-
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
Φτωχό μίγμα στην περιοχή κάτω από το ρελαντί είναι και το αμάξι δεν έχει την απαραίτητη ροπή να κρατήσει στροφές και σβήνει. Ειδικά όταν οι στροφές πέφτουν απότομα από ψηλά με το πάτημα του συμπλέκτη. Υποθέτω ότι ο λάμδα δεν είναι συνδεδεμένος στο υγραέριο, γιατί αλλιώς θα το προλάβαινε πριν σβήσει. Ρύθμιση θες.
Asteris ,στο δικο μου , ο λαμδα δεν ειναι συνδεμενος αλλα δουλευει καλα.
Θυμάμαι λάθος ότι μας είχες πει πως έχεις αναμένο λαμπάκι;
Σωστα θυμασαι, αλλα το λαμπακι εχει αναψει εδω και 40000χλμ χωρις προβληματα!
-
Πως ξέρεις ότι δουλεύει καλά ο λάμδα τότε;
-
Νέο πρατήριο στον Παλαμά Καρδίτσας.Με 0.798 ε/λιτρο. Ο πρατηριούχος που είχε το ''μονοπώλιο'' σε Τρίκαλα -Καρδίτσα είχε φτασει την τιμή στα 0.85 (0.84 το καλοκαιρι) Ξαφνικά ''έπεσε'' στα 0.83!! Τυχαίο? Σίγουρα ΟΧΙ .Αθάνατη Ελλαδίτσα μας.....
-
Πώς θα βλέπατε το σκεπτικό τοποθέτησης κιτ αερίου για κάποιον που έχει σκοπό να κρατήσει το αμάξι του πολλά πολλά χρόνια?
Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?
Σκέφτομαι το ενδεχόμενο τοποθέτησης κιτ landi renzo σε fiat bravo t-jet, η οποία γίνεται στην αντιπροσωπεία με εγγύηση.
Άραγε στα μοντέλα που βγαίνουν με άεριο απ'το εργοαστάσιο υπάρχουν αλλαγές στον κινητήρα? Δε βρήκα απάντηση στο νετ όσο κ αν έψαξα
Δεν κάνω πάνω από 15000χλμ το χρόνο, αλλά σκέφτομαι ότι αν αποσβέσω σε περίπου 2 χρόνια, θα μου μείνει η εναλλακτική για ένα λίιιιιγο πιο φτηνό καύσιμο(ε δεν πιστεύω να εξισωθεί κιόλας με τη βενζίνη).
Μήπως πρέπει να κάτσω στ'αυγά μου και να περιορίσω όσο γίνεται τις-ήδη περιορισμένες- μετακινήσεις?Υ.Γ. Το αμάξι διανύει το 3ο έτος της ζωής του. Το προηγούμενο το άλλαξα στα 12 προς 13 χρόνια(πάλι bravo )και όπως πάνε τα οκονομικά κ αυτό θα πάει τόσο ή και παραπάνω
-
Πρωτα απ'όλα κατασταλαξε με το τι χρηση σκοπευεις για το αυτοκινητο και μετα να δεις τι σε συμφερει.
-
Όχι η χρήση που κάνω είναι ψιλοστάνταρ!
Γύρω στα 15000 το χρόνο όπως είπα
Απλά το 95% των μετακινήσεων μου δεν αφορά δουλειά(εκεί μόνο ΜΜΜ κ ποδήλατο)κ έτσι μπορεί και να περιοριστεί η χρήση αν δω τα σκούρα.
Το θέμα είναι αν με το αέριο θα κάνω τη ζωή μου λίγο πιο ξένοιαστη κ θα πηγαίνω κ ένα ταξιδάκι χωρίς τύψεις.
Σίγουρα δε συμφέρει μικροπρόθεσμα για τέτοια χρήση, αλλά σε ορίζοντα 6-7+ χρόνων? Κανείς δεςν ξέρει που θα φτάσει η τιμή του βέβαια... -
Εφοσον κρατησεις το αυτοκινητο οπως λες, και οπως θα συμβει με τους περιοσσοτερους απο εμας, προχωρα το.
Αν στην αντιπροσωπεια η τιμη ειναι καλη κανε το εκει. Το ταξιδακι χωρις τυψεις εννοειται οτι θα γινεται αφου αποσβεσεις. -
Ο χρήστης gakost έγραψε:
οι δεξαμενές σχεδιάζονται με προδιαγραφές να αντέχουν 30bar όπως σωστά ειπώθηκε.
http://www.stako.pl/index.php?id=produc ... 11&lang=enΕιναι γνωστο. Αλλωστε ειναι γραμμενο και πανω τους στο ταμπελακι. Αλλο λεω εγω. Οτι το σημειο ριξης της δεξαμενης πρεπει να ειναι παραπανω και οχι π.χ. στα 31 bar. Οι εταιριες βεβαια ακολουθουν τις διεθνεις προδιαγραφες οπως ειναι λογικο και δεν υπαρχει λογος να γραψουν την ανωτερη πιεση που αντεχουν απο την ωρα που μεχρι 30 bar ειναι οκ στα σιγουρα.
Δηλαδη αν μπλοκαραμε την βαλδιδα εκτονωνσης, οταν θα εσκαγε (πλεον) η δεξαμενη πιστευω οτι τα bar που θα ειχαν καταγραφει πριν την εκρηξη θα μας δημιουργουσαν εκπληξη.
Υποθεση κανω δεν ειμαι κατασκευαστηςΗ βαλβίδα εκτόνωσης ανοίγει πάνω από το 25bar.
Δες εδώ η συγκεκριμμένη είναι στα 27bar
http://www.polargas.gr/index.jsp;jsessi ... 2&extLang= -
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Τι άποψη έχεις γι'αυτό?
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?
Η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι 1400, διαπραγματεύσιμη για μετρητοίς όπως μου είπαν(ας υποθέσουμε κανα 10%).
Το θέμα είναι πως πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να μη χαλάσω το αμάξι μου. Σκοπεύω να με συντροφεύει για χρόνια και αν είναι να έχω προβλήματα, προτιμώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να βάζω όση βενζίνη αντέχω
Γι'αυτό και αν προχωρήσω στην εγκατάσταση θα είναι αποκλειστικά σε αντιπροσωπεία... -
Yπαρχουν και φθηνοτερα αλλα κοιταξε πρωτα τι καλυτερο μπορει να σου κανει η αντιπροσωπεια.
Ενδεικτικα για 6κυλινδρο με ολα τα χαρτια και περασμενο ΚΤΕΟ η τιμη ειναι στα 1500 με BRC που ειναι καλη εταιρια. -
Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
Πρωτα απ'όλα κατασταλαξε με το τι χρηση σκοπευεις για το αυτοκινητο και μετα να δεις τι σε συμφερει.
+100 A.
-
Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση.Τι άποψη έχεις γι'αυτό?
Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?
Η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι 1400, διαπραγματεύσιμη για μετρητοίς όπως μου είπαν(ας υποθέσουμε κανα 10%).
Το θέμα είναι πως πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να μη χαλάσω το αμάξι μου. Σκοπεύω να με συντροφεύει για χρόνια και αν είναι να έχω προβλήματα, προτιμώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να βάζω όση βενζίνη αντέχω
Γι'αυτό και αν προχωρήσω στην εγκατάσταση θα είναι αποκλειστικά σε αντιπροσωπεία...
Όταν κάνεις μια εκδρομούλα σαββατοκύριακο, δεν θέλεις 150ε όλα τα έξοδα οικονομικά?. με 30% οικονομία στο καύσιμο το κέρδος σου θα είναι 9,6ε περίπου. Δηλαδή με βενζίνη, 159,6ε αντί 150 με αέριο. Κατά συνέπια και εφόσον δεν είσαι επαγγελματίας με το αυτοκίνητο, το βάρος στα έξοδα, δεν είναι το κέρδος από το καύσιμο, μα τα υπόλοιπα έξοδα…… και έστω ότι το κόστος της επένδυσης, είναι μόνον το κόστος της εγκατάστασης……
Σε χρεώνω 20 λίτρα βενζίνα!.
Πάντως εάν βάλεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου + 1000ε εάν και εφόσον… τότε βάλτο.
Φιλικά
Α. -
ποσοι 'γαργαλατε' οι ιδιοι τις ρυθμισεις του συστηματος σας????
-
Ο χρήστης antonis-team έγραψε:
Ευχαριστώ για την απάντηση.
Τι άποψη έχεις γι'αυτό?
Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?
Η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι 1400, διαπραγματεύσιμη για μετρητοίς όπως μου είπαν(ας υποθέσουμε κανα 10%).
Το θέμα είναι πως πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να μη χαλάσω το αμάξι μου. Σκοπεύω να με συντροφεύει για χρόνια και αν είναι να έχω προβλήματα, προτιμώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να βάζω όση βενζίνη αντέχω
Γι'αυτό και αν προχωρήσω στην εγκατάσταση θα είναι αποκλειστικά σε αντιπροσωπεία...
Όταν κάνεις μια εκδρομούλα σαββατοκύριακο, δεν θέλεις 150ε όλα τα έξοδα οικονομικά?. με 30% οικονομία στο καύσιμο το κέρδος σου θα είναι 9,6ε περίπου. Δηλαδή με βενζίνη, 159,6ε αντί 150 με αέριο. Κατά συνέπια και εφόσον δεν είσαι επαγγελματίας με το αυτοκίνητο, το βάρος στα έξοδα, δεν είναι το κέρδος από το καύσιμο, μα τα υπόλοιπα έξοδα…… και έστω ότι το κόστος της επένδυσης, είναι μόνον το κόστος της εγκατάστασης……
Σε χρεώνω 20 λίτρα βενζίνα!.
Πάντως εάν βάλεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου + 1000ε εάν και εφόσον… τότε βάλτο.
Φιλικά
Α.Εάν δεν κάνω λάθος τα Fiat είναι από τα πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα για υγραέριο. Έχουν από μαμά κατασκευαστικές ανοχές για το υγραέριο συνεπώς με μια καλή εγκατάσταση και ένα αξιοπρεπές κιτ δεν βλέπω τον λόγο να μην το βάλεις...
-
Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
ποσοι 'γαργαλατε' οι ιδιοι τις ρυθμισεις του συστηματος σας????Εγώ είμαι ένας.
-
Καλησπέρα.
Έχω ένα Renault Clio 1.4 (100ps) μοντέλο 2006.
Σκέφτομαι να το πάω για μετατροπή σε LPG.
Επειδή είναι γενικά τα Renault λίγο περίεργα με τα ηλεκτρικά (και όχι μόνο, βλ. πολλαπλασιαστές κλπ), πιστεύετε μήπως πως καλύτερα θα ήταν να το αποφύγω? Αν όχι, έχετε να προτείνετε μάρκες κλπ? Π.χ. ακούω πολύ τα τούρκικα και πως πολλά από τα ιταλικά είναι πλέον made in Turkey.
Άποψη κανείς;
Ευχαριστώ!
-
Ο χρήστης nascar1 έγραψε:
Εάν δεν κάνω λάθος τα Fiat είναι από τα πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα για υγραέριο. Έχουν από μαμά κατασκευαστικές ανοχές για το υγραέριο συνεπώς με μια καλή εγκατάσταση και ένα αξιοπρεπές κιτ δεν βλέπω τον λόγο να μην το βάλεις...
Αυτό με δελεάζει και μένα! Και δεν πιστεύω τα μοντέλα που έχουν εργοστασιακά αέριο να έχουν καμιά διαφορά απ'τα 'απλά'.
Φαντάζομαι πως απλά τοποθετείται εργοστασιακά κάπως πιο 'ταχτοποιημένο' το κιτ που βάζει και η αντιπροσωπεία (μπορεί βέβαια να πέφτω και πολύ έξω , αν ξέρει κάποιος ας με διορθώσει)Απ'την άλλη με προβληματίζει πολύ κ αυτό που λέει ο Αντώνης, ότι δλδ εφόσον για μένα το αμάξι είναι για τη βόλτα και δεν κάνω μ'αυτό 'αναγκαστικές' μετακινήσεις(τουλάχιστον όχι πολλές) ίσως είναι καλύτερα να δίνω τα λεφτά του κιτ σιγά σιγά στη βενζίνη και να κάνω πιο ελεγχόμενα χλμ.
Φοβάμαι όμως μη λέω σε 3 χρόνια 'τι μα κια έκανες, τώρα θα είχες κάνει απόσβεση και θα είχες και τη δυνατότητα για εναλλακτικό καύσιμο+τεράστια αυτονομία' και πιστεύω ακόμη κ αν η ψαλίδα κλείσει με τη βενζίνη πάντα θα είναι έστω και λίιιιιγο πιο οκονομικό. Απλά ίσως από ένα σημείο και μετά θέλει 5 χρόνια για απόσβεση.
Τι να μου πείτε κ εσείς βέβαια, αυτό είναι προσωπική απόφαση...ε κουβέντα να γίνεται
-
Τα αμιγως εργοστασιακα υγραεριοκινητα εχουν αλλες προδιαγραφες κατασκευης σε σχεση με τα απλα. Μην φανταστεις τιποτα τρομερες διαφορες, απλα ενισχυση εκει που 'ποναει' η χρηση υγραεριου. Ετσι πχ ειναι το νεο Kia Picanto.
Υπαρχουν και εργοστασιακα στα οποια η εγκατασταση γινεται μετα την κατασκευη τους, σε εταιριες οπως η BRC που εχουν ειδικες γραμμες παραγωγης. Σε αυτη τη περιπτωση το πιο πιθανο ειναι τα αυτοκινητα αυτα να ειναι οπως τα υπολοιπα του εμποριου. Πολλες εταιριες, Kia, Hyundai, Renault κλπ το κανουν εφοσον η δημιουργια ενος αμιγους υγραεριοκινητου απο αυτες δεν ειναι οικονομικα συμφερον και ετσι ουτως η αλλως η γκαμα διευρυνεται. Και σε αυτες τις περιπτωσεις οι εργοστασιακες εγγυησεις ισχυουν κανονικα.
Οσο για την εγγυηση αλλα και την καλη λειτουργια, εφοσον αντιπροσωπειες οπως VW/AUDI/SUBARU/FIAT κλπ κανουν την μεταροπη εδω με πληρη εγγυηση για τα καινουργια, αυτο δειχνει το ποσο 'ασφαλης' ειναι η μετατροπη αν βεβαια γινεται επαγγελματικα.
Οσο για σενα παλι θα σου πω οτι ο μονος αρμοδιος να κρινει αν τον συμφερει εισαι εσυ που ξερεις ολες τις παραμετρους χρησης, οικονομικων αλλα και διαρκεια κτησης του αυτοκινητου σου. Δηλ αν σκοπευεις να το κρατησεις χρονια τοτε οσο πιο γρηγορα κανεις την κινηση τοσο καλυτερο για σενα. Αν παλι δεν ξερεις, τοτε δυστυχως θα εισαι παντα με το ερωτημα!
Η σωστη εγκατασταση παντως δεν θα σου δημιουργησει προβλημα, τουλαχιστον αυτο δειχνει ο κανονας. -
«Τα αμιγως εργοστασιακα υγραεριοκινητα εχουν αλλες προδιαγραφες κατασκευης σε σχεση με τα απλα.»
Σίγουρα, άλλες έδρες, άλλοι οδηγοί, άλλες βαλβίδες, άλλο ελατήριο πίεσης πιστονιού, άλλος καταλύτης.
Οπωσδήποτε διπλός εγκέφαλος, για να εξασκεί έλεγχους και ρυθμίσεις αυτόματα, ανάλογες των δυο καυσίμων.
Μα για της ελληνικές εγκαταστάσεις στης αντιπροσωπείες, βαστάω πολλές επιφυλάξεις.
Κάνουν την μετατροπή σε ΤΑΧΙ της μάρκας τους?....
Μετά σε κάποιους που κάνουν τώρα εγκαταστάσεις σε αντιπροσωπίες, τι βάρος θα δόσεις, εμπρός σε ελευθέρους με γνώση και πήρα?.
Α. -
Ο χρήστης alexeft έγραψε:
ποσοι 'γαργαλατε' οι ιδιοι τις ρυθμισεις του συστηματος σας????
Εγώ είμαι ένας.
….παλιόπαιδο… θα σου στέλνω τα παιδιά μου να τα ταΐζεις!!!!!....
Α.
Υγραεριοκίνηση!