-
Ναι μπορώ να περιμενω.
Και φυσικα προβληματίζομαι με την κατοχή 2λιτρου με τετοιο χαρατσωμα που τρωει, γιαυτο και εχω βαλει ενα ψυχολογικο οριο τιμης που το θεωρω 'καλο deal' που να δικαιολογει την κίνηση, εχοντας προυπολογίσει ενα χιλιάρικο επιπλεον κόστος καθε χρονο για τα επομενα 5-7 χρόνια κατοχης του, μεσα σε αυτή την τιμη. -
Συμφωνοι για τον προυπολογισμο,αλλα δυστυχως το 2λιτρο ειναι ο σακος του μποξ καθε χρονο και τετοιες εποχες που δε ξερεις τι σου ξημερωνει ειναι λιγο θηλια στο λαιμο να φορτωθεις τετοιο κυβισμο.Γνωμη μου
-
Ο χρήστης kiloMeater έγραψε:
Οι επικρατουσες αποψεις ειναι δυο
α) Με βαση τις δυσκολιες και τις ανατροπες σε οικογενειακους προγραμματισμους, συν την ιδιαιτερη επιβαρυνση των 2λιτρων, αρκετοι θα θελησουνε ναα ξεφορτωθουνε τα αμαξια αυτα, και σε συνδιασμο με μειωμενη ζητηση, θα ριξουν αρκετα την τιμη.
Ο στοχος μου ειναι τα 13Κ.β) θα γυρισουμε σε καταστασεις δεκαετιας 70-80 που ο κοσμος κρααταγε το αμαξι for-ever οποτε να μην περιμενω...
Επιπροσθετα, το αμαξι ειναι κορυφη και θα προτιμησουνε να το κρατησουνε παρα να το 'σκοτωσουνε'Προφανως θελω να πιστευω οτι μιλαμε για το Α, αλλα θα ηθελα και μερικες επιπλεον γνωμες απο ανθρωπους που εχουνε επαφη με την αγορα (γιατι γνωμες θεωρητικα εχουμε ολοι... no offense ε?? )
Επειδή πρόσφατα έκανα μία γύρα σε κάποιες εμπορίες και μίλησα με εμπόρους, η επικρατούσα άποψη ήταν η δεύτερη την οποία ασπάστηκα και εγώ.
Πολλοί αυτοί που θέλουν να 'ξεφορτωθούν' αυτοκίνητα, που τους πίνουν το αίμα, πολλοί λίγοι όμως εκείνοι που έχουν διάθεση να τα σφάξουν.
Να φανταστείς ότι ακόμη και το δικό μου, που έκανα μία έρευνα για ανταλλαγή, το ξεφτίλισαν εντελώς.
Το Piaggio που αγόρασα πιάνει περισσότερα...
Και κακά τα ψέμματα το 207 δεν πίνει το αίμα ούτε προβληματίζει το κόστος χρήσης του.Στο ίδιο μήκος κύματος και οι περισσότεροι ιδιώτες.
Θεωρούν ότι λόγω 'ανάγκης και κρίσης' ο άλλος θα το δώσει για ένα ξεροκόμματο.Με βάση αυτά οι περισσότεροι προτιμούν να κρατήσουν τα αμαξάκια τους για όσο καιρό χρειαστεί.
Το ίδιο και εγώ...υ.γ. συνήθως αλλάζω αυτοκίνητο στα 3 ή το πολύ 4 χρόνια, αλλά πλέον βλέπω να ξεπερνώ την 5ετία...
-
Απο την άλλη, πρέπει να παίζει και το αυτοκίνητο ενα ρόλο
Για παράδειγμα αν εψαχνα κανα Audi, ΒΜW και άλλο 'premium', φανταζομαι θα εβρισκα πιο ευκολα καμια έυκαιρία', καθως θα πονταρα στον παραλογισμο και τη μανια αγορας του νεοελληνα τα προηγουμενα 2-3 χρόνια που κλασσικά θα είχε απλώσει το χέρι του πιο μακρυα απο εκει που φτανει, για το μουρατο αυτοκίνητο
Το C5 ειναι πιο δυσκολο.. ουτε εχει πουλήσει τοσο πολύ, ουτε το target group ειναι ο impulsive buyer , που παιρνει αμαξι χωρις να το πολυ σκεφτει....
Τουλάχιστον ο κατοχος Citroen ειναι πιο πολυ εξοικειωμενος με την απαξίωση του αμαξιού του.Βεβαια μπορει κανεις να κανει και ενα συμβιβασμο, να ανεβασει λιγο τιμη.. Αυτο θα μπορουσα να το κανω (αναλογικά), αλλα για τα 1600αρια THP πλεον, οχι ξερωντας οτι θα το πληρωνω κερατιατικα οπως το διλιτρο στη συνεχεια...
Για να δουμε.. σιγουρα θα περιμενω να δω πως θα παει το πραγμα, απλα δεν ηθελα να μπω στο tripακι να κοιταω και αλλα που ενδεχομενως θα βρω πιο ευκολα , μιας και μου αρεσει το συγκεκριμενο
-
απορω, υπαρχουν ακομη ανθρωποι που σκεφτονται για αγορα 2λιτρου;;;
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απορω, υπαρχουν ακομη ανθρωποι που σκεφτονται για αγορα 2λιτρου;;;Υπάρχουν.
Όπως υπάρχουν και άνθρωποι που σκέφτονται για αγορά 3λτ, 4λτ και 5λτ.
Γνωστός ψάχνει για Μ3 και ένας άλλος για Μ5.
-
Ποσο τελεια πρεπει να'ναι να ψαχνεις για M3 ή για Μ5 ?
-
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Ποσο τελεια πρεπει να'ναι να ψαχνεις για M3 ή για Μ5 ?Άστα.
Με 45-50Κ παίρνεις ό,τι γουστάρεις!
-
Aυτο ακριβως σκεφτομουν...Να χεις τετοια ποσα στην ακρη και να ψαχνεις για τετοια υπεροχα αυτοκινητα...
Κ οταν ξεκινησεις για πρωτη φορα τον v10 της Μ5 ποια τελη και ποιες βενζινες.... -
Ο χρήστης socratesn έγραψε:
Aυτο ακριβως σκεφτομουν...Να χεις τετοια ποσα στην ακρη και να ψαχνεις για τετοια υπεροχα αυτοκινητα...
Κ οταν ξεκινησεις για πρωτη φορα τον v10 της Μ5 ποια τελη και ποιες βενζινες....Βάλαμε μια μπροστά...άστο ...συγκίνηση.
Αλλά γενικώς θέλει ψάξιμο, γιατί κυκλοφορεί και σαβούρα.
-
Σιγουρα,αλλα ειναι ωραιο ψαξιμο ρε συ
Οι Μ5 οι ε60 παντως απ'οτι βλεπω εχουν ολες πανω απο 50000 χιλιομετρα,αρα η πιθανοτητα σαβουρας ειναι μεγαλη -
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ποσο τελεια πρεπει να'ναι να ψαχνεις για M3 ή για Μ5 ?
Άστα.
Με 45-50Κ παίρνεις ό,τι γουστάρεις!
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απορω, υπαρχουν ακομη ανθρωποι που σκεφτονται για αγορα 2λιτρου;;;Όσοι έχουν κοινή λογική και μπορούν να κάνουν πράξεις και να υπολογίσουν επακριβώς τα συνολικά κόστη. Όταν π.χ. θες να πάρεις ένα τζιπάκι και τα Forester κοστίζουν 6Κ (και τελικά θα τα πάρεις κάτω από 5Κ), αλλά τα Terios και τα SX4 (απίστευτα υποδεέστερα αμάξια σε σχέση με το Subaru) κοστίζουν πάνω από 12Κ, ε, σε βάθος 5ετίας θα είσαι κατά πολύ κερδισμένος. Άσε που θα έχεις καρπωθεί και ένα ανώτερο/ποιοτικότερο/ασφαλέστερο αυτοκίνητο.
-
Ισχυει,αλλα η αγορα συμπεριφερεται ''μανιακα'' και τρομοκρατημενα
-
+9373972394792467
Αν κάποιος έχει λεφτά και ένα καλκουλέιτορ πραγματικά συμφέρει να πάρει δίλιτρο (ή και μεγαλύτερου κυβισμού). Απλώς βάζει κάτω το κόστο συνολικά για μία 10ετία και βλέπει πόσο προκύπτει.
-
Ο χρήστης dimsabas έγραψε:
απορω, υπαρχουν ακομη ανθρωποι που σκεφτονται για αγορα 2λιτρου;;;
Όσοι έχουν κοινή λογική και μπορούν να κάνουν πράξεις και να υπολογίσουν επακριβώς τα συνολικά κόστη. Όταν π.χ. θες να πάρεις ένα τζιπάκι και τα Forester κοστίζουν 6Κ (και τελικά θα τα πάρεις κάτω από 5Κ), αλλά τα Terios και τα SX4 (απίστευτα υποδεέστερα αμάξια σε σχέση με το Subaru) κοστίζουν πάνω από 12Κ, ε, σε βάθος 5ετίας θα είσαι κατά πολύ κερδισμένος. Άσε που θα έχεις καρπωθεί και ένα ανώτερο/ποιοτικότερο/ασφαλέστερο αυτοκίνητο.
συμφωνω απολυτως
με μια βασικη διαφορα. Οι υπολογισμοι που κανεις ειναι για φετος... Του χρονου (και επειτα) κανεις δεν ξερει ποσα θα ειναι τα παγια εξοδα. Και ισως το κελεπουρι αποδειχθει μεγαλος λακος.
επισης το SX4 θα μπορεις να το πουλησες σε 2-3-5 χρονια, ενω το φορεστερ θα το παντρευτεις
αρα το πραγμα θελει ζυγισμα, αλλα κανεις δεν μπορει να το ζυγισει σωστα γιατι η κατασταση ειναι εντελως φλου.
αυτα για τα μικρο-μεσαια προτοφολια. Προφανως οι 'μεγαλοι' κανουν παρτυ που μπορουν να παρουν μια Μ3 με 35Κ οταν καινουργια κανει 100Κ
-
Και εγώ συμφωνώ απολύτως με τον spiro. Διαφωνούμε δηλαδή με τον dimsaba.
Το κομπιουτεράκι που θα χρησιμοποιήσει ο αγοραστής πρέπει να μπορεί να βγάζει και μελλοντικές αξίες και μελλοντικό ΚΟΣΤΟΣ (ΟΧΙ ΚΟΣΤΗ, ΔΕΝ ΥΠΑΡΧΕΙ ΚΟΣΤΗ και αφήστε τους δημοσιογράφους και λοιπούς διανοούμενους να το λένε ΚΟΣΤΗ).
-
Ο χρήστης spiros έγραψε:
απορω, υπαρχουν ακομη ανθρωποι που σκεφτονται για αγορα 2λιτρου;;;Εγω...αγορασα προ μηνος παλιο πισωκινητο 2λιτρο για ενα κομματι ψωμι και τωρα απολαμβανω γκαζι και παιχνιδι (και καποια αλλα καλα) που πριν μερικα χρονια ουτε να το ονειρευομουν δεν μπορουσα...και ολα αυτα σε τιμη μικροτερη και απο yaris!!!
-
Ο χρήστης Nikos! έγραψε:
Ποσο τελεια πρεπει να'ναι να ψαχνεις για M3 ή για Μ5 ?
Άστα.
Με 45-50Κ παίρνεις ό,τι γουστάρεις!
Πόσο τέλεια είναι να έχεις 45-50k;
-
Ζητώ συγγνώμη για τα κόστη.
Τιμες μεταχειρισμενων