-
Ο χρήστης chemic έγραψε:
Απο Πεμπτη στα LIDL φορτιστης μπαταριων αυτοκινητου. Αξιζει το 20αρικο??
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2350547#p2350547
Προχώρα!! Η τιμή είναι ΤΣΑΜΠΑhttp://www.4tforum.gr/phpBB3/posting.php?mode=quote&f=6&p=2352111#
(εγώ πρόλαβα κ πήρα άλλων με 37 ευρώ δυστυχώς )2 έχουμε κ είναι αρκετά καλοί ο ενας όμως κολλάει ο διακόπτης που πατας να ξεκινήσει κ θελει να το πατας κανένα 10 λεπτο μέχρι να μπει σε φάση φόρτωσης!
-
Εβαλα τελικα ΠΑΚ 65Ah στην τιμη των 95 ευρω. Πως το βλεπετε?
-
Ο χρήστης GeorgT έγραψε:
Απο Πεμπτη στα LIDL φορτιστης μπαταριων αυτοκινητου. Αξιζει το 20αρικο??
http://www.4tforum.gr/phpBB3/viewtopic.php?p=2350547#p2350547
Προχώρα!! Η τιμή είναι ΤΣΑΜΠΑhttp://www.4tforum.gr/phpBB3/posting.php?mode=quote&f=6&p=2352111#
(εγώ πρόλαβα κ πήρα άλλων με 37 ευρώ δυστυχώς )2 έχουμε κ είναι αρκετά καλοί ο ενας όμως κολλάει ο διακόπτης που πατας να ξεκινήσει κ θελει να το πατας κανένα 10 λεπτο μέχρι να μπει σε φάση φόρτωσης!
Το ίδιο πρόβλημα έχει και ο δικός μου, θα βρώ κατσαβίδι, ή θα φτιάξω ένα για να τον ανοίξω και θα ενημερώσω.
-
Εμφανίστηκε στα 2 χρόνια, και οι βίδες είναι τρίγωνο στο εσωτερικό, δεν είναι αυτές που νομίζεις.
-
Aν ειναι αυτες http://www.sears.com/shc/s/p_10153_1260 ... ockType=G4 μπορει να ειναι λιγο δυσκολο να βρεις την αντιστοιχη κεφαλη, γιατι συνηθως αυτου του ειδους οι κεφαλες συμπληρωνουν μεγαλυτερα σετ που πουλιουνται ολα μαζι(τουλαχιστον σε μια αντιστοιχη συλλογη της proxxon που ειχα παρει τα ειχε μεσα).Ετσι μεμονωμενες κεφαλες δεν εχω δει στα αντιστοιχα Ελληνικα μαγαζια,πιθανον να θελει πολυ ψαξιμο.
-
Το ιδιο ισχυει και για αυτην την μορφη κεφαλης(κανονικο τριγωνο)
http://www.techpowerup.com/forums/showt ... hp?t=32394,ειναι η ιδια μορφη που εχουν τα κλειδια για τα ασανσερ αλλα προφανως στον φορτιστη θα ειναι σε μικροτερο μεγεθος. -
μπαταρια exide εχει βαλει κανεις να μας πει εντυπωσεις - διαρκεια σε βαθος χρονου;
-
Ο χρήστης dbekos έγραψε:
....
Ποτέ ξανά λεφτά για μπαταρία.+1
H τιμή οποιασδήποτε μπαταρίας, δεν είναι σκόπιμο να ξεπερνάει το αποτέλεσμα της πράξης :
Αh x 1,2 € = ψψψ € (Πχ: 55Ah x 1,2€ = 66€ , άντε τα 70 max ) !!!
Eντυπωσιάζομαι βέβαια όταν ακούω ότι κάποιες κρατάνε πάνω απο 5 χρόνια ...
Καμιά απο αυτές που εννοώ (6 τεμάχια σε 4 διαφορετικά αυτοκίνητα 5-15 ετών) δεν τα ξεπέρασε, αλλά ούτε κράτησε λιγότερο απο 4 χρόνια, με νορμάλ χρήση-συντήρηση .
Αντίθετα, καμιά εργοστασιακή δεν ξεπέρασε τα 4 χρόνια ζωής !!!να πω και εγώ την εμπειρία μου με μια alfa145 ts
εργοστασιακή alfromeo 50άρα με υγρά --> 4χρόνιαTudor ξηράς φόρτισης με υγρά που δεν χρειάζονται συμπληρωση 60άρα --> 7χρόνια και τραβάει στην ανηφόρα
βέβαια δεν έχει φάει ποτέ σκίσιμο, δηλαδη δεν έχω ξεχάσει ποτέ κάνένα λαμπάκι αναμμένο και την φορτίζω προληπτικά 1 φορά τον μήνα με ένα καλό φορτιστή της Black & Decker just in case (δεν το οδηγάω σε καθημερινή βάση) -
Η δικιά μου εργοστασιακή μπαταρία αλλάχτηκε στα ~8 χρόνια... και μάλλον το πρόβλημα είναι στο δυναμό μιας και η νέα δεν αποδίδει σωστά και τα φώτα τρεμοπαίζουν στο ρελαντί, ειδικά αν πας να στρίψεις το τιμόνι...
Άρα, θα άντεχε ακόμα περισσότερο... -
Γνωρίζει κάποιος ποσο κάνει να φορτίσει η μπαταρία στο ρελαντί με το δυναμό?Εάν έχουμε να κυκλοφορήσουμε το αμάξι 1 βδομάδα παράδειγμα πόση ώρα είναι καλο να δουλέψει στο ρελαντί για συντήρηση τις μπαταρίας?
-
Φορτίζει στο ρελαντί?
-
Ναι κανονικά.
-
Ο χρήστης maximosm έγραψε:
Ναι κανονικά.Κανε λιγα χλμ να δουλεψει το αμαξι.Και μονο που γυρισε η μιζα τραβηξες πολυ 'ζουμι' απο την μπαταρια που στο ρελαντι δεν το αναπληρωνεις.
-
Το αυτοκίνητο κινήθηκε για 20 λεπτά πριν από 20 ημέρες. Το αμέσως προηγούμενο διάστημα ακινησίας ήταν 1 μήνας Προχθές η μπαταρία νέκρωσε Βγήκε από το όχημα και συνδέθηκε με τον φορτιστή του lidl. Η ένδειξη σήμερα είναι πράσινη και ελπίζω ν'αντέξει μερικούς μήνες αν και δεν το βλέπω.
Μάρκα delphi, 4,5 ετών. -
Εβαλα μια μεγαλη (80 αμπερ) μπαταρια για να τη φορτισω.
Την πρωτη φορα δεν φορτισε καλα, ισα ισα αναβε τα φωτακια.
Τωρα την ξαναεβαλα και ο φορτιστης μου δειχνει αυτο:
Uploaded with ImageShack.us
Μετα απ 20 ωρες περιπου το βελακι εφτασε τερμα δεξια και το υγρο ακουγεται να 'σιγοβραζει'
ειναι ετοιμη; -
Κάτι δέν πάει καλά με την μπαταρία. Κανονικά όσο φορτίζει πρέπει να πέφτουν τα αμπέρ, όχι να ανεβαίνουν. Πιθανόν να είναι βραχυκυκλωμένη.
-
πηγα σε ενα καταστημα μπαταριων να τη μετρησω και το μετρητακι δεν αναβει καν, μου ειπε οτι δεν πρεπει να εχει καθολου ρευμα.
Δοκιμασα να ενωσω στιγμιαια τους πολους για να δω αν θα κανει σπιθα και το καλωδιακι αν το αφησω παρατεταμενα ενωμενο με τον πολο (ενω ειναι συνδεμενο στον αλλο) αρχιζει και καιγεται (λιωνει).
σημαινει κατι αυτο;90€ θελει για μια μπαταρια 100Α και 100€ τη ιδια σε κλειστου τυπου...
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
πηγα σε ενα καταστημα μπαταριων να τη μετρησω και το μετρητακι δεν αναβει καν, μου ειπε οτι δεν πρεπει να εχει καθολου ρευμα.Δοκιμασα να ενωσω στιγμιαια τους πολους για να δω αν θα κανει σπιθα και το καλωδιακι αν το αφησω παρατεταμενα ενωμενο με τον πολο (ενω ειναι συνδεμενο στον αλλο) αρχιζει και καιγεται (λιωνει).
σημαινει κατι αυτο;90€ θελει για μια μπαταρια 100Α και 100€ τη ιδια σε κλειστου τυπου...
Οι μετρητές μπαταρίας σαν αυτούς:
δέν έχουν δική τους μπαταρία όπως πχ τα πολύμετρα αλλά παίρνουν ρεύμα απο την ίδια την μπαταρία που μετράνε.Οπότε αν η μπαταρία είναι κάτω απο κάποια βόλτ (γύρω στα 9-10) δέν βγάζει καθόλου ένδειξη.
Αν μετά απο 24 ώρες φόρτισης δέν κράτησε ούτε κάν 10 βόλτ τότε είναι για πέταμα. Το οτι ζεσταίνεται το καλωδιάκι σημαίνει οτι έχει κάποια μικρή τάση ακόμα αλλά πρακτικά είναι άχρηστη η μπαταρία. Και βέβαια αυτό φαινόταν απο πρίν, δέν είναι δυνατόν κατα τη φόρτιση τα αμπέρ να ανεβαίνουν όσο περνάει ο χρόνος, το αντίθετο πρέπει να γίνεται.
-
Ο χρήστης bebes έγραψε:
90€ θελει για μια μπαταρια 100Α και 100€ τη ιδια σε κλειστου τυπου...
Για δώσε ινφο που και ποιός, έστω και με pm, διότι ο φτηνότερος που ήξερα πούλαγε τις 100άρες κλειστού τύπου στα 110€. Επώνυμες μπαταρίες, ... μας αφήνουν αδιάφορους
-
Ο μετρητης της φωτο εχει ελαχιστη ενδειξη τα 5V με τον κινητηρα κλειστο,οποτε ακομη και 6V να ειχε η μπαταρια θα επρεπε να αναβε το λαμπακι flat(που αντιστοιχει στα 5V),η μπαταρια που εχουν μεσα τα πολυμετρα δεν προοριζεται για την μετρηση της εντασης η της τασης αλλα για την μετρηση της ωμικης αντιστασης (ενος εξαρτηματος,καλωδιου κλπ) και επειδη αυτη η μετρηση γινεται χωρις το αντιστοιχο εξαρτημα να βρισκεται υπο ταση πρεπει να υπαρχει μεσα στο οργανο πηγη(μπαταρια) η οποια θα διοχετευει το ρευμα που χρειαζεται η μετρηση αυτη.
Μπαταρία αυτοκινήτου...