        Verstappen: «Έκλεβε» ο Schumi το ΄94

        Σύμφωνα με τον Jos Verstappen το 1994 η Benetton του Michael Schumacher ήταν διαφορετική από τη δική του. Ο Ολλανδός δήλωσε σε μια πρόσφατη συνέντευξη του πως το μονοθέσιο του τότε team-mate του είχε ηλεκτρονικά βοηθήματα, τα οποία απαγορεύονταν. Οι υποψίες για την πιθανότητα η Benetton του Schumacher να είχε σύστημα ελέγχου της πρόσφυσης υπήρχαν από τότε με τον Ayrton Senna να δηλώνει σίγουρος πως το μονοθέσιο του τότε νεαρού Γερμανού είναι παράνομο.

        Σχεδόν δύο δεκαετίες μετά ο Verstappen δηλώνει ο Flavio Briatore είχε παράνομα ηλεκτρονικά βοηθήματα στο μονοθέσιο του Schumacher και όχι στο δικό του. Να θυμίσουμε πως ο Ολλανδός εκείνη τη χρονιά στο Γερμανικό Grand Prix είχε το γνωστό σε όλους μας ατύχημα, στο οποίο κατά την διάρκεια του ανεφοδιασμού το μονοθέσιό του τυλίχτηκε στις φλόγες. Ο Verstappen την γλύτωσε με μερικά εγκαύματα αλλά η έρευνα που έγινε μετά έδειξε πως η αντλία καυσίμου ήταν παράνομη καθώς δεν είχε φίλτρο και η ροή καυσίμου ήταν κατά 12.5% αυξημένη…

        «Γνωρίζω τι συνέβαινε όταν ήμασταν μαζί στην Benetton. Ο κόσμος νομίζει ότι ψάχνω για δικαιολογίες αλλά γνωρίζω πως το μονοθέσιό του ήταν διαφορετικό από το δικό μου. Πάντα σκεφτόμουν πως ήταν αδύνατο. Φρενάριζα στο όριο και έστριβα όσο πιο καλά δινόταν, πως τα κατάφερνε ο Schumacher; Υπήρχε κάτι που δεν ήταν σωστό. Υπήρχαν ηλεκτρονικά βοηθήματα. Ποτέ δεν αναφέρθηκα σε αυτά αλλά είμαι σίγουρος και όταν αργότερα ρώτησα τον Flavio Briatore μου απάντησε “ας μην το συζητήσουμε”. Γνωρίζω αρκετά τώρα. Όπως όλοι έτσι και ο Michael εξαρτάτε από το μονοθέσιό του. Για τους περισσότερους ήταν ένας θεός αλλά δεν είναι υπεράνθρωπος, στα καρτ ποτέ δεν με νίκησε», δήλωσε ο Verstappen στην Ολλανδική Nusport.

        http://www.msfree.gr/ms.php?id=25287

        Λες και δεν το ξεραμε...Παρολα αυτα ουτε μια pole δεν μπορεσε να παρει οσο ετρεχε με τον Βραζιλιανο τους 3 πρωτους αγωνες!!

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • R
          rxristos last edited by

          Έχει φάει μεγάλη πίκρα ο Ολλανδός...

          1 Reply Last reply Reply Quote 2
          • realzeus
            realzeus last edited by

            Δεν το αποκλείω να έκλεβε πάντως ο Σουμάχερ αλλά δεν υπάρχουν και αδιάσειστα στοιχεία περί αυτού.

            Σε πιο φρέσκα νέα τώρα, ο Romain Grosgean δεύτερος οδηγός της Lotus, στην θέση του Petrov. http://en.espnf1.com/renault/motorsport ... 66214.html

            1 Reply Last reply Reply Quote 2
            • G
              greo last edited by

              Εχει δίκιο ο Φερσπάπεν. Γιαυτο και οταν βρεθηκε στην ίδια ομαδα με τον Ρουμπενς του εριξε στα αυτιά

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • K
                kantoniou last edited by

                Ο χρήστης REALZEUS έγραψε:
                Σε πιο φρέσκα νέα τώρα, ο Romain Grosgean δεύτερος οδηγός της Lotus, στην θέση του Petrov. http://en.espnf1.com/renault/motorsport ... 66214.html

                Απο Πετροφ και Μπρουνο Σ., πιστευω ο Γροζαν θα ειναι καλυτερος.

                1 Reply Last reply Reply Quote 2
                • G
                  greo last edited by

                  H Renault προστατευει την επενδυση της

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • S
                    sparticle last edited by

                    Και θα 'χει πολύ ενδιαφέρον να δούμε την κοντρίτσα του Γάλλου με τον Φινλανδό...

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • P
                      phaethon last edited by

                      Ο χρήστης greo έγραψε:
                      H Renault προστατευει την επενδυση της

                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                      • R
                        ripper last edited by

                        Ο χρήστης greo έγραψε:
                        H Renault προστατευει την επενδυση της

                        Τόσο μάπα δηλαδή τα Ρωμαικά τζίν;

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • K
                          kantoniou last edited by

                          Ο χρήστης greo έγραψε:
                          H Renault προστατευει την επενδυση της

                          Υποθετω εννοεις τον Ραϊκονεν, γιατι και ο Γκροζαν επενδυση τους ειναι.

                          Αν εννοεις τον Ραϊκονεν, δεν νομιζω οτι εχει λογικη αυτο που υπονοεις.
                          Ο Πετροφ και λεφτα εφερνε και μετριος ηταν. Αρα και την επενδυση 'προστατευουν' και κονομανε. Τον σουταραν ομως, ή για τις δηλωσεις που εκανε ή γιατι ηταν μετριος ή για να μην συντριψει τον Κιμι .
                          Ο Μπρουνο Σ. και λεφτα εφερνε και μετριος ηταν και εφερε (αναξιως) ενα σπουδαιο επωνυμο. Αρα και την επενδυση 'προστατευουν' και κονομανε και τζερτζελο με το ονομα τους γινεται τζαμπα. Τον σουταραν ομως ή γιατι ηταν μετριος ή για να μην συντριψει τον Κιμι .
                          Ο Γκροζαν, μετα απο μια τραυματικη πρωτη εμπειρια στη Φ1, εκανε πολυ καλες εμφανισεις, πηρε το πρωταθλημα στα τσικο και εκανε δυο καλες Παρασκευες φετος. Δυσκολο να ειναι χειροτερος απο τους παραπανω. Ειναι παιδι της Ρενο, αλλα δεν εχει χορηγους ουτε για παιδικο παρτι. Τον εφεραν, χανοντας τα €€€ απο τους χορηγους του Ρωσου και του Ανιψιου.

                          Δυο τινα συμβαινουν:

                          1. Η ομαδα θελει καποιους καλυτερους απο τους δυο μετριους που ειχε φετος (αντε, τρεις... ), για να βελτιωσει τα αποτελεσματα της.
                          2. Η ομαδα θελει δυο λιμα: μια αχρηστη πριμαντονα και εναν ακομη πιο αχρηστο για να μην ξεφτιλιστει η πριμαντονα, για να ... (??????) (προσθεστε παρακαλω την ευφανταστη επιλογη σας).

                          Το λογικο ειναι το πρωτο, για συνομωσιες προσφερεται το δευτερο.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • G
                            geo-f1 last edited by

                            Πιστευω ο Αλονσο να μην προκαλεσε ψυχολογικα στον Ρομαν το 2009 απο την απιστευτη ταχυτητα του...

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • G
                              go_for_pole last edited by

                              @ kantoniou δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, ο Grosjean έχει μεγάλη χορηγική προίκα από την TOTAL. Η οποία χορηγία είναι μέρος της επιθυμίας της Γαλλικής κυβέρνησης για εισβολή της χώρας στην F1 που αν όχι φέτος μέχρι το 2013 θα φέρει στο grid τέσσερις οδηγούς και στο καλεντάρι μια πίστα. Επίσης ο Grosjean είναι οδηγός της ακαδημίας Gravity (ιδιοκτησίας της Genii και όχι του Boullier που διαβάζω και γελάω) όποτε αν τον πέταγαν στα άχρηστα δε θα μπορούσαν να σταυρώσουν ταλέντο για ταλέντο από τις μικρές κατηγορίες. Για όλους αυτούς τους λόγους η θέση του Grosjean ήταν δεδομένη από τα μέσα του 2010 που τοποθετήθηκε στην DAMS.

                              Αυτό που δεν ήταν δεδομένο ήταν ότι το θέλω του Lopez για αστέρα (σε οποιαδήποτε κατάσταση) θα επικρατούσε του θέλω του Boullier για παραμονή του Petrov. Ο όποιος Ρώσος μόλις στη δεύτερη χρονιά του και στο βάθρο ανέβηκε και τους ομόσταυλους του έκαψε παρόλα αυτά παίρνει πόδι από τον παραλογισμό του Lopez που λίγο έλειψε να κοστίσει και την παραίτηση του Boullier. Και ο οποίος Ρώσος δεν έχει ένα καράβι λεφτά πίσω του γιατί αν είχε θα είχε ήδη υπογράψει κάπου. Είναι η προσδοκία ότι θα πουλήσει στη Ρωσία που τον κάνει πολύτιμο, όχι το τσεκ του.

                              Α και greo, το αργότερο στα Ευρωπαϊκά GP ο Grosjean θα είναι μπροστά από τον βετεράνο. Δεν υπάρχει αμφιβολία ότι ο Γάλλος είναι εξαιρετικά γρήγορος, γνωρίζει τα Pirelli και είναι πολύ πεινασμένος για δόξα.

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • G
                                greo last edited by

                                Με καποιον απο τους 2 περσινους θα εχανε απο το πρωτο sec. Με τον Χονδρογιαννη εχει μιση σεζον περιθωριο να δειξει οτι δεν ειναι βετερανος. Του δωσαν όσο χρονο χρειαζεται η φημη του.

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • S
                                  sparticle last edited by

                                  Θυμάμαι λάθος ρε παιδιά; Ο Γάλλος σ' εκείνο το περίεργο 2009 με τα μονοθέσια-κάρα, ήταν νομίζω ο μοναδικός που μπήκε στα μέσα της σεζόν και δεν γελοιοποιήθηκε (τύπου Fisichella-PATOer)..Δεν ξέρω, τον είχα σε εκτίμηση...

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                  • K
                                    kantoniou last edited by

                                    Ο χρήστης Go_For_Pole έγραψε:
                                    @ kantoniou δεν είναι ακριβώς έτσι τα πράγματα, ο Grosjean έχει μεγάλη χορηγική προίκα από την TOTAL.

                                    Αυτο δεν το ηξερα και ειναι καλο που το μαθαινω. Εγραψα οτι δεν εχει χορηγους, βασιζομενος σε αυτο:
                                    Grosjean's opportunities elsewhere on the F1 grid are limited because he does not have major sponsorship backing behind him.
                                    Οτι ειναι παιδι της ομαδας το εγραψα.
                                    Εγω εγραψα οτι πιστευω οτι ειναι καλυτερος απο Πετροφ και Μπρουνο Σ., οποτε η επιλογη του δεν εγινε για την 'προστασια' του Ραϊκονεν. Επ΄αυτου τι αποψη εχεις;

                                    Ο όποιος Ρώσος μόλις στη δεύτερη χρονιά του και στο βάθρο ανέβηκε και τους ομόσταυλους του έκαψε παρόλα αυτά παίρνει πόδι από τον παραλογισμό του Lopez που λίγο έλειψε να κοστίσει και την παραίτηση του Boullier. Και ο οποίος Ρώσος δεν έχει ένα καράβι λεφτά πίσω του γιατί αν είχε θα είχε ήδη υπογράψει κάπου. Είναι η προσδοκία ότι θα πουλήσει στη Ρωσία που τον κάνει πολύτιμο, όχι το τσεκ του.

                                    Εχουμε πολυ διαφορετικη αποψη για την αξια του Πετροφ. Ειναι πολυ επιρρεπης στα λαθη και δεν εδειξε κατι φοβερο στη διετια. Η συντριβη του απο τον Κουμπιτσα κανει το Βατερλο να μοιαζει θριαμβος για τον Ναπολεοντα. ΟΚ, ρουκι, ΟΚ, ο αλλος κορυφαιος, αλλα τετοιο αποτελεσμα μεταξυ teammates δεν εχουμε ξαναδει ποτε.
                                    Οτι πληρωνε για τη θεση του και οτι ειχε φερει χορηγους στην ομαδα το εχουν δηλωσει και ο ιδιος και η Ρενο και εχει γραφτει παντου. Πρωτη φορα διαβαζω να αμφισβητειται.

                                    Οσο για την αποψη οτι ο Γροζαν θα ειναι μπροστα απο τον Κιμι και οτι αυτος θα εχανε απο τους Πετροφ και Μπρουνο Σ. , we shall wait and see.

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                    • K
                                      kantoniou last edited by

                                      Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                      H Renault προστατευει την επενδυση της

                                      Δυο τινα συμβαινουν:

                                      1. Η ομαδα θελει καποιους καλυτερους απο τους δυο μετριους που ειχε φετος (αντε, τρεις... ), για να βελτιωσει τα αποτελεσματα της.
                                      2. Η ομαδα θελει δυο λιμα: μια αχρηστη πριμαντονα και εναν ακομη πιο αχρηστο για να μην ξεφτιλιστει η πριμαντονα, για να ... (??????) (προσθεστε παρακαλω την ευφανταστη επιλογη σας).

                                      Το λογικο ειναι το πρωτο, για συνομωσιες προσφερεται το δευτερο.

                                      Γκρεο, εχεις σε παρακαλω μια απαντηση για να συμπληρωσεις το κενο;

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • E
                                        eddie_147 last edited by

                                        Εγώ θα θυμήσω τη λαϊκή ρήση 'Είδε ο τρελός το μεθυσμένο και φοβήθηκε...'

                                        Τόσο παλτουδιά αυτός ο Κίμης ρε γμτ και δεν το χαμε πάρει χαμπάρι τόσα χρόνια; Ούτε το Γκρογιάν δε φτουράει να περάσει;

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • L
                                          liostemi last edited by

                                          ... ...τί σκατά γκαντεμιά και τούτη σ' αυτή την ομάδα!..
                                          ...κάνα ευχέλαιο ρέεεεεεεεε!!!
                                          http://www.msfree.gr/ms.php?id=25330

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                          • G
                                            greo last edited by

                                            Ο χρήστης kantoniou έγραψε:

                                            H Renault προστατευει την επενδυση της

                                            Δυο τινα συμβαινουν:

                                            1. Η ομαδα θελει καποιους καλυτερους απο τους δυο μετριους που ειχε φετος (αντε, τρεις... ), για να βελτιωσει τα αποτελεσματα της.
                                            2. Η ομαδα θελει δυο λιμα: μια αχρηστη πριμαντονα και εναν ακομη πιο αχρηστο για να μην ξεφτιλιστει η πριμαντονα, για να ... (??????) (προσθεστε παρακαλω την ευφανταστη επιλογη σας).

                                            Το λογικο ειναι το πρωτο, για συνομωσιες προσφερεται το δευτερο.

                                            Γκρεο, εχεις σε παρακαλω μια απαντηση για να συμπληρωσεις το κενο;

                                            Tα πράματα δεν ειναι τόσο απλά. Ας ξεκινησουμε απο τα γεγονότα: Τα γεγονότα λενε πως ουτε ο Πετροφ ουτε ο Μπρούνο εθελξαν τα πλήθη και σιγουρα ότι αποτέλεσμα και να φέρουν πάντα θα υπάρχει η σκέψη 'και αν ειχε η Lotus καποιον καλύτερο οδηγό;'. Η περίπτωση δε να πηγαίνει η Lotus μέτρια και ο Κίμι να είναι ο χειρότερος από τους 2 θα ήταν τριπλή καταστροφή. Αγωνιστική, μηντιακή και οικονομική.

                                            Με τον Χονδρογιάννη τι γίνεται; Εξασφαλίζεις ότι ο Κίμι δε θα φάει ξύλο με το καλημέρα. Έχεις πάντα το ερωτηματικό της πραγματικής του αξίας, οπότε μπαίνεις σε μια win-win situation.
                                            Ο Κίμι έχει επανελθει στην παλιά του ταχύτητα με καινούργια μυαλά; Τέλεια, αυτό θέλαμε
                                            Ο Κίμι είναι ταχύτερος του νέοπα αλλά στη μέση του grid; ΟΚ πάμε παιδια, θελουμε δουλεια ακόμα κλπ
                                            Οι δυο τους ειναι ισάξιοι μέσα στους βαθμούς; Τέλεια, παντρεψαμε νιάτα με εμπειρία και φτιάξαμε την τέλεια συνταγη, του χρονου θα μπλαμπλαμπλα
                                            Ο Χονδρογιάννης υποσκελίζει τον Κίμι; Βρηκαμε ταλεντάρα, θα χτισουμε την ομάδα πάνω του, ο Κίμι θα βρει τον εαυτό του (αρκει να θυμηθει που τον άφησε ) ότι ακριβώς λένε και σε ενα διπλανό μαγαζί, ονόματα δε λέμε, υπολήψεις δε θίγουμε.

                                            Γενικά είναι πολύ καλύτερο να βάζεις εναν άγνωστο παράγοντα στη σύγκριση με την επενδυση σου, γιατί ποτέ δεν ξερεις αν ο Ρομαίν δεν είναι ο νέος Προστ, ενώ αντιθέτως ξέρεις ότι ο Μπρούνο δεν είναι ο νεος Σέννα

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 3
                                            • 4
                                            • 5
                                            • 6
                                            • 2 / 6
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr