Navigation

    • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
    • ΑΓΩΝΕΣ
    • ΔΟΚΙΜΕΣ
    • CLASSIC
    • ΤΙΜΕΣ
    • VIDEO
    • 4ΤΡΟΧΟΙ
    • Register
    • Login
    • Search
    • Unread
    • Recent
    • Popular
    Υγραεριοκίνηση!
    1. Home
    2. Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    3. Υγραεριοκίνηση!
    • 1
    • 2
    • 389
    • 390
    • 391
    • 392
    • 393
    • 731
    • 732
    • 391 / 732
    Τεχνικά Θέματα - Βελτιώσεις
    41
    14631
    126385
    Loading More Posts
    • Oldest to Newest
    • Newest to Oldest
    • Most Votes
    Reply
    • Reply as topic
    Log in to reply
    This topic has been deleted. Only users with topic management privileges can see it.
    • B
      bettytsovi last edited by

      Ο χρήστης alexeft έγραψε:

      Φτωχό μίγμα στην περιοχή κάτω από το ρελαντί είναι και το αμάξι δεν έχει την απαραίτητη ροπή να κρατήσει στροφές και σβήνει. Ειδικά όταν οι στροφές πέφτουν απότομα από ψηλά με το πάτημα του συμπλέκτη. Υποθέτω ότι ο λάμδα δεν είναι συνδεδεμένος στο υγραέριο, γιατί αλλιώς θα το προλάβαινε πριν σβήσει. Ρύθμιση θες.

      Asteris ,στο δικο μου , ο λαμδα δεν ειναι συνδεμενος αλλα δουλευει καλα.

      Θυμάμαι λάθος ότι μας είχες πει πως έχεις αναμένο λαμπάκι;

      Σωστα θυμασαι, αλλα το λαμπακι εχει αναψει εδω και 40000χλμ χωρις προβληματα!

      1 Reply Last reply Reply Quote 0
      • A
        alexeft last edited by

        Πως ξέρεις ότι δουλεύει καλά ο λάμδα τότε;

        1 Reply Last reply Reply Quote 0
        • S
          subarakis last edited by

          Νέο πρατήριο στον Παλαμά Καρδίτσας.Με 0.798 ε/λιτρο. Ο πρατηριούχος που είχε το ''μονοπώλιο'' σε Τρίκαλα -Καρδίτσα είχε φτασει την τιμή στα 0.85 (0.84 το καλοκαιρι) Ξαφνικά ''έπεσε'' στα 0.83!! Τυχαίο? Σίγουρα ΟΧΙ .Αθάνατη Ελλαδίτσα μας.....

          1 Reply Last reply Reply Quote 0
          • D
            dimidekas last edited by

            Πώς θα βλέπατε το σκεπτικό τοποθέτησης κιτ αερίου για κάποιον που έχει σκοπό να κρατήσει το αμάξι του πολλά πολλά χρόνια?
            Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?
            Σκέφτομαι το ενδεχόμενο τοποθέτησης κιτ landi renzo σε fiat bravo t-jet, η οποία γίνεται στην αντιπροσωπεία με εγγύηση.
            Άραγε στα μοντέλα που βγαίνουν με άεριο απ'το εργοαστάσιο υπάρχουν αλλαγές στον κινητήρα? Δε βρήκα απάντηση στο νετ όσο κ αν έψαξα
            Δεν κάνω πάνω από 15000χλμ το χρόνο, αλλά σκέφτομαι ότι αν αποσβέσω σε περίπου 2 χρόνια, θα μου μείνει η εναλλακτική για ένα λίιιιιγο πιο φτηνό καύσιμο(ε δεν πιστεύω να εξισωθεί κιόλας με τη βενζίνη).
            Μήπως πρέπει να κάτσω στ'αυγά μου και να περιορίσω όσο γίνεται τις-ήδη περιορισμένες- μετακινήσεις?

            Υ.Γ. Το αμάξι διανύει το 3ο έτος της ζωής του. Το προηγούμενο το άλλαξα στα 12 προς 13 χρόνια(πάλι bravo )και όπως πάνε τα οκονομικά κ αυτό θα πάει τόσο ή και παραπάνω

            1 Reply Last reply Reply Quote 0
            • P
              pantelis-kapsalakis last edited by

              Πρωτα απ'όλα κατασταλαξε με το τι χρηση σκοπευεις για το αυτοκινητο και μετα να δεις τι σε συμφερει.

              1 Reply Last reply Reply Quote 0
              • D
                dimidekas last edited by

                Όχι η χρήση που κάνω είναι ψιλοστάνταρ!
                Γύρω στα 15000 το χρόνο όπως είπα
                Απλά το 95% των μετακινήσεων μου δεν αφορά δουλειά(εκεί μόνο ΜΜΜ κ ποδήλατο)κ έτσι μπορεί και να περιοριστεί η χρήση αν δω τα σκούρα.
                Το θέμα είναι αν με το αέριο θα κάνω τη ζωή μου λίγο πιο ξένοιαστη κ θα πηγαίνω κ ένα ταξιδάκι χωρίς τύψεις.
                Σίγουρα δε συμφέρει μικροπρόθεσμα για τέτοια χρήση, αλλά σε ορίζοντα 6-7+ χρόνων? Κανείς δεςν ξέρει που θα φτάσει η τιμή του βέβαια...

                1 Reply Last reply Reply Quote 1
                • P
                  pantelis-kapsalakis last edited by

                  Εφοσον κρατησεις το αυτοκινητο οπως λες, και οπως θα συμβει με τους περιοσσοτερους απο εμας, προχωρα το.
                  Αν στην αντιπροσωπεια η τιμη ειναι καλη κανε το εκει. Το ταξιδακι χωρις τυψεις εννοειται οτι θα γινεται αφου αποσβεσεις.

                  1 Reply Last reply Reply Quote 0
                  • A
                    astrag1-6jtg last edited by

                    Ο χρήστης gakost έγραψε:

                    οι δεξαμενές σχεδιάζονται με προδιαγραφές να αντέχουν 30bar όπως σωστά ειπώθηκε.
                    http://www.stako.pl/index.php?id=produc ... 11&lang=en

                    Ειναι γνωστο. Αλλωστε ειναι γραμμενο και πανω τους στο ταμπελακι. Αλλο λεω εγω. Οτι το σημειο ριξης της δεξαμενης πρεπει να ειναι παραπανω και οχι π.χ. στα 31 bar. Οι εταιριες βεβαια ακολουθουν τις διεθνεις προδιαγραφες οπως ειναι λογικο και δεν υπαρχει λογος να γραψουν την ανωτερη πιεση που αντεχουν απο την ωρα που μεχρι 30 bar ειναι οκ στα σιγουρα.
                    Δηλαδη αν μπλοκαραμε την βαλδιδα εκτονωνσης, οταν θα εσκαγε (πλεον) η δεξαμενη πιστευω οτι τα bar που θα ειχαν καταγραφει πριν την εκρηξη θα μας δημιουργουσαν εκπληξη.
                    Υποθεση κανω δεν ειμαι κατασκευαστης

                    Η βαλβίδα εκτόνωσης ανοίγει πάνω από το 25bar.
                    Δες εδώ η συγκεκριμμένη είναι στα 27bar
                    http://www.polargas.gr/index.jsp;jsessi ... 2&extLang=

                    Στα 27 ανοιγει και η δικια μου(κοκκινο ''κουμπι'')

                    1 Reply Last reply Reply Quote 0
                    • D
                      dimidekas last edited by

                      Ευχαριστώ για την απάντηση.

                      Τι άποψη έχεις γι'αυτό?

                      Ο χρήστης dimidekas έγραψε:

                      Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?

                      Η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι 1400, διαπραγματεύσιμη για μετρητοίς όπως μου είπαν(ας υποθέσουμε κανα 10%).
                      Το θέμα είναι πως πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να μη χαλάσω το αμάξι μου. Σκοπεύω να με συντροφεύει για χρόνια και αν είναι να έχω προβλήματα, προτιμώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να βάζω όση βενζίνη αντέχω
                      Γι'αυτό και αν προχωρήσω στην εγκατάσταση θα είναι αποκλειστικά σε αντιπροσωπεία...

                      1 Reply Last reply Reply Quote 1
                      • P
                        pantelis-kapsalakis last edited by

                        Yπαρχουν και φθηνοτερα αλλα κοιταξε πρωτα τι καλυτερο μπορει να σου κανει η αντιπροσωπεια.
                        Ενδεικτικα για 6κυλινδρο με ολα τα χαρτια και περασμενο ΚΤΕΟ η τιμη ειναι στα 1500 με BRC που ειναι καλη εταιρια.

                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                        • A
                          antonis-team last edited by

                          Ο χρήστης ΠΑΝΤΕΛΗΣ ΚΑΨΑΛΑΚΗΣ έγραψε:
                          Πρωτα απ'όλα κατασταλαξε με το τι χρηση σκοπευεις για το αυτοκινητο και μετα να δεις τι σε συμφερει.


                          +100 A.

                          1 Reply Last reply Reply Quote 0
                          • A
                            antonis-team last edited by

                            Ο χρήστης dimidekas έγραψε:
                            Ευχαριστώ για την απάντηση.

                            Τι άποψη έχεις γι'αυτό?

                            Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?

                            Η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι 1400, διαπραγματεύσιμη για μετρητοίς όπως μου είπαν(ας υποθέσουμε κανα 10%).
                            Το θέμα είναι πως πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να μη χαλάσω το αμάξι μου. Σκοπεύω να με συντροφεύει για χρόνια και αν είναι να έχω προβλήματα, προτιμώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να βάζω όση βενζίνη αντέχω
                            Γι'αυτό και αν προχωρήσω στην εγκατάσταση θα είναι αποκλειστικά σε αντιπροσωπεία...


                            Όταν κάνεις μια εκδρομούλα σαββατοκύριακο, δεν θέλεις 150ε όλα τα έξοδα οικονομικά?. με 30% οικονομία στο καύσιμο το κέρδος σου θα είναι 9,6ε περίπου. Δηλαδή με βενζίνη, 159,6ε αντί 150 με αέριο. Κατά συνέπια και εφόσον δεν είσαι επαγγελματίας με το αυτοκίνητο, το βάρος στα έξοδα, δεν είναι το κέρδος από το καύσιμο, μα τα υπόλοιπα έξοδα…… και έστω ότι το κόστος της επένδυσης, είναι μόνον το κόστος της εγκατάστασης……
                            Σε χρεώνω 20 λίτρα βενζίνα!.
                            Πάντως εάν βάλεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου + 1000ε εάν και εφόσον… τότε βάλτο.
                            Φιλικά
                            Α.

                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                            • F
                              fokion_sportage last edited by

                              ποσοι 'γαργαλατε' οι ιδιοι τις ρυθμισεις του συστηματος σας????

                              1 Reply Last reply Reply Quote 0
                              • N
                                nascar1 last edited by

                                Ο χρήστης antonis-team έγραψε:

                                Ευχαριστώ για την απάντηση.

                                Τι άποψη έχεις γι'αυτό?

                                Ενδείκνυται για τη μακροζωία του κινητήρα ή μήπως ταιριάζει πιο πολύ στο σκεπτικό 'το πλακώνω στα χλμ να κάνω απόσβεση σε κανα χρόνο και μετά το πουλάω να το ξεφορτωθώ'?

                                Η τιμή στην αντιπροσωπεία είναι 1400, διαπραγματεύσιμη για μετρητοίς όπως μου είπαν(ας υποθέσουμε κανα 10%).
                                Το θέμα είναι πως πάνω απ'όλα με ενδιαφέρει να μη χαλάσω το αμάξι μου. Σκοπεύω να με συντροφεύει για χρόνια και αν είναι να έχω προβλήματα, προτιμώ να προσαρμοστώ στα νέα δεδομένα και να βάζω όση βενζίνη αντέχω
                                Γι'αυτό και αν προχωρήσω στην εγκατάσταση θα είναι αποκλειστικά σε αντιπροσωπεία...


                                Όταν κάνεις μια εκδρομούλα σαββατοκύριακο, δεν θέλεις 150ε όλα τα έξοδα οικονομικά?. με 30% οικονομία στο καύσιμο το κέρδος σου θα είναι 9,6ε περίπου. Δηλαδή με βενζίνη, 159,6ε αντί 150 με αέριο. Κατά συνέπια και εφόσον δεν είσαι επαγγελματίας με το αυτοκίνητο, το βάρος στα έξοδα, δεν είναι το κέρδος από το καύσιμο, μα τα υπόλοιπα έξοδα…… και έστω ότι το κόστος της επένδυσης, είναι μόνον το κόστος της εγκατάστασης……
                                Σε χρεώνω 20 λίτρα βενζίνα!.
                                Πάντως εάν βάλεις στο πίσω μέρος του μυαλού σου + 1000ε εάν και εφόσον… τότε βάλτο.
                                Φιλικά
                                Α.

                                Εάν δεν κάνω λάθος τα Fiat είναι από τα πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα για υγραέριο. Έχουν από μαμά κατασκευαστικές ανοχές για το υγραέριο συνεπώς με μια καλή εγκατάσταση και ένα αξιοπρεπές κιτ δεν βλέπω τον λόγο να μην το βάλεις...

                                1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                • A
                                  alexeft last edited by

                                  Ο χρήστης fokion_sportage έγραψε:
                                  ποσοι 'γαργαλατε' οι ιδιοι τις ρυθμισεις του συστηματος σας????

                                  Εγώ είμαι ένας.

                                  1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                  • S
                                    supertp last edited by

                                    Καλησπέρα.

                                    Έχω ένα Renault Clio 1.4 (100ps) μοντέλο 2006.

                                    Σκέφτομαι να το πάω για μετατροπή σε LPG.

                                    Επειδή είναι γενικά τα Renault λίγο περίεργα με τα ηλεκτρικά (και όχι μόνο, βλ. πολλαπλασιαστές κλπ), πιστεύετε μήπως πως καλύτερα θα ήταν να το αποφύγω? Αν όχι, έχετε να προτείνετε μάρκες κλπ? Π.χ. ακούω πολύ τα τούρκικα και πως πολλά από τα ιταλικά είναι πλέον made in Turkey.

                                    Άποψη κανείς;

                                    Ευχαριστώ!

                                    1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                    • D
                                      dimidekas last edited by

                                      Ο χρήστης nascar1 έγραψε:

                                      Εάν δεν κάνω λάθος τα Fiat είναι από τα πιο ανθεκτικά αυτοκίνητα για υγραέριο. Έχουν από μαμά κατασκευαστικές ανοχές για το υγραέριο συνεπώς με μια καλή εγκατάσταση και ένα αξιοπρεπές κιτ δεν βλέπω τον λόγο να μην το βάλεις...

                                      Αυτό με δελεάζει και μένα! Και δεν πιστεύω τα μοντέλα που έχουν εργοστασιακά αέριο να έχουν καμιά διαφορά απ'τα 'απλά'.
                                      Φαντάζομαι πως απλά τοποθετείται εργοστασιακά κάπως πιο 'ταχτοποιημένο' το κιτ που βάζει και η αντιπροσωπεία (μπορεί βέβαια να πέφτω και πολύ έξω , αν ξέρει κάποιος ας με διορθώσει)

                                      Απ'την άλλη με προβληματίζει πολύ κ αυτό που λέει ο Αντώνης, ότι δλδ εφόσον για μένα το αμάξι είναι για τη βόλτα και δεν κάνω μ'αυτό 'αναγκαστικές' μετακινήσεις(τουλάχιστον όχι πολλές) ίσως είναι καλύτερα να δίνω τα λεφτά του κιτ σιγά σιγά στη βενζίνη και να κάνω πιο ελεγχόμενα χλμ.

                                      Φοβάμαι όμως μη λέω σε 3 χρόνια 'τι μα κια έκανες, τώρα θα είχες κάνει απόσβεση και θα είχες και τη δυνατότητα για εναλλακτικό καύσιμο+τεράστια αυτονομία' και πιστεύω ακόμη κ αν η ψαλίδα κλείσει με τη βενζίνη πάντα θα είναι έστω και λίιιιιγο πιο οκονομικό. Απλά ίσως από ένα σημείο και μετά θέλει 5 χρόνια για απόσβεση.

                                      Τι να μου πείτε κ εσείς βέβαια, αυτό είναι προσωπική απόφαση...ε κουβέντα να γίνεται

                                      1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                      • P
                                        pantelis-kapsalakis last edited by

                                        Τα αμιγως εργοστασιακα υγραεριοκινητα εχουν αλλες προδιαγραφες κατασκευης σε σχεση με τα απλα. Μην φανταστεις τιποτα τρομερες διαφορες, απλα ενισχυση εκει που 'ποναει' η χρηση υγραεριου. Ετσι πχ ειναι το νεο Kia Picanto.
                                        Υπαρχουν και εργοστασιακα στα οποια η εγκατασταση γινεται μετα την κατασκευη τους, σε εταιριες οπως η BRC που εχουν ειδικες γραμμες παραγωγης. Σε αυτη τη περιπτωση το πιο πιθανο ειναι τα αυτοκινητα αυτα να ειναι οπως τα υπολοιπα του εμποριου. Πολλες εταιριες, Kia, Hyundai, Renault κλπ το κανουν εφοσον η δημιουργια ενος αμιγους υγραεριοκινητου απο αυτες δεν ειναι οικονομικα συμφερον και ετσι ουτως η αλλως η γκαμα διευρυνεται. Και σε αυτες τις περιπτωσεις οι εργοστασιακες εγγυησεις ισχυουν κανονικα.
                                        Οσο για την εγγυηση αλλα και την καλη λειτουργια, εφοσον αντιπροσωπειες οπως VW/AUDI/SUBARU/FIAT κλπ κανουν την μεταροπη εδω με πληρη εγγυηση για τα καινουργια, αυτο δειχνει το ποσο 'ασφαλης' ειναι η μετατροπη αν βεβαια γινεται επαγγελματικα.
                                        Οσο για σενα παλι θα σου πω οτι ο μονος αρμοδιος να κρινει αν τον συμφερει εισαι εσυ που ξερεις ολες τις παραμετρους χρησης, οικονομικων αλλα και διαρκεια κτησης του αυτοκινητου σου. Δηλ αν σκοπευεις να το κρατησεις χρονια τοτε οσο πιο γρηγορα κανεις την κινηση τοσο καλυτερο για σενα. Αν παλι δεν ξερεις, τοτε δυστυχως θα εισαι παντα με το ερωτημα!
                                        Η σωστη εγκατασταση παντως δεν θα σου δημιουργησει προβλημα, τουλαχιστον αυτο δειχνει ο κανονας.

                                        1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                        • A
                                          antonis-team last edited by

                                          «Τα αμιγως εργοστασιακα υγραεριοκινητα εχουν αλλες προδιαγραφες κατασκευης σε σχεση με τα απλα.»


                                          Σίγουρα, άλλες έδρες, άλλοι οδηγοί, άλλες βαλβίδες, άλλο ελατήριο πίεσης πιστονιού, άλλος καταλύτης.
                                          Οπωσδήποτε διπλός εγκέφαλος, για να εξασκεί έλεγχους και ρυθμίσεις αυτόματα, ανάλογες των δυο καυσίμων.
                                          Μα για της ελληνικές εγκαταστάσεις στης αντιπροσωπείες, βαστάω πολλές επιφυλάξεις.
                                          Κάνουν την μετατροπή σε ΤΑΧΙ της μάρκας τους?....
                                          Μετά σε κάποιους που κάνουν τώρα εγκαταστάσεις σε αντιπροσωπίες, τι βάρος θα δόσεις, εμπρός σε ελευθέρους με γνώση και πήρα?.
                                          Α.

                                          1 Reply Last reply Reply Quote 1
                                          • A
                                            antonis-team last edited by

                                            Ο χρήστης alexeft έγραψε:

                                            ποσοι 'γαργαλατε' οι ιδιοι τις ρυθμισεις του συστηματος σας????

                                            Εγώ είμαι ένας.


                                            ….παλιόπαιδο… θα σου στέλνω τα παιδιά μου να τα ταΐζεις!!!!!....
                                            Α.

                                            1 Reply Last reply Reply Quote 0
                                            • First post
                                              Last post
                                            • 1
                                            • 2
                                            • 389
                                            • 390
                                            • 391
                                            • 392
                                            • 393
                                            • 731
                                            • 732
                                            • 391 / 732
                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΕΛΛΑΔΑ
                                              • ΚΟΣΜΟΣ
                                              • ΕΚΘΕΣΕΙΣ
                                              • ΕΚΔΗΛΩΣΕΙΣ 4Τ
                                              • ΣΥΝΕΝΤΕΥΞΕΙΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • TEST
                                              • ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΕΣ ΓΝΩΡΙΜΙΕΣ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ ΕΛΑΣΤΙΚΩΝ
                                              • ΕΙΔΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ
                                              • ΟΔΟΙΠΟΡΙΚΑ
                                            • VIDEO
                                              • 4TTV
                                              • ΝΕΑ ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CANDID CAMERA
                                            • ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΛΕΞΙΚΟ
                                            • ΠΕΡΙΒΑΛΛΟΝ
                                              • ΔΟΚΙΜΕΣ – ΠΑΡΟΥΣΙΑΣΕΙΣ
                                              • ΕΙΔΗΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • FORMULA 1
                                              • WRC
                                              • ΔΙΕΘΝΕΙΣ ΑΓΩΝΕΣ
                                              • ΕΛΛΗΝΙΚΟΙ ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4T CLASSIC
                                              • ΜΟΝΤΕΛΑ
                                              • ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΤΕΣ
                                              • ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΕΣ
                                              • ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ/ΔΙΟΡΓΑΝΩΣΕΙΣ
                                            • ΑΓΟΡΑ
                                              • ΠΩΛΗΣΕΙΣ
                                              • ΠΡΟΣΦΟΡΕΣ
                                              • ΜΕΤΑΧΕΙΡΙΣΜΕΝΑ
                                            • 2ΤΡΟΧΟΙ
                                              • ΟΔΗΓΟΥΜΕ
                                              • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                              • ΑΓΩΝΕΣ
                                              • CLASSIC
                                            • ΑΡΧΕΙΟ ΤΕΥΧΩΝ
                                            • MENU
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • 4ΤΡΟΧΟΙ
                                            • ΣΥΓΚΡΙΣΗ
                                            • ΑΝΤΙΠΡΟΣΩΠΕΙΕΣ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΩΝ
                                            • ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ
                                            • ΟΔΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ
                                            • ΑΣΦΑΛΙΣΗ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ
                                            • ΧΡΗΣΙΜΑ ΤΗΛΕΦΩΝΑ
                                            • ΚΟΚ

                                            logo footer

                                            coty











                                            • ΕΠΙΚΑΙΡΟΤΗΤΑ
                                            • ΑΓΩΝΕΣ
                                            • ΔΟΚΙΜΕΣ
                                            • CLASSIC
                                            • ΤΙΜΕΣ
                                            • VIDEO
                                            • FORUM
                                            4T FORUM
                                            4T LIBRARY
                                            • ΟΡΟΙ ΧΡΗΣΗΣ
                                            • ΚΑΝΟΝΙΣΜΟΣ FORUM
                                            • ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ
                                            • ΔΙΑΦΗΜΙΣΤΕΙΤΕ ΣΤΟ 4TROXOI.GR
                                            Powered by nxcode.gr